Deze score is berekend op basis van 2495 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sannepan2 02-12-2012

Printer zondagavond besteld, de volgende dag al in huis. supersnelle levering dus.
Bereikbaarheid geen ervaring mee gehad en ook niet met after sales.

Joop Puts 02-12-2012

Ik heb in het verleden wel vaker met deze shop van doen gehad en altijd heeft alles geklopt en vooral ook pijlsnel.
Ook als er problemen zijn wordt er niet lullig gedaan, en kun je e.e.a gewoon terugsturen ter vervanging.

velwim 02-12-2012

Zoals altijd bij CoolBlue het geval is goed en keurig op tijd geleverd. Misschien niet de goedkooptste maar wel de beste!

Angelique D-J 02-12-2012

Pas als je problemen hebt, kom je erachter of een winkel/webshop goed is of niet. 30 november is voor ons een babyfoon gekocht die we op 5 december kregen. Op 25 mei is onze dochter geboren en hebben we de babyfoon in gebruik genomen. Sinds een aantal dagen maakt de adapter een hoog en schel geluid wat zelfs boven de tv uitkomt! Dus ik gisteren bellen (1 december) met de webshop. ZIj waren vooral goed in het volgen van de regels, maar meedenken met je. ZIj boden een onderzoek aan van 25-50 euro. Ik moest de babyfoon dan toesturen. Na het onderzoek kon ik ervoor kiezen om de reparatie te laten uitvoeren of niet. Als ik de kosten voor het onderzoek niet wilde betalen, kreeg ik mijn babyfoon niet terug. En dit voor een adapter van een paar euro uit China! Mooi onderzoek door deskundigen als een leek binnen 1 minuut weet wat er aan de hand is. Het vervelende is nog wel dat de garantie van een jaar (? staat nergens hoeveel garantie we hierop hebben) net een dag was verlopen en we de babyfoon pas 6-7 maanden in gebruik hebben! Van service was totaal geen sprake!!!!!!!! Klantenservice is in deze context een verkeerde benaming! Ik zou hier nooit meer wat kopen!!!

Officiele reactie van Coolblue 06-12-2012

Beste Angelique,

Dat is vervelend. Kun je aangeven om welk ordernummer het gaat? Dan kijken we dit nog voor je na.

Jsbch 30-11-2012

Vriendelijk en deskundig personeel. Geen lange wachttijden aan telefoon. Eenvoudige en transparante bestelprocedure. Overzichtelijke en zeer uitgebreide webwinkel. Duidelijke informatie per E-mail over her verloop van de orderafhandeling. Zeer snelle levering. Mogelijkheid om tot 's avonds laat te kunnen bestellen. Voor dat alles moet voor veel producten wel meer betaald worden. Maar ja, voor niets gaat de zon op!

frank1955 30-11-2012

Op vrijdag besteld en betaald. Via e-mail perfect op de hoogte gehouden van de bestelling/levering. Op zaterdag volgens belofte keurig netjes geleverd. Artikel goed verpakt.
Prima bedrijf. Ik zal de volgende keer wederom hier een bestelling plaatsen.

pluim003 28-11-2012

Vorige week dringend een flitser nodig omdat mijn SB-800 overleden was. Na wat rondspeuren bleek ie hier op voorraad tegen bijna de laagste prijs. Gelijk besteld en een dag later is deze keurig bezorgd.
Daar zou ik indien nodig zo weer zaken mee doen.

jstrabbing 28-11-2012

Bestellen gaat snel en makkelijk. je kan een dag kiezen dat het product bezorgd wordt wat al de volgende dag kon. Bestelling kwam op de doorgegeven dag. Prima service

naam379 28-11-2012

Snelle reactie en levering, vlg. dag thuis geleverd.
Tablet bevalt prima en werkt snel.De accu heeft een zeer lange gebruiksduur.

Jos1963 26-11-2012

Gewoon een winkel die doet wat ze beloven en je keurig op de hoogte houdt van de voortgang in het bestel en leveringsproces. En dat proces verloopt SNEL.
De website is duidelijk. Alleen de betaalmogelijkheid staat bij een breed scherm even buiten beeld en moest gezocht worden. Een kleinigheid en geen echte kritiek maar dat maakt de eerste zin al duidelijk.
Na levering wordt er netjes geïnformeerd of je tevreden bent.

kboogaard 26-11-2012

Pluspunt: fysieke winkels, goede service, altijd bereikbaar bij problemen achteraf, onderdeel van grotere shop (coolblue) waar je ook voor je andere elektronica terecht kunt. Winkels hebben verschillende namen maar zijn op dezelfde plek bereikbaar: wel zo gemakkelijk

Nadeel: producten zijn relatief iets duurder dan in andere webwinkels. Gezien de service in vergelijking met anderen heb ik dit er graag voor over.

