Deze score is berekend op basis van 1693 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

illian 05-06-2013

RonW 03-06-2013

Zoeken, bestellen, betalen, volgende dag binnen...hoe makkelijk kan het zijn?

Groot assortiment, supersnelle levering!

alfredpeter 03-06-2013

Alles is keurig te vinden, goede filters wijzen je de weg naar je keuze.

zeer snelle levering en correcte verzending, zeer goede verpakking, bezorging goed te volgen met track and trace.

Eigenlijk is een 10 te veel van het goede. De keuze is werkelijk overweldigend.

Absolute aanrader. Misschien niet de goedkoopste, maar zeker de betrouwbaarste webwinkel(s). Prima keuze met zeer goede productbeschrijvingen.

Geen enkel kritiekpunt op deze winkel. Onderdeel van de Coolblue keten. Uitstekende service, fantastisch aanbod, goede mogelijkheden om precies dat product uit te zoeken dat past bij je wensen. Uitstekende productbeschrijvingen

RikG 01-06-2013

Winkel geeft een prima service! Het product dat ik kocht was hier vrij goedkoop. De winkel hield mij na het bestellen goed op de hoogte over het product en waar het zich bevond. Een puntje van verbetering is dat het product voor 23:59 besteld was, maar niet de volgende dag (maar de dag erna) bezorgd werd (ook hiervan werd ik snel op de hoogte gesteld.)

heiremans 31-05-2013

Ik kan niets bedenken waarom ik een volgende keer niet weer via deze website zou bestellen: concurrerende prijzen en snelle levering. Over de service valt bij een nieuw apparaat nog niets te melden, maar ik zal niet aarzelen om mijn ervaringen daarover evt. te delen.

beerkrol 30-05-2013

alles gewoon lekker vlot afgehandeld!! duidelijke website!!

Bernadette58 30-05-2013

Duidelijke site, duidelijke info, proces loopt gemakkelijk

Levering vlot en zonder problemen

Zou nog net wat uitgebreider mogen, je raakt nu eenmaal verwend op internet

Duidelijke site, goede info, leuk vond ik ook het bedankfilmpje na het plaatsen van de bestelling. En ook de tekst op de doos bij het uitpakken vond ik leuk. Je voelt dat er veel aan wordt gedaan om je het je als klant plezierig te maken

Prettige website, heel goede informatie, plus erg klantvriendelijke uitstraling, ook in de details, van begin tot het uitpakken van de doos.

ecbvdpoel 29-05-2013

Product (koelkast) binnen 18 uur in huis

Er ging iets mis met het aangeven van de aflevertijd

Ruim assortiment aanwezig

stecher 29-05-2013

Zeer snelle levering zelfs tijdens de feestdagen, en de machine voldoet aan alle verwachtingen. Als laatste nog de opmerking dat alles zeer goed was verpakt!

mischaarena 29-05-2013

De site is overzichtelijk en goed ingedeeld. Alles is zo gevonden en ook het uiterlijk van het geheel mooi en simpel gehouden. Service is zoals de vorige keren weer perfect! Kreeg snel antwoord op mijn vragen en na de order geplaatst te hebben werd ik up to date gehouden. Ook het Assortiment is uitgebreid.Veel keus qua merken met de bijpassende informatie en soms zelfs met een (Video) review. Dit laatste laat goed zien wat je van het product kan verwachten of waarom je voor iets anders zou kiezen. Ik geef nog geen 10 omdat ik 4x wat bij deze firma heb gekocht. Als het de volgende keer nog steeds bevalt veranderd die 9 naar een 10+.

leondielen 28-05-2013

duidelijke site, snelle zending, goeie service!

SanneEngelsman 27-05-2013

Doordat coolblue met verschillende websites werkt wordt altijd overzichtelijk weergegeven welke producten ze binnen een bepaalde categorie hebben, precies waarnaar je op zoek bent.

In één woord GEWELDIG! Het bestelde product was de volgende dag al in huis en de daaropvolgende service was helemaal klasse nadat ik er nog problemen mee had. Top!

Veel keuze

De service is voor mij erg belangrijk bij een webwinkel en coolblue biedt een super service.

De la Digue 24-05-2013

Gewoon goed.

Prima.

Ruim. Evenzo het specificatie overzicht.

