Deze score is berekend op basis van 4136 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bennie 28-10-2020

Coolblue is voor mij de meest correcte webshop, je kan altijd direct zien of het voorradig is, voor je besteld, de levering is heel snel en bij vragen of problemen heb je ook heel snel antwoord. Ik kijk altijd eerst bij Coolblue

een ontevreden klant 28-10-2020

Langs deze weg wil ik mijn ongenoegen uiten over de naservice en dienstverlening van coolblue!Bij het terugsturen in een garantie periode van een artikel, de uitleg bekomen dat het allemaal de fout van de klant. Beter nog, klanten laten betalen voor onherstelde zaken terug te krijgen! Ongelooflijk. Zeg het voort, koop nooit meer bij coolblue! Bol.com en andere sites lkeveren ps naservice. Hun slogan "alles voor een glimlach" is ver te zoeken bij klanten!

Roel 27-10-2020

Over het algemeen heeft Coolblue kwalitatief goede producten in assortiment ipv zoveel mogelijk producten, maar nog wel voldoende keuze. Tevens prettig navigeren door assortiment met uitgebreid aantal filters. En altijd uitgebreide productinformatie er bij inclusief handleiding.
Bijna overbodig om te vermelden, zoals bekend snelle levering.

Jeroen 27-10-2020

heldere site, zeer snelle levering en als het moet goed contact en zonder zeuren terug. Service dus!

Mario 27-10-2020

Ruime overzichtelijke keuze op de website, vandaag bestellen en morgen in huis.

Vincent 27-10-2020

Coolblue heeft een goede website met product informatie en reviews. Goede service en afspraken komen ze na.

Richard 27-10-2020

Ik meerdere producten bij Coolblue gekocht in de afgelopen jaren. Deze zijn altijd scherp geprijst en op tijd bezorgd. De website is overzichtelijk en van goede (en actuele) informatie voorzien. Top!

Danny 27-10-2020

Enige winkel online waarvan ik wéét dat ik ervan op aan kan als het gaat om nakomen van de op website gedane beloften.
Groot, zo niet enorm, assortiment. Goede, eerlijke prijzen. Veel gebruikerservaringen terug te lezen, alsmede reviews van hun eigen personeel en een schat aan gegevens met betrekking tot productspecificaties.
Snelle levering, fysieke winkels. Zelfs de dozen waarin je verzending verstuurd word zijn een waar feestje om te ontvangen en uit te pakken. Goede aftersales, al heb ik die niet heel vaak nodig gehad.

Alles voor een glimlach zeggen ze. Als iedere webshop de helft doet van wat CoolBlue doet, zou een glimlach op mijn gezicht brengen. CoolBlue is wat betreft de overtreffende trap van een glimlach... Je weet wel, de kramp in je bakkes van het glimlachen wanneer je verliefd bent.

Martine 27-10-2020

Ik vind de site heel overzichtelijk. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Leveringstijd wordt correct nageleefd. Coolblue is een echte aanrader

Annick 27-10-2020

Perfecte levering binnen de 24 uur. Gebruiksvriendelijke website met veel recensies.

Christel H 27-10-2020

Duidelijke omschrijving van producten. Veel keuze en fijn dat je het kan vergelijken. Op zaterdag besteld en op zondag! Gratis! In huis. Heel fijn!

Helen 27-10-2020

Heerlijke zaak.. op zaterdag houd je droger ermee op en zondag draait de nieuwe weer..veel keuze en fijn vergelijken

Erik 27-10-2020

Dit is ee nonline shop die aan al mijn wensen voldoet, goede en adequate service en daarnaast ook nog eens snelle levering. ''Alles voor een glimlach' maken ze zeker waar. Ik ben en blijf een klant ook al zijn ze niet altijd de goedkoopste!

Onno 27-10-2020

Heel snel bezorgt (volgende dag zoals beloofd) & goede communicatie over het moment van bezorgen.
Goed dat het bezorgd wordt op de bakfiets (klein pakket) mbt milieu & vriendelijke bezorger.

Nathalie 27-10-2020

Online de bestelling geplaatst en opgehaald in de winkel in Gent.
met alle corona maatregelen en ondanks de wachtrij buiten, netjes en heel snel geholpen.
Was ook alleen maar ophalen maar dat is helemaal vlot verlopen, een aanrader

Vero 27-10-2020

Vlotte en correcte levering, met via mail aantal tips over je aangekochte goederen.

