Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marleen 20-02-2018 Via de website gekocht

Alles is echt perfect!

Ik moest een nieuwe wasmachine. Savonds besteld. Ik Werd goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ideaal dat je even gebeld en gemaild word van te voren dus niet 3 uur hoeft te wachten. Nieuwe werd naar boven gedragen ze deden erg voorzichtig met de muren! En de oude erg zware wasmachine werd weer mee terug genomen. Duidelijke uitleg en vriendelijke mannen! Erg te tevreden!

Martijn 20-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige volledige en snelle service

In hoofdzaak de supersnelle levering (op zondag!) en de service om het product (wasmachine) te plaatsen op zolder en de oude weer mee te nemen waren de doorslaggevende factoren om hier te bestellen. Op het moment dat de monteurs doorhadden dat ons zoontje jarig was geweest kwamen ze met ballonnen en kleurplaten aanzetten. Dat is toch een stukje klantvriendelijkheid die je zeker niet verwacht en waar je een glimlach van krijgt.

Viceroy 20-02-2018 Via de website gekocht

Coolblue bedankt!

Vond op internet TV kopen wel riskant. Probeerde toch maar Coolblue, belde en vertelde mijn wensen. De verkoper ging hier serieus op in en zocht met mij naar de TV die aan mijn wensen voldeed zonder mij in een richting te sturen. Toen ik mijn keuze had gemaakt ondersteunde hij die met argumenten. Heel positief.

md 20-02-2018 Via de website gekocht

top service&klantvriendelijke benadering.zelfs bij klachten

Ik vind de filosofie binnen coolblue geweldig. O.a. de teksten op de verpakkingen, de tips om het wachten te veraangenamen (ook al wordt het super snel geleverd. Zelfs op zondag!)
De afhandelingen bij klachten is elke keer goed en prettig verlopen.
Ik heb mijn laatste product ook bij coolblue gekocht door eerdere positieve koop ervaringen. Al was het iets duurder.

Pascal Vangheluwe 20-02-2018 Via de website gekocht

altijd correct !!!

je kan altijd rekenen op deze kerels!!
al meerdere keren bij coolblue besteld en steeds tevreden!
de duidelijke uitleg met video indien je iets niet helemaal duidelijk is, Je kan je vraag stellen en je wordt zo geholpen. Onlangs had ik een probleem met mijn smartphone:
Geen probleem!!! gewoon gratis terug mogen sturen en werd zonder verdere vragen gerepareerd ! Chapeau coolblue !!!

Jan 20-02-2018 Via de website gekocht

Super snel, zelfs op zondag. TOP

Op zaterdag besteld, op zondag geleverd zonder extra kosten.
Betaling ging niet goed maar na 1 telefoontje direct opgelost.

Mark aalderink 20-02-2018 Via de website gekocht

Prima hoor

toen ze aankwamen op de juiste tijd, hebben ze zich netjes voorgesteld. Ze leverden de wasmachine tot aan de plek waar die hoorde en aangesloten. Verder gaven ze nog wat goede tips en namen de oude weer mee terug

T. Ebben 20-02-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd erg snelle en betrouwbare service!

Ik koop altijd blindelings bij Coolblue, nog nooit op geen enkel punt problemen gehad. Coolblue heeft een erg goede, duidelijke en overzichtelijke site. Wat mij betreft een van de beste van Nederland. Ook na het plaatsen van de bestelling wordt je prima op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling, die erg snel is: de volgende dag al in huis. En ook het retourbeleid is erg goed en eenvoudig.
Naast de site, betrouwbaarheid, service, kennis en snelheid van levering is het enorme assortiment een absoluut pluspunt!

Peter 20-02-2018 Via de website gekocht

Eerlijke prijzen,ruim aanbod

De overzichtelijke site,het ruime aanbod,de eerlijke prijzen,de snelle levering.De medewerkers van de winkel in Lochristi zijn altijd vriendelijk,behulpzaam en eerlijk.Ik heb ook al eens een retour moeten doen van een produkt,geen enkel probleem gehad.

Eric 20-02-2018 Via de website gekocht

Doet wat beloofd

Coolblue belooft correcte en snelle levering op de dag na bestelling en zo gebeurt, alles netjes thuis geleverd !

Britta 20-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service!

Fijne winkel, zeer goede service. Ik twijfelde over het kopen van een product en ik kreeg een eerlijk antwoord, dat stel ik altijd erg op prijs.

KarinBloupot 20-02-2018 Via de website gekocht

Heel fijn dat het produkt de volgende dag gelijk geleverd kan worden.
Ook de bezorgtijd is erg prettig.

