Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

dutchboy_41 19-05-2011

Case had geen goede sluiting, meteen een nieuwe geleverd, zeer goed!

Jose1959 19-05-2011

De PDAshop bood dit artikel voor de laagste prijs aan. Bestelling en betaling verliep zonder problemen. Snelle levering. Stevig verpakt. Prima dus.

Martien R 18-05-2011

Super webshop!
Meteen na het bestellen wordt de bestelling en verzending bevestigd (e-mal en sms).
Vrijdag 's avonds na 21 uur besteld, en zaterdag ochtend al thuisgebracht. En alles zeer goed verpakt.
Wat mij betreft een dikke 10!

Boers049 18-05-2011

Tot de levering geweldig...produkt niet compleet. Afstandsbediening ontbreekt. Ben nu al 3 dagen bezig om mijn klacht behandeld te krijgen. Wordt niet teruggebeld, geen reactie op mijn mails, ben er helemaal klaar mee.

Rinze1957 17-05-2011

Nadat de laptop thuis afgeleverd was, deed deze het niet. Meteen gebeld en perfect geholpen. Men heeft mij uitstekend geholpen met hoe ik de laptop weer kosteloos naar Laptop.nl kon versturen.
Binnen een paar dagen andere laptop in huis, tussentijds op de hoogte gehouden via sms en mail over de status van de order.
Al met al, ze hebben er een klant bij.

Arjan_84 13-05-2011

's avonds voor 22u besteld, de volgende dag al geleverd...echter het verkeerde apparaat. Gebeld met de klantenservice, bleek dat het eerder ook al was voorgekomen. Kon het apparaat terugsturen (wel antwoordnummer), maar moest hem wel zelf naar het postkantoor brengen. Er waren problemen met de levering van het apparaat, dus ik moest zelf de website maar in de gaten houden om opnieuw te bestellen. Niet echt klantvriendelijk. Na een week had ik mijn geld eindelijk terug. Heb het apparaat niet opnieuw bij Koffiecenter besteld, maar bij Koffiediscounter.nl, daar is alles wel in een keer goed gegaan! Erg jammer van Coolblue, had veel positieve dingen over hun gehoord, maar voor mij eerst geen Coolblue weer...

f2sputnik 13-05-2011

Alles liep van het begin van de bestelling totaan het afleveren van de bestelling zonder problemen.
De gemaakte afspraken werden keurig nagekomen.
De levering zat keurig verpakt.
Al met al gewoonweg uitstekend.

rp87 11-05-2011

Alles prima en op tijd afgeleverd. Goed dat ze je op de hoogte houden van de status van je bestelling. Kortom goede ervaring met consoleshop.nl

Rien22 07-05-2011

De tweede reader van Foxit die ik kocht gaf een flets en vervagend beeld als in het directe zonlicht een pagina werd omgeslagen. eReaderstore zorgde binnen een week voor kosteloze retourzending en vervanging van de eReader. Het exemplaar dat ik nu heb werkt probleemloos. Uitstekende en snelle service; ook after sales.

Joske3 07-05-2011

Zeer tevreden, duidelijke website, snelle levering!!
Na het lezen van alle revieuws een "veilig gevoel" om via internet een laptop te kopen.

Harry Luyk 07-05-2011

Gewoon een uitstekende en snelle service. Ik had niet gedacht dat ik het op vrijdag bestelde item zaterdag al in huis had!! Chapeau!!

moosie1964 05-05-2011

21.15 uur besteld en toch de volgende dag ontvangen,super snelle levering kunnen andere winkels een nog een hoop van leren.

Eva__ 03-05-2011

Goede, snelle service. Duidelijke website

sanduz555 03-05-2011

Bij de Digicamshop hebben ze veel in voorraad, lage prijzen en de service is werkelijk fantastisch! Iedereen wil meteen een smsje krijgen dat het product is ingepakt en klaar voor verzending. De volgende dag heb je het al in huis, geweldig! Ook de service erna is heel goed. je zou echt nooit meer naar een gewone winkel gaan....

Jelle Hummelman 03-05-2011

Erg tevreden, goede uitleg over de producten en een supersnelle levering. Rond 21:00u besteld op 29 april, en nog geen half uur later kreeg ik per SMS de melding dat mijn bestelling al verzonden was. Helaas vanwege koninginnedag kreeg ik mijn spullen pas maandag. Maar daar kan Laptopshop.nl natuurlijk niets aan doen.

Zeker een adres om als eerste te checken wanneer je iets nodig hebt.

pkuipers 02-05-2011

Zeer snelle levering. En nadat ik 'n klein foutje gemeld had, is deze ook zeer snel en naar behoren afgewikkeld.

