Deze score is berekend op basis van 2182 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

SNVRT 27-05-2017 Via de website gekocht

Problemen met bezorging

Het bestelling van de artikelen via de website ging allemaal prima. Duidelijke site, goede extra informatie, afrekenen ging makkelijk. De bezorging liep via dynalogic. Eerst aangegeven dat ik de bestelling op vrijdag wilde ontvangen. Ik kreeg een mail dat de bestelling tussen 8 en 22 uur gebracht zou worden. Erg ruim, maar oké. Vrijdagmiddag half 6 een bericht ontvangen dat de levering plaats zou vinden op zaterdag. Even gebeld naar Coolblue, snelle duidelijke uitleg: een grote storing in het bezorgsysteem. Kan gebeuren, dan maar op zaterdag. Zaterdagmiddag, track&trace checken: sorteerfout. Hmm, gevolg van de storing, of komt de bestelling vandaag ook niet? Weer gebeld, weer snelle en duidelijke uitleg. Nog steeds een storing, veel bestelling, bezorging ging niet door. Nu een afspraak voor aanstaande woensdag. Hopelijk komt de bestelling dan eindelijk! De reden om voor Coolblue te kiezen lang uiteindelijk toch grotendeels bij de snelle en goede bezorging met installatie. Zou jammer zijn als dit uiteindelijk niet plaats gaat vinden.

W. Winands 27-05-2017 Via de website gekocht

Slecht bezorgservice van Dynalogic

Sinds Coolblue in zee gegaan is met Dynalogic vind ik de bezorg service achteruit is gegaan.

Ik heb woensdag 24 mei 2017 een bestelling gedaan die zou savond geleverd worden.
Savonds werd er vanuit Coolblue contact op genomen met mij om te melden dat er door een storing en drukte de levering niet voldaan kon worden op woensdag 24 mei 2017. zou netje de extra verzend kosten terug krijgen. Vrijdag 26 mei 2017 zou de nieuwe bezorg datum zijn. Ik heb die dag een deel van mijn bestelling gehad, Andere deel was manco. Heb hiervoor een tegoed bon gehad van 10 euro voor het ongemak en zou zaterdag 27 mei 2017 het andere ontbrekende deel van mijn bestelling bezorgd worden tussen 08.00 en 13.00. Op 27 mei 2017 heb ik rond 12.45 contact opgenomen met Coolblue om te vragen of mijn bestelling nog wel geleverd zou worden. Ik kreeg door dat het binnen 30 minuten bezorgd zou gaan worden ( rond 12.55 tegen mij gezegd). Om 14.15 heb ik opnieuw contact op moeten nemen met Coolblue. Daar konden ze mij niet vertellen hoelanghet ging duren en/of het mijn pakket nog bezorgd zou gaan worden en dat ik anders binnen 24 uur wat zal horen mocht er wijziging plaats vinden. Na het gesprek heb ik zelf maar nummer van Dynalogic opgezocht en gebeld. Na 15 min kreeg ik contact met een medewerker van Dynalogic die mij kon vertellen dat ik voor 17.00 als nog mijn pakket zou ontvangen. Kosten van het gesprek 0,45 cent per minuut plus overige telefoonkosten. ofwel je bent weer 4 euro armer plus je overige kosten, Probleem: was een storing en enz.

Waarom moet een klant zelf een bezorgservice bellen om te weten te komen of zijn of haar pakket nog wel word bezorgd.

Mijn mening is dat Coolblue een goede afspraken moet gaan maken met Dynalogic en eventueel fouten zoals dit zien te voorkomen en eventueel de klant beter op de hoogte moet gaan houden mocht de bezorgtijd ruim verstreken zijn.

Klantenservice van Coolblue mag een verbetering in komen om zulke problemen uit te zoeken en niet te melden dat ze niks kunnen doen, terwijl een klant van Coolblue er wel zelf achter kan komen door te gaan bellen.

Kortom als Coolblue hier voor zich zelf geen verbetering in gaat brengen samen met Dynalogic dat ze op deze manier wel ontevreden klanten gaan krijgen of zelfs klanten kunnen gaan verliezen.