Han 20-02-2018 Via de website gekocht

helaas

de 2e keus pan was toch beschadigd aan een handvat terwijl toch beloofd was dat er niets mee aan de hand zou zijn

Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat het door jou gekochte Tweedekans product niet aan onze omschrijving voldeed. Wij van Coolblue betreuren dit enorm en daarom wil ik je onze oprechte excuses aanbieden.

Hoewel wij achter onze Tweedekans producten staan en deze met de grootste zorg controleren kan er heel af en toe weleens iets over het hoofd gezien worden, echter willen wij dit uiteraard op een passende manier met je oplossen. Zou je ons kunnen voorzien van je ordernummer en een korte toelichting middels een bericht aan: geenglimlach@coolblue.nl, dan zorgen wij dat we spoedig een oplossing aan zullen dragen.

Nogmaals onze excuses voor de ongemakken.

Rob 20-02-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Iedere bestelling altijd op tijd. Telefonisch goed bereikbaar. Zeer goede service en betrouwbaar. Koop al 4 jaar bij Coolbleu :)

Sharpi 20-02-2018 Via de website gekocht

Vrolijke mannen en goede service

Ik koos voor Coolblue, omdat een glimlach niets kost en iedereen past;) nee gein de website gaf een duidelijk advies, de service snel. De afhandeling relaxed en met een glimlach. Je wordt goed op de hoogte gehouden waardoor je verwachting goed wordt gemanaged en je inderdaad een glimlach krijgt. Prima product, via een fijne website en gebracht met een persoonlijke glimlach.

Alard 20-02-2018 Via de website gekocht

Snelle perfecte levering

Op zaterdagmiddag besteld, zondag geleverd, netjes binnen de tijd die track & trace aangaf. Ideaal! Alles goed verpakt.

Freshjuicy 20-02-2018 In de winkel gekocht
Wilrijk

Leugen

Ik heb bij Coolblue mijn smartphone gekocht. Ik had eerst gebeld om te vragen of zij de gegevens zouden overzetten wat uitbundig werd beloofd als de normaalste zaak. Vol overtuiging ben ik dus naar de winkel geweest, het toestel gekocht en betaald. Toen ik de verkoper vroeg om de gegevens over te zetten zei die dat het niet kon om de vrijwaring van privegegevens. Totale onzin uiteraard. Geloof dus Coolblue niet,

Puk 20-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf!

Het bedrijf is SUPER! Als er een probleem is (wat bijna niet voorkomt) word dit opgelost. De winkel heeft een ruim assortiment en de levering is fantastisch snel.

jeannette scheepers van dartel 20-02-2018 Via de website gekocht

zeer goede webwinkel

kwaliteit prijs verhouding is zeer goed ze hebben snelle levering
veel keuze in producten ze hebben goede service echt n aanrader

Andre 20-02-2018 Via de website gekocht

toppie s avonds besteld en zelfs op zondag thuis bezorgd!!

geweldig, dacht dat het op maandag zou worden gebracht maar tot mijn verbazing werd het op zondag bezorgd!

Sandy 20-02-2018 Via de website gekocht

Snel geregeld

Was op zoek naar een nieuwe koffiemachine deze snel gevonden op de site van Coolbleu waarbij ook nog een aantal pakketdeals werden aangeboden waardoor ik gelijk een compleet pakket had, dit is gewoon een slimme manier van verkopen en handig voor de koper

Marina 20-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Om 20.30 uur 's avonds een droger besteld en 's morgens om 08.30 uur zat de 1ste was er al in! Super snel en vriendelijk personeel!

Zef 19-02-2018 Via de website gekocht

Een mix van goed en slecht.

Bestelling en levering van een Samsung Galaxy A5 2017 verliepen probleemloos.
Betaling van een cashback van 30 euro door Coolblue verliep zeer moeizaam. De klantenservice reageerde snel op vragen en opmerkingen van mijn kant maar schoof het probleem intern heen en weer, stelde mij meerdere malen een nieuwe (overbodige) vraag en kwam veel later dan toegezegd tot betaling.

Beste meneer/mevrouw,

Allereerst wil ik je hartelijk danken voor het geven van jouw feedback. Wij van Coolblue betreuren het dat je onze service als minder prettig hebt ervaren en daarom wil ik je onze oprechte excuses aanbieden.

Omdat wij bij Coolblue iedere dag streven naar verbeteringen zouden wij jouw specifieke geval graag intern evalueren, om zo lering te trekken uit hetgeen minder soepel verlopen is. Zou je ons middels een bericht aan: geenglimlach@coolblue.nl kunnen voorzien van een ordernummer en een korte toelichting, dan beloof ik dat wij spoedig bij je terugkomen met een passend antwoord.

Nogmaals onze excuses voor de ontstane ongemakken.

Coolblue.

