Alexander 28-12-2018

Er was een probleempje met de levering, maar dat werd na 1 telefoontje onmiddellijk opgelost.

José uit Oostende 27-12-2018

Ik vind deze shop zeer gebruiksvriendelijk. Duidelijke voorstelling van het product en eerlijke prijs. De levering gaat niet zo vlot. De besteller van Bpost duwt prompt een briefje in de bus opdat ik het pakket, de volgende dag, zelf zou halen in het afhaalpunt; voor een zware colli van 9kg is dit niet praktisch.

Gillian 27-12-2018

Een uitgebreid gamma aan producten, met een uitstekende service. Heb zelf al meerdere producten aangekocht en nooit problemen mee gehad, retourzendingen lopen ook zonder problemen!

Filip Snauwaert Kuurne 26-12-2018

Mototgps nergens meer beschikbaar. Enkel nog gevonden op Coolblue op vrijdagavond 17.30. Levering zou de volgende dag dus op zaterdag gebeuren !!?? Hm dacht ik. En ja hoor zaterdag om 09.05u pakketje aangeleverd. Ongelofelijke service ! Proficiat !! Filip Snauwaert Kuurne

Danny 26-12-2018

Nog net voor Kerst beslist om toch maar gourmet te geven. Nog vlug een toestel aangeschaft, mooi op tijd bij ons gebracht en alles tip top verlopen. Mooi en degelijk toestel. Onze zoveelste aankoop via coolblue en altijd alles zoals het hoort !

Isabelle 25-12-2018

Snelle en correcte levering.
Als er iets niet duidelijk is kan je terecht in een fysieke winkel.

David S 24-12-2018

Coolblue is één van de meest betrouwbare webshops die ik ken. De website ziet er leuk uit en duidelijk. Om 23u besteld op vrijdagavond en 's morgens was het al geleverd op zaterdag. Ook wordt je via mail op de hoogte gebracht hoe het staat met je bestelling. Dat was top! Heel goeie service!

Jessy Maes 23-12-2018

De website is heel gebruiksvriendelijk. De levering gebeurde de volgende dag al en ik werd op de hoogte gehouden over het precieze tijdstip waarop de levering zou gebeuren. Mijn oude toestel werd gratis meegenomen, het nieuwe toestel werd netjes geïnstalleerd en de verpakking werd allemaal meegenomen. De jongens die de wasmachine leverden waren heel vriendelijk en sympathiek. Zo’n zwaar werk leveren en toch zo’n blije gezichten! Hun goede humeur en positiviteit werkten aanstekelijk en hebben mijn hele dag goed gemaakt! 😃

Willems 23-12-2018

Het zoeken naar wat je juist nodig heeft is al een eerste moeilijke stap ! Wanneer u dan nog door de mooie reclame om de tuin geleid wordt dan stap je zeker af van deze methode van aankopen !
Wat een geluk de site Coolblue te hebben gevonden, daar stelt men de producten voor zoals ze zijn met een beschrijving die strookt met de realiteit ! Deze zou misschien toch wat uitgebreider mogen zijn, zodat de kandidaat koper geen twijfels meer kan hebben.
Verder wil ik het personeel van Coolblue feliciteren om hun vaardigheid en vriendelijkheid waarmee ze antwoorden aan de telefoon ! De persoon die deze mensen vindt en opleidt mag een dikke pluim op zijn hoed steken !
Tensotte wens ik iedereen bij Coolblue een gelukkig en voorspoedig 2019

Rose-Marie Dehet 23-12-2018

Supersnelle levering. Goede informatie over producten. Aanduiding Coolblues best choice help bij het kiezen. Prijzen over het algemeen lager. Kortom een van de beste online winkels.

Sander 23-12-2018

Alles was goed in orde en vooral de levering sprong uit:
je weet met een uur precisie wanneer je bestelling gaat toekomen,
en wordt bovendien zowel via sms als telefonisch verwittigd wanneer de levering gaat plaatsvinden.

