Deze score is berekend op basis van 2227 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JMaas 31-08-2014 Via de website gekocht

Zou graag nog een budgetversie willen zien voor een hoesje/case. Verder breed assortiment

Conform afspraak snelle levering tegen een goedkope prijs. Nu ook zaterdag bestellen en zondag in huis. Dat is Service! Aangezien dit mijn eerste produkt is wat ik hier heb besteld ben ik "terughoudend" geweest met een 9 i.p.v. een 10. Ga zo door!

ben_mac 31-08-2014 Via de website gekocht

Het was voor mij de 1e keer dat ik iets bestelde bij jullie. Het was erg makkelijk om meteen een bestelling te doen.

De bestelling kwam de volgende dag op een normale tijd.

Veel keuze in verschillende prijsklassen.

Makkelijk, overzichtelijk en 'goedkoop'.

Goed vind ik, zie punten boven! Minder goed is dat ik niet wist dat er een winkel staat in mijn woonplaats; dat komt omdat ik nog nooit een foldertje of advertentie in de wekelijkse krant heb gelezen.

Wilmadenbakker 31-08-2014 Via de website gekocht

de ene dag bestelt en vervolgens de volgende dag in huis. Perfecte service!

Ze doen wat ze beloven.

gewoon goed, wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer je pakket bezorgd wordt. Krijg zelfs een sms-je als je bijna aan de beurt ben. Echt TOP!

Is al de 2e keer dat ik iets bij Coolblue heb gekocht en vind de service perfect. Snelle service en ze doen wat ze beloven. Ga zo door!

Lamine 31-08-2014 Via de website gekocht

vandaag besteld en morgen in huis

heel variabel aanbod

goede ervaring mee.

ben tevreden

requillio 29-08-2014 Via de website gekocht

Makkelijk en overzichtelijk bestellen

Volgende dag binnen en ruim de tijd om te bestellen

voldoet aan de verwachting

ideaal om te bestellen makkelijk en snel

Bkb 28-08-2014 Via de website gekocht

Henkcamera 27-08-2014 Via de website gekocht

Zeer uitgebreid assortiment

Voor 24.00 uur besteld wordt al de volgende dag geleverd. Ook geeft de website goede produktbeoordelingen, inclusief de minpunten. Ook heb je de mogelijkheid het gekochte produkt niet thuis, maar op een extern afleverpunt dichtbij je woonhuis te laten afleveren. En er worden geen verzendkosten berekend.

roosbu 26-08-2014 Via de website gekocht

Zelfs een persoonlijk kaart na aanleiding tel.gesprek

Warme douche,beter kan niet Vr. Gr Bruin Veeninga

Brother Wolf 25-08-2014 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, nette bezorgers, perfecte service.

BBogaard 24-08-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige bestel- en betaalprocedure. Niet noodzakelijk om in te loggen. Betalen met PayPal.
Duidelijke beschrijving van het product en veel reviews.

Verschillende emails, sms-en en bezorgbericht. En alleen de doos is al een feest.

Uitgebreid assortiment (NAS servers + HD's).

Zie bovenstaand.

Hier voel je je als klant gewaardeerd. De uitstraling is een glimlach en wekt een glimlach op.

durville 24-08-2014 Via de website gekocht

skylark 22-08-2014 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk en duidelijk.

Op zondag om 23:00 uur artikel besteld en de volgende dag om 10:30 uur afgeleverd! Servicedesk was ook op zondag bereikbaar.

Prima service, scherpe prijs en zeer snelle levering.

Prima service, scherpe prijs en zeer snelle levering.

J.Bosel 22-08-2014 Via de website gekocht

Vandaag besteld,morgen in huis

TinekeM 22-08-2014 Via de website gekocht

Goed leesbare site, grote keuzemogelijkheid en veel informatie. Binnen 24uur gratis in huis. Dat is natuurlijk geweldig.En zelfs de mogelijkheid om het op afspraak te bezorgen.

Fantastische service van begin tot eind. email, sms en bezorgbericht per telefoon. Vriendelijke installateur. Grote complimenten.

Veel keuzemogelijkheden met reviews.Veel merken vertegenwoordigd

Ik zou geen reden kunnen bedenken om dat niet te doen.

