Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Stijn 17-05-2017 Via de website gekocht

beloftes niet ingelost

's Zaterdags een pakket besteld bij wijze van moederdagcadeau voor de dag erop. Tot drie keer toe mogen lezen dat het pakket in de loop van zondag zou worden afgeleverd.
Het pakket werd echter de maandag erop pas geleverd, op een moment dat niemand thuis was. Daardoor was ik genoodzaakt om het pakket de dinsdag zelf op te halen in het afhaalpunt.
Coolblue legde de oorzaak bij B-post en stelde een tegoedbon van 5€ voor ter compensatie.
Ben dus maar matig tevreden.

Richi 17-05-2017 Via de website gekocht

Prima service, levering inderdaad de volgende dag al.

Prima site met veel uitleg. Goed om een degelijke keuze te maken.
De videouitleg met de werking van sommige producten vind ik ook heel handig.
Er zijn ook veel reviews zodat je je ook een beeld kan maken van de degelijkheid van het product.

Nelleke 17-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue is mijn eerste keus!

Opnieuw kies ik voor Coolblue, omdat ik bij Coolblue nog nooit (!) problemen heb gehad. Prettige website, die goed navigeerbaar is, goede informatie, en uitstekende service - het straalt van Coolblue af!

Kim 17-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige bezorging

De bezorging is echt geweldig, het is gratis en een hele hoop opties zoals bijvoorbeeld 's avonds bezorgen is ook gratis en terug sturen gaat ook gemakkelijk en snel. Verkopers op CoolBlue kunnen jouw gemakkelijk een bedankje of tips sturen en dit is ook erg fijn.

Wouter Boeijinga 17-05-2017 Via de website gekocht

Zaterdagavond een koptelefoon besteld voor onze kleine dame. Op deze manier kunnen papa en mama nog ff slapen terwijl de kleine Netflix kan kijken met geluid. Coolblue heeft ten eerste een ruim aanbod hierin en de gekozen koptelefoon is speciaal voor Kids, met geluidbegrenzing. Deze koptelefoon werd op zondag direct geleverd zonder verzendkosten. Echt top service en super snel!

Olaf 17-05-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle levering.

Prima site, goed productaanbod en informatie. Duidelijke bestelproces en goede levering. Over service kan ik niets zeggen, daar heb ik nog geen gebruik van hoeven maken

Snaders 17-05-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, geen gedoe.

Via google gevonden, goedkoopste prijs. Daarna snel geleverd, geen problemen gehad. Goede en duidelijke communicatie en helderheid over de levering en levertijd. Geen verrassingen.

Martina 17-05-2017 Via de website gekocht

Superrserveci

Toen het gasfornuis geleverd werd, moest de wasmachine nog voor de stoffeerder uit het washok gehaald worden: de bezorgers waren zo attent om dit voor mij te doen!
Geweldig en dat in een tijd dat de meeste zaken niet eens meer over de drempel gezet worden!!

C van den Bos 17-05-2017 Via de website gekocht

Goede Service

Duidelijke web site, Makkelijk producten te vergelijken, snelle levering en een goede service. Plaatsing en meenemen oude machine

Remco 17-05-2017 Via de website gekocht

Op en top service

Duidelijke webshop en een geweldig team bij klantenservice wat snel en actief reageert. Snelheid van leveren is uitstekend.

Adriaan 17-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

Ik denk dat dit het beste bedrijf van Nederland is! Altijd snel geleverd, super goede service en een prachtige website!

henk 17-05-2017 Via de website gekocht

uitstekend

super snelle levering en op voorraad,goede gebruikers informatie er bij en duidelijk overzicht van wat het product is

jesse 17-05-2017 Via de website gekocht

geweldige online winkel

je bestelt een product voor 23:59 en je hebt het de volgende dag al, en als er een probleem is met je product wordt je snel geholpen en geven ze je snel een oplossing. daarom kies ik voor coolblue

Angelo 17-05-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk, geven goede tips over het geleverde product, juiste installatie van het product. Waren stipt optijd met een aangeven tijdvak van een uur ipv dagdeel

Phil 17-05-2017 Via de website gekocht

Beter kan niet !!

Zoals bij mijn vorige bestellingen wordt alles snel afgehandeld en afgeleverd. Keurig communicatie en perfect verpakt. Het kan niet beter dan dit !!

