Deze score is berekend op basis van 1820 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Michellevb 01-12-2017 Via de website gekocht

Topwinkel met klantenservice zoals het hoort!

Topwinkel met goede service. Leveren producten op tijd en de klantenservice is echt top! Na een opmerking over de levering (en meenemen) van een wasmachine ben ik echt erg goed geholpen. Werd zeer serieus genomen en binnen een dag was het opgelost!

Joyce 01-12-2017 Via de website gekocht

Zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen

- Duidelijke informatie bij product en als het dan nog niet duidelijk is dan krijg je met de chat aanvullende info.
- In bestelproces wordt advies gegeven voor matching accessoires.
- Scherpste prijs.
- Bovendien levering conform afspraak.

JR 01-12-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

De levering was prima in orde. De mogelijkheid om voor service naar een fysieke winkel te kunnen gaan is een pluspunt.

Taekema 01-12-2017 Via de website gekocht

Super correcte service

Voor het eerst besteld en een zeer correcte en netjes afhandeling. Van het begin vanaf het bestellen zeer duidelijke stappen doorloop. Tot aan het volgen van de bestelling en de aflevering daarvan.

Karen Ballast / D. Vries 01-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service en enorm grappige klantenservice!

Duidelijke site en overzichtelijk. Handig dat je producten kunt vergelijken en daarbij geholpen wordt. De klantenservice is hilarisch met de wacht- tips en groeten aan de bezorger. Erg leuk! Lekker lachen op de ochtend!

EAVW 01-12-2017 Via de website gekocht

Vele beloftes - niets nakomen

Vier dagen wachten op pakketje dat de volgende dag geleverd zou worden. Schuld geven aan een ander afdeling van Coolblue of externe partij. Compensatie toezeggen maar niets bieden. Geen enkele actie ondernemen. Elke keer een andere medewerker die met dezelfde teksten komt, maar niets doet. Mocht de bezorging niet gaan zoals verwacht, dan ben je aan je lot overgelaten. Coolblue doet niets, alleen het factuurbedrag van je rekening afschrijven.

Nancy 01-12-2017 Via de website gekocht

Altijd goed

Hele prettige winkel, leveren snel en indien je vragen hebt helpen ze altijd op korte termijn. Ik ben tot nu toe altijd prima up to date gehouden van mijn bestellingen en kreeg recent zelf nog tips per mail om mijn apparaat beter te kunnen gebruiken.

ceesvanandel 01-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levereing.

Prettige manier om iets te bestellen. Gebruiksvriendelijke site. Snelle levering. Uitgebreid assortiment. Past helemaal in het digitale tijdperk.

Ralph 01-12-2017 Via de website gekocht

Coolblue service

"A promise is a promise. Is what we stand for at Cool Blue." I ordered a package through Coolblue 4 days ago. They promised to deliver the package the next day which they didn't do. Day after same thing occurred - no package. After 4 days they finally delivered it. I don't think it's fair to promote your service with false promises saying "Order before 23:59 pm, and tomorrow it will be delivered."

Anthony Wilkinson 01-12-2017 Via de website gekocht

Coolblue is gewoon goed

super snell service, product goed ingepakt, zeer tevreden met het product. een dikke 10. Coolblue is super cool.

Krasimir 01-12-2017 Via de website gekocht

Reliable store

It would be very helpful to have an English version of the site as more and more English speaking persons are coming to the Netherlands. As for the product I bought - I checked in internet what best fits to my needs. Once item identified I checked voriuos shop offering it and compared the price. One thing is looking for the cheapest price but also I was concidering the reliability of the store. Thus I placed my thrust to bol.nl

Dinanda 01-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, product info heel goed.levering uitstekend, fijn dat oude vaatwasser meegenomen werd.

Georgia 01-12-2017 Via de website gekocht

Goede service als er iets mis gaat

Zeer snelle en goed levering!
Bij een vraag krijg je goede medewerkers aan de telefoon, die het direct voor je oplossen.

Pippa 01-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Website werkt goed. Bestelling eenvoudig en snel af te ronden. Aflevering helemaal Top.
Coolblue kan ik aanraden

tevreden klant 01-12-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

heldere communicatie en uiteindelijk prima oplossing!

voor de tweede keer was het toetsenbord van mijn bij Coolblue aangekocht PC defect.
de eerste keer werd ik doorverwezen naar de leverancier, deze stuurde mij direct een vervangend toetsenbord.
helaas, na ruim een jaar, gaf ook dit toetsenbord problemen.
ditmaal werd het toetsenbord via Coolblue doorgestuurd naar een erkend reparateur. toen het defect niet te verhelpen leek, kreeg ik van Coolblue keurig netjes bericht dat ik een ander toetsenbord mocht uitkiezen!
uiteindelijk helemaal goed geregeld bij Coolblue!

