Deze score is gebaseerd op 773 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tania Maria 05-09-2019

Ik vind deze shop zeer gebruikersvriendelijk. Normaal gezien bestel ik niet makkelijk iets online. Op aanraden van een vriend, heb ik een product besteld. Dit ging heel vlot.

Wat mij bijzonder aanspreekt is de positieve humoristische toon van Coolblue. Wat te doen tijdens het wachten op je bestelling, met video's die je tips geven & muziek om te beluisteren.

De bestelling en de levering van het product wordt opgevolgd via e-mails.
De feitelijke levering was super snel: voor 17u. s' avonds besteld en de volgende dag (om 12u met de post) geleverd.
De verpakking is ook goed en stevig. Met informatie voorzien over de gratis verzending & terugzending.

Kortom voor mij een fijne eerste kennismaking!
Vandaar dat ik deze review schrijf met veel plezier.

Dominik 01-09-2019

Wij hebben onlangs een hogedrukreiniger (Karcher 5) in set aangekocht via deze website en zijn erg tevreden! Op de website vindt je de volledige beschrijving van het product, inclusief alle onderdelen apart opgesomd. Dit maakt vergelijken erg makkelijk waardoor je ook sneller het gepaste product vindt. Daarnaast zijn de toebehoren ook apart te koop: je kan dus zowel de volledige set aankopen, alsook zelf een samenstelling maken.
Ook over de levering zijn we erg tevreden. We hadden de bestelling om 22u 's avonds geplaatst en zoals op de website beloofd werd, werd het artikel ook werkelijk de volgende dag omstreeks 11u geleverd.
Het in elkaar steken van het product verliep ook erg vlot. Alle stukken die samen hoorden zaten bij elkaar verpakt en op de handleiding stond stap voor stap duidelijk vermeldt hoe je ze moest monteren.

Anoniem 01-09-2019

Tevreden! Zeer gemakkelijk bestellen en morgen al in huis! Altijd en goed aanbod en altijd de beste prijs!

Koopjes 01-09-2019

Vele aanbiedingen aan interessante prijzen. Goede service - gemakkelijk bestellen en afrekenen en levering op aangekondigd tijdstip.

Lieve Flour 31-08-2019

Aangename speelse sfeer, overzichtelijke website, uitgebreide productinformatie, redelijke prijzen, snelle levering (al vind ik dat persoonlijk niet zo vreselijke belangrijk), reviews met inbegrip van de minpunten (dat vind ik dan weer heel belangrijk omdat het zo leerzaam en nuttig is. Producten moeten goed en degelijk zijn, maar bestellen en ontvangen mag gewoon leuk zijn. Verdient navolging!

Laura 30-08-2019

Zeer slechte klantenservice!
Nadat een bestelling niet geleverd kon worden en teruggestuurd werd naar Coolblue heb ik verschillende keren contact opgenomen met Coolblue over de terugbetaling.
Ondertussen zijn we meer dan 1maand verder en is dit nog steeds niet in orde!
Op de klantenservice doen ze geen moeite en heb ik het ook meerdere keren gehad dat de telefoon werd neergesmeten!
Ik raad dit NIET aan

Mirjam 29-08-2019

Correcte en vlotte service..de bestelling werd zelfs geleverd in milieuvriendelijke verpakking.

B 29-08-2019

Coolbleu kan levertijd niet waarmaken, na een klacht te hebben ingediend met duidelijke onderbouwing laat men zich helaas een onwaarheid vertellen door Bpost, vervolgens is voor Coolbleu blijkbaar de zaak afgehandeld en neemt men deze onwaarheid gewoon over.

Mdm 25-08-2019

Snelle en super vriendelijke levering + product aan een correcte prijs. Heb al meerdere keren besteld op Coolblue en iedere bestelling is altijd goed geleverd geweest met de glimlach

Sylvain De Roeck 25-08-2019

De zekerheid van de garantie, toch zeer belangrijk bij internet aankopen, de aangeboden producten, de goede beschrijving en foto’s van de producten, de zekerheid van de snelle levering en opvolging van de aankoop. Coolbleu is niet altijd de goedkoopste maar servies kost ook inzet en geld.

Andy 24-08-2019

Alles te vinden op deze site, goede vergelijkingen qua prijs en kwaliteit. Zeer snelle levering

Wesemael 22-08-2019

Correct , betrouwbaar en bovendien ook nog goedkope prijzen , een aanrader !

