Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Allard1967 18-07-2011

Ik heb nu een aantal aankopen gedaan bij deze webshop en iedere keer zijn ze optijd met de levering en houden je zeer accuraat op de hoogte van de voortgang van de levering per sms en mail. Ik heb deze service maar weinig gezien bij andere webshops.

iridian 18-07-2011

Zeer snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

ronaldo1956 18-07-2011

Bestelling geplaatst, na het ontvangen mailtje met ophaal datum naar de winkel en opgehaald, prima geregeld.

T.E. 18-07-2011

's Avonds om kwart voor 10 besteld en de volgende middag had ik mijn bestelling in huis. Wat een service! Geweldige afhandeling van mijn bestelling en heel tevreden met mijn aankoop; een vriendelijk geprijsde, degelijke tondeuse. Ik zou zo weer een aankoop doen bij de shavershop.

Hans1943 18-07-2011

Levering super snel en goede info tijdens het verzenden. Zelfs onder de € 55,00 portvrij.

Wiljo van Dalen 18-07-2011

De service van Coolbleu is erg goed. Snelle levering! Op mail voor de klantenservice krijg je snel, volledig, en zelfs op zondag, antwoord. Bevalt een product niet dan kun je een retour nummer aanvragen per mail of telefoon. Op de eerstvolgende werkdag krijg je een prima instructie, inclusief EEN ANTWOORDNUMMER voor het gratis terug sturen van de aankoop. Binnen 7 dagen moet de aankoop dan bij Coolbleu zijn. Je kan ook de aankoop in één van de drie winkels afleveren.
Ik ben erg tevreden!

T.W Bodewes 17-07-2011

Super snelle levering ! zowel thuis als op de werkplek. duidelijke afhandeling en betaling kan niet beter.

MivEe 15-07-2011

Goede informatie op de site, supersnelle levering. Er ontbrak wel een kleinigheid. Telefoon werd voldoende snel opgenomen en de klacht goed afgehandeld. Directe nalevering.
Zo zouden er meer moeten zijn!

Rellek39 14-07-2011

Op zondagmiddag de bestelde laptop opgehaald en deze werkt naar tevredenheid.Werd netjes te woord gestaan en vlot geholpen, het parkeren is niet zo eenvoudig in
de buurt van de winkel maar daar kan Cool-Blue niets
aan doen.

HaWoWy 14-07-2011

In nov.2009 gekocht Navigon europa 7310 ging medio 2010 stuk en is voor reparatie naar fabriek gezonden. Apparaat ging opnieuw stuk in juni 2011 en ook brak stekkertje van kabel.Apparaat+toebehoren na tel.overleg naar GPSshop gezonden en na. ca. 10 werkdagen een geheel nieuw exemplaar Nav.70 Premium ontvangen. Omdat dit apparaat groter is dan de vorige heeft GPSshop ook nog een case nagezonden! Bravo!!

Nannie19 13-07-2011

Duidelijke site. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Erg tevreden!

Peerke1956 13-07-2011

Duidelijke productinformatie, gemakkelijk te vergelijken. Bestelling binnen enkele dagen in huis, alles gewoon prima in orde. Aan te bevelen!

Coolasace 13-07-2011

GPS aangeschaft en ging helaas snel kapot.
Maar klantenservice was super.
Eerst hebben ze binnen 1 dag een nieuwe kabel opgestuurd, maar bleek niet te werken.
Vervolgens heb ik de gps opgestuurd en had al snel een nieuwe gps. Toen bleek dat ik per ongeluk mijn sd-kaartje in het oude apparaat had laten zitten.
Maar ook alweer snel kosteloos opgestuurd!
Alle lof voor deze winkel, een voorbeeld voor alle webshops.

Daan058 13-07-2011

Vrijdag in de middag besteld en de volgende dag lag het klaar in de winkel te Groningen..... Duidelijke berichtgeving via email. Top!

Sasja56 13-07-2011

Op de site was alles duidelijk. De bestelling werd geconfirmeerd via de mail. Het espresso apparaat werd direct na bestelling verzonden en was na 2 dagen in huis, goed verpakt. Tussentijds werd gemaild wat de stand van zaken was. Het apparaat bevalt tot nu toe uitstekend, lekkere koffie, makkelijk te bedienen.

