Deze score is berekend op basis van 3202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gardien 23-05-2018 Via de website gekocht

Kan niet beter!

De site is duidelijk. Goede omschrijving van de artikelen. Duidelijk hoe je moet bestellen. Prima informatie aangaande verzending en (zeer vlotte) levering. Goede prijs! En ………………… geweldig vriendelijk, attent en bekwaam personeel bij de aflevering.

Saskia 23-05-2018 Via de website gekocht

Up to date!

Snelle levering en je wordt goed up to date gehouden van de verzending! Prijzen zijn makkelijk te vergelijken en ik vermoed dat ze kijken naar prijzen bij de concurrent zodat ze daarbij aansluiten of onder zitten.

jawa 23-05-2018 Via de website gekocht

snelle levering en service

product besteld volgende dag al in huis, je zal er maar om verlegen zitten, je hoeft niet naar een winkel scheelt een hoop tijd.

Jan Ceelen 23-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering volgens afspraak.

Product was als een van de weinigen hier nog te bestellen (nieuwer model veel meer leverbaar) en bij Coolblue in een aanbieding voor een zeer schappelijke prijs.

K. de Mos 23-05-2018 Via de website gekocht

Service in Den Haag kan beter, neem voorbeeld aan Rotterdam.

Woon op fietsafstand vd winkel. Stalling vd fiets is rampzalig bij CS, maar daar kan CB weinig aan doen. Een minpunt is ook dat de winkel pas binnnen het gebouw zichtbaar wordt. Geen of te weinig reclame aan de buitenkant. Je moet weten dat daar een CB winkel is ! Verder werd ik bij binnenkomst niet benaderd door een medewerker. Wist niet direkt waar ik naar toe moest. Ik had online een bestelling gedaan en moest slechts alleen het pakketje afhalen. De ene medewerker bij het ophaalbalie had het veel te druk, vergeleken met zijn collega's die elkaar onderling veel te vertellen hadden, maar niet bijsprongen. Op één collega na, die de situatie wel goed inschatte en mij vroeg of hij mij helpen kon. Hij was een voorbeeld voor zijn andere collega's. Door hem werd ik keurig en correct geholpen. Ik zou wel eens willen meemaken hoe het er aan toe gaat als het b.v. op een zaterdag wel druk zou zijn.
Wel jammer, want mijn ervaringen in Rotterdam waren tot op heden uitstekend.

H.P.J. van den Ende - Koekoek 23-05-2018 Via de website gekocht

Prima

We hebben online een papierversnipperaar gezocht en gevonden. Volgende dag was hij in huis, heel fijn. Samen met ook nog een € 5,00 kortingsbon voor de volgende bestelling.

jhr.J. de Lange 23-05-2018 Via de website gekocht

snelle levering

heeft een goede naam, hoewel niet altijd het goedkoopste. Maar de levering is snel en dat is een groot voordeel

HansG 23-05-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Wat ze zeggen doen ze

Shop of online, een perfecte advisering op de klantwens gericht. Goede klant- en servicegerichte medewerkers.

j.j. 23-05-2018 Via de website gekocht

duidelijke omschrijving product-snelle verzending

duidelijke omschrijving product-snelle verzending,degelijk verpakt,goede info inzake verzending,top.

Guy 23-05-2018 Via de website gekocht

Goede speaker

Prijs-kwaliteit verhouding van deze speaker is prima. Ik gebruik hem zelf in onze keuken. Zit er zelfs sterk aan te denken om er nog een aan te schaffen voor in de woonkamer.

Dries 23-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel !

Zeer ruim aanbod ,correcte prijzen en snelle levering 7/7 .bij eventuele problemen heel goed bereikbare en super klantvriendelijke dienst na verkoop .

Koos 22-05-2018 Via de website gekocht

Een groot(s) bedrijf met aandacht voor de consument.

Uitstekende site waarop het makkelijk zoekt. Een site met volop keus tegen zeer concurrerende prijs. Een bezorging die niets te wensen overlaat met uitstekende planning en communicatie.
Vriendelijke en hulpvaardige medewerkers.

Margaretha Verkouter 22-05-2018 Via de website gekocht

Professionele, klantvriendelijke organisatie

Gebruiksvriendelijke webshop, goede en vriendelijke klantenservice en vriendelijke, behulpzame bezorgers (heb de indruk dat ze begrijpen dat het de klant is die hun salaris betaald).

