Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rinus 28-08-2017 Via de website gekocht

Prima service, zoals gewoonlijk

Veel artikelen in de aanbieding en op voorraad. Eenvoudige selectie/zoek methode. Gemakkelijk bestelprocedure. Snelle levering.

Joost 28-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Totaal geen verstand van TV's dus heb mij laten informeren in de winkel van Amsterdam. Hartelijk verwelkomd en goed advies gekregen wat bij onze wensen paste! daarna toch nog een vraagje, dus via whatsapp met coolbue gesproken en kreeg binnen het half uur een uitgebreide reactie met links naar de juist producten. Daarna besteld en op de afgesrpoken dag netjes thuisbezorgd!

H de Ridder 28-08-2017 Via de website gekocht

uitstekende bezorging van Ali en Faroek

prima alles geregeld via de Pc.......kon alles goed volgen hoe en wanneer de machine kwam......leuke bezorgers en alles op tijd ....geen aan merkingen

Jos 28-08-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort

Eerst telefonisch contact gehad want ik moest 4 Dect handsets hebben maar op de website werden er maar 3 aangeboden. Snel iemand aan de telefoon en die wist ook nog eens goed te adviseren. Daarna bestelling via de website geplaatst en deze werd de volgende dag thuis afgeleverd. Zoals het hoort eigenlijk dus.

Freddy 28-08-2017 In de winkel gekocht
Coolblue Lochristi

Coolblue, de plaats voor je aankopen!

Super vriendelijke, kennis volle medewerkers. Men neemt de tijd voor je, bij een kopje koffie. Ook na je aankoop blijf je welkom voor bijstand.

Monique 28-08-2017 Via de website gekocht

Top service !!!

Super website, gemakkelijk en overzichtelijk. Super service vanaf bestellen tot asn installatie, mail en sms en een telefoontje om je op de hoogte houden wanneer ze er ongeveer zijn. Aardige, nette bezorgers die goede informatie en inlichtingen geven omtrent het artikel. In mijn geval wasmachine-installatie op 2e verdieping en ben dan ook super tevreden over de afhandeling. Aansluiten, waterpas zetten en wasprogramma laten draaien voor 1e gebruik. Goede uitleg en prima service!!!

Pascal 28-08-2017 Via de website gekocht

Jammer

Verzending was prima. Helaas erg jammer dat mijn oude tv niet mee retour kon.
Had dit wel verwacht na alle reclame spotjes op tv.

Hey Pascal,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Wat vervelend dat jouw oude TV niet mee retour is genomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Uiteraard kijken we graag met je mee wat we voor je kunnen doen.

Wil je ons een mailtje sturen met jouw ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we gelijk voor je aan de slag.

Jan Reichardt 28-08-2017 Via de website gekocht

Hij doet het niet

Ik heb de printer al drie of meer keer opnieuw geïnstalleerd maar hij doet het niet. Ik krijg de foutmelding "printer is offline". Voor morgen heb ik een monteur besteld.

Hey Jan,

Bedankt dat je de de tijd neemt om een review over ons te plaatsen. Dat waarderen we natuurlijk zeer. Wat balen dat jouw printer niet werkt zoals zou moeten.

Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? We zijn elke dag tot 12 uur 's nachts bereikbaar. Hoe je dit precies doet kan je hier vinden: https://www.coolblue.nl/klantenservice/1401/informatie-over/contact.html. Natuurlijk mag je ons ook een mailtje sturen met jouw ordernummer op: geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we gelijk met je mee hoe we jouw printer weer aan de praat kunnen krijgen.
We horen het graag van je.

Tom 28-08-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

TOP zoals altijd!

Groot aanbod, sterke prijzen, héél snelle levering, uitstekende service aan de telefoon. Zou geen beter webshop kunnen bedenken.

Rosita 28-08-2017 Via de website gekocht

Bij coolblue is altijd alles op voorraad en wordt het direct geleverd. Elke stap wordt via mail gemeld, zelfs het moment dat het een minuut geleden afgeleverd is. Producten correct en netjes bij aflevering. Het enige kleine nadeel op dit moment is dat de site erg traag is maar i ga ervanuit dat daar al aan gewerkt wordt.