Nikki 17-05-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Mijn pakket kwam een dag later dan in eerste instantie gezegd (ik bestelde om 22.00 savonds). Echter werd dit duidelijk aangegeven en kreeg ik lang van te voren de geplande levertijd doorgegeven. Het bestelproces ging ook snel en gemakkelijk

Nick Schuijlenburg 17-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Super service razend snel geleverd netjes geleverd. En aan gesloten goede bezorg service vriendelijke jongens
Volgendekeer weer

Anja 17-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Na 4 maanden begaf mijn droger het, Coolblue regelde snel contact met de fabrikant, Siemens , deze kon pas na 10 dagen komen😡Op de dag dat de monteur zou komen kreeg ik bericht dat de monteur ziek was en de afspraak verzet zou worden naar de week erop. Na telefonisch contact met Coolblue waarin ik de ruimte kreeg om mijn ongenoegen te uiten, kreeg ik aan het einde van de dag een telefoontje waarin ik te horen kreeg dat er de dag erop een nieuwe geleverd zou worden omdat het te lang zou duren voordat mijn probleem opgelost zou worden! Echt TOPPIE! Op de dag van bezorgen helaas de lift stuk en 8 hoog is erg hoog. De bezorgers boden aan de droger in de berging te zetten en , indien nodig, de dag erop nogmaals langs te komen om hem naar boven te brengen. Alle contacten met Coolblue en bezorgers zijn geweldig geweest. Als er nog een warme douche gegeven kan worden dan heel graag aan Coolblue ! Ze zijn er ook als er problemen zijn😃😃

Yves Kina 17-05-2017 Via de website gekocht

Super service !

Hele gebruiksvriendelijke site.... Gemakkelijk om producten te vergelijken met elkaar, zowel op technisch gebied als op prijs niveau....
Correcte stipte levering, afgeleverd waar en wanneer gevraagd.... (op andere plaats dan facturatieadres en op een ander tijdstip, door mij gevraagd...)
Product correct afgeleverd in beschermende verpakking.....
Coolblue is mijn vaste leverancier geworden van zowel kantoor benodigheden ( cartridges ed) als van electro en IT ....

Vonn 17-05-2017 Via de website gekocht

SNEL en doen wat ze beloven

Snel, simpel bestellen en doen wat ze beloven en aardige jongens die komen gezorgen!
En superblij met mijn wasmachine

Marc 16-05-2017 Via de website gekocht

Zelfs levering op zondag

Effen surfen, criteria inbrengen, kiezen en bestellen op zaterdag namiddag en zondag morgen al geleverd. Kan ni beter!

Diana 16-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige vriendelijke service

Ik werd continue goed op de hoogte gehouden wanneer de bezorging van de koelkast was. Een kwartier van te voren werd ik netjes gebeld door xxxx dat ze eraan kwamen, ik heb meteen uitgelegd dat ze moesten bezorgen bij mijn dochter die autisme heeft en of daar rekening mee kon worden gehouden. Nou dat hebben de heren dan ook voortreffelijk gedaan, mijn dochter stuurde meteen nadien een Whatsapp dat de heren zo vriendelijk tegen haar waren geweest en overal mee hadden geholpen.

xxxx en xxxx, twee duimen steek ik op en heel erg bedankt. Super gedaan.

Kruithof 16-05-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf, helaas afhankelijk van derden voor levering

Ben al jaren klant voor diverse zaken bij coolblue. In het verleden wel eens een HD ontvangen die defect was en had de nieuwe al in huis voordat coolblue de defekte binnen kon hebben. Bereikbaarheid en service helemaal top.
Helaas de laatste levering besteld op zaterdag voor levering zondag (uniek selling point) maar in de steek gelaten door post.nl die onterecht heeft aangegeven dat er niemand thuis was. Denk dat de laatste voetbalwedstrijd van het seizoen in de knel kwam de beloofde levering. Dus onterecht is er gezegd dat er niemand thuis was (waren 5 mensen aanwezig).
Dit zegt echter niets over coolblue zelf waar ik een loyale klant zal blijven.

Hey!

Wat vervelend dat jouw pakket niet op tijd is afgeleverd. Wel enorm bedankt voor het begrip. Desalniettemin blijft het wel onze verantwoordelijkheid en is het enorm balen dat het niet op tijd is bezorgd. Zou je misschien het ordernummer van de bestelling naar het volgende mailadres kunnen toesturen: geenglimlach@coolblue.nl . Wij willen je dan namelijk nog een kleine tegemoetkoming voor dit ongemak toesturen. Daarnaast maken wij er een melding van zodat PostNL van dit voorval af weet.