Richard 27-10-2020

Snelle levering, zelfs op zondag! Gebracht met de fiets, dus Coolblue is ook Cool’green’ 😊

Christophe 27-10-2020

Heb bij jullie een 2de kans machine van Bosch gekocht maar er zat geen originele handleiding in de doos.
Toestel op zich ok, vandaag getest en werkt goed.

Erik V 27-10-2020

Ik ben blij met de geleverde service: scherpe prijzen, snelle levering & goede opvolging als er iets misloopt.

meyntjens 27-10-2020

Enorm snelle levering van mijn Apple Magic Toetsenbord en Apple Magic Trackpad, superblij met mijn pakketje! Ik betaalde bij Coolblue zelfs minder voor mijn producten dan op vergelijkbare webshops! HAPPY CUSTOMER 👍🏼

Giancarlo 27-10-2020

Summier: Fijn, snel en klantvriendelijk.

Coolblue is een fantastische winkel. Ze leveren altijd de producten snel en heel bij je aan de deur. Ook is de klantenservice heel snel en helpt je goed. Ook als ik vragen heb buiten hun producten of garantie helpen ze goed.

Coolblue is niet altijd de goedkoopste maar qua service is het wel de beste.

H. van der Lugt 27-10-2020

Fijne webshop. Duidelijke en prettige website. Goede klantenservice (hoewel het al even geleden is dat ik deze nodig had). Snelle bevestiging van aankoop. Snelle levering. Gekochte artikelen goed verpakt.

CF 27-10-2020

Duidelijke omschrijving van artikelen. Na plaatsen van bestelling en gewenste dag van levering word je goed geïnformeerd over geschat tijdstip van bezorgen. Op dag van bezorging krijg je tijdig bericht over bezorgtijdstip. Product wordt netjes uitgepakt en afgeleverd. TOP!

Danny Moens 27-10-2020

Gebruiksvriendelijke site, logische stappen voor bestelling en betaling, dat gaat zeer vlot.

Mireille Rutten 27-10-2020

Slechte service (bezorgers wilden de machine niet in de kelder plaatsen en ik had wel 20 euro betaald voor plaatsing) en het duurt heel lang voor je je geld terugkrijgt. En dan heb ik het over een wasmachine en geen stijltang hè.

Velde 27-10-2020

Snelle service en voorspelbaar qua bezorgtijd! Ideaal voor online shopping.

am.vin 27-10-2020

Gebruiksvriendelijke shop, goede bezorging, goede service. Al met al een top bedrijf.

H 27-10-2020

Goede bezorging door vriendelijke mensen die de koelkast netjes op de plek zetten. Koelkast was een tweede kansje en zag er goed uit voor een leuk bedrag. Hij was alleen niet schoon gemaakt van binnen.

Rhodé 27-10-2020

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat het een mooie prijs was voor het product en omdat het de volgende dag in huis was.

Bouke 26-10-2020

Coolblue is fijne webwinkel waar ik eenvoudig en snel kan bestellen.
Bezorging is snel, maar afhankelijk van PostNL. De bezorging kan soms een dag langer duren verwacht.
Coolblue klantenservice is zeer goed, een betrouwbare webwinkel waar je zonder zorgen kan bestellen.

ingrid 26-10-2020

Snelle en goede levering van de bestelde stofzuiger, binnen 24 uur, zoals vermeld op de website!
Communicatie is uitstekend, door duidelijke informatie gedurende het proces van oriëntatie, bestellen tot leveren van een product.
Op basis van de goede prijs/kwaliteit verhouding heb ik al eerder, naar grote tevredenheid, diverse apparaten gekocht bij dit bedrijf. Coolblue doet wat hij zegt en heeft daarom aan mij een trouwe klant.

Nick Dessauvages 26-10-2020

Super top bedrijf die je klanten reis compleet maakt. Vandaag bestelt en morgen in huis, eenmaal in de winkel wordt je enthousiast onthaald en doorverwezen naar een verkoper die je met een glimlach helpt. Top! Top en nogmaals top

Joop 26-10-2020

Snelle levering. Goede prijs-kwaliteit. Duidelijke website. En mooi dat je een mail krijgt met leuke tips hoe de airfryer te gebruiken. Kortom, wij zijn enorm tevreden!

Hans Buitendijk 26-10-2020

Alles weer in orde. Nette behandeling. Vrolijke bezorger (het was dan ook mooi fietsweer). Leuk filmpje m.b.t. het gekochte product.

