Deze score is berekend op basis van 2793 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Thomas 15-02-2017 Via de website gekocht

24 inch led monitor

prettige shop, duidelijk, snelle bezorging, complete communicatie, goede prijzen.
Ik had ook nog extra dingen besteld in een aparte bestelling: switch en Usb stick.
Alles is in een x geleverd, de volgende dag op de afgesproken tijd.

Edwin 15-02-2017 Via de website gekocht

Goede informatie, supersnel geregeld

Cool blue geeft goede en volledige informatie. De mogelijkheid voor feedback is helder en de bezorg en bestelopties zijn duidelijk en supersnel. Tot nu toe altijd doen wat ze beloven, en dat maakt kwaliteit. Prettige website, goede lay-out, genoeg keuze. Toppertje!

Ed 15-02-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Na zoeken op marktplaats voor het filter voor mijn objectief kwam ik op website Coolblue terecht. Gemakkelijk besteld. Snel geleverd en in goede conditie. Prima dus.

Thomas 15-02-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijke ervaring

Bij binnenkomst werd ik meteen geholpen door een erg vriendelijke dame.
Koffie werd aangeboden. Opties werden aangedragen en binnen 5 minuten ging ik met een tevreden gevoel weg (ondanks het feit dat men het gevraagde artikel niet op voorraad had)

Buurman 15-02-2017 Via de website gekocht

Buurvrouw is weer blij

Vrijdagavond: Mijn buurvrouw - die al wat op leeftijd is - aan de deur; "de televisie doet het niet!"
Er eens goed naar gekeken en tot de conclusie gekomen dat het oude (en zware) beeldbuisapparaat echt niets meer doet en dat het tijd wordt voor een nieuwe.
"Wat nu, morgen niet thuis en geen tijd om naar de winkel te gaan en dan moeten ze nog bestellen en leveren. Een week zonder tv, dat is wel heel vervelend en wat kost dat wel niet zo'n nieuwe tv".
Eerst een wijntje, computer erbij en kijken op de Tvstore van Coolblue. Hoe groot moet het scherm zijn (net zo groot als de oude - niet groter? - nee dat hoeft niet), wat moet het apparaat allemaal kunnen (tv kijken, verder niets) en wat mag het kosten (niet te veel). Even later hadden we er drie op een rijtje gezet om te vergelijken. De goedkoopste en twee wat duurdere.
Mijn buurvrouw heeft aandachtig de reviews zitten lezen, af en toe met wat uitleg van mij. Het is echt niet altijd een minpunt als de game console niet goed kan worden aangesloten. De goedkoopste viel af door matige geluidskwaliteit en bij de andere twee gelijkwaardige toestellen gaf de merknaam (die van de lampen) de doorslag.
"Maar als we die nu bestellen wanneer krijg ik hem dan, worden de zenders ingesteld, hoe moet ik dan betalen zonder internet bankieren?" Voor de eerste zorgt Coolblue, de volgende dag geleverd. Het tweede doet de televisie zelf (met een beetje hulp) en de derde, daar zijn we toch buren voor.
Zaterdagavond: Mijn buurvrouw is enorm tevreden met haar nieuwe televisie. "Wat een mooie kleuren, en het geluid is veel beter dan bij de ouwe".

Remco 15-02-2017 Via de website gekocht

Verrekening van een tegoed

Contact gehad via WhatsApp over de verrekening van een tegoed bij de aankoop van een nieuw product. Men was snel, duidelijk en behulpzaam. Top

Rita Wackenier 15-02-2017 Via de website gekocht

Toffe manier om iets te kopen !

Een heel gemakkelijke manier om iets aan te kopen in een leuke shop ,
Zonder verzendkosten dan nog ,en een gemakkelijke manier om te betalen ,
De levering was heel vlug , door een vriendelijke bode .Door met visa te betalen , is het gemakkelijk om het pakje in ontvangst te nemen zonder handtekening nog te moeten plaatsen.

Guido 15-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine

Makkelijke website. Goede informatie. Bezorging goed geregeld. Geven aan hoe in welk uur ze komen op de dag zelf waardoor je niet de hele dag aan het wachten bent. Top! Klein verbeterpuntje. Ik kon mijn bezorgdag niet online aanpassen en moest daarvoor contact opnemen met helpdesk. Die het overigens meteen regelde.

Lia 15-02-2017 Via de website gekocht

Lia

Snel, duidelijk, goede uitleg met diverse video's. Je kunt je wensen/eisen opgeven en dan een goede selectie maken. Goede prijs en service.

