Deze score is berekend op basis van 3288 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Francinia 01-06-2018 Via de website gekocht

Ouderwetse service en moderne techniek gaan prima samen

De service is fijn en geeft rust. De betrouwbaarheid is me nog nooit tegengevallen. De site is prima en duidelijk. De artikelen zijn gewoon goed. De beoordelingen zijn heel handig. De cursus wachten (ofzo) is heel grappig. Bij deze zaak irriteert het zelfs mijn oma niet, dat ze met "je" wordt aangesproken. En je voelt je nooit een domme leek. Eerder de Koning die klant is.

Niels 01-06-2018 Via de website gekocht

Altijd goede service!

Van alle webshops die ik gebruikt heb is dit de fijnste. Je weet dat je kwaliteit service krijgt en als er iets niet goed aan bijv je koelkast is dan wordt je altijd naar wens geholpen (en snel), of kosteloos spoedig vervangen zonder gezeur.

Olivier 01-06-2018 In de winkel gekocht
Lochristie

Snelle leveringen en goede en vriendelijke klantenservice

Goede overzichtelijke webshop met verschillende prijsklasses en objectieve meningen zowel positief als negatief

Rooswit 31-05-2018 Via de website gekocht

Fijne leveringservice, niet meer onnodig wachten.

Wat ik vooral prettig vind is dat je een tijdsaanduiding ontvangt van het levermoment. Zo hoef ik enkel een uurtje thuis te wachten ipv maar af te moeten wachten of iets in de ochtend middag of eind van de dag geleverd wordt! Vooral bij grote aankopen heel fijn. Prettige ervaring met de chauffeurs van de Coolblue bus, ze hebben me goed geholpen en geadviseerd met het plaatsten van een grote koelkast. Morgen verwacht ik mn volgende pakketje van Coolblue!

Stephanie 31-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Brede keuze en goede prijs/kwaliteit verhouding. Prettig contact met de klantenservice via o.a. Whatsapp. De levering was erg fijn. Je krijgt de avond voor de levering een tijdsbestek van 1 uur (!) en een kwartier voor de bezorger er is, word je gebeld. Ik heb een wasmachine besteld en ben ontzettend tevreden!

Inge 31-05-2018 Via de website gekocht

Goed bedrijf.

Duidelijke site waarbij er rekening werd gehouden met mijn persoonlijke belangen.zoals mijn wens om milieubewust aan te schaffen. Energiebesparend. En vooral dat dit zo snel geleverd werd

Francisca 31-05-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden over mijn bestelling.

Een bon van 10 euro korting ontvangen en vandaar het eens geprobeerd om te bestellen.
Het product dat ik bestelde was de dag nadien al ter plaatse. Het product was met zorg ingepakt en voldeed aan mijn wensen.
Ik zal zeker nog eens bestellen bij cool blue!!!

Michael C.V. 31-05-2018 Via de website gekocht

Het kan niet beter dan bij Coolblue!

Coolblue is een hele fijne winkel, ik bestel bijna alles via de website als het maar beschikbaar is! Het product aanbod is groot, de betaling gaat zoals het hoort en de levering is bijna altijd snel (het afleveren gaat via PostNL, Coolblue doet er alles aan om het vlekkeloos te laten verlopen maar dat gaat niet altijd goed als er iemand anders over de levering gaat). Ik heb meerdere keren contact gehad met de klantenservice voor bijvoorbeeld iets retour sturen ter reparatie of gewoon om advies. Iets retour sturen gaat zonder problemen en het komt ook gewoon netjes gerepareerd terug, en op het gebied van advies weten ze er ook genoeg van! Op basis van je budget die je wilt uitgeven, specificaties van het product en waar precies je het product voor gaat gebruiken kan Coolblue je goed helpen, in mijn gevallen gaven ze een overzicht van het type product van meerdere fabrikanten binnen het gegeven bedrag en raden ook aan wat hun denken wat beter bij jou past. Ik ben nu zo gewend aan Coolblue dat ik zelfs al een vrij lange tijd niet meer bij de BCC een stap binnen de deur heb gezet (de BCC is ongeveer 5 min van mij vandaan, en nee dit heeft niet met luiheid te maken :P ). Ben zelf alleen nog nooit in de winkel van Coolblue geweest, maar die dag komt nog wel!

Annika 31-05-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Groot assortiment prima website ruime voorraad en prima service. Levering de dag naar bestelling tegen een scherpe prijs en nu erg blij met mijn product.

Molenkamp 31-05-2018 Via de website gekocht

Coolblue benadert de perfectie

Goede presentatie, Gemakkelijke keuze, betrouwbaar en snel. Wat beloofd wordt ook waar gemaakt. Voortaan is Coolblue de eerste webwinkel waar ik naartoe ga.

