Deze score is berekend op basis van 13713 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Petra Vd Donker 09-09-2020

Ik heb goede ervaring cool blue!
De bestelling had ik de dag ervoor besteld en de volgende alweer binnen! Keurig hoor! Alles was netjes stoot vast ingepakt.
Er was ook niets beschadigd!

L .C. van der Hoeven 09-09-2020

Coolblue is een uitstekende winkel, uitstekende en ruim assortiment aan producten. Er is een hoog service gehalte, goede communicatie en de bestelde producten worden op een correcte wijze geleverd. Het personeel dat de gekochte producten kwamen bezorgen waren uiters correct en ook zeer bekwaam in het installeren van de geleverde goederen.

susanne groten 09-09-2020

Ik heb een acer desktop computer gekocht na advies van coolblue. Kreeg te horen dat er windows10 op zat, maar er werd niet bijverteld, dat er op allerlei manieren microsoft office producten aan worden gelinkt. Het bleek heel lastig om firefox en een open office pakket te plaatsen. Volgens mij is dit koppelverkoop, en zou het beter zijn om een besturingssysteem en applicaties los te verkopen, tenzij er iets als turn key standard pakket wordt aangeboden. Ben er nog niet helemaal uit met verschillende applicaties. Ondanks dat een website met goede keuzemogelijkheden en grappige communicatie.

Wilma 09-09-2020

Erg tevreden over de site, duidelijk en overzichtelijk. Wat je zoekt smakelijk te vinden.
Reeds meerdere malen iets bij Coolblue besteld. Altijd net iets goedkoper dan elders.
Prima service voor wat betreft de levering en snelle levering.
Nog altijd beloftes nagekomen!

Daan 09-09-2020

Goede selectiemogelijkheden wat het zoeken naar het juiste artikel erg makkelijk maakt. Verder is het klantcontact erg vriendelijk en wordt er duidelijk gecommuniceerd.

Sylvia 09-09-2020

Een vrieskist bij coolblue besteld. Deze is zoals op de website gemeld staat de volgende dag bezorgd (op zondag). Ik ben nauwkeurig op de hoogte gehouden hoelaat die precies bezorgd wordt. De chauffeur belde volgens de afspraak 15 min. Van te voren. Ik ben zeer tevreden.

Lisanne 09-09-2020

Super veel keus, goede omschrijving met vaak een filmpje, veel reviews waardoor je je nog meer kan inlezen en kan beslissen of het echt een product is wat handig is en je gaat gebruiken. Binnen 1 dag in huis. Mail met bevestiging direct binnen en ook snel een mail met het tijdvak waarin je pakket wordt bezorgd. Snelle reactie bij een vraag die je stelt.

PilotJohn 09-09-2020

Snelle, efficiente levering.
Goede kwaliteit goederen,
Prima verpakking
Track en trace duidelijk en eenvoudig

Wim 09-09-2020

Coolblue heeft altijd goede service en scherpe prijzen. Bezorging gaat altijd soepel en je wordt gebeld kort voor de bezorging plaatsvindt.

Mich 09-09-2020

Ik vind vooral de bakfietskoerier leuk. Deze dame heeft zo een fantastische glimlach en houding. Ik zie ze al enkele jaren rijden nu en ze blijft even vrolijk. Een rijdend reclame bord

Fritzz 09-09-2020

Snelle dienstverlening. Zondagavond besteld, in de loop van maandagvoormiddag reeds geleverd.

Silvia 09-09-2020

Super vriendelijk ben ik in de winkel geholpen. Het product was direct op voorraad en heb t meteen opgehaald. Coolblue heeft goede prijzen en kwaliteit en goede service. Ik moest even in de winkel wachten dus ik was van dit alles getuigen 😅👍🏽

sander 09-09-2020

Veel keuze in producten, goede tips en snel geleverd binnen het aangegeven tijdsvak.

Marijn 09-09-2020

Steeds correcte en snelle levering , reeds bij tientallen bestellingen probleemloos verlopen.

Gert 09-09-2020

Prima website met eenvoudige zoekfunctie. Daarbij publiceren ze veel relevante info over producten. Bestellen en afrekenen is snel en eenvoudig.

Inge Schreurs 09-09-2020

Coolblue is nog altijd top. Helaas worden de leveringen nu gedaan door post.nl
Onze tv verdween afgelopen maandag ineens uit beeld van de track en trace (30 minuten voor geplande levering) en is nog steeds niet terecht. Ook hebben we niets meer gehoord over een nieuwe levering en waarom het pakket vertraagd is.

Geertsema-Hagendoorn Wickey 09-09-2020

Nadat ik was vergeten de bijbehorende oplader te kopen bij de powerbank, is na een telefoongesprek de volgende avond alles naar wens geregeld. De oplader is metern gisteren bezorgd, door mij nu opgeladen , dus ik kan onderweg mijn iPhone nu weer opladen. Ook de kadobon werd in mindering gebracht door de dame die mij telefonisch te woord stond, dus was ik heel blij gebeld te hebben.

