Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Piet 25-12-2016

stofzuiger

Dit is een webshop waar je blindelings op kunt vertrouwen wat ze beloven komen ze ook na.
Het bevalt me prima. En is zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• bijzonder goeg
  • Betrouwbaar

Ellen van S. 25-12-2016 Via de website gekocht

Op alle gebieden helemaal oké!

Het assortiment is erg groot, de omschrijving vrijwel altijd heel duidelijk. En als ik iets wil weten wat ik niet op de site kan vinden, stuur ik een app. Snel en duidelijk antwoord volgt altijd. En ik ben dol op het Cool Blue gevoel voor humor.

Pluspunten

• betrouwbaarheid
  • snelheid

Minpunten

• soms zijn de prijzen net niet concurrerend.

Fitz 25-12-2016 Via de website gekocht

Snel en goed!

Coolblue heeft ons perfect geholpen. We hebben een TV besteld rond de klok van 23.00 en de volgende dag was die al netjes in huis. Netjes verpakt en we werden goed op de hoogte gehouden van de verzending. Bij de betaling ging iets mis (vanwege betaling via tablet), maar ik kon gewoon in de avond bellen en de medewerkers had het direct verholpen. Tip: betaal niet via tablet, dat kan misgaan.

Pluspunten

• Snel
  • Klantenservice in de avond bereikbaar
  • Product in goede staat

willem oosterhof 25-12-2016 Via de website gekocht

Oled TV gekocht bij Coolblue

Ik heb deze Oled televisie bij coolblue gekocht ondanks het feit dat ik dezelfde tv bij een andere aanbieder voor €200,00 goedkoper kon kopen. De redenen hiervoor waren de positieve ervaringen die ik eerder had met Coolblue. Ik heb de tv aangeschaft via de klantenservice omdat ik de tv beslist op vrijdag thuis geleverd wilde hebben en alleen maar op de woensdag ervoor. Dat gaf geen enkel probleem, de klantenservice was behulpzaam. De dag voor de levering werd aangegeven dat ik de TV kon verwachten tussen 10.00 uur en 13.00 uur. En door het trackingsysteem kun je precies volgen waar je bestelling onderweg is. Keurig afgeleverd binnen de aangegeven tijd.

Pluspunten

• klantenservice
  • website
  • trackingsysteem

joyce 25-12-2016 Via de website gekocht

Uitgebreide webshop met groot assotiment en snelle levering

snelle nette afhandeling van contract en levering. bezorgafspraak snel mogelijk en bezorger was op tijd. zelfs te vroeg. Website in chrome liep niet goed. Je kon niet kiezen uit de verschillende pakketten bij een abonnement dit werkte gewoon niet. In explorer wel

Pluspunten

• snelle levering
  • Snel gebeld voor meer info

Minpunten

• wachttijd ivm nummerbehoud duurde 3 werkdageen
  • website werkt in chrome niet lekker

Pjotr 25-12-2016 Via de website gekocht

Nieuwe laptop

Mooie aanbieding van Acer Aspire, besteld en keurig op tijd geleverd. Jammer dat jullie je spullen met PostNL versturen. Men geeft niet aan hoe laat de bezorging plaatsvindt, kortom de hele dag thuisblijven om 's avonds om 7 uur het pakket in ontvangst te nemen.

Henk 25-12-2016 Via de website gekocht

Klare taal

Ik ben vooral blij met de taal van Coolblue. Normale taal. Geen dikdoenerij. Geen jargon. Geen vaagspraak. Origineel en met een vrolijke toon. Ik ben daar zo positief over ik bijna gesolliciteerd had op de vacature PR-specialist. Maar ja, ik ben 63, en ik heb een goeie baan, dus ...

G Geuzinge 25-12-2016 Via de website gekocht

coolbleu heeft mij zeer goed geholpen.

