Deze score is berekend op basis van 3458 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rini de Jager 11-02-2017 Via de website gekocht

Voor 2e maal een artikel wat stuk ging vervangen door een ander artikel. De artikelen gratis kunnen terugzenden en supersnelle vervanging door Coolblue.

Cor 11-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue prima pakketbezorger matig

Het bestellen en afrekenen bij Coolblue verloopt soepel. De mogelijkheid om zonder kosten met MasterCard te betalen geeft in ieder geval 180 dgn. garantie.
In plaats van levering door Coolblue zelf, zoals in de TV reclame, werd mijn TV van € 2000 geleverd door POSTNL Dat ging een beetje lomp. Eerst aanbieden bij de buren, doos uit handen laten vallen, om daarna tot de ontdekking te komen dat het verkeerde adres was.
Gelukkig was en geen schade.

Agnes Stijnen 11-02-2017 Via de website gekocht

kaartje

Ik maak een fout met bestellen, waardoor ik een bedrag moet terugkrijgen van Coolblue, dat totaal geen probleem blijkt te zijn en zo opgelost is.Krijg ik 3 dagen later een handgeschreven kaartje van Jaap, met een leuke tekst. Dat vind ik echt super tof!!!!

BGAJ Rombouts 11-02-2017 Via de website gekocht

Regels en procedures boven service

Ik bestelde op 09-02-2017 een Samsung soundbar set met achterspeakers. Deze set bestaat uit een combinatie van 2 andere sets. Set 1 is de soundbar met subwoofer die ook los wordt verkocht. Set 2 bestaat uit de 2 achterspeakers. Beide sets zitten elk in een eigen doos.
Bij aflevering ontving ik alleen set 1. Dus gebeld of men set 2 wilde nazenden.
Na diverse telefoontjes bleef men vasthouden aan hun enige oplossing : ik moest set 1 weer inpakken en bij het postkantoor retour sturen. Dan zou men daarna de complete set aan mij zenden, dus weer een set 1 en de set 2. Hoe ik ook argumenteerde dat ik dus set 1 moest inpakken en terugsturen om hem opnieuw terug te krijgen, was zinloos, want zo moest het volgens hun leverancier.
Ik heb de set geretourneerd en de order geannuleerd. Inmiddels heb ik hem bij Bol.com gekocht, nooit meer bij Coolblue.

Officiele reactie van Coolblue 11-02-2017

Geachte heer, mevrouw

Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u slechte ervaringen heeft met ons en dat u een incompleet artikel heeft ontvangen. Wij snappen heel goed dat u teleurgesteld bent, want dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren. Kunt u het ordernummer van de bestelling met de klachtomschrijving doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Alvast bedankt!

Wij hopen zo snel mogelijk van u te horen.

Nienke 11-02-2017 Via de website gekocht

Super klantenservice

Super garantie en geweldige klantenservice. Mijn hulpvraag was snel en zeer vriendelijk opgelost en ik kreeg zelfs een handgeschreven bedank kaart voor mijn vriendelijke reactie in omgang met Coolblue medewerkers.

Michel 11-02-2017 Via de website gekocht

HMDIdiaal

Supersnel geleverd en scherp geprijst zijn deze HDMI kabels. Let goed op welke maar je nodig hebt, want 1,5 meter was bij mij met aan genoeg.Cool blue past bij joe!

andre 11-02-2017 Via de website gekocht

coolbleu,

super geholpen door de laptop shop. met het maken van mijn keuze
en goede service, en super snelle levering,dank hier voor.

Trees 11-02-2017 Via de website gekocht

Super duidelijk en snelle levering

Omdat jullie veel assortiment hebben. Snel leveren en de klant goed op de hoogte houden tijdens de verzending. Top winkel en jullie hebben helemaal mijn vertrouwen dat ik rustig bij jullie kan kopen zonder me zorgen te maken of het wel of niet komt.

hans 11-02-2017 Via de website gekocht

snelle en goede levering in goede verpakking

in zeer goede verpakking en snelle levering, bedankt coolblue
er staat goede en volledige informatie op de site wat ook goed te vinden is en er staat ook wat je erbij krijgt of wat een aanrader is om bij de product te kopen.
coolblue site is zeker een bezoek waard

Eagle 11-02-2017 Via de website gekocht

Goede betrouwbare webshop(s)

De webshops van Coolblue plezierig in het gebruik en de info over het algemeen uitgebreid genoeg en correct. De prijzen zijn OK maar vergelijken is altijd aan te raden. De levering is fantastisch, diverse producten aangeschaft en thuis, op werk of op een afhaalpunt af laten leveren en altijd op tijd. Ook het retourbeleid (1x nodig geweest voor een garantie geval) is prettig. Aanrader dus!

