Deze score is berekend op basis van 3440 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ayhan 22-12-2016 Via de website gekocht

Op zondag besteld, en maandag geleverd en geinstalleerd

Wow, wat een ervaring. Wasmachine stuk, zondag een orientatie op het internet en gelijk op coolblue.nl eentje gekozen en besteld. De volgende dag is de wasmachine geleverd en op zolder geinstalleerd (en de oude is netjes afgevoerd). lekker makkelijk. goed hoor!

Pluspunten

• Goede informatie op webshop
  • Vergelijking met andere modellen
  • Gratis bezorging
  • Installatie op zolder (wasmachine)
  • Afvoer van verpakkingen

Minpunten

• Serienummer niet op factuur (voor cashback actie)

J. Binnendijk 22-12-2016 Via de website gekocht

geen gedoe, ruimte sorteting, goede voorlichting

Altijd wat huiverig omzagen via het internet te bestellen. Maar bij Coolblue loopt altijd alles op rolletjes. Optioneel goede adviezen via de telefoon. En alles op tijd geleverd. Van harte aanbevolen.

Pluspunten

• snelle levering
  • correcte living
  • goede telefonische ondersteuning

Leonique 22-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue, echt blij ermee!

Betrouwbare winkel, goede website, veel uitleg over de apparaten, en bovenal supersnelle service. Ik heb na 22,00 uur besteld, volgende dag kon ik weer mij wasjes draaien!

steven 22-12-2016 Via de website gekocht

super snelle levering!

zoals het hoord! volgens de afspraken leveren en geen smoesjes. heel vaak al wat besteld en het grote voordeel voor 23uur besteld ook echt de volgende dag in huis! applaus voor coolbleu

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

Corrie Botermans 22-12-2016 Via de website gekocht

Daar wordt je "Blij" van!

Na lang wikken en wegen mijn Garmin 235 aangeschaft die ik de andere dag al keurig in huis had. Omdat ik dacht dat "Mijn tweede Kans " niet goed was direct contact gezocht met COOLBLUE ......en snel een reactie met de oplossing van Jamie ontvangen. "Mijn Tweede Kans" Garmin 235 werkt prima!

andre 22-12-2016 Via de website gekocht

goed

gemakkelijk snelle levering
goed te volgen traject pakket zeker post nl
goede kwaliteit verhouding
goed

willy 22-12-2016 Via de website gekocht

mijn bedrijf

geweldig bedrijf , alles duidelijk , snel ,vriendelijk geweldig personeel top bedrijf reageert snel

bve 21-12-2016 Via de website gekocht

stofzuiger gekocht

met de bestelling iets niet helemaal goed gegaan dus even gebeld kreeg een aardige meneer aan de lijn en die had het hele probleem binnen enkele minuten opgelost en ook zo dat alles binnen de snelle termijn geleverd werd dus super gedaan

Pluspunten

• komen afspraken na
  • doen echt wat ze zeggen

S. 21-12-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel

Snelle levertijden vaak volgende dag al in huis. Klantvriendelijk en goede service wanneer het product niet voldoet.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle levering
  • klantenservice

Maria. 21-12-2016 Via de website gekocht

Stofzuiger

Zeer snelle bezorging. De tijden waarop wordt bezorgd worden goed gecommuniceerd. Perfecte afhandeling van de aankoop.

Luc 21-12-2016 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar.

's Avonds besteld, de volgende dag geleverd.
Overzichtelijke website met gedetailleerde uitleg over de verschillende artikelen.
Aanrader!

Pluspunten

• Gedetailleerde website
  • Snelle levering

helen bos 21-12-2016 Via de website gekocht

helen bos

goede levering en snel
jammer dat er geen monteurs zijn die de apparaten kunnen installeren ! Voor oudere mensen en die nergens verstand van hebben erg vervelend!

