Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Stefan 22-12-2020

Laptop valt zeer goed mee. Levering zeer goed geregeld.
Een product onder de tweede kans regeling, een zeer interessante formule.

Couvreur 22-12-2020

Prima. Gebruiksvriendelijke site.. Zeer makkelijk zaken op te zoeken zonder teveel blabla maar eenvoudige goede uitleg over producten.. Correcte service, duidelijke mails!

Kobe 22-12-2020

Zeer goede afhandeling & vlotte levering de dag nadien. Ik was aangenaam verrast dat er ook op zondag geleverd wordt! Dat is echt topservice!

carmell 22-12-2020

Veel keuze goede prijs van de artikelen en super snelle en correcte levering.

Chrisje 21-12-2020

Mijn Fitbit was kapot, woensdag binnen gedaan en vrijdag kreeg ik al een mail met een tegoed bon om een nieuwe mee te kopen wat ik ook direct gedaan heb en zaterdag zat hij al in de brievenbus.
Om 21.30 nog een antwoord via mail vd klantendienst.
Dus super blij met deze snelle, vriendelijke en professionele service.
Winkel bediende in Zaventem was ook top.

Annelies 21-12-2020

Altijd een super service. Snelle levering. Zelfs levering op zaterdag. Je kan kiezen wanneer ze leveren. Zalig gewoon. Kom je niet vaak tegen. En de prijzen zijn niet duurder dan ergens anders.

PR 21-12-2020

Overzichtelijke website, beste prijzen dat ik kon vinden voor het product en betrouwbare levering. Zeker aan te raden.

An 21-12-2020

Zeer snelle en correcte levering.
Makkelijk te gebruiken website en duidelijk

ellen 21-12-2020

Vanwege problemen met een andere online shop, via cool blue bestelt. binnen één dag had ik mijn gsm thuis geleverd zonder enige problemen.

Tina 21-12-2020

Zeer snelle levering, prima overzicht op de website. Alle info is voor handen.

SELS MARIAN 20-12-2020

Van bij het begin kreeg ik mails zodat ik mijn zending kon volgen. De mails waren duidelijk en wat er beloofd werd, kwam ook uit. De zending was er op het moment dat op voorhand werd meegedeeld. De bezorger bleef staan totdat ik aan de deur was, wat andere bezorgers niet doen. Die zetten hun pakje neer en zijn weg tegen de tijd dat ik van de 3de verdieping aan de voordeur ben.

Marijke B 20-12-2020

Coolblue zorgt niet enkel voor een correcte service, maar ook voor zorgvuldig uitgekozen producten, een snelle levering en een persoonlijke stijl. Dit laatste in het bijzonder is wat hen onderscheid van andere online winkels. Het is fijn dat ze de mogelijkheid bieden om live producten te kiezen met behulp van een medewerker maar zelfs al komt er geen persoonlijk contact aan te pas krijg je nog het gevoel dat ze met veel zorgvuldigheid je bestelling afhandelen.
Hun duurzame visie verdient ook extra punten!

Nicola 20-12-2020

Ik had een probleem met mijn product. Daarna een probleem van verzending met de post. Ik wens de operator die mijn probleem behandelde hartelijk te danken om dit zo goed aan te pakken. Ik ben zeer tevreden en promoot vrienden en collegas om ook aankopen te doen via coolblue.
Doe zo verder

Lara 20-12-2020

Ik koos voor Coolblue, omdat ik mijn aankoop dringend nodig had en aangezien er door drukte veel vertragingen zijn in bedrijven en bij de post was het niet zo vanzelf sprekend dat mijn pakketje de volgende dag geleverd zou worden. Maar dankzij Coolblue werd mijn pakje wel degelijk de dag erna meteen geleverd! Top service dus!

