Deze score is berekend op basis van 2786 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sindy Duarte 27-11-2017 Via de website gekocht

Amazing service

We were amazingly surprise by the service provided by Coolblue throughout the all purchase: customer service center, delivery schedule and process (timeframe, sms and call), the professionalism of the delivery men, the installation process of the washing machine (+ good practice tips and advices). Nothing was done in the rush so you feel that they are committed to provide the best service they can. It is the first time we do such a purchase (households) online. We hesitated between Coolblue and another well known Dutch website (that was 30€ cheaper), but the 1st contact with Coolblue (customer service contacted prior the order for questions about the delivery process) convinced me to buy at Coolblue. We just moved in a new house, and we decided to do all the other future households purchases at Coolblue !

René 27-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering ook in het weekend.

Toplevering en goede prijzen. Kreeg de aanbeveling via vrienden. Heb nu al meerdere producten gekocht die allemaal goed zijn geleverd.

JB Hultink 27-11-2017 Via de website gekocht

Fantastiche hulp!

De jongeman aan de telefoon is erg lang voor me bezig geweest. Hij heeft me dezelfde avond zelfs terug gebeld met de mededeling dat wat hij zou regelen, al geregeld was.

Peter B Petersen 27-11-2017 Via de website gekocht

Goede service van afspraak tot levering

Producten eenvoudig te vinden en bestellen / betalen. Vakmannen moeten wel leren dat extra bestelde installatie producten wel gebruiken bij de installatie en niet alleen achter laten in een doos. Dan kan de klant dit net zo goed achteraf dit kopen en laten installeren.

Nico de Jong 27-11-2017 Via de website gekocht

10.30 uur besteld. Computer volgende morgen 10.30 in huis.

HP laptop goed omschreven op de website. Product en bezorging TOPPIE. Alles prima op tijd en goed verpakt geleverd.

Ruud 27-11-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen, snelle levering, geweldige service!

Bestellen via de website gaat snel en vlekkeloos. Na de bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden van de levering en wordt er alles aan gedaan om je te ‘vermaken’ tijdens het wachten.

De service is echt geweldig, toch een bestelling retour gestuurd doordat ik zelf verkeerd had besteld. Wordt meteen als retour verwerkt en binnen enkele dagen je geld terug!

Ander pakket laten bezorgen bij een PostNL ophaalpunt. Over de bezorging/levering wordt je ook weeer netjes op de hoogte gehouden.

Een geweldige winkel!

Annemarie 27-11-2017 Via de website gekocht

Geheim cadeau kwam toch op tijd!

Er ging iets mis bij het betalen, de Coolblue medewerker aan de telefoon hielp me vlot en goed en loste het probleem op! Top!

Hans 27-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goede communicatie

Wij hebben voor Coolblue gekozen vanwege aanbod en prijs. Blij met de goede communicatie, snelle en goed verpakte levering.

Ronald 27-11-2017 Via de website gekocht

Klant is koning

Enorm veel producten op voorraad en zeer snel geleverd. Ik heb allerlei producten gekocht, van een wasmachine en droger tot een buitenlamp. Wasmachine en droger op zolder gezet en aangesloten. De oude apparaten werden netjes meegenomen. Laatste aankoop een Sonos play 5. Zelfs met black friday de volgende dag geleverd. Als ik een minpuntje moet noemen, een mailtje van Coolblue voor de installatie van de Sonos was niet up to date. Voor mij is de prijs alleen niet doorslaggevend bij een aankoop, maar betrouwbaarheid en een goede klantenservice telt zwaar mee.

M.ver 27-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig helemaal top

Het was goedkoper dan ergends anders, het was snel geleverd en ik kreeg er heel veel extra,s bij.

Was ook allemaal goed geregeld.

Ellen 27-11-2017 Via de website gekocht

Top service.

Wasmachine bestrld via de website. Leverdag makkelijk in te voeren. Werd netjes een kwartier voor aankomst gebeld dat de bezorgers er bijna waren. Vriendelijke bezorgers.

Annemieke 26-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, veel informatie

Duidelijke site,ook goed te zoeken op productnummers. Snelle levering en je wordt per mail goed op de hoogte gehouden van de levering

ans twaalfhoven 26-11-2017 Via de website gekocht

heel tevreden !

het gaat snel en perfect . keurig op tijd bezorgd en goed verpakt . Heel klant vriendelijk. alles is overzichtelijk te lezen en als het niet goed is kan het altijd terug gestuurd worden zonder gezeur er over .

Hugo 26-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige oordoppen!

Super qualiteit! Jammer dat de oortjes 5 uur mee gaan maar zeker een aanrader. Ze zitten zeer comfortabel en de vele maten voor dopjes zijn perfect.

dirk 26-11-2017 Via de website gekocht

perfecte levering

ik hou van vergelijken en uitzoeken maar niet allemaal winkels af lopen, dat voldoet mij het best bij coolblue , rustig even rond kijken wat er zoal te krijgen is en dat voldoet me goed.

Milou 26-11-2017 Via de website gekocht

Snel, scherp geprijsd en persoonlijker!