Goede en snelle levering de ene dag s'avonds besteld en smorgens al geleverd zou het zo weer doen kortom een goed bedrijf.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed geholpen aan de telefoon

Ria 25-12-2016 Via de website gekocht

zelfs op zondag kan je bestellen

Op zondag besteld, 's maandags bezorgd. Perfect dat je aan kan geven of je een avondlevering wil. Waar kan je iets op zondag bestellen? Uitmuntende service van Coolblue

Pluspunten

• snelle levering
  • uitgebreide artikelomschrijving

Leo Altorf 25-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal top

Een goed overzichtelijke site, en is ook makkelijk met de bestellingen en alles is top , het contact en de nazorg is helemaal top.

floris 25-12-2016 Via de website gekocht

coolblue fijne winkel

vind de webshop lekker makkelijk,
alles is goed te vinden, ook revieuws goed te lezen, zowel goede als slechte revieuws.
en alles is snel geleverd.

Philippe 25-12-2016

Coolblue, klassebak!

Hallo,
Recent heb ik enkele aankopen gedaan bij Coolblue en ik moet het van mijn hart: wat een klassebakken die hier werken. Heb je een vraag? Ze geven je onmiddellijk een antwoord. Wil je een pakje bestellen en heb je het snel nodig? Ze leveren overal en direct. Het moment dat ik het pakje ging afhalen en een helder blauwe doos overhandigd kreeg, moest ik even lachen in mezelf. Toen ik de doos van naderbij bekeek moest ik glimlachen. Er staan zelfs trainingsoefeningen op de doos, hahaha, hoe geweldig?

Het zit in de details, en o wat zitten die goed bij Coolblue! Fijne kerst aan iedereen die zich elke dag inzet om het leven van iedereen warmer en aangenamer te maken.

Mvg,

Philippe, een trotste klant!

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Snel en correct bezorgd
  • Overzichtelijke website
  • Scherpe prijzen!
  • Niet zomaar een doos, maar een geweldig pakje!

Amanda 25-12-2016 Via de website gekocht

Beste webshop voor elektronica

Ik koop al mijn elektronica bij Coolblue. Het assortiment, de communicatie en de 'huisregels' geven mij een goed en vertrouwd gevoel. Als je iets wil terugsturen, doen ze helemaal niet moeilijk. Je kan soms gewoon de simpelste vragen stellen en ze geven een goed antwoord. Dit is niet het eerste product wat ik hier koop en zeker ook niet de laatste.

Pluspunten

• Snel
  • Klantvriendelijk
  • retourneren
  • Klantvriendelijk
  • groot assortiment

Minpunten

• Leuke dingen zijn snel uitverkocht :p

Floor 25-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Alleen maar goede ervaringen met Coolblue. Heb er verschillende dingen gekocht. Goede prijs, snelle levering. Vriend kocht er een tv met een probleem. Kreeg meteen een nieuwe, zonder gezeur en met excuses voor de kapotte. Topzaak.

Guy 25-12-2016 Via de website gekocht

Bestellingen

Zoals steeds een snelle service,
Accurate levering, en een zeer ruim assortiment. Bestel al jaren bij coolbleu

Pluspunten

• Snel
  • Volgens afspraak

Peter 25-12-2016 Via de website gekocht

Prima

Snelle en betrouwbare levering ondanks kerstdrukte! Kon het product voortdurend volgen. Ook de weg vinden in de webwinkel ging prima Dank.

J. Weeber 25-12-2016 Via de website gekocht

Snel en duidelijk.

Ik winkel vooral via de website, hoewel ik producten ook wel eens afhaal (Groningen). De website is zeer duidelijk van opzet. Vooral de vele reviews spreken mij aan, temeer omdat reviews die wat minder positief zijn ook gewoon worden geplaatst. Hier en daar kan het assortiment nog wat uitgebreider, maar daar staan dan weer goede aanbiedingen tegenover. De levering is snel en je krijgt bovendien op de afleverdag nog mail ook van PostNL tussen welke uren het product wordt afgeleverd. Keurig dus.
De fysieke winkel is goed georganiseerd. Men weet waar men over praat. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Je kunt ook op de website bestellen en het vervolgens in de winkel komen ophalen. Dat gaat ook lekker vlot. Ervaring met service, in de zin van kapotte apparaten heb ik niet. Positief daaraan is uiteraard dat al mijn gekochte apparaten het nog doen ;-)

Pluspunten

• Uitgebreide website
  • Eenvoudige bestelprocedure
  • Snelle levering
  • Kundig en vriendelijk personeel

Toon 25-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop panserglas voor tablet.