Guitarplayer 26-11-2012

Eerste aankoop bij Coolblue webshop. Eerlijke verkoopprijs van gekocht product. Overzichtelijke website/navigatie, goede 'after sales', snelle bezorging, prima verpakt!

satsanga 25-11-2012

Uitgebreide productinformatie, supersnelle levering en prima verpakt. Ik zou hier zo weer iets kopen.

Maupy 25-11-2012

De winkel zit vlakbij mij in de buurt dus een makkie, bestellen on-line en de volgende middag afhalen. Kan niet makkelijker. Wat me wel opviel is dat ze geen goedkoopste prijs garantie hanteren. De NAS was het goedkoopste maar de harddisk was een kilometer verderop bij MyCom 25 EUR goedkoper, een flink verschil. Dus deze niet bij CoolBlue gekocht. Gemiste kans voor hun denk ik. Maar verder zeer tevreden over de winkel.

SloegeDurk 22-11-2012

Prima bedrijf met uitstekende communicatie en lekker lange openingstijden.
In geen enkel opzicht iets op aan te merken. Toen ik een klacht had over het product werd direct een oplossing gezocht, ondanks dat het mijn eigen schuld was.

jackywolters 22-11-2012

Ik heb 's-avonds om 22.25 uur de bestelling geplaatst en de volgende dag had ik mijn nieuwe ipad al binnen. In de tussentijd keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De website is erg duidelijk, de prijzen zijn goed en alles was keurig ingepakt. Kan niet anders zeggen dan top.

Henk van der H. 22-11-2012

's Middags rond 3 uur besteld en inderdaad de volgende ochtend de megnetron al in huis! Super snelle levering dus.

De doos was wel aanzienlijk ingedeukt aan 1 zijde. Hierdoor was de achterkant van de oven, zo'n dun metalen plaatje, licht verbogen. Kon ik zelf terugbuigen en de oven werkt prima.
Heb hierover geen contact gehad met de winkel en weet dus niet hoe ze hier eventueel mee omgaan.
Kan ontstaan zijn bij het transport naar de winkel toe, of op het laatste stukje naar ons huis door TNT. Dat is moeilijk te achterhalen.

Deze shop had veruit de beste prijs en de snelste levering!

vaguayo 20-11-2012

Ik vond het product niet leuk en ik heb het dus geretourneerd. After sales ging foutloos. Service is prima and website is heel intuïtief.

Diemmm 17-11-2012

Ik had al eerder producten bij Coolblue (de moederorganisatie van de Laptopshop) gekocht. Ze zijn eigenlijk nooit de goedkoopste maar de informatie op de site, de bestelling en de levering is altijd 100%. Voor de koop had ik even op internet rond gekeken. Er waren maar een paar webwinkels die de Asus in het assortiment hadden en de Laptopshop had verreweg de beste informatie. De Laptopshop was niet de goedkoopste maar de goede ervaringen uit het verleden gaven de doorslag. Na de levering bleek er zelfs meer (laptoptas, snoertjes, subwoofer) in de doos te zitten dan op de website was vermeld.Voor de levering had ik gekozen voor de volgende ochtend tussen 08.00 - 10.00 uur. Dat kost een paar euro, maar dan hoef je ook net de hele dag thuis te blijven. De koerier was er keurig om half 10 met de goed verpakte doos. De After sales kan ik geen cijfer geven want die heb ik nog niet nodig gehad.

esther19664A 16-11-2012

Nadat de aangekochte ipad kapot ging, was het heel eenvoudig om hem te rerourneren. Kregen keurig een ontvangst bevestiging, waarop we tevens de voortgang konden bijhouden. Nadat er een defect was geconstateerd kregen we zonder slag of stoot zoals in de garantie vermeld stond een nieuwe ipad. Dat hebben we echt wel eens anders meegemaakt. Geen gezeur met kleine lettertjes, geen flauwe pogingen om er onderuit te komen. deze winkel doet wat ie zegt. Betrouwbaar, heerlijk!

li an 12-11-2012

Epilatorshop heeft me heel goed geholpen bij de productkeuze. Zeer overzichtelijke site, met uitgebreide informatie. Vragen via de mail werden binnen een dag op een duidelijke manier beantwoord.

mar1975 12-11-2012

Vrijdagmiddag een e-mail gestuurd betreffende een laptop. Binnen een korte tijd al reactie gekregen. Om 20.00 uur eindelijk besloten te laptop te willen bestellen en nog even telefonisch contact opgenomen betreffende de levertijd, omdat ik zeker wilde weten dat de laptop de volgende dag bezorgd zou worden. Zeer vriendelijke man die gelijk mijn bestelling ingevoerd heeft, het enige wat ik hoefde te doen was de betaling. Keurig netjes op de hoogte gehouden door sms en e-mail van inpakken tot verzenden. En de laptop werd de volgende dag keurig netjes bezorgd! Ik kan dan ook niet anders als zeer positief zijn over deze winkel. Vriendelijke medewerkers, super service en ontzettend snelle bezorging!!