Michiel 09-09-2020

Een overzichtelijk webshop met genoeg filter-opties bij het zoeken en een gebruiksvriendelijke interface. Productinfo wordt overzichtelijk weergegeven en de reviews van andere klanten helpen bij maken van een doordachte keuze.

Bestelling wordt doorgaans deftig op tijd geleverd via Postnl of Bpost en het product is altijd netjes ingepakt. Nog nooit is een van mijn vele bestelling beschadigd aangekomen.

De enige minpunten die ik ooit kan aanhalen zijn de prijzen. Niet altijd de meest competitieve aanbiedingen, maar anderzijds is het nooit onredelijk duur en je hebt gratis verzending ongeacht de omvang van je bestelling.

Tweede mogelijk minpunt is het aanbod. Er is een zeer divers scala aan producten in vergelijking met diverse elektronica-winkels, maar het mag altijd nog net ietsje uitgebreider. :)

Henk 09-09-2020

Snelle levering van de hp printer envy 6022
Zeker niet duur en apparaat werkt perfect

Gijs 09-09-2020

Eindelijk weer eens een site waarbij, nu bestellen morgen in huis, ook echt waar is.

Viviane 09-09-2020

's avonds besteld op zaterdag, zondagnamiddag geleverd. Sneller kan niet. Correct verpakt. Prijs/kwaliteit dik OK.

Caroline 09-09-2020

Zoals altijd, super aanbod product en binnen 24u binnen ook al was het zondag met super track and trace. Wat wil je nog meer?

emmy 09-09-2020

in de winkel goed geholpen, en gelijk online besteld. de laptop werd super snel en goed afgeleverd.

Maurijn 09-09-2020

Deze winkel verkoopt alleen maar kapotte apparaten ik heb 2 laptops en een telefoon gekocht allemaal binnen 2 weken kapot gegaan retour gestuurd telefoon gerepareerd maar is nog steeds niet goed ook de laptop retour gedaan en een andere gekregen maar helaas voldoet deze ook niet aan de verwachting en komen alleen maar met de oplossing om de zelfde troep opnieuw te sturen geen zaken doen met deze winkel is zonde van je geld

C 09-09-2020

Volgende dag meteen geleverd (op zondag). Netjes een mail gekregen met de tijd waar in thuis moest zijn. Top

Wesley Marien 09-09-2020

Droogkast vlotjes geleverden is goed lachen met de leveranciers is zeker op zijn plaats :)

Arjan 09-09-2020

Besteld via de app, erg duidelijk allemaal.
Wordt duidelijk en goed op de hoogte gehouden over alles en had het artikel al binnen 24 uur in huis.

Herwin 09-09-2020

Goede en overzichtelijke webshop, ruim assortiment en meestal scherp geprijsd

Pascal 09-09-2020

Zeer duidelijke website waardoor het bestellen dus ook erg makkelijk is en je toch ruime keuze hebt.
Afspraken welke nagekomen worden, en je dus ook weet dat vandaag op tijd besteld is volgende dag geleverd en dat zelfs op zondag.

Tessa Arzooyan 08-09-2020

Een dikke 10 voor de twee jonge mannen die mijn vaatwasser en was/droogcombinatie hebben gebracht. Wat een goede service zeg!!!! Heel erg bedankt👍👍👍😁😁😁

Ezgi 08-09-2020

Zeer ruime assortiment. Mijn levering was ivm drukte een dag later, maar dat was voor mij geen enkel probleem want ik was zeer vriendelijk, duidelijk en goed geholpen via de whatsapp klantenservice. Ik had contact met medewerkers en geen robot waardoor het een fijne en persoonlijke gesprek was. De artikel had een hele kleine schade wat ik ook niet erg vond, want later krijg je toch gebruikssporen. Ik kreeg alsnog een voucher ter compensatie voor mijn volgende aankoop.
Top! Dankjewel Coolblue!

Jessica 08-09-2020

duidelijke site,dus artikel snel gevonden
snelle levertijd, vrijdag besteld, zaterdag binnen
goede prijs, bij andere bekende webwinkels veel duurder.

Lucian 08-09-2020

Super snelle levering, s’avonds besteld en de volgende met de fiets ontvangen

Tim 08-09-2020

Goede beschrijving van het product, wekt geen valse verwachtingen. Levering conform hetgeen aangegeven is. Rijs kwaliteit zeer goed.

Wanda 08-09-2020

Zoals beloofd de levering op de volgende dag. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop en het doet precies wat het volgens de beschrijving zou moeten doen.

soula 08-09-2020

Gemakkelijke website. Fijn dat ze ook gratis op zondag bezorgen.
De chauffeur was heel vriendelijk en correct.
De prijzen zijn ook redelijk.

