Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

het kan onmogelijk beter 27-04-2017 Via de website gekocht

fantastisch het kan niet beter

ik ga er altijd met veel plezier heen .om iets te kopen of te vragen .
je krijgt overal een deskundig antwoord op .en als zij het niet weten[wat bijna niet voorkomt]dan zoeken zij het voor je op.en ik vindt het er gezellig iedereen kan mij daar

Mark 27-04-2017 Via de website gekocht

Prima aankoop!

CoolBlue leverde onze nieuwe wasmachine binnen 24 uur...
Oude machine werd netjes afgevoerd en meegenomen!

CB 27-04-2017 Via de website gekocht

Voelt gewoon goed aan!

De gedetailleerde omschrijving van de producten, waarbij ze niet alleen de positieve, maar ook de negatieve eigenschappen van het product uitlichten - dit naast de vele gebruikerservaringen - hebben mij enorm geholpen met het maken van de juiste keuze. Razend snelle levering waarbij je zelf invloed hebt op het tijdstip dat het geleverd wordt. In mijn omgeving hoor ik goede geluiden over de klantenservice, hier heb ik zelf geen ervaring mee. Kortom een webwinkel die vertrouwen wekt en waar ik zeker terug kom.

MdW 27-04-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met duidelijke omschrijvingen. Snelle levering en meestal schappelijke prijzen.

Jos 27-04-2017 Via de website gekocht

Supper snelle levering en goed verpakt.

Het bestellen gaat vlot,je wordt goed op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling.
De verpakking is prima, en bekijk ook de doos eens goed,dan krijg je inderdaad die glimlach.

Edwin 27-04-2017 Via de website gekocht

snelle correcte levering zelfs op waddeneiland zeer snel

1 dag levertijd zelfs op vlieland. goed verpakt kortom zoals gewoonlijk perfect geregeld. volgende keer zeker weer hier kopen

Kars 27-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige levering

Zoals altijd de ene dag besteld de volgende dag geleverd, geweldig. Service waar je op kan vertrouwen!

Benny 27-04-2017 Via de website gekocht

De menselijke webshop!

Goed advies op de website en bijzonder klantvriendelijk. Een goed aanbod van producten, steeds correct en tijdig geleverd.
Iets terugsturen kan ook zonder problemen en je kan ook in de fysieke winkels terecht.

Van den Boom 27-04-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf Coolbleu.

Snelle levering ook klantenservice snel en vriendelijk, modern bedrijf daar zit toekomst in.Ik zal er zeker meer gaan bestellen.

Arno 27-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

21.00 besteld. Volgende dag 13.00 pakketje binnen. Wordt prima op de hoogte gehouden. Site is ook fantastisch en makkelijk leesbaar. Door toevoeging van youtube filmpjes zie je ook daadwerkelijk het product.

Fleur 27-04-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Coolblue biedt veel producten aan. De prijs is goed en de levering is super snel! Heel erg blij mee!

H. J. Velez Spanjerberg 27-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

De site is goed overzichtelijk, zondagmiddag besteld, maandagmiddag in huis. Voortreffelijk ingepakt en alles compleet geseald. Klantenservice goed bereikbaar via Wattsap i.v.m. een kleine installatieprobleem ( iPad) Antwoord kwam met een half uur. De toon in het bericht was erg vriendelijk. IPad doet het bijzonder goed, ik ben er zeer blij mee en tevreden. Keuze voor deze iPad kwam uiteindelijk van de Consumentenbond en de prijs was de beste bij CoolBlue.

M v wezel 27-04-2017 Via de website gekocht

Top site en top levering sneller kan niet!!

Duidelijke site snelle levering .
Heel erg tevreden ik vertrouw de site (coolblue)volledig .
Doe er gerust je aankoop !!!!

Lexx 27-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte dienstverlening Gemakkelijk,

Eenvoudige en veilige betalingsmogelijjheden, gemakkelijke bestelling van de juiste artikels en vlotte en correcte levering waarvoor dank!