Nog geen service nodig gehad, maar die is altijd top bij Coolbleu. Feitelijk de reden dat ik daar koop.

Remco 26-10-2020

Om 9 uur in de avond een bestelling gedaan en de volgende dag om 11:30 was het al binnen!
Zeer goede updates over de status van de bestelling

tony 26-10-2020

kwalitatieve pruducten voor een prijstechnische goede prijs, omringt door een goede service en snelle levering. kortom ..levering zoals het hoort !

Lucas 26-10-2020

Toffe winkel en behulpzaam personeel. Moeiteloos laveren door de website en bij alle items voldoende uitleg, kortom fantastische ervaring om te winkelen vanuit je zetel en om in je “kot” te blijven. Heel toffe levering altijd op tijd en super vriendelijk personeel!!!!! Zeer zorgvuldige informatie over de op handen zijnde levertijd bijna tot op de minuut.
Kortom twijfel niet het de Max.

Voet Carine 26-10-2020

Hetgeen ik wou bestellen was bij jullie het goedkoopst.
Zeer goede uitleg op de site.
Zeer vlotte service, besteld in de namiddag en 's anderendaags geleverd
Top

AMC 26-10-2020

Voor een meer of mindere leek makkelijk zelfs om een laptop te kiezen. Menu laat zien, met goede makkelijke uitleg, alle keuzemomenten zien. Aan eind paar laptops over waar de keuze uit kan worden gemaakt. Leert er iets van zelfs. gekozen product goed, bezorging ook.

Colbers 26-10-2020

Duidelijk, kwaliteit, snel, bij kostbare producten supergoed verpakt. En zorgvuldig bezorgd.

Filip 26-10-2020

Overzichtelijke webshop met handige filters en nuttige tips. Erg snelle levering, vandaag bestellen is morgen geleverd! Ook een zeer uitgebreid aanbod van merken.

Jan 26-10-2020

altijd leuk om iets via Coolblue te bestellen, altijd correct, en altijd met een glimlach. en dat hebben we allemaal nodig in deze bijzondere tijd.

eddy 26-10-2020

Veel producten. bezorgen op een bakfiets😀...super. denken aan de uitstoot co2. informatie over de bestelde product is goed. ga zo door ook in 2021

Thibault 26-10-2020

Zeer vriendelijke uitleg in de winkel. Zeer goede service en kwaliteit! Raad deze winkel zeker aan!

Marlies 26-10-2020

Coolblue heeft oog voor de klant, levert razend snel en is betrouwbaar (Komt hun afspraken na). Hun producten worden helder weergegeven, goed keuze menu waardoor ik snel vindt waar ik naar opzoek ben.

Richard 26-10-2020

Normaal ben ik zeer te spreken over Coolblue, maar de manier waarop de laatste levering is gegaan slaat kant nog wal.
Afgelopen vrijdag zouden onze nieuwe wasmachine en droger geleverd worden. Ik heb hiervoor speciaal een vrije dag gepland, voor mij als zelfstandige is dat geen goedkoop iets.
Na meerdere keren contact te hebben gehad met Coolblue, we hadden namelijk wel een dag maar geen tijdzone doorgedreven voor de levering, en meerdere keren bevestiging te hebben gehad dat de levering deze vrijdag komt, kregen we iets na 17:00 de mededeling dat de zending niet geleverd werd die dag.
De hele dag dus voor niets vrij genomen en thuis gebleven.
De volgende dag is alles overigens netjes afgeleverd.

Jan-Paul 26-10-2020

Coolblue laat absoluut een lach op je gezicht achter. Ook als je eventueel niets koopt doordat je altijd uiterst vriendelijk, integer en goed geholpen wordt. De kans op een goede aankoop waar je ook achteraf nog blij mee bent is hier maximaal, en zo niet is er nog geen man over boord. Producten worden netjes en vriendelijk binnen daarvoor staande tijd teruggenomen.

RJ 26-10-2020

Prettig browsen door de opties op de site met de mening van Coolblue erbij, snel in huis en gedetailleerd informatie wanneer ze voor je deur staan, inclusief een belletje vooraf. Helemaal goed!

Bert 26-10-2020

Niet de goedkoopste, maar wel een goede prijs, correcte website, snelle levering en vriendelijk personeel ook als je als koper iets fout hebt gedaan.

crul 26-10-2020

Duidelijk produktomschrijving en makkelijk om te bestellen, super vriendelijke medewerkers die mee denken om een probleem op te lossen.