(heb jaren met plezier producten besteld bij Coolblue alleen op deze manier gaat de plezier er wel vanaf als hier helemaal niks aan gedaan word.)

Beste,

Wat ontzettend balen dat jouw bestelling niet op het afgesproken moment geleverd kon worden. Excuses voor het ongemak! Helaas was het dit weekend onverwachts erg druk bij zowel ons, als onze vervoerders. Hierdoor is een aantal bestellingen flink vertraagd. Jouw bestelling was hier onderdeel van. Het was op meerdere momenten onduidelijk wat de status van de bezorgingen was en daarom wilden we je niet voorschotelen met onrealistische verwachtingen. We begrijpen heel goed dat dit ook over kan komen als onwetendheid, maar het was op dat moment niet helemaal zeker dat we die bezorging gingen halen. Vandaar dat we het niet hebben beloofd. Excuses voor het ongemak en we hopen dat we je in de toekomst het tegendeel mogen bewijzen.

Cathrine 27-05-2017 Via de website gekocht

Echte professionals.

De jongens die kwamen installeren snappen goed wat ze doen. Echte professionals. Communicatie ook helemaal in orde.

Cor 27-05-2017 Via de website gekocht

Correct en betrouwbaar

Goede overzichtelijke site, snelle levering en betrouwbaar. Er komt zelfs een formulier mee om het gemakkelijk te maken als het product tegen valt om terug te sturen!
Geweldig!

Flo 27-05-2017 Via de website gekocht

snel en geen gedoe!

Snel producten en prijzen vergelijken vergemakkelijken het beslissen, scherpe prijzen en ook een hele snelle levering.

ToBi 27-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser natuurlijk op Coolblue terecht gekomen. Na het gemakkelijk vergelijken van de verschillende merken en modellen uiteindelijk gekozen voor de Whirlpool WRIC 3C26 P. De volgende dag werd de vaatwasser al bezorgd door twee uiterst vriendelijke Coolblue bezorgers. Ze wilden de vaatwasser gelijk wel aansluiten en de oude meenemen maar dat hoefde van mij niet. Al met al wederom een prima ervaring met CoolBlue! (over de vaatwasser kan ik nog niks zeggen, daarvoor hebben we hem te kort in gebruik).

Bert 27-05-2017 Via de website gekocht

Punctueel en vakbekwaam

Beloven wat ze doen, leveren kwaliteit, geven tips en adviezen hoe efficiënt om te gaan met de producten, bovendien zijn ze vakinhoudelijk goed op de hoogte

Els 27-05-2017 Via de website gekocht

prima

Snelle levering bij Coolblue, ze hebben een duidelijke website, ik heb nog geen vergissinkje meegemaakt. Ook fijn: je wordt daarna niet overstroomd met nieuwsbrieven.

Ans 27-05-2017 Via de website gekocht

Goede gebruiksvriendelijke website en geweldige bezorging!

De site is heel gebruiksvriendelijk!
Eenvoudig een keuze te maken, bestellen en een correcte en snelle levering.
Kortom: van bestellen tot uitpakken een feestje

Muskie 27-05-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snelle levering. Humor

Erg tevreden. Snelle levering. Duidelijke website. Betrouwbaar en je wordt op een leuke manier op de hoogte gehouden. Met leuke grapjes. Zouden meer bedrijven moeten doen.

Rd14 27-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

Een goede en makkelijke Website. Heb hier al meerdere artikelen gekocht. Ik zou het iedereen aanbevelen

Sas 27-05-2017 Via de website gekocht

Goede uitleg en snelle service

Goede en duidelijke beschrijving van het product . Goede weergave van het product (duidelijke foto's) Snelle levering.

Hans 27-05-2017 Via de website gekocht

Goede service,

Gebruiksvriendelijke site. Je wordt goed begeleid en geholpen bij het nemen van de juiste keuze. Prettig zoeken op de site.

RS 27-05-2017 Via de website gekocht

Het is een feest om te bestellen bij CoolBlue

CoolBlue hoort voor mij bij de top.
De site is duidelijk en overzichtelijk en telefonisch vragen stellen is een feestje, iedereen daar is vrolijk en zeer behulpzaam. Iets terugsturen omdat het tegenvalt verloopt soepel en snel. Meestal binnen een paar dagen geregeld en geld terug. Ik gun ze de Warme Douche. Top !!!

