Deze score is berekend op basis van 3459 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nancy 11-08-2017 Via de website gekocht

supersnel

zeer duidelijke site met overzichtelijke informatie over al de aangeboden laptops,
binnen de 24u aan huis geleverd

E.Biesbroek 11-08-2017 Via de website gekocht

Snel EN goed!

Toegankelijk nu zeker met app! Goeie en ruime keuze en een deskundige voorlichting. Afwikkeling eenvoudig en levering zeer snel!

Janneke Eerens-Kostense 11-08-2017 Via de website gekocht

Nog niets binnen

Onze nieuwe tv zou woensdagochtend tussen 9 en 11 bezorgd worden. Online bij Postnl werd dit in de loop vd ochtend verschoven naar de middag. Wij zijn hele dag thuis gebleven, is niemand geweest. S avonds krijgen we melding dat ze ons 'gemist hadden en nieuwe afspraak konden inplannen. Ingepland voor donderdagavond: weer niet geweest en doorgeschoven naar vrijdagochtend...

Beste Janneke,

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling niet op rolletjes loopt. Hiervoor onze oprechte excuses! We begrijpen dat je bent teleurgesteld. Dat is niet meer dan logisch. We hebben op dit moment een nieuwe levering voor je ingepland, zodat het alsnog vanavond tussen 18.00 - 22.00 uur bij je kan worden afgeleverd. We gaan er vanuit dat het ditmaal wel goed moet komen.

Annette 11-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal goed!

Van begin tot eind prima!
Snelle levering met voortdurend geweldige communicatie.
Wasmachine geïnstalleerd, oude meegenomen. Geen enkel punt van kritiek.

Irene Hollanders 11-08-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende service

De bezorger belde 10 minuten voor aankomst om te verifieren of iemand thuis was. De oude wasmachine werd zonder problemen mee terug genomen. De nieuwe wasmachine werd netjes aangesloten en proefgedraaid. De heren bezorgers waren beleefd en netjes. Uitstekende service. De wasmachine voldoet heel goed!

Mikkie 11-08-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd: vlotte service, duidelijke informatie

Heldere site met duidelijke informatie over artikelen, groot assortiment, vlotte levering en informatie over levering.

ejv 11-08-2017 Via de website gekocht

Een bestelling met een lelijke nasmaak

Jammer dat CoolBlue mij na he bestelproces meedeelde dat de betaling was mislukt en de bestelling geannuleerd, terwijl het bedrag al wel van mijn bankrekening was afgeschreven. Na 20 minuten wachten op een Klantenservice medewerker kreeg ik te horen dat het een systeemfout was geweest. Geen excuses; dat moet een klant toch maar begrijpen zeker? Ik zou ook worden teruggebeld hierover, maar heb tot nu toe niets vernomen (het was een week geleden toen het gebeurde). Heel jammer, want mijn vorige bestelling bij CoolBlue verliep perfect. We zullen het dus maar houden op een schoonheidsfoutje, maar het laat wel een vervelende nasmaak achter, moet ik zeggen. Overigens is het prijs uitstekend en de prijs eveneens.

Hey Eduard,

Wat vervelend dat je zo'n ervaring bij ons hebt opgedaan. Het blijft natuurlijk apart, dat als je hebt betaald, dat je dan niet direct te zien krijgt dat de bestelling succesvol is geplaatst. Die fout ligt natuurlijk niet bij jou en we snappen dat je wat bezorgd bent als je hebt betaald, maar hier verder dan niets over te horen krijgt. Onze oprechte excuses voor deze verwarring. We gaan ervoor zorgen dat het niet meer zal voorkomen. Daarnaast willen wij je voor dit ongemak een kleinigheidje aanbieden. Dit zal je per mail van ons binnenkrijgen.

edith 11-08-2017 In de winkel gekocht
lochristie

TOP SERVICE

vriendelijk onthaal
perfecte uitleg: medewerker JORIS weet zeer goed waarover hij spreekt, goede kennis van de verschillende producten

r3000 11-08-2017 Via de website gekocht

Moeilijk om reserve onderdelen te bestellen.

