Deze score is berekend op basis van 2723 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

GHJ Giezenaar 16-07-2019

Supervriendelijke benadering op de website, die tevens uitgebreid en informatief is.
De service van levering en retourzending kan niet beter en sneller.

Ligthart 16-07-2019

Onverwachts ging veel te snel onze wasmachine stuk. Aangezien wij als gezin uit 5 personen bestaan had ik snel een goeie nieuwe nodig. En dit keer één die van betere kwaliteit is en liever nog iets meer kan wassen. Alle voorkeuren zijn makkelijk aan te geven waardoor wij al snel een mooie AEG hebben besteld met 10 jaar motor garantie. En deze hadden ze ook bij tweede kansje, er zat een heel klein onopvallend krasje op. De volgende dag kwamen de bezorgen, zonder mokken of morren de nieuwe twee etages hoger zetten en instaleren, ja zelfs aangezet om de eerste keer leeg te draaien. Daarna hebben ze onze oude wasmachine 2 verdiepingen mee oplaag genomen en in geladen. Top service!

Roland 16-07-2019

Samengevat:
Bestellen goed
Leveren zeer slecht
Klantenservice nog slechter

Van de laatste 3 bestellingen was er 1 op het afgesproken moment van leveren. De andere 2 niet. Beide werden zonder dat te laten weten niet op tijd bezorgd. De eerste keer is het, na heel veel inspanning, gelukt om het bestelde een dag later geleverd te krijgen. De tweede was op tijd maar bij de derde bestelling ging het weer mis. Deze keer reageerde coolblue nergens op, niet op WhatsApp en niet via Facebook. Pas na levering op dag 3 werden ze bij coolblue wakker.

Beste Roland,

Dank je wel voor je feedback. Wat ontzettend vervelend dat jij zo de dupe bent van onze drukte. Dit hoort natuurlijk niet. Hiervoor ons excuus.

Mirjam 16-07-2019

Zeer goede service, alles klopt, de mensen van Coolblue doen wat ze beloven. De bezorger heeft een nieuwe tv geïnstalleerd bij mijn oude moeder en haar heel vriendelijk uitgelegd hoe de afstandsbediening werkt. Grote klasse!

Pit 16-07-2019

's avonds om 23:00 de volgende dag om 15:00 in huis met ook nog een extra tip van Cool Blue over de gebruiksaanwijzing. Zeer tevreden over de service en informatie over de levering!

Anne 15-07-2019

Betrouwbaar, snel en goede prijs-kwaliteit verhouding. Indien gewenst krijg je goed en uitgebreid advies met betrekking tot het aan te schaffen artikel. Ik heb alleen maar goede ervaringen met Coolblue! Wellicht overbodig, maar toch misschien wel belangrijk: ik ben een nogal kritische klant en zou mijn kritiek ook niet onder stoelen of banken steken.

Nicole uit Leuven 15-07-2019

S avonds bestellen en s anderendaags in huis. Heel efficiënt. Je wordt op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering tot 10 minuten voor je bestelling thuis arriveert.

J.arends 15-07-2019

De bestelling ging heel goed en het kontact voor de levering en de aflevering verliep zeer goed de monteurs waren zeer vriendelijk en plaatsen de vaatwasser in de keuken.

Jos 15-07-2019

Eigenlijk mijn eerste ervaring met een bestelling bij Coolblue. Ik vind de website van Coolblue heel toegankelijk. Het bestelproces is eenvoudig. Ik kan zelf kiezen op welke dag de aankoop wordt afgeleverd. Wel zo prettig. De aankoop wordt keurig en stevig verpakt afgeleverd.

Ronald 15-07-2019

Vanaf het moment dat er iets besteld is, krijg je serieus leuke tips en trucs tot het moment van leveren. Om geen spoiler te geven zal ik niet zeggen wat Coolblue doet maar het heeft mij positief verrast. Daarnaast is het bezorgen serieus een hele leuke gezellige ervaring. Zo hoort het! Wat een verademing. Leuke bezorgers die snappen dat het leven een feestje is..... Ook als je gewenste apparaat bij Coolblue misschien bij uitzondering iets duurder is, dan zou ik nog voor Coolblue kiezen...... Service en beleving mag wat kosten. Doen!

Onlineshopperkid 15-07-2019

Besteld op cool bleu voor middernacht, volgende dag geleverd zoals geadverteerd, zelfs iets te vroeg 😀, ze waren er om 9u en ik lag nog in mijn bed. Credits voor Bpost ook! Simpel, duidelijk, en ... all in all kreeg ik de service die ze verkopen, en dat is eerlijk.

Michaela 15-07-2019

Ruim aanbod, goede kwaliteit, zeer goede en snelle levering, vriendelijk en correct.
Nog nooit ontevreden geweest over een aankoop. Ook in België maak ik regelmatig gebruik van de producten aankoop bij Coolblue.