Met vriendelijk groeten,

Otto 16-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare levering

Klantvriendelijke site met goed advies over het aan te kopen product in dit geval een compact camera. Eenvoudige vergelijking mogelijk tussen de verschillende camera's.
Het leveringsproces is bij wijze van spreken van uur tot uur te volgen. Prima

koen 16-05-2017 Via de website gekocht

zeer correcte service

zelfs als ze niet door hun toedoen een levering niet binnen de 24 uur bij u krijgen verontschuldigen ze zich en krijgt je korting. dit terwijl de fout bij het leverbedrijf ligt en niet aan cool blue. Petje af en vele anderen kunnen hier iets van leren.

Dawn 16-05-2017 Via de website gekocht

koffievoucher niet ontvangen

op 13 mei 2017 heb ik een MAGIMIX NESPRESSO CITIZ & MILK M195 WIT gekocht via koffiecenter :(coolblue). Op de site staat: "Na aankoop van de Magimix Nespresso CitiZ & Milk M195 Wit ontvang je €15,- koffietegoed voor Nespresso capsules. De dag na verzending van jouw product ontvang je van ons per mail een unieke code. Deze mail bevat ook een link naar de actiepagina van Nespresso waar je jouw tegoed kunt inwisselen. De actie loopt tot en met 28 mei 2017. Tot op heden heb ik deze voucher/email niet mogen ontvangen. (ook niet in spam mail).

Beste Dawn,

Wat ontzettend vervelend dat je tot op heden nog geen code hebt ontvangen. Normaliter krijg je dit binnen één dag na ontvangst van het product. Wel moeten we een slag om de arm houden dus het kan voorkomen dat het even is vertraagd. Zou je in dit geval morgen nog even kunnen afwachten. We gaan er vanuit dat het dan naar je wordt toegestuurd. Je bent dan nog ruim op tijd om het te kunnen inwisselen voor de actie van Nespresso.

Met vriendelijke groeten,

PvA 16-05-2017 Via de website gekocht

Zeer goed service

Toppers.....
Duidelijke en goed werkende website, ze doen wat ze beloven. Ze hebben een zeer goede bezorgservice die perfect communiceert en net een stapje verder gaat als menig andere bezorgservice. Kortom ik ben buitengewoon te vreden en kan het iedereen aanraden.

Eric-Jan van Kakerken 16-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue bederft met PostNL moederdag 2017!

Tijdig melkopschuimer bij Coolblue besteld voor beloofde levering op moederdag 14 mei 2017. Speciaal ervoor thuisgebleven. Maar, dat was achteraf niet nodig; PostNL bezorgt doodleuk een dag later... De moederdag is dan al voorbij.

Hey Eric,

Wat ontzettend vervelend dat jouw Moederdagcadeau niet op tijd door ons is geleverd. Hiervoor onze oprechte excuses, dat is niet wat je mag verwachten. Heb je hier al eerder contact met ons over opgenomen? We kijken namelijk graag mee of er nog iets is wat we kunnen doen. Daarnaast willen wij dit ook aangeven bij PostNL zodat dit kan worden verbeterd. Zou je misschien het ordernummer van de bestelling naar het volgende mailadres kunnen sturen: geenglimlach@coolblue.nl

Met vriendelijke groeten,

Hans 16-05-2017 Via de website gekocht

Zoals gewend erg goede en snelle levering zelfs op zondag.

Bestel hier vaker en heb nooit klachten, makkelijk ruilen, terugsturen via geprint retouradres welke coolblue naar je opstuurd. In een woord een superwebshop!

Joost van Lier 16-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue: blijft een verademing

Coolblue is een fantastisch bedrijf met zeer vriendelijke medewerkers. De service is een dikke 10. Men kon mijn nieuwbouwoning niet vinden, maar na wat bellen zijn ze er toch gekomen. Tijdens het gesprek drie entgousiaste medewerkers gesproken. Ook de klantenservice is Top!!!

Mark 16-05-2017 Via de website gekocht

snelle service

Snelle levering en goedkoopste prijs altijd prima. Ik miste wel de glimlach van de chauffeur :-)!!!!

Anny 16-05-2017 Via de website gekocht

De korte levertijd en de correctheid van bezorgen

Prima site om te bestellen,dit was de tweede keer ,maar zeker voor herhaling vatbaar,korte levertijd en ze nemen het oude toestel mee dus je hebt helemaal geen rotzooi na levering

A.v.Rooij 16-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering super blij!!!

Heb er al eerder een lap top besteld waar ik de factuur van kwijt was,ff bellen naar cool bleu,en gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen,nu een tablet uit gezocht en de volgende dag al geleverd,daar wordt je vrolijk van!!!

Loes 16-05-2017 Via de website gekocht

Top service !