Bjorn 22-08-2019

Steeds correct en snelle levering. Ooit eens een uurwerk moeten terug sturen wegens allergie, retour was geen probleem en vlotte terugbetaling. Service ten top.

Johan 22-08-2019

Mooie website, goede prijzen, bezorgen en installeren op de afgesproken tijd.
Top service!!

jacques 22-08-2019

zondagavond besteld en de maandagmiddag gratis geleverd en dit aan een eerlijke prijs

Danny 21-08-2019

Eerlijk ? Als alles in België moest functioneren zoals bij cool blue dan zou ik veel liever in België wonen... Ik ben al jaren klant en ben echt tevreden van cool blue en dat meen ik echt !

Filip Wouters 21-08-2019

Zeer gebruiksvriendelijke en duidelijke site. De betaling gaat vlot en is veilig ( met bevestigingscode ). Voor de levering werden we tijdig verwittigd en deze gebeurde binnen de voorgestelde termijn.
De mensen die de levering doen zijn vriendelijk en behulpzaam. Top

Linda 19-08-2019

Veel keuze
Snelle levering
Tijdstip (een blok van 1 uur) van levering een dag op voorhand bekend
Tussen dit uur heeft de levering plaats gevonden.

Tony 15-08-2019

Alles verloopt vlot, van begin tot einde. Ik kan geen negatieve punten vinden..

Schorry 13-08-2019

Levering niet kunnen laten uitvoeren zoals eerst beloofd op site. Moeten kiezen om aankoop 5 dagen later te laten leveren. Levering was dan wel op de afgesproken moment, maar met ontbrekend onderdeel. Direct retour aangemaakt en dan nog eens meer dan 2 weken wachten op het onderdeel. Weinig tot geen duidelijke communicatie van stand van zaken. Coolblue heeft mij bij deze aankoop gewoon genegeerd en niet kunnen nakomen aan hun loze beloftes. Jammer dat ik niet de service heb gekregen die ze beloven.

Kir 13-08-2019

Leuke website, gemakkelijk om te vinden wat je nodig hebt.
Prijzen zijn redelijk, snelle en gratis levering

Birgit Coppieters 12-08-2019

Ik kies heel graag voor Coolblue om verschillende redenen. In de eerste plaats is er de klantvriendelijkheid. Er zijn veel en transparante klantenbeoordelingen, en wanneer deze niet volstaan kon ik steeds terecht bij een medewerker via de telefoon of in de fysieke winkel. Wellicht ook online, dat heb ik nog niet geprobeerd. Heel behulpzaam correct, ook de dienst na verkoop.
Verder vind ik dat ze een heel groot assortiment hebben, waaronder ook een aantal duurzame merken, waar ik echt naar zoek. De prijs-kwaliteit is echt top.
Last but not least: ze hebben een goede deal met Mobile Vikings, waardoor ik geld uitspaar!

jan kloos 10-08-2019

om 17.40 een Iphone xr 64gb gekocht en om kwart over 8 de volgende ochtend stond de postbode met de Iphone voor de deur. Het is bijna of ik aan de toonbank stond en de juffrouw even naar het magazijn liep om het ding te pakken. Wat duidelijk is, is dat ze de internet consument heel goed begrijpen bij Coolblue. En hun motto¨ alles voor een glimlach¨ meer dan waar maken.

Rachel&Lieven 09-08-2019

Vanaf het kiezen van de toestellen tot het bestellen in de winkel in Wilrijk (vanwege ecocheques) verloopt alles vlot en vriendelijk. Ook de levering die stipt zoals beloofd (en op 't voorhand aangekondigd) uitgevoerd wordt, is een pluim waard. De kerels die de wasmachine en de droogkast plaatsten en de oude toestellen meenamen, deden dit netjes, snel en professioneel.

Wuyts J. 08-08-2019

Wij hebben voor de eerste maal gebruik gemaakt van coolblue ivm aankoop nieuwe inbouw ijskast. We zijn voor 100% tevreden. Van bestelling, betaling tot levering verliep alles vlekkeloos. Nog vermelden dat de jongens die de levering deden enorm vriendelijk en behulpzaam waren, ondanks hun waarschijnlijk toch wel overvolle agenda. Chapeau.