Deze score is berekend op basis van 3202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

WR 04-07-2019

Vlotte levering.
Tweedekans product met korting gekocht. beschadiging was nog kleiner dan op site vermeld werd. mooi duurzaam concept !
ontving het wel in een giga doos , beetje zonde dan weer ;)

Leroy 04-07-2019

Ik ben tot nu toe altijd goed geholpen. Ik heb er al meerdere producten besteld, allemaal snel en correct geleverd. Belangrijker, bij eventuele problemen met het product word je snel en correct geholpen. De keuzehulp op de website is een uitkomst, je kunt niet alleen zelf kiezen maar krijgt ook uitleg bij iedere keuze. Zoek ik een product, dan ga ik eigenlijk standaard eerst naar Coolblue.

Kees Wijers 04-07-2019

Als je iets nodig hebt, je het snel wilt vinden en snel in huis wilt hebben is Coolblue een prima optie. De site is zeer overzichtelijk, met allerlei alternatieven, de levering snel en de begeleidende service voortreffelijk.

Kristel 04-07-2019

Wij kopen heel graag bij coolblue voor de goede service, ook na de aankoop als je nog vragen hebt, goede kwaliteit, goede prijzen, snelle levering, altijd correct.

Stan van Dongen 04-07-2019

Coolblue doet wat ze belooft. Dat is steeds zo. Erg prettig dat je ergens op kunt rekenen. Top gedaan mensen.

Thomas 04-07-2019

Coolblue heeft een zeer groot assortiment en heeft snelle levering. 's Middags besteld en volgende dag in huis. Tijdens het proces wordt de klant op de hoogte gehouden en wordt dit duidelijk gecommuniceerd.

Milko Kliemert 04-07-2019

dus brengen ze je was machine naar je nieuwe adres en een klein pakketje daarna gewoon naar de buren van je oude adres 100 km verderop. Dan zegt de klantendienst gewoon ja jammer niet ons probleem

Beste Milko,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Natuurlijk een vervelende situatie. Ondertussen hebben wij via een andere review site je al voorzien van een reactie.

Chris 03-07-2019

Bestelling ging heel vlot, goede productinformatie. Vlotte levering de dag nadien met goede communicatie omtrent de leveringstijd. Zeer vriendelijke leveranciers.

Paul 03-07-2019

Goede service; leuke uitstraling met humor (zorgt voor leuke ervaring); duidelijke website met veel extra informatie zoals een cijfer voor milieuvriendelijkheid van een product en aanbevolen doelgroep; duidelijke communicatie; prettige, vriendelijke en snelle bezorging.

heropool 03-07-2019

Heel veel producten van een goed merk in deze shop te koop, Komt na wat je besteld. Betrouwbare en snelle levering. Webwinkel biedt heel veel service.

F.Ayoglu 03-07-2019

Zeer snelle levering.
Klantvriendelijk.
Zeer breede assortiment.
Goede service.
Duidelijke website.
Top winkel.

Femmy Mindee 03-07-2019

Bij deze winkel zou ik alles kopen wat ik nodig heb.
Tot op heden met mijn gekochte producten zeer tevreden

Eva 03-07-2019

Dacht dat het makkelijker en sneller was om mijn bestelling te ruilen bij de vestiging in Tilburg.
Inmiddels zit ik al een twintig minuten te wachten en lijkt het er niet op dat ik snel aan de beurt ben. Gezien de parkeerkosten die maar blijven lopen ook op dit rustige moment van de dag word ik hier niet gelukkig van.
Service klaar terwijl je lacht; het lachen is mij wel vergaan.

Beste Eva,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het zo druk was in de winkel. Dit kan helaas gebeuren.

Wij verwachten dat je onder het genot van een kopje koffie uitstekend bent geholpen.

renee 17-07-2019

Wat ik nou zo jammer vind is dat er een onzin verhaal komt over dat het druk was, dat was het niet.
Koffie heb ik daar ook niet gehad.
Dat er iets mis gaat kan inderdaad gebeuren, maar deze reactie is niet de manier om er op te reageren.