Marinda 21-12-2016 Via de website gekocht

Top

Erg klantvriendelijk, Erg snelle bezorging. Ook een erg ruim aanbod. In de winkels wordt je ook erg vriendelijk geholpen. Zeker erg tevreden.

Pluspunten

• snelle bezorging
  • klantenservice
  • groot aanbod

C. 21-12-2016 Via de website gekocht

top shop

Prima site, brede keuze, eenvoudig bestelling te plaatsen, snelle en correcte levering, aflevering naar wens, actieve communicatie, scherp geprijsd, klantbenadering vriendelijk, netjes en met een smile. Top shop!

Pluspunten

• brede keuze
  • scherp geprijsd
  • heldere site
  • eenvoudig
  • snelle en correcte levering

Roel 21-12-2016 Via de website gekocht

Goede service & snelle levering: altijd goed

Coolblue is niet altijd de goedkoopste, maar heeft naar mijn idee wel de beste online service en goede bezorging. Zelfs op zondag. Zaterdag avond besteld en de volgende dag al in huis. Nog geen ervaring met retouren, maar wat ik daarover hoor zit dat wel snor.

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• niets

Kalimero 21-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Goede service, stipt, zelfs op zondag. Makkelijke site met veel tips en uitgebreid advies. Leuk dat er telkens een top 10 is !

Mike 21-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue the coolest

De website zelf is superhandig en overzichtelijk, vooral in vergelijk met soortgelijk multimedia webshops. Daarnaast zijn de prijzen nergens lager te vinden. De service is daar bovenop supersnel en proffesioneel, de klantenservice helpt en denkt mee met de beste aankoop voor u en wordt een bestelling altijd op tijd bezorgd

Pluspunten

• zoals beloofd de volgende dag binnen
  • verpakking is leuk ontworpen om kado te doen

Wil 21-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering en duidelijke website

Net voor kerst een tablet gekocht. Deze was binnen een dag binnen. Supersnelle service en een duidelijke website dragen bij een bijzonder positieve koopervaring.

Pluspunten

• snelheid levering
  • duidelijke website

EBK 21-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Een super goede online winkel met snelle service en goede prijs kwaliteitsverhouding. Daarnaast ideaal dat ze ook je oude wasmachine meenemen en installeren,

Pluspunten

• snelle service
  • goede service

Benno 21-12-2016 Via de website gekocht

Super

Kan niets anders zeggen dan - prima zaak.
Veel artikelen, duidelijke omschrijvingen (en soms zelfs reviews), veel op voorraad en bijna altijd de spullen op de aangegeven datum ontvangen.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Veel op voorraad
  • Prima prijs
  • Duidelijke omschrijvingen van artikelen

Danielle 21-12-2016 Via de website gekocht

Hele fijne winkel, live en online

Erg makkelijk zoeken, zeer veel keuze, goede vergelijkingsmogelijkheden, zeer scherpe prijzen, snelle service en goede omruilservice als er wat is.
Ook zeker zeer nette mensen als je belt of als je in de winkel bent. Je krijgt er klant is koning gevoel bij. Erg prettig!

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Uitstekend en net personeel
  • Scherpe prijzen
  • Perfecte service
  • Snelle levering

JLoo 21-12-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig bestelproces, goede service. Maken beloftes waar!

Wij kopen vaker via Coolblue en vinden het een betrouwbaar adres. Heldere communicatie en snelle levering. Ook op website duidelijke uitleg van producten en prijsstelling. Top!

J 21-12-2016 Via de website gekocht

super service, echt een aanrader

Ik wilde graag een sporthorloge en hoorde van een vriend dat hij hem bij jullie had gekocht. Op zondag besloot ik hem dan ook echt te kopen. Voor zondag avond 23.59 uur besteld. de volgende dag in huis. Hierbij ook nog de keuze om thuis te laten bezorgen of bij een post NL ophaalpunt. Ik kon mijn bestelling goed volgen via de app en het kwam keurig nog voor de afgesproken tijd aan. Met andere woorden, Ik ben helemaal happy met mijn aankooop en de leverservice.