Renato 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

De website is fijn en overzichtelijk. in vergelijking met andere aanbieders is het prijsmatig ook scherp. Echt een aanrader. Product bevalt heel goed, dit is inmiddels de tweede monitor. Een uitstekend beeld

Chantal Sint -Amandsberg 01-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Dinsdag besteld,woensdag om 8u15 geleverd (ik was de eerste klant van de dag)heel vriendelijke en behulpzaam
En mijn Siemens grote inbouwijskast is toppie👍🏼

President Pol 01-12-2017 Via de website gekocht

Betropuwbaar

Gaat altijd prima en supervlot ook omdat ik niet meer steeds opnieuw naam, adres, en zo voort hoef in te vullen

Ron 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Er is een goed assortiment, met daarbij goede informatie, en daarnaast nog de nodige waardevolle reviews van producten (meer reviews zou nog beter zijn)

John 01-12-2017 Via de website gekocht

Super Snelle Service

Ik had snel een nieuwe printer nodig en inderdaad vrijdagmiddag besteld en de volgende dag in huis perfect.

Guido 01-12-2017 Via de website gekocht

Fijne service zeer tevreden

Ondanks de drukte werd het pakket toch nog zoals beloofd de volgende dag zelfs in de avond bezorgd.Er was geen factuur bijgesloten en had een mail gestuurd.Snel kreeg ik een bericht met mijn factuur en wat zeer handig is dat de factuur altijd op je persoonlijke pagina staat.Zeer handig van Coolblue top.

Mirjam, Diemen 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Cool blue houdt zich altijd aan afspraken, geeft goed advies. Voordat je een product koopt kan je al hun advies lezen over het product. Ook staan er reviews op de pagina met de pluspunten maar ook de minpunten van het product. Ik krijg altijd de indruk dat ik een onafhankelijk advies krijg en dat vind ik fijn.

Thiadmer 01-12-2017 Via de website gekocht

Het Kado om het Cadeau

Uitpakken van coolblue levering is al het eerste kado. De woordgrapjes, idee met verpakking etc maken dat: bovenop de snelle levering, juiste info en snelle service Coolblue per definitie klopt.

Coolblue snapt het.

Ronnie 01-12-2017 Via de website gekocht

weer prima

Altijd goede prijzen en prompte levering. En heb je een keer een probleem, wordt het snel en naar wens opgelost.

Patrick 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Vrijdag een wasmachine besteld en zaterdag netjes op de afgesproken tijd geplaatst. We werden goed op de hoogte gehouden van het aflevermoment zodat we niet hebben hoeven wachten.

Jan Kloosterman 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima communicatie en snelle levering

Goed aanbod en duidelijke zoekmachine om het juiste product te vinden. Heb geen cijfer 10 geheven omdat de gekochte printer niet in de witte versie verkrijgbaar was bij Coolblue

Gerrit 01-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende webshop

Op de website een heldere presentatie van de artikelen. Snelle informatie over de verschillende stappen in het leveringsproces. Aflevering conform de beloftes op de site.

Nely7 01-12-2017 Via de website gekocht

Krijgen wat je wil!

Zeer snelle levering, met uitstekende service. En goede prijs/kwaliteit verhouding. 's Avonds 10 uur besteld volgende ochtend 10 uur in huis!! Voor een 87 jarige radio met groot bedienings gemak

Anoniem 01-12-2017 Via de website gekocht

Goed gerevancheerd

Wasmachine besteld op vrijdag waarbij de levering op zaterdag zou plaatsvinden. Levering vond niet plaats, maar daar moest ik zelf achter komen. Toen zou de wasmachine op maandag komen. Kwam wederom niet zonder communicatie. Toen zou de afdeling Bezorging binnen 24 uur met een reactie komen. Wederom niet het geval. Vervolgens kwam de levering wel, door 3 hele vriendelijke bezorgers en heeft Coolblue extra wasmiddel als pleister op de wonden. Heel netjes afgehandeld.

Uiteindelijk toch tevreden

Jan Bakker 01-12-2017 Via de website gekocht

ondanks drukte toch op tijd

Bestel meestal via coolblue. Nette prijzen. Leuke tweede kansjes. Grote sortering. Als je als klant staat ingeschreven weinig in te vullen.

Sep 01-12-2017 Via de website gekocht

Beetje jammer

Goede oortjes wel alleen jammer dat het vasthoudclipje niet werkt en de oortjes gelijk weg zijn na twee dagen.

Thea 01-12-2017 Via de website gekocht

Sint kado

Makkelijk thuis winkelen, en ook nog de tijd kiezen dat ze het komen leveren.
De keuze is groot, ik ben er erg blij mee.
Zal zeker de volgende bestelling ook bij Cool Blue gaan doen.
Helemaal top!!!