Sandra 28-08-2017 Via de website gekocht

Jammere levering

Ik kies ervooor om bij coolblue te bestellen vanwege de snelle beloofde levering.dit is echter niet het geval. Levering na 3 dagen ipv 1 dag.na contact met klantenservice geven ze ook geen oplossing of alternatief.tenzij dubbel bestellen en eerste bestelling annuleren.dit wil houdt dat ik dan ook 2x €619 moet overschrijven.mijn eerste betaling kan ik pas binnen een week teruggestort krijgen dit is dus geen oplossing.had dus net zo goed bij bol.com kunnen bestellen.deze hadden mischien wel binnen 1 dag geleverd zelfs

Rene29 28-08-2017 Via de website gekocht

Compleet goed

Coolblue is compleet goed! Van advies via de klantenservice tot aan het bestellen via de website. Veel kennis aanwezig bij de medewerkers. Zeer prettige afhandeling van bezorging aan huis.

AE 28-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Coolblue heeft een duidelijke website, met goede informatie. Via email word je op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Mijn bestelling is prima afgehandeld en op tijd bezorgd. Zoals het hoort!

Frits 27-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, prijs en kwaliteit!

Goede omschrijving produkt, snelle levering, zelfs op zondag. Tijdens levertijd alvast mail met gebruiksaanwijzing. Kortom super geregeld.

Manon 27-08-2017 Via de website gekocht

Met een glimlach

Ik heb een wasmachine en droger gekocht.

Goede tips en adviezen op de site over welke verschillende soorten machines er zijn.

De service is geweldig! Ik had per ongeluk het verkeerde afleveradres ingevuld. Met een belletje was het in 5 minuten geregeld. Volgende dag bestelling in huis, een sms rond een half uur voor levering en ik werd een kwartier van te voren ook nog gebeld. De twee bezorgers hadden binnen een half uur alles werkend.

Enige puntje voor verbetering is de aanbeveling die gedaan wordt wanneer je een wasmachine selecteert. Er werd bij mij steeds een droger aanbevolen welke in een veel duurdere prijsklasse zat. Maar deze aanbeveling kun je ook weer wisselen.

Wel jammer dat ik geen koffie aan ze kwijt kon...

Arno 27-08-2017 Via de website gekocht

Complimenten

Prima shop, ze doen precies wat ze beloven, keer op keer.
'n Wasmachine wordt keurig op zijn plek gezet, het kapotte exemplaar gaat probleemloos retour.
Ook aan de "kleinere" aankopen (zoald de laatste keer) wordt veel aandacht besteed.
De "track&trace" routine is ideaal.
Ik blijf klant...

Rob 27-08-2017 Via de website gekocht

Online winkelen met een fantastische service.

Ik bestek heel veel online en veel webshops zijn goed maar ik vind Coolblue toch wel een schoolvoorbeeld van ultiem online shop genot. Heldere website met veel nuttige informatie en voor en nadelen overzicht van de producten. Daarnaast is de klantenservice altijd goed bereikbaar en de medewerkers zijn vakkundig en professioneel. En de 24/7 bestelling met de volgende dag levering ( zelfs op zondag) is echt top. Als je klant bent bij Coolblue herkent de klantenservice je via je telefoonnummer en weet dus direct om welke klant en eventuele bestelling het gaat. Dit is wat mij betreft hoe online shoppen moet zijn.

J. Kuik 27-08-2017 Via de website gekocht

Prima online te bestellen, prima controle bestelling tot levertijd te volgen en bestelling vriendelijk ontvangen en prima geplaatst (bij ons een wasmachine) aangesloten en oude wasmachine retour genomen

Rob 27-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt belofte het waar

Heb een fototoestel besteld op zaterdag en, onverwacht, zondag al keurig in huis!
Daarnaast prima namailing voor gerelateerde artikelen. Makkelijk te bestellen en wederom perfect geleverd.

K. Priem 27-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, super service!!

Coolblue had de beste prijs, overzichtelijke website en snelle levering!
Product stond uitgebreid beschreven en dit gaf duidelijk de voor- en nadelen weer!
Kortom: geweldig en dikke 10 waard!

Mariska 27-08-2017 Via de website gekocht

Slechte service

TV van €699 5 weken geleden gekocht via Coolblue verliest constant zijn zenders, vrouw van 74 jaar tv is haar dagelijks vermaak, nu 10 dagen over de retourtermijn enige wat ze zeggen kan voor reparatie geen vervangend toestel geen nieuw toestel...je mag zelf wel contact met LG opnemen ... Bizar! Ben heel boos..😡

Hey Mariska,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Wat balen dat jouw TV niet werkt zoals zou moeten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We begrijpen goed dat de desbetreffende dame van 74 jaar hier van baalt.

We kijken graag met je mee hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Wil je ons jouw ordernummer sturen op: geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we gelijk voor je aan de slag om een goede oplossing te zoeken.

