Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tjeu Driessen 22-08-2019

Heel eenvoudig en duidelijk goede beschrijving van de producten , gemakkelijk een bestelling doen en zeer snelle levering tegen een mooie prijs.

JIB 22-08-2019

Coolblue vind ik een zeer uitgebreide shop met een geweldige service, en zeer snelle bezorging.

Frank Kalscheuer 22-08-2019

Absolut betrouwbar, super snelle levering, goede prijs-kwaliteitsverhouding, simpele afrekenprocedure.

Thijs 22-08-2019

Bestelling met 'same day delivery' tegen extra betaling (!) wordt niet bezorgd. Levering blijkt na 5 uur wachten laat op de avond plotseling te zijn geannuleerd.
CoolBlue zendt zelf geen bericht dat levering is verdaagd. CoolBlue Klantenservice onderneemt geen enkele actie.
Ook nieuwe leverafspraak (wederom als laatste in de rij) wordt niet nagekomen. Cool Blue Klantenservice onderneemt ook nu geen enkele actie.
Geen glimlach meer bij CoolBlue
Thijs 08-09-2019

AANPASSING
Na een week heeft CoolBlue op onze klacht gereageerd en verontschuldigingen aangeboden en ons een tegemoetkoming geboden, we beschouwen de kwestie hiermee als afgedaan.

Ewout 22-08-2019

Duidelijke site en simpele bestel methodiek. Eenvoudige en goede zoek machine, heldere product informatie en goede betaal afhandeling on line.

Rene 22-08-2019

Het gaat steeds slechter

Een aantal jaren met plezier bij Coolblue gekocht. Het gaat echter steeds slechter met het bedrijf. De laatste ervaring is van het niveau prutsers: alles werkt langs elkaar heen en de klant staat in de kou.

Mijn eigen ervaring? Zeer recent (augustus) een aantal huishoudelijke apparaten tegelijkertijd gekocht. Wat duurder (inmiddels) dan bij anderen, maar goed. De levering is werkelijk een grote nachtmerrie: een kapot apparaat, een verkeerd apparaat en vervolgens 70 euro extra armer, zes keer vrij nemen, zes afspraken verder, zes keer meer dan een half uur aan de lijn gehangen (soms een heel uur), heel veel excuses en bijna infantiel vrolijk begrip.

Tenslotte de dubbele frustratie van de sigaar uit eigen doos vanwege het aanbod (per mail) om maar liefst (!) 50 euro retour te krijgen van de 70 die je eerder onterecht hebt betaald. Als je dan via de klacht reageert op hun antwoord, hoor je helemaal niets meer (klachten overigens naar mt-klantenservice@coolblue.nl) . Het aanbod is kennelijk ook nog onderweg want voorlopig nog niets gezien.

Hoezo glimlach Coolblue? Schaam je. Op korte tijd heeft meer dan 10% van je klanten je als slecht of zeer slecht beoordeeld inclusief deze trouwe klant. Het is nog nooit zo slecht geweest. Het wordt tijd dat hier wat aan gedaan wordt.

jacques 22-08-2019

zondagavond besteld en de maandagmiddag gratis geleverd en dit aan een eerlijke prijs

David 21-08-2019

Ik heb een macbook aangeschaft bij de mediamarkt. Ik was nog niet bekend met apple en daardoor was het uitvogelen hoe alles werkte. Dit werd sterk verhinderd door de sloomheid van het apparaat. Dat terwijl het een zeer snelle laptop zou moeten zijn. Ik heb het filiaal gebeld waar ik de laptop heb gekocht, maar de jongen die ik sprak zei alleen dat hij mij niet kon helpen en dat ik naar de winkel zelf moest gaan. Ik hoopte toch dat het probleem meteen verholpen kon worden zonder dat ik daarvoor weer terug naar de winkel moest. Dus nog maar de klantenservice gebeld. De vrouw die ik nu sprak wist ook niets van computers af en verwees mij ook naar de winkel. Ik kon niet geloven dat het probleem niet makkelijker was op te lossen. Nou had ik mijn laptop al liever bij COOLBLUE gekocht, maar was hij daar helaas uitverkocht. Ik wist al dat COOLBLUE goede service verleent, dus ik dacht misschien willen ze mij wel helpen. Ik heb mijn verhaal uitgelegd aan de medewerkster van COOLBLUE en die had begrip voor de situatie en wilde mij dan ook graag helpen ondanks dat de laptop niet bij hen was gekocht. De vrouw wist mij binnen drie minuten van mijn probleem af te helpen. Wat een top service!

