Deze score is berekend op basis van 3408 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Michel 20-11-2017 Via de website gekocht

Hyper snel en correct geleverd

Net Tunturi R30 Roeimachine aangekocht. 's avonds besteld, 's anderendaags binnen de opgegeven tijdspanne stond deze thuis. Netjes verpakt, alles kompleet en ok.
Zelf naar de winkel rijden is bijna niet sneller ;-)

H. Meerstra 20-11-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar!

Online kopen bij Coolblue kan ik iedereen aanbevelen te doen. Wij hebben er prima ervaring mee. Klapstuk is de levering van een wasmachine een jaar geleden. Omdat mijn vrouw en ik beiden vroeg de deur uitmoeten voor ons werk, wilden we de wasmachine ultra vroeg ontvangen. Om tien minuten over zes 's ochtends stonden twee goed gemutste bezorgers met de wasmachine bij ons op de stoep. Perfect!

Larissa H 20-11-2017 Via de website gekocht

Good information and fast delivery

The product page had all the information I wanted to know, except voltage option (if the product is bivolt or not). The delivery was super fast, product well packed and all according to the expected date.

Jeroen Hoep 20-11-2017 Via de website gekocht

Super Service,

Overzichtelijke site,
Goede uitleg m.b.t. de producten,
goede prijzen,
snelle levering,
prima bezorging, door gemotiveerd personeel, die graag een handje helpt !

ilse 20-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en bezorging. En omdat een pakketje te laat geleverd werd kreeg ik een cadeubon van 10 euro. Super service zal er zeker vaker bestellen!

Martijn Hagenbeek 20-11-2017 Via de website gekocht

Blij met mijn nieuwe spulletjes

Dit keer heb ik gekozen om een overboeking te doen via de bank waarbij het ongeveer 3 dagen zou duren voor de items in huis zouden zijn. Kwam mij perfect uit. En idd volgens afspraak netjes afgeleverd! Top!

Erwin 20-11-2017 Via de website gekocht

Belachelijk snelle levering

Mooie overzichtelijke website. Producten zijn gemakkelijk te vergelijken. Bestelling om 22.30u gedaan, de volgende middag al in huis.

Brian Post 20-11-2017 Via de website gekocht

Goed en snelle service

Nieuwe OLED TV afgelopen donderdag besteld, als aflever datum zaterdag opgegeven. Zaterdag netjes bezorgd zonder problemen. Heb nog niet te maken gehad met de service van Coolblue maar ga er vannuit dat dit goed is.

Loek Bartelings 20-11-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Het assortiment is compleet, en de service prima. Ook de suggesties zijn handig, zonder opdringerig te worden.Een aanrader!

Mb 20-11-2017 Via de website gekocht

Service was even ver te zoeken.

De normaal zo geweldige service, maakte er nu toch echt een potje van. Een goedmakertje zat er ook niet spontaan in. Pakketjes kwijt. Naar verkeerd adres gestuurd. En wasmachine kon helemaal niet de volgende dag in huis. Dat duurde meer dan een week.

M.cnossen 20-11-2017 Via de website gekocht

Waardeloos....

Vrijdags de  Bosch foodprocessor besteld.
Werd niet geleverd de volgende dag. Terwijl dat wel beweerd wordt als je voor 23.59 bestelt. Krijg bericht dat het zondag wordt geleverd tussen 12.00 en 15.00. Okee jammer maar okee.  Ik blijf er zondagmiddag voor thuis want ik moet dat apparaat die middag kado gaan geven aan mn moeder voor haar verjaardag. Maar geen bezorger die middag, en na contact hierover met coolblue geven ze aan dat het maandag wordt. Domper. doe mijn beklag en krijg een coolblue waardebon van 10 euro, en mijn moeder een bos bloemen aangeboden. Ik bedank voor de bos. En de waardebon. Geef aan dat t mij daar niet om gaat en geef geirriteerd aan dat ik alleen al uit principe de bosch foodprocessor terug zal sturen. Omdat ik dan liever mn centen bij een winkel achterlaat die zn afspraak nakomt. En ben boos op mezelf dat ik niet gewoon even naar de winkel ben gereden voor dit apparaat. Had ik niet met lege handen gestaan.

Maandags komt de foodprocessor en mijn irritatie is al wat gezakt en ach....Ik besluit mn principes te laten varen. Niks retour:
Ik breng de processor naar mn moeder. Paar dagen later moeder aan de telefoon. Hij werkt niet. Ik denk: dat zal vast een beveiliging zijn. Maar nee. Mijn vrouw was al langs mijn moeder gegaan, maar kreeg m ook echt niet aan de praat. Service coolblue stuurt haar door naar Bosch service waar ze 25 minuten telefonisch in de wacht zit om vervolgens via mail te moeten horen: kijkt u op pagina. 57 van de instructie.
En dat is het dan.
Daar staat vervolgens een verhaal over overbelasting en een zekering. Maar ze heeft m alleen uit de verpakking gehaald en de kom erop en aangesloten! Er is nog niets mee gedaan! Apparaat knippert en is verder zo dood als een pier. Een oplossing wordt daar verder in de instructie niet voor gegeven.