Toppie 11-02-2017 Via de website gekocht

super vriendelijk

Hadden een router besteld maar was stuk, super vriendelijk te woord gestaan, op de dag van terug sturen kwamen we er achter dat ie ineens in de aanbieding was, gebeld en weer super vriendelijk te woord gestaan door Ramona, en het verschil teruggestort gekregen. Voor een groot bedrijf al coolbleu vindt ik het enorm knap dat je zulke leuke mensen bij de telefoon heb. kreeg ook nog een kaartje met persoonlijke boodschap geschreven, held van de dag:) en na een week krijg ik de nieuwe router al weer binnen een dikke 10 plus.

Vivian 11-02-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel

Ik vind coolblue een heel prettige webshop met fijne filtermogelijheden en mogelijkheden om advies / contact te krijgen. Ook is het af en toe mogelijk om een tweedekans-product te kopen voor minder geld, hier staat dan bij wat er mis mee was en of er eventueel iets aan gedaan is. In mijn geval stond er dat het nog als nieuw was, en dat klopte. Ook de ruime keuze in bezorgopties is erg fijn.

Gerben Kreuze 11-02-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering en beste prijs!

Super overzichtelijke winkel met goede prijzen en super snelle levering. 22:45 besteld de volgende ochtend in huis.

Het zijn de kleine extra's waar het verschil wordt gemaakt: leuke verzenddoos, mooie filmpjes, gekheid van medewerkers. Daar wil je als klant graag aan meedoen!! Ga zo door

Elise 11-02-2017 Via de website gekocht

snelle bezorging en goede service

Super gave aanbieding voor leuke prijs! Snelle en kosteloze levering en goed geholpen! Echt waar voor je geld! Persoonlijke benadering in de mail dat de hete koffie onderweg is! Leuke workout gedaan met de bezorg doos :)

Kris de block 11-02-2017 In de winkel gekocht

Kris de block

Dichtstbijzijnde voor mij
Ondanks de drukte in de winkel ging het bedienen vrij vlot
Zou het enkel nog duidelijker maken dat de klanten bij het binnenkomen een ticket moeten nemen

RG 11-02-2017 Via de website gekocht

Eerste aankoop online.

Eerste aankoop online en dit via Coolblue.
Ik vondt het best spannend omdat het een serieus bedrag was, maar direct na aankoop kwam de mailing opgang en kon ik vrij snel het pakket volgen via track en trace.
17 uur na aankoop had ik het pakket in bezit en helemaal top :-)

Jan Wilts 11-02-2017 In de winkel gekocht

tablet

Deskundige voorlichting door de medewerker van Cool Blue die mij goed geholpen heeft. De wachttijd in de winkel was kort.

Joyce 11-02-2017 Via de website gekocht

Snelle service en reacties

Eerst de mogelijkheid en welke keus voor mij het beste is via whatsapp opgevraagd met een zeer snelle reactie terug. Daarna in de shop besteld. En de volgende dag goed ingepakt ontvangen

Marcel 11-02-2017 Via de website gekocht

Unifi WiFi point

Een tweede kans Unifi WiFi point gekocht. Zeer snelle levering en uitstekend product. Alles netjes en in goede staat.
Volgende keer koop ik zeker weer bij cool blue.

Jeanine Post 11-02-2017 Via de website gekocht

Supergoede service

Vriendelijke, beleefde jongens die ook nog even belden dat ze een paar minuten later kwamen. Snelle en goede levering. Volgende keer weer via Cool blue.

Els 11-02-2017 Via de website gekocht

Pas 's avonds laat een kado besteld en toch de volgende dag nog op tijd in huis om het te kunnen geven. Goede informatie over het product en erg gebruiksvriendelijk

Greet 11-02-2017 Via de website gekocht

retourneren

Mijn headset werkte niet meer naar behoren. Het retourneren ging ongelooflijk makkelijk, maar ik kon mijn zending niet meer online volgen. Na een mailtje bleek ik 2 accounts te hebben, maar dit werd erg snel opgelost te zijn. Intussen heb ik een nieuwe headset terug thuis ontvangen.

Rik vd Wassenberg 11-02-2017 Via de website gekocht

Heel snel in huis dat is super fijn

Heb een action camera bestel bij coolbleu. Ze hebben er alles voor dat is fijn om alles bij de zelfde site te kopen. De service is goed en ze hebben altijd alles op voorraad en is meteen de volgende dag in huis.

