Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

EvH 05-01-2018 Via de website gekocht

Cool blue but hot feelings ;-)

Fijn om weer een blauw pakketje volgens afspraak te ontvangen. Betalen kan op alle manieren, dit keer met de creditcard gedaan. Met 30 dagen zichttermijn loop ik geen enkel risico. Mocht ik na ligt gebruik er toch van afzien krijg ik evengoed 75% vergoed van de aanschaf waarde binnen 30 dagen.

Frankdehaan 05-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie en geweldige service

Coolblue geeft eerlijke en up-to-date informatie over beschikbaarheid en zorgt voor zeer snelle levering zonder kosten. De sympathieke manier van communiceren is erg prettig.

Sandra 05-01-2018 Via de website gekocht

Gewoonweg TOP van A t.e.m. Z

Van bij de klantendienst, omdat ik een vraag had omtrent mijn B-keuze product (En dit om 22.30u) tot en met de levering te maken gehad met uiterst vriendelijke en behulpzame mensen! Dit kom je zelfs in een gewone winkel amper nog tegen. Dus van mij een dikke pluim !!!

Frans 05-01-2018 Via de website gekocht

Snel en goede service

Gewoon goed en duidelijk. Overzichtelijk met reviews en mogelijk tot snelle levering te een normale prijs.

Jeroen 05-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Zoals bij mijn eerdere bestellingen is de levering van het apparaat snel en voor een goede prijs/kwaliteitverhouding. Het gemak van de overzichtelijke website maakt het mogelijk om snel een beslissing te nemen.

Hj , b. 05-01-2018 Via de website gekocht

Top ,klasse , service .

Top, genoeg keuze , service is goed , wordt thuis afgeleverd en eventueel geinstalleerd. Ze nemen ouder wasmichines koelkast weer meen. De prijs , okay.

Wasmachine 05-01-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven, binnen een halve dag een wasmachine

In de avond een wasmachine besteld, bevestigingsmail gekregen inclusief tijdslot voor de volgende ochtend, een half uur voor de bezorging netjes gebeld, wasmachine naar boven gebracht, volledig geïnstalleerd en een stukje uitleg gekregen. Oude meteen meegenomen en zeer vriendelijk. Goed geregeld.

Klazien 05-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Donderdag besteld, vrijdag in huis ! Apparaat werkt prima, het was goed beschreven op de website. Blij mee !

Schot 05-01-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Goede webshop. Veel aanbod. Goede service en een extreem snelle bezorgtijd! Ik raad coolbleu.nl aan iedereen aan!

Ewald 05-01-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd de volgende dag geleverd!

Goede keuze, ruim assortiment en snelle levering. Niet altijd de scherpste prijzen t.o.v. andere webshops zoals plattetv.nl.

Kia 05-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Wij kopen graag bij Coolblue. Naast dat er op de website duidelijke informatie staat is het ook gemakkelijk bestellen. Wanneer je vragen over een produkt wordt er snel gereageerd. Daarnaast zijn ze klantvriendelijk en wanneer het produkt toch niet goed werkt of tegen valt doen ze ook niet moeilijk. Dat geeft een goed gevoel.

Ursula 05-01-2018 Via de website gekocht

Top bezorgers

Snelle levering, idd volgende dag al. Fijn dat je op de hoogte wordt gehouden van de aflevertijd.
Bezorgers zijn vriendelijk en van 'coolblue' zelf en tenminste niet van postnl of ander ingehuurd bedrijf! Ze zetten de koelkast waterpas op z'n plek. Nemen het verpakkingsmateriaal en oude koelkast direct mee terug.

Albert 05-01-2018 Via de website gekocht

conform afspraak

Cool Bleu komt prima haar afspraken na m.b.t. levering van het gekochte goed. Je wordt keurig op de hoogte gehouden via berichtgeving in de mail

Cor 05-01-2018 Via de website gekocht

Voorbeeld voor webshops??

Altijd alles volgens afspraak, mensen altijd vriendelijk en klantgericht. Artikel snel in huis en bezorgd door vriendelijke mensen. Communicatie altijd helder bij problemen geen gedraai maar oplossingsgericht. Topzaak

Sharon 05-01-2018 Via de website gekocht

100% tevreden!

Gisteren na 23:00 een 58 inch televisie besteld, vanmorgen om 9:30 al in huis. Kwartier van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen, ook nog een SMS ontvangen. Super vriendelijke bezorgers die de televisie op zijn plek hebben gezet en nog een praatje hebben gemaakt. Top service! Vanaf nu altijd Coolblue!