Neander 27-05-2017 Via de website gekocht

eel problemen met levering

TV besteld en niet geleverd omwille van een foutje binnen cool blue. de volgende bestelling was niet op voorraad terwijl dit wel werd aangegeven op de website, Vervolgens een communicatie fout wat resulteert in een vertraagde levering. Na de order te hebben gesplitst opnieuw een probleem omdat 1 artikel wordt vergeten ....

Hoi Neander,

Ai, hier lijkt flink veel fout te gaan! Onze excuses voor het ongemak. We zouden graag de status van je bestellingen na willen kijken. Zou je hiervoor jouw ordernummer en een korte toelichting willen e-mailen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken we direct met je mee naar een oplossing. Alvast bedankt voor je reactie.

Patrick 27-05-2017 Via de website gekocht

Netjes weer gedaan wat ze beloven

Koffer besteld ideaal makkelijk en snel ! Zeer duidelijke communicatie ! Perfecte en nette levering op de afgesproken dag en zelfs tijd ! 👍😜

Bert Bouwens 27-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service

prijs /kwaliteit
service en garantie 2 jaar
snele levering volgende dag n huis
product goed verpakt

Peter 27-05-2017 Via de website gekocht

Aangenaam verrast met de service

Deze service beleef je niet bij elke web shop. Goede omschrijving van het product dat je wilt kopen.
En goede begeleiding bij eventuele twijfel.
Kortweg: Super

Eric 27-05-2017 Via de website gekocht

Afspraken niets waard, veel extra geld kwijt

Bestelling gedaan, afspraak omtrent levering direct ontvangen. Dag erna geen levering, dag gewacht voor niets. Gebeld, vroeg nu apert het wel nakomen van een nieuwe leveringafspraak; foutje kan, maar herhaalde fout is wanprestatie. Nieuwe afspraak voor dag erna. Check op de track & trace: Wederom geen levering, transport gestaakt. Gebeld, kunnen niets doen. Dynalogic is transporteur, heeft lak aan leveringsafspraken, klant betaalt de rekening (belkosten, kosten verlof etc). Uiteindelijk veel duurder uit dan bij Bol.com of Wehkamp. Servicedesk doet niets voor de vertrouwen gevende klant; klant moet maar zien en afwachten. Afspraken die Coolblue maakt blijken niets waard. Persoonlijk sms met leveringstijdstip nooit ontvangen. Persoonlijk bericht via sms dat levering niet doorgaat ook nooit ontvangen. Bellen lost niets op, de servicedesk geeft geen service, alleen getraind begrip. Het enige wat Coolblue wel waarmaakt, is het direct innen van je geld. Beste mensen, houdt bij de keuze van leverancier ook rekening met de extra kosten vanwege het niet-nakomen van afspraken, de niet-levering en het wederom bellen en vrij-nemen voor ontvangst; pas dan kent u de goedkoopste, betrouwbaarste en beste leverancier.

Hoi Eric,

Wat gigantisch vervelend dat jouw bestelling vertraagd is geraakt. Daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Het was afgelopen weekend onverwachts erg druk bij ons en onze vervoerders. Om die reden zijn een aantal bestellingen flink vertraagd geraakt en helaas was jouw bestelling daar één van. Dat is absoluut niet wat je van ons mag verwachten. Helaas wisten we op vele momenten niet precies wanneer de bestelling wel geleverd kon worden, omdat we hier ook nog over in overleg waren met onze vervoerders. Jij bent hier wel de dupe van geworden en dat mag niet, dat zijn we helemaal met je eens. Onze excuses voor het ongemak. Is jouw bestelling inmiddels geleverd? Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan zouden we graag je ordernummer en een korte toelichting per mail ontvangen op geenglimlach@coolblue.nl. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Eric Broere 27-05-2017 Via de website gekocht

Slechte levering zonder goede oplossing.

Ik heb zondag 21-5 een ventitalor besteld. Dit ging vervolgens tot twee keer toe mis met bezorgen. Ik heb hierover twee keer contact gehad met de klantenservice. Vervolgens werd er gekozen voor het afleveren van het pakket via Dynalogig.