André 08-09-2020

Gewoon super, inderdaad wordt de volgende dag het bestelde artikel afgeleverd.
Er is zelfs de mogelijkheid om het te laten bezorgen op een ander moment.
Ruime keus tegen scherpe prijzen

Tom 08-09-2020

Eind juni (het is nu begin september) heb ik een slim horloge voor reparatie opgestuurd naar Coolblue(batterij defect), fijne manier van werken, reparatie aangenomen, na enkele weken het product terug in huis. Product opgeladen en na 2 uurtjes leek deze het te doen, echter loopt het systeem volledig vast, product wordt een tweede keer opgestuurd, het zelfde traject wordt doorlopen wederom een fijne manier van werken met wekelijkse updates zoals Coolblue deze belooft bij een reparatie. Nu krijg mijn horloge terug in een platte doos, dit vond ik gek want ik had deze in de originele doos opgestuurd en deze niet terug ontvangen, geen probleem als het product werkt zou je zeggen. Maar helaas de batterij werkt niet zoals deze zou moeten, het horloge wordt warm, is zeer snel leeg en het opladen duurt uren voor enkele procenten wanneer je het horloge draagt wordt deze ontzettend warm, zo warm dat het niet meer prettig is deze te dragen. Ik meld het horloge voor de derde keer aan, deze wordt op 12 augustus verzonden en na een week niets te hebben gehoord (geen ontvangst of reparartie update) besluit ik nog maar eens te bellen. ``Het product is al bij de reparateur meneer, ik vraag of zij contact met u opnemen`` Een dag later krijg ik mail dat het product is ontvangen (20 augustus). 3 september krijg ik een update over de reparatie en de 8e van de maand mag ik hem dan eindelijk ontvangen. Wederom defect... de batterij heeft de zelfde problemen en het horloge wordt warm. Nu zijn we hier 2 en een halve maand later en moet ik mijn product voor de vierde keer opsturen.

Coolblue levert snel en zonder problemen maar als het product niet werkt ben je als consument de sjaak.

Paul Blank 08-09-2020

Wat een mooie ervaring dat Ik ervoor koos om onze nieuwe strijkmachine in de winkel af te halen. Beginnend met een hartelijke ontvangst, voortgezet door een kundige medewerker en afgemaakt door dezelfde vriendelijke medewerkster als van de ontvangst. Dank voor deze prettige ervaring Cool Blue Tilburg

Maartje 08-09-2020

Duidelijke webshop met goede aanbiedingen. Zaterdagavond besteld en de bestelling werd zelfs al op zondag geleverd.

van L 08-09-2020

Ik bestel regelmatig bij coolblue en het is altijd goed, de familie besteld nu ook, jongens ga zo door top.

Fien 08-09-2020

Pas een koelkast gekocht, er was een hele ruime keuze en de koelkast werd de volgende dag al geleverd. Een extra pluspunt is dat ik via Trooper mijn vereniging hiermee heb kunnen steunen!

PeterP 08-09-2020

Ik zocht een nieuwe wasmachine, Bij Coolblue gekeken en gekocht. De machines stonden overzichtelijk op de site, goede beschrijving en mooi dat de reviews erbij staan. Ook het vergelijken van de machines is handig. De Bezorging was super. Duidelijke tijdsindicatie en dan ook nog dat de chauffeur 15 minuten voor die tijd belt dat ze in aantocht zijn. Duidelijke instructie, goed afstand houdende en zeer vriendelijk. Hij is mooi om te zien, geruisloos en vele mogelijkheden om programma´s zelf in te stellen of aan te passen. Ik ben dan ook zeer tevreden van het bestellen tot aan de aflevering. Top.

Jos 08-09-2020

snelle en correcte levering, goede prijs en service - in voorkomende gevallen wordt een product zonder problemen teruggenomen en het aankoopbedrag snel terugbetaald

Ruud 08-09-2020

Het assortiment de prijzen en de service is perfect zou niet iets beters weten

Luk 08-09-2020

Snelle levering!
Duidelijke communicatie qua tijdstip van levering, zowel op moment van bestelling als op de dag van de levering zelf!

Dennis 08-09-2020

Heel erg goed, snelle levering, uitmuntend contact met de klantenservice via whatsapp. Coolblue doet alles voor mijn glimlach

Lourenço 08-09-2020

Coolblue is voor mij de top onder de webshopwinkels!!
Goede website gekoppeld aan een snelle en uitstekende service.
In het geval dat er iets niet goed gaat dan geeft Coolblue ook thuis! Ook dat is erg belangrijk.

Jeroen 08-09-2020

Mijn keuze om bij Coolbue te kopen was vanzelfsprekend. Vetrouwbare reviews, de super snelle levering en de beste prijzen op de markt. De verschillende keuzes van producten kan je zelden terugvinden in andere online shops. Dit gezegd zijnde, een garantie van 2 jaar was voor het gekozen product automatisch aangeboden, wat heel handig is voor gevoelige producten zoals smartphones en dergelijke.

Het enige minpunt dat ik kan geven (niet direct verbonden aan Coolblue), is het feit dat de postman tijdens het leveren van het product geen handtekening (digitaal of manueel) heeft gevraagd.

Olaf 08-09-2020

Jullie hebben altijd alles en zijn echt betrouwbaar. Ik heb nog nooit een probleem gehad en heb al veel besteld.