Zeer goed: Keuzemogelijkheid Klantgerichtheid Aankoop en levering

Robiert 21-08-2014 Via de website gekocht

Pas laat in de avond mijn bestelling geplaatst en netjes de volgende dag in huis. Ideaal! Goede, duidelijke site.

moederke 20-08-2014 Via de website gekocht

Fijne overzichtelijke website, groot assortiment, meerdere betaalmogelijkheden en een erg snelle levering!

Hermanenz 20-08-2014 Via de website gekocht

Je vult een zoekterm in en na enkele seconden zijn daar de producten.
Aanklikken en nader bekijken, waarbij het niet kan missen dat het artikel kosteloos bezorgd wordt

Je kunt tegen een geringe vergoeding zelf bepalen wanneer en tussen welke tijdstippen je bestelling bezorgd wordt

Het assortiment kan altijd uitgebreid worden

alles zaken die je aangeschaft hebt, worden direct via een mail bevestigd

Ik denk dat Coolblue echt "cool" is en veel artikelen tegen scherpe prijzen te koop heeft. Thuis rustig shoppen en weten dat het goed komt, noem ik cool.

thomasmiegielsen 19-08-2014 Via de website gekocht

Hele snelle levering, geen verzendkosten

Samsung deed moeilijk over een cashback actie vanwege een 'verkeerd serienummer': Coolblue heeft de 20 euro betaald en regelt het verder met Samsung. Kortom: service is super goed!

Veel keus in producten, voor meestal hele scherpe prijzen.

Het is een webshop met goede prijzen, enorm snelle levering, maar vooral ontzettend veel humor. Coolblue is een voorbeeld voor ieder ander bedrijf.

Het bedrijf is snel, goedkoop, heeft goede service, is zeer klantvriendelijk en zit vol humor. Vanaf het bestellen totdat het pakketje bij je thuis ligt kom je leuke dingen tegen, zoals oefeningen voor geduld bij het wachten op je pakketje tot aan het uitpakken en het hergebruiken van de doos. De leukste en vriendelijkste webshop van Nederland.

rvierland 19-08-2014 Via de website gekocht

De webshop van Coolblue is erg overzichtelijk, biedt een groot assortiment en goede verfijnings mogelijkheden! Duidelijke berichtgeving via sms en email over de status van de bestelling en een erg snelle levering! Bij een andere bestelling een keer telefonisch nodig gehad met de service desk en ben toen vriendelijk, kundig en snel geholpen!

Vaporize13 19-08-2014 Via de website gekocht

Alle stappen zijn slim en intuïtief doordacht. Bestelproces is met precisie aangescherpt. TIP: Mis alleen nog een wishlist functionaliteit om van alle shops allemaal nog mijn favoriete aankopen toe te voegen en t.z.t. aan te schaffen.

Nu ook was het een fantastische beleving. Had toch nog wat vragen na de online vergelijkingen. Gebeld en kreeg een gemotiveerde adviseur aan de telefoon die gericht advies gaf om tot bepaalde keuzes te kopen. Geen verkoop druk. Dat is de kracht!

In het begin van mijn zoektocht naar Bluetooth Speakers beschikte Coolblue nog niet over het merk Bose in het assortiment. Daar wilde ik graag mee vergelijken, maar met wat geduld is ook Bose toegevoegd aan het assortiment onlangs en heb ik mijn keuze kunnen maken.

Liever hier kopen dan ergens anders, zelfs als het enkele euro's goedkoper is ergens anders. De betrouwbaarheid en advies technisch de beste nu!

Heel veel is al goed aan de winkel. Wat mij betreft zie ik nog graag een wishlist functie terug om reeds uitgezochte topproducten toe te voegen (bewaren) voor latere aanschaf. Wellicht is het interessant om klanten/ referenten nog in een filmpje aan het woord te laten om adviezen nog persoonlijker te maken voor eventuele kopers.

cjblom 19-08-2014 Via de website gekocht

bestellen lukte gemakkelijk in 1x

Geleverd wat besteld is op de afgesproken tijd. Nog geen ervaring mat evt klachtenafhandeling

johnvaneijk 18-08-2014 Via de website gekocht

Site is overzichtelijk en eenvoudig in gebruik

j.leukfeldt 18-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, alles makkelijk te vinden

Perfect, via sms en e-mail goed op de hoogte van de levertijden

Via de site hele duidelijke uitleg voor bestelwijze en ook de filmpjes geven een heel duidelijk beeld. Kortom, heel goed geregeld en zeer aan te bevelen

marcovanuden 18-08-2014 Via de website gekocht

Zoekfunctie werkt goed maar je moet wel precies weten wat je wilt. Anders is de keuze té groot.