Dinsdag 23-5 zou dit tussen 18.00 uur en 22.00 uur worden bezorgd. Na 23.00 uur nog steeds geen pakket ontvangen. Werd ook niet even gebeld waarom aflevering niet was gelukt. Ondertussen zat ik wel de hele avond thuis te wachten. In het trackandtrace overzicht stond: Opdracht niet uitgevoerd, te laat.

Weer contact opgenomen met de klantenservice. Ja meneer wat vervelend u krijgt een voucher en we zorgen ervoor dat het pakket opnieuw word geleverd door Dynalogic op vrijdag 26-5. Zit net de trackandtrace gegevens te bekijken. Blijft er in de regels staan: wachten op routeplanning.

Omdat mijn vertrouwen tot een dieptepunt was gedaald heb ik opnieuw contact opgenomen met de klantenservice. Meneer we hebben te maken met een storing. Waarschijnlijk gaat het weer niet lukken. Oh fijn dat ik daar niet even over gebeld wordt en er zelf achteraan moet bellen. Ja sorry meneer we hebben alleen klanten gebeld waar er zeker van is dat het niet gaat lukken. Bij u weten we het nog niet zeker.

Bijna een week verder en nog steeds geen pakket ontvangen. Wel heb ik talloze keren aan de telefoon gehangen en gemaild met de klantenservice. Ook twee avonden thuis zitten wachten op een pakket wat niet komt. Krijg ik net via Facebook bericht of het goed is dat het pakket op maandag 29-5 bezorgd wordt. Ja hoor tuurlijk ik blijf wel voor de derde dag thuis wachten tot jullie een keer tijd hebben om het pakketje af te leveren. Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Tevens zie ik allerlei klachten op hun facebookpagina van klanten met dezelfde ervaringen.

Hoi Eric,

Wat ontzettend balen dat jouw bestelling zo is vertraagd. We zijn het helemaal met je eens dat dit niet acceptabel is en jij hier nooit de dupe van mag worden. Helaas is dat in dit geval wel zo gegaan en daar willen we dan ook graag onze excuses voor aanbieden. Door de grote leveringsproblemen konden we niet de oplossingen aanbieden, die normaal wel mogelijk zijn. We gaan zeker meenemen en evalueren hoe we dit in de toekomst wel kunnen gaan doen. Onze oprechte excuses voor het ongemak en we hopen je in de toekomst het tegendeel te mogen bewijzen.

Marcel 27-05-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijk slecht!!

Zo, nu ik de aandacht heb met de titel, kan ik alleen maar zeggen : Verschrikkelijk tevreden! Wasmachine besteld, en een wasmachine gekregen. Ik heb het nog niet gecontroleerd, maar hij lijkt ook op de machine die ik besteld heb, dus dat is goed.

Verder wast het kleding, en volgens mij is dat precies wat het apparaat zoumoeten doen, maar dat zal ik ook nog eens nakijken in de handleiding :)

Maartje 27-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

's Avonds 22.30u besteld en 's ochtends 11.30u stond mijn nieuwe wasmachine al in huis! Zelfs m'n smalle Amsterdamse trappen 3 hoog waren geen probleem! Oude weer netjes meegenomen. Helemaal tevreden, top prijs en super blij met mijn nieuwe wasmachine.

Rianne 27-05-2017 Via de website gekocht

Netjes verpakt, snel geleverd!

Mijn laptop was netjes en veilig verpakt. De levering was snel, bezorger was 1,5 uur te laat maar heeft netjes zijn excuses aangeboden. Top!

Bets 27-05-2017 Via de website gekocht

goede service

zeer fijne shop had hier nog nooit iets gekocht maar een hele goede service de bezorgers hebben de wasmachine netje ge plaats en alles uit gelegd .en de oude machine weer mee genomen .

Dayn van de Pol 27-05-2017 Via de website gekocht

Super snel

Het was makkelijk te vinden op de site eerst de reviews gelezen en toen hebben we gekozen voor de lovono tab 3

Anna 27-05-2017 Via de website gekocht

Snel veilig en betrouwbaar.