Pluspunten

• snele leverservice
  • top producten

lenkens 21-12-2016 Via de website gekocht

tv scherm

goed betrouw snelle levering (waarschijnlijk een gangbaar product) en anders chappeau.
voorheen ook al een printer gekocht met de zelfde snelheid geleverd. 18.00 betseld, 9.30 uur in huis.

Inge 21-12-2016 Via de website gekocht

Top

Ik heb voor Coolblue gekozen voor de snelle levertijd, aanbod en gunstige prijzen. Ik heb verschillende keren besteld en het netjes iedere keer de volgende dag in huis. Het contact met de klantenservice was ook prettig, werd goed geholpen. Ik zal de volgende keer weer zonder aarzeling bestellen bij Coolblue!

Pluspunten

• snelle levering
  • uitgebreid aanbod
  • gunstige prijzen

Micha 21-12-2016 Via de website gekocht

Supersnel!

Gemakkelijk en snel bestellen via de overzichtelijke site. Op zaterdag middag besteld en op zondagmiddag geleverd. Super!

Pluspunten

• snelle levering
  • zondag levering

Pol56 21-12-2016 Via de website gekocht

Goed voor een vette glimlach

Behalve dat er een fantastisch assortiment is waar ik kan vinden wat ik wil, zorgt Coolblue permanent voor een vette glimlach op mijn gezicht door de originele manier van aankoop bevestigen, je op de hoogte houden waar de zending is en uiteindelijk de doos waar je nog maar net verwachte (want lang duurt dat wachten niet) in zit. Dan de belangrijkste glimlach en het geluksgevoel bij het unboxen. Coolblue snapt wat je doormaakt ;)
Zakelijk heb ik ook regelmatig met deze winkel te maken en niets dan lof. Feilloze leveringen, goede kwaliteit dus hoe het met de service is, durf ik niet te zeggen. Ik heb ze nog nooit nodig gehad daarna... Dikke pluim voor deze winkel.

Pluspunten

• snel
  • veel keus

tevreden klant 21-12-2016 Via de website gekocht

tevreden klant

steeds eenvoudig om te bestellen, in een paar muisklikken, punktuele levering, factuur volgt netjes per mail en steeds binnen beloofde tijd bij ons op kantoor

Pluspunten

• goedkoop
  • super service

Marlies 21-12-2016 In de winkel gekocht
Groningen

een andere mobiel, zo blij mee

Ik had destijds een mobiel gekocht, maar geheugen was chronisch vol. Met mijn mobiel naar de coolblue winkel in Groningen gegaan. Ene X heeft ons toen geweldig gehopen.
Na gezamelijk overleg heb ik toen maar besloten om een andere mobiel te kopen. Na goed advies en een geweldige tip € 100,-- cashback heb ik nu een prachtige Sony met 32 gb geheugen. Kom nu maar op met die app's op de mobiel.

J. Meijer 21-12-2016

Goed en snel

De verpakking was stevig en gaf voldoende bescherming. De afgesproken tijd, binnen 24 uur bezorgd, is netjes na gekomen. Ik ben zeer tevreden over Coolblue.

Allesisliefde 21-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en service

Snelle levering en service! Binnen een dag het bestelde materiaal binnen. Ook vragen via social media zeer snel en adequaat beantwoord. Fijne service :)

Jaap 21-12-2016

Top website!

Al enige keren een artikel besteld bij Cool blue en steeds zeer tevreden. Bestellen is snel en simpel, je wordt goed op de hoogte gehouden en aflevering de volgende dag (op ons verzoek in de avond) gratis! Artikelen zijn prima verpakt!

Hans van Opstal 21-12-2016 Via de website gekocht

Een voorbeeld van een webstore !