Een ding weet ik zeker volgende keer wordt het gewoon weer COOLBLUE!!

anno-niem 21-08-2019

Omdat ik mij als klant gezien en gewaardeerd voel heb ik mijn meest recente online-aankoop bewust bij Coolbleu gedaan, Dit komt omdat ik aldaar plezier beleef gedurende het hele aankoop proces. Van bestelling tot levering en alles daar tussenin, alles was tot in de puntjes verzorgd.
De website is uitstekend qua aanbod en info. De mails zijn persoonlijk en plezierig, mede door de lichtvoetige humor. Op de verzorgde blauw witte bezorg-doos zijn leuke, attente en grappige teksten te lezen. De reden dat ik meedoe aan deze vragenlijst, is omdat ik zeer enthousiast ben over mijn klantervaring. Dat is een gemis bij aankopen bij andere online-winkels.

henk 21-08-2019

Zaterdag besteld en zondag geleverd, wist niet dat dit mogelijk was, Goede omschrijving product, gemakkelijk bestellen en goede prijsstelling. Echt service met een glimlach!!!

Daarbij valt de rood gekleurde concurrent in het niks, Coolblue, de volgende aankoop is ook weer bij jullie mits de prijs goed is.

Peter 21-08-2019

De klantenservice van Coolblue heeft zich van hun beste kant laten zien. Ik ben zeer correct en op een geduldige manier geholpen. Mijn tv die ik bij hen heb gekocht is na 2 jaar en 2 maanden kapot gegaan. Helaas net buiten de garantie. Na enig uitleg van mijn kant over mijn ass (autisme spectrum stoornis) en hoe belangrijk mijn tv voor mij is, heeft de klantenservice mij goed geholpen. Men was zeer geduldig en behulpzaam. Dankzij Coolblue toch een coulanceregeling van Phillips gekregen.

D uitendaal 21-08-2019

Fijne webshop
Alles snel geregeld
Goede bezorgers
Duidelijke uitleg over het apparaat
Al het vuil en oude apparaat meegenomen
En het nieuwe apparaat prijs/kwaliteit is top

Klaas 21-08-2019

Betrouwbare leverancier met goede, complete en overzichtelijke website.
Breed scale aan producten met een prima prijs - kwaliteitsverhouding en snelle levering.
In het verleden diverse producten besteld en altijd tevreden.

Patricia 21-08-2019

Mooie overzichtelijke site. Duidelijke productomschrijving. Levering op mijn zelf gekozen moment. Fijne verpakking. Normaal koop ik deze items nooit via een site (Smartwatch), maar bij mij in de buurt kon ik deze niet meer in een winkel open. Ook de Coolblue winkel is voor mij dan te ver. Dus toch via jullie site en dit kan ik iedereen aanraden. Kortom ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop bij Coolblue, via de site heb gedaan. Dankjulliewel.

Theo K. 21-08-2019

De sfeer in de winkel was gewoon plezierig, heel vriendelijke ontvangst, en meteen een medewerker die mij snel, zeer professioneel én heel prettig hielp. Een winkel met medewerkers waar je blij van wordt. Het product dat ik online gekocht had en waarvan ik had aangegeven dat het mijn voorkeur had om het zelf op te halen in de winkel, was binnen 12 uur beschikbaar. Dit werd mij keurig met een mail aangekondigd. En zelfs parkeren ging vlot in de buurt.

cor 21-08-2019

de korte levertijd van 1 uur en dat je dan 15 min van te voren een sms krijgt hoe laat ze komen :) Dus niet meer een hele dag kwijt aan wachten, super service

Danny 21-08-2019

Eerlijk ? Als alles in België moest functioneren zoals bij cool blue dan zou ik veel liever in België wonen... Ik ben al jaren klant en ben echt tevreden van cool blue en dat meen ik echt !