Vonken 03-07-2019

uitgebreid assortiment, goede informatie, snelle levering, goede service bij afleveren, prima klantenservice.

Marlet 03-07-2019

teleurstellend. De belofte voor 23.59 besteld, de volgende dag in huis, werd niet waar gemaakt.
I.p.v. de maandag zou het pas op zijn vroegst woensdag bezorgd kunnen worden. Niet wenselijk als de wasmachine op de zondag kapot gaat.
Pas bij het plaatsen van de order, kun je zien, dat het niet mogelijk was om eerder te leveren. Blijkbaar erg druk met transport, wasmachine was wel leverbaar. Bij de overige onlinewinkels werd keurig vermeld, dat niet gegarandeerd kon worden tijdig te leveren ivm drukte.
Uiteindelijk de wasmachine elders gekocht; bedrijf kon dinsdag leveren.

T.S.N.Video 03-07-2019

Ik vind het een prima shop van Coolbue, altijd een goede prijs, goed advies, snelle levering en bij ontevredenheid gewoon weer terug kunnen sturen zonder moeilijk te doen.

JP 02-07-2019

Product ziet er goed uit en werkt naar tevredenheid.

Bezorging was slecht. Extra betaald voor de service dat deze zelfde dag nog gebracht zou worden.
Na 23.00 nog niet bezorgd, zou tussen 18.00 en 22.00 uur worden bezorgd.

Dag twee zou pakket alsnog bezorgd worden, tussen 08.00 en 13.00 uur.
Ook dat werd niet gehaald, rond 16.30 pakket binnen.

Klantenservice heeft wel netjes excuses aangeboden, extra verzendkosten voor de Vandaagnoglevering terugbetaald en tegoedbon gegeven van 7.50 euro

Snelle levering was niet snel dus maar wel netjes afgewikkeld. Een toch nog tevreden klant.

Pim Timmers 02-07-2019

Ik zou tussen 12.00 uur en 14.00 uur mijn tv geleverd krijgen op vrijdag 28 juni.
Op vrijdag 28 juni om 06.00 uur kreeg ik een sms dat de tv tussen 7.00 en 8.00 uur geleverd zou worden. Om 7.30 uur werd aan de deur gebeld. Aangezien ik niet naast mijn telefoon slaap wist ik van niets.
Groeten
Pim Timmers

De Walt 02-07-2019

De vorige bestellingen van Coolblue waren super. Nu bestelde ik op zaterdag een afkortzaag, die zondag geleverd zou worden. Op Post.nl stond zondag dat het geleverd was. Maar dat was niet zo. Vervolgens Coolblue gebeld, die erachteraan zouden gaan. Opeens stond op post.nl dat het maandag bezorgd zou worden. Dat Kan. Alleen dat is nog zo??? Coolblue geeft aan weer een onderzoek te starten bij post.nl. Kan 5 werkdagen duren??? Dat kan wel, maar ik heb geen boodschap aan Post.nl. Ik wil een zaagmachine van Coolblue, die ik heb betaald. Zo slecht dit

Beste meneer/mevrouw de Walt,

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Wij begrijpen dat je hiervan baalt. Volgens onze gegevens is het ondertussen ook netjes voor je opgelost.

Veel klus plezier.

Riny Hendriks 02-07-2019

Duidelijke website, snelle levering, goede service en goed telefonisch bereikbaar.
Medewerkers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam en geven goed advies.

ron 02-07-2019

Dag voor de vakantie begeeft onze camera het. OP zondag, een uur voor sluitingstijd een camera van onze keuze kunnen reserveren en op kunnen halen in een andere stad, zodat wij een camera hadden. Super goede en vriendelijke service !!!

David 02-07-2019

Snelle en juiste levering. Apparaat voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Sanko 02-07-2019

Goede service op tijd bezorgd en veel keus en goede spullen. Aardige bezorgers netjes en beleefd

Yvonne Luijbregts 02-07-2019

Wasmachine kapot, wat nu? De site can coolblue en diverse andere geraadpleegd. Coolblue kwam naar voren als zeer snelle leveraar. (smiddags besteld en de andere dag in huis) Wat mij opviel is dat de monteurs die de wasmachine kwamen plaatsen ontzettend servicegericht waren en behulpzaam. Een dikke pluim voor beide monteurs. Ik raad iedereen aan om te kiezen voor Coolblue

Masja 01-07-2019

Gratis geleverd door vriendelijke bezorgers. Mijn droger werd gelijk neergezet en klaar gemaakt voor gebruik. Goede service!