Anoniem 11-11-2012

goede informatie over het product, snel betaald, wat op verschillende manieren kan, netjes een sms en een email gekregen van wanneer mijn pakketje klaar was en wanneer het verstuurd werd, ook netjes op tijd de volgende dag geleverd.

prima service en zeer tevreden over mijn product

Sixtie 11-11-2012

De Braun staafmixer Multiquick 5 MR 570 Patisserie heb ik nu 3 weken in bezit en ik ben heel tevreden over levering en service.
Na ontvangst van de betaling (overschrijving) kreeg ik onmiddellijk email dat de mixer de volgende dag zou geleverd worden.
De volgende dag werd de mixer inderdaad aan huis afgeleverd!
De prijs: 119€ (20€ goedkoper dan in de winkel).

mailadres2011gmail.com 09-11-2012

Bezorging ziet er allemaal gelikt uit, je moet alleen geen mankement hebben. Ik heb het product 3 x teruggestuurd,3 x hebben ze als robots dezelfde standaardprocedure gevolgd: de tablet is 'zorgvuldig' onderzocht, maar 'niets kunnen vinden'. Niemand keek ècht naar het probleem: na 75% batterijniveau loopt de accu in een minuut leeg.
Het beloofde antwoord op email 'binnen 4 uur' klopt totaal niet.

G. Sieb 08-11-2012

Gesuggereerde levertijd voor een iphone 5 was 23 oktober. Ondertussen is het 8 november en heb ik nog geen idee waar ik aan toe ben. Ik word totaal niet op de hoogte gehouden en heb natuurlijk wel direct moeten betalen.

Telefonisch zijn ze goed bereikbaar maar kunnen ze me niet eens een indicatie geven over wanneer de iphone nu eindelijk geleverd gaat worden. Niet echt zinvol geweest dus.

mirnr1 07-11-2012

Al vaker hier besteld en steeds opnieuw uiterst tevreden. Ook nu weer een snelle en foutloze levering.

Swansea 07-11-2012

Heel erg duidelijke website. Bestelling erg gemakkelijk en zeer snel verwerkt en geleverd. De afhandeling was zeer correct en duidelijk en liet niets te wensen over. Erg vriendelijke benadering. Kan de webshop aan iedereen aanbevelen.

leohoek 06-11-2012

Fantastische winkel met een meer dan uitstekende website waarin veel informatie over de producten word geleverd.

Baghdadi 01-11-2012

Duidelijke website met goede info. Goede prijzen. Zeer snelle levering. Veel betaalmogelijkheden. Aanrader....

PBS 01-11-2012

Makkelijk en snel bestellen. Je wordt prima via SMS
op de hoogte gehouden over de status van je
bestelling.
Supersnel en zonder problemen de andere dag in huis

Bernilde 31-10-2012

Prima service! 's Avonds besteld en de volgende dag in huis.Je kunt kiezen of je het pakje thuis wilt laten bezorgen of via Pakje Gemakje. Je wordt goed en snel geinformeerd via de mail.
Problemen worden snel en naar volle tevredenheid opgelost door erg vriendelijke medewerkers bij de klantenservice. Aanrader!!

bravo62 30-10-2012

Een gemakkelijke site , gevonden via coolblue , overzichtelijk , gemakkelijk te bestellen , niet duur en een snelle levering.
S'avonds voor tien uur besteld , de volgende avond afgeleverd.

fmkoorstra 30-10-2012

een duidelijke website, de op de website beloofde snelle levering wordt geheel waargemaakt, het bestelde product wordt prima verpakt verzonden.

ineke6561 30-10-2012

'S AVONDS VOOR 22:30 UUR BESTELD EN DE ANDERE DAG AL IN HUIS!!!
SNELLE EN GOEDE LEVERING!!!!
bIJ EEN VOLGENDE AANKOOP GA IK ZEKER EERST OP DE WEBSITE VAN PDASHOP KIJKEN!!!

Mac.Albert 29-10-2012

Vorig jaar mei een Foxit eReader besteld.(gratis bezorgd) Heerlijke leeskwaliteit. De reader liep echter steeds vast en moest tenslotte na elke 50 pagina's worden opgeladen. Onlangs een mail met het probleem gestuurd, volgende dag een mail met antwoord nummer ontvangen en gratis opgestuurd. Binnen twee dagen bericht dat het produkt niet meer leverbaar was, niet hersteld kon worden en kon met korting van de nieuwwaarde een ander produkt bestellen. Dat noem ik Service met een hoofdletter!

andre souet 27-10-2012

Website is helder en eenduidig. Prima snelle levering. Goede prijs. Product voldoet geheel aan de verwachting zoals die op de website wordt voorgespiegeld.

