Jeff 26-12-2021

Ik spreek nu uit mijn ervaring met online aankoop. Bestelling werd niet geleverd op afgesproken datum. Dag nadien zou het bezorgd zijn maar heb nog steeds niets ontvangen.

Over de winkel in Wilrijk ben ik enkel vol lof! Spijtig dat het online shoppen zo slecht werkt.

Lies 26-12-2021

Ze werken met een eigen leveringsdienst, waardoor de levertijden altijd gerespecteerd worden! Altijd zeer tevreden over de producten. Als je niet meteen weet welke smartphone, stijltang, ... je moet kopen, is er altijd extra informatie of een keuzehulp te vinden! Zeker een aanrader!

Tim 25-12-2021

Grote stock, ook van professionele merken (Dewalt, Makita,…) binnen de gereedschappen
Goede prijs
Vlotte levering

An 25-12-2021

Zeer correct en goede service. Snel thuis geleverd of ligt klaar in éen van de winkels.

Jean en Siska 25-12-2021

Super vriendelijk personeel. Covid safe onthaal. producten mooi uitgestald in een overzichtelijke showroom. proper en aangename sfeer.

Saskia.V 25-12-2021

Altijd een geweldige service bij Coolblue ,
Vind het persoonlijk een van de beste op alle vlakken
Van verkoop tot service
Van garantie tot retour
En alles er tussen
“Ze mogen er zijn”

Ook de digitale services als winkelservices zijn top ze helpen je goed zijn super vriendelijk je kan gerust een grapje onderling maken

Freddy 25-12-2021

Pakket was niet te vinden hebben ogenblikkelijk het nodige gedaan om een nieuwe zending te laten geworden toffe service

zeker en vast 25-12-2021

tip top in orde .snel geleverd met 2 vriendelijke chauffeurs.en nog eens goed ingelicht van uur van levering.een goede uitleg op uw vragen.

Pieterjan 25-12-2021

altijd goede service en dienst na verkoop. Makkelijk geleverd aan huis en vriendelijke mensen.

Yens 24-12-2021

Meestal niet de goedkoopste, maar de after service is zo goed dat ik bijna nooit twijfel om meer te betalen.
Je weet dat je er nooit alleen voor staat als er problemen zijn.

Hans 24-12-2021

Coolblue maakt waar wat ze beloven. Hebben vaak genoeg aanbiedingen en een groot assortiment. Ik ben ook blij dat ik met apple pay kan betalen.

Rudy 23-12-2021

Ik had een harde schijf nodig en heb ze direct gevonden bij Coolbleu. Heb ze zelf gaan afhalen en dit is zonder problemen gegaan alhoewel er veel volk in de winkel was.

JOHAN VERHEGGEN 23-12-2021

Snel gevonden op de site wat ik zocht. Bestelling lag correct klaar in de winkel zoals afgesproken. Bovendien werd alles keurig verpakt terwijl wij genoten van het gratis kopje koffie. Wij komen tevreden terug !

Brenda 23-12-2021

duidelijk site. en vriendelijk en handige producten en ze helpen goed.
ook duidelijk beschrijving van het product

Guillaume 23-12-2021

Zeer goede website, ik vond snel het geschikt product door gebruik te maken van de vele filters.
Snelle levering, bestelling werd de volgende dag al geleverd door CoolblueFietst.

Tim 23-12-2021

Dienstverlening en communicatie, 100% top! Prijzen zijn niet altijd even scherp als primaire concurrentie (bol en amazon), maar in de meeste gevallen zeer gelijkaardig. Daarnaast goede informerende beschrijvingen en klantenservice.

Roos 22-12-2021

Heel breed assortiment met telkens zeer goede aanbevelingen en er wordt gekeken naar alle verschillende productenkenmerken die voor verschillende klanten interessant zijn. Bestellen gaat heel makkelijk en levering gebeurt absurd snel, bij mij zelfs met de fiets wat ik een ongelofelijk pluspunt vind! Bij uitstek de beste webwinkel service!

Roger VdS 22-12-2021

Er is een aanzienlijke keuze, men krijgt vrij vlug antwoord op vragen en de levering is zoals steeds met b.post heel snel.
Een 10 krijgen ze niet van mij want dat zou overdreven zijn maar een 9 verdienen ze zeker.

Ella 21-12-2021

Super snel zelfs in volle kerstpaktijd slechts 10u tussen bestelling en levering, mega vriendelijke delivery, goed op de hoogte gehouden, ik koos een tweedekans product en was helemaal tiptop in orde, en ecologisch met de fiets gebracht. Mega aanrader in vergelijking met de criminele pakjesdienst van postNL die hun koeriers echt walgelijk slecht behandelen.

Ikke 21-12-2021

Vlotte verwerking en voldoende keuze, levering volgens afspraak prima in orde

Thomas s. 21-12-2021

Keurige webshop met veel keuze. Afhalen in winkel mogelijk zodat je dezelfde dag nog je nodige spullen hebt :)

? 21-12-2021

2 punten:
- ik kocht dit model omdat ik dacht dat het normale oplaadbare batterijen waren, blijkt weer eens specifieke te zijn (had dit met vorig model ook, en vond geen vervanging voor batterijen) en
- als de levering voorzien is tussen 17 en 21u dan is het noet 'smorgens vroeg 7u45!! En pakje op stoep achterlaten zodat ieder het gewoon kan meenemen..
mvg.

Paul Jacobien 21-12-2021

Mooie nieuwe winkel met zeer vriendelijk personeel. Aankoop vlot afgehandeld

verhaeghe 20-12-2021

Goede service na aankoop, bij vorige aankopen hadden we een probleempje en dit werd snel en vriendelijk opgelost.
Nu ook snelle en correcte levering

Inge Van Audenaerde 20-12-2021

Coolblue heeft een duidelijke en gebruiksvriendelijke website met meer dan voldoende informatie over de producten.
Bestellen online gaat vlot en zij zorgen voor een heel snelle levering.