Paul 31-05-2018 Via de website gekocht

Volgende dag in huis. Hahha echt niet

Volgende dag in huis. Andere stecker erop? 3 dagen extra. Tussen 0900-1200 dat werd 1500.

Topgasten die kwamen installeren, planning was bagger

Beste Paul,

Wat ontzettend jammer dat jouw bestelling niet binnen de verwachte levertijd is geleverd. Wanneer wij een tijdvak aangeven voor de levering, is dit enkel in indicatie. Dit betekent dat de levering in de meest ideale situatie de bezorgers binnen dit tijdvak voor de deur staan.

Echter kunnen de bezorgers ook onderweg vertraging opgelopen door onvoorziene omstandigheden. Het spijt ons enorm voor het ongemak. Gelukkig heb je de bestelling wel op de leverdag ontvangen. We wensen jou alsnog veel plezier met jouw aankoop en hopen dat de eerstvolgende bestelling wel binnen de verwachte levertijd worden geleverd.

Nella 31-05-2018 Via de website gekocht

Vooral die glimlach doet t

Gebruiksvriendelijke site met juiste product info. Snelle levering met track&trace. Super vriendelijke medewerkers. ( ook als er iets niet goed is).

Jeannette 31-05-2018 Via de website gekocht

Simpel en snel.

Nieuwe wasmachine gekocht bij Coolbleu. Prima en snel geregeld. Hou wel de (aardige) bezorgers in de gaten: die hebben het zo druk dat ze zo snel mogelijk weer weg willen. Dus let op dat ze je product uitpakken, verpakking meenemen, oude apparaat meenemen, nieuwe installeren (indien van toepassing) en eventueel testen.
Prijzen zijn niet persé concurrerend tenzij in een aanbieding. Maar de service is prima en dat vind ik ook erg belangrijk.

Evelien 31-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ruim van te voren werd een indicatie doorgegeven hoelaat ons product gebracht zou worden. Half uur van te voren nogmaals bericht dat ze eraan kwamen. 2 vriendelijke jonge mannen die de koelkast direct op de juiste plaats hebben gezet. Snelle levering, binnen 10 minuten stond de koelkast op zn plek en waren ze door naar de volgende. Top!

Gerard 31-05-2018 Via de website gekocht

Prima machine voor een schappelijke prijs

Duidelijke uitgebreide keuzemogelijkheid, met goede vergelijkingsmogelijkheid. Scherpe prijs en een goede service, en stipte aflevering binnen 24 uur na bestelling.
Kortom een uitstekende internetwinkel om producten aan te schaffen.

Stefan 31-05-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Kies keurig dus kies Cool Blue

Normaal plaats ik geen reacties over een winkel of website maar omdat Cool Blue er zo bovenuit springt ben ik bereid een reactie te plaatsen.. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop maar met name de weg er naar toe. Duidelijke website, uitstekende ontvangst in de winkel, snelle service en veel kennis.

Yvon 31-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, zoals altijd!

Prima service, vooral dat je precies weet wanneer je zending komt. Je krijgt de dag ervoor en de dag van levering emailtjes, en zelfs een telefoontje een kwartier voordat ze daadwerkelijk voor de deur staan. Zodoende hoef je niet de hele dag thuis te blijven.

Robert 31-05-2018 Via de website gekocht

Zanussi wasmachine

Bijna de laagste prijs en goede reputatie, levering een drama niet op het afgesproken tijdszone geleverd en zonder telefoontje, dat het een ander tijdstip was komt 1 bezorger om20.45 uur de wasmachine leveren, maar niet op de 2e etage, dus geweigerd. Volgende dag wel zoals het moet en aan afspraken gehouden, prima levering. Maar geen excuses, dat ik speciaal van drie uur 's-middags voor niets gewacht had......

Peggy 31-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik heb onlangs een koelkast besteld bij cool blue en voor bepaald uur besteld is morgen geleverd en idd was zo
Ik kreeg ook een mail met tracking zodat ik kon volgen waar ze waren en een 15 min voor ze bij mij gingen leveren kreeg ik telefoon om te melden dat ze eraan kwamen
Eens ze hier waren top levering
Heel vriendelijke chauffeurs en zeer behulpzaam
Top team coolblue

Jochdm 31-05-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort

Zoals iedereen dit zou moeten doen zo doet Coolblue het. Levering zoals afgesproken en geen dag zitten wachten tot ze eens komen.

Hilda 31-05-2018 Via de website gekocht

Helemaal dik tevreden.

Duidelijke site, makkelijk bestellen, leuke service met grapjes, daar hou ik van. En op tijd geleverd.