Hnnb 13-07-2011

Mijn bestelling doorgegeven om af te halen. De bestelling lag de volgende dag klaar. Bericht ontvangen per e-mail + sms. Perfect geregeld!

Waldemar55 13-07-2011

Ik kwam op deze website via zoekmotor , voor specifieke artikel, maar website bied meer info dan andere concurrenten, snelle bestelling en levering, goed geregeld.
Prijs levering kan wel omlaag..

skorpio 12-07-2011

Heb in inmiddels meerdere producten bij Coolblue gekocht.
Werkt uitstekend,voor 22.00 uur besteld,de andere dag geleverd.Ook handig is het afrekenen waarbij geen verplichting bestaat tot het aanmaken van een account.
Aflever-en factuuradres naar keuze.
Prima geregeld.

jaap jj 12-07-2011

Keurige levering binnen een paar dagen. Het gratis Oral B pakket was niet voorradig maar daar werd ik over gebeld en gevraagd of dat later mocht worden nageleverd.
Houden je goed op de hoogte van het verloop van de levering.

RemcoNo1 12-07-2011

(tot nu toe) prima product. (analoge babyfoon werkt echt zeer goed; dect is voor ons helmaal niet nodig)

de website is prima; veel aanbod, concurrerende scherpe prijzen.
levering snel en zonder problemen.

appiehappie57 12-07-2011

Duidelijk bestel traject.
Status update via mail en zelfs SMS
Snelle levering.
Gewoon netjes geregeld dus!
Op after sales geen cijfer gegeven omdat ik daar (nog) niet mee te maken heb gehad.

LeonCanon 12-07-2011

Om 21:45u bestelde ik de camera, de volgende middag werd deze bezorgd. Gelijk na de bestelling kreeg ik updates over het verzendproces; betere en snellere bezorging kun je je niet wensen.

Raamsteeg 12-07-2011

Handige en duidelijke website. Zo besteld en snel geleverd. Produkt werkt ook prima.

Ingcat 12-07-2011

Snelle levering. Kreeg duidelijke berichten. Kortom top

wietzenuman 12-07-2011

Was op zoek naar een autoradio waar ik met usb kabel mijn iphone op kon aansluiten. Heb ze een mail gestuurd met wensen en ze kwamen binnen paar dagen met een goed antwoord. Bestelde Sony was ook erg snel geleverd.

Heb ze nogmaals een vraag gemailed, en zelfs op zaterdag kreeg ik antwoord!

Top service en snelle levering.
Voor een volgende elektro aankoop zal ik zeker eerst bij hun kijken, want ze hebben nog veel meer dan alleen autoradio's.

Petra09 12-07-2011

Volgens kieskeurig de beste prijs.
Duidelijke website, geen verzendkosten.
's Avonds om 21:30 uur besteld, volgende dag in huis.
Komen afspraak na.

Paintrain 12-07-2011

Prima service, zeer snelle en goede levering van het bestelde product. Via e-mail steeds op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

h96 12-07-2011

Het product kwam aan binnen de afgesproken tijd. En dat is dan nog snel. Gewoon betrouwbaar.

T23nny 12-07-2011

Duidelijke webshop, makkelijk om een bestelling te plaatsen. Levering supersnel,'s morgens rond 10 uur besteld en de volgende dag al in huis, precies zoals op de webshop word beloofd.

Richard280 12-07-2011

Laptop besteld en volgende dag in huis. Het bleek dat de laptop niet wou opstarten en bleek dus kapot.

Via de klanten service contact opgenomen en binnen een paar uur kreeg ik een retour ticket via de mail met een antwoordnummer (dus hoefde geen verzendkosten te betalen) 2 dagen later stond de postbode aan de deur met een wel werkende laptop.

Al met al super goede/snelle service en je krijgt super snel antwoord op je vraag.

Aanrader!

Mereco 12-07-2011

Een snelle en juiste aflevreing, waarbij ik goed en volledig op de hoogte werd gehouden over de status.