Cleanwash 01-07-2019

Ik had een Bosch wasmachine besteld. Hij zou op zaterdagmiddag worden geleverd tegen een meerprijs. Dat lukte niet. Ik heb een afspraak gemaakt voor maandag. DE wasmachine werd keurig geplaatst door vriendelijk personeel. Alles leek prima in orde maar er zitten 2 kranen op de zolder. Één kraan voor de wasmachine en één kraan voor de cv te vullen. Helaas heeft men beide kranen geopend en kwamen wij er later achter dat er water op de vloer van de zolder stond. Als ik alles op een rij zet is Coolblue niet de winkel voor mij. Volgende keer weer naar een normale winkel waar men ook u tegen mij zegt.

Beste meneer/mevrouw Cleanwash,

Bedankt voor uw bericht. Laat ik beginnen met het probleem rondom het tutoyeren. Coolblue is een ‘je’-bedrijf. We zeggen niet alleen ‘je’ tegen elkaar, maar ook tegen onze klant. Wel zo persoonlijk en informeel. Tot nu toe spraken we onze klanten al aan met ‘je’ op onze website en op social media, maar nog niet aan de telefoon en in onze e-mails. Daarom hebben we besloten om overal ‘je’ te zeggen: in alle mails en aan de telefoon. Dit is ingevoerd sinds 1 februari 2017. Het is jammer dat dit verkeerd is overgekomen. Ik zal u dan ook vanaf nu aanspreken naar uw wens.

Natuurlijk ontzettend vervelend dat de machine op de verkeerde kraan is aangesloten. Dit hoort ook niet. Binnen Coolblue spreken wij onze bezorgers er natuurlijk op aan. Als er nog nazorg nodig is, dan verzorgen wij deze graag. Eén belletje naar onze klantenservice is voldoende.

Swa 01-07-2019

Deze winkel/webshop heeft een goede service, vriendelijke en eerlijke klantendienst. Veelbelovende en goede producten. Waarom het op een ander gaan zoeken als het hier ook te verkrijgen is. Een super tevreden klant.

Willemse 01-07-2019

Coolblue is een van de weinige webshops die doet wat het beloofd...
Waar je als klant echt belangrijk bent .
Zeer ruime keuze uit diverse producten en voor de iets kleinere portefeuille is er vaak een tweede handse versie ( vaak alleen de doos geopend of kleine kras)
En wat ik persoonlijk erg leuk vond was dat ik na het bestellen en voor de levering een email kreeg met tips en aansluit advies van het gekochte product...

Antoine 01-07-2019

Op de website is alle nodige en nuttige informatie m.b.t. tot het gezochte product overzichtelijk weergegeven.
Eerlijke prijzen, correcte informatie, snelle levering volgens afspraak

Samantha 01-07-2019

Genoeg keuze. Groot assortiment in verschillende prijs klasses. Handige reviews. Levering dezelfde dag is vaak mogelijk.

Felix 01-07-2019

Klantvriendelijkheid, uitstekende service en betrouwbaarheid .
Mag post.nl hier een voorbeeld van nemen!!
Wordt je half uur van tevoren ( per telefoon) ,op de hoogte gebracht vanuit het hoofdkantoor + chauffeur om aan te geven hoe laat ze bij jou voor de deur staan.

Richard 01-07-2019

Snelle levering en producten voorradig, was heet weer en binnen 24 uur een aircooler in huis

frank 30-06-2019

in deze shop gevonden wat ik zocht en ook zo vlot en correct uitgeleverd. Prima service

Nienkemper 30-06-2019

Prima website met goed filter mogelijkheden en aanbevelingen. Niet alleen reviews van klanten maar ook van CoolBlue medewerkers en experts, zeer goed.
Ruim assortiment, en ruime keuze in merken.

claude 30-06-2019

Zaterdag terug van reis, tuinpomp te lang drooggelopen tijdens afwezigheid. Dezelfde dag pomp besteld de zondagmorgen 9u geleverd. Daar bovenop was de prijs goedkoper dan bij andere leveranciers. Waar kan het nog beter? Ik zou het echt niet weten.
Met vriendelijke groeten.
....