Julia van Schaik 19-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede productomschrijving

Ik vond het erg fijn dat mijn product de volgende dag al geleverd werd. Ook vond ik het fijn om reviews te kunnen lezen en een duidelijke en realistische omschrijving kreeg van het product.

Emmy 19-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering

Snelle levering en heel duidelijk gecommuniceerd wanneer je pakket wordt geleverd. Aardige jongens die product afleverde.

70MP 19-02-2018 Via de website gekocht

Weer supersnel en goed!

Assortiment is zeer uitgebreid. Prijzen zijn oké.
Supersnelle levering en 's avonds = gratis!

Sander 19-02-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel

Online winkelen met de service van een winkel. Fijn is dat je terug kunt bij gebreken of als een product niet bevalt. De medewerker zei nog toen ik op het punt stond om te vertrekken: als het niet bevalt horen we het ook graag! Met een goed gevoel een aankoop gedaan dus. Het product was ook helemaal naar verwachtingen. Hier kan ik vaker aankopen doen.

Anna 19-02-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik vind coolblue top! En snel ook! Besteld in de middag en volgende dag was het al binnen. Geweldig !

Esther 19-02-2018 Via de website gekocht

Liever Coolblue

Coolblue heeft begrepen waar t om gaat, ruim assortiment, duidelijke website, snelle levering en uitstekende service. Daarnaast heeft iedere Coolblue verpakking een of meer grappige opmerkingen, wat ik dan weer leuk vind.
Qua prijs zijn ze hetzelfde als andere aanbieders, maar de service is vele malen beter.

Freddy Knockaert 19-02-2018 Via de website gekocht

Zeer goede website.

Zeer snelle en goede levering aan het opgegeven afhaalpunt.
Gemakkelijke betaling. Wat problemen met het originele bios moederbord. Na 10 sec bevroor het scherm en enkel opstarten via een nieuwe koude start. Om het bios te upgraden moet men dus zeer snel zijn. Na gelukte upgrade geen verdere problemen meer.

Joyce 19-02-2018 Via de website gekocht

Mooi product, erg slechte levering

Mooi product, je krijgt wat je verwacht. Alleen helaas niet op afgesproken tijden, wat dus totaal niet aan Coolblue ligt maar aan PostNL in dit geval. Bezorgers komen niet opdagen 3 dagen achter elkaar (ging om 2 aparte pakketten), geven aan wel gekomen te zijn naar Coolblue toe, geen briefjes in de brievenbus en ondertussen 14 uur thuis zitten wachten op de bezorgers. Uiteindelijk bij een PostNL punt moeten ophalen, bij PostNL punt hoefde geen legitimatie te laten zien terwijl dat wel gebruikelijk is maar PostNL had aangegeven dat dat niet hoefde. Geen goed woord over voor deze bezorging. Blijkbaar interesseert het PostNL helemaal niets of en wanneer je je pakket krijgt en wie hem krijgt. Dat terwijl we het over serieuze bedragen hebben. Klacht bij Coolblue ingediend wat betreft de bezorging, hier is erg netjes mee omgesprongen. Hoop dat het voor de bezorgingen in de toekomst helpt. Mocht het nog een keer gebeuren is het wel voor mij een reden om niet meer te bestellen maar voortaan spullen in de winkel te kopen.

Beste mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat de levering van je bestelling niet naar behoren is verlopen. Wij van Coolblue betreuren dit enorm en daarom wil ik je nogmaals onze oprechte excuses aanbieden.

Wij zijn blij om te lezen dat je ondertussen contact met ons hebt gehad en dat je van mening bent dat wij netjes zijn omgesprongen met je klacht. We willen je mededelen dat wij de leveringsproblematiek hebben teruggekoppeld aan onze bezorgpartner en dat zij beterschap hebben beloofd voor de toekomst.

Nogmaals onze oprechte excuses en heel veel plezier van je bestelling.

Paula 19-02-2018 Via de website gekocht

Super service

Fijne jongens die mijn wasmachine kwamen brengen
Vriendelijk en duidelijk met uitleg
Mooi op tijd en een telefoontje van te voren
Ga zo door !!

a linschoten 19-02-2018 Via de website gekocht

prima service

prima website, overzichtelijk, makkelijk bestellen en snelle en goede levering.
tot nu nog erg blij met mijn aankoop

Jolanda 19-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig service, hele nette bezorgers en zeer vriendelijk, willen alles wel doen wat je vraagt over het product wat je gekocht hebt. Ik raad zeker Cool blue aan bij mijn vrienden.

Patrick schnur 19-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Babylon

Deze winkel begrijpt datgene waar andere winkels in falen en dat is service! Al vele dingen besteld en goed en op tijd geleverd. Kwartie van te voren gebeld en tot op zolder geleverd voor niets! Andere dingen in de nieuwe winkel in den haag opgehaald en ook daar een dikke pluim voor het personeel.