Ik wil een nieuwe deksel voor mijn Weber bbq bestellen.
Weber geeft telefonisch aan dat dit via een dealer kan zoals Coolblue.
Klantenservice van Coolblue geeft aan dat 'ze hier erg zwak in zijn en dat als ik het via hen wil bestellen het waarschijnlijk winter is voordat ik hem binnen heb '. Jammer...

Beste Remco,

Wat ontzettend vervelend dat de suggestie is gewekt dat we losse onderdelen kunnen leveren. Hiervoor onze excuses. Wij hebben deze namelijk niet in ons assortiment. We snappen jouw teleurstelling dan ook. Hopelijk kun je toch elder aan je deksel komen.

Belinda 11-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Coolblue shop is heel toegankelijk en bovendien vind je snel alle belangrijke info van een artikel terug, ook heel handig dat je kan vergelijken in geval van twijfel!

René 11-08-2017 Via de website gekocht

Coole shop!!!!

Groot assortiment, snelle levering en zéér goede service!!! Gewoon een fijne webshop om te winkelen en werkt goed op computer,mobiel en tablet!!!

De Jong 11-08-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant!

Breed aanbod van producten; ik was zelf op zoek naar een wasmachine en droger. Ik had nul ervaring hiermee en wist niet waar ik moest beginnen en waarop ik moest selecteren. De website van Coolblue heeft allereerst een heel handig stappenplan om uiteindelijk te komen tot de specificaties waaraan jouw machine moet voldoen (met hoeveel gezinsleden ben je, hoe stil en energiezuinig moet ie zijn, etc.). Uiteindelijk ben ik gegaan voor een Bosch wasmachine met bijpassende droger met een goede prijs (goedkoper dan in een speciaalzaak). Ze kwamen deze gratis bezorgen en installeren. Hele vriendelijke en snelle bezorgers kwamen de machines op de gewenste dag bezorgen. Ze kwamen eerst kijken waar de machines geplaatst moesten worden en adviseerden mij hoe en waar de machines het beste geplaatst konden worden. Binnen 15 minuten waren de machines op zolder en geïnstalleerd, ze hebben zelfs de dozen meegenomen. Ik ben erg tevreden en zou Coolblue iedereen adviseren!

Fr 11-08-2017 Via de website gekocht

Service.....perfect!

Netjes op tijd, nette bezorgers, wisten elk hun taak en kreeg stukje uitleg van het product. Een bleef achter voor het voertuig zodat hij evt het voertuig kan verplaatsen in de straat( voertuig stond midden op straat)
Top!!

Monique 11-08-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering, zelfs op zondag top!
Klein min puntje is dat het via de telefoon niet werkte om cadeaubon aan te klikken, gelukkigmet de computer wel.

Sarah 11-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, nette levering

We hebben voor deze site gekozen, omdat de Eastoak rugzak hier het goedkoopst was. Daarnaast staat er een uitgebreide beschrijving op de site, waardoor we eenvoudig de juiste rugzak konden kiezen. Het verdere bestelproces was eenvoudig en duidelijk en er werd netjes snel geleverd.

Joke van der Veen 11-08-2017 Via de website gekocht

"Echte" service!

Maandag een wasmachine besteld en donderdag met monteur in huis. Prima prijs. De monteur was zeer aardig en kundig. Over het terugstorten van een service die niet geleverd hoefde te worden maar wel was betaald werd bij Coolblue niet moeilijk gedaan. Echt top!
Telefoonteam is bijzonder vriendelijk en die glimlach kan ik me daarbij echt op hun gezicht "horen"

Mark 11-08-2017 Via de website gekocht

Prima winkel en dito levering

Alles duidelijk op de site, je kunt eenvoudig een goede keuze maken en snelle levering, in de avond besteld, de volgende dag op het eerder gemelde gemelde tijdstip werd er geleverd. Diverse mogelijkheden tot betalen, en ook leveringsmomenten.