Op tijd en volgens bestelling geleverd, de volgende dag al. Handig dat dat (gratis) op dinsdag- en donderdagavond kan.

Geen schimmige webshop maar een hele grote, ook met "echte" winkels. De prijs is iets hoger dan het allergoedkoopste maar toch veel goedkoper dan in de gemiddelde winkel.

jannekedeboer 18-08-2014 Via de website gekocht

kwavaro 17-08-2014 Via de website gekocht

Op zondagavond besteld via een gemakkelijk koopproces en maandag al bezorgd.

Post-NL meldde dat het pakket was af te halen i.p.v. bezorgd zou worden. De klantenservice van Coolblue was snel bereikbaar, gaf de oorzaak aan (computerstoring bij Post-NL) en meldde dat het pakket gewoon zou worden bezorgd. En dat gebeurde ook.

Komen afspraken na met een uitstekende informatievoorziening rond de aflevering.

Heldere website, snel koopproces, voorraadinformatie klopt, levering conform afspraak, goede informatie over de aflevering (nog voor overdracht aan Post-NL), goed bereikbare klantenservice.

TazyS 16-08-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke internet shop met voldoende informatie over het product

Zelfs op zondag is het mogelijk om snel iemand aan de lijn te krijgen om je vragen te duidelijk beantwoorden.

Meer dan voldoende keuze.

Al diverse malen goedkope maar ook dure artikelen gekocht bij Coolblue en tot op heden hebben ze met nog niet teleurgesteld dus zou ik ze zeker bij mijn vrienden aanbevelen.

De door mij gestelde vragen zijn prima en afdoende beantwoord en dat gewoon op zondag.

GU17902 15-08-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Beste prijs met daarbij een snelle levering.

Superschaap5 15-08-2014 Via de website gekocht

Supergoede service, snel en gemakkelijk, met een aantal leuke grapjes na de bestelling en op de doos. Product was er extreem snel en werkt fantastisch.

Zumi 15-08-2014 Via de website gekocht

duidelijke website gemakkelijjk bestellen.

je kan het hele proces van begin tot eind volgen, je weet precies waar het pakje is en wanneer het bezorgd wordt.

Snelle levering, duidelijke website en je kan het hele proces volgen. Het is voor klanten fijn om precies te weten waar je aan toe bent en daarom is het heel prettig om bij Coolblue te bestellen omdat je bij hun kan zien waar je bestelling is en wanneer het komt.

Gadgetter 15-08-2014 Via de website gekocht

Alle elementen voor en snelle en duidelijke manier van bestellen zijn aanwezig.

Goede communicatie over het verloop van de bestelling inclusief track&trace gegevens etc.

140 webshops onder een vlag. Je kan het zo gek niet bedenken of Coolblue heeft het

Snelle levering, breed assortiment en topservice!

Al verschillende malen producten besteld via de webshops van Coolblue. Wasmachine, mobiele telefoon, bluetooth speaker. Ben zelf marketeer en vind dit de beste webshop van Nederland. Die glimlach is er zeker. Let bijvoorbeeld op het filmpje na bestelling en de video voor mensen die niet kunnen wachten. Echt goed!

d.van.duijn 14-08-2014 Via de website gekocht

Via een duidelijke website een mooie tv gekocht. Alles volgens afspraak afgehandeld. Prima geregeld!

wzaal 14-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk te bestellen.

Goede communicatie via de mail.

Veel keuze en duidelijk overzicht hiervan.

Hele goede ervaringen en snelle levering.

Geen commentaar, alles naar volle tevredenheid verlopen.

koomansf 13-08-2014 Via de website gekocht

Tot 23.59 bestellen, volgende dag in huis, wow!

Zie boven, fantastische levering

Groot assortiment (nog make-up en luiers, dan zelf beter dan bol.com :) ))

Nergens sneller geleverd dan hier

Heel goed: levertijd, service, assortiment, voorraad Misschien beter: niet de goedkoopste (dan zou er echt geen betere zijn)

ajkrekelaar 13-08-2014 Via de website gekocht

Op de website was alles wat nodig is voor een juiste bestelling prima te vinden.

Mijn bestelling van een espresso-apparaat werd de volgende dag prompt bezorgd. Uitstekend!