Goed adres. Je krijgt zelfs achteraf nog ruimschoots aandacht.

Coolblue is een winkel die zijn best zo goed mogelijk doet. Zo ben ik dik tevreden over de prijs van mijn camera. Heb al een opname op YouTube gezet. En hoorde geen spatje ruis. Zelfs niet de "motor". Thuis filmen met de stekker in het stopcontact. Ik kan jaren vooruit.

Thomas Voortman 23-05-2013

Goed overzichtelijke website met accurate informatie. Het plaatsen van een bestelling koste maar enkele minuten. Goede service waarbij je via sms op de hoogte wordt gehouden over de levering. Zeer tevreden!

Hele snelle levering zoals beloofd op de website, voor middernacht besteld, de volgende dag in huis. Perfect!

Ik was uit gekomen bij deze winkel i.v.m. de goede aanbieding van deze oven. Mijn cijfer baseer ik dan op het alternatieve aanbod van ovens. Ik ben toch gegaan voor mijn eerste keuze en heb dan ook niet uitgebreid het overige assortiment bekeken.

Vooral vanwege de overzichtelijke website en zeer snelle en fijne levering.

Algeheel ben ik een zeer tevreden klant. Goede website, snelle levering waarbij je als klant goed op de hoogte wordt gehouden van de status van de bestelling en levering. Deze winkel levert in elk opzicht wat ze beloven. Omdat ik niet uitgebreid het gehele assortiment heb bekeken kan ik hier niet goed over oordelen, vandaar mijn cijfer. Een aanrader!

goncho 23-05-2013

6,8

Prima levering.

Ik heb een babyfoon gekocht, waarvan de adapterkabel van de ontvangerunit is geknapt na 9 maanden. Ik heb hem zelf gerepareerd, maar toen ik een nieuwe adapter vroeg aan coolblue, werd mij doodleuk verteld dat ik het product maar moet retourneren en 2-3 weken wachten tot ze de probleem vaststellen en eventueel onder garantie vervangen. Maar hoe moet je 3 weken zonder babyfoon met een baby in huis?? Het tweede ligt meer aan Coolblue dan aan de babyfoon natuurlijk. Na een paar telefoontjes hebben ze het ook ingezien en ik kreeg een nieuwe adapter opgestuurd met de vraag of ik de oude terug wil sturen. Dat is natuurlijk prima.

goncho 22-05-2013

4,7

Prima levering.

Ik heb een babyfoon gekocht, waarvan de adapterkabel van de ontvangerunit is geknapt na 9 maanden. Ik heb hem zelf gerepareerd, maar toen ik een nieuwe adapter vroeg aan coolblue, werd mij doodleuk verteld dat ik het product maar moet retourneren en 2-3 weken wachten tot ze de probleem vaststellen en eventueel onder garantie vervangen. Maar hoe moet je 3 weken zonder babyfoon met een baby in huis?? Het tweede ligt meer aan Coolblue dan aan de babyfoon natuurlijk. Ik zou het wel kopen, maar niet hier, aangezien ze niet in staat zijn te begrijpen dat de babyfoon niet zomaar voor 3 weken gemist kan worden.

Niet als je een babyfoon nodig hebt, want ze snappen niet dat iemand er niet zonder kan.

I-Know 21-05-2013

Kom nu al zo lang bij deze zaak denk al snel een jaar of 13 mijn eerste aankoop was een Archos player die ik overigens nog steeds heb!
De Website is heel overzichtelijk, ook de reviews vind ik heel erg fijn.

Betaal gemak en levering van producten zijn uitstekend alles altijd zeer goed verpakt.

Mocht er iets niet goed zijn dan doen ze er echt alles aan om het zo goed mogelijk op te lossen. En je kunt het product mits netjes verpakt binnen 14 dagen gewoon ruilen.

Meer dan mijn huis groot is !!!

Voor de Nr1 webshop...

Kom hier nu al 13 jaar,en heb nog nooit iets hinderlijks of vervelend ondervonden bij deze firma. Het is kopen zonder stress en een rustig gevoel..

Remko.olga 20-05-2013

Zeer gebruiksvriendelijke webshop met goede informatie over het product. Ook nog eens veruit de goedkoopste mbt het product dat ik beteld had. Als consument wordt je goed op de hoogte gehouden van de zeer snelle verzending van je product, waar bij je ook nog eens kan kiezen uit de verschillende betaal- en verzendwijze. Al met al een zeer goede ervaring.

