Jan 02-07-2023

Wasmachine werd 's avonds laat pas besteld en de volgende dag rond de middag al geleverd, geïnstalleerd en de oude machine meegenomen.
Vlotter kan niet

Sandra 02-07-2023

Veel keuze, goede uitleg, vlekkeloze levering en installatie. Door de mogelijkheid van vergelijken wordt de keuze eenvoudiger. Snelle levering en picknick - up van je oude toestel

Thalia 02-07-2023

Bij coolblue komt het bijna altijd de volgende dag al aan wat heel fijn is, levering is altijd in orde en altijd heel goeie producten.

Daniel 02-07-2023

Altijd top en stipt, ook steeds goede prijzen
Vanaf de aankomst word je ontvangen en begeleid een aanrader

Hanne 02-07-2023

Heel goede service, klantendienst reageert snel en ze zijn zeer vriendelijk. De producten worden vlot geleverd. Over het algemeen dus zeer tevreden van Coolblue!

Heleen VM 01-07-2023

Altijd op tijd geleverd. Een groot pluspunt is dat het met de fiets geleverd wordt.

Samuel 30-06-2023

Dit is een top shop altijd heel vriendelijke en niet opdringerig en er is altijd goede duidelijkheid als je iets koopt

Joris 30-06-2023

Ik heb online het verkeerde besteld en ben nadien in de winkel gegaan. Niet alleen konden ze me helpen om het om te wisselen maar hebben ze me ook geholpen om Viking Deals toe te passen. Ze hebben geluisterd en een aangepaste oplossing voorgesteld. Bij elke stap kreeg ik de uitleg dat pertinent was.

Francis 29-06-2023

Enorme keuze, competitieve prijzen,snelle levering. Post NL heeft echter niet gebeld om levering aan te kondigen ..

mooie service 29-06-2023

perfect alles in orde, mooie afhandeling van bestellingen en prachtige service

Stef 29-06-2023

Je krijgt hier een duidelijke uitleg over alle producten,en een snelle of gepersonaliseerde levering. Alleen spijtig dat de shops zo ver zijn. De prijzen vind ik ook nog wel ok. Cool

Vince 29-06-2023

Perfecte service zowel voor als na aankoop.
Competitieve prijzen, snelle levering, degelijke uitleg, handige website.
Na al die jaren nog steeds mijn eerste keuze voor klein en groot electronica.

Fernand 29-06-2023

Voldoende keuze, gemakkelijk bestellen en snel leveren.
De man die de wasmachine bracht was bijzonder behulpzaam en zeer vriendelijk.
Wat ik wel merkwaardig vond, was dat aan de vrachtwagen geen lift was, zo dat de chauffeur de wasmachine met de hand uit de vrachtwagen moest tillen. Ik vind dat redelijk onverantwoord...

Ans 29-06-2023

De werking ging snel, correct, helder. Communicatie en stiptheid zijn jullie troeven. Alles verliep vlot!

Davy 28-06-2023

Zondag avond bestelde ik de Eufycam 3 Duo pack & Video Doorbell voor 664€. Twee dagen later was het materiaal thuis, allemaal prima in orde en werkend zoals beloofd in de omschrijving. Maar mijn mond viel open van verbazing toen ik vast stelde dat dezelfde set 2 dagen na mijn bestelling, op dinsdag aangeboden werd voor 548€! Het voelt toch een beetje aan als bedrogen worden...

Els 28-06-2023

Makkelijk om producten te vergelijken.
Supersnelle levering!
De jongens zijn supertevreden met hun smartphone.

Pieter 28-06-2023

Gewoon heel overzichtelijk, eenvoudig een bestelling te plaatsen en correcte snelle levering.

SFares 27-06-2023

Winkelpersoneel is vriendelijk en correct.
Snel geholpen. Eigenlijk nooit problemen gehad met Coolblue, zowel online als in de shop altijd correct en vriendelijk.

Silvio 27-06-2023

Vriendelijke service! Ben blij met mijn IPad. Ik heb al vaker gekocht bij Coolblue en ben altijd tevreden.

Kristoff 26-06-2023

Zeer leuke en overzichtelijke website waar je in 1-2-3 een bestelling kan plaatsen en zelf je ophaalmomentje kan kiezen. Maximaal 5 minuten binnen geweest en ik kwam alweer buiten met mijn bestelling EN de vriendelijke medewerker en zijn karretje, die me geholpen heeft alles in de auto te laden (was nogal groot en zwaar).

Sabina Botwina 26-06-2023

Heel blij met service,bliksemsnel pakje ontvangen.Ik verwachtte snel maar binnen 22uren dat was een mega positive verrassing.Hartelijk bedankt ik kom zeker en vast bij Coolblue terug !

Eric 25-06-2023

Alles perfect verlopen dankzij een goede website. top service. een aanrader. Thanks

Van Turnhout Diane 25-06-2023

Als je via de website iets wil bestellen gaat het niet altijd, maar via de app en account is er geen noemenswaardig probleem. Zo heb ik het ervaren, dus misschien eens attentie op nemen

De Plancke Kurt 25-06-2023

Goed product aangekocht…Snelle levering,goede prijs maakt het plaatje compleet.Jammer dat de levering niet gratis gebeurd.

Derk 25-06-2023

Veel keuze, goede filters, extra uitleg door Coolblue zelf door artikels en filmpjes