+ Duidelijke website
+ Zeer groot aanbod van producten
+ Supersnelle levering
+ Als het moet, kan je ook nog naar een "echte"
winkel, maw je kan voor klachten indien
nodig, steeds terecht bij een "live" iemand!!

Kees Bunschoten 21-12-2016 Via de website gekocht

Sony MDR-Z7 Hoofdtelefoon Aankoop

De slogan "voor 23.59 uur besteld, morgen in huis" duurde in mijn geval( 23:52:58 ) wel 'n dagje langer, maar och.
En de "Aanbevolen Combinaties" van dat moment met de Bandrigde 3.5 6.3 mm Adapter terwijl er reeds 'n keurige Adapter van Sony bij de Hoofdtelefoon zat, was in feite wat overbodig.
Ondanks deze minpuntjes ben ik toch zeer tevreden met de gedane aankoop bij Coolblue, toch snel en prijstechnisch concurrerend.

k. wezenberg 21-12-2016 Via de website gekocht

Bosch wasmachine gekocht

heel vriendelijke mensen , en je kan je bezorgdatum zelf bepalen, alles word aangesloten.
kwaliteit en prijsverhouding is gunstig

Pluspunten

• service
  • prijs
  • kwaliteit

Minpunten

• kan niet op rekening

Anoniem 21-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden maar kan beter!

Tevreden maar kan beter!

- Het product wat ik gekocht heb was goed ingepakt en kon ik op het afgesproken tijdstip ophalen.

- Vervelend vond ik het contact met de helpdesk via Facebook. We praatten langs elkaar heen, waardoor het een onduidelijk gesprek werd en ik er niet wijzer werd.

Pluspunten

• Goed verpakt
  • Aankomst op afgesproken plaats en tijd

Minpunten

• Facebookcontact traag & onduidelijk

HdJ 21-12-2016 Via de website gekocht

Advies via o.a. whatsapp. Service is top!

Ik bak sinds kort brood thuis en had bij Coolblue een snijmachine op 't oog, maar had twijfels qua afmetingen. Via coolblue is er de mogelijkheid om advies te vragen via whatsapp. Erg leuk gesprek gehad met goed advies.
De volgende dag kreeg ik m'n pakketje binnen en alles klopte.

Zelfs de week erna ontving ik thuis een persoonlijk kaartje om me veel bakplezier te wensen. Ontzettend leuk.

Ben erg tevreden over Coolblue!

Pluspunten

• persoonlijk contact
  • goed advies

Audrey 21-12-2016 Via de website gekocht

Weer helemaal goed

Nog steeds één van de beste webshops. Ideaal ook dat je kunt kiezen om je pakket de volgende dag 's avonds te laten bezorgen (gratis!). Dan ben ik tenminste thuis.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijke site
  • bezorging ook 's avonds

Ans van Dijk 21-12-2016 Via de website gekocht

doen wat je belooft, geweldig!

webshop is erg gebruiksvriendelijk en wat ik erg belangrijk vind is dat Coolblue doet wat ze beloven, namelijk op tijd en volgens opgave leveren!

Mischa Steenmeijer 21-12-2016 Via de website gekocht

Informatie voorziening

De afhandeling van de bestelling is snel verlopen zoals aangegeven door Coolblue. Je krijgt mails met de vorderingen en ook op welk huisnummer het pakket is bezorgd. We waren niet thuis en we kregen netjes gemeld door Coolblue op welk huisnummer het pakket was afgeleverd. Extra top service want de postbode vergeet soms een briefje achter te laten.

Pluspunten

• Voorgang melding tot en met de bezorging

Smalleke 21-12-2016 Via de website gekocht

Leuke website, gemakkelijk te bestellen, snelle levering

Fantastisch, makkelijk om te bestellen, snelle levering, retour zonder problemen, pakje (of gedeelte) verloren gegaan? Geen probleem. Er wordt naar een snelle en goede oplossing gezocht.
Nog nooit problemen gehad met Coolblue.