De site is makkelijk in gebruik. Zowel het winkel gedeelte als het betaal gedeelte. Prijzen is aantrekkelijk en de snelle service is erg prettig. Je wordt goed op de hoogte gesteld over de status van je bestelling

Ann 27-05-2017 Via de website gekocht

Supersnel geleverd !

Snel, netjes en zonder verzendkosten geleverd !!!!!!!!! Super !!!!!! Redelijke prijzen !!!!!!!!!!!!!

J.M.Montsma 26-05-2017 Via de website gekocht

na een week produkt nog niet ontvangen.

Braun Series 3 3040 Wet & Dry besteld op 19-5-17
26-5-17 nog niet geleverd ik heb ondertussen een baard als van sinterklaas.

Beste,

Wat vervelend dat jouw Braun nog niet is geleverd. Daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kunnen hopelijk een goede oplossing voor je vinden en je verder helpen. Excuses voor het ongemak.

Jarno 26-05-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Besteld en binnen 1 dag geleverd, prima prima service. Doosje zou waarin verpakt zou misschien wat kleiner kunnen, maar dat is bij iedereen zo.
Wel is cool blue 1 van de eerste webshops waar ik gezochte producten zoek en vaak vind.

Sieb 26-05-2017 Via de website gekocht

levering zoals beloofd

Coolblue heeft Volledig assortiment en goede prijs kwaliteit verhouding en levert op de beloofde tijd. koelbloedige levering waar je toch blij van wordt.

Marijke Koene 26-05-2017 Via de website gekocht

Word fantastisch op de hoogte gehouden hoe het staat met je bestelling, en dan ook nog keurig een telefoontje dat ze er met 10 minuten zijn. Ik vond het een geweldige service en dan ook nog de jongens die hem brachten fantastisch en goed gehumeurd. Ik houd er van 👍👍

Jolanda Radjab 26-05-2017 Via de website gekocht

Snelle Service

Het artikel dat ik besteld had was bij CoolBleu het goedkoopste en de snelle bezorgservice sprak mij ook aan.
Zoals de omschrijving vermelde werdt het artikel de volgende dag bezorgd en kon ik het netjes via de track en trace volgen.

Wilfried 26-05-2017 Via de website gekocht

Service is geweldig !

Mijn diepvriezer viel in panne in het weekend, de maandag op de middag stond mijn nieuwe diepvriezer op zijn plaats ! Ik zag op de site dat Coolblue precies de vriezer in voorraad had die ik nodig had, de afmetingen waren zeer belangrijk. De helpdesk hielp mij vlot met de bestelling. En de mensen van de levering plaatsten de oude vriezer naar buiten en zetten de nieuwe netjes binnen. Zelfs had ik rustig de tijd om alle spullen uit mijn oude vriezer netjes in mijn nieuwe vriezer te plaatsen, op die paar dagen was alles nog diepgevroren, en de chauffeur kwam enkele dagen later de oude vriezer ophalen. Niets van mijn diepvriesspullen was verloren. Men kan zelfs online de chauffeur opvolgen en weten wanneer men aan de beurt is, straf. Nog nooit meegemaakt, proficiat dat is service.

Timo de Lange 26-05-2017 Via de website gekocht

Super service en snel geleverd

Coolblue is een geweldige site, de levering is super, de site ziet er strak uit en het bestelgemak is heel goed!

G Janssen Lok 26-05-2017 Via de website gekocht

Nu even niet...

Het is hopelijk eenmalig, we kochten een koelkast, kregen een leverafspraak, op de dag van aflevering 3 mails gehad dat er e iets fout was gegaan. In derde mail werd gemeld dat de koelkast op die dag tussen half zeven en tien uur afgeleverd zou worden. Uiteindelijk moest ik zelf een afspraak maken..nu komt ie hopelijk morgen..