KCM 14-05-2013

Zeer correcte internetshop. Goede lage prijs. Prima en snel geleverd op mijn werk wat ook erg handig was. Steeds een update per mail hoe het was met de zending. Minpuntje op de website was een aanbod van een combinatie TomTom + Tasje waar een ander merk tasje (geen goede) bij zit dan een gelijkende advertentie van een los tasje op dezelfde pagina (die wel goed is)
Bijna een teleurstellende combi aankoop gedaan.

DPC 14-05-2013

Supersnelle levering. Geinige opmerkingen op de verpakking. Uitstekende communicatie tijdens verzending en nadien.

RWMM.Jansen 12-05-2013

Website is onduidelijk en onvolledig. Er wordt vermeld kleur van toestel zwart en grijs, maar toestel blijkt alleen in zwart leverbaar. Alleen een toestel gekocht zonder abonnement en bij overzetten van SIM kaart blijkt er nu een micro simkaart nodig te zijn. Dit staat wel onderaan bij de specificaties bij nalezen, maar was voor mij beter geweest als dit meteen op hoofdscherm duidelijk vermeld werd. Moet nu eerst achter een andere simkaart aan.

Officiele reactie van Coolblue 14-05-2013

Beste meneer Jansen,

Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent.

De kleur staat op de website inderdaad aangegeven als grijs,zwart.
Dit houdt in dat de telefoon de kleur grijs/zwart heeft en niet in zijn geheel zwart is. Het toestel is alleen in deze kleur te bestellen en niet in het grijs of zwart.
Dit komt misschien onduidelijk over, dus we nemen uw feedback mee ter verbetering.

Er staat inderdaad in de specificaties dat de simkaart een micro sim betreft. Elke klant heeft zo zijn eigen wensen bij een toestel. De meest relevantie specificaties worden bovenaan de website vermeld. Helaas kunnen we hier niet alle gewenste specificaties weergeven.

Mocht het probleem met de simkaart nog niet opgelost zijn, dan kunt u uw simkaart eenvoudig bij de desbetreffende provider omruilen voor een micro simkaart.

Heeft u verder nog vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

amf250963 11-05-2013

Ik maak al jaren prive gebruik van Iiyama monitoren naar volle tevredenheid. Keuze van het merk was dus al snel gemaakt.
In verband met wat minder zichtsvermogen (ouderdom?!) op zoek naar een groter model dus 27 inch geworden.
Monitorstore.nl is een van de vele websites van Coolblue. Bij Coolblue kan je zeer eenvoudig en snel iets bestellen. Je bent gegarandeerd van een snelle levering indien product op voorraad is, en dat is vaak! Ook de prijs was aantrekkelijk dus keuze snel gemaakt.

Over de monitor: goede kwaliteit, zeker waarvoor ik het gebruik (internet, programmering, tekstverwerking en sporadisch een spelletje).

Recent online gekocht, dus bereikbaarheid en after sales: geen beoordeling. De rest prima in orde.

Schuytgraaf 10-05-2013

Telefonische bereikbaarheid ivm vragen vooraf over het product was matig (wachttijd). Product was de volgende dag binnen, top!

mqms71 08-05-2013

Deze winkelketen (videocamerashop.nl) zet de maatstaf voor service.
Vanaf het moment dat je je product uitzoekt op 1 van fantastische websites van videocamerashop.nl, tot aan de levering aan huis. Vanaf het eerste moment na de aankoop wordt je als klant werkelijk nauwkeurig geïnformeerd over de status van je bestelling.
Uit eerdere aankopen kan ik melden dat ook hun aftersales een dikke 10 verdiend.
Een leerschool voor menig webwinkel.. groot en klein!