Op de site vond ik een duidelijke omschrijving,zodat ik zeker wist dat het dit het artikel was wat ik zocht.
En zeer snelle levering,'s middags om 17.00 besteld en volgende dag om 08.10 geleverd.
Goed verpakt zodat er geen beschadeging kan optreden.
Coolblue is echt een aanrader .

Pluspunten

• Gezochte artikel makelijk te vinden.
  • Duidelijke omschrijving van het product
  • Snelle levering

Mary 25-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Arazer laptop

De laptop van mijn keuze was in de winkel niet meer leverbaar. Direct op de site van coolblue gekeken en was leverbaar. Laat in de middag besteld en de volgende dag al in huis. Kreeg gelijk een mail ter bevestiging en het pakket was goed te volgen via bijgevoegde link. Helemaal top dus.

M.Korte 24-12-2016 Via de website gekocht

levering wasdroger

Ik heb 's avonds een wasdroger voor mijn ouders besteld. De volgende morgen werd deze iets vroeger dan de afspraak was, geleverd. Je kunt de bezorgtijd lezen op je mail.
Je krijgt een half uur voor levering een smsje en een kwartier voor levering een telefoontje van de chauffeur.
Vriendelijke en behulpzame chauffeurs, nemen de oude droger en verpakking mee! Mooie droger die werkt als een tierelier. Voldoet aan beschrijving op website. Beslist een aanbeveling om hier iets te bestellen/kopen.

HvB 24-12-2016 Via de website gekocht

Service en retourbeleid?

Leveringen supersnel, zware artikelen worden geplaatst en aangesloten zodat deze werken en goed staan! Bij retouren geen gezeur en geld binnen een week weer op je rekening. Tot nu toe 3 ervaringen en alle top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vakkundig personeel

Minpunten

• Niet ervaren

Jolijn 24-12-2016 Via de website gekocht

Échte service!

Je zou het niet verwachten van zo'n groot bedrijf, maar de service is écht heel goed!
Chapeau! En bedankt!

Pluspunten

• Snel
  • Service gericht
  • Goedkoop
  • Thuis bezorgd, naar boven getild en aangesloten
  • Vriendelijke bezorging

Dirkje 24-12-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden over mijn bestelling bij COOLBLUE

savonds om 23:00 uur mijn samsung tv besteld volgende dag om 14:00 in huis. Netjes afgeleverd in huis! netjes verpakt, ook op de hoogte gehouden hoe laat mijn tv bezorgd zou worden! een mail ontvangen van Coolblue met tips voor mijn nieuwe tv erg handig, kortom ik ben zeer tevreden over Coolblue

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service
  • netjes in huis bezorgd

Minpunten

• niet

John 24-12-2016 Via de website gekocht

Prima geholpen en vlotte levering!

Hele goede ervaringen met Coolblue. Twijfelde tussen 2 merken. Via whatsapp werden mijn vragen vriendelijk, snel en afdoende beantwoord, zodat de keuze dankzij die informatie uiteindelijk niet zo moeilijk meer was. Vlotte levering, de volgende dag -zaterdagmorgen- mijn speakers al in huis. Een keus ook, waarvan ik tot nu toe beslist geen spijt heb, voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Toen na het weekend de prijs gezakt was, bood Coolblue mij spontaan aan het prijsverschil terug te betalen. Dat noem ik nog eens klantvriendelijk.