Kirsten 15-02-2017 Via de website gekocht

Prima service van coolblue

Wat leven we toch in een mooie tijd. Wanneer op zondag de wasmachine het begeeft terwijl je net bevallen bent en bergen was weg te werken hebt.
Zondagavond nieuwe machine besteld bij coolblue. En maandag ochtend werd de nieuwe al bezorgd. Keurig door het bezorgteam naar boven gebracht en op zn plek aangesloten voor me. De oude machine hebben ze gelijk voor me meegenomen.
En als kers op de taart, kreeg ik een paar dagen later ook nog eens een felicitatiekaart in de brievenbus. Om me dubbel te feliciteren met de wasmachine en de geboorte van onze zoon.

Helemaal top dus!!!

Olga 15-02-2017 Via de website gekocht

Sporthorloge

Fijne website. Account aanmaken gelukkig!!! niet nodig, scheelt wachtwoord nr zoveel😏 Snelle levering en goed verpakt, dus schadekans erg klein.

Arjan vS 15-02-2017 Via de website gekocht

Fijne en snelle service!

Fijne en overzichtelijke website, goede productinformatie. Bij vragen is de klantenservice snel en goed te bereiken, ik heb binnen 20 min mijn vraag beantwoord gekregen via mail. Snelle en goede levering, producten zijn goed verpakt. Ook fijn dat je zelf de leveringsopties kan bepalen (thuis, datum veranderen, of laten bezorgen bij postnl punt).
Zeker aan te bevelen!

Karin 15-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop aeg wasmachine

Ook ik heb eerst de revieuws van de andere gelezen en daarna mijn AEG wasmachine besteld. Makkelijk te bestellen,duidelijke informatie over de levering. En op de dag zelf 30 minuten van te voren een berichtje dat de bezorgers onderweg waren. En 20 minuten voor tijd een telefoontje dat ze er met 20 minuten waren. Netjes mijn nieuwe wasmachine naar binnen gebracht,en de oude meegenomen. Wasmachine is erg stil makkelijk te programmeren heeft een handige knop om de wastijd te verkorten. En beschikt over een 20 minuten was voor 3 kilo wasgoed. Zeer tevreden met mijn wasmachine.

Peter Boetzkes 15-02-2017 Via de website gekocht

Super winkel

Coolblue is een webwinkel die het heeft begrepen. Goede prijzen en een prima aanbod. De website is eerlijk over minpunten van producten en heeft duidelijke productinfo. Gratis verzending, zelfs op zondag en goede communicatie over het bestelproces.

Roland 15-02-2017 Via de website gekocht

Top webwinkel

De webwinkel is gebruiksvriendelijk en betrouwbaar. De levering is snel en het idee van wachttherapie is hilarisch.

Ellen Arts 15-02-2017 Via de website gekocht

Mobiele telefoon via Coolblue

Goed productaanbod. Goede informatie. Makkelijke website. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. En super service: ik kreeg melding dat ik mijn pakketje al vroeger op kon halen dan eerder vermeld en per mail kreeg ik instructies hoe ik gemakkelijk alle apps en contacten van mijn oude naar mijn nieuwe telefoon kon overzetten.

R.E. Smit 15-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering Chromebook binnen één dag

De levering van mijn Acer Chromebook heeft keurig binnen één dag plaatsgevonden. Vooral de communicatie rondom de snelle levering is bewonderenswaardig. Mijn ervaringen met leveringen door Coolblue zijn alleen maar positief. De verzendpartner van Coolblue bij levering binnen een dag maakt de Coolblue kwaliteit ook helemaal waar!

Robert 15-02-2017 Via de website gekocht

Koffietijd!

Gewoon Coolblue zoals ik het verwacht, iedere dag een beetje beter. Mijn ambassadeurschap gaat verder dan alleen de aanschaf van dit apparaat. Leuk om te kopen en bedankt te worden door Pieter ;-) . Het zou toch wel helemaal top zijn als bij aanschaf van een melkopschuimer voor de cappuccino er een coolblue'r bij je thuis koffie kwam drinken.

Ingrid 15-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en met track en trace weet je precies hoe laat je bestelling er is. Betalen gaat super

vincent scheele 15-02-2017 Via de website gekocht

Super winkel!!!

Dit is een super winkel met super snelle en goeie service. Snel geleverd en mogelijkheid tot kopen in de winkel. Met de aanbevolen combinaties ook nog goedkoop. Wel jammer dat er nog niet zoveel winkels zijn :-)

Jan Daelmans 15-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Wasmachine

Was onder de indruk van aanbod, prijs, en snelle levering.
Product ziet er goed uit en werd keurig op tijd afgeleverd door zeer vriendelijke medewerkers van Cool Blue.