Peter 21-12-2016 Via de website gekocht

Peter

Snelle levering met track en trace. op het juiste tijdstip binnen. goede nazorg . Leuke prijs voor goed product.

Richard 21-12-2016 Via de website gekocht

telefoon en abbonement

Na vergelijken bij diverse sites bij coolblue uitgekomen met de beste prijs. Ik had nog wat vragen en deze werden direct beantwoord via de chat. Duidelijke communicatie via de mail over de verdere afhandeling en bezorging.
Alles snel afgehandeld en bezorgd volgens afspraak.

Pluspunten

• snel antwoord op vragen
  • duidelijke communicatie over voortgang bestelling
  • goede prijs

Justine smit 21-12-2016 Via de website gekocht

Snel, sneller snelst!

Geen wachttijden, heel snelle bezorging, uitstekend!! Wat een gemak, vanuit huis zo bestellen en er op kunnen vertrouwen dan het de volgende dag in huis is!

Ries 21-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Snel en gemakkelijk. Dat is waar eigenlijk alle Coolblue shops voor staan. Veruit de meeste producten zijn op voorraad en voor een goede prijs. Leveren of ergens afhalen, kan allemaal.

Alleen zou het handig zijn vooraf te weten of een pakketje/ envelop door de brievenbus kan. Dat maakt de keuze bezorgen of ergens afhalen gemakkelijker.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Gemakkelijk bestellen
  • Geen account nodig

Minpunten

• afmeting verpakking niet (vooraf) bekend.

Harry 21-12-2016 Via de website gekocht

Top product, prima prijs!

Op zoek naar een netwerk switch voor thuis. Eerst maar eens wat rondgesurft. Vervolgens kwam ik, alweer, uit bij Coolblue.nl voor een top product voor een prima prijs.

Pluspunten

• plug and play
  • netwerk snelheid
  • ziet er goed uit

Minpunten

• nog geen ontdekt

Ruud 21-12-2016 Via de website gekocht

Wat wil je nog meer??

Ondertussen is het al een 'open deur' maar CoolBlue begrijpt als de beste hoe modern shoppen vandaag de dag hoort te werken.

Op zaterdagavond om 23.00 uur 's avonds iets bestellen en dan ongeveer 12 uur later (op zondag dus) de pakketdienst aan de deur te hebben staan is gewoon een fantastische ervaring! Goed bezig team CoolBlue. Voor mij is een van de CB-website een "one-stop" geworden. Fijne feestdagen aan het gehele team!

Pluspunten

• Snelheid
  • Uitgebreid aanbod
  • Scherpe prijzen

Rob Draak 21-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar bedrijf wel net iets duurder.

Gekozen voor de betrouwbaarheid. Ik koop er al jaren! Jammer dat ze net iets duurder zijn dan andere shops.

Pluspunten

• betrouwbaar

Minpunten

• duurder

Alexander van VraagAlex.nl 21-12-2016 Via de website gekocht

Super service, snelle levering en altijd een antwoord!

Ik heb Coolblue aan de telefoon gehad, ben in de winkel geweest in Utrecht en heb zelfs de baas een keer gesproken bij een event. Dit bedrijf begrijpt service en wat je moet doen om klanten blij te maken!

Ik ben een van de meest kritische mensen op de wereld en zou niets slechts kunnen zeggen over Coolblue.

Behalve... dat een laptop die ik jaren geleden kocht niet meer werkt...

Pluspunten

• Snelle service!
  • Extreem deskundig personeel!
  • Mega assortiment!

Minpunten

• Dat mijn oude laptop niet meer werkt :(

Bertie B. 21-12-2016 Via de website gekocht

creatief en innovatief

Top organisatie met hoog gemotiveerde medewerkers die altijd met je meedenken. Snelle service, goed advies, creatief in oplossingen, innovatieve uitstraling.

Pluspunten

• service
  • snel
  • creatief en innovatief