Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frans 10-01-2018 Via de website gekocht

Erg goede service

Duidelijke afspraken, betaalbare producten. vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede website met duidelijk overzicht van de beschikbare producten.

Wendy Derks 10-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Duidelijke website. Erg snelle levering, zelfs binnen 24 uur. Apparatuur wordt geplaatst (wasmachine) en oude wordt meegenomen. Goede uitleg en vriendelijk personeel.

Frans Timmermans 10-01-2018 Via de website gekocht

Gewoon geweldig.

Prima service. Zeer vriendelijke medewerkers. Alles loopt perfect. Vanaf de bestelling tot en met de levering en de service daarna,

Marlies 10-01-2018 Via de website gekocht

Topservice,betrouwbaar, vakundig

Koelkast gekocht, werd op tijd op 2 Hg afgeleverd.
Kleine schade, aanbod 10% korting of alsnog een nieuwe.Prima getegeld.

vdweiden 10-01-2018 Via de website gekocht

Beloofd meer dan dat ze waar kunnen maken.

Spijt dat ik hier een bestelling heb geplaatst.
Voor 23.59 uur besteld, volgende dag geleverd ook op zondag.
Helaas, zaterdag voor 23.00 uur bestellen lukt al niet meer.
Zondag alsnog besteld na een twijfel, maandag gebeld waar mijn droger blijft.
Blijkt dat de order bij hun fout is gelopen en ze niet kunnen leveren die dag.
Mail binnen 1 uur beantwoord beloven ze, kunnen ze ook niet waarmaken.
Wederom gebeld en de order laten annuleren, nu nog mijn geld terug zien te krijgen.
Sturen ze een mail dat ze terugbetalen wanneer de droger weer retour is in het magazijn, deze is nooit verzonden???
Wat een rommelige communicatie en structuur dit bedrijf, echt nooit meer.
Ik zou als bedrijf zijnde zeer zeker bij klachten stoppen met het jij en jou en de klant keurig met u aanspreken.

Michel 10-01-2018 Via de website gekocht

Goede en stipte service

Service is echt fantastisch. Levering op zondag is echt uniek. Je wordt perfect op hoogte gehouden over de tijd van levering en dan staan er ook ineens in juiste tijd zone (na een telefoontje een half uur voor aankomst) 3 heren voor de deur voor een droger.

M Lambrechts 10-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle service ook op zondag.

De levering was zeer snel, Zaterdag avond besteld en zondag voormiddag reeds geleverd ! Prijs was goed . Plus punt is een shop waar je ook terecht kan als je zou willen.

Susan 10-01-2018 Via de website gekocht

Weten wat service is. En dat is tegenwoordig zeldzaam!

Heldere info, enthousiast, vriendelijk, geduldig toegangkelijk, snelle levering!
Ik wordt er vrolijk van!

PW 09-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Zeer goede snelle levering en precies volgens de afgesproken tijd geleverd.
Ook de service en afhandeling van een opmerking heel correct afgehandeld.

Kurt 09-01-2018 Via de website gekocht

Top website & dito levering

Via search engine op coolblue terecht gekomen. Deels uiteraard website geselecteerd op basis van prijs (in vergelijking met de concurrentie). Uiteindelijk is de prijs van het product en de onmiddellijke beschikbaarheid doorslaggevend geweest.
De uiteindelijke afhandeling van de bestelling is niet alleen perfect verlopen (zoals afgesproken via de website) maar ook de levering was kosteloos. TOP! CU CB

A.M. 09-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

De site van Coolblue is zeer overzichtelijk, producten zijn makkelijk te vinden.
De prijzen zijn oké en het bestellen is simpel.
Daarna volgt een supersnelle levering: ik heb mijn artikel om 23.55 uur besteld en had het de volgende dag om 12.00 uur al in huis. En er zat ook nog een leuk cadeautje bij!
Kortom: een prima shop.

Diana 09-01-2018 Via de website gekocht

echt geweldige service helemaal top

je wordt fantastisch geholpen en er wordt mee gedacht en goede info gekregen echt top
alles is netjes uitgezocht en nagekeken voor me...heerlijk gelachen wat een hulp. Zal zeker de volgende keer weer coolblue bellen zeker weten

Andre 09-01-2018 Via de website gekocht

Confetti!