Kris 20-12-2020

Coolblue toch een begrip in e-commerce land. Bestel er regelmatig en altijd de dag nadien geleverd. Vroeger ook vaak gebruik gemaakt van levering op dezelfde dag maar sinds de Corona crisis is dit niet meer mogelijk in België.
Afgelopen week een Apple Airpods Max besteld en netjes de dag nadien geleverd. Zowel het bestelproces, de informatie en de levering zijn top geregeld. Zeker een plusje voor het betalen met Apple Pay.

Joni 20-12-2020

Coolblue geeft zeer goede informatie en maakt het gemakkelijk om het beste apparaat te kiezen uit een reeks keuzes. Het toestel werkt perfect! De dag na de bestelling was mijn pakket zelfs al aangekomen. Hierdoor kon ik al zeer snel terug genieten van de lekkere koffie van dolce gusto.

ch 20-12-2020

correcte afhandeling volgens afspraken, 1 dag te laat geleverd maar dat is gezien de huidige omstandigheden zeker geen slechte prestatie

Marco 20-12-2020

Duidelijke informatie over het product op de website. Zeer snelle levering, ondanks de kerstdrukte. Product was degelijk verpakt.

Bert Lenders 20-12-2020

Coolblue biedt een customer experience zoals ze zou moeten aangeboden worden. Duidelijke en eenvoudig te navigeren website, concurrentiële prijzen, altijd snelle levering en zeer persoonlijke service in geval van vragen en problemen. Kortom een voorbeeld voor velen!

Jean vanloffelt 20-12-2020

Levering,prijs en vriendelijk heel goed,maar desevice na levering laat te wensen over, ben al 5 dagen aan wachten voor de installatie van de TV voor dit werk is al betaald ze komen ze komen al 3X beloofd maar zelfs met prioriteit maar nog geen enkel persoon gezien.

Ine 20-12-2020

Heel betrouwbare en gebruiksvriendelijke shop. De producten worden steeds snel geleverd en hebben degelijke kwaliteit. De printer werkt heel goed en is makkelijk om te gebruiken. Een echte aanrader!

leentje 20-12-2020

Coolblue heeft een vrij gedetailleerde website, je krijgt voldoende informatie over de producten. Het bestellen gaat vlot en de snelheid waarmee ik heb heb thuisgekregen is grandioos. De volgende dag was het pakket reeds in mijn bezit. Wat ik ook wel tof vind is dat er een fysieke winkel is ook . Voor mij gelukkig in de buurt, dus je kan sommige items gewoon gaan bekijken , of naar de winkel laten komen en pas betalen in de winkel. Zo kan je nog van je aankoop afzien als het ding dan toch niet is wat je ervan verwachtte. een aanrader dus... keep up the good work

FemkeB 19-12-2020

De website is duidelijk en overzichtelijk.
Wel spijtig dat mijn pakje op een andere b post punt geleverd werd dan ik had doorgegeven.

Karin Gillis 19-12-2020

Alles voor een glimlach, dat is niets teveel gezegd.
En nu idd blij met de aankoop van een droogkast waarbij op de website duidelijk vergeleken kan worden tussen de merken, met eerlijke en goeie tips voor de aspirant koper. Ook de jongens die de droogkast hebben geleverd droegen bij aan de glimlach, correcte vrolijke mannen met verstand van zaken. Zeker in deze tijden waarin we wel een glimlach kunnen gebruiken, is dit een aanrader voor elke aspirant koper om de aanschaf te doen bij Coolblue, want echt, alles voor een glimlach.

JPDW 19-12-2020

Wat betreft levering en correctheid heb ik niet te klagen, alleen bij de aankoop van mijn microgolfoven stond in jullie website dat hij 1150Watt was, wat achteraf bleek dat hij maar 800Watt bleek te zijn. Er werd me wel gemeld dat ik deze mocht terug sturen, maar wat bleek dat het model niet bestond in 1150Watt. En indien ik een andere wou aankopen bleek hij ook veel duurder Te zijn. De aankoop was een geschenk en kon deze niet laten omruilen wat vanuit jullie ook geen tegenwaarde kwam. Vond ik jammer..... Laten we hopen dat de persoon er dan ook maar gelukkig zal mee zijn......