Beld 19-02-2018 Via de website gekocht

Attent en betrouwbaar

Komen afspraken na op alle fronten. Kan concurreren met de andere webwinkels.
Veel keuze en prima site

Maarten Pouwels 19-02-2018 Via de website gekocht

Goeie video review en supersnel

Overzichtelijke en toegankelijke site. Goede praktische videoreviews. Goede en snelle service en levering!

Jet 19-02-2018 Via de website gekocht

Super service

De site is goed overzichtelijk. 'S avonds besteld en volgende dag in huis. Direct na bestelling al een tijdsindicatie. 15 minuten voor levering een telefoontje, dat ze er bijna waren.
De bezorgers waren erg vriendelijk, netjes en snel.
De oude droogtrommel hebben zij retour genomen. Net als verpakkingsmateriaal.
De dag na levering, ontvingen we nog een handgeschreven kaartje in de brievenbus. Enorm attent en geeft een positief gevoel. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Richard 19-02-2018 Via de website gekocht

Beste webwinkel, ruim assortiment en snelste levering.

Kan geen webwinkel in Nederland bedenken die betrouwbaarder is, het snelst levert en een ruim assortiment heeft.

Arnoud 19-02-2018 Via de website gekocht

Goed kunnen kiezen, snel binnen!

Coolblue is altijd een fijne webshop. Het is eenvoudig het juiste product te vinden, de filters die je helpen bij de selectie zijn altijd precies goed. Als je een beamer zoekt wil je selecteren op technische specificaties. Dat wordt goed gefaciliteerd.

Tonnie 19-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle en nette levering

Het is gewoon eerlijk goed en snel en vooral geen gezeur je hoeft geen dagen weken te wachten ze doen wat ze beloven helemaal blij mee

Dorian 19-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service & duidelijke afhandeling!

Coolblue bezogde snel, maar maakte boven al de online shop beleving heel erg goed! Coolblue lever een duidelijke beschrijving, uitgebreide reviews en hele snelle en volledige levering. De website van CoolBlue zorgt dat je precies weet wat je krijgt en wat je kan verwachten van het bestelde product, maar zo ook de bestelling zelf.

Jenny van Someren 19-02-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Geweldige winkel

Het is mijn eerste kennismaking met Cool Bleu en ben zeer tevreden. Vanaf de bestelling tot aflevering van het product zeer goed,vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ook de service was geweldi

Ada 19-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig snelle service

Ik heb een laptop besteld bij Coolblue.
Vanaf de bestelling tot de bezorging aan de deur, prima geregeld!
De laptop was bijzonder goed ingepakt en beschermd tegen stoten.

Siebrand 19-02-2018 Via de website gekocht

De bestelling wordt keurig op tijd en afspraak bezorgd.

Duidelijke website, goede uitleg en een fantastische service! Kortom ik kan iedereen aanbevelen om je product bij deze winkel te bestellen.

wallie 19-02-2018 Via de website gekocht

prima scheerapparaat

remmington scheerapparaat XR1430 Hyper flex Aqua gekocht en die is toppie !!!
voorheen philips 5000 series gehad maar kunnen aan deze niet tippen.
jongens wat een fijn apparaatje en dat voor die centen.
verder een duidelijke site snelle levering aan huis en makkelijk te bestellen bij Cool Bleu.
ben over alles zeer tevreden. groetjes Wil.

bianca 19-02-2018 Via de website gekocht

super bedrijf met geweldige service

Geweldig bedrijf met een snelle levering, geen verzendkosten en ook nog eens scherpe prijzen. een website die goed in elkaar zit en als iets niet voorradig is krijg je een mailtje zodra het binnen is en kan je gelijk bestellen, werkt super goed. Echt een aanrader dit bedrijf.

Dana Beers 19-02-2018 Via de website gekocht

Top Service & Snelle levering!

Professioneel advies. De medewerkers van Coolblue hebben echt kennis van zaken. Geweldige, snelle en vooral vriendelijke klantenservice. Producten zijn altijd binnen een dag geleverd. Menige kantenservice en winkel mag een voorbeeld nemen aan hen!!

W. Hiemstra 19-02-2018 Via de website gekocht

De website, service en het hele bestelproces is super.

De service en de snelle levering zijn gewoon geweldig. Je wordt enorm goed op de hoogte gehouden als je iets besteld hebt. En ze doen er alles aan om zich te verbeteren door constant feedback te vragen aan klanten.

Melle 19-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, uitstekende service, goede prijzen.

De site is overzichtelijk en je kunt makkelijk de producten met elkaar vergelijken. Als je dan een keus hebt gemaakt is de bestelling een appel en een ei en de levering de volgende dag.