Konglong 12-07-2011

Ik bestelde mijn laptop daar omdat mijn broer daar al eerder ervaring mee heeft gehad en die er dus heel tevreden was en ook ik ben er nu dus ook zeer tevreden over te stellen want website was heel klantvriendelijk (makkelijk te bedienen).

Bereikbaarheid heb ik niet veel ervaring mee gehad maar was wel super wat ik gezien heb.

Piet de Tree 12-07-2011

Bereikbaarheid en service door de winkel en aftersale kan ik niet beoordeelen daar dit (Nog) niet nodig is geweest.(als alles goed gaat heb je dit ook niet nodig)speler was goed verpakt en werkt prima volledig naar verwachting.
Dus over de winkel deze doen tot zover exact wat beloofd wordt, laat in de avond besteld 20:00 en de volgende dag om 10:00 bij mij thuis SUPPER SERVICE bij deze aankoop.

puttea 12-07-2011

Dit is ECHT winkelen vanuit je luie stoel met de betrouwbaarheid van een 'gewone' winkel waar het gaat om de levering en afhandeling van betaling en bestelling. De website is overzichtelijk en geeft veel info over het product, daar waar een winkelmedewerker bij de winkelketens er vaak maar een slag naar slaan om jou het product maar zo snel mogelijk te doen kopen. Dat er GEEN verzendkosten berekend worden en de prijzen toch zeer scherp zijn zie ik als groot voordeel. Ik kom zeker nog vaker terug, vanuit mijn luie stoel! 

wendy1979 12-07-2011

De laptop die ik kocht was mijn eerste (grotere) internetaankoop en ik moet zeggen dat het allemaal snel, gemakkelijk en soepel gelopen is. Fijn om steeds op de hoogte gehouden te worden van de bestelling en de site vind ik zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

chris.daan 12-07-2011

Webshop is prettig; overzichtelijk en makkelijk toegankelijk. Betaling veilig en snel geelverd

Teigetje 12-07-2011

Deze Webshop zou als voorbeeld kunnen dienen voor de webshops in Nederland. s'avonds om 21:45 uur de stofzuiger besteld en de volgende dag rond 12:00 uur thuisbezorgd. Ik bestel veel op internet maar dit is werkelijk fantastisch. Bedankt voor de snelle bezorging en u ziet mij zeker nog eens terug.

fggoosmann 12-07-2011

Groot voordeel van kopen bij Coolblue is de perfecte service en de tijd die telefonisch wordt genomen om het uitleg te geven of problemen op te lossen. Ook alle overige service die wordt aangeboden worden waar gemaakt.

Hweetje 06-07-2011

Ik heb absoluut geen spijt van mijn aankoop. Na wat problemen met het apparaat ben ik buitengewoon goed geholpen door CoolBlue om het probleem op te lossen.
Compliment.

beer55 03-07-2011

Heb een archos e reader bij cool blue gekocht en inderdaad werd hij de volgende dag al keurig bezorgd.

De informatie op de site was keurig geregeld.

Gerard1801 02-07-2011

Ik was al lang op zoek naar de Transformer 32GB met Docking Station. Daarom ook een bericht achtergelaten bij Laptopshop.nl. Bij voorraad zouden zij een mailtje sturen. NOOOOIT ontvangen. Toch was er voorraad. Dus snel besteld/betaald en meteen kreeg ik de bevestiging. Verheugd dacht ik de volgende dag te kunnen beschikken over mijn tablet, maaaaar.....er bleken meer mensen die tablet te hebben gekocht dan er voorraad was. Dus kreeg ik bericht dat ik moest wachten. Dat is natuurlijk niet netjes, want zij hebben wel mijn geld en ik kan dus elders waar wel voorraad is gaan kopen. Twee keer € 600,- uitgeven is voor mij wat te veel van het goede en Laptopshop geeft zichzelf bij annuleren 10 werkdagen de tijd om terug te betalen.
Na verschillende telefoontjes, die ondanks mijn boosheid overigens keurig werden afgehandeld, bleek er uiteindelijk de volgende dag weer tablets binnen te komen en ....daar zat die voor mij ook bij. Hardstikke blij en eind goed, al goed.
Toch is het goed als de webwinkels (Laptopshop zal niet de enige zijn!!) zorgen voor een betere website, die voorraden per verkoop actueel kan houden. Technisch moet dat mogelijk zijn.