André 15-02-2017 Via de website gekocht

eerste aankoop Cool Blue

op zaterdag besteld en netjes op zondag bezorgd.
kon hier het type bestellen wat in de winkels hier in de buurt niet leverbaar was.

Jasper 15-02-2017 Via de website gekocht

Gewoon top!

Makkelijk bestellen, de prijs was ook scherp. Zaterdag avond besteld en zondag al in huis dus dat was top. Werd op de hoogte gehouden per mail en het product was goed verpakt .
Ben blij!

Martel 15-02-2017 Via de website gekocht

kleine wasjes, grote wasjes

zondags bestellen en maandag geleverd. zeer goede communicatie omtrent tijdstip. vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers en voor de prijs hoef je niet verder te kijken!

LK 15-02-2017 Via de website gekocht

Superservice

Snelle levering en duidelijke bezorgtijd, met een berichtje en telefoontje vlak voor aankomst. De super-vriendelijke en beleefde bezorgers brachten de vaatwasser tot in de keuken en namen het verpakkingsmateriaal en het oude apparaat weer mee.

Ramon 15-02-2017 Via de website gekocht

Super snel, Super netjes!

Gewoon top!
S'avonds besteld en de volgende ochtend de TV voor onze zoon in huis!
Helemaal gelukkig met deze snelle service.

Bedankt!

PaulG 15-02-2017 Via de website gekocht

Boven verwachting

Groot assortiment, goede artikelbeschrijving, veelal directe opties voor extra hulp/info beschikbaar. Snelle levering vooral!

Wim heemskerk 14-02-2017 Via de website gekocht

Mooi gedaan

Wij hebben voor jullie gekozen omdat we snel weer een wasmachine wilde hebben. Wat goed gelukt is. We zijn blij dat de oude direct is meegenomen en hebben respect voor de mannen die dit gedaan hebben

I.I.Y.Schenk 14-02-2017 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach is waar

De slogan alles voor een glimlach is waar. Natuurlijk roept iedereen ja maar ik heb ook andere ervaringen. Dat zal ...maar tot nu toe ben ik elke keer blij verrast over de vlotte afhandeling.
Voor het eerst gebruik gemaakt van levering op afhaalpunt en ook dat levert een smile op
Kortom een aanrader

Sieval 14-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekende website en supersnelle levering.

- gebruiksvriendelijke website
- snelle levering, na middernacht besteld en de volgende dag geleverd.

Pieter 14-02-2017 Via de website gekocht

Topwinkel

Snelle levering, plezierig en klantvriendelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding. Een van mijn favoriete web-winkels. Prettig contact bij afhaalwinkel.

I.F. de Kleijn 14-02-2017 Via de website gekocht

de Haier Hw801479df

na veel zoeken op het internet kwam ik uit op Coolblue vanwege de prijs en de service.
Ook toen ik nog een vraag had over de wasmachine bij de klantenservice. Ik ben zeer vriendelijk
en duidelijk te woord gestaan,
Ik vind Coolblue een aanrader voor iedereen.

Robbin 14-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden met coolblue!

Super helder over bezorging en snel bezorgt. Zelfs op zondag, had ik niet verwacht. Thumbs up!! Volgende bestellig weer.

Lloyd 14-02-2017 Via de website gekocht

Tv steun

Top levering , zelfs op zondag, echt ideaal als je door de weeks niet vaak thuis bent!
Website is helder en duidelijk, je wordt daarnaast goed van advies voorzien; coolblue is top!

Erwin 14-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Wasmachine besteld en keurig de volgende dag geleverd op het aangegeven tijdstip. Zeer vriendelijke bezorgers die hem plaatste en ons nog van bruikbare adviezen voorzagen. Enig klein minpuntje was sms om 01.30 uur voor het exacte aflevertijdstip.

Wilfried 14-02-2017 Via de website gekocht

Dhr

Zeer vlotte bediening,vriendelijk personeel
gemakkelijk bestellen en goed overzicht op de website,artikels direkt af te halen

esther 14-02-2017 Via de website gekocht

wasmachine

Fijne en overzichtelijke website, hele vriendelijke bezorgers die onze wasmachine keurig boven hebben geplaatst en ons uitgebreid geïnformeerd hebben. Per email werden we uitstekend over het tijdstip van de bezorging geïnformeerd en kort voor de levering zijn we gebeld. Keurig!