J.J . Steijl 02-05-2011

Online keuze gemaakt voor samenstellen laptop, besteld en direct orderbevestiging en dag later E-Mail met bevestiging verzending. Op afgesproken dag keurig afgeleverd. Chapeau

van der Blom 02-05-2011

via Google was de webside te vinden door goedkope laptop in te typen. De afstand van de winkel is niet vwer van mijn woonplaats verwijderd. Binnen een uur werd de bestelling bevestigd. Kon met pinnen afrekenen

verwend koffiedrinker 02-05-2011

Ideaal, gratis bezorgen en mits voor 22.00 besteld, de volgende dag al in huis. Tenminste, als je niet zoals ik niet thuis bent en TNT het pakje de volgende dag komt bezorgen...

frank1948 02-05-2011

vlotte levering, makkelijke betaling en geen verzendkosten, dan weet je waar je aan toe bent.

takkietakkie 02-05-2011

Snelle en goede levering.Ik vind het zelf ook belangrijk dat er een goede correspondentie klimaat heerst m.b.t. het(aangekochte) product.

Oldenhuis 02-05-2011

De belangrijkste reden om mijn laptop bij de Laptopshop te bestellen was omdat deze een Thuiswinkelwaarborg heeft en omdat het mijn laptop het voordeligst aanbood. De website is bovendien erg overzichtelijk. De laptopshop.nl/Coolblue houd je bijzonder gedetailleerd op de hoogte van de status van de bestelling, en hoewel ik dat zelf niet nodig achtte beviel deze service wel. De toon waarmee je schriftelijk wordt aangesproken is erg vriendelijk. Mijn bestelling werd al binnen twee dagen geleverd.

ElsH 02-05-2011

vriendelijke bediening, correcte levering. Alles keurig geregeld.
Kwam hier ook al voor ander dingen en ook toen werd alles op zeer plezierige wijze afgehandeld.

tunemeloen 30-04-2011

zeer snelle, correcte en goed gecommuniceerde afhandeling. bereikbaarheid en after sales niet beoordeeld want niet nodig gehad.

Blodhemn 29-04-2011

Geweldige webshop.
Perfecte service en garantie.
Levering, Binnen voor dat je het weet.
Klantenservice is zeer goed berijkbaar en snel met antwoorden.

Janus29 28-04-2011

Snel via internet besteld en de laptop werd keurig op de door mij aangegeven dag bezorgd. Helemaal niets op aan te merken.

Chrizzer 28-04-2011

Ik was op zoek naar een nieuwe tondeuse. Uiteraard kun je via internet de nodige vergelijkingen maken, zowel qua prijs als specificaties.
Na even zoeken kwam ik uit bij tondeusestore.nl.
Zij gaven zeer overzichtelijk en uitgebreid weer wat de specificaties van de verschillende apparaten waren en daarnaast zitten ze erg laag in de prijs (ook geen bezorgkosten!)
Na de bestelling kreeg ik al snel een bevestiging zowel per e-mail als per sms (!) dat mijn bestelling in behandeling was genomen. Daarna werd ik per e-mail goed op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling was ingepakt en verzonden naar de bezorger.
Zoals beloofd, kreeg ik mijn bestelling al de volgende dag geleverd. Uitstekende service dus, ben erg tevreden over deze site.
Verder bestaan er naast tondeusestore.nl nog verschillende andere sites van dezelfde beheerder. Deze zullen bij mij zeer zeker in aanmerking komen bij een eventuele zoektocht naar andere apparaten.

Marc Leenders 27-04-2011

Fijne website: zeer overzichtelijk en hij stelt je in staat om goed te vergelijken. Nuttige selectiecriteria. Goede prijzen en vlotte levering.

Loske 27-04-2011

Bestelling volgende dag keurig verpakt binnen. Website is goed, kan qua overzicht (naar mijn mening) nog wat beter. Website goed te bereiken, telefonisch weet ik niet.

Tonzudde 27-04-2011

Besteld vrijdagavond 21.30 en de volgende morgen on 10.00 in huis.
netjes verpakt en keurig afgeleverd.
Fantastisch apparaat, heerlijke koffie en snel gezet.
Goede timer en snel in te stellen.
Perfecte prijs kwaliteit verhouding

Fam Vlot 27-04-2011

onze zoon was super gelukkig dat het spel dat hij graag wilde hebben zo snel geleverd kon worden. 's avonds besteld de volgende dag geleverd. SUPER!!