Goede service en makkelijke betaling

Ik heb met deze webwinkel een uitstekende ervaring opgedaan, omdat ik tot nu toe maar weinig via internet gekocht heb. (P.S. Mijn leeftijd is 82 jaar)

basgelderblom 13-08-2014 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel

Zeer snelle verwerking van je order

Groot assortiment

Coolblue is niet altijd de goedkoopste, maar in dit geval beveel ik Coolblue sterk aan

Het verbaast heel erg als je 's avonds online een printer uitzoekt en deze dan de volgende dag wordt bezorgd. Prima Coolblue

hstea 12-08-2014 Via de website gekocht

4,5

Zoals het hoort.

Hebben duidelijke procedures die met name voor hun zelf zijn bestemd, en niet voor de klant. Zeer klantonvriendelijk en verwacht niet dat er word meegedacht.

Ze hebben genoeg.

Mocht je problemen krijgen met de aankoop, is dit niet de winkel die je gaat helpen, goede marketing, maar helaas zoals vaak slechte realiteit.

Snelle jongens, goede marketing, en supersnel met verkopen en leveren. Maar verwacht geen service als het gaat over defecte producten, of producten die niet voldoen. Dan kom je in de procedures van Coolblue welke met name voor hun gemaakt zijn, en zeer klantonvriendelijk en zeker niet gericht op een oplossing.

Gadgetter 15-08-2014

Wij hebben een wasmischine gokocht via Coolblue die na een paar weken een raar geluid begon te maken. Na contact met Coolblue hebben zij direct gezorgd dat het serviceteam van het betreffende merk het probleem kwam verhelpen. Een heel andere ervaring met de goede service van Coolblue dus. Jammer dat het bij jou niet naar tevredenheid is opgelost.

MichielvT123 11-08-2014 Via de website gekocht

's avonds laat besteld, volgende dag in huis

Alles super snel en netjes geregeld, goede informatie.

AlfredG 11-08-2014 Via de website gekocht

Website is buitengewoon goed opgesteld. Alleen wat verwarrend want er zijn te veel shops.

Beter dan wat je verwacht. Zelfs als je persoonlijk naar de winkel gaat tref je er bereidwillige en vriendelijke adviseurs aan.

zeer uitgebreid en goed gedocumenteerd

zeker en vast

Deze winkel is een voorbeeld hoe een webwinkel moet zijn. Zeer uitgebreid assortiment. Snelle levering. Beoordelingen op website. Je krijgt onmiddellijk reactie bij vragen. Dienstverlening is top. Prijs is zeer gunstig, misschien vind je elders nog iets lager maar de dienstverlening compenseert dit ruim.

daddykoel 11-08-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke website, goede zoekfunctie en uitgebreide produktinformatie

oordopjes van jbl waren niet meegestuurd, binnen een paar uur respons op mijn mail met excuus en de dag erop werden ze zonder kosten alsnog geleverd

zeer ruime keuze, met uitstekende product beschrijving

een van de beste webwinkels met een ruim assortiment en die waarmaakt wat ze beloven namelijk snel en zonder problemen leveren

Marjolijnkieskeurig 11-08-2014 Via de website gekocht

de beel 11-08-2014 Via de website gekocht

Ik bestel regelmatig wat bij Coolbue. Goeie reviews, duidelijke productomschrijving, goeie communicatie over de levering en als het dan toch niet het product is wat je wil doen ze ook niet moeilijk over een retourzending. Verder is het bedrijf echt goed voor een glimlach, ook als je de diverse filmpjes bekijkt die coolblue voor zijn marketing gebruikt.

Ervanha 10-08-2014 Via de website gekocht

Groot pluspunt aan Coolblue is de hulp bij het kiezen van je product. duidelijke filters, achtergrondinformatie, etc.

Ja, wat heeft Coolblue nog niet?! Coolblue is voor mij de Bol.com voor als ik geen boek zoek.

Niet altijd de allerscherpste prijs, maar wel veel hulp bij het kiezen en een goede reputatie wat betreft aftersales.

Ik koop zakelijk regelmatig online. Coolblue zit qua prijs vaak hoger dan andere leveranciers waar ik al goede ervaringen mee heb.

Kubista 10-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, zeer gemakkelijk bestellen en betalen.
Keuzehulp en advies was zeer behulpzaam bij het maken van een keuze.

De bestelling werd zoals de website vermelde, de volgende dag afgeleverd bij mij thuis.