Leon Jansen 08-05-2013

Ik ben over Tabletcenter zeer te spreken.
De website is goed, zeer uitgebreid, helder en boordevol informatie.
De leveringen zijn snel (volgende dag) en de afhandeling is zeer correct. Ik word met sms én e-mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
Ook in de winkel in Eindhoven ben ik heel prettig en vakkundig geholpen voor eerdere aankopen.
Als ik op vergelijkingssites als 'Kieskeurig' kijk, zoek ik altijd eerst Coolblue op en al is is er ooit en ander wat goedkoper, dan is dit toch mijn favoriet, omdat ik er in het verleden zo'n goede ervaringen mee had en omdat ik weet, dat ik hierop kan vertrouwen. Ik geef een dikke 10!

mqms71 08-05-2013

De service van deze winkel (en Cool Blue in het algemeen) is de absolute maatstaf voor hoe je online zaken behoord te doen.
Niet alleen is de website top, maar ook de aftersales.
Ik had in eerste instantie een ander product besteld, maar bij aankomst bleek het tasje toch te klein voor mijn camera.
Via facebook (facebook? jawel Facebook)laten weten dat ik het product wilde ruilen.
Effin in minder dan 48 uur had ik mijn nieuwe product in huis! (terug sturen GRATIS!).
Nog nooit in zo'n dikke 10 jaar online kopen heb ik zulk gemak en service meegemaakt. Daar kunnen andere winkels alleen maar van leren.
Ik zeg een dikke 10!

Jon 69 02-05-2013

Per email wordt je uitstekend op de hoogte gehouden middels orderbevestiging, verwerking en verzending. Order werd snel verwerkt en afgeleverd. Prima verpakking van het product. En dat allemaal voor een aantrekkelijke prijs.

popzie 01-05-2013

De bestelling is om 20.00 uur de deur uit gegaan en de volgende middag lag het pakketje al in de bus. Verder hanteren ze uitstekend concurrerende prijzen.

RRMB 01-05-2013

In lijn met mijn overige ervaringen met de CoolBlue bedrijven: netjes vooraf geadviseerd en prompte levering.

mobile8 25-04-2013

PDA shop is niet altijd de goedkoopste maar wel een zeer betrouwbaar adres om waardevolle zaken als smartphones aan te schaffen. Na slechte ervaringen met de goedkopere leveranciers (producten met Poolse garantie i.p.v. Nederlandse dus parallel import) en het moeilijk doen over retour betalen, heb ik mijn lesje geleerd. Goedkoop is duurkoop, je moet echt uitkijken met webshops. Sterke punten van CoolBlue en pda shop: Je kunt een gewoon telefoon nummer bellen als je vragen hebt (geen 0900 nummer)ze leveren snel, je krijgt een artikel met Nederlandse garantie en ze houden je goed op de hoogte van de levering zelfs met een sms bij versturen.

rondebruin 23-04-2013

Duidelijke website, prima informatie over de voortgang van de bestelling. Op tijd en volgens afspraak geleverd.

Frank04 23-04-2013

Duidelijke, overzichtelijke website; handige vergelijk functie om makkelijk een keuze te kunnen maken.
Zeer snelle levering, keurig verpakt.

L.Richter 23-04-2013

Website overzichtelijk,Prijs kwaliteit verhouding goed,extra toebehoren goed te vinden die bij een bepaalde aankoop horen,snelle afwikkeling bij aankoop en snelle levering binnen een dag, daarbij ook nog gratis verzending.
Van After Sales heb ik nog ervaring , krijg wel emails of ik tevreden ben over het gekochte product.

brilletje 23-04-2013

Zeer duidelijke webshop, snel je gezochte product vinden.
Bezorging zoals op hun site staat en goed verpakt
Product was zoals ik kon verwachten.
Informatie over product op de site was overzichtelijk en eerlijk.
Prima winkel. Snel. Goede aftersales . Een aanrader deze webshop.

Mijno1977 20-04-2013

Sporthorlogecenter.nl is een onderdeel van Coolblue. De sites zijn zeer goed opgezet en bieden veel informatie. Men heeft ook vaak filmpjes waarin de producten gedemonstreerd worden, dit is een nuttige toevoeging. De bestelling werd snel en correct geleverd (zonder leverkosten). De kans dat wij nog eens wat bij 'coolblue' kopen is dan ook zeer groot!

3October 19-04-2013

Snelle levering (1 werkdag).
Prima prijs (incl. verzendkosten)
Ruim assortiment.
Kortom, een aanrader. Dat geldt overigens voor alle webwinkels van Coolblue.

merijnvogel 17-04-2013

Al jaren trouwe klant van coolblue voor zo'n beetje alles waar een stekker aan zit. Camera's, stofzuigers etc.