Tjerk 05-01-2018 Via de website gekocht

TOP

Geweldige communicatie via mail/telefoon. Zeer bekwame en aardige bezorgers. Gaan zorgvuldig met de apparatuur en omgeving van klant om. Levering en plaatsing geheel volgens planning/afspraak.

Truus 05-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, top

1 kerstdag besteld en geleverd de dag direct na kerst, echt heel snel.
dat was erg een verrassing. top

Youri 05-01-2018 Via de website gekocht

Product dat het niet doet

Ik krijg een product, een harde schijf voor mijn playstation. Hij deed het 2 seconden en toen hield die er mee op. Als ik hem op mijn computer aansluit vind die ook niks meer. Maar ik ga nog hier over bellen, vragen wat we hier mee kunnen doen.

Officiele reactie van Coolblue 05-01-2018

Beste Youri,

Wat vervelend om te vernemen dat de harde schijf niet meer werkt. We willen dit natuurlijk graag voor u oplossen. Uiteraard kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Ook kunt u uw gegevens over uw bestelling opsturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Zodra we uw gegevens hebben, gaan we gelijk voor u aan de slag.

Graag zien wij jouw reactie zo spoedig mogelijk tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Janssen 05-01-2018 Via de website gekocht

Snelle, verzorgde, levering en scherpe prijzen!

Voor het eerst een droger aangeschaft. Goede voorlichting over verschillende mogelijkheden via whatsapp. Zelfs op eerste kerstdag!
Coolblue heeft een uitgebreid assortiment en scherpe prijzen. De levering is steeds snel en zeer verzorgd.

Ria van der Vreede 04-01-2018 Via de website gekocht

Prima service,snelle (gratis)levering!!!!

Het is een prima shop.Prima prijzen en snelle gratis levering.Product keurig afgeleverd.Ben zeer tevreden.Product is van prima kwaliteit.Zou deze shop zeker aanbevelen.Ik zal deze shop zeker vaker bekijken.Heel veel artikelen tegen billijke prijzen.

Willem 04-01-2018 Via de website gekocht

Geen woord gelogen

Perfecte website.
Donderdagavond een wasmachine besteld en vrijdag bezorgd. Tussentijds via de mail de (bijgestelde) actuele bezorgtijd doorgekregen. 15 min. voor de bezorgtijd een telefoontje van de bezorgers (leuke kerels). Nieuwe machine waterpas geplaatst en oude machine meegenomen.
Kortom, de televisiereclame klopt!!!

R.P.Overeem 04-01-2018 Via de website gekocht

Razend snel geleverd mijn pakketje

Het was de enigste webshop die goedkoop en heel snel konden leveren. Ik bestelde op 1 januari en het pakketje werd al op 2 januari bij de afhaalpunt afgeleverd.

Wilma Bannink 04-01-2018 Via de website gekocht

Electrische deken

Electrische deken besteld, volgende dag in huis. Goed verpakt, goed geprijsd en geen bezorgkosten. Eerste kennismaking met Coolblue, maar zeker niet de laatste.

Milan 04-01-2018 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht

De site is duidelijk, er zit garantie op het product en ze leveren super snel!
De levering ging ontzettend netjes en gesmeerd, ik had mijn scooter nog in de gang staan maar deze hebben de 2mannen zonder probleem aan de kant gezet en de wasmachine keurig geïnstalleerd. Van te voren kreeg ik een bericht dat ze binnen 20min de wasmachine kwamen leveren.

Sandra 04-01-2018 Via de website gekocht

Super service aan huis!

Coolblue levert snel waarbij duidelijk aangeven wordt wat de stappen zijn. Levering van onze wasmachine was super door geïnformeerd te worden over levertijd per mail, sms en telefoontje. Ook de mail met tips voor de ingebruikname van de wasmachine is heel handig! Daarnaast maken de jongens die de wasmachine geleverd hebben hun slogan achterop hun trui waar! Zeer netjes, beleefd en duidelijk in wat ze gaan doen maar wat vooral opviel is de zeer vrolijke monteurs (altijd fijn om lachende mensen aan je deur te hebben). Daarnaast lopen ze een checklist met je door of levering en plaatsing volgens afspraak uitgevoerd is. En heel handig dat ze de oude wasmachine en het verpakkingsmateriaal van de nieuwe machine weer meenemen. Kortom: als je bij Coolblue iets besteld ben je verzekerd van een 'glimlach' op je gezicht!