Op het moment dat ik bestelde had Cool blue 48 verschillende apparaten. Keuzehulp kwam goed van pas.

Ik heb een paar keer iets bij Cool Blue gekocht en tot nu toe ging het perfect.

De aankopen die ik tot nu toe heb gedaan bij deze winkel zijn altijd perfect uitgevoerd. Ik heb geen ervaring bij retourneren dus kan ik daar niets over zeggen.

Marcel Perry 09-08-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam, op de Zuidas, tramlijn 5 naar de Parnassusweg, dan nog maar 2 minuten lopen en je bent er

Heb het artikel, de Magic Bullet, eerst online gereserveerd om later in de Coolblue winkel in Amsterdam af te halen.Trouwens, ze sturen je artikel natuurlijk ook 'gratis'verzonden naar je huisadres. Ik werd via email goed op de hoogte gehouden van 'hoe en wat'.Je kunt trouwens zelf een dag kiezen waarop je wilt dat het daar ligt,én je hoeft ook nog niet vooruit online te betalen en dat vind ik ook wel lekker! Je hebt dus alle vrijheid die je eigenlijk wilt! De winkel in Amsterdam ligt praktisch bij mij om de hoek, nog geen 2 minuten lopen vanaf de tramhalte lijn 5, halte Parnassusweg. Ik wilde het artikel ook eerst nog even bekijken voordat ik het zou kopen, en dat was geen enkel probleem bij Coolblue! Zou het artikel in de winkel niet bevalt hebben, dan zou ik ter plekke van de aankoop kunnen afzien, zonder een cent vooraf betaald te hebben en dat leek me wel fijn! Mooie winkel trouwens!

Ik koop redelijk veel online. Dit was de tweede keer dat ik iets kocht bij Coolblue en tot nu toe ben ik zeer tevreden! De website is overzichtelijk en duidelijk. De telefonische klantenservice is 'gratis' en heel vriendelijk en kundig! Via email word je ook op de hoogte gehouden van je reservering of bestelling! Mijn eerste aankoop(een printer) werd netjes op de aangegeven tijd, ook weer gratis verzonden, thuis afgeleverd!
Ja, ik ben écht onder de indruk van Coolblue en kan het iedereen aanraden!

Bij het online zoeken naar een bepaald artikel kijk ik natuurlijk naar de laagste prijs, maar ook naar een betrouwbare winkel en dan kom ik bij het zoeken stom genoeg vaak uit bij Coolblue.Tja, dan is de keuze snel gemaakt!

Ik heb nog maar pas 2 positieve ervaringen bij Coolblue. Is natuurlijk nog niet veel, maar ik kan het toch iedereen aanbevelen om het een keer te proberen.Dan kun je er zelf achter komen dat het gewoon in alle opzichten een TOP winkel is!
Voor alle duidelijkheid, ik werk niet bij Coolblue!!! Ik ben gewoon een tevreden klant en hoop dat je iets aan mijn review hebt?!!

Ik ben een sceptische online koper. Gewoon je gezond verstand blijven gebruiken. Ik heb ervaren dat Coolblue gewoon heel erg goed is! Zowel online als in de winkel ben ik op een zeer vriendelijke en kundige manier behandeld. Echt een verademing om te merken dat het zo ook kan!

fradet 09-08-2014 Via de website gekocht

Online bestellen, gelijk krijg je alle informatie, die moet hebben; is mijn product op voorraad,het vervolgtraject van de bestelling.

Er is voldoende keus in het assortiment.

Aprilisca 09-08-2014 Via de website gekocht

Goede voorlichting. Passende samenstelling pakket.

Supersnelle levering

Ja. Zeker.

Jan van der Made 08-08-2014 Via de website gekocht

Coolblue is meer dan een on-lineshop. Het geeft de persoonlijke service en aandacht van een ouderwetse winkel maar wel met alle gemakken van de digitale wereld.

thijs1967 07-08-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig en snel

'S'avonds besteld en s'morgens om kwart voor tien al binnen.

Overzichtelijk en een diversiteit aan spullen.

Prijstechnisch goed en snelle service.

Prijstechnisch niet altijd voordelig. Snelle en duidelijke website en service.

Joan2014 07-08-2014 Via de website gekocht

Super snel bestellen en in huis

Geweldig, volgende dag in huis, naar boven gebracht, oude koelkast en verpakkingsmateriaal mee terug genomen. Zonder problemen.

Goede keuze.

Snel, netjes en goede service.