Matthijs 11-02-2017 Via de website gekocht

Ben niet anders gewend

Heb al een aantal keer bij coolblue besteld. Als gewoonlijk waren de prijzen scherp, de levering snel, de producten in goede orde aangekomen en de service (i.v.m. ontbreken handleiding) tip-top. Beste webwinkel wat mij betreft.

Nora van Zanten 10-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht bij Coolblue via de website

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege het gemak. De bezorging was zoals op de website stond, de volgende dag afgeleverd, eerst een mail en een sms en een telefoontje voor de aflevering, en de oude wasmachine weer meegenomen, helemaal top!!

Katharina 10-02-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Een duidelijke eenvoudig te gebruiken webshop. Levering op de gemelde datum. Datum in de toekomst te verplaatsen. Goed verpakt. Kwalitatief hoogwaardig producten.

Susanna 10-02-2017 Via de website gekocht

Netjes en snel

Overzichtelijke website met goede filterfunctie. Duidelijke informatie over het product. Mijn bestelling was netjes verpakt in een stevige doos. Het allerbeste aan Coolblue.nl is dat ze heel snel kunnen leveren. Mijn bestelling had ik binnen 24u in huis!

Ruud Neven. 10-02-2017 Via de website gekocht

Vertrouwen in service.

Een fijne en correcte levering met goede prijs kwaliteit verhouding.Zeker aan te bevelen voor
mensen die op zoek zijn naar mooie en goede spullen.

Mol 10-02-2017 Via de website gekocht

Printer

Alles was prima in orde. Product was goed. Waar voor je geld. Goede en snelle levering. Geen klachten. Doet het prima

Georges 10-02-2017 Via de website gekocht

nog niet zoveel ervaring ...

nog steeds een beetje terughoudend (om niet te zeggen bang 😏) en onervaren om online te kopen, maar ...
het overzicht, de mogelijkheid om snel te vergelijken, de extra info, het gemak van de winkelkar-pagina maken het wel bijzonder aantrekkelijk ... dus DOEN.
de levering zelf is snel en vlekkeloos en het aangekochte product van onberispelijke kwaliteit.
zeker voor herhaling vatbaar.

beren 10-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine

Snelle levering, krijg sms hoe laat er wordt bezorgd plus half uur van tevoren een telefoontje.
Wasmachine wordt keurig aangesloten op 2e etage. Alleen maar lof !!

Hans 10-02-2017 Via de website gekocht

supergoede aanbieding Sonicare tandenborstels

Gemakkelijk te vinden op de website en een prima prijs voor een mooie aanbieding die de avond ervoor was besteld en keurig de volgende dag bezorgd

Gitta de Bruijn 10-02-2017 Via de website gekocht

Fijne service, snelle reactie en levering.

Waar momenteel overal de ipad air2 uitverkocht is en er een levertijd op zit van diverse weken, kon ik bij jullie deze gewoon bestellen en werd hij de volgende dag al geleverd. 's Avonds bij het bestellen, ging er iets mis met mijn betaling en kon ik nog gewoon de klantenservice bereiken, ondanks dat het al 21;30uur was. Direct werd er door jullie een link gestuurd om alsnog onze bestelling in orde te maken. Dat noem ik nou nog eens service.

Henk H 10-02-2017 Via de website gekocht

Afstandbediening voor Sony Bravia 4k tv

Op voorraad en inderdaad de volgende ochtend in huis. Ook werkt het zoals in de folder beloofd, wat wil je nog meer?

A. Nap 10-02-2017 Via de website gekocht

Prima prijs/kwaliteit, supersnelle levering

Zeer overzichtelijke website. Eenvoudig afrekenen en mogelijkheid tot retourneren.
Dinsdagavond besteld, de volgende dag in de middag in huis, en 's avonds draaide het apparaat. Netjes en verzorgd ingepakt en verstuurd. Top.

Jos 10-02-2017 Via de website gekocht

"Cool" ....... die CoolBlue !!!

Zoek je een webwinkel die echt doet wat je van ze verwacht: supersnelle levering en uitstekende service, ook wanneer er iets mis gaat ? Bestel dan bij CoolBlue !