R 04-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

Ik heb al eerder geshopt bij Coolblue en was ook toen heel tevreden met de snelle service. Ik heb nu weer voor Coolblue gekozen omdat ze als 1 van de goedkoopste uit de bus kwamen en omdat ik uit eerdere ervaring wist dat de service goed en snel is.

johan vd sterren 04-01-2018 Via de website gekocht

sublieme service

geweldige shop met een grootassortiment en zeer goede voor een ieder uiteenlopende aanbiedingen

Robin 04-01-2018 Via de website gekocht

Gebruikssporen

Qua prijs was de roeitrainer zeer gunstig en de levertijd is zeer snel. Het enige wat ik jammer vind, is dat de roeitrainer lichtelijke gebruikssporen had. Gelukkig waren alle onderdelen van de trainer er wel alleen zag ik dat de moeren al waren aangedraaid en de slede waar het stoeltje over heen gaat langwerpige krassen vertoont.

Frans Sertons 04-01-2018 Via de website gekocht

Binnen 24 uur, fantastisch!

Wij zijn tijdelijk in Nederland, wonen in Spanje, ongekend zo’n service! Mijn scheerapparaat was kapot, één dag ongeschoren, was wel sexy zei mijn vrouw, maar toch! Heerlijk, de volgende ochtend weer glad de dag in!

Adriana 04-01-2018 Via de website gekocht

Snel in huis!

Op 1 januari besteld en om 11u 2 januari in huis! In mooie doos die gemakkelijk te openen is. Coolblue had de laagste prijs voor deze Senseo!

Fantastische 04-01-2018 Via de website gekocht

Fantastische alles alles alles
Fantastische service en goede beoordeling en steeds weer de beste zaken

Tom 04-01-2018 Via de website gekocht

Ze maken waar wat ze beloven.

Aanbod is veel heel veel.Snelle levering,De kwaliteit van de producten is prima.Prijs is doorgaans concurrent te noemen.

Stan 04-01-2018 Via de website gekocht

Perfecte Service

Een televisie en soundbar betseld, tijdens een storing in het betalingsverkeer. Ondanks het feit dat het geld ergens bleef hangen (2x overgemaakt) alle twijfels weg genomen door zeer aardige nedewerkers aan de telefoon, die er alle aan hebben gedaan de bestelling alsnog zo spoedig mogelijk televeren en het te veel betaalde bedrag snel terug te storten. HULDE.

Carla Bleesing 04-01-2018 Via de website gekocht

Supermachine!

Ik ben heel tevreden over de service van Coolblue. Het bestellen gaat eenvoudig en de updates over het bezorgtraject zijn zorgvuldig. De bezorgers zijn heel behulpzaam, geven eerlijke adviezen en zijn heel aardig.

Geen 04-01-2018 Via de website gekocht

Heel goed tevreden over de bezorging !

Het was de goedkoopste, en dat vinden wij veel waard,en dat dan de service
goed is,is mooi meegenomen.

Loos/Dijkgraaf 04-01-2018 Via de website gekocht

Slechte service als probleem zich voordoet!!!

Wij hebben ondertussen een klein half jaartje een nieuwe samsung wasmachine gekocht. Vlak na aanschaf begonnen de problemen. Na vele malen met coolblue aan de lijn te hebben gehangen kwam dan eindelijk voor de eerste keer de monteur die mn wasmachine meer geluid deed maken dan voor de klacht en hem slordig met kieren en spleten weer in elkaar zette. eindstand bij het derde bezoek werd de printplaat vervangen?!! (liep de printplaat aan?) Na het derde bezoek en wedereom diverse telefoontjes mochten we een andere uitkiezen. Op 28dec de keuze gemaakt voor een AEG incl 5 jaar verlengende garantie en ic paris bon. prima krijgen we een mail dat ze op 3 jan gaan leveren. Komt er niemand! dus na bellen en een kwartier voor de zoveelste keer in de wacht blijkt het dat de mail niet klopte.... De vraag hoe dat zit met de bon en extra garantie stelde wij en die konden we nu niet meer krijgen van hun?!!! beklaagd en krijgen we een voorstel voor een service contract twv 95,- met eigen risico van 65,- voor stoot schade?! weeeeeeer gebeld en nu willen ze niets meer betekenen en krijgen we ons aankoop bedrag retour omdat de actie waar wij hem in gekocht hebben niet meer geldig is ?! ALLES VOOR EEN GLIMLACH ZOLANG HET MAAR NIET TEVEEL MOEITE KOST OF ONS GELD KOST DOOR FOUTEN DIE ZE ZELF MAKEN!! en een klant minder maakt ze volgens mij ook niet uit. Ik voel me zo slecht behandeld dat ik nooit ooit hier wil kopen en ik hoop dat iemand dit leest en zich een x achter de oren krapt. Te belachelijk voor woorden dit!