Pluspunten

• 100% te vertrouwen
  • Heel klantvriendelijk
  • Concurrerend qua prijs
  • Vlotte afhandeling

Piet 24-12-2016 Via de website gekocht

snelle service

's avonds wasmachine besteld, de volgende ochtend in huis. Gebracht met eigen besteldienst; naar boven gebracht en oude machine gratis meegenomen. Je wordt tijdig op de hoogte gebracht van de bezorgtijd. Vriendelijke chauffeurs! echt perfect!

Pluspunten

• supersnel
  • uitstekende bezorgdienst

Carla61 24-12-2016 Via de website gekocht

Carla61

Ik heb al vaker bestellingen gedaan bij Coolblue, steeds stipt op tijd geleverd. De site vind ik duidelijk en zeer gebruiksvriendelijk. Ook erg aantrekkelijk zijn de zgn. tweedekansjes als deze aangegeven staan bij het artikel van je keuze

Pluspunten

• duidelijke site
  • prijzen

Laluca 24-12-2016 Via de website gekocht

Topper van een webshop!

In de week voor kerstmis 3 bestellingen geplaatst. Alle 3 de volgende dag zoals afgesproken geleverd, alles keurig netjes verpakt. Coolblue doet wat het beloofd en dat verdiend een dikke 10!

Pluspunten

• Op voorraad is ook echt op voorraad
  • Supersnelle levering
  • Een 10 voor het verpakken
  • Prijstechnisch in orde
  • Klantvriendelijke servicedesk

Minpunten

• Helemaal niets!

m 24-12-2016 Via de website gekocht

snel en accuraat

duidelijke omschrijving van het product; vooraf heldere info over de bezorgdag; in de praktijk ook prima informatie over tijdstip dat het product opgehaald kon worden. En bovenal: levering van het juiste product!

John Ruis 24-12-2016 Via de website gekocht

Top service en snel bezorgd

Altijd een goede ervaring bij Coolblue! de prijs is niet altijd de laagste (daarvoor slechts een 8) maar de service die ik altijd ervaar bij Coolblue en de gedrevenheid van de medewerkers, doen mij zelfs bij een klein prijsverschil, toch besluiten om bij Coolblue te kopen. Een fan vanaf het eerste uur!

Johan 24-12-2016 Via de website gekocht

Doen wat beloofd wordt

Ik vind het een prettige webshop.
Je kan tot laat in de avond bestellen en de volgende dag heb je het product in huis.
Ik he nog nooit hier kets teru gestuurd dus ik weet niet hoe dat werkt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot aanbod

Mr-Proper 24-12-2016 Via de website gekocht

Diepe buiging

Chapeau! Ik ben maar een simpel mens, maar de manier waarop Coolblue zich onderscheidt van de rest vind ik bewonderingswaardig! De nogal droge humor moet je liggen (voor de deur van de winkel een deurmat met de woorden "Mat" (niet glanzend) is een klein voorbeeldje) en mij bevalt dat wel. En een mailtje, en een SMS'je en een telefoontje om aan te kondigen dat ze binnen 20 minuten voor de deur zouden staan om mijn droger te leveren, nogmaals chapeau!

Pluspunten

• Cool!
  • Klantvriendelijk tot op het bot
  • Goedkoop
  • Bereikbaar

maurice 24-12-2016 Via de website gekocht

Waar betalen ze hun huur van?

Coolblue is gewoon supergoed. Nou ja, dat is mijn ervaring dan nu. Ik kocht er voor het eerst - vantevoren kocht ik altijd bij die blauwe bolle Sinterklaas, maar ik wilde eens swappen door alle goede berichten die ik over deze andere blauwe E-tailer lees. Nou als het zo doorgaat dan swap ik nooit meer en blijf ik een tijdje ook zo ijzig blauw mijn aankopen doen. De levering was supersnel en ik had achteraf een productvraag gemailed die binnen een kwartier beantwoord werd. Geen idee wat je nog meer wilt dacht ik zo. Vrouwelijke bezorgsters van 25 in lingerie die bezorgen misschien? Levering per drone? Ow ja : coolblue was niet duurder dan iemand anders, en ook niet goedkoper - maar ze geven wel betere service. Dus : waar betalen ze hun huur van?