Altijd weer feestelijk winkelen bij Coolblue. Een hartelijke ontvangst, met een vers kopje koffie en een heerlijk koekje. Wat wil je nog meer. Oh, jawel, iets kopen. De keuze is reuze.
Ook bij de aanschaf van een Wegwijzer apparaat zijn we weer fantasties geholpen en is ons de de juiste richting gewezen.
De bezorgen hebben we dan ook met confetti ontvangen. Hulde!!!

Rick 09-01-2018 Via de website gekocht

Helaas inbouwafspraak gaat niet vanzelf

Vaatwasser met inbouwservice besteld. Helaas bleef het telefoontje uit van het bedrijf die de afspraak zou plannen. Eerste contact met coolblue leverde nog maar een dag wachten op. Volgende dag maar weer gebeld en toen het rechtstreekse nr gekregen van het inbouwbedrijf. Toen was het snel geregeld. Nu maar afwachten of de afspraak doorgaat

Beste Rick,

Wat zonde om te lezen dat het maken van een afspraak voor het inbouwen niet vanzelf ging. Dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling. Is jouw vaatwasser inmiddels naar tevredenheid ingebouwd? Mochten wij nog iets voor jou kunnen betekenen hierin, dan ontvangen wij graag jouw ordernummer en een korte toelichting per e-mail op geenglimlach@coolblue.nl. Alleen zo worden we immers elke dag een beetje beter.

Carla 09-01-2018 Via de website gekocht

Prima

Snel (alhoewel niet de volgende dag geleverd zoals de website belooft), in een grappige verpakking. Verpakking onnodig groot.

RNO 09-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Een overzichtelijke duidelijke website, een eerlijke prijs voor het product en een super snelle levering.

Chantal 09-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snel geleverd

Ik had twee artikelen besteld. Helaas 1 artikel niet meer leverbaar. Gebeld heel netjes, snel en correct geholpen. Koos ervoor om het geld terug te laten storten en heb op Zaterdag contact gehad, Dinsdag had ik het geld terug. Op Zondag werd het geleverd netjes zoals afgesproken en op de aangegeven tijd. Al met al heel erg tevreden en zeker aan te raden.

Corien1 09-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering! Vriendelijke site/ mails

Mooie prijs voor het artikel, echt supersnel geleverd! Had pas rond 23:50 besteld, volgende dag rond twee uur was het binnen.
Enige minpuntje is dat de verpakking wel heel erg groot was met betrekking tot het artikel.

Mir 09-01-2018 Via de website gekocht

Snel, duidelijk, simpel

Duidelijke (sub)site, makkelijk vergelijken, kiezen, afhandelen en ontvangen. Heldere mails en bevestigingen.

Marian de Haan 09-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!

De levering was snel en in orde. De verpakking was stevig en het product is in goede staat ontvangen.

printer 09-01-2018 Via de website gekocht

slechte service

de site is in orde, tot 2 x een printer gekregen die niet voldeed, omdat na enkele weken de inkt heel slecht te lezen was, dit dus 2 x gebeurd, na de 2e keer hebben wij de printer teruggestuurd, wel netjes het geld terug gekregen, maar de printer is doorverkocht aan een ander en nu blijkt al onze gegevens nog in de printer te staan en Coolblue verwees die klant naar ons door, het lijkt me dat Coolblue deze gegevens toch hadden moeten resetten.

Beste heer/mevrouw,

We schrikken behoorlijk van jouw bericht! Dit zou inderdaad absoluut niet mogen kunnen. We betreuren het dan ook zeer dat de door jou teruggestuurde printer, niet voldoende gecontroleerd is voordat deze als Tweedekans doorging naar een volgende klant. We willen je hier onze oprechte excuses voor aanbieden en we willen natuurlijk heel graag uitzoeken hoe dit kon gebeuren. Zou jij jouw ordernummer en een korte toelichting per e--mail willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we het daar verder met jou uitzoeken.

Scott Schoenmakers 09-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en levering

Ik ben op een prettige en deskundige wijze telefonisch geadviseerd. Daarna was het proces van bestelling tot bezorging ook helemaal naar wens.

Esther 09-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service!

Coolblue bezorgd snel, staat je vriendelijk te woord bij vragen, tot winkel als je snel iets in huis wilt hebben. Zelfs op zondag!