Bahar Ekici 27-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik heb via Coolblue.nl een nieuwe wasmaschiene besteld. Alles is makkelijk geregeld via de website. Na de betaling regelen ze alles keurig voor u. Tot vierde verdieping (zonder lift) nemen ze de wasmaschiene mee. Oude apparaat nemen ze ook mee. En deze service is helemaal gratis. Ze hebben zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Kortom top bedrijf en top team. Zeer tevreden ermee!!!

Dini 27-08-2017 Via de website gekocht

Wassen en drogen helemaal perfect !

Site prima, medewerkster aan telefoon voor informatie vooraf heel vriendelijk, snelle levering en goede bezorgdienst.

Betty Visser 27-08-2017 Via de website gekocht

kwaliteit

natuurlijk ga je voor kwaliteit van het product. Met de aankoop van de Zanussi
ZWF9147NW is dat best in orde. De consumentenbond vindt deze machine de beste koop. Wat zeker zo belangrijk is de service van de zaak waar je de aankoop doet, en dan komt Coolblue volop in beeld. de machine wordt door 2 heel aardige jongens op zijn plaats gezet en aangesloten. En met een brede lach, beter kan niet. Ik heb al vele malen iets gekocht bij Coolblue en zal dat in de toekomst blijven doe..

Willy 27-08-2017 Via de website gekocht

prima en snelle service!!

zeer goede en gebruiksvriendelijke website met veel informatie over het product dat men aankoopt. geen gezeur als men iets wil veranderen. contact bij na-service is ook zeer goed en vriendelijk

Jos, Antwerpen 27-08-2017 Via de website gekocht

COOLBLUE : Huis van vertrouwen

Op de site krijgt men een duidelijke omschrijving van de artikelen, specificaties, downloads, mogelijkheid tot vergelijking van enkele selecties.
De keuze is uitgebreid, de prijzen doorgaans correct.
De levering en nazorg is perfect !
Globaal zeer tevreden.

Roely 27-08-2017 Via de website gekocht

Levering LED TV

Mooie compacte TV met ophangbeugel inclusief alle benodigde bevestigingsmiddelen. Installeren aan de wand en klaar

Watjekouw 27-08-2017 Via de website gekocht

Net zo goed en snel als beloofd

Het bestellen en betalen was makkelijk, de bevestiging per e-mail netjes, de levering kwam netjes binnen en net zo (super)snel binnen als beloofd. Dat is bij te veel andere webshops nog heel anders. In geval van Coolblue: fantastisch!

John 27-08-2017 Via de website gekocht

Even gebeld voor een vraag en direct goed geholpen.

Duidelijke website. Het was de eerste keer dat ik via internet een aankoop deze bij Cool blue.
Ik had even geen zin om Rotterdam in te rijden.
Jammer dat er geen winkel Zeeland of Brabant is Waar je makkelijk naar toe kan en parkeren.
Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en de service.

SuperIT 27-08-2017 Via de website gekocht

Cool Blue : zeer goede & betrouwbare e-commerce site !

Zeer goede & snelle service.

Misschien enkel , indien het zou kunnen , een range van vermoedelijke leveringsuren.
Ongeveer - Voormiddag-Namiddag-Late namiddag-...

Henk 27-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare en snelle leverancier

Coolblue is wat mij betreft hèt voorbeeld voor veel webwinkels. Naast een groot assortiment en een diversiteit aan winkels, staat service hoog in t vaandel. Prijsstelling en productinformatie zijn altijd duidelijk. De vele positieve recensies voor coolbleu spreken wat dat aangaat voor zich. Ook de fysieke winkel (Rotterdam in mijn geval) straalt dezelfde kwaliteit uit.

M.Lamers 27-08-2017 Via de website gekocht

'n aanrader. Snelle levering

De wasmachine werd naar boven gebracht en aangesloten voor de prijs op de site. Het afleveringsschema via e-mail is perfect, je hoeft niet de hele dag thuis te blijven.

Andre 27-08-2017 Via de website gekocht

Na 2 weken was mijn Sonicare defect, opgestuurd voor reparatie, na 2 weken werd een gloednieuw apparaat toegezonden. Geen vragen, geen discussie, geen verzendkosten.

Frank 27-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Al vaker besteld bij Coolblue. Prima informatie op de site en keurig volgens afspraak geleverd. Laatst een product terug gestuurd omdat het mij niet beviel. Geen enkel probleem. Keurig te volgen waar het product is in de zending, hoe het werd beoordeeld door Coolblue en hoe ik mijn geld terug kreeg, op creditcard.

