Deze score is berekend op basis van 2022 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Emmanuel 03-09-2020

COOLBLUE doet wat ze beloven morgen in huis, is morgen in huis. En geen dag later.

Nicolle 03-09-2020

Op zondag een horloge besteld. Tot mijn verbazing kon ie de volgende dag al bezorgd worden en daarbij kon ik er ook nog voor kiezen dat ik het pakket in de avond bezorgd wilde hebben. Op maandag heb ik dan ook mijn pakket mogen ontvangen door een hele aardige bezorger. TOP coolblue!

Rob 03-09-2020

Coolblue heeft me tot nu toe nooit teleurgesteld. De site is goed en informatief en de levering van spullen is steeds tiptop in orde. De mogelijkheid om bestellingen in de buurt op te halen als je niet thuis kunt zijn, werkt uitstekend en geeft rust.

Janssens J. 03-09-2020

Een tweedekans product gekocht met bijna geen prijsverschil van nieuw maar wel een verschil in de doos ,defect product. Niet nagekeken door coolbleu , mankeerde onderdelen in de verpakking . Jammer, dus op deze onzorgvuldigheid valt niet te vertrouwen !

Cisca 03-09-2020

Snelle bezorging met duidelijke mailtjes die je precies op de hoogte houden! Vrolijke verpakking!

JoopS 03-09-2020

De site is duidelijk en snel in te vullen en de volgende dag werd alles keurig bezorgd!

Julian 03-09-2020

Uitgebreide specificaties op de website. Je kunt heel makkelijk en goed vergelijken tussen verschillende producten.

Dewi 03-09-2020

In de rij om de winkel te betreden wordt netjes de anderhalve meter gehanteerd. Bij binnenkomst in de winkel werd me wat te drinken aangeboden, en ook bij de balie werd ik hartelijk ontvangen door een vriendelijke medewerkster. Ik had mijn bestelling van te voren online doorgegeven waardoor ik goed geholpen kon worden en binnen tien minuten weer buiten de winkel stond. Erg tevreden met mijn aankoop. Zeker een aanrader!

Anna 03-09-2020

Super goede klantenservice. Goed advies in de winkel zelf. Daarna soepel bestelling online. Op tijd geleverd. Een dag van tevoren tijdstip doorgegeven . 15 min van tevoren gebeld en op tijd geweest. Vrolijke bezorgers, netjes, vloot wasmachine binnen gezet.
Gewoon super goed

Oelke Bos 03-09-2020

Ik word hier altijd gedegen en vriendelijk geholpen en het is voor mij zelfs te belopen

Jacqueline 03-09-2020

Hele snelle levering van het product en het is goed ingepakt en je word heel goed op de hoogte gehouden wanneer het pakketje wordt bezorgd en de tijd die je doorkrijgt klopt ook nog. Zeer tevreden!

Floris 03-09-2020

Fijne wikkel met goed vriendelijk en bekwaam personeel.
Ik zie t al online shoppen met full service zodat ik in 1x geslaagd ben en niet weer van alles retour moet zenden.

AK 03-09-2020

Ik had ernstig een nieuw onderdeel voor mijn netwerk nodig. Het gewenste artikel was niet op voorraad, maar de verkoper heeft voor mij het beste alternatief uitgezocht, wat niet perse de duurste optie was. Had hij deze aanbevolen , had ik het ook gedaan...
Door deze service zou ik zeker weer bij coolblue kopen. Let wel: in de fysieke winkel. Voor mij staat echte service bovenaan.

T 03-09-2020

Alles op tijd, snel en netjes geleverd. Bezorgers hebben altijd een glimlach :)

Laura 03-09-2020

Coolblue heeft een ruim assortiment en snelle levering. Daarnaast staan er bij elk product een uitgebreide lijst met specificaties (inclusief vergelijking met andere producten) en handige klanten reviews. Daardoor kan je snel een goeie keuze maken.

Tevreden klant 03-09-2020

Keurige services. Netjes op tijd volgens afspraak: om 7am berichtje met geschatte tijdstip. Op die tijd waren ze er ook.

Jeroen 03-09-2020

Snel en vriendelijke bezorging. Nog een paar tips gekregen van de bezorger bij aflevering.

Emanuel 03-09-2020

Echt een top winkel. Online bestellen was heel makkelijk. Ik moest even wachten in de winkel (Wat ik nog steeds een beetje ongemakkelijk vind - je krijgt een ticket maar hebt geen idee of het 5 minuten duurt of een half uur) maar werd daarna uitstekend geholpen. Een product dat kapot was en nog onweder garantie stond, kreeg ik gewoon nieuw mee en het product dat ik wilde afhalen kon ook meteen mee wat fijn was.