Nico 30-06-2019

Nieuwe wasmachine:
Alles verliep zeer soepel, duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Bezorging verliep helemaal top. Bezorgers vriendelijk, netjes, snel en deskundig helemaal zoals het hoort.

v susteren 30-06-2019

ze hebben mijn een airco verkocht die op de site stond als a+en kreeg die en er stond een a op de doos.
100 % weet ik dat,ik mailen en ze hadden het al verandert gauw in a op de site en was niet meer leverbaar.
Nu krijg ik een voucher,van 25 euro die moet ik voor 29 sept. gebruiken,maar ik koop daar niets meer.
Kan hem terug sturen zeggen ze dan krijg ik het geld terug,maar daar gaat het mijn niet om.
Ze moeten bekennen dat het op die site verandert is,en wel door ...... van coolblue of iemand anders.
Ik heb steeds ........ gehad met mailen,maar sinds dat geval niet meer ......

Beste meneer/mevrouw van Susteren,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als blijkt dat er iets net even anders is. Wij begrijpen dat je graag energiezuinig een airco wilt gebruiken.

Helaas kunnen wij niet terug halen wat er wel en niet op de site stond. Omdat we het vervelend vinden is er een voucher aangeboden. Deze voucher staat niet op naam en mag je ook weggeven.

Andere optie is om de airco terug te sturen binnen de tevredenheidsgarantie.

Bert.G 30-06-2019

Reeds eerder middels de website van Coolblue een aankoop gedaan. Vooral het groot assortiment aan producten als de prijsstelling en snelheid van levering is de belangrijkste reden om weer bij hun een bestelling te plaatsen.

Michiel 29-06-2019

"Vandaag besteld, morgen in huis" en "alles voor een glimlach". Mooie slogans maar Coolblue komt dit dus niet na.
"U kunt ook ons bereiken via facebook", krijg je te horen aan de telefoon als je 30 minuten moet wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt. En via twitter is er ook een mogelijk tot contact. Echter via Twitter en Facebook wordt er totaal niet gereageerd, via telefoon krijg je te horen dat er tig wachtende voor u zijn en als je dan iemand aan de telefoon krijgt na 30 minuten, komt deze zijn beloftes niet na.
Kortom, denk eerst na voordat je bij Coolblue iets besteld, als het mis gaat dan wordt je gewoon genegeerd als klant.

Beste Michiel,

Wat ontzettend vervelend dat het een en ander niet helemaal lekker loopt met jouw bestelling dit hoort natuurlijk niet. Wij willen graag al onze klanten netjes te woord staan, daarom kan het zijn dat het wat drukker is op onze klantenservice.

Is het ondertussen wel voor je opgelost?

Michiel 02-07-2019

Helaas is het probleem niet opgelost, Coolblue (in persoon van Oleg van Coolblue) ging ervoor zorgen dat het pakketje retour ging komen. Echter vandaag kreeg ik toch weer een mail van PostNL dat ik het pakket op kon halen bij de afhaallocatie in de buurt.

Er is dus weer iets belooft en niet na gekomen.

Iris 29-06-2019

Online winkelen is snel, efficiënt en onpersoonlijk geworden. Geen gedoe, zeg maar. Dat maakt dat ik nogal eens wissel van online winkel. Het maakt toch niet zoveel uit wat je waar koopt, het enige waar ik nog op selecteer zijn retour voorwaarden of klantenservice als er iets mis is met de levering of het product.
Tot Coolblue. Coolblue heeft zichzelf een karakter aangemeten. Hun 'wachttherapie', ook al hoefde ik maar een avond te wachten voor hun levering, bracht een glimlach op mijn gezicht. Coolblue snapt haar klanten, snapt wat mensen prettig of vervelend vinden aan online winkelen, en maken het - waar mogelijk - plezieriger.