Jasper 27-04-2017 Via de website gekocht

Goede website en service

Heel erg aangenaam om op de website een keuze te maken tussen verschillende producten. Makkelijk vergelijken tussen maximaal 3 producten staat toe je favoriete product te kiezen.
De keuzemenu's zijn overzichtelijk en bieden veel opties, zonder voor de eenvoudige gebruiker te moeilijk te worden.
Ook de tweedekansproducten zijn een echte aanrader. Klein beetje van de prijs af, niets van de kwaliteit of service.
Altijd zeer correcte levering en erg goede after-sales service. Apparaat defect? Zeer snel een nieuw apparaat geleverd. Vraagje? Via facebook of twitter heb je snel een antwoord, de beloofde responstijd van

yogiman 27-04-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

Bezorging zoals afgsproken.
Gewoon op tijd geleverd hoefde dus niet de hele dag thuis te blijeven.
Keurige verpakking , geen extra afval kon zo bij het oud papier.

H 27-04-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Coolblue gekozen omdat we een wasmachine direct nodig hadden. Op zondag besteld, maandagochtend hadden de vriendelijke jongens van Coolblue de nieuwe al op zolder gezet en de oude weer mee. Dit doen ze zeer netjes en je wordt goed op de hoogte gehouden in welk tijdvak ze komen.

Zeer blij met de Samsung Eco bubble die zijn werk tot nu toe goed doet.

J.m.smit 27-04-2017 In de winkel gekocht
Oostplein

Vriendelijk al bij het binnenkomen. Goed met de nummers en vriendelijk geholpen. Iedere keer weer wordt koffie aangeboden. Zelfs na de nummerafkondiging komt men naar je toe.

Carin 27-04-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Toegankelijke en duidelijke shop. Keuze voor deze shop ook vanwege de keuze tweede keus. Goede duidelijke omschrijving met foto waarom tweede keus. En een redelijke korting.

Anneke Groothuizen 27-04-2017 Via de website gekocht

Ik ben 200 procent tevreden

De goede service, de snelheid van leveren Het aan sluiten en de vriendelijke mensen die alles leveren en aansluiten helemaal top.

Joyce 27-04-2017 Via de website gekocht

Goede site, snelle levering en na ontvangst een mail met instructies over het installeren van de iPad. Helemaal super. En hier en daar grappige opmerkingen, zoals " doe de groeten aan de bezorger". Helaas ben ik dat vergeten te doen. Een volgende keer ga ik weer naar Coolblue.

D Dijkman 27-04-2017 Via de website gekocht

Prima voor elkaar!! Goede service

Goede feedback via mail, en sms / telefoon.. product prima op tijd geleverd, nette service van de bezorgers!

Leondv 27-04-2017 Via de website gekocht

Groot gemak, uitstekende service

Website is goed opgezet, je kunt eenvoudig vonden wat je nodig hebt. Goede uitleg en omschrijving erbij. Prijzen zijn niet altijd de goedkoopste maar wel goed. De eenvoud van zoeken en bestellen compenseert dit goed. Daarnaast is de keuzemogelijkheid aan aflevermogelijkheden idiaal. Grote plus is ook dat je eenvoudig om advies kan vragen en je wordt dan ook geholpen met gedegen kennis, dus geen specificatie voorlezers zoals bij veel winkels.

Heel te vreden ! 27-04-2017 Via de website gekocht

Wytske

Goede informatie bij het zoeken van een vaatwasser en het snelle afhandelen van de bestelling . Dat alles zonder extra bijkomende kosten !

Bart 27-04-2017 Via de website gekocht

Het gemak van thuis winkelen

Ik vind steeds wat ik nodig heb zonder met hiervoor te dienen te verplaatsen. Dat scheelt me dus toch enkele euro's aan brandstof, win ik aan tijd en is nog goed voor het milieu want er is geen uitstoot van mijn wagen 😊

j van der wiel 27-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige (online) Winkel

Ik vindt deze shop gewoon geweldig vanaf het bestellen tot aan de levering thuis gewoon top je wordt op de hoogte gehouden tijdens het verzenden zelfs van te voren wordt er gebeld dat ze er aan komen ze zetten het apparaat op de plek waar je het aanwijst en nemen het oude mee retour gewoon top.
De prijzen zijn er ook heel scherp.
Alles op voorraad klantenservice tot twaalf uur open en bestellen tot de zelfde tijd de volgende dag geleverd echt super.