Ik kwam bij Coolblue terecht doordat ze de backpack die ik wilde wél verkochten, scherp geprijsd en in de mooiste kleur. De site is overzichtelijk en het afrekenen gaat vlot. Coolblue is persoonlijker dan andere warenhuizen doordat zij na je bestelling inspelen op dat gevoel van "zojuist besteld, was het er maar nu al, ik kan niet wachten". Je krijgt na het doen van je bestelling namelijk tips voor het afwachten op je pakketje en uitpaktips. Coolblue heeft humor!

Beck 26-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!!

Geweldige shop ,niets is hun teveel ,mijn laptop was kapot gratis kunnen op sturen, je krijgt direct via e-mail dat het is aangekomen en ze houden je op de hoogte tot het is opgelost.

Kevin 26-11-2017 Via de website gekocht

Super

Super fijne app om de producten te bestellen
Super snel geleverd
Zou in mijn vrienden kring zeker jullie diensten aanbevelen

M 26-11-2017 Via de website gekocht

Levering

Makkelijk bestellen online en direct de volgende dag in huis. En dat is erg handig als je ineens zonder cartridge zit.

Diana 26-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service en geen verzendkosten

Goedkoper dan concurrent. Zeer snelle levering welke ook werd nagekomen, bevestiging per email en informatie per email over s.v.z. levering en zonder verzendkosten.

John 26-11-2017 Via de website gekocht

Toppers

Het advies en de laagdrempelige manier van advies. De snelle levering en plaatsen op de zolder met aansluiten en advies. De oude wasmachine meegenomen (zware machine) geen rotzooi top!

L. Sterenborg 26-11-2017 Via de website gekocht

Fijn winkelen en super levering

1e keer dat iets werd besteld via Coolblue, en een zeer goede indruk van deze winkel. Via internet nieuwe laptop moeten bestellen 's avonds laat en dit was eenvoudig geregeld. Alle afpraken, met tevens een zeer leuke tijdvulling van Coolblue tot het moment dat bezorger binnen afgesproken tijd voor deur stond, super nagekomen. Keurige verzorging, levering en produkt is geweldig.

Humphrey 26-11-2017 Via de website gekocht

Top keuzes met to the point advies

Ik zocht een wifi router en ik had het snel nodig. Ik moet de beste hebben tegen redelijke prijs. Het aanbod van Coolblue gaf zeer simpele keuzes met advies en review informatie. Het kiezen werd me daardoor zeer gemakkelijk gemaakt en ik was overtuigd dat ik een goede keuze heb gemaakt zonder veel tijd te verliezen overal reviews te lezen. Levering was ook snel. Ik ben zer tevreden!

Elma 26-11-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende service!

Bestellen gaat simpel en artikel wordt inderdaad de volgende dag al geleverd. Je wordt goed geïnformeerd over de bezorgtijd. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
De door ons aangeschafte wasmachine werd naar zolder gebracht en keurig aangesloten.

Dijkstra 26-11-2017 Via de website gekocht

De site was duidelijk en gebruiksvriendelijk. De levering kwam bij mij een dag later dan beloofd, dat was erg jammer want juist door de belofte "voor 23:59 besteld, morgen in huis" koos ik voor deze winkel. Het mailtje met de bijlage van de confetti vind ik niet milieuvriendelijk. Desnoods maak je datzelfde papier op de achterkant voor de factuur die je dan bij je volgende bestelling kan gebruiken om confetti te maken. Verder duidelijk en voor herhaling vatbaar.

Nelly 26-11-2017 Via de website gekocht

Alles verliep precies zoals beloofd. Minpunt is wel de enorm grote verpakking: in de doos hadden met gemak 10 strijkijzers gekund. Verspilling van materiaal en het neemt ook onnodig veel ruimte in in de bezorgauto. Niet erg milieuvriendelijk naar mijn mening
Ook jammer dat je bij het bestellen niet direct kan aangeven dat het niet thuis bezorgd moet worden maar bij een afhaalpunt.
Ik ging met de fiets het pakketje ophalen bij de winkel:

RobvD 26-11-2017 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk, er zijn goede vergelijkingsopties, de afhandeling is snel.
Verder krijg je nog wat extra tips over het installeren en gebruik van je aankoop, dat ben ik verder nog niet tegen gekomen.
Zeer aan te bevelen.

jan 26-11-2017 Via de website gekocht

goede service

Alles volgens afspraak geleverd.op tijd en in goede staat.ook de prijs is laag.heb reeds eerder besteld en zal zeker de winkel weer bezoeken

Arjan 26-11-2017 Via de website gekocht

Fantastische service. Hen ander komt in de buurt.

Geweldige service. Mocht er een probleem zijn of heb je een vraag, je wordt uiterst vriendelijk te woord gestaan en uitstekend geholpen.

E. 26-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke service!

Snelle en duidelijke service. Ik werd goed op de hoogte gehouden van wanneer product geleverd zou worden.