Frank Moerman 15-07-2019

1- projectbeschrijving is zeer uitgebreid en deskundig
2- de pro's & con's zijn zeer waardevol (niet veel winkelwebsites vermelden graag de mindere kanten van hun aangeboden producten)
3- gemakkelijke manieren om te betalen
4- de vlugge levering, aan huis of in een afhaalpunt
5- de verpakking is dik in orde

maria 15-07-2019

Wat een service. Dit is wat wij willen! 'S avonds verzinnen dat er bij je moeder aan de andere kant van Nederland een nieuwe magnetron moet komen, omdat de oude het begeven heeft, en de volgende dag staat er iemand met een blauwe Coolblue-Box voor haar deur. Hoe doen ze het?! It's magic!!

Ruby 15-07-2019

Bezorging binnen de aangegeven tijd (tijdvak van 1 uur)
Netjes een belletje 10 voor ze aankwamen.
Zeer nette en vriendelijke bezorgers, namen het oude apparaat mee.
Goed geregeld!!

Onder Turan 15-07-2019

Heb besteld bij coolblue heb niets ontvangen en moet nu week wachten op antwoord todat ze hebben uitgezocht waar pakket is gebleven

Gertjan 14-07-2019

Coolbleu maakt waar waar ze voor staan aan de telefoon maar ook bij de bezorging heel netjes en klantvriendelijk kan alleen maar zeggen de volgende aankoop wordt zeker coolbleu die maken waar wat ze zeggen kunnen andere nog wat van leren

Kamil 14-07-2019

Beste service. Altijd juiste product binnen opgegeven tijd thuis. Over retours wordt nooit moeilijk overgedaan

Moens Koen 14-07-2019

Enorm aanbod, de beste prijs en de dag nadien aan huis geleverd. Wat wil een mens nog meer?

edje 14-07-2019

prima en duidelijke site met goede verwijzingen. Goede producten en het geleverde was er snel en in goede verpakking

Saile 14-07-2019

Al meerdere malen iets besteld, nooit teleurgesteld in het geleverde product en altijd correcte en snelle levering.

Robboe 14-07-2019

Coolblue heeft een goed assortiment. De artikelen zijn goed geprijsd. Het zoeksysteem van de website is goed en de site oogt fijn en is fijn in het gebruik. Bestellen en afrekenen geeft geen probleem. Een erg sterk punt is de communicatie. Niet alleen terugkoppeling per mail van je bestelling, maar je wordt ook op de hoogte gehouden als eens iets niet goed gaat. Zo kon mijn bestelling niet op de beloofde dag na bestelling geleverd worden. Daar werd je dan ook meteen per mail van op de hoogte gebracht. Dit laatste is een sterk punt wat coolblue op zijn minst moet vasthouden en zonodig optimaliseren.

P van loon 13-07-2019

Productenzijn goed omschreven en leveringen zijn zoals afgesproken ben nu met het product aan de gang maar kan er nog niet over oordelen

Devro 13-07-2019

het is wat ik zocht en dit zonder accessoires want die gebruik ik toch niet en zijn reeds voorhanden van vorige aankopen een plastic valies erom een kan ik best missen het dient om te gebruiken en niet om in de kas te staan ook verdere toebehoren boren en bits hoefden niet daarom !!!!!!!!!!!!!!

mmm 13-07-2019

bij coolblue geld de regel klant is koning. Ik heb hier 2 stofzuigers, stofzuigerzakken, combi magnetron, Amerikaanse koelkast, wasmachine en droger aangeschaft in de afgelopen 2 jaar. Eigenlijk zijn alle medewerkers waarmee ik in contact ben geweest, zowel telefonisch als de bezorgers, heel vriendelijk en behulpzaam. Dat kan ik erg waarderen dus vandaar dat we weer bij coolblue kijken als er iets vervangen moet worden.
Bij de aflevering geven ze aan dat je het binnen 30 dagen kan retourneren.
Bv bij de wasmachine, hij viel erg tegen, ik had waarschijnlijk de specificaties beter moeten lezen. Ik belde op en een medewerker zocht telefonisch met mij mee naar een wasmachine die beter was voor onze situatie. Een paar dagen later werd hij omgeruild voor een ander.
De service is gewoon top!

Annelies van Doorn 13-07-2019

Geweldige service, Wasmachine moest worden geruild, was binnen 1 dag geregeld.
Super aardige werknemers. Maken een grapje en kunnen tegen een grapje. Alle lof!!!

Els Bosch 13-07-2019

Perfecte begeleiding vanaf het begin van de aankoop tot de aflevering thuis. Super vriendelijk en bereidwillig personeel.

T. Ooms 13-07-2019

Snelle levering van een mooi product en zeer stevig en netjes verpakt en afgeleverd!!

