Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lexi 07-10-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit en snelle levering.

Het shoppen gaat gemakkelijk. Duidelijk te vinden wat je nodig hebt. Levering perfect. Gewoon aanbevelen bij andere mensen.

Jean pierre Nassen 07-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en naverkoop

Zeer goede service en naverkoop dienst aangezien de fout bij verzending niet bij coolbleu lag maar bij de koerier dienst was ,hebben ze dit bij coolbleu op een vakkundige wijze dadelijk opgelost

kdrkdr 07-10-2017 Via de website gekocht

Altijd weer blij met Coolblue

Ik koop vaak bij Coolblue omdat:
-ze ook fysieke winkels hebben
-je echt goed en ter zake kundig wordt geholpen
-goede prijzen
-snelle levering
-niet moeilijk doen bij retour zending

Marianne 07-10-2017 Via de website gekocht

Fijne duidelijke website

Duidelijke website. Snelle levering. Goede service. Vorige bestelling was n wasmachine.
Op zolder geplaatst, geïnstalleerd en oude wasmachine meegenomen. Hele aardige bezorgers.

Willem 07-10-2017 Via de website gekocht

Snel en correct!

Gewenst artikel kun je gemakkelijk op website opzoeken, is voorzien van beknopte, duidelijke en correcte toelichting. Gemakkelijke vergelijking is mogelijk. Toegezegd bezorgtijdstip wordt nagekomen.

Jacqueline 07-10-2017 Via de website gekocht

Top, om 22.00 uur besteld, volgende dag om 9.30 al in huis!

Mijn ervaringen met Coolblue zijn vanuit het verleden uitstekend. Goede service/levering en goede prijs en ruime keuze!

Jan de Jonge 07-10-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service, vooral afdeling bezorging.

Donderdag zou de wasmachine worden bezorgd, helaas niet gelukt, dan komen we vrijdag, weer niet gelukt, laatste poging dan op zaterdag, helaas vergeten de wasmachine in de wagen te laden.
Bedankt Coolblue.

Officiele reactie van Coolblue 07-10-2017

Hoi Jan, bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar om te lezen dat jouw wasmachine tot 3 keer toe niet is bezorgd. We snappen heel goed dat je hiervan baalt en graag meer duidelijkheid wilt krijgen. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor deze situatie, want dit is zeker niet de service die je van ons mag verwachten. We willen deze situatie graag nakijken om tot een passende oplossing te komen, maar daarvoor hebben we wel jouw hulp nodig. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw ordernummer en adresgegevens door te willen geven in een e-mail? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We horen graag van je.

Boris 07-10-2017 Via de website gekocht

Duidelijke taal, goede info, mega snelle levering.

Eerst zelfde apparaat gekocht bij Keukenloods.nl. Op voorraad in winkel, echter bij arriveren niet aanwezig. Besteld en na 4 dagen nog niets bekend en/of geleverd, dus daar geannuleerd. Gok genomen en bij Coolblue besteld. Gelijk betaald, meerdere bevestigings-emails ontvangen en volgende dag al keurig thuis afgeleverd. Ook de afleverservice met duidelijke plaats en tijd aanduiding van de aflevertruck is gewoon BRILJANT. Ben van oude stempel : dus kopen doe je in een winkel, maar met deze aankoop begin ik wel te twijfelen.

Joop Leur 07-10-2017 Via de website gekocht

Op juiste tijd bezorgd

Vooruitstrevend en grote keuze betreffende artikelen. Ook makkelijk en snel zoeken naar het juiste
artikel.

max 07-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige surfice

Werd goed geholpen bij het vergelijken van twee koptelefoons. En heb vervolgens een leuk kaartje gekregen. Alleen wat minder was, was dat mijn pakketje op het verkeerde adres was afgeleverd

Hans 07-10-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Het plaatsen van de bestelling was makkelijk. De informatie over de levering klopte helemaal. 30 minuten voor levering een telefoontje. Vriendelijke bezorgers die alles aansloten. Zelfs de wasdroger werd nog op de wasmachine geplaatst. De machine is gecontrolleerd op de juiste werking en toen vertrokken de gemotiveerde bezorgers. De complimenten en ik zal iedereen CoolBlue adviseren.

Frans tL 07-10-2017 Via de website gekocht

Komen afspraken na

Toegankelijke website met een goed advies en vaak een aparte humoristische benadering. Verder vaak goede prijs voor kwalitatieve goederen.