Officiele reactie van Coolblue 26-05-2017

Hey,

Bedankt voor het invullen van een review. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening elke dag blijven verbeteren. Erg vervelend om te horen dat er zo veel onduidelijkheid was met betrekking tot de levering van de nieuwe koelkast. Wij kunnen ons ook erg goed voorstellen dat dit, vooral met het warme weer van deze week, erg vervelend is. Er is vandaag inderdaad het één en ander mis gegaan met de communicatie over bepaalde bestellingen en helaas heb jij hier ook last van gehad. Dit is uiteraard niet onze normale gang van zaken en dit is inmiddels weer opgelost. Wij kunnen je dus garanderen dat je hier de volgende keer geen last van zult hebben. Als je hier toch nog vragen over hebt, horen wij ze heel graag van je via geenglimlach@coolblue.nl. Tot gauw.

C. Kiezenberg 26-05-2017 Via de website gekocht

teleurstellende service, dik drama

Ik heb in januari een macbook pro, nieuw model besteld bij coolblue (totale bestelling 2 macbook en een iPad). Ik pak op 15 mei mijn macbook op en hoor een krak. Wat blijkt bij het oppakken is het scherm gebarsten aan de onderzijde. Ik schrik maar denk (en weet) dit is garantie. Dit mag niet gebeuren bij een mobiel apparaat. Het is de bedoeling om hem op te pakken.
Wat schetst mij verbazing, ik krijg van Coolblue een 3 mogelijkheden, een rekening van 625 voor reparatie, 40 euro onderzoekskosten en mijn apparaat (kapot) terug of, optie 3, hij wordt gratis en voor niet vernietigd?!?
Na wat over en weer gebel, krijgen we een extra mail van de Coolblue mederweker xxxxx dat hij bij zijn standpunt blijft en dat we toch maar even moeten kiezen uit de door hun geboden 3 opties?!?

Officiele reactie van Coolblue 26-05-2017

Hey,

Bedankt voor het invullen van de review. Vervelend om te horen dat jouw Macbook nu kapot is gegaan. Omdat wij jouw gegevens, aan de hand van deze review, niet zo terug kunnen vinden, weten wij natuurlijk niet precies wat onze collega's motivering voor dit antwoord was. Dit willen wij heel graag voor je nakijken. Als je dat fijn vindt, willen wij je vragen om jouw ordernummer en een omschrijving van de situatie op te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan dan meteen voor je aan de slag. We hopen gauw van je te horen.

Groeten,

JePe 26-05-2017 Via de website gekocht

Lekker snel geleverd.

Lekker snel, makkelijke website.. top!
Hm, ik moet meer invullen zie ik, das dan weer minpuntje (waarom nl ?)

Theo Vols 26-05-2017 Via de website gekocht

Goede koop, goede levering

Aan de hand van meerdere aankopen heb ik ervaren dat deze winkel precies doet wat wordt beloofd en wat je als klant ervan verwacht, namelijk betrouwbaar en zonder problemen een goed product leveren. Daar hoef je niet juichend over te doen, zo hoort het gewoon. Ook dit keer weer een levering, keurig begeleid met informatie, netjes ingepakt en een snelle bezorging. Dat geeft vertrouwen en daar gaat het om. Niets meer, niets minder.

Daphne 26-05-2017 Via de website gekocht

Enorm tevreden

Je krijgt op de dag zelf een sms'je met de bezorgtijd (op een uur nauwkeurig). Als ze er bijna zijn bellen ze ook nog een keertje! Bij mij waren ze zelfs iets te vroeg, waardoor ik nog niet thuis was: toen ik dat zei aan de telefoon was dat geen enkel probleem en kwamen ze alsnog, maar hielpen ze eerst een andere klant. De wasmachine werd thuis afgeleverd, geïnstalleerd en er werd een proefwasje gedraaid. Al met al erg goede service! Enige kleine minpuntje dat ik kan bedenken is dat ik pas om elf uur savonds een bezorgtijd doorkreeg die ook nog niet erg specifiek was (dag daarna krijg je wel ene heel nauwkeurige bezorgtijd).

Contact verliep ook vrij soepel. Heb wel eerst twintig minuten in de wacht gedaan met bellen, dat was jammer. Toen ik besloot te WhatsAppen in plaats van te bellen had ik binnen vijf minuten reactie!

Robin 26-05-2017 Via de website gekocht

altijd goede service

Je krijgt hier altijd goede service en hulp, problemen proberen ze altijd meteen op te lossen.
Als er al problemen zijn. hulp nodig bij keuze van een product zijn ze altijd bereid met je mee te denken, naar iets wat jij nodig hebt en graag wil hebben.