Iwan1965 19-10-2012

In korte tijd 2 producten besteld en beide keren verliepen
bestelling en bezorging erg snel en duidelijk. Je wordt prima
op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, de site is overzichtelijk en up to date. Ik vind Coolblue een absolute topper onder de webwinkels.

StanvdB 18-10-2012

Het product zelf is prima, voldoet aan alle verwachtingen. Ik ben een vaste klant van de PDAshop en Coolblue, en ik ben ook nog altijd zeer tevreden. De site is mooi en overzichtelijk, het verzenden gebeurt bijzonder snel en de klantenservice is vriendelijk (zowel online als in het filiaal in Eindhoven). Een echte aanradar.

johan-evelo 18-10-2012

Krachtige, stille en energiezuinige stofzuiger (slechts 1250 Watt motorvermogen).
Wel behoorlijk zwaar.
Zeer snelle levering door Cool Blye.

john4711 18-10-2012

Nog dezelfde dag op de hoogte gebracht van het verloop van de bestelling en verzending. De volgende dag keurig afgeleverd.

mvr. Westenberg 14-10-2012

5 jaar geleden hebben mijn zus en ik een ps3 bundel gekocht, was toen een perfecte deal( een ps3, 3 games en 2 controllers voor ong. 664 euro). toen we de harde schijf na 4,5 jaar wilde vervangen voor een grotere (ook bij consoleshop gekocht) werden we geholpen aan de servicebalie toen we zelf de schroeven niet loskregen. heb daarom mijn nieuwe ps3 slim ook bij consoleshop gekocht, beste service en klantvriendelijk die ik ooit bij een winkel heb meegemaakt. helaas nu minder goed bereikbaar door de wegwerkzaamheden op de oude dijk.

Dhr Tempelmans 13-10-2012

Het bedrijf coolblue was in eerste instantie goed te bereiken. De reactie op de mail duurde wel erg lang, een aantal dagen. De bestelling was ook later dan afgesproken.
Ik heb daarna het product teruggestuurd omdat ik niet tevreden was over het resultaat. Coolblue wilde het product echter niet terugnemen omdat ik het geprobeerd zou hebben. Na een aantal keren over en weer te hebben gemaild kreeg ik daarna zelfs geen reactie meer op de e-mail. Ze laten je gewoon met het product zitten. De after sales is daarom ook flink beneden niveau en mijn probleem is niet opgelost. Dit bedrijf verdient echt een "koude" douche.

Kcid 12-10-2012

uitstekende product! Snel en prima verpakt geleverd.
22.05 uur sávons bestelt en de volgende dag om 11.30 in huis!
Uitpakken in pluggen en PLAY! UITSTEKEND!!! En heel goede Service niks om op te klagen. Dit (ik) is een zeer tevrede Klant!

kuifjened 10-10-2012

Prima winkel, zeer betrouwbaar. Vorig jaar iets niet goed met product, netjes opgelost! Nu helaas weer een kapotte Luvion en ze verkopen het niet meer, hoop dat ze me nog wel helpen!!!

We wachten dat laatste af. Maar verder nette snelle site, snelle levering.

m32 09-10-2012

Uitstekende service en snel bezorgd. Fantastische stofzuiger, een evergreen. Heeft alleen geen zelfopwindende snoer maar dat vind ik geen probleem

willemvanm 08-10-2012

Het is natuurlijk de bedoeling om (negatief) kritische opmerkingen te maken dan wel anderen te waarschuwen voor mogelijke 'gevaren'.
Echter ..... t.a.v. Koffiecenter.nl zijn tot op heden enkel positieve opmerkingen te plaatsen.
In terfwoorden: snel, adequaat, afspraken worden nagekomen, meer dan goede verhouding prijs - prestatie.

ryksman 08-10-2012

handig apparaat voor nette prijs, zeer snelle levering , goed verpakt . alles bij elkaar een professionel indruk

jaze 08-10-2012

Perfecte en zeer snelle service en duidelijke berichtgeving over de levering. Zeer goed apparaat en erg makkelijk aan te sluiten. Voldoende mogelijkheden op het apparaat om andere spullen aan te sluiten, zoals de humax recorder.

schei516 05-10-2012

wij vinden het prima , moe4der van 82 moet echter even wennen.
zeer snelle aflevering, netjes verpakt, reden voor ons om verdere inkopen hier te doen.