Schaik 21-08-2019

Ik zou Coolblue aanbevelen omdat het een overzichtelijke site is. De bestelling gaat heel gemakkelijk en de levering gaat precies zoals wordt aangegeven. Na het bestellen moest ik ontzettend lachen om wat je dan te zien krijgt. Ik verklap niets, maar de groeten aan Gerrit😁

Bert Rijnsburger 21-08-2019

Uitstekende service, zeer snelle levering en scherpe prijs. Retour zenden is ook super geregeld. Top bedrijf.

Monica 21-08-2019

Coolblue is echt een fijne (online) winkel om aankopen te doen als het gaat om elektronica. Ik bestel er met heel veel plezier. De website is overzichtelijk en snel en het verdere bestelproces ook. Ik heb er al laptops besteld, verder een vriezer en nu net een hoofdtelefoon. Bevalt allemaal prima. En de glimlach die ze beloven, is gegarandeerd ook door de kleine details met woordgrapjes en attente dingen zoals 'wachttherapie' als je besteld hebt en bijna niet kunt wachten. Echt een aanrader...

Mexy 21-08-2019

Waardeloze service en ook de garantie voorwaarden klopt van geen kanten. Wat ze beloven komen ze niet na.

Filip Wouters 21-08-2019

Zeer gebruiksvriendelijke en duidelijke site. De betaling gaat vlot en is veilig ( met bevestigingscode ). Voor de levering werden we tijdig verwittigd en deze gebeurde binnen de voorgestelde termijn.
De mensen die de levering doen zijn vriendelijk en behulpzaam. Top

Twan 20-08-2019

Op zoek naar een accuboormachine. Bij een test kwam een Metabo er het beste uit. Deze was natuurlijk niet meer te krijgen. Coolblue had een, eigen, beste keus. Dan die maar. En inderdaad, prima, solide machine. En natuurlijk ... prima uitleg en snelle levering.

Fransen 20-08-2019

De keuze is zeer ruim en een hele snelle levering.
Het wordt ook nog aangesloten en de oude mee genomen

TR 19-08-2019

Misschien niet altijd de goedkoopste, maar je kiest wel voor super service!! Dat is echt veel waard...bijvoorbeeld veel opties in de bezorging, voor de werkende mens natuurlijk geweldig dat je toch de volgende dag gewoon je pakje ergens op kunt halen.
Bevalt het artikel je niet, doen ze nergens moeilijk over...je brengt of stuurt het terug en binnen no time heb je je geld terug.
Je kunt het natuurlijk met een product niet zo goed treffen, het doet bijvoorbeeld niet wat het moet doen...ook dan wordt er nergens moeilijk over gedaan, er wordt niet gesproken over garantie en repareren, nee gewoon omgeruild en dat net zo vaak als dat het artikel wel voldoet....ben je er klaar mee, ook geen probleem, zo je geld terug!!
Als je ergens mee zit of niet uitkomt, gewoon de klantenservice bellen...heel toegankelijke medewerkers, meestal heb je dan een gezellig gesprek, als je daar zelf ook voor open staat natuurlijk
Top (web) winkel!!

Linda 19-08-2019

Veel keuze
Tijdstip (een blok van 1 uur) van levering een dag op voorhand bekend
Tussen dit uur heeft de levering plaats gevonden.

Frans 18-08-2019

Gebruiksvriendelijk en klant gericht. Service zoals we het vroeger heel normaal vonden is helaas nu een uitzondering. Deze firma doet zaken in dienst van de klant. Goed bezig

Robin 18-08-2019

Prima productinformatie via de eigen website inclusief een duidelijke video. Zeer snelle levering, exact volgens afspraak. Tov andere aanbieders een marktconforme prijs.

Patrick 17-08-2019

Fantastische klantenservice. Na het bestellen en betalen kwam ik pas erachter dat het op mijn zakelijk adres zou laten aankomen. Via Whatsapp gevraagd of dat nog gewijzigd kon worden. Binnen een half uur was dit geregeld en dat op vrijdagavond om bijna 23.00 uur. Wat een service.