Jees87 27-04-2011

's Avonds om 21.00 uur besteld en zoals op de site beschreven de volgende dag al geleverd. Netjes verpakt en product werkt naar alle tevredenheid.

alconsten 27-04-2011

Online shoppen zoals je wenst dat het gaat. Zeer snelle levering. Op voorraad betekent hier echt dat je de gameconsole de dag erna inderdaad in je bezit hebt. Je kunt een ander aflevermoment kiezen. Afspraken over de levering worden zeer goed gehouden. Bovendien word je op de hoogte gehouden van moment van inpakken en verzenden. De electronica wordt zeer goed verpakt en beveiligd. Je weet precies waar je aan toe bent.

pukmuk21 27-04-2011

Zeer snelle levering om 21:30 besteld en de volgende dag om 11:00 afgeleverd. Alleen jammer dat duidelijk was te zien dat iemand het product al een keer in handen heeft gehad.

pimpeloen 27-04-2011

Inderdaad de volgende geleverd. Tussendoor 3x (!) geinformeerd over de status van de bestelling.
En ook nog de goedkoopste.

W. Griffioen 27-04-2011

Zeer tevreden! 's avonds om 21.45 laptop besteld en (werkelijk!!) de volgende dag om 12.00 uur thuis afgeleverd.

MentoR01 27-04-2011

Snelle service. Vrijdagavond besteld en zaterdagochtend in huis. Ondertussen was via track and trace het bezorgproces goed te volgen.

snellekoper 27-04-2011

makkelijk te bestellen, duidelijke informatie op website, supersnel geleverd, lage prijs en toch geen verzendkosten, uitstekende telefoon

ellen4321 27-04-2011

Pirma en ook onwijs handig een strijkijzer gaat altijd stuk als je het eigenlijk net niet kunt gebruiken. Bestellen en hup de volgende dag kun je verder met je strijkwerk. Voor mij extra handig, ik woon vrij rustig en de eerst volgende winkel is zo'n 10 km verder op. Dus in de auto springen en dan een strijkijzer kopen kost veel tijd. Dus dit is ideaal plus de snelle levering maakt dit bijna perfect

Corrie Broers 27-04-2011

Prima geholpen door een medewerker waar ik naar gemaild had met vragen.
Snel andwoord gekregen en een goed antwoord.
Ben heel tevreden over alles.
Via de TNT kan je je pakketje volgen.
Ook erg handig.

MHeuving 27-04-2011

De levering was supersnel. Tussen het bestellen en ontvangen werd ik keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. In het weekend besteld, op dinsdag in huis.

coennl 27-04-2011

Product op voorraad, lage prijs en snel in huis. Wat wil je nog meer?

RGM 23-04-2011

Prima webwinkel, maar ook hun echte vestigingen zijn in orde. Heb er vorig jaar oktober een Navigon 40 Premium Live besteld, werd de volgende dag al geleverd. Ook de Klantenservice is erg goed (snel, vriendelijk en efficiënt); tot nu toe twee kleine probleempjes m.b.t. het apparaat ervaren maar die waren binnen no-time opgelost.

Ton12345678 22-04-2011

Zeer goede service mijn speler ging de verf af helemaal geen probleem gratis terug gestuurd en per omgaande een nieuwe toegestuurd gekregen en ook nog een telefoontje of het naar tevredenheid opgelost was van mij een dikke 10

RJ1963 22-04-2011

Inderdaad 's avonds besteld en de volgende dag in huis (op zaterdag!). In de korte tussentijd keurige mailtjes over de status van de bestelling.
Nette prijzen, niet de goedkoopste, maar wel goed icm de snelle en goede levering.

Michael G. 21-04-2011

Ik heb al meerdere keren bij Coolblue gekocht en de service is perfect.
Je krijgt meerdere emails m.b.t. het order- en verzendproces.
Ik heb het product op meerdere webwinkels vergeleken en kwam uiteindelijk toch weer uit bij Coolblue, vooral in het geval van combi-aanbiedingen.

15 01 55 20-04-2011

Goede internet winkel.
Snelle reactie via telefoon en mail.
Snelle levetijd de volgende dag al in huis.
echt tevreden daar kom je makelijk weer terug als je iets nodig hebt.
merk stofzuiger ken ik goed degelijke kwaliteit dus vertrouw op lange levensduur

Klant11 20-04-2011

Snelle en correcte dienstverlening, Zondag besteld en dinsdag in huis. Keurige berichtgeving per email

mega boekenwurm 20-04-2011

Duidelijke website, ze doen wat ze beloven. Levering inderdaad de volgende dag en ondertussen kun je volgen wat er met je bestelling gebeurd. (melding bestelling ontvangen, -ingepakt, -aangeboden aan tnt en dan een track and trace code) Top!

fxm2000 20-04-2011

's avonds om 9 uur een bestelling geplaatst.
Er stond bij dat bestellingen voor 22:00 nog diezelfde dag worden verzonden, maarja...
Ik wist niet wat ik zag, toen het de volgende ochtend om 11:00 werd geleverd.