Mijn vrouw neemt contact op met coolblue en deze geven aan dat er "omruilservice" is. En daar maken we dan ook graag maar gebruik van.

We krijgen een retournummer en de vraag het pakket op te sturen in de coolblue doos.
Maar die was er helemaal niet! De Bosch is geleverd in de originele Bosch doos. (Met een lichte beschadiging) Zonder er verder iets omheen. Ik vraag coolblue hoe ik aan een doos kom om m in te stoppen want ik wil m niet terugversturen in alleen de originele Bosch doos. Tsja ehhh...bij action verkopen ze grote dozen is het antwoord. Anders stuurt u m maar in de originele Bosch verpakking...
Ik vindt dat geen goed plan. Ik geef aan hem liever dan maar naar de winkel te brengen in amsterdam. Das immers dichtbij. En of ze dan alvast een nieuwe daar willen klaarzetten.
Niet mogelijk.
Amsterdam wordt verbouwd en kan geen retouren doen op dit moment. Ik begin lichtelijk te koken inmiddels en zit ondertussen te rekenen hoeveel tijd er al in deze Bosch foodprocessor hier zit inmiddels. En geef aan dat het mij behoorlijk dwars zit allemaal.

"Omruilservice"geef ik dan aan: mij een nieuwe bezorgen en deze innemen kan dat?
Nee. Onmogelijk.

Vervolgens kan er na kort intern overleg toch opeens wel in amsterdam ingenomen worden, maar nee, een nieuwe daar klaarzetten in de winkel kan dan weer niet. De mijne kan ik brengen en dan kan ik direct in de winkel een nieuwe bestellen. Die de dan de volgende dag thuis bezorgd gaat worden. En waarbij een waardebon van 20 euro verzilverd kan worden als goedmaker voor deze hele waardeloze gang van zaken. Nou we gaan het zien.

Die hele 20 euro.... Daar gaat het mij niet om. Ik wil gewoon service. (En die 20 euro gaat waarschijnlijk al op aan benzine/ bellen en parkeren) Ik zal ongetwijfeld als lastige klant weggezet worden maar ik heb het nog niet zo slecht meegemaakt qua service. Hier is je waardebonnetje en zoek het uit. Service anno nu is dat je kennelijk niet meer bereid bent ECHT je nek uit te steken. Jammer.

Denise 19-11-2017 Via de website gekocht

Super geregeld!

Altijd de beste prijs, snelle verzending en in geval van coolblue bezorgservice krijg je een tijdsinterval (welke altijd klopt), sms’je en telefoontje voordat er zijn, zodat je niet 3 uur zit tr wachten en ze de laatste 10 min van het tijdsblok komen. Scheelt heel erg in de planning! Daarnaast ook keurige bezorgers en een nette klantenservice!

Top 19-11-2017 Via de website gekocht

Fantastische service, fantastisch bedrijf!

Binnen anderhalf jaar al onze apparaten moeten vervangen (ijskast, wasmachine, droger, vaatwasser, strijkijzer, stofzuiger). Er is voor mij maar 1 bedrijf die aan al mijn verwachtingen kan voldoen! Wederom bedankt Coolblue!

L.van Houten 19-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige srvice

Heb laat in de avond een telefoon besteld, deze werd de volgende ochtend voor 11.00 uur keurig bezorgt.

Inez tiel 19-11-2017 Via de website gekocht

Fijne hilp bij kiezen

Ik zocht een switch en had een verkeerde via de webshop een goede gevonden was snel binnen en doet het prima

Wouter 19-11-2017 Via de website gekocht

De artikelen die ik 's avonds heb besteld zijn de volgende ochtend al geleverd. Ik ben dan ook zeer tevreden over CoolBlue.

Sietse van Es 19-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snel en makkelijk!

Zoals altijd snel geleverd, netjes verpakt en makkelijk te vergelijken en te bestellen op coolblue.nl !

Johan 19-11-2017 Via de website gekocht

Na bestellen snelle levering

Produkt wordt goed omschreven met zowel plus- als minpunten. Hierdoor een goede keuze kunnen maken tussen deze produkten.

henk 19-11-2017 Via de website gekocht

Hele goede service, snel

Ik had een tas besteld en nog wat vragen maar ik ben uitstekend geholpen door door de klantenservice!! Wat een top bedrijf. Ook werd het product heel snel bezorgd en was het precies zoals online werd vermeld.