Ronny 03-09-2020

Onmiddellijk gevonden op de site wat ik zocht, 's avonds besteld (+/- 18u30) de dag erna om 09u30 geleverd = top

Bernard 03-09-2020

Als vaste klant sedert geruime tijd vind ik het aanbod en de service top! Ook de dienst na verkoop kan mijn appreciatie hebben...

Zaki 03-09-2020

Heel goed service
Snel bezorgd
Aardig medewerkers
Aardig bezorger
Ik geef 100 in plaats van 10
Ik zal all mijn kennis en familie adviseren om bij coolblue te winkelen

Matthijs 03-09-2020

Zonde dat een bedrijf dat zo goed was in klantenservice, zo slecht is geworden

De klantenservice bij CoolBlue was snel, klantgericht, behulpzaam en dacht vaak een stap verder. Toen ik mij tas bijvoorbeeld op een oud adres liet bezorgen, stelde de CoolBlue'er direct voor om het adres aan te passen. In trainingen over klantenservice hanteerde ik steeds dit voorbeeld. Er lijkt echter iets verandert te zijn bij CoolBlue en nu twee keer achter elkaar een fout gehad met een bestelling van PostNL. Als je belt met de klantenservice krijg je tegenstrijdige berichten, eerst ziet een persoon dat het pakket retour is gestuurd en na een week wachten nog steeds geen update te hebben gehad blijkt het retour helemaal niet ontvangen te zijn. Terwijl je meer dan een half uur in de wacht staat omdat een medewerker wat uitzoekt, wordt ook nog eens de verbinding aan de kant van CoolBlue verbroken - waarop je weer opnieuw in de wacht kan staan. De onzekerheid die je hebt als klant wordt daarbij ook niet weggenomen. Zonde dus, dat een bedrijf dat groot is geworden door de focus te leggen op klantenservice daar nu in meerdere situaties vanaf is gestapt.

sebastiaan 03-09-2020

snelle levering, aardige klantenservice en producten zijn altijd van hoge kwaliteit

Diana 03-09-2020

super scherpe aanbieding, makkelijk bestellen en snelle levering. Ik ben een frequente internet-koper (oeps), maar dit was echt weer een verademing qua service. Echt TOP!

Marc 03-09-2020

leuk shoppen, als je vind wat je zoekt is het perfect en dat is zo bij cool blue.

Dirk 03-09-2020

heb expresso toestel Philips 3000 HD8821/01 voor herstelling onder garantie (garantie tot 5/11/2020) toegezonden en ontvang een gerepareerd toestel van andere klant. Toestel is bovendien in onhygiënische staat. TOTAAL ONAANVAARDBAAR en zeker in deze coronatijden! ZEER SLECHTE SERVICE. Coolblue probeert op deze wijze te ontnappen aan garantie!!!

Nikki 03-09-2020

Alles voor een glimlach, want Coolblue blijft je verrassen!

Vanwege gezinsuitbreiding waren wij opzoek naar een nieuwe droger. De klantenservice van Coolblue heeft meegedacht en goede tips gegevens bij het uitkiezen van deze nieuwe droger.

De levering is ook gegaan zoals Coolblue beloofde. Ze zijn snel en vriendelijk. Er stond dat de droger tot aan de voordeur geleverd werd, maar de bezorger keer naar mijn dikke buik en bood aan om de droger gelijk even naar de bijkeuken te tillen. Had niet gehoeven, was wel heel erg gewenst!

We bestellen vaker bij Coolblue en door de goede service blijven we dit ook doen!
Coolblue blijft ons verrassen en maakt mensen blij!

hawidasi 03-09-2020

Prima service en levering, laptop is naar wens en voldoet aan onze verwachtingen

Marina van Weele 03-09-2020

Super service! Ik heb vrijdag 28 augustus 8 JBL speakers besteld. Ze werden maandag 31 augustus bezorgd met een bakfiets! De speakers waren verpakt in een papieren zak en niet in een grote doos. En de bezorger was super aardig! Kortom, Coolblue denkt aan het milieu en heeft leuke mensen in dienst.

Thijs Wesselink 03-09-2020

Leuk energiek bedrijf! Stofzuiger besteld en alles dikke prima geleverd. Tevreden met het product en de manier waarop Coolblue alles regelde. Dank!

TheMa 03-09-2020

Men deed wat we mochten verwachten.
Meer valt er niet te melden. Langere tekst is niet te geven.

Fabio VD 03-09-2020

Om te beginnen is De user experience op de website gewoonweg fantastisch. Je vindt de producten die je zoekt heel makkelijk terug. De betaalmogelijkheden zijn uitgebreid, vooral de handige bancontact implementatie zodat je de app kunt betalen is super.
Qua service wordt er snel gereageerd en de pakjes komen ook zo goed als altijd op tijd aan. Bij een probleem of defecte apparaten heb ik ook steeds een correct antwoord/ een correct afhandelingsproces gekregen. Veel meer woorden zijn hier niet aan vuil te maken. Coolblue doet er alles aan om de klant blij te maken. I love it.