Prima klantenservice die zelfs om 21:00 's avonds goed bereikbaar is via een normaal telefoonnummer. Wijzigingen doorvoeren, zoals dubbel aangeklikte items laten verwijderen of het aanpassen van het afleveradres naar je werkadres is geen enkel probleem.

Tot nu toe heeft coolblue altijd waargemaakt dat ze de dag na je bestelling afleveren en nog nooit moeilijk gedaan over aanpassingen of garantie.

Kleus 17-04-2013

Op dinsdag omstreeks 16.00 besteld en de daarop volgende dag om 12.30 uur geleverd. Perfect. Men doet wat men beloofd.

AGMB 17-04-2013

nu bijna een week het apparaat in bezit en genieten elke dag volop van de heerlijke koffie. nog nooit zulke lekkere espresso kunnen zetten als nu! maar ook voor gewone koffie een prima apparaat! we hopen er lang van te kunnen genieten!
De ene dag besteld en de volgende ochtend geleverd was echt top!

jeroen.bertus 16-04-2013

je krijgt van elke stap in het bestelproces een bevestiging, en de hele bestelling is perfect verlopen. Ook de bezorging door PostNL is prima gegaan.

Leendert van der Wiel 13-04-2013

Positief: duidelijke website, aantrekkelijke aanbiedingen van accessoires, betalen per credit card, duidelijke informatie over de status van de verzending, goed verpakt.

Tonio 2002 12-04-2013

Gewoon een erg goede webshop. Alles klopt wat ze beloven. Foute bestelling? Wordt kostenloos geannuleerd. Vlotte levering, kortom alles wat ze beloven doen ze.

plm.robben48 12-04-2013

's-Avonds bestelt,waarna ik via mail perfect op de hoogte werd gehouden van de voortgang van de levering. De volgende dag in de middag in huis. Er is niets aan te merken op Coolblue. Duidelijke website, goede en snelle levering. Chapeau!
Peter R.

j.bleekman 12-04-2013

Olympus SP-810UZ besteld zeer snelle geleverd perfect allemaal
en toestel ook heel fijn bedieningsgemak goed scherpe foto's en
filmpjes al met al een aanrader.

Lazaroms 10-04-2013

Overzichtelijke webshop met goede produktomschrijvingen en scherpe prijzen.
Bestelling op afgesproken dag bezorgd en zeer goed verpakt.
Bestelling compleet.

vermrijk 06-04-2013

Het product werd snel geleverd en zat goed verpakt.
Ik wilde nog een paar grotere opzetkammen bij-
bestellen, maar deze konden ze blijkbaar niet
leveren, want ik heb niets meer vernomen van ze.
Ik heb ze nu ergens anders besteld. Verder ben ik
tevreden, ook wat betreft de tondeuse, want die is super

fj berghuis 05-04-2013

vriendelijke en behulpzame telefoodienst.
perfecte aftersales na een misverstandje!
kortom mijn complimenten en ga zo door.
Met vriendelijke groeten, F.J. Bxx

omer_sezer 04-04-2013

Duidelijke website waar je alles makkelijk terug kan vinden, zeer snelle gratis aflevering zoals belooft netjes afgeleverd.

Ernestine Jansen 04-04-2013

Na een teleurstellende ervaring bij een andere webshop heb ik telefonisch mijn bestelling gedaan, nadat ik op de nieuwe en mooie website mijn keuze had gemaakt. Ik kreeg duidelijke antwoorden op al mijn vragen en de bestelling verliep uiterst correct en prettig. Het leveringsproces was uitstekend te volgen via mail en ontvangen sms-berichten van het transportbedrijf. De volgende dag al kon ik mijn nieuwe wasmachine gebruiken. Plaatsing en aansluiting op de eerste verdieping - evenals meenemen van het oude apparaat vanaf dezelfde verdieping - waren inclusief en vanzelfsprekend! Ik ben zeer tevreden.

Anoniem 02-04-2013

Printershop.nl kwam als voordeligste uit een vergelijkingssite.
Ik had de printer al gekozen op de HP website
Afhandeling en betaling was makkelijk/snel
Ik kon de aflever-dag in de week kiezen.
Levering stipt & compleet