Officiele reactie van Coolblue 04-01-2018

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend verschrikkelijk om te vernemen dat jij zoveel problemen hebt ervaren betreft de bestelling en de levering. Dit had jou niet moeten overkomen en dit is absoluut niet de service die je van ons mag verwachten.

Uiteraard willen wij graag jouw situatie nogmaals bekijken met alle benodigde informatie. Dan kunnen wij het verloop van de levering en communicatie tussen onze collega's en jou nalopen en jou van een gepaste oplossing voorzien. Kun jij het ordernummer met een toelichting per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan hebben wij alle benodigde gegevens om jou verder te helpen.

Graag zien wij jouw reactie zo spoedig mogelijk tegemoet.

Nicole 04-01-2018 Via de website gekocht

Gewoon goede koelkast

Doet wat hij doen moet maar verder een beetje iel uitgevoerd vooral het bovenblad/deksel niets opzetten dan wat lichte spullen.

Tevreden klant 04-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering, goede verpakking

Coolblue maakt waar wat ze beloven. De levering is echt de volgende dag en het apparaat is keurig ingepakt om beschadigingen te voorkomen. Coolblue is meer dan een doorgeefluik van de producent.

Ruud 04-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering.

S'avonds om 10.30 besteld en de volgende dag al eind van de ochtend geleverd.
Dat is zeer vlot.
Goed apparaat
Tevreden dus

G. de Rooi 04-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar, komt beloftes na, prima service!

Betrouwbaar en klantvriendelijk op alle gebied. Duidelijke website en komen beloftes na. Voortaan bestellen wij onze spullen hier!

Taco Biesma 04-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Duidelijke omschrijving producten en eenvoudig bestelproces. Keurige service zowel ten aanzien van de informatievoorziening als wel de bezorging.

J koster 04-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Duidelijke informatie en uitstekende prijzen snelle levering
Breed assortiment met goede informatie
Probleemloos

Ed 04-01-2018 Via de website gekocht

Levering volgens afspraak ondanks de kerstdrukte

Deze shop gekozen omdat zij het artikel op voorraad hadden, alleen jammer dat het niet in cadeau verpakking kon.

Renee 04-01-2018 Via de website gekocht

Netjes en snel

Coolblue werkt zorgvuldig, ze geven je meerdere sms'jes en bezorgen snel en sluiten de boel netjes aan. Prima service!

ann 04-01-2018 Via de website gekocht

product bekijken

kan het product beter bekijken dan alleen op een foto op de web site.
Gewoon lekker in de winkel bekijken weet wat ik krijg voor mijn geld.

marcia 04-01-2018 Via de website gekocht

goede aankoop en zeeeer goede service

veel keuze, makkelijk bestelling en vlotte levering, de na service was ook een toppertje :) daarom : daarom vind ik coolblue zeker een aanrader !

Ingrid korevaar 04-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Groot aanbod. Goed geprijsd. Zaterdagavond besteld en zelfs op oudjaardagdag geleverd. Steeds op de hoogte gehouden qua levertijd. Echt geweldig.

Jga 04-01-2018 Via de website gekocht

Service zoals het hoort te zijn!

Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer positief ben over de service van Coolblue.
Uiterst vriendelijke bezorgers. Zijn niet te beroerd om even te helpen met ontkoppelen van apparatuur. Kortom. Super.
Ik zal iedereen aanraden bij Coolblue te bestellen.

Denise 03-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering goede service

Dit is een webshop die gewoon doet wat ie zegt. Snel. Goede communicatie over de levering. Je hoeft niet onnodig lang thuis te wachten. Ideaal!
In dit geval de oude wasmachine meegenomen. Helemaal goed.

elly 03-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering

goede site snelle levering goede omschrijvingen en vergelijken veel verschillende artikelen en overzichtelijk