Klant 11-08-2017 Via de website gekocht

Afleveringspersoneel firma gaf ons een onveilig gevoel

Goede website en service waarbij je op de hoogte wordt gehouden van de afleverstatus. De logistieke firma[Dynalogic] kwam in een gehuurd busje de wasmachine afleveren, de bijrijder identificeerde of stelde zich niet voor en melde direct op provocerende wijze dat ze geen monteurs waren en de oude machine niet wilde meenemen, de chauffeur begon intussen met het uitladen. Nadat er naar de overeenkomst is verwezen kwam er een riedel aan oneigenlijke argumenten op een zeer onaangename verbale wijze waarom hij het niet zou meenemen en dat we maar naar coolblue moesten bellen voor een andere. De chauffeur van de bus heeft uiteindelijk op diplomatieke wijze de bijrijder weten te bedaren en de situatie kunnen redden. Er werd ruw met de nieuwe en oude apparatuur omgegaan waarbij we zelf angstig waren dat er schade aan de geparkeerde auto zou worden veroorzaakt bij het uitladen en vervoeren naar de afleverplaats. Mijn vrouw was onthutst en stelde simpel vast dat ze zich onveilig voelde met de twee heren van de logisitieke firma.

Beste Klant,

Allereerst onze oprechte excuses voor deze nare ervaring. De gehele werkwijze is niet wat je van ons mag verwachten. Daarnaast begrijpen we dat je ook niet zit te wachten op een discussie bij je voor de deur.

We willen graag onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Zou je daarom het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

Hans 11-08-2017 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd

Het aanbod is ruim maar toch gemakkelijk een goed product te vinden in combinatie prijs en kwaliteit.

Han 11-08-2017 Via de website gekocht

prima service

De levering is zeer snel, af laten leveren bij AH.
En het bestellen ging zeer gemakkelijk, zonder enige problemen.

Frans Hoedelmans 11-08-2017 Via de website gekocht

Super ervaring

Voldeed ruimschoots aan mijn verwachting op alle gebieden, overzichtelijke site, snel en betrouwbaar

Paul 11-08-2017 Via de website gekocht

product (printer) was op voorraad tegen de juiste prijs.
Snelle levering en goed verpakt.
Website is overzichtelijk

ChrisG 11-08-2017 Via de website gekocht

Degelijke service, alles verloopt erg vlot

Zeer makkelijk om producten te bestellen, voldoende info en vlotte levering. De koerierdienst gebruikt bpost niet en dat vind ik goed omdat deze laatste niet bij de buren willen leveren en ik steeds naar het postkantoor moet gaan.

Maarten 10-08-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Aanschaf laptop

Via de duidelijke website een laptop gekocht. Daar we nog wat software en accessoires nodig hadden, hebben we de laptop in de winkelin Eindhoven opgehaald. Daar kregen we van de medewerkster duidelijke informatie, maar konden we zelf een ongedwongen keuze maken. We gingen met een goed gevoel naar huis, en zijn zeer tevreden met onze nieuwe aanwinst

Karin 10-08-2017 Via de website gekocht

Prima service, vrolijke benadering van verkoopproces.

Alle winkels bieden het product tegen dezelfde prijs, maar coolblue maakt er een feestje van (digitaal en in de praktijk) en gaat net een stapje verder (zoals gratis installeren van je wasmachine).

Annet 10-08-2017 Via de website gekocht

Vrolijke & fijne service

Na een tenenkrommende ervaring met een andere webwinkel was het een verademing om met Coolblue te maken te hebben. Van het bestellen tot en met de aflevering van de wasmachine verliep alles even soepel en probleemloos. Ik ben er helemaal blij van geworden. Vriendelijk, vrolijk en behulpzaam; zó kan het dus ook! 💙

pascal 10-08-2017 Via de website gekocht

super service

na het bestellen van een 2ekans harman kardon go+play werd deze niet bezorgd op de afgesproken datum.
Na een belletje met coolblue bleek er iets fout gegaan aan hun kant en heb ik een nieuwe gekregen voor de prijs van de 2ekans en die was er de volgende dag.
super vriendelijke klantenservice!