Trea 09-01-2018 Via de website gekocht

ik ben beter gewend van coolbleu

ik ben toch een beetje teleurgesteld, ze hebben hem inderdaad bij mij in de keuken gezet en de stekker in het stopcontact gedaan maar hebben het handvat niet aan de koelkast gemaakt en mij ook niet verteld dat ik hem het eerste uur volop moest zetten en hem daarna terug moest draaien waardoor alles bevroor.

Beste Trea,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven en ons te laten weten dat jij niet tevreden bent met onze dienstverlening. We kunnen ons goed voorstellen dat je niet blij bent met deze situatie. We willen dan ook graag met jou kijken naar een oplossing en hoe we in de toekomst onze dienstverlening kunnen verbeteren. Graag zouden we jouw ordernummer en een korte toelichting ontvangen op geenglimlach@coolblue.nl.

Jurriaan Den Toonder 09-01-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service en snelle levering

Ik ben altijd zeer teverden over Coolblue.
Naast precies genoeg informatie over hun producten, offert hun website genoeg informatie om een goede keuze te kunnen maken.
Heb je toch een verkeerde keuze gemaakt? Geen probleem, hun klantenservice werkt graag met je mee om het op te lossen.

Ik kan coolblue zonder zorgen een cijfer 10 geven.

Richard T. 09-01-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Zo kan het dus ook!

Ik heb een koptelefoon gekocht bij Coolblue in Den Haag. Niet via de web-shop omdat ik even wilde passen en het geluid wilde horen. Wel even via het Internet het apparaat gereserveerd dat ik wilde hebben, dan ga je in ieder geval niet voor niets.

Ik werd ontvangen bij de ingang en werd keurig begeleid naar de afdeling waar ik moest zijn. Kreeg een nummertje omdat iedereen bezig was. En koffie tijdens het wachten. Vervolgens perfect en snel geholpen door een Coolblue’er die wist waar hij over sprak. Een en al service en klantvriendelijkheid, wat een verademing!

De winkel zelf ziet er ook nog eens super goed uit.

Als Coolblue dit niveau handhaaft ga ik nergens anders meer naartoe!

Erika 09-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en een prima prijs

Prima prijs, kon snel geleverd worden. In de avond besteld, volgende dag in huis. Coolblue heeft een overzichtelijke website, bestellen is simpel.
Goed op de hoogte gehouden hoe laat bezorgd​ werd via email en sms. Ook zeer prettig!

Goede service 09-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, heldere website, duidelijk en goed beschreven welke stappen er komen. Ook retour is goed beschreven, alles duidelijk dus.

Jan 09-01-2018 Via de website gekocht

Geen gezeur als het product moet worden teruggestuurd. Duidelijke richtlijnen en snelle afhandeling.

Boldy1972 09-01-2018 Via de website gekocht

Service toppers!

Heb al meerdere malen besteld bij Coolbleu, nooit geen spijt van gehad. De service is over de hele lijn top. Medewerkers staan je altijd met respect te woord. Word van elke bestelling perfect op de hoogte gehouden. In 1 woord "tevreden"!

Joep 09-01-2018 Via de website gekocht

Super service, op zondag bezorgd!

Duidelijke site, goede service,snel geleverd..zelfs op zondag. Zou zo weer gebruik van Coolblue maken.

P. Biesma 09-01-2018 Via de website gekocht

Top!

De bestelling was betaalbaar en vlot bezorgd. Tot nu toe heel tevreden. Toen ik mailde dat er een storing bij mijn bank was, vonden ze dat geen probleem om even te wachten op mijn geld.

Saskia 09-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Goede webshop met snelle en product in nette staat geleverd. Ook vind ik het leuk dat tijdens het wachten op je pakket je alvast een email ontvangt als voorproefje wat je van je bestelde product kan verwachten.

Rennie 09-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige marketing, groot assortiment, prima service !

Heerlijke humoristische marketing, super service, levering op zondag, groot assortiment en goede bereikbaarheid. Veilige, vertrouwde en goede site

Harry 09-01-2018 Via de website gekocht

Ruime keus, snelle levering, goede prijs!

Bij Coolblue heb je ruime keus en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Levering is snel, zelfs op zondag. Aan te bevelen webshop.

Jens 09-01-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

Zeer competitief en geweldige service!