Linda Nieman 22-12-2018

Site gebruiksvriendelijk. Veel keuze voor het artikel dat ik zocht. Prijs hetzelfde als in andere winkels en webshops.
Levering: correct artikel, zeer snelle levering. bekwaam personeel.

Patricia 22-12-2018

Heel veel keuze in producten!, Supersnelle levering net voor de feestdagen. Geleverd op 1 dag!

Lydia 22-12-2018

Duidelijke productinfotmatie
Ruime keuze
Vlotte bestellingsmogelijkheid
Betrouwbare levering

Mizzilse 21-12-2018

De mensen zijn vriendelijk, hebben degelijke kennis over hun producten en staan je bij als je twijfelt. Er is een goed aanbod online, bijna alles wordt de volgende dag thuisgebracht. De 30-dagen retourneertijd vind ik een leuke mogelijkheid. Ook de reviews van klanten vind ik een leuke manier om na te gaan of je beter voor een bepaald product kiest of niet. Coolblue is gewoon een dikke aanrader point final !

Berthe 21-12-2018

Enorm vriendelijke klantendienst en supersnelle service! Producten zitten veilig verpakt en zijn kwalitatief dik in orde! Top!

Andrensek Rudy 20-12-2018

Overzichtelijke Website en een zeker goede afhandeling can de Bestellung. De levering van het bestelde product werd op de afgesproken dag adgeleverd.

sylvia smet 20-12-2018

prijs kwaliteit van de producten is top.
Heb je een extra vraag, geen probleem, de medewerkers helpen je met veel plezier om jouw vraag te beantwoorden. je krijgt correct antwoord zonder de 'klassieke' verkoperspraatjes om te 'willen' verkopen en dat apprecieer ik ten zeerste :-)

Ankie Pankie 18-12-2018

Zeer betrouwbare website en shop! Levering is ook tip-top in orde. En ook zeer goede naservice. Ik heb al meerdere malen bij coolblue.be bestelde, en ben steeds zeer tevreden. Aanrader dus.

Wim 18-12-2018

Snelle en correcte levering, en goede dienst na verkoop. En je kan altijd in 1 van de winkels terecht , waar je heel goed geholpen wordt door de vriendelijke verkopers.

Martin 17-12-2018

Zeer goede website en correcte levering en afhaling, was tot voor kort een trouwe klant. Mijn Motorola G4 Plus viel echter na 20 maanden normaal gebruik uit, weigering van Coolblue om dit onder waarborg te herstellen, 'onherstelbare oxidatie door vochtschade', allemaal volledig mijn schuld natuurlijk.
Vroegen ook 39.95 Euro om mijn nog altijd even onherstelbare GSM naar mij terug te sturen.
Geen enkele poging tot zelfs maar een begin van een oplossing. Frustrerend en ergerlijk, zeker omwille van hun 'niet de laagste prijs maar de beste service'-marketingkreet.
Mij zien ze nooit meer terug.

De Pooter Frank 17-12-2018

Ruim aanbod van producten met een zeer goede prijs/kwalitietsverhouding.Regelmatig interessante promo's.Zeer gebruiksvriendelijke website.De levering gebeurt echt zoals ze aangeven,voor een bepaald uur besteld de volgende dag reeds in huis.Zeker een aanrader.

Lukasz 17-12-2018

Betrouwbaarheid, volledige professionaliteit, snelle orderafhandeling.Deze winkel is zeker aan te bevelen. En ik zal waarschijnlijk opnieuw iets bestellen. Naar mijn mening een van de beste online winkels die ik heb besteld

De Dyn Eddy 17-12-2018

Heb al verschillende toestellen gekocht en nooit geen probleem gehad.
Bestelling en levering, zo vind je ze nergens.

Nona 17-12-2018

Makkelijk gevonden wat we zochten. Helaas waren de bezorgers niet zo voorzichtig met de producten. Ook nog eens zuchten als ik zeg dat ik het niet heb afgemeten en dat dat nergens op de website staat. Werd behandeld alsof ik dom was.. Kers op de taart wasmachine kon niet aangesloten worden door kalk op de kraan. Iemand anders laten kijken en wasmachine kan dus WEL aangesloten worden. Jammer van deze service