Evert 31-05-2018 Via de website gekocht

Goed snel en betrouwbaar

Ze onderscheiden zich doordat ze niet allerlei kosren apart berekenen en snel leveren. Ze zijn echter, ook met inbegrip van die kosten, niet altijd de goedkoopste.

Coolblue goeie zaak! 31-05-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en goede service!!

Heb er vorig jaar mijn TV gekocht deze ging kapot binnen de garantie, deze opgegeven en binnen een dag reactie, ze hebben het gelijk doorgespeeld aan fabrikant, TV was niet te reparerenen werd niet meer gefabriceerd, binnen 2 weken een andere en nieuwer model gekregen.
Keurige afhandeling van Coolblue!

L.caljouw 31-05-2018 Via de website gekocht

Goede telefoon service

Shop de goedkoopste en defect apparaat binnen paar dagen omgeruild.
Handleiding bij apparaat zou beter kunnen.

rob 31-05-2018 Via de website gekocht

verschrikkelijk

eerst wasmachine kwijtraken en dan ook nog de terugbetalingsorder vergeten ?? dus nu heb ik twee keer 600 euro uitstaan . en ook niet bereidt zijn tot enige oplossingen. NOOIT meer coolblue

Beste Rob,

Wat ontzettend jammer dat het aankoopbedrag niet meteen is teruggestort. Wij kunnen ons zeker voorstellen dat je hier enorm van baalt. Het is uiteraard de bedoeling dat het geld binnen 3 werkdagen op jouw rekening wordt gestort.

Natuurlijk kijken we graag met je mee naar de status van de terugbetaling. Je kunt direct telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice-afdeling. Het is ook mogelijk om het ordernummer met een korte toelichting per e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan helpen we je graag verder.

Veerle 31-05-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en geweldige service !

Heel gebruiksvriendelijke website en heel duidelijk ! Heb reeds meerdere keren al bij hen gekocht. Je kan het zelfs ophalen bij hen zelf 👍

Chris 31-05-2018 Via de website gekocht

Belofte wordt nagekomen.

Altijd ruime keuze in de producten die je zoekt, duidelijkheid of iets wel of niet op voorraad is, veilig betalen en wat er beloofd wordt word ook nagekomen.

willem 31-05-2018 Via de website gekocht

prima product ,snelle correcte levering. zeer goed verpakt/veilig, bezorger uiterst correct.
ben tevreden met coolblue.

Maarten 30-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, prima service

Wasmachine uitzoeken, bestellen, betalen en de volgende dag geleverd en aangesloten. Oude machine is meegenomen hoef je dus ook niet mee te slepen.

Alex 30-05-2018 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach; Coolblue maakt het waar!

Goede aanbieding, heldere en uitgebreide productbeschrijving, goede vergelijking mogelijk, veel nuttige reviews op de site. Supersnelle service, handig dat je 's ochtends vroeg een tijdsvlak van een uur krijgt, waarin ze je dan ook nog van tevoren bellen dat ze eraan komen. Vriendelijke bezorgers. Geweldige service ook dat ze je oude apparaat meenemen (al was dat in mijn geval niet nodig). En alle kleine grapjes in de communicatie (do it yourself confetti voor de bezorger etc.) kan ik erg waarderen. Daar moet ik van glimlachen. :) Ik doe voortaan al mijn grote aankopen hier!

Gijs 30-05-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede klantvriendelijkheid

Er was een storing met het betaal systeem waardoor er niet gepind kon worden, maar de werknemers op de vloer bleven vriendelijk en probeerde direct met oplossingen te komen.

Peter E. 30-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service (zeker bij retournering).

Groot aanbod en voor zover ik kan beoordelen gunstige prijzen. Snelle afhandeling en geen gezeur bij retour. Dat het product retour moest was omdat ik zelf niet goed had ingeschat hoe groot, in dit geval een handcirkelzaagmachine, was. Die was veel te grootk en zwaar (ruim 7kg) voor een hobbyist.

magreta 30-05-2018 Via de website gekocht

Het gaat goed komen !

Coolblue staat bij mij voor snelheid, het streven naar perfectie en klantvriendelijkheid. Iedere aankoop liet een prettig gevoel achter.

Cindy 30-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Goede overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Super klantenservice als onverhoops iets tegen zit en super snelle levering.

Jeannette Ros 30-05-2018 Via de website gekocht

Fantastisch!

Router besteld en binnen no time binnen. Werkt perfect. Werd keurig per mail op de hoogte gehouden van de zending. Fantastische service

F.J Leloux 30-05-2018 Via de website gekocht

uitstekende leveringsvoorwaarden

Prima site, met groot aanbod en keuzemogelijkheid. Duidelijke productomschrijving.Uitstekende leveringsvoorwaarden, snelle levering.