Anna 29-06-2019

Nog een voldoende, vanwege eerdere wel op tijd geleverde goederen. Dit keer hun belofte niet nagekomen en 1x melding dat bezorging een dag later zou plaatsvinden. Je blijft ervoor thuis en hoort verder niets, van de tracking word je ook niet wijzer, die gaat van afleveren naar in depot. Uiteindelijk wordt het 2 dagen later bezorgd zonder enig excuus, dat is jammer.

Henk uit Oosthuizen 29-06-2019

doen wat je belooft , leveren binnen 24 uur.
Voor zo een prijs kan je niet bij een ander terecht

Stijn Hendriks 29-06-2019

Elke keer als ik iets gekocht had, had ik het de volgende dag ook daadwerkelijk binnen.
Er is altijd genoeg keuze uit producten en zo goed als altijd gewoon op voorraad.
Klantenservice waar anderen van kunnen leren, direct met klant in contact en meteen naar de oplossing zoeken. Niet moeilijk doen maar gewoon het probleem oplossen.
In één woord is Coolblue:
Fantastisch!

Willy 29-06-2019

Lenovo desktop aangeschaft
lichte ,snelle computer, mooi vormgegeven en makkelijk te installeren en in gebruik
en je hoort hem niet zo stil.
kwaliteit voor een goeie prijs

Willy 29-06-2019

Coolblue heeft een betrouwbare , vriendelijke en overzichtelijke website zonder opdringerig te zijn.
Bekend om de goeie service en snelle bezorging
Goede spullen voor een goede prijs

Ger 29-06-2019

Ik bestel nu al een aantal jaar bij Coolblue en tot nu toe alleen maar lof. Goede website. Snelle levering. Snel antwoord via mail. En ik betaal liever een paar euro meer. Want heb je vragen of contact nodig nou dan duurt het in ieder geval geen dagen voor je antwoord hebt. En de service is ook prima kan ik van veel andere winkels niet zeggen daar word je van het kastje naar de muur gestuurd en dan uiteindelijk weet je het nog niet...

Bedankt Coolblue medewerkers...

Mart 29-06-2019

Naast een groot aanbod van artikelen bied Coolblue ook zeer goede afhandeling aan van retouren, reparatie/vervanging. Installatie van apparatuur zoals een inbouw vaatwasser is professioneel!

john 29-06-2019

koop hier al 2 jaar en nog nooit problemen gehad. top winkel. en de bestellingen worden altijd netjes en op tijd geleverd.

Ad 28-06-2019

Coolblue loopt voorop als het gaat om webwinkelen... de uitbreding met de winkels/showrooms maakt het alleen maar beter. Alleen jammer dat ook in een grote stad als Rotterdam niet alle productcategorieën in de winkel bekeken kunnen worden

PB 28-06-2019

Afgelopen vrijdag is de diepvries kapot gegaan, dus dachten wij die bij Coolblue te bestellen, want als je voor 23:59 besteld zal het de volgende dag geleverd worden en in ons geval ook worden geïnstalleerd. Zo kregen we daarna een bevestigingsmail dat het de volgende morgen wordt geleverd. Die volgende morgen na een hele poos wachten besloten we de klantenservice te bellen. Na 3 kwartier wachten om de klantenservice te bereiken kregen we te horen dat de diepvries niet de desbetreffende dag zaterdag wordt geleverd maar pas dinsdag. Terwijl wij met eten zaten die aan het ontdooien was, als we dit eerder hadden geweten hadden we de diepvries meteen in de winkel gekocht dan online, aangezien er in ons geval geen rekening gehouden werd met de levering waar ze zichzelf altijd mee prijzen en deze ervaring heb ik al één keer meer meegemaakt met dit bedrijf. Waardeloos bedrijf in mijn ogen.

Beste PB,

Wat ontzettend vervelend dat juist nu jouw vriezer stuk gaat. Je besteld een nieuwe bij Coolblue en helaas vanwege onverwachte drukte lukt het ons niet om binnen de gestelde 24uur te leveren. Jij bent de dupe, dit hoort natuurlijk niet. Het spijt ons.