Tatjana 27-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Makkelijk te zoeken, veel keuze, makkelijk te bestellen, goedkoper dan op de eastpaksite, en snelle levering...

Alwin 27-08-2017 Via de website gekocht

Al jaren zeer tevreden over Coolblue

Zeer tevreden over Coolblue, altijd al geweest.
Heb er al een hoop besteld over de jaren heen.
Gebruiksvriendelijke site, overzichtelijk en voorzien van de nodige en juiste informatie omtrent het gekozen product. Levering is altijd snel.

Suzan 27-08-2017 Via de website gekocht

Het is een goede shop. Hele snelle en nette service. Laten netjes weten hoelaat ze er zijn. Nette hulp bij aansluiten

Ronald 27-08-2017 Via de website gekocht

Voor mij al jaren top!

Ik koop al jaren bijna alles bij Coolblue. Waarom? Omdat dit bedrijf altijd waar maakt wat ze beloven. Dan doel ik op snelheid, service, aftersales, goede website. Ook de uitlegfilmpjes die soms beschikbaar zijn vind ik fijn, hoewel die wel wat meer relevante inhoud mogen hebben.
De inkopers van Coolblue kijken nauwkeurig wat er in het assortiment komt. Daardoor koopt de klant van Coolblue geen rommel.

Mieke Klaver 27-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Fantastich bedrijf die zijn klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Witgoed wordt tot 4 hoog getild en tot in bedrijfstelling aangesloten.
Coolbleu weet wat klanten nodig hebben.

Sanne 27-08-2017 Via de website gekocht

Supee

Een prettige en leuke website. Zeer snelle levering, gemakkelijk en klantvriendelijk. Ook het pakket was gemakkelijk te volgen.

paultaxus 27-08-2017 Via de website gekocht

Fantastisch!

Voor mijn werk had ik per direct een nieuwe computer nodig. Ik vond degene die ik nodig had bij de tweedekansproducten. Dus met een flinke korting. Even gebeld of ik 'm dezelfde dag nog in huis kon hebben. Kost een tientje. Vervolgens wordt je netjes op de hoogte gehouden hoe laat ze komen en precies zo laat zijn ze er ook. Wat een fijne service!

JaMaDoLu 27-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue, zonder meer een van de beste

Een webshop die zich bij meerdere contacten (bestelling, informatieve vraag, produkt informatie, aanbod etc. ) heeft bewezen. Punctueel in de dingen die zij zeggen te doen. Betrouwbaar!

Jo-Anne 27-08-2017 Via de website gekocht

Goede service & fijne machine!

Na een goede service waarbij de wasmachine snel naar zolder was getild, werden er wat controlevragen gesteld, en een test aangezet. Deze verliep prima. Ook verdere wassen worden fijn gedraaid.

Frank 27-08-2017 Via de website gekocht

Webshop zeer gebruiksvriendelijk, bestellen is eenvoudig en overzichtelijk. Ook eventueel retourneren gaat zonder problemen en alles verloopt zeer vlot.

Roeland 27-08-2017 Via de website gekocht

Snel en correct

Ben blij met de supersnelle levering van onze wasmachine. Uiterst vriendelijke en behulpzame mensen bij aflevering.

Ashley van Demen 27-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs kwallieteit verhouding.

Fijne website en erg overzichtelijk. Ik hoop als ik iets van problemen met mijn product heb in de toekomst ze ook zo snel zijn.

Fred Barzilay 27-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt het weer helemaal waar!

Ik heb al heel vaak artikelen besteld bij Coolblue c.s. en er is nog nooit iets fout gegaan. De bestellingen worden altijd prompt en perfect afgewikkeld.

Mathias 27-08-2017 Via de website gekocht

Snelle vlotte service!

Snel gevonden waar dat ik naar op zoek was en aan een defitge prijs. Kwaliteit gegarandeerd!
Volgende dag reeds in huis klaar om in gebruik te nemen.

Nikkivogelaar 27-08-2017 Via de website gekocht

Super service!

Hele fijne service. Vriendelijke jongens tilden bij levering de wasmachine naar boven, pakten deze uit en namen het afval weer mee. Verder komt coolblue er goed en goedkoper uit dan andere. Bedankt!

Ilse 27-08-2017 Via de website gekocht

Toppie

Deze was Gemakkelijk, heel duidelijk. Ruime keuze. Kwam vertrouwd over. Op advies van een collega. Snelle levering.