Haier wasmachine 30-05-2018 Via de website gekocht

Super service en snel!

Prima overzichtelijke website. Veel reviews bij de meeste producten wat ik erg fijn vind. Ook gebruikte apparaten te koop voor als je beurs wat smaller is. Hele snelle levering en super aardige bezorgers ondanks 30 graden hitte!

Sanne 30-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Op zondag avond besteld en ik had het product maandag ochtend al in huis. Ik ga hier vaker bestellen!

PeggyPB 30-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en installatie, tijd om ff achter de machine schoon te maken.
Goede uitleg werking machine. Eenvoudig te programmeren.
Echt top!

Mw. KLeijne 30-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en klantvriendelijk

Ik heb voor deze site gekozen omdat er veel keuze is. De service is buitengewoon goed, beter dan in de witgoedwinkels. De website is voor iedereen te begrijpen, en de bestellingen komen zonder meer perfect aan. En wordt alles ook nog aangesloten en oude apparaten meegenomen. Wie doet ze dat na? Geweldig ik bestel vanaf nu alles bij coolbleu.

K. Sta 30-05-2018 Via de website gekocht

Product gekocht en de volgende middag al thuis mogen ontvangen. Zeer snel en geheel naar wens verlopen

Leopoldus 30-05-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Echt waardeloos. Wederom is de levering met een dag vertraagd, nu al voor de tweede keer. Vandaag zou mijn bestelling tussen 12.15 en 14.45 geleverd worden en het is dat ik op de PostNl app kijk en zie dat de levering nu op morgen staat. Geen email / bericht van CoolBlue!! Het is nu de tweede keer dat ik vergeefs thuis zit te wachten. Voor mij geen Coolblue meer!

Beste meneer/mevrouw,

Allereerst willen wij onze welgemeende excuses aanbieden voor de vertraging. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, kun je normaliter de volgende dag al een levering verwachten. De afgelopen dagen hebben wij enorm veel bestellingen ontvangen.

Een hoop klanten hebben na het ontvangen van vakantiegeld onwijs veel bestellingen geplaatst bij Coolblue en andere verkooppunten waardoor een aantal pakketten ook zijn vertraagd. Tot ons spijt is jouw pakket ook de dupe geworden. Wij hopen dat het pakket inmiddels is geleverd. Mocht dit niet het geval zijn, dan vernemen wij dit graag per e-mail. Je kunt jouw e-mail versturen naar onze Klantenservice-afdeling of je kunt telefonisch met hen contact opnemen.

Hans 30-05-2018 Via de website gekocht

Een Webwinkel zoals het hoort!

Een goed assortiment tegen schappelijke prijzen, en prompt bezorgd, zoals beloofd.
Een vriendelijke bezorger maakt het plaatje compleet. Helemaal goed!

Tonnie Poot 30-05-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Vanaf de bestelling tot de bezorging 100% tevreden. Zelf het bellen voor wat informatie, zeer korte wachttijd daarna directe informatie waar ik om vroeg.

Jenny 30-05-2018 Via de website gekocht

Heel vlotte website/bestellen/betalen én levering!

Cool blue heeft een duidelijke en erg fris ogende website met een heel uitgebreid aanbod. Bestellen gaat erg vlot, je bestelling is op een minuutje tijd geplaatst! verschillende betalingsmogelijkheden, en je weet meteen wanneer je je artikel thuis zal ontvangen. Helemaal top dus!

Mark B. 30-05-2018 Via de website gekocht

Beste online winkel van Nederland

Enorm aanbod, duidelijke en overzichtelijke website, snelle en accurate levering en super service. Doen nooit moeilijk over ruilen of geld terug. Beste in zijn soort.

Menno 30-05-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Goede prijzen, groot assortiment, lekker makkelijk gewoon zien wat de beste keus is. En prima service!

Peter 30-05-2018 Via de website gekocht

sd kaartje

zondag middag sd kaartje besteld en maandag om 10uur in huis klasse kon hem gelijk gebruiken
dus volgende keer weet ik het wel

Niek 30-05-2018 Via de website gekocht

afspraak is afspraak is Coolblue

Wat moet een webshop hebben? Aantrekkelijke prijzen, snelle levering en nakomen van afspraken. En dat klopte allemaal weer

Nico van der Molen 30-05-2018 Via de website gekocht

vanaf de bestelling tot aan de levering geweldig

gewoon alles top zoals het hoort leuke site, vriendelijke mensen, goed bereikbaar,verrassende prijzen, en heel goede afhandeling van het bestelde product. top