Mike 03-09-2020

Makkelijk bestellen via website en keurige levering volgens afspraak. Super service

Thilly 03-09-2020

Duidelijk en overzichtelijk. Snelle levering en heel behulpzaam voor het maken van een keuze.

Anke 03-09-2020

Werkt snel gemakkelijk en is heel duidelijk.
De bezorging verliep vlekkeloos en ze waren enorm vriendelijk en behulpzaam!

Matthias Marien 03-09-2020

Ik vind Coolblue echt een fantastische online en offline winkel. De reden waarom ik steeds voor coolblue kies is heel simpel. De klantvriendelijkheid en service vind je echt nergens anders. Loopt het niet helemaal zoals gepland of vind je je aankoop toch niet zo goed? Geen probleem ze zoeken samen met jou naar een oplossing.

Bedankt coolblue!

Evy 03-09-2020

Bijna alles op voorraad, perfect stipte levering met mooi gerief. Bij hulp, heel vriendelijke klantendienst.

Michel Spaans 03-09-2020

Snelle leveringen en genoeg opties die rekening houden met mensen die overdag niet thuis zijn, zoals leveringen in de avond (als je optijd bent ook dezelfde dag nog) of weekend leveringen (incl. Zondag!). Geen gedoe met items retour sturen of langsbrengen. Het personeel is altijd vriendelijk. Om deze redenen bestel ik altijd alles (als ze het hebben) bij Coolblue.

Salemink 03-09-2020

zaterdagavond rond 22.00uur wasmachine besteld maar de bezorgdienst voor zondag was helaas al vol. Verder wordt er heel duidelijk gecommuniceerd over de levertijd, via mail en telefonisch. ( je word 10 min voor aankomt gebeld)
Netjes geleverd en aangesloten door vriendelijk personeel.

PIN 02-09-2020

Snelle levering , op de hoogte gesteld worden van de bezorgtijd is heel fijn

Berry 02-09-2020

Solide shop. Duidelijke weergave, doet niet mee met prijsstunters.
Maar doet ook niet altijd wat ze beloven.
Morgen in huis, was helaas niet het geval.
Beetje jammer, want het prijsverschil was er wel naar.

Peter 02-09-2020

Coolblue heeft een heldere website. Makkelijk en fijn om mee te zoeken naar een product. Je krijgt direct bericht na een aankoop. Fijne winkel.

Yvonne 02-09-2020

Ik heb de Vivoactive 4 gekocht. Duidelijke en gebruiksvriendelijke site, hierdoor makkelijk te bestellen. De bestelling en levering wordt zeer duidelijk gecommuniceerd per mail. En een vriendelijke meneer kwam de bestelling afleveren met de bakfiets. De bestelling werd als een echt kadootje overhandigd....., super leuk! De kinderen kregen een kleurplaat en de dag erna had ik een kaartje in de brievenbus om me veel plezier te wensen met de aankoop. Een persoonlijke en vriendelijke service! Een echte aanrader.

Nikki 02-09-2020

Supersnelle levering, vriendelijke bezorgers. Installatieservice voor wasmachine en droger was uitstekend. Ik vind het aanbieden van “Tweedekansjes” ook echt een topidee in deze wegwerpmaatschappij. Prijzen altijd prima.

Geri 02-09-2020

Mooie smartwacht bij coolblue gekocht. Prijs was zeer netjes. En levering was snel en netjes. Er werdt aan de verwachte levertijd gehouden.

benlin 02-09-2020

eerlijke service ; goede producten ; goede prijs ; prima verzending zeer goed verpakt.

Bo 02-09-2020

Nieuwe koelkast gekocht via coolblue. Netjes en snel geleverd en omdat ik geen oude koelkast retour had staan namen ze een oude tv mee waar ik vanaf moest. Na het verwijderen van het plastic bleek er alleen een klein deukje in de koelkast te zitten. Niet zo leuk natuurlijk, bij een nieuwe apparaat. Coolblue gebeld. Zonder problemen werd er de volgende dag al een nieuwe geleverd! Top service!

N 02-09-2020

Goede voorwaarden, snelle service, gebruikersvriendelijk, betrouwbare kwaiteit

rob 02-09-2020

Eerst kijk ik of de prijs kan concurreren met andere aanbieders , en maak dan een keuze.
Cool blue houdt altijd woorden anders laten ze wat weten, en de snelheid van de bestelling is ongekend , heel snel.

Jan Slagt 02-09-2020

Service met een glimlach!
Dat is het zeker, maar dan van 2 kanten. Van alle webwinkels bestel ik het meest bij Coolblue.
Prijs: één van de voordeligste
Service: top! Zowel bij bestellen, levering, installeren en nazorg.
Ga zo door Coolblue!