De Bruyne Denise 26-11-2017 Via de website gekocht

Nog niet veel mogen meemaken,super service

Aankoop van droogkast en wasmachine de antwoorden op mijn vragen duidelijk en snel beantwoord
Duidelijk site met goede uitleg over de machines,coolbleu doet echt alles om de klant te helpen
Zowel bij de keuze maken,het bestellen, de betaling ,de levering
De levering snel vriendelijk Coolbleu doet wat ze beloven
Niets dan goed,nog niet veel mogen meemaken van het eerste contact tot de mensen die bestelde brachten niets anders dan zéér goed geholpen op een wijze dat je tegenwoordig niet veel meer meemaakt Dat is mijn ervaring

Marja 26-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en zeer goed advies bij vragen over product.product voldoet helemaal aan verwachting.

John 26-11-2017 Via de website gekocht

Echte service en mij met een glimlach achter gelaten.

Om 21:45 uur een wasmachine besteld, de volgende morgen om 9:30 stonden twee vriendelijke Coolblue bezorgers voor de deur. Ze hebben de oude machine meegenomen en de nieuwe netjes aangesloten. Top service!

Laurens 26-11-2017 Via de website gekocht

DJI Osmo Mobile besteld en de volgende dag keurig bezorgd. Beste prijs van het internet wat de keuze makkelijk maakt.

Roelof. 26-11-2017 Via de website gekocht

Deskundig en betrouwbaar!

Als ik iets nodig heb op het gebied van ICT of daar waar een stekker aan zit, is de keuze niet zo moeilijk. Kijk op de site van CB en bel als iets onduidelijk voor je is. Bestellen en op tijd in huis. Bovendien wordt je altijd zeer vriendelijk en attent geholpen.

Geen 26-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Veel keuze, mooie prijzen. De website is goed te bereiken, Alles is duidelijk op te zoeken door veel verschillende onderwerpen. Het bestellen gaat ook makkelijk.

Jan 25-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering dolce gusto 1608 genius 2

Vandaag besteld , morgen afhalen bij AH.
Goede verpakking en goede instructies erbij.
Zeer snel t 1e kopje gezet.

S.L 25-11-2017 Via de website gekocht

Goede service. Nooit problemen met retouneren.

Goede service. Nooit problemen met retouneren. Maken levertijd beloftes altijd waar. Soms is de bezorger er eerder dan de angegeven levertijd.

Peter 25-11-2017 Via de website gekocht

Ongelofelijke snelle levering

Goedkoop en goed. Even een winkel bellen, product niet leverbaar.. Dan naar Coolblue en hup, binnen een dag geleverd!

Sjel 25-11-2017 Via de website gekocht

Super

vriescombinatie gekocht met wat deuken en lakschade waardoor veel goedkoper maar met dezelfde service en garantie als bij een eerste

majlotus 25-11-2017 Via de website gekocht

Goede producten

Goede producten, veilige levering
Alleen bij laatste levering, 3 dagen later dan gezegd, levering daarvoor was snel.
Wel nu huismerk zwart cardrigde mindere kwaliteit

Nina Renes Kale 25-11-2017 Via de website gekocht

alles liep heel soepel

De levering was ok, mijn nieuwe printer werd keurig bij de voordeur aan geboden, de trappen waren geen probleem. De mooie blauwe doos voldoet voorlopig als opbergdoos voor leesvoer.

EVi63 25-11-2017 Via de website gekocht

Hebbes

Cadeaus krijgen die je zelf hebt uitgezocht wat kan er beter zijn?
Even klicken en de volgende dag heb je het in huis

JR 25-11-2017 Via de website gekocht

perfecte service.

Makkelijke website, makkelijk bestellen, klopt wat ze aanbieden, bestelling altijd op tijd, mooi verpakt.

Arno Kapitein 25-11-2017 Via de website gekocht

We zullen het maar niet hebben over de Service!

Zoals altijd geweldige op tijd en goed op de hoogte gehouden van waar en wanneer iets wordt ingepakt, verstuurd en geleverd

Jos 25-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Ruim assortiment tegen een goede prijs. De website is eenvoudig en duidelijk en je vindt snel hetgeen waar je naar opzoek bent.

Gunzo 25-11-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Snel bezorging volgende dag in huis. Product werkt ook goed, snel en stabiel verbinding met paar aanpassingen 400 mb bereik op 5 meter afstand. Lange afstand is snelheid iets lager.

P.Hoekstra 25-11-2017 Via de website gekocht

top service ook om 22.00 uur.

Snel nog wat bestellen voor morgen... Inlogprobleempje dus de telefoon gepakt om 10 uur `savonds en na even wachten direkt geholpen alles afgehandeld via de mail en na een paar minuten was de bestelling alweer geregeld.
Klasse

M van Bezu 25-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Hier is de klant echt koning

Zeer duidelijke website.
In de winkel perfect voorgelicht en keurig geholpen.
Kortom ik ben zeer tevreden

Anita 25-11-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet gewoon wat ie belooft...!

Ik had me vantevoren ingelezen over het product en qua prijs was Coolblue het aantrekkelijkste. Daarbij ' s avonds besteld en de dag erna geleverd op mijn werkadres. Dus gewoon zoals beloofd was. Super makkelijk en no stress.... top!