Jeannette 26-04-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Super blij met onze nieuwe televisie. Duidelijke uitleg. Goed vergelijkbaar met andere types op de site. Mooie prijs. En heel snel geleverd.
Deze shop is een echte aanrader.

Anoniem 26-04-2017 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar

Ik heb al diverse malen besteld bij Coolblue. De informatie op de website is goed en volledig. Het kunnen volgen van de bestelling is nooit een probleem en beloftes over bezorging worden nagekomen. Ook die ene keer dat ik een verkeerd product kreeg werd snel en prima opgelost.
Kortom geweldige service van Coolblue en als kers op de taart ook nog wat humor in de mails en op de site na de bestelling.

Grace 26-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service, vriendelijke medewerkers

Veel aanbod van artikelen. Echt snel geleverd/ Zeer vriendelijk personeel zowel in de winkel en bij telefonisch contact

Lotje 26-04-2017 Via de website gekocht

s avonds gratis bezorging!!! Allles klopt gewoon

Hardstikke goeie service, gratis bezorging, je wordt perfect op de hoogte gehouden. Geen idioot grote verpakking. Kortom alles klopt gewoon

Mary 26-04-2017 Via de website gekocht

Fijn om half uurtje van te voren gebeld te worden dat de bestelling er aan komt.Compliment voor de bezorgers,vriendelijk en beleefd.Wasmachine netjes aangesloten,uitleg erbij en de oude meegenomen.TOP

marco van der Poel 26-04-2017 Via de website gekocht

Top service

De website is overzichtelijk en het aanbod is enorm. Ik hem afgelopen 23-4-2017 een koel /vrieskast gekocht en een wasmachine om 22:00uur s'savonds . De volgende middag stonden beide apparaten al te draaien. de monteurs die onze spullen kwamen brengen waren ook zeer klant gericht. Dus wat ons betreft , Cool blue is zeker een aanrader in prijs en service.

Jack Dekker 26-04-2017 Via de website gekocht

prima service

Site werkt recht toe recht aan. Zonder veel omhaal vind je wat je zoekt. Soms is zoeken op een andere manier nodig omdat de selecties niet altijd het gewenste resultaat opleveren

luc 26-04-2017 Via de website gekocht

vlugge levering na bestelling

vlugge levering en redelijk bij prijs. via website zondag middag besteld en maandag al geleverd. positief als je het vlug nodig hebt

W. van Dijen 26-04-2017 Via de website gekocht

Prima klanten service en product informatie op de site.

Goede prijs kwaliteit verhouding en product informatie op de site. De product begeleiding en levering is volgens afspraak en tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Aanrader 26-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

De service is super. Als je de klantenservice belt is het personeel vriendelijk en behulpzaam. Ook de bezorging gaat zoals wordt beloofd: binnen een dag in huis en dat wordt bij andere webwinkels niet altijd waar gemaakt. Ik kan dus niets anders dan een 10 geven.

Florette 26-04-2017 Via de website gekocht

Beste webshop die er is

Ik heel vaak op coolblue ook al zijn ze niet de goedkoopste online. Hun service, kennis en productinformatie zorgen ervoor dat dit het helemaal waard is

Michelle 26-04-2017 Via de website gekocht

Prrrima winkel

Ik vind Cool Blue prettig winkelen. De website heeft goed werkende zoekfuncties (kunnen andere bedrijven van leren) en service is prima. Verbeterpunt: de overdreven grote doos waar m'n product in zat. Het product gaat retour dus dat is erg onhandig sjouwen.

Peter Heijnsdijk 26-04-2017 Via de website gekocht

Erg goede service. TOP!

Makkelijk besteld, dag erna geleverd maar ik had de foute besteld :(
Even gebeld en zonder probleem de dag erna omgewisseld. Hij was al uit de verpakking gehaald (door de bezorgers) maar dat maakte niets uit.
Heel vriendelijk, echt enorm goed bevallen.