Peter 10-02-2017 Via de website gekocht

Prima online winkel

Groot assortiment, goede service en snelle levering. Ben al geruime tijd, tot volle tevredenheid klant van Coolblue.

co86 10-02-2017 Via de website gekocht

beter dan andere winkels en webshops. helder en duidelijk!

voor een 2e keer bij coolblue besteld. wat een overzichtelijk en duidelijke webshop met ruime keuzes en actuele producten (geen over jarige producten) ook geen extra kosten achteraf als verzend of service kosten. je weet meteen waar je aan toe bent. zeer snelle levering en ook in een degelijke verpakking ontvangen. sommige producten kun je goedkopere vinden bij andere web shops, maar ik betaal graag (het gaat vaak maar om een paar procent) wat meer voor deze services.

Ria van den Heuvel 10-02-2017 Via de website gekocht

prima prijs/kwaliteit en super service

De website is super goed in elkaar gezet. een trefwoord is voldoende om de juiste informatie boven water te krijgen.

Danny van Rooijen 10-02-2017 Via de website gekocht

Geweldig, zoals altijd.

Mijn samsung j5 dual sim besteld via de website. De website waar je prima kan navigeren en selecteren. Dezelfde avond nog geleverd. Echt top, aanrader voor iedereen.
Heel soms kun je ergens anders voor enkele euro's minder verkrijgen, geloof mij de service van Coolblue is veel meer waard dan die enkele euro's.

Heylen roger 10-02-2017 Via de website gekocht

TV aankoop

Aankoop correct verlopen ! De besrelling was binnen de 12u bij mij thuis zoals beloofd !. Doe zo voort Coolbue !!! 👍👍👍👍👍👍

Lambert 10-02-2017 Via de website gekocht

Lambert

De bestelling is in een oogwenk bedaan, onze kinderen zijn ook zeer ingenomen met de dienstverlening. Levering is zoals afgesproken en de prijzen redelijk. Wat wil je nog meer?

Nicky 10-02-2017 Via de website gekocht

Gewoon Top!!!!

Klantvriendelijk,beleefd,correct, snel, uitstekende service! Gewoon TOP!
Deze tekst was te kort. Deze moet minimaal uit 100 tekens bestaan, maar was al klaar na 73 tekens. Dus hierbij toch nog een klein minpuntje voor coolblue.

Victor 10-02-2017 Via de website gekocht

Geweldige zaak en service!

Router besteld, maar bedacht dat ik een andere wilde. Retour zenden en een nieuwe besteld met externe SSD. Wat een verademing in vriendelijkheid, snelheid van afhandelen, communicatie en de prijzen zijn gewoon goed

Luc 10-02-2017 Via de website gekocht

Sony Flitser HVL-F45RM

Prompt en correct, Prijs heel gunstig. Snelle afhandeling en opvolging. Goed verpakt. Nog geen 24u en thuis bezorgt.

Arnold 10-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine

Geweldige wasmachine gekocht bij Coolbleu met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ook de levering was zeer snel

A. 10-02-2017 Via de website gekocht

Eerste bestelling met een echte glimlach op ons gezicht!

Hele goede service, en zelfs met een glimlach van de bezorgers die volgensmij niet eens bij Coolblue werken! Wij werden verrast met het mailtje waar ze de belofte nakwamen om de volgende dag (wat een zondag was) te leveren! Ze zeiden zelfs dat we de bezorgers mochten verrassen, de groetjes doen en confetti gebruiken! Inderdaad, Coolblue - alles voor een glimlach!

Ze verdienen een 10! En ik hoop dat met de komst van meer elektronica en met de komst van maar klanten (100%) vanwege hun service, dat het altijd ook met een glimlach blijft!

Antje 10-02-2017 Via de website gekocht

Nespresso koffiemachine

Snel en keurig geleverd, website goed en makkelijk bereikbaar. Overzichtelijk. Duidelijk en eenvoudig te bestellen.

Yvonne Siekman 10-02-2017 Via de website gekocht

Dienstverlening zoals ie overal zou moeten zijn

Voor 't eerst iets besteld bij Cool Blue, na eerst de recensies van anderen gelezen te hebben. Je wordt heel goed geïnformeerd tijdens 't hele proces van bestellen tot en met afleveren. De bezorgers zijn super vriendelijk, behulpzaam en aardig. Cool Blue komt zijn afspraken na, ze doen wat ze zeggen. Geen gedoe, dienstverlening zoals 't hoort. Onze koelkast is prefect, helemaal wat we wilden. Kortom; Cool Blue is een aanrader.

Ronald 10-02-2017 Via de website gekocht

Service en bestelling afhandeling plus info

Eerste bestelling
Correcte afhandeling
Goede informatie
Redelijke prijzen
Goed op de hoogte gehouden via mail
Ik zeg perfect