Uitgekozen op prijs en gratis bezorging maar door een misstand moest ik bellen en ben ik uiteindelijk enorm goed geholpen via klantenservice van dit bedrijf. Uiterst vriendelijke en daadkrachtige mevrouw!

ruveriaan 16-05-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Vlot, kundig, soepeltjes.

Fijne ervaring. Bij een onverwacht verzoek (ook voor mezelf) werd ik met raad ter zijde gestaan, vervolgens met daad geholpen. Ik zeg fijn, maar bedoel eigenlijk: geweldig.

Elien 16-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Uitgebreide beschrijving van de producten en de volgende dag al thuis geleverd. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Paul IpadPro 16-05-2017 Via de website gekocht

Fantastische klantvriendelijkheid vooral van ......

Na mijn hulpvraag die uitstekend werd behandeld door ......inzake een rekening die niet betaald was door internetproblemen en door haar prima opgelost.

Joke 16-05-2017 Via de website gekocht

Tips over aansluiting ed, kwamen zeer van pas.

Prettige manier van winkelen. Online, inclusief nazorg! Je wordt goed op de hoogte gehouden. Chatten ging bij mij niet, dat was weer wat minder.

g.t.m peeters 16-05-2017 Via de website gekocht

fantastische service

wij zijn meer dan tevreden hebben reeds tweemaal iets gekocht
en altijd prima geleverd geplaatst door zeer nette bezorgers, wij
zullen altijd uw zaak aanbevelen

Groen 16-05-2017 Via de website gekocht

Goede sevice en snelle bezorging

Een goede service de volde dag al in huis
was goed verpakt
is wel aan te bevelen
zal zelf wel weer een bestelling plaatsen

Daisy 16-05-2017 Via de website gekocht

Super Service!

Vriezer besteld. Dag later al hier en tot op de plek gebracht en aangesloten en de oude meegenomen.
Zeer vriendelijke bezorgers en alles werd nog even nagelopen of het naar wens was.
Ik ben zeer tevreden!

Frank 16-05-2017 Via de website gekocht

Geholpen zoals gehoopt ;-)

Snelle levering na de bestelling. Montage was erg netjes en correct.
Daarnaast is het prettig dat je goed kunt volgen wanneer de levering gaat plaatsvinden

Len 16-05-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Groot productaanbod, easy to navigate site, bij vragen: duidelijk en klaar antwoord, supersnelle service, en nog 101 andere positieve zaken. Aanrader van formaat!

Jasper 16-05-2017 Via de website gekocht

snel en netjes, ook bij kleine orders

Ook bij het bestellen van iets kleins is de zorg voor mijn bestelling door CoolBlue netjes en verzorgt. De volgende dag met de post in huis. Erg prettig.

Alec 16-05-2017 Via de website gekocht

Een topervaring, zo kan het dus ook !

Duidelijke website. Goed overzicht diverse produkten (eenvoudig met elkaar te vergelijken). Snelle levering. Uiteindelijke bezorgtijd zeer nauwkeurig aangegeven (interval van 1 uur). SMS ontvangen ongeveer half uur voor bezorgen. Telefonisch contact ongeveer 15 minuten van te voren. En zeer klantvriendelijke bezorgers. Kortom, dit is wat een klant wil !!!

Jos 16-05-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Deskundig advies

Mooi geoutilleerde winkel. Vriendelijke ontvangst. Gelegenheid om het product te bekijken voordat je eventueel besluit om iets aan te schaffen.

KMS 16-05-2017 Via de website gekocht

Snelle Levering

Ik had die wasmachine vrijdagavond om 10 uur besteld, en hij werd in minder dan 24 uur later al afgeleverd. Goede service.

Tine 16-05-2017 Via de website gekocht

Geen negatieve punten

Goede keuzemogelijkheid en prijs. De levering was erg vlot en netjes. Product heb ik nog niet kunnen proberen, maar het merk is wel bekend, dus verwachting is goed.

Martin 15-05-2017 Via de website gekocht

Helder oprecht advies

Heldere beschrijving van niet alleen de mooie kanten maar ook de mogelijk mindere kanten van een product. Het 'tweedekansje' is een mooie aanvulling en ook hier duidelijke heldere en eerlijke uitleg!

Gerry uit Kampen 15-05-2017 Via de website gekocht

Vrijdag: oude TomTom kapot! Zaterdag: nieuwe TomTom in huis!

Eerder ook iets besteld en alles ging prima. Daarom ging ik vrijdag om 23.30 uur naar Coolblue omdat ik zaterdags absoluut een nieuwe moest hebben. En het is nog gelukt ook! Om 11.30 uur...de postbode!