J. M. Goewie 07-10-2017 Via de website gekocht

Kan niet beter!

Op maandag wasmachine stuk, dinsdag nieuwe besteld. Op mijn verzoek donderdag bezorgd en aangesloten.
Drie beleefde jongens in de schuur: een wervelwind van af-en aanvoeren, aankoppelen, uitleg, proefdraaien. Nog een paar nuttige wastips....
En wég waren ze weer. Mij sprakeloos achterlatend met een perfect werkende machine.
Alles bij elkaar heeft het nog geen kwartier geduurd!

Fam.Delil 07-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige shop met goede service

Geweldige shop om te kopen, fijne overzichtelijk site met goede toelichting.
Van bestelling tot levering in één woord top!!!

Romina 07-10-2017 Via de website gekocht

Bizar snel geleverd!

Mijn nieuwe rugzak was goed verpakt en héél snel geleverd! Blij mee! Retour zenden van de andere rugzak die ik niet wilde, was zo gepiept én gratis.

Frank 07-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en adequate levering

Makkelijke shop zonder nonsens. Ook een lekker vlotte shop qua responsetijd. Vlotte en makkelijke betaling- geen fratsen- goede verzorgde site en service!

Meral erdin 07-10-2017 Via de website gekocht

Snel service

De levering was hellemaal in orde en veilig ingepakt de antwoorden op vragen was snel en heel klantvriendelijk ik zal zeker nog meer hbij coolbleu bestellen😊😊😊

Poirtje 07-10-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, correct en een snelle levering. We hebben al eerder bij Coolblue.nl gekocht en nog nooit problemen gehad

Ayten Uysal 06-10-2017 Via de website gekocht

Makkelijk online bestellen goede service. Goede levering en ben blij dat ze mijn oude wasmachine hebben meegenomen zonder enige extra kosten.

Karmen 06-10-2017 Via de website gekocht

Super snel geleverd

Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe tablet, en de prijzen bleven steeds wisselen bij online vergelijken. Bij coolblue was de prijs het allerlaatst, ik heb toen geen moment getwijfeld en direct besteld. Ik kon zelf m'n leverdatum uitkiezen en werd via de mail op de hoogte gehouden van mijn bestelling en verzending.

Gerard 06-10-2017 Via de website gekocht

Van bestellen tot bezorgen, Coolblue dat is pas Service

Ik bestel al jaren bij Coolblue, na mijn eerste bestelling jaren geleden ben ik bij Coolblue gebleven.
Voor de vriendelijkheid aan de telefoon de Service en bezorgen is uitstekend, ook omdat ik op de site van Coolblue terug kan zien wat mijn bestellingen in al de jaren zijn geweest. 10+ voor Coolblue

Eric 06-10-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment,goede service en snelle levering.

Inmiddels al vaker wat gekocht bij ze,en nu een wasmachine.zonder morren wordt deze naar boven gebracht en aangesloten.Erg vlotte levering,binnen 1 dag stond hij er.Houden je goed op de hoogte van de levering,en vlak ervoor wordt je keurig gebeld.

Gideon 06-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Altijd goeie service en snelle levering! Geen verzendkosten maakt voor mij ook n groot verschil en bepaalt mijn keus voor coolblue!

Natascha & Pim 06-10-2017 Via de website gekocht

Top Service!

Zeer tevreden over de verwerking van de bestelling van onze wasmachine. Allereerst een prettig en duidelijk telefonisch gesprek gehad met Lennart die ons meer informatie kon geven over de wasmachine en deze direct voor ons heeft besteld. De betaling kon gedaan worden via een betaallink in de mail. Daarnaast geweldige service bij de bezorging en aansluiting van de wasmachine door de bezorgers, ze waren op tijd en bleven tot de machine draaide.

www.speelgoedshop.nu 06-10-2017 Via de website gekocht

Goede service voor een goede prijs!

Prima site met veel informatie en leuke features! Daarnaast is het natuurlijk top dat er nooit verzendkosten worden berekend!

Stan 06-10-2017 Via de website gekocht

Service zoals je het graag wilt hebben

Voor electronica kom ik eigenlijk altijd bij CoolBlue terecht. Prijs is ok. Service is beter. Daar gaat het uiteindelijk om.

walter 06-10-2017 Via de website gekocht

goede persoonlijke service

Laagste prijs en bezorging dezelfde dag. Dit ging helaas toch fout bij post nl waardoor apparaat en dag later geleverd werd. Mailtje gestuurd en kreeg zonder discussie extra bezorgkosten terug en een waardebon met een aardig mailtje er bij Goed geregeld.