LJAB 19-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en waarheidsgetrouw

Via coolblue kreeg ik een duidelijke omschrijving van de papiervernietiger die ik zocht. Door het kunnen selecteren van de verschillende eisen die ik nodig heb kon ik alle soorten vergelijken. De site was hierin zeer gebruiksvriendelijk. Het fijnste was dat ik het pakketje de volgende dag in huis had. Echt top!

J. Noorlander 19-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webseit en makkelijk te bestellen.
Levering was de volgende dag thuis bezordt zoals afgesproken en goed verpakt.

foppe westra 19-11-2017 Via de website gekocht

zeer snel en correct met leveren!

de snelheid van leveren in combinatie met een goeie prijs waren voor mij de reden om bij coolblue te kopen

Albert 19-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende logistiek!

Als je in de randstad woont, zijn er genoeg mogelijkheden om een aankoop in een winkel te te doen. Maar als ik moet kiezen tussen het gemak van Coolblue en een stukje rijden met de auto,, parkeergeld betalen en sjouwen met je aankoop, kies toch echt voor Coolblue.
De Same-Day-Delivery was perfect georganiseerd: om 14:30 besteld en nog dezelfde avond om 20:40 geleverd door een vriendelijke koerier. En dat voor € 4,95! Daar kan ik niet tegenop rijden...

j hol 19-11-2017 Via de website gekocht

goede service,goede communicatie!

snelheid van leveren,het zonder gezeur weer ophalen indien het product niet bevalt.het snel antwoord op vragen.

Dirk Jan 19-11-2017 Via de website gekocht

Prima website, snel in huis

Op de website een prima overzicht van verschillende typen en modellen. Alles ook goed onderling vergelijkbaar. Bestelproces verloopt soepel en het artikel razendsnel in huis. Wat wil je nog meer!

Boris 19-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en alles volgens afspraak verlopen.

Een overzichtelijke webshop waar alles snel en goed te vinden is. Geen op of aanmerkingen. Levering ging goed en kwam binnen afgesproken tijd aan

Barbara 19-11-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare shop

Al jaren bestel ik mijn producten bij CoolBlue. De vriendelijkheid van het personeel, de kwaliteit en prijs van de producten doen mij telkens terugkomen op de site/winkel.

Corry 19-11-2017 Via de website gekocht

Via de website een tv besteld, in de winkel een kop koffie gekregen en prima geholpen. De medewerker hielp zelfs om de grote tv in de auto te zetten. Erg prettig.

Joost 19-11-2017 Via de website gekocht

Wat een service!

Afgelopen zondag om 19:30 een bestelling gedaan van een wasdroger, en meteen betaald.
Bleek dat we hem al meteen de volgende dag geleverd konden krijgen.
Helaas hadden de kinderen die dag een studiedag waardoor ze rond half 1 uit waren,maar rond dit tijdstip zou ook coolblue de wasdroger komen brengen.
En wat bleek...mijn vrouw had helaas de bezorgservice op een haar na gemist,ik had er meteen achterna gebeld en de vriendelijke monteur had geen moeite om even rechtsomkeer te maken en nogmaals even langs te rijden.
Chapeau voor deze bezorgers!

John88 19-11-2017 Via de website gekocht

Fantastische winkel met een uitmuntende service!

Coolblue heeft mij nog nooit teleurgesteld. Van smartphone houders in de auto, tot harde schijven aan toe, alles wat ik bij Coolblue bestel is uitstekend qua kwaliteit. Buiten dat krijg ik het vaak binnen 24 uur geleverd.

Het beste aan Coolblue is ook de eenvoudige manier om reviews te lezen van consumenten die een product hebben aangeschaft. Het is niet dat alleen de positieve ervaringen worden uitgelicht, maar de minpunten staan bij Coolblue ook pontificaal in beeld. Daar kunnen veel webshops nog wat van leren.

D Franke 19-11-2017 Via de website gekocht

goede service

heel vriendelijk en heel snel service is prima ik zal het iedereen aanraden ik koop voortaan bij cool bleu

BB 19-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service, beste prijs!!

canon scanner besteld, 12 uur later in huis.
de prijs was de allerbeste die ik kon vinden
canon scanner besteld, 12 uur later in huis.
de prijs was de allerbeste die ik kon vinden

Maria 19-11-2017 Via de website gekocht

Bezorging klopte niet

Extra betaald om dezelfde dag bezorgd te krijgen. Ondank app dat ze voor 23.05u voor de deur zouden staan, niemand gezien. Moest daardoor 2 dagen extra wachten.

Officiele reactie van Coolblue 19-11-2017

Hallo Maria, bedankt voor je feedback. Erg vervelend om te lezen dat jouw pakket niet op tijd geleverd is. Zou jij jouw ordernummer met postcode en huisnummer toe kunnen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken wij direct met je mee naar wat er fout gegaan is.