Mirjam 13-07-2019

Coolblue heeft een duidelijke website, een ruim assortiment, snelle levering, geweldige uitleg bij de produkten en, erg belangrijk, uitstekende service, garantie en klantbenadering. Niet altijd de goedkoopste maar daar krijg je wel wat voor!

Netty 13-07-2019

Levering prima, tv geweldig
Maar de cashback betaling van 500 na 7 weken nog steeds niet ontvangen.
Reden....te druk teveel aanvragen ed smoesjes. Er worden 200 aanvragen en betalingen per dag gedaan zegt men.
Ondanks mijn vele berichtjes....nog steeds niks ontvangen. Zo jammer dat ze dit zo slecht afhandelen, balen!

Beste Netty,

Dank je wel voor je review. Goed te horen dat je tv naar wens is. Vervelend dat je nog even moet wachten op de cashback. Dit komt echt goed. Beloofd!

Netty 26-07-2019

Na 9 weken nog steeds mijn cashback van Coolblue niet ontvangen. Vele telefoontjes en berichtjes....helpt niks...smoesjes..

Ik wil mijn beloofde 500 euro!
Coolblue.....alles met een glimlach.....nou die is bij mij ver te zoeken.
Je krijgt nooit iemand aan de lijn die je werkelijk verder helpt. Half uur in de wacht is normaal

Ben Martens 13-07-2019

We hebben een wasdroger besteld, omdat de oude een schurend geluid begon te maken. Dit werd door een vriend echter opgelost. De droger was al onderweg. Ik belde, een vriendelijke dame annuleerde zonder morren de bestelling! Top! Dit is de zoveelste positieve ervaring met Coolblue.

Motje 13-07-2019

Coolblue leverde mijn product de volgende dag al, dus ze komen hun belofte na. Kleinere pakjes worden per fietskoerier bezorgd en dat is wel zo duurzaam.

Paula 13-07-2019

Vreselijke problemen met bezorging. Plaat was kapot geleverd. 6x gebeld en omwisseling beloofd nog steeds geen levering ontvangen na 5 dagen.

Beste Paula,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit hoort natuurlijk allemaal niet. Heb je al contact gehad met onze klantenservice?

Peter Beugelsdijk 13-07-2019

Ik ben zeer tevreden over de producten en handelswijzen van COOL BLUE snel en betrouwbaar . In de ochtend mijn laptop bestelt en om 18.00 uur was hij al in huis toppie

Elize 13-07-2019

Snelle bezorging met erg goede tijdsindicatie.
Goede producten voor een prima prijs.
Website is duidelijk en makkelijk.
Is er iets niet in orde zijn ze behulpzaam!

Eline 12-07-2019

Overzichtelijk website met mogelijkheid tot product vergelijking. Snelle, gratis levering. Niet pusherig om een review te schrijven. Zeer klantvriendelijk!

Helma 12-07-2019

Voor advies over aan te schaffen producten een eerlijk advies ook als dat product goedkoper is als het product die je eigenlijk wilde kopen. Levering altijd snel mits op voorraad. Cool blue is voor mij de beste!

Gauthier 12-07-2019

Altijd top service bij Coolblue. Ondertussen al vaak op besteld en zelden problemen gehad. 1x was er na een jaar een probleem met mijn headset (met 2 jaar garantie erop) en heb meteen een volledig nieuwe gekregen. Ook was er 1x een probleem met de levering. Ik ben toen goed geholpen en heb ook een tegoedbon gekregen als compensatie. Over het algemeen dus nog nooit een negatieve ervaring gehad met Coolblue.

Yvonne 12-07-2019

Correct en service gericht personeel. Snelle afhandeling/levering. Kwaliteitsproducten!
Al vaker bij Coolblue besteld, en altijd zeer tevreden. Website is ook heel duidelijk en klantvriendelijk en daarom bestel ik graag bij Coolblue.

Fam. Griffioen 12-07-2019

De gedroomde internetwinkel! Wij kochten een Zanussi ZWFC7265 wasmachine.
De veelzijdige machine is zeer eenvoudig in gebruik en wast perfect, ook op lage temperaturen. Perfecte afleverservice met uitleg.

Arie 12-07-2019

Al bij binnenkomst van de winkel spontane en gezellige ontvangst en een vlotte verwijzing naar de afdeling die er toe doet. Meehelpen bij de keuzebepaling via goede voorlichting. Daarna naar huis met een fijn gevoel en de zekerheid vakkundig geholpen te zijn.

Wim 12-07-2019

Het wordt eentonig om steeds te herhalen dat Coolblue een uitgebreid assortiment heeft dat via hun website makkelijk is te benaderen. Prijs - prestatieverhouding en snelle levering is oké. Service is zondemeer goed ! Het enige nadeel is dat de verpakking in de Coolblue doos soms te wensen overlaat in die zin dat het gekochte artikel soms in die doos ligt te "rammelen" tijdens de verzending. Wat extra verpakkingsmateriaal is dan geen luxe.....