Korsine 17-08-2019

Ruime keuze, overzichtelijke website, de status van de bestelling is prima te volgen, supersnelle levering en goede support.

Melissa 16-08-2019

Het zoek en bestelproces is overzichtelijk en eenvoudig. De informatie na bestelling is snel, nauwkeurig en betrouwbaar. Zij leveren ook op zondag wat voor mij een uitkomst is. Zeer tevreden!

stichting buurthuis Geeren-Noord Breda 16-08-2019

deze shop is heel overzichtelijk en heel makkelijk om er te komen.
je toets een produkt in en daar verschijnen diverse mogelijkheden met de juiste informatie er bij.
ook het afhandelen is heel gemakkelijk alsmede de betaling, je bent er zo zonder omwegen.
als ik dit eerder had gevonden dan had ik via deze weg al veel meer besteld.
heel veel aanbieders en ondernemers zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen en het allemaal niet zo moeilijk maken want dat zijn er heel veel.

C. Toth 16-08-2019

Coolblue heeft veel keuzes, goede reviews en levert snel.
Daarom kies ik voor Coolblue!

Fred 16-08-2019

Consumentenbond vond mijn product het beste en Coolblue had de beste prijs en was snel met leveren

Tony 15-08-2019

Alles verloopt vlot, van begin tot einde. Ik kan geen negatieve punten vinden..

A. Van Leeuwen 15-08-2019

Helaas een zeer slechte ervaring met Cool Blue. Op een zondag in juli wasmachine besteld. Levering pas dinsdag mogelijk. Ok, geen probleem. De bezorger komt niet opdagen
Zelf contact op moeten nemen, 30 min wachten... helaas het gaat niet lukken. Het hoe en waarom blijft vaag. Woensdag herkansing. Weer komt er niemand opdagen, weer zelf gebeld. Er wordt beloofd dat de bestelling die dag nog geleverd wordt. Hoe laat is niet duidelijk. Mijn wantrouwen wordt bevestigd.
Er komt niemand opdagen. Bij contact met klantenservice wordt er geen tegemoetkoming of oplossing aangeboden. Ik mag de dinsdag erop weer gaan wachten op levering. Dinsdag pas. Ruim een week later. En met mijn vuile was naar de buren. Dat raadde de medewerker mij asn. Ik heb de bestelling geannuleerd. Kreeg een standaard mailtje met een tegeboedbon voor € 15,-. Wat een beleding. 2 middagen in de zomervakantie kwijt en geen wasmachine. Die heb ik maar bij BCC besteld en dat ging helemaal naar behoren. Zeer slechte eerste en tevens laatste ervaring bij Cool Blue.

Shirley 15-08-2019

Top winkel! Fijne en makkelijke site. Er is een snelle levering, daarnaast kreeg ik een berichtje wanneer ze binnen 30minuten aankwamen en 15minuten van te voren werd ik gebeld. Dit is erg fijn zodat je er rekening mee kan houden dat ze eraan komen.

Ook de levering ging vlekkeloos. Erg vriendelijke medewerkers die netjes vroegen waar ik het graag zou willen hebben staan en een goede uitleg erbij wat je moest doen (ging bij mij om een koelkast/vriezer combi)

Een echte aanrader!

T. Schuijt 15-08-2019

Wordt snel op je bestelling gereageerd, correcte en snelle levering. Wat ook niet onbelangrijk is, wanneer je niet tevreden bent met de aankoop dan kan deze probleemloos retour.

Kirsten Jansen 15-08-2019

De site van Coolblue is overzichtelijk, informatief en zeer behulpzaam in het vinden van het juiste product. Daarnaast doen ze alles met een vleugje humor, wat ik persoonlijk heel erg kan waarderen. Verder is Coolblue zeer betrouwbaar en wat ze zeggen doen ze ook! Zowel zakelijk als privé kan ik zeggen: Goede service, snelle levering, en bij vragen zeer vriendelijke personen aan de lijn. Dikke duim!