Tim B 10-08-2017 Via de website gekocht

Betere service is er niet!

Ik moest een nieuwe machine hebben, maar twijfelde tussen twee verschillende typen en merken. Naar aanleiding van mijn positieve ervaringen met coolblue heb ik gebeld met de klantenservice van coolblue in de hoop dat ze mij van advies konden voorzien. De mevrouw die mij hielp was ongelooflijk behulpzaam en stelde gelijk een aantal vragen die bij mijn huidige situatie past. Aan de hand van de antwoorden ging ze de verschillende producten vergelijken. Samen zijn we tot de juiste keuze gekomen en kon ik de wasmachine direct telefonisch bestellen. Vervolgens vertelde ze alles wat ik moest weten over het afleverproces en kreeg ik ook nog enkele leuke wastips. De volgende dag stond de wasmachine aangesloten en wel op de juiste plek en was de oude netjes meegenomen. Een dag later ontving ik ook nog een leuk persoonlijk kaartje van de coolblue medewerkster die ik gesproken had. Top service!!!

Maas 10-08-2017 Via de website gekocht

helemaal top

snel en volgens afspraak geleverd. En lekker geen bezorg kosten. thuis bezorgd, precies volgens de opgegeven tijd.

Ben 10-08-2017 Via de website gekocht

Rugzakactie 25 euro korting super!

Op radio hoorde ik coolblue reclame over kortingsactie merk rugzakken. S avonds besteld en volgende dag al afgeleverd. Erg goed op de hoogte gehouden over tracking van het pakket.

Hans Grijzen 10-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt zijn afspraak waar.

Bij Coolblue kon ik mijn bestelling ; IPad + logitech folio toetsenbord in 1 keer tegelijk bestellen voor een aanvaardbare prijs.

Abc 10-08-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle service!

In het vervolg kijk ik bij alles wat ik wil kopen online of Coolblue het kan leveren.
De prijzen zijn goed, de levering is snel. Ook retour is super goed geregeld! Klantenservice is goed en heel vriendelijk!
Ik ben super tevreden. Coolblue for president 😉

IW 10-08-2017 Via de website gekocht

Oude product toch niet meegenomen

Alles liep helemaal gesmeerd. Prima communicatie en heel snelle bezorging. Helaas belde bezorger 20 min. voor aflevering dat ze de oude vriezer toch niet mee terug konden nemen. Aangezien dat nou juist de reden was om bij coolblue te bestellen was het wel een domper.

Beste heer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend dat jouw oude vriezer niet mee kon worden teruggenomen. Dat is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten. Hiervoor onze oprechte excuses. We willen natuurlijk alsnog een afspraak met je maken om dit oude toestel voor je op te halen. Mocht je dit ook nog willen, dan kun je het beste het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl toesturen.

Stephanie Bode 10-08-2017 Via de website gekocht

Top Service

3 producten besteld, en de volgende dag netjes thuis gebracht, op tijd en vriendelijk personeel heeft het aangesloten. In tegenstelling tot MediaMarkt, die na 8 dagen dezelfde producten nog niet wist te leveren of te informeren wanneer we ueberhaupt de bestelde producten mochten ontvangen. Coolblue was een hemels verschil: blij dat wij de bestelling bij MediaMarkt hebben geannuleerd en nu blij mogen zijn met de producten vanuit Coolblue!

theo 10-08-2017 Via de website gekocht

goed

je wordt erg goed ( misschien wel iets te veel) geinformeerd over de tijdstip van aankomst.
Snelle levering en goede service van de bezorgers.

Robbie 10-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service en tijdige levering.