Ineke 14-02-2017 Via de website gekocht

fijne site, fijne winkel, goede service.

Ik heb de winkel gekozen om de eenvoudige reden dat Coolblue de goedkoopste was. Achteraf bleek het ook een juiste keuze te zijn, ik had na die tijd wat service nodig en dit was geen probleem. Ik werd keurig geholpen in de winkel. Ik vond het erg prettig dat ik naar een winkel kon gaan en daar mijn probleem kon verhelpen. Bij een andere webwinkel was dit, denk ik, niet zo makkelijk geweest. Ik vind persoonlijk contact bij een mankement erg prettig. Het enige nadeel was dat het vrij lang duurde voordat ik geholpen werd, maar dat nam ik voor lief, omdat ze de tijd namen voor de klant. Misschien wat meer deskundig personeel, nu was er ook personeel wat niets stond te doen en mij niet kon helpen, omdat ik moest wachten op het personeelslid wat er verstand van had.

Bert 14-02-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

Wat kan ik nog meer zeggen, alles super geregeld, snel in huis, nog beter kan haast niet. Ook weet ik uit ervaring, dat service ook helemaal top is en dat laat mij vaak voor Cool Blue kiezen, ook al is het soms net iets duurder.

G.Brands 14-02-2017 Via de website gekocht

aanschaf nieuwe mobiele telefoon

duidelijke site.gemakkelijk ales te vinden,en heldere verklaring van het product.keurig en binnnen aangegeven tijdsperiode bezorgd.

Theo Middelkoop 14-02-2017 Via de website gekocht

No nonsens bedrijf die doet wat ze zeggen

Prima shop, alles duidelijk, groot aanbod en zeer snelle levering. Kortom een prima bedrijf die doen wat ze zeggen

Rita 14-02-2017 Via de website gekocht

Top shop! Overzichtelijke site, snel bestellen, nog sneller leveren, verpakkingsmateriaal met humor en ook de mails worden fris en fruitig en met humor geschreven ( confetti!). Ik hou er van!! top!!

Bjørn 14-02-2017 Via de website gekocht

Ik heb een aantal keer contact gehad met de klantenservice voor hulp bij sommige producten. Ik ben zeer vriendelijk geholpen. Bij bestelling verloopt ook alles naar behoren en alles is keurig op tijd. Aanrader.

Guy De Backer 14-02-2017 Via de website gekocht

niets op te zeggen, perfect !!

klaar, overzichtelijk, enorme vlugge service, niets aan toe te voegen, bestelling s'avonds doorgegeven en de dag daarna om 10u00 afgeleverd.

Yentl 14-02-2017 Via de website gekocht

Een aanrader!

Advies inwinnen bij Coolblue gaat zeer vlot via chatsessie. Geeft een persoonlijke touch aan het hele proces, het lijkt alsof je aan het shoppen bent bij de buurtwinkel. Afleveren en garantie verlopen zeer vlot.

Mike 14-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering super

Zaterdagavond besteld , zondag middag al in huis super. Ook de beste prijs op de markt, op 1 andere website stond die goedkoper maar als je wou bestellen niet leverbaar.

Lucia 14-02-2017 Via de website gekocht

Fijne (web)winkel!

Makkelijk vindbaar, ruime keuze, supersnelle levering: wat wil je nog meer? Een betrouwbare leverancier, die elke keer weer z'n beloftes nakomt!

Mw. Rijks 14-02-2017 Via de website gekocht

Blij verrast!

Had keuze om een bestelling te plaatsen en het werd Cool blue. Duidelijke site, wist niet wat ik moest verwachten en dan uiteindelijk klopt het hele plaatje vanaf de bestelling tot aan de aflevering! Alles volgens afspraak, dat maak je niet vaak mee en ook de drie heren van de bezorging mogen ook een compliment :) voor hun vriendelijke en correcte optreden. Bedankt! Een heel tevreden klant.........

Mark Boekel 14-02-2017 Via de website gekocht

Telefoon besteld

Goede service. De telefoon werd na bestelling 20 euro goedkoper. Toen ik hierover mailde werd het bedrag gelijk aangepast.

W de Bruin 14-02-2017 Via de website gekocht

Klein maar fijn apparaatje

Ik had een Dolce Gusto gekregen voor mijn kerst, maar ik kon er niet mee omgaan. De koffie was best lekker. Dus op zoek naar een alternatief en dat werd een Nespresso apparaat. Nu ben ik zeer te spreken over de webwinkel van Coolblue en daar zag ik meteen wat me aansprak. Overigens ook in de echte winkels. Hele goede service !