Paul Veithen 16-12-2020

De levering was goed op voorhand aangegeven en werd ook exact zo uitgevoerd. Proficiat.

anoniem 15-12-2020

ik vind coolblue een hele goede winkel maar het enige mindere vond ik dat er op de website stond dat als je het op zaterdag voor 23:59 hebt besteld het zondag in huis is want ik had het zaterdagmiddag besteld en is pas maandag toegekomen

Hilde 15-12-2020

Duidelijke website. Volledige informatie. Mails en berichten over vervolgstappen na je bestelling vind ik top. Vriendelijke bezorgers.

Berkmans 14-12-2020

Zeer goeie service, snelle levering. De droogkast is zeer modern, grote trommel en maakt weinig lawaai. Ik ben zeer tevreden

Marc van den Broeke 14-12-2020

Vriendelijke onvangst en alles begrijpelijk uitgelegd en voor de pakjesbezorgers een dikke pluim voor deze mensen in deze moeilijke tijden

Handan Öz 14-12-2020

Mijn bestelling is minder dan 24 uren geleverd. Prijzen zijn ook compatibel. Vorig jaar heb ik een apparaat terug gebracht en werknemers in de winkel waren heel vriendelijk en ze hebben me onmiddellijk gerembourseerd.

TS 14-12-2020

Tot op heden nog geen levering ontvangen. Levering was gepland voor 12/12 via BPost maar daar loopt het blijkbaar four.

Thomas 14-12-2020

In de namiddag besteld en de dag nadien geleverd. Snelle correcte service.
Ze maken wat grapjes en leuke zinnen bij hun bestelling en op hun doos, onnozel maar ik vind het eigenlijk wel nog leuk ook.

Dija 14-12-2020

Zeer snelle en correcte levering van het product! Ook voldoende informatie terug te vinden over het aangekochte toestel.

Zeb 13-12-2020

Ruime en goede selectie van producten. Snelle levering. Goede klantenservice.

Katrien 13-12-2020

handige website waar je makkelijk je weg vindt. Je kan steeds bijkomende informatie vragen. Indien nodig kan je met problemen in de fysieke winkel terecht. Vlugge, stipte levering.

Greta 12-12-2020

Superblij met mijn aankoop die ik in de namiddag deed en ‘s anderendaags al thuisbezorgd kreeg.

Harriëtte 12-12-2020

Goede service. Snelle levering. Producten van goede kwaliteit. En een grote variëteit aan producten.

Danserke 12-12-2020

Eindelijk wat beweging in deze tijd, lekker wat steppen tijdens het tv kijken

flip 12-12-2020

de levering was snel, en perfect in orde. ik zou cool blue dan ook bij iedereen aanraden!!

Gerry 12-12-2020

Grote keuze aan bijna alle producten. Vaak ook de gunstigste prijzen en supersnelle levering. Topwinkel!

Sven 12-12-2020

Ik bestelde zondag een cadeau voor men stiefvader zijn verjaardag nog geen 12 u erna
Had ik het al in huis topservice !

peter 12-12-2020

Ter plaatse behulpzaam bij het overzetten info nieuw toestel.
Correcte afhandeling datum en tijd.

Willekens Benjamin 11-12-2020

Goede telefonische ondersteuning
Goede prijs voor de gekochte artikelen
Goede opvolging van materiaal dat gemaakt moest worden.

Rev 11-12-2020

Beste en meest betrouwbare shop voor elektronica in België, groot aanbod aan kwaliteitsvolle producten, zeer snelle en overzichtelijke levering, betrouwbaar, goede webshop. Ze zenden ook veel e mails zodat je up to date bent met je pakket en een track en trace code om het proces van je pakket live te zien.

Gladys Van Raemdonck 11-12-2020

De prijs is altijd eerlijk. De hulp die je telefonisch krijgt. De snelheid van de levering. De manier waarop het verpakt wordt en de extra info die je sowieso krijgt bij je bestelling. Het is ronduit geweldig om te bestellen bij coolblue

Ik heb een powerbank besteld en deze werd de dag erop geleverd

Anke 11-12-2020

Handige website met correcte informatie die vergelijken makkelijk maakt. Eerlijke prijzen en erg snelle levering, ook in deze drukke tijden.

Scotty Biesmans 11-12-2020

De website is zeer duidelijk en helpt u bij het zoeken van de nodige producten. De reeds aanbevolen producten zijn een handige tool. Als ik snel iets nodig heb kan ik vlot bestellen bij coolblue, betalen zonder problemen en genieten van een snelle levering. We blijven zeker samenwerken met zo'n goede webshop.

Paul 11-12-2020

Coolblue doet wat het belooft. Snelle en efficiënte levering de dag na bestelling.

Luc 11-12-2020

besteld 21 uur, volgende dag correct geleverd 9 uur. Zeer overzichtelijke site