Ik vind Coolblue een betrouwbare webwinkel. Heldere communicatie over het verloop van de bestelling. Levering en installatie door een stel aardige gasten!

simone 10-08-2017 Via de website gekocht

Altijd goede service

Als ik online koop kijk ik altijd ook bij coolblue. Altijd dezelfde uitstekende service. Ook bij retouren en geld terug.
Niet altijd de goedkoopste, wel altijd de beste service en betrouwbaarheid.

Mike S. 10-08-2017 Via de website gekocht

Goede en zeer snelle service!

Een goede en zeer snelle service! Ik ben zeer tevreden en zal de volgende keer zeker weer bij Coolblue kijken.

Gaby 10-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Veel producten en niet te duur. Ook nog vlotte levering en je hoeft er dus echt je deur niet voor uit.

Eeg Valkenswaard 10-08-2017 Via de website gekocht

Snel en correct

Bij de TV reclame van Cool Blue denk je wel eens: het zal wel, zo snel en de info waar en wanneer het wordt geleverd met berichtjes en telefoontjes vooraf maar......het is echt zo.
En de jongens die brengen en vlot installeren zijn echt zo aardig!

Beatriz 10-08-2017 Via de website gekocht

bezorging super snel en op tijd

Een Bosch wasmachine gekocht, jammer dat bij mijn eerste bestelling ging niet, ik heb betaald met een creditcard maar toch is terug gedraaid met mogelijk reden "niet betrouwbaar w-fi".
Maar met hetzelfde creditcard de volgende dag heb ik opnieuw via een andere laptop/Wi-Fi mijn besteling gedaan en het ging prima, Bezorging op zaterdag opgeleverd en binnen 15 minuten op plaats (3e verdieping).
Ik ben super tevreden mee!

Tycho 10-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en uitstekende bezorging.

Makkelijk te bestellen, direct duidelijk waar je aan toe bent en snelle levering!
Wasmachine en droger worden geplaatst waar je wilt, aangesloten en worden proefgedraaid.

Prima service 10-08-2017 Via de website gekocht

Heel goede service

Vandaag besteld, morgen in huis. Meedenkende klantenservice.
Vragen zelfs bij een probleem - ook al ligt de oorzaak niet bij hen - wat je liever doet: retourneren of oplossen. Kies je voor het laatste, dan helpen ze mee het probleem op te lossen.

Henny 10-08-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Super georganiseerde zaak!

Leuke ontvangst - vriendelijke en kundig personeel! En is er een artikel niet dan wordt er toch nog meegedacht waar je het eventueel kan vinden!

ChantalB89 10-08-2017 Via de website gekocht

Ik koos voor coolblue omdat het de goedkoopste wasmachine had en hun ook zorgen dat het op de eerste verdieping kwam.

JMCW 10-08-2017 Via de website gekocht

Aan te bevelen

Duidelijke site. Groot assortiment. Levering snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van de zending.

RHuisman 10-08-2017 Via de website gekocht

Redelijke prijs en vooral geweldige service

Coolblue is weliswaar niet de allergoedkoopste, maar de service is geweldig. Indien nodig is terugsturen geen enkel probleem en de levering is altijd in orde.

Carry 10-08-2017 Via de website gekocht

Lekker snel!

Een koffie-loze dag is op deze manier helemaal niet nodig. Apparaat kapot op maandag, via Coolblue een nieuwe geregeld, dinsdag weer gewoon aan de koffie. Makkelijk te regelen en Topservice

Tol 10-08-2017 Via de website gekocht

Altijd snelle levering

De producten die wij bij coolblue hebben besteld zijn altijd supersnel in huis. We hebben er tot nu ook geen problemen mee gehad.

Gerda de Haan 10-08-2017 Via de website gekocht

Goede producten, en de service is ongeëvenaard.

Coolblue; een paar kenmerken. Goede overzichtelijke internetpagina, goede producten, een humoristische benadering van het hele aankoopproces. Beloftes worden nagekomen, leveringen zij snel en de service is top!