Mierelle de Waard 01-12-2017 Via de website gekocht

Goede service in winkel, snelle levering

De winkel is overzichtelijk, de medewerkers zeer vriendelijk en weten inhoudelijk veel te vertellen over de produkten

A. Wink 01-12-2017 Via de website gekocht

Aanschaf van een SSD SCHIJF voor mijn laptop

Het begon met een instructie filmpje op youtube over het vervangen van een harde schijf voor een SSD schijf. Perfecte uitleg hoe je dit moet doen door Coolblue. Hierna naar de website van Coolblue. Een prima informatie over de verschillende SSD schijven. Eenvoudig te bestellen met een zeer snelle levering van SSD voor mijn laptop. De laptop draait nu veel sneller, precies zoals verwacht. Kan nu met deze upgrade weer prima vooruit met mijn laptop!

Anice 01-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering met een glimlach

Een fijne website, heeeeeeeel veel keus, bestellen, supersnelle levering en heel tevreden met het gekochte produkt

Patrick 01-12-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Duidelijke website,
Prijs,
Vandaag besteld, morgen in huis
Is de enige website waar ik iets bestel omdat ik deze vertrouw en vaak de beste prijs heeft

M. Zorgman 30-11-2017 Via de website gekocht

Top service, snelle levering en mooie kwalitatieve producten

Coolblue is makkelijk in gebruik online, snelle bestelling en levering. Alles wat ik zoek heeft Coolblue in het assortiment.

JG 30-11-2017 Via de website gekocht

Ondanks veel te late levering toch tevreden

Drie dagen te laat geleverd, maar door het 'persoonlijke' contact en het kaartje de dag erna hebben begrip gekweekt. Doen jullie goed Coolblue.

T.S. 30-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering en goede service en contact met de klant

Nadat wij de levering hadden geannuleerd bij de Mediamarkt omdat zij hun belofte niet nakwamen hebben we rond half 10 s'avonds een zelfde product besteld bij Coolbleu.
Daar kregen we de volgende ochtend al een bericht dat ze de vplgende dag voor 10 uur s'ochtens de wasmachine kwamen brengen en installeren en ook de oude mee retour namen.
Na een check of alles goed werkte waren ze binnen een kwartier gereed.
Een tevrede klant achter latende. Top!!!

Leonieke 30-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!!!!

Coolblue zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Top bedrijf! Kan er niets ander van maken gelukkig

Ronald 30-11-2017 Via de website gekocht

De beste wasdroger binnen 10 uur geleverd!

Coolblue heeft een prettige website met de laagste prijzen. Wij zochten de 'beste koop' wasdroger en vonden die bij Coolblue. 's Avonds laat besteld en de volgende morgen om 8 uur stonden de jongens van Coolblue al voor de deur. Tussendoor prima per mail, sms en telefoon keurig op de hoogte gehouden over de levering. We zijn erg tevreden.

Yvonne krol 30-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Snelle levering en op de 5 minuten nauwkeurig gebeld dat ze kwamen leveren. Oude apparaat word gratis meegenomen.

Jolanda 30-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Alles wat ik hier koopt is goed en als er iets aan de hand is wordt ik meteen goed geholpen op allerlei manieren.

De widt 30-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Super goed service vlotte afhandeling en super aardige bezorgers
Zeker aan te bevelen volgende aankoop zeker bij cool bleu

Rob 30-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Twee aankopen gedaan, gewoon goed!!
Bezorging via post nl duurde wat lang maar coolblue bleef communiceren.

ik 30-11-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste en superrrrr snel

gebeurd niet vaak dat ze de afspraken met snelle levering nakomen maar deze ??? super en dan ook nog de goedkoopste met het artikel wat ik nodig had, kan niet beter

M. Kouijzer 30-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en snel

Makkelijk overzicht op de webshop.
Snelle service en je word goed op de hoogte gehouden wanneer product komt.

Anne 30-11-2017 Via de website gekocht

snelle en correct service

Duidelijke en correcte informatie. Gemakkelijk om producten te vergelijken. Grote keuze. Snelle levering.

Familie vd Dungen 30-11-2017 Via de website gekocht

Alles helemaal top geregeld!

Wij kopen regelmatig bij CoolBlue. Alles maar dan ook alles is bij CoolBlue goed geregeld. De service die ze bieden vind je echt nergens terug.

rene 30-11-2017 Via de website gekocht

goede service en bestelling op maat

al diverse spullen besteld en perfect ontvangen.nooit problemen gehad.en anders is de service desk prima en een probleem wordt goed opgelost.alleen is de verpakking boven proportions
dit zou kleiner kunnen