Fabian4889 15-08-2019

Weer een top levering van Coolbleu.nl! Ik was op zoek naar een iPad en de prijs van heel scherp, snelle en goede levering kortom: TOP

Tevreden gebruiker 15-08-2019

Snelle levering en altijd vriendelijke bezorgers. Met tracker is de aankomsttijd goed te volgen. Ze zijn niet te beroerd om je met een tevreden gevoel weer te verlaten.

Loek Sinselmeijer 15-08-2019

Duidelijke informatie, heldere procedure, zeer snelle afhandeling en levering, goede producten voor een prima prijs, zeker waar het tweede-kans betreft.
Ik ben zeer in mijn schik met mijn telescopische heggenschaar/takkenzaag van Stiga.

Ron de Jong 15-08-2019

persoonlijk vind ik dat ze ondanks dat het een web bestelling is alles heel persoonlijk. het is toch of je alle advies en informatie direct kunt bemachtigen. duidelijk zelfs als je besteld heb krijg je volop nazorg ( erg leuk)

Eric 15-08-2019

Ik had een microgolf besteld. Deze werd netjes geleverd door een derde partij op een feestdag. Leverancier was vriendelijk, maar kon helaas het oude product niet meenemen aangezien dit niet door Coolblue aan hen was gevraagd.
De website vermeld aan kopers echter dat het oude product gratis wordt meegenomen.

Mijn lage score is dan ook het resultaat van deze misleiding.

Joanna 15-08-2019

Slecht bereikbaar telefonisch.
Niet werkende nieuwe Nokia 5.1 plus geretourneerd, kreeg foto van een andere toestel.
Moet nog voor die beschadigd, oud telefoon ,reparatie kosten betalen
Oplichters!
Koop niks meer

Sonja 14-08-2019

Duidelijke website, goed terug te vinden wat de reviews van andere gebruikers zijn, levering snel met een heel goede track en tracé. Ik ervaar Coolblue als zeer betrouwbaar

Marvin Tilroe 14-08-2019

Snelle levering, goede productinformatie en contact tussen Coolblue en klant. Alleen bezorgtijd wordt nogal ruim genomen vindt ik.

Lia 14-08-2019

Prettige verkopers met kennis van zaken. Na een vergelijking in het systeem niet pushen om de duurste aan te schaffen maar redeneren waarom en waarvoor je een product aanschaft.
Verkoper verteld dat ik hem een topper vond

Arnold 14-08-2019

Uitstekende winkel voor bestellingen. Slechtst mogelijke afhandeling van garantie aanspraken. zojuist het 4e niet goed gerepareerde artikel in 2,5 jaar teruggekregen. 1e was laptop die gecrasht was, na 2 weken retour maar niet gerepareerd. Dan weer 2 weken wachten en uiteindelijk geld retour. 2e product was de nieuwe laptop die ik gekocht had van geld retour. Na 1 jaar laptop gecrasht (zelfde probleem als met eerdere laptop) en ja hoor na 2 weken ongerepareerd retour en ja hoor na 2 weken geld retour. 3e product soundplate na eerst een melding dat het product naar reparateur ging de melding dat hij onherstelbaar beschadigd was en ik geen recht had op garantie. Na klagen bleek dat het product bij de reparateur kapot was gevallen en kreeg ik toch geld retour. 4e product is een oplaabare stofzuiger. Klacht is dat na 1 jaar de accu niet oplaad en dus stofzuiger inclusief oplader teruggestuurd. Nu na 2 weken krijg ik wel de stofzuiger maar niet de lader terug. Het is werkelijk zo dat alle bestellingen 100 % volgens afspraak geleverd worden maar helaas geldt dat van 100 % van de retouren niet in één keer wordt opgelost. Uiteindelijk werd er in de eerste 3 gevallen wel een oplossing geboden door coolblue maar ikheb er nu even genoeg van om elke keer weer zelf actie te moeten ondernemen om te krijgen waar ik recht op heb

A. van Maren 14-08-2019

Snelle bezorging, vriendelijke bezorgers, zeer behulpzaam. En ze bezorgen op de gezette tijd.