J De Vriendt 08-02-2021

Goede beschrijvingen van product en goede selectiemogelijkheden zodat ik makkelijk de juiste laptop kon vinden. Hij was niet direct leverbaar maar via mail heeft men mij vlot verwittigd wanneer de gewenste laptop opnieuw beschikbaar was. Besteld en 's morgen netjes door de Post aan de deur afgeleverd. Goed verpakt. Top dienstverlening.

Filip 08-02-2021

In de webshop staat duidelijk wat er in voorraad is en wat niet. Je hebt duidelijke informatie die je aankoop kunnen beslissen. Al hetgeen dan volgt is super makkelijk en super snel. Betaling gaat vlot, je wordt voortdurend upgedate over het verloop van de levering. En tot slot werd mijn aankoop deze keer gebracht door een eigenste Coolblue fiets. Iets waar ik 200% achter sta! Ik heb met de man een babbeltje kunnen slaan, en het deed ons beiden deugd... Zo is winkelen tof, en nog menselijk en goed voor de planeet

marc 08-02-2021

Ik koop al meer dan 10 jaar bij coolblue echt een goede service van dag 1 al en nog steeds
overlaats iets verkeerd gekocht en heb het terug gestuurd en men geld teryug gehad
wat wil ne mens nog meer

Levitas 08-02-2021

Coolblue is mijn favoriete multimedia winkel. De combinatie van expertise, gebruiksvriendelijkheid van de website en de mogelijkheid tot winkeladvies zijn ideaal en ook prijzen zijn ok. Levering was prima en proficiat met de vriendelijkheid van de bezorger, toppie. Mvg

Stephane 08-02-2021

Ik hou van coolbleu vanwege de juiste levermomenten, vriendelijkheid van de bezorgers en de hoeveelheid informatie over de producten op hun website

Inge 08-02-2021

eerlijke prijzen, snelle service, aandacht voor de klanten in de naservice, ik vind de wachttijd ideeen zeer grappig, ook de verpakking is humoristisch en meestal het goedkoopst

Miss kitty 08-02-2021

Steeds tevreden van de goeie service en snelle levering bij Coolblue. Zelf als het niet mee zit zorgen ze er telkens voor dat je al klant toch tevreden blijft. Voor het eerst een 2e kans product gekocht bij het instaleren bleken er echter wat verborgen gebreken die niet waren gemeld. Deze onmiddellijk doorgegeven aan de klantenservice en binnen de dag waren we tot een oplossing/ akkoord gekomen. Er zijn veel websites/winkels zoals Coolblue altijd top!!

Dirk 08-02-2021

Super handig om te zoeken én te vinden wat je nodig hebt.
Megasnel geleverd en in prima staat

Brigitte 08-02-2021

Correcte en snelle levering. Bovendien bestelde ik ook een 2de-kansartikel en dit zat keurig nog in de originele verpakking zoals beschreven op de website.

michel 08-02-2021

mooie prijs en goed verpakt en op de juiste datum geleverd. Allen spijtig dat het via de post is gegaan want die waren nogal vrij laat met de levering. Na het aangegeven uur

Stijn Peeters 07-02-2021

Correcte en vlotte afhandeling. Indien nodig deskundig en vriendelijk advies. Ruim aanbod en eerlijke prijs / kwaliteit verhouding.

Marc 07-02-2021

Er was een defect aan het toestel, heb dit onmiddellijk gemeld en binnen het uur had ik een label ontvangen om gratis terug te sturen via B-post (kosteloos )

Merlijn 07-02-2021

Goedkoper product dan elders en eenmaal op te halen in de winkel werd ik zeer vriendelijk ontvangen in een toffe werksfeer. Enkel de aanduiding naar de ver gelegen kassa die overeen kwam met mijn wachtnummer ontbrak, dus dat was heel even zoeken, maar het kwam goed!

Myriam 07-02-2021

Supersnelle levering, goed verpakt en een mailtje met tips voor gebruik van het product.

Brice 07-02-2021

Wij kiezen altijd voor coolblue aangezien wij hier een heel goede service krijgen! Correcte en snelle service & levering. Bij problemen wordt altijd een oplossing geboden binnen de 2 werkdagen, heel tevreden van!

Pierre Verheyen 07-02-2021

Aankoop is ok maar niet tevreden omdat bij een zo grote aankoop ,van een smart tv met vele instellingen geen handleiding bij is !

Hilde Vander Stuyft 07-02-2021

Pefect, slechts 1 dag moeten wachten ! Ook verbonden met perfect track and trace van de Post

Jos Peeters 07-02-2021

Mijn laatste aankoop betreft 10 opzet tanden borstels van ORAL B voor 44.99€ dezelfde dag zag ik in de OK te 3665 As negen opzet tanden borstels van Oral B voor 36,99 liggen dus ik voel mij een beetje bedrogen. Ik dacht dat Cool blue de beste aankoop was?

Christophe 07-02-2021

Duidelijke omschrijvingen op de site. Bestelprocedure makkelijk.
Goede opvolging van de levertijd aankondigingen.
Geleverd zelfs beetje voor het afgesproken uur. Begeleidende info voor de installatie.
gOED GEDAAN;

Dirk 06-02-2021

alles was snel en normaal met een goede levering en service thuis bezorgt in een goede verpakking en een vriendelijke manier

Verhaegen godfried 06-02-2021

Beste prijs...goeie communicatie....op tijd geleverd...vriendelijk personeel

dvc 06-02-2021

Vele producten snelle levering en correcte behandeling. De uitleg over de producten zijn ook goed en het is de juiste uitleg, uitgelegd voor een mens zoals u en mij niet met veel ramtam gewoon zoals het moet.

José Bernabe 06-02-2021

Woensdag besteld, donderdag geleverd gewoon TOP zeker aan te raden aan ideren

Tom 06-02-2021

Snel, duidelijk, goed verpakt, vriendelijk bij levering!
Wat mij betreft top!

Van Hoeydonck 06-02-2021

Duidelijke uitleg over over het toestel dat men wil kopen ,gemakkelijke betaalwijze en snelle levering.