Arie den Hoed 29-06-2011

Ik koop al enige jaren diverse electronica producten bij Coolblue. De GPS-shop is een van de winkels waar ik regelmatig een artikel afneem. Ik heb gekozen voor Coolblue, omdat er een fysiek adres is waar je terecht kan voor afhalen en klachten. Mensen aanspreken vind ik prettiger dan alleen maar via het web communiceren. Ik heb nog geen enkele negatieve ervaring met de shops van Coolblue. De leveringen vinden exact op het beloofde moment plaats. Als er dan iets niet klopt kan je altijd aankloppen. En je wordt professioneel te woord gestaan. Niet alleen dat , maar de afspraken worden dan weer stipt nagekomen. De laatste positieve ervaring heeft te maken met mijn Garmin Forerunner 405. Het polsbandje was stuk. Een e-mailtje naar klantenservice is dan genoeg om snel uit de brand te zijn. Er is een keurige (automatische)terugkoppeling. Daarna start heel vlot de werkelijke behandeling met goede communicatie. Elke stap in het proces wordt gezet met het geven van een duidelijke tijdslimiet. En die limiet werd geen enkele keer overschreden. Dat vind ik nog eens prettig en vertrouwd webshoppen.

Rijmelaar 27-06-2011

De laptopshop is geen flop. Zelfs voor de beste prijs staat men in of aan de top. Snel als de bliksem want 's-middags besteld werd er reeds de volgende dag voor 12.00 aan de deur gebeld. Een krabbeltje op de bon, pakket werd afgegeven, en ik kon de deur dichtdoen. Alles aanwezig in het pakket, zo hoor het ook, zo is het maar net.

MDPMDP 24-06-2011

Een HTC 7 Trophy gekocht voor een goede prijs. Levering met een dag, dus zeer vlot. Ik had een case erbij besteld maar bij levering bleek het niet te zijn wat ik voor ogen had. Gewoon geld terug, en ik hoefde het niet eens terug te sturen! En dan de dag erop nog een persoonlijk (geschreven!) kaartje in de brievenbus dat ze hopen dat ik snel wel een juiste hoes vind. Geweldig, ik waan me bij een persoonlijke vakman op de hoek. Ik wist niet dat dit soort service nog bestond. Coolblue/PDAshop Bedankt!

Anita E. 24-06-2011

Nog net voor 9 uur 's avonds besteld en kreeg dezelfde avond laat nog een bevestiging dat het product ingepakt was en een uur later nog een verzendbevestiging met een trackandtracelink. Volgende dag inderdaad in huis. Perfecte snelle service!

triezzzze 24-06-2011

Ik heb laatst een recensie geplaatst over deze webshop waarin ik het raar vond dat, na telefonisch contact te hebben gehad, zij mij geen combinatieaanbieding konden doen bij een acer aspire M3920 i5 incl monitor en dit wel met een andere acer aspire mogelijk was. Naar aanleiding van deze recensie ben ik door deze webshop benaderd en zijn wij hier toch uitgekomen. Zij hebben dit heel netjes afgehandeld en hiervoor wil ik hun bedanken.

carla1960 22-06-2011

Ik vond heel snel op de website wat ik zocht.
Ik kreeg hem zoals beloofd een werkdag later, super!

H123. 20-06-2011

Super snelle en zeer goede levering. Alles was snel afgehandeld. Heel fijn. De telefoon werkt ook helemaal prima!

benny15 20-06-2011

Voor 22.00u besteld en dag erna thuis geleverd.
LG nas N2R1 gekocht met 4 TB, deze werkt perfect en
heeft een nederlands menu.echt een aanrader! ( klein minpuntje handleiding is niet in het ned. die heb ik
ff gedownload op het net.)

aransutin 20-06-2011

Ik heb het apparaat nu een paar dagen in het bezit en hij bevalt mij super. Aflevering binnen 24 uur na bestelling was ook geweldig. Winkel is echt een aanrader.