Jelle 19-11-2017 Via de website gekocht

Topservice

Ze leveren Goede producten, duidelijke website en leveren snel. Ook als je een andere bezorgdatum kiest wordt daar goed rekening mee gehouden!

Cees 19-11-2017 Via de website gekocht

Je kan niet om Cool Blue heen. Geweldige service.

Fijne winkel, leuke website ,veel keus, nette levering. Attent personeel. Als je het laat thuis bezorgen staat er meestal een tip in om hoe je de postbezorger kan ontvangen. Echt leuk idee.

Zuher 19-11-2017 Via de website gekocht

Slecht bezorg service

In het verleden spullen besteld wel volgens afspraak de volgende dag geleverd. Dit keer een laptop besteld hij zou de volgende dag geleverd worden nu 4 dagen later nog steeds niet ontvangen, status van nu is bezorg moment niet bekend. Wat een elende.

Officiele reactie van Coolblue 19-11-2017

Hallo Zuher, bedankt voor het schrijven van de feedback. Wat vervelend dat jouw pakket na 4 dagen nog steeds niet afgeleverd is. Dit is niet de service die je van ons kunt verwachten. Zou jij jouw ordernummer met postcode en huisnummer toe kunnen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken wij direct met je mee naar wat er fout gegaan is en hoe jij jouw pakket zo snel mogelijk binnen hebt.

Ingrid 19-11-2017 Via de website gekocht

Verrassend goed!

Het geplande uur lang vantevoren aangekondigd, het appje en telefoontje, alles klopte. Bovendien waren de bezorgers supervriendelijk! Helaas wel vergeten een gebruiksaanwijzing achter te laten...

Anne 19-11-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Bestelproces makkelijk, levering snel en eerder dan verwacht. Altijd makkelijk te bereiken en flexibele service

Wetterhoun 19-11-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Ik koop al jaren bij Coolblue, vanwege de snelle levering en goede hulp bij vragen over de levering of het product.

Kasgas 18-11-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Duidelijke website en volledig op de hoogte worden gehouden over het tijdstip van afleveren zodat je niet de halve dag thuis hoeft te wachten

sc van duin 18-11-2017 Via de website gekocht

survice die je nog maar zelden tegen kom

super vriendelijk bezorgers nemen de tijd om alles uit te leggen Jeremai en Thijs ambassadeurs van coolblue super gasten

Leon 18-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Bestelling gaat makkelijk en zoeken naar de juiste aankoop wordt ook prima ondersteund. Juiste en tijdige levering is een zekerheid. Topwinkel

Renem 18-11-2017 Via de website gekocht

Fantastische service.

De levering van de bestelling was binnen een dag geregeld. Helaas bleek ik een fout te hebben gemaakt, waardoor ik een artikel teveel had. Ik heb het bij Coolblue voor retour aangemeld en binnen drie dagen was de betaling teruggestort! in 1 woord geweldig.

Patrick80 18-11-2017 Via de website gekocht

Fijne service

De webshop was makkelijk in gebruik en duidelijk. Wel zou deze het een en ander door mogen zetten. Als je waarschuwt voor afwijkende wattages, zoals 300 of 400, doe dat dan ook voor 500.

A.Pruijssers 18-11-2017 Via de website gekocht

Hulp op maat!

Een goed uitgeruste winkel.Prima geschoold personeel.Vriendelijk en meedenkend.
Accuraat en doortastend handelen.

Natasja ter Burg 18-11-2017 Via de website gekocht

Super service.

Veel keuze, snelle levering en als er wat is kan je een appje sturen en denken jullie mee met/ naar een oplossing. Echt super handig. Ja ik ben erg tevreden. Niet mijn eerste aankoop bij jullie en ook zeker niet mijn laatste.

Arie 18-11-2017 Via de website gekocht

Super product

Is een 2e keus product maar ziet er uit als nieuw!
De router werkt perfect zoals je mag verwachten van dit product.

JP Vandenborn 18-11-2017 Via de website gekocht

zeer betrouwbare webwinkel

Product snel kunnen kiezen, was ook nog op voorraad, betaald en 's anderendaags geleverd!!
Prima zo, dank u wel!

john 18-11-2017 Via de website gekocht

goede service

alles word goed geregeld en snel bezorgt
je word prima op de hoogte gehouden wanneer ze langs komen .

Sary 18-11-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk!

Ik had nog vragen over een artikel en ik werd keurig netjes geholpen door de klantenservice. Vriendelijk personeel. Het pakket is netjes verzorgd. Ik heb hier al vaker wat gekocht. En ik kan Coolblue zeker aanraden!