G.Steegers 26-05-2017 Via de website gekocht

super site en service

Coolblue heeft een zeer uitgebreide site en is klantvriendelijk, snelle levering, ik ben erg tevreden over Coolblue en kan het iedereen aanbevelen.

G.Ries 26-05-2017 Via de website gekocht

geweldig

al eerder iets besteld, ging ook fijn zo snel, prima product mooi op tijd bezorgd kortom blij mee

Max 26-05-2017 Via de website gekocht

Geoliede machine!

Snel en heel duidelijk. Zeer goede service! Toestel was volgende dag binnen afgesproken tijden geleverd. Toestel werkt perfect.

Ingrid 26-05-2017 Via de website gekocht

Super service!

Cool Blue heeft een uitgebreid aanbod en zeer scherpe prijzen. Via hun zoek-machine vind je op een eenvoudige manier datgene waar je naar op zoek bent. De informatie bij het product is duidelijk & volledig zodat vergelijken met soortgelijke producten gemakkelijk wordt. Vervolgens verloopt het plaatsen van een bestelling heel vlot. Via mail werd ik netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de te verwachten levering. De volgende dag werd mijn pakket thuis afgeleverd in perfecte staat en op het tijdstip dat mij het beste paste. Een echte aanrader dus!

Linsie 26-05-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel, vlotte levering, fijn dat ze oude wasmachine gratis mee terug nemen, wasmachine wordt aangesloten en klaar is kees!

Sandra 26-05-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Snelle levering en prima communicatie over leveringstijd. Half uur van te voren een smsje en 10 minuten van te voren een telefoontje dat ze er bijna waren. Behulpzame medewerkers. Dik tevreden.

Sven 26-05-2017 Via de website gekocht

gewoon goed

Snelle levering, overzichtelijke website, ok prijzen. Ik heb nog nooit een bestelling bij coolblue gehad die vertraagd was, het is gewoon erg prettig om te weten wanneer je pakketje waar bezorgd gaat worden. Ga zo door!

Bram 26-05-2017 Via de website gekocht

makkelijke service

De shop is zeer gebruiksvriendelijk en helpt mensen hun aankoop doen met behulp van tips, aanraadding van de winkel en reviews van klanten op hun website. Verder geven ze be je bestelling een track and trace optie en zijn er geen bezorg kosten, ook is het mooi dat het pakket de volgende dag in huis is als je voor 23.59 uur bestelt. Helaas was er bij mijn bestelling een storing in het systeem van post-nl dus kwam het pakket één dag later aan.

R 26-05-2017 Via de website gekocht

Wat je ook besteld! altijd goede info en correcte levering.

Ruim en breed assortiment met reviews en goede zoek mogelijkheden. Ook de zoek mogelijkeden zijn overzichtelijk. Ik ben ook bl;ij met de mogelijkheid om producten te kunnen vergelijken op hun diverse sites.

Jeannet 26-05-2017 Via de website gekocht

Perfect!

Perfect bestel en leveringsproces.
Heel makkelijk een wasmachine besteld, was vooraf benieuwd of ze ook de oude van de oorspronkelijke plek weg zouden halen. Even contact via de app. Ze nemen de oude niet alleen mee, maar halen hem inderdaad ook weg van de oorspronkelijke plek (In mijn geval boven in de badkamer)
Ik dacht dat ik voor de levering een tijdvak kon kiezen maar kreeg die optie niet in het bestelproces. Via de chat contact gehad met Coolblue. Super leuk chat contact gehad en mijn vraag was snel beantwoord. Helaas op witgoed geen tijdvak keuze mogelijk.
Bij levering, twee leuke vlotte kerels aan de deur, stelde zich netjes voor en in no time stond de oude machine buiten en de nieuwe geïnstalleerd en wel weer op zijn plaats.
Super tevreden en wat een leuke mensen werken er. Het handgeschreven bedankkaartje wat volgde maakte dat ik helemaal fan ben.
Nee ik ben geen medewerker of familie van. Ik ben oprecht verrast door de superservice op verschillende contactmomenten!