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snelle aftersale

Georgea 24-12-2016 Via de website gekocht

snelle levering

Ook vlak voor de feestdagen werd de bestelling op tijd geleverd. De rest van de 100 tekens maak ik op deze manier vol.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede omschrijving van de producten
  • goede communicatie over de verzending

Anja 24-12-2016 Via de website gekocht

Super

Snelle en goede levering .kreeg bericht dat het pakket er eerder was en dat met de feestdagen . Super

Henk Hueting 24-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop laptop

Zeer overzichtelijk en goed opgebouwde keuzemogelijkheden voor de samenstelling van de laptop.
De bestelling en betaling verlopen probleemloos.

Pluspunten

• Opbouw site
  • Heldere keuzes samenstelling hardware

Colin 24-12-2016 Via de website gekocht

Zoals je mag verwachten

Geweldig hoe coolblue werkt aan de klantbeleving, beginnende vanaf het moment dat je het product besteld. De dag voordat het product wordt bezorgd, in ons geval een wasdroger, ontvang je een verwachte tijd. In de ochtend ontvang je een 'time-window' van een uur!! Met daarin het bericht dat je een sms krijgt ca 30 min van tevoren en een je wordt gebeld 15 minuten van tevoren!!

In de bus wordt het product ontdaan van de verpakkingsmaterialen die daar ter plekke worden gescheiden waarna het product wordt geïnstalleerd en je de eerste instructie ontvangt. Een voorbeeld voor meerdere bedrijven!!

Pluspunten

• Duidelijkheid over de levertijd
  • Installatie service

Rosalie Kummel 24-12-2016 Via de website gekocht

Fantastisch!

Mijn ervaringen met deze webshop zijn onovertroffen. Zowel de snelle levering, als de service via de telefoon, kunnen niet beter.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede hulp aan de telefoon.
  • Ook buiten kantooruren goed bereikbaar

Minpunten

• Nvt

Priscilla 24-12-2016 Via de website gekocht

Ik moest nog snel iets hebben voordat ik op vakantie zou gaan en ik had geen tijd voor winkelen of trage levering van online winkels. Cool Blue doet wat het belooft en ik kreeg mijn pakket netjes binnen 24 uur thuis en gratis geleverd!
Ook goede ervaringen gehoord van vrienden, bijvoorbeeld een vriendin die niet blij was met de geluidskwaliteit van haar nieuwe oortjes. Cool Blue vond dat geen probleem en ze kreeg haar geld terug. Kortom: zeer klantvriendelijke webwinkel die doet wat het belooft.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Overzichtelijke website
  • Leuke website

Arjan 24-12-2016 Via de website gekocht

Een nieuwe koelkast en een ervaring rijker

Na een korte zoektocht op het internet op de website van coolblue terecht gekomen vanwege goede prijzen. In het verleden al zeer goede ervaringen met coolblue gehad dus samen met de scherpe prijzen hoefde ik niet verder te zoeken.
De website is zeer overzichtelijk en heeft een prima zoekfunctie die relevante hits oplevert waardoor je snel vind wat je zoekt, in mijn geval bijvoorbeeld de accessoires bij de koelkast die ik had uitgezocht.

De bestelling op de website ging vlekkeloos en de mails om de klant op de hoogte te houden bevatten to-the-point informatie met de keuze om je bestelling te volgen. In mijn geval deze keer niet eens de kans voor gehad omdat de bestelling zeer snel werd geleverd.

Levering zelf was een verademing! Een uur te vroeg maar met een belletje op mijn mobiel en een sms. De bestelling geleverd door twee vriendelijke jonge mannen die uiterst correct zich netjes voorstelden. Helaas een uitzondering vandaag de dag... Binnen tien minuten stond mijn nieuwe koelkast te pronken op zijn plek in de keuken en was de oude koelkast opgeruimd! Zeer goede service en nog gratis ook!