Marc 12-07-2019

Snelle levering. Goede na verkoop service. Heel blij met aangekocht product.

Rob 11-07-2019

Nooit meer een aankoop bij coolbleu. Voor onze vakantie een oven besteld van samsung incl inbouwen door Coolbleu. Gevraagd of dit binnen 14 dagen kon met de hand op het hart dat kon.
Dag later worden we gebeld door PostNL wanneer ze de oven kunnen inbouwen vond ik al vreemd maar ja hij was al besteld. 2 dagen na bestelling kregen we een mail dat de oven opnieuw was besteld want hij was kwijtgeraakt, we hebben het over een over van 40 kg. Maar verzekerde de klantenservice die achteraf allemaal met dezelfde goed doorgetrainde antwoorden komen. Nee mevrouw dit heeft geen invloed op de inbouwdatum. PostNL gebeld jawel geen in te bouwen oven dus weer opnieuw af spreken okk dat ging niet goed. Toen hebben we de eis bij coolbleu neer gelegd dat ze de oven door de eigen technische dienst zouden inbouwen want die zou steeds meer inbouw gaan overnemen van Postnl. Wij geloofde dit tot onze verbazing kregen we te horen dat het toch weer door PostNL zou gebeuren en hebben toen de order geannuleerd.
Wij hadden met de visa betaald en normaal claimen ze het geld als er daad werkelijk geleverd is, maar cool bleu doet dit meteen zodra je de order bevestigd. Wij bellen wanneer we ons geld terug kregen en tot onze verbazing kregen we de mededeling dat er een oven geleverd was, de oven die zij kwijt waren, toen had ik zoiets wat is dit voor een organisatie. te schofterig voor woorden dat je op geld moet wachten terwijl zij blunder op blunder maken. En na 4 dagen stond ineens zonder dat ze het fatsoen hadden even een berichtje te sturen het geld weer terug op de visa. Wat ons betreft echt nooit meer coolbleu.

Beste Rob,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Je hebt gelijk, dit klinkt niet als een prettige ervaring, dat spijt ons.

Spijtig genoeg zijn er meerdere dingen bij jouw bestelling misgegaan, hier zijn wij ook niet trotst op. Binnen Coolblue maken wij dit bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Ingrid 11-07-2019

Coolblue:mooie en handige website,aardige medewerkers,ruime keuze,snelle levering,gemakkelijke betaling en retour geen probleem;kortom:kan niet beter!

Fredmar 11-07-2019

Door een fout van Coolblue het verkeerde product geleverd gekregen.
Deze is niet aangenomen en meteen met postnl weer meegenomen.
Vandaag bestellen morgen in huis geldt wel voor levering. Maar owee als het goede product niet is afgeleverd kun je wachten tot St. Juttemis. Moeten ze eerst een onderzoek instellen bij Postnl. Vertrouwen ze klant ineens niet meer. Duurt nu al langer dan 4 dagen. Weet niet wanneer einde in zicht is. Hebben geen empathie voor de klant. Ik heb product niet retour gezonden heb het niet eens aangenomen. Je bestelt iets omdat het kapot is en dat het snel geleverd wordt. Ze hebben nu volledig de plank misgeslagen. Zou niemand Coolblue aanraden. Zijn te snel gegroeid waardoor fouten als deze gemaakt worden. De klant is de dupe.

Beste Fredmar,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als er een verkeerd pakket komt. Dit hoort ook niet. Wij willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Helaas gaat het daar ook mis. Dat spijt ons.

Tlsmi 11-07-2019

Goed en overzichtelijke website met gemakkelijke in en uit te schakelen filters. Mooie duidelijke omschrijving van de produkten met de voor-en nadelen. Goede nazorg bij problemen.

dbartolo 11-07-2019

Coolblue = betrouwbare webwinkel met super klantgerichte service,interessant aanbod,lage prijs,zeer snelle levering en netjes verpakt daar kunnen veel bedrijven iets van leren.

Marian 11-07-2019

We zijn zeer tevreden
Je weet precies wanneer de bezorger komt en hoeft niet de hele dag te wachten
De producten zijn ook prima

Kim 11-07-2019

Ik vond het super dat ze het pakket op de fiets kwamen brengen. Precies volgens afspraak en op de afgesproken tijd die ik via een duidelijke sms kreeg. Ik ben zelf erg milieubewust en waardeer dit dus enorm. Alleen het pakket zelf! Het was een doosje met een staafmixer erin en het zat verpakt in een doos waar er wel 10 van die doosjes in konden! Belachelijk gewoon en erg jammer. Als je dan zo goed bezig bent Coolblue verander dit dan ook aub zsm