Renate 22-05-2018 Via de website gekocht

prima service!!!

eigenlijk op goed geluk gekozen voor deze shop/ eerste aankoop maar zeker niet de laatste!
Mijn man die nogal argwanend is tov online bestellen en leveren was zeer tevreden over de vriendelijkheid/beleefdheid en bekwaamheid van de chauffeurs! dikke pluim voor deze mensen.
En natuurlijk zijn we tevreden over het geleverde product!

Tevreden klant 22-05-2018 Via de website gekocht

Coolblue staat garant voor goede service en snelle levering en is daarom mijn favoriete webwinkel.
Ze zijn helder, betrouwbaar en goed bereikbaar. Vragen worden altijd adequaat en snel behandeld en beantwoord. Ik heb nog nooit een teleurstelling gehad bij Coolblue. Topservice!

Koos 22-05-2018 Via de website gekocht

TOP Service!

Vorige week woensdag een robotstofzuiger besteld om op te halen in de winkel in Groningen.
Zou vrijdag om 09:30 in de winkel aanwezig zijn. rond 08:00 kreeg ik een SMS dat het niet gelukt was om hem die dag af te halen. Een half uur later werd ik ook nog gebeld met dezelfde boodschap. Ze kwamen gelijk met een aantal oplossingen. Uiteindelijk er voor gekozen om de volgende dag in de winkel te hebben liggen. Probleem dus vakkundig en snel opgelost. Verder geen problemen ondervonden. Bij aankomst in de winkel had ik binnen 10 minuten mijn stofzuiger. Ze hebben hem ook nog ingepakt voor mij.
EN ook nog een bak lekkere chocomelk gekregen. TOP Service!

Linda 22-05-2018 Via de website gekocht

Ze maken online shoppen fantastisch!

Super service en humor. Alles is duidelijk en overzichtelijk als je aan het zoeken bent. Na de bestelling wordt er duidelijk en goed gecommuniceerd, dus je weet precies wat je te wachten staat. Ben altijd dik tevreden geweest zowel met coolblue als de producten!

munir 22-05-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

HP notebook adapter (defect)

Op 9 maart heb ik de defect adapter van de notebook HP Stream 11-y011nd gebracht naar de winkel. Deze was getest en geconstateerd dat hij inderdaad defect is. Is opgestuurd naar de fabrikant en tot vandaag toe, 22 mei, nog niks gehoord.... Zo moeilijk is het niet! Repareren of vervangen. Bijna 3 maanden!!!!
De garantie van de notebook is nog niet verlopen....
En als ik kijk in mijn account bij coolblue zie ik dat "mijn retouren" afgehandeld is!
Coolblue doet zijn werk, de fabrikant contacteren, niet goed. Voor de rest moet ik eerlijk zijn zijn ze heel goed.
Ik moest een reserve universele adapter kopen bij coolblue tot dat mijn echte adapter gerepareerd is. Universele adapter is groeter en zwaarder natuurlijk. Dus 3 maanden met deze adapter mee lopen.

Officiele reactie van Coolblue 22-05-2018

Beste,
Bedankt voor je review. Wij schrikken hiervan omdat de afspraak is dat wij binnen 21 dagen een oplossing voor je moeten hebben. Wij zijn dan ook reuze benieuwd waarom dit zo verloopt. Stuur je ons jouw order nummer + korte uitleg naar geenglimlach@coolblue.nl Dan gaan we er direct mee aan de slag.

Munir 25-05-2018

Op dezelfde dag na het versturen van de email was ik telefonisch benaderd en 2 oplossingen aangeboden. Een gekozen en vandaag uitgevoerd. Ik ben erg tevreden met deze snelle en vlotte actie. Bedankt voor degene die me geholpen hebben via telefoon, email en in de winkel.

Danni 22-05-2018 Via de website gekocht

Service en klantgericht zoals het hoort te zijn !

Heb je een retour of een herstelling van een product , geen probleem voor Coolblue ! Zij denken in de eerste plaats aan de klant , niet aan de fabrikant . De klant moet met een tevreden gevoel buiten stappen en niet het idee hebben dat hij erin geluisd is door mooie commerciële praatjes .
Niet naar wens is geld terug of meezoeken naar een oplossing. Service zoals ik het graag heb !

Nathalie 22-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Eenvoudig besteld, snel geleverd, super service. En kwaliteitsmateriaal. Ik zou zeker opnieuw bestellen bij Coolblue.

Michel 22-05-2018 Via de website gekocht

Een perfecte