Al met al een uitstekende ervaring en zeker een aanbeveling voor de toekomst.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Strak bestelproces
  • Informatie voorziening na bestelling
  • Gratis aflevering
  • Personeel bezorging

Hans Hamstra 24-12-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen; prima levering

Bestellen bij deze webwinkel is een koud kunstje. Dit product bleek ook goedkoper dan bij de concurrenten. Aan het eind nog wat leuke humoristische opties (wat dacht je van de wachttherapie).
De levering van mijn Powerbank is exact volgens planning verlopen. Keurig verpakt, exact op tijd.
prima winkel, prima service!

Pluspunten

• eenvoud
  • snel
  • volgens verwachting

Joke 24-12-2016 Via de website gekocht

Raclette grill Emerio

Fijne winkel om te shoppen.
Snelle levering, goede service, ruim assortiment en
prettige website.
Door de reviews van andere gebruikers te lezen, geeft het toch wat meer vertrouwen om tot aankoop over te gaan

HSK 24-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en correcte aflevering van prima product!

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment. Ook de website is erg gebruiksvriendelijk. Bij eventuele vragen of onduidelijkheden is er de mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen, wat ook erg prettig is.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Goede bereikbaarheid
  • Duidelijke en heldere communicatie

TinekeV 24-12-2016 Via de website gekocht

Snel en vlot

Vlot keuze te maken, de heel ruim gamma en snelle levering. Via de verzendbevestiging kan je bovendien makkelijk de status van je bestelling volgen.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Snel

Minpunten

• Soms wat duurder dan anderen

Daniel 24-12-2016 Via de website gekocht

snelle en betrouwbare service

Producten 's avonds voor een bepaalde tijd besteld, dan de volgende dag keurig aan huis bezorgt, super service!!
overzichtelijke website, die goed functioneert!!

Jeff 24-12-2016 Via de website gekocht

Snelle service concurrerende prijzen

Product werd tegen een concurrerende prijs binnen 24 uur geleverd helemaal top dus.
Ondanks dat het product lastig te krijgen was kwam het de volgende dag al binnen.

Vof Josamsa 24-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en groot aanbod

Omdat ik weet dat Coolblue er alles voor doet om snel te leveren kies ik vrijwel altijd voor hen. Altijd netjes verpakt en transparante informatie en facturen. Concurrerende prijzen en op service gebied geen betere.

Pluspunten

• levering
  • aanbod

Hp laptop 24-12-2016 Via de website gekocht

HP laptop

Wederom werd mijn bestelling door Coolblue supersnel geleverd en het was prima verpakt. Ook werd ik prima op de hoogte gehouden over de verzending. Ook de prijs is prima in orde, de volgende keer dat ik weer iets nodig heb ga ik absoluut als 1e op de site van Coolblue kijken. Ik raad deze zaak absoluut aan.

Pluspunten

• service
  • snelheid
  • produkt

anoniem 24-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, mooie website. Ik vind vooral de blauwe kleur heel fris. Duidelijke verpakking. Ik bestel steeds vaker op Coolblue.

De Zwiertjes 24-12-2016 Via de website gekocht

TOP levering

Hoe eenvoudig kun je het maken. Wel nu, dat kunnen ze bij Coolblue.
Bestellen een eitje. Super snel en keurige aflevering. Heldere communicatie.
Beter kan bijna niet. Mijn betrouwbare online winkel bij uitstek!

Pluspunten

• snel
  • eenvoudig
  • betrouwbaar

Antoine 24-12-2016 Via de website gekocht

Kei goed

Meestal niet de goedkoopste, maar doen altijd wat ze beloven, en dat is de iets hogere prijs mij wel waard!

Pluspunten

• Doen wat ze beloven
  • Beetje humor kan ik wel waarderen