Festraets 06-11-2020

Snelle levering . We zijn zeer tevreden over deze aankoop. Als we in de toekomst nog electro nodig hebben zullen we zeker aan jullie denken.

Kelly DB 06-11-2020

Heel duidelijke website. Je wordt goed geholpen en je kan je keuze vergelijken met andere toestellen. Heel overzichtelijk: met enkele klikken heb je een hele resem toestellen die aan jouw voorkeur voldoen.
Ook de levering was zeer goed: op een zondag en keurig binnen het vooropgestelde tijdslot, zonder enige kost te moeten betalen.
Ik raad het iedereen aan!

Wendy 06-11-2020

Gebeld met de klantenservice van CB ivm een draadloos toetsenbord en muis. Ik heb wat ik zocht en ben er heel tevreden over!!

Kristine 05-11-2020

het was een super snelle service.
we werden goed op de hoogte gehouden van het leveringsmoment.
de bezorgen was super beleefd en heel enthousiast, echt superleuke kerel !!

Dartagnan 05-11-2020

Artikel zoals omschreven. Levering exact volgens afspraak. Reeds meerdere keren bij Coolblue iets online besteld en steeds tevreden.

Seppe 05-11-2020

Ze zeggen voor 23:59 besteld volgende dag in huis! Was niet het geval, had mijn cadeau niet op mijn verjaardag

nouhaila tarik 05-11-2020

Het apparaat dat ik hier bestelde was veel goedkoper dan op andere sites, vandaar mijn keuze voor coolblue! Ik kreeg mijn bestelling 1 dag later zonder extra kosten.

Davinia 05-11-2020

Lekker makkelijk en vlot. Artikel prima in orde. Levering vlot en correct. Duidelijke omschrijvingen op de site.

Karel 05-11-2020

Ik kan op mijn gemak kijken, op internet alternatieven opzoeken en vergelijken, er nog eens over nadenken. En een dag later beslissen zonder me verplicht te voelen. De product bleek goed, en de prijs ook.

Juul 05-11-2020

Nooit problemen gehad met Coolblue en effectief de volgende dag producten in huis.

Petra 05-11-2020

Super snelle levering! Heel tevreden van deze service in rare tijden!
Bedankt cool blue!

Hans 05-11-2020

Coolblue is simpelweg 1 van de beste winkels voor electronica te kopen. De prijzen zijn steeds actueel, de producten goed uitgelegd, steeds snel bezorgd en voor degene die weinig afweten van electronica geven ze je steeds een "coolblue's keuze". Ondanks dat je de costumer services nooit nodig zal hebben door de hoge kwaliteit van producten die ze steeds afleveren, is ook dit boven het niveau dat je verwacht. Simpelweg "the place to be" voor al je electronica aankopen!

Dirk Van den Broeck 05-11-2020

Goede en snelle service, prima tablet. Alleen had ik een bruine cover besteld en heb ik een vuil roze toegestuurd gekregen. Verkeerde kleuromschrijving? Spijtig anders hadden 10 gescoord.

Tessa 04-11-2020

Super klantenservice
Super vriendelijke mensen
Alles staat mooi uitgelegd
Snelle levering

Aangekocht gaming-monitor is van heel goede kwaliteir!

Helga 04-11-2020

Duidelijke info over het product, wat het gemakkelijker maakt om een goede keuze te maken. Vlotte levering!

Kim 04-11-2020

Levering zeker in orde, jammer genoeg te klein, dus nu hopen dat het retourneren ook vlot verloopt, dan geef ik een dikke 10, ik duim!

L Van Zele 04-11-2020

Telkens wanneer we voor Coolblue kiezen, kunnen we er zeker van zijn dat dit binnen de 2 dagen wordt geleverd. Steeds al tevreden geweest!

Vania Ribeiro 04-11-2020

Beste
Ik vind het super fijn dat ik kan bestellen en de volgende dag er al is.
Je vind alles heel snel wat je nodig hebt.
Coolblue echt een top site!

Yannick 04-11-2020

Altijd snel en altijd in orde. Ook de garantie is altijd tiptop in orde.
Had eens een fout adres opgegeven en de bezorger wou speciaal helemaal omrijden.

Annick 04-11-2020

Belofte van snelle levering, de volgende dag, was volbracht.
Super bedankt

Jeoffrey 04-11-2020

Snelle levering, goede opvolging, makkelijke webshop en ditto klantenservice

Maarten 04-11-2020

Zoals steeds, correcte, vlotte en supersnelle levering. Zaterdag besteld, maandag in huis.

natascha den ouden 04-11-2020

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede info met betrekking tot levering van het bestelde artikel

Wazhma 04-11-2020

Ik heb deze winkel gekozen omdat de producten goedkoper zijn en de levering is heel snel.

Wendy De Meyer 04-11-2020

Koop niks bij Coolblue, hun dienst na verkoop is een dikke nul.
Coolblue is goed zolang je geen problemen hebt met je toestel.
Ik kocht een jaar geleden een Roomba IRobot stofzuiger, na 1 jaar is hij stuk, kan gebeuren, het is alleen de dienst na verkoop dat dan telt, maar daarvoor moet je niet bij Coolblue zijn. Na talloze telefoongesprekken van min 35 min, heel veel mail verkeer is het toestel al voor de derde keer teruggestuurd op 5 weken tijd. Mijn toestel is nog steeds niet hersteld en Coolblue biedt geen enkele positieve oplossing aan, integendeel. Telkens je belt krijg je ook iemand nieuw aan de lijn die telkens opnieuw alles moet herlezen en navragen. Immens veel tijd ben ik al verloren aan een toestel dat nog steeds niet hersteld is.