Coolblue ligt zeer competitief in de markt als je vergelijkt naar andere gelijkaardige websites zoals bol.com en mediamarkt.

Alsook de site is handig en vlot in gebruik en er zijn ook meestal tal van reviews aanwezig wat je bij andere sites niet altijd vindt.

Onlangs heb ik een aankoop gedaan in een fysieke winkel te Lochristi en zo'n welkomstgevoel heb ik nog nooit gekregen. Je wordt begeleid en een gratis koffie aangeboden door een jong en enthousiast team die op de hoogte zijn van de producten. Hierdoor was ik direct gerust mocht er ooit iets mislopen met één van mijn aangeschafte toestellen want dit zag er een heel servicevriendelijke omgeving uit.

Doe zo verder!

Lisette 09-01-2018 Via de website gekocht

Persoonlijke benadering en keurige service

Kreeg nav een telefoontje met de servicedeskmedewerker een persoonlijk kaartje om me succes te wensen met m’n eigen bedrijf

P. van Hest 09-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue doet wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Het aangekochte artikel kreeg van mij een hele negatieve review, en ondanks dat is deze toch geplaatst... nog eerlijk Ook!

wilma 09-01-2018 Via de website gekocht

helemaal tevreden

zeer tevreden , besteld , en inderdaad de dag erop netjes binnen , alles prima aangesloten , en zeer vriendelijke chauffeur, en bijrijder , de jongens waren zeer professioneel . en vriendelijk

Maarten van Hemsbergen 09-01-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Wasmachine verkocht aan mijn schoonouders. Hij was blijkbaar groter dan de het apparaat dat er eerder stond en dat was vooral hun probleem. Het apparaat werd half aangesloten, scheefstaand achtergelaten en werkte dus niet. Waardeloze club dat Coolblue

Beste Maarten,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons van deze feedback te voorzien. We kunnen ons goed voorstellen dat je hier helemaal niet blij van wordt, dat worden wij ook niet. We willen graag voor jou en jouw schoonouders uitzoeken hoe we dit netjes kunnen oplossen voor ze. Zou jij, of je schoonouders, ons een e-mail willen sturen op geenglimlach@coolblue.nl met het ordernummer en een korte toelichting erbij? Dan gaan wij ons best doen om de glimlach terug te toveren.

Jos 09-01-2018 Via de website gekocht

Snel, correct en een top artikel. Verschillende websites boden het artikel aan maar Coolblue had de beste deal.

Geert Steenbeek 09-01-2018 Via de website gekocht

Aflevering gekocht artikel top verzorgd!

Overzichtelijke website , groot assortiment, makkelijk betaal traject en overzicht van bestelde artikelen.

M.R. Hage 09-01-2018 Via de website gekocht

Wederom mooi op tijd geleverd

Ondanks dat ik vaak pas laat bestel, toch altijd keurig op tijd geleverd!
Goede kwaliteit producten.

Mohammad 09-01-2018 Via de website gekocht

goed

heel goed en heel snel bezorgen en goed tijd voor denken en garantie en er zijn veel soorten van producten.

mikmans 09-01-2018 Via de website gekocht

Zo gemakkelijk

Snel en direct Goed overzicht en veel keuze
Heerlijk shoppen op n ontspannen manier
Makkelijk kiezen en bestellen

Rosetteke 09-01-2018 Via de website gekocht

Een voortreffelijke website

Deze winkel is zeker tenvolle aan te bevelen door de overzichtelijke website, de voordelige prijs, gratis en vlugge levering en die zich aan zijn beloftes houd!

CGVeerman 08-01-2018 Via de website gekocht

Helemaal tevreden!

Scherpste prijs, bezorgkeuze, extraatje bij het product en snelle levering! Fijn winkelen bij Coolblue!

Yvonne 08-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, bijzonder klantvriendelijk, glimlach .

Ik kom graag bij Coolblue, Goede hulp, altijd vriendelijk en eerlijk. Ik ga altijd met een glimlach weg!

M van Houtum 08-01-2018 Via de website gekocht

we hebben de prima service mogen ervaren

duidelijke site met prima product- omschrijving. We hebben een prima koop voor een interessant leuke prijs.

Wilco 08-01-2018 Via de website gekocht

Dat is snel!

'S avonds besteld, 's morgens om 10 uur aan huis. Waar maak je dat mee. Keurig verpakt. Top geregeld.