Kooistra 26-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Inderdaad, wasmachine s 'avonds 20:00 uur besteld. Direct mail ontvangen met voorlopige bezorgtijd. Kort daarna de definitieve bezorgtijd en een kwartier voor aankomst werden we gebeld dat ze bijna voor de deur stonden. Wasmachine werd aangesloten, oude wasmachine retour + verpakkingsmateriaal en ik kreeg uitleg over de wasmachine.
Hierdoor kan ik niet anders dan Coolblue een dikke vette tien geven!!!!

Soufian 26-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige medewerkers

De medewerkers zijn altijd enthousiast en de bestelling was op top. Er wordt altijd op een spontane wijze met je gecommuniceerd.

Angelika 26-04-2017 Via de website gekocht

Goede sevice van Cool Bleu, vooral omdat er ook op zondag geleverd wordt. Enige nadeel hiervan is wel dat je een bericht krijgt dat je pakketje tussen 12.00 uur en 18.00 uur geleverd wordt. Op deze manier is je hele zondag weg want het pakketje werd inderdaad tussen 12.00 uur en 18.00 uur geleverd en wel om 17.40 uur!!! Hier kan Cool Bleu natuurlijk niks aan doen want het pakketje werd afgeleverd door Post NL, maar toch jammer....... Zal in de toekomst dus geen pakketjes meer op zondag laten afleveren.

Romain Bielen 26-04-2017 Via de website gekocht

Topservice van Coolblue

Zeer goede informatie over de produkten, men kan direkt de plus en minpunten in de revieuws raadplegen die de klanten eerder al gaven over hun ervaringen. Zeer snelle levering door echt beleefde en bekwame mensen van Coolblue. Mijn volgende aankopen zullen opnieuw bij Coolblue mogen geleverd worden. Topservice !!!

Willem 26-04-2017 Via de website gekocht

Zeer behulpzame klantenservice!

Bij het uitzoeken van een stofzuiger tegen enkele onduidelijkheden met betrekking tot de meegeleverde accessoires aangelopen. Na contact met de klantenservice werden alle vragen vriendelijk, behulpzaam en duidelijk beantwoord. De bestelde stofzuiger werd de volgende dag, keurig verpakt afgeleverd.

de baantjes 26-04-2017 Via de website gekocht

Alles netjes afgeleverd

Snelle levering. Makkelijk te zoeken. Gemak van op zondag leveren. En prijsindicatie is niet hoger dan bij andere winkels.

Caroline 26-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische aankoop

Goed advies, goede prijs en snelle levering. Deze tandenborstel maakt poetsten weer leuk! Ik zou iedereen Cool Blue aanraden

Gerard 26-04-2017 Via de website gekocht

prima snelle levering voor een prima prijs !

De website van Coolblue is overzichtelijk opgebouwd. De keus voor het product was dan ook snel gemaakt mede dankzij de positieve beoordelingen die het product had gehad van andere klanten. Het bestellen was een fluitje van een cent en de volgende dag werd het product netjes thuis afgeleverd. De prijs was overigens de laagste die ik op internet had kunnen vinden. Chapeau en hulde voor Coolblue !!!

Peter V. 26-04-2017 Via de website gekocht

Steekt met kop en schouders boven de rest uit!

Al langer klant en al aardig wat zaken besteld. Bij de laatste bestelling (stepexpert.nl) werd de verkeerde kleur geleverd (kinderstep). Op de dag voor de verjaardag van zoonlief ontdekt. Via chat probleem voorgelegd en keurig opgelost. Retourservice gestart en een nieuwe step -nog dezelfde avond- bezorgd zonder extra kosten. En op de verjaardag zelf een keurig geschreven felicitatiekaart voor mijn zoon. Hij was dubbel gelukkig. Eén verbeterpuntje voor assortiment: van een stepexpert verwacht ik een assortiment van niet alleen steps en helmen, maar ook andere beschermingsmiddelen voor knie, elleboog en polsen.

Bwil 26-04-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Op zondag besteld en maandag al geleverd. Top service en fijne site! Ook gemakkelijk om producten met elkaar te vergelijken

nicky 26-04-2017 Via de website gekocht

super service

1. het is de dag erna al geleverd en eventueel geplaatst
2. heel goeie naservice, gratis terug sturen bij defect en eventueel vervangen.
3. lage prijzen.
4. kwaliteit