Van leeuwen 06-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

Hele snelle service en fijne levering. De wasmachine en droger staan bij ons op een moeilijk neer te zetten plek. Ze hebben het keurig neergezet en de oude wasmachine en droger meegenomen. Wasmachine en droger zeer tevreden mee tot nu toe.

Chantal 06-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, aansluiting en geen rommel!

Snelle en goede service. Droger volgende dag geleverd. Binnen 15 minuten stond de nieuwe droger aangesloten en gecontroleerd op zolder en de oude + verpakkingsmateriaal in de bus. Geen troep, perfect geregeld dus.

Marianne 06-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Goede website, goed contact en gemakkelijk afspraak te maken, welke ook keurig wordt uitgevoerd. Volgende keer weer Cool Blue!

H Oudijk 06-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige, vriendelijke service

Vlot, vriendelijk en accuraat.
Ik had twee uitermate vriendelijke bezorgers, geen moeite was hen te veel.

Gerdo Lansing 06-10-2017 Via de website gekocht

Komen belofte niet na

Ze adverteren met "voor 23:59 besteld, morgen in huis". Ik heb om 13:50 besteld, maar de volgende dag was er niets.
En dit is niet de eerste keer

Officiele reactie van Coolblue 06-10-2017

Beste Gerdo,

Wat onwijs vervelend dat jouw bestelling niet de volgende dag in huis was. Dat is zeker niet de service die jij van ons kan en mag verwachten. Onze excuses voor het ongemak. We zouden graag met jou uitzoeken hoe dit al een paar keer mis kon gaan bij jou. Zou jij ons, indien gewenst, via geenglimlach@coolblue.nl een mail willen sturen met jouw ordernummer en een korte toelichting? Dan kunnen wij met de desbetreffende vervoerder bespreken hoe dit voortaan te voorkomen is.

Mortiaux 06-10-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service

Was mijn eerste bestelling bij Coolblue en ben erg tevreden over de service.
De artikelen in de Web Winkel staan duidelijk omschreven en vanaf het moment van bestelling is de verwerking en verzending tot in de puntjes te volgen tot aan aflevering
en dat is Super! Een echte aanrader!

Hans 06-10-2017 Via de website gekocht

Jbl speaker besteld volgende dag binnen. Helemaal top .ik heb vraag gesteld via mail keurig bericht van mail ontvangen maar tot op heden geen antwoord gekregen .beetje jammer .

Erik 06-10-2017 Via de website gekocht

Goede website met concurrende prijzen.

Goede service en levering na een dag. Coolblue heeft bovendien veel stenen vestigingen en dat is altijd makkelijk i.v.m. de service.

Sjaak 06-10-2017 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb een blender 's-avonds om 23.00 uur besteld en had eigenlijk helemaal geen overdreven haast. Verbaasd was ik dat de volgende ochtend om 10.30 al geleverd werd. Binnen 12 uur dus. Geweldige snelle service!

Anita 06-10-2017 Via de website gekocht

Prima

Snelle levering na bestelling, duidelijke informatie via mail, tips en handleiding bij het product via mail

Albert 06-10-2017 Via de website gekocht

Altijd blij en tevreden

Mijn laatste aankoop bleek defect. Natuurlijk kun je het product dan kosteloos retourneren voor een nieuw product. Coolblue legde voor mij het nieuwe product de volgende dag klaar op de vestiging van mijn keuze. Super, na aanvankelijk teleurstelling door Coolblue alsnog heel snel genieten van de nieuwe oordopjes.

NICKYII 06-10-2017 Via de website gekocht

Correcte en goede service

Ik kan het moeilijk blijven herhalen bij elke bestelling die ik plaats. Het begint een beetje vervelend te worden. Mochten jullie niet zo correct, snel en goedkoop zijn, ik reeds op een ander zou zijn gegaan. Niet dus. Jullie blijven nr 1. Niet te kloppen op snelheid en prijs.

De Wit 05-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Tijdstip levering werd duidelijk en tijdig gecommuniceerd, prima service bezorgers.
Bestelling via website verliep gemakkelijk.

Vincent 05-10-2017 Via de website gekocht

Fantastische service.

Wonderbaarlijk genoeg kreeg ik cartridges voor hp in het doosje van canon. Die medewerker snel omgezet en vanwege afwezigheid van het product kreeg ik een compensatie voor het prijsverschil. Uitstekend snel en correct geholpen

André 05-10-2017 Via de website gekocht

Een echte aanrader!

Coolblue heeft een duidelijke site waarop het productaanbod goed vindbaar is. bestellen en betalen is zeer makkelijk. Na bestelprocedure belooft Coolblue je op de hoogte te houden van het bezorgmoment en belooft bij bestelling voor 23.59 uur de dag erna te leveren. Alle beloften zijn tijdig, keurig en correct nagekomen. Nieuwe apparaat (condensdroger) netjes op tweede etage geplaats, oude condensdroger meegenomen en verpakkingsmateriaal eveneens meegenomen.
Coolbleu, ga zo voort!!

Marty 05-10-2017 Via de website gekocht

FANTASTISH!

Mijn voorkeur gaat altijd eerst uit naar coolblue! Omdat daar heel veel reviews bij de producten staan waar je echt wat aan heb. En natuurlijk omdat ze betrouwbaar zijn en de service heel goed en snel is! Erg tevreden

Familie 05-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

De bestelde wasmachine werd snel geleverd. Gedurende de bezorgdag werd keurig gecommuniceerd over de verwachte levertijd. De oude wasmachine werd kostenloos meegenomen. De nieuwe gratis geïnstalleerd. Tot slot werd spontaan aangeboden de droger nog even terug op zijn plaats te zetten. Kortom: prima service!

Frank 05-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering + plaatsen!

Zelf heb ik voor Coolblue gekozen omdat ze het product leveren + op de plaats zetten. Ook omdat het product op voorraad was en dus snel geleverd kon worden. Wat dus ook gebeurd is.

Michel 05-10-2017 Via de website gekocht

valt tegen

Ik kocht een Acer780TC. Ik wacht al bijna 7 dagen op een audio driver. Ik heb dus geen geluid. Het eerste advies was: probeer het met een andere computer. Zo gezegd, zo gedaan. Maar toen bleek dat die het ook niet deed. En nu gaat zelfs de nieuwe Samsung monitor niet meer aan. Vermoedelijk worden deze problemen veroorzaakt door Windows 10. Een incompleet programma waar ik niet om heb gevraagd. Maar het zit erop en ik kan dat niet terugzetten naar W8. Ik heb er inmiddels 2 x 8 uur aan besteed en nog geen oplossing. Ik wil dat iemand komt helpen. Kan iemand mij ajb (echt) helpen?

Officiele reactie van Coolblue 05-10-2017

Hallo Michel,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je zoveel problemen ondervindt met het instellen van het geluid. We willen graag voor je aan het werk om het op te lossen. Zou je de benodigde gegevens naar ons kunnen e-mailen? Dit kan naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. Ook is het mogelijk om deze vraag te stellen op 1 van onze Social Media kanalen of WhatsApp. We zien je reactie graag tegemoet.

Groet,

Tom Bier 05-10-2017 Via de website gekocht

Aandacht voor de klant

Jullie nemen tijd voor de klant met duidelijke website, goede klantenservice en uitstekende bezorging.
Top!!

Mariska Jansen 05-10-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Snel geleverd, goede uitleg apparaat, vriendelijke mannen, alleen geen afval meegenomen helaas. Dit moet ik zelf naar de stort brengen.

Charlotte 05-10-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

Topservice!

Duidelijke website, mooi productaanbod en snelle levering / beschikbaarheid. Vlotte en vriendelijke service, zowel online als in de winkel.

Slechte service 05-10-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Produkt was uitverkocht. Daarnaast werd het produkt de volgende dag geleverd terwijl ik verzocht had om op een zaterdag te leveren. met als resultaat dat ik het mocht ophalen bij een post.nl afhaalpunt.

Conclusie alles niet voor een glimlach.

Officiele reactie van Coolblue 05-10-2017

Hallo,

Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat het niet helemaal goed ging bij het bestellen en het afleveren van je bestelling. We kunnen het ons goed voorstellen dat je ervan baalt om naar een PostNL afhaalpunt toe te gaan, terwijl je graag je pakketje thuis afgeleverd wilt krijgen. We willen graag kijken wat er precies is mis gegaan. Deze feedback kunnen we dan meenemen om ervoor te zorgen dat we écht alles voor een glimlach doen. Een terugkoppeling mag je naar ons versturen via 1 van onze Social Media kanalen. We zien je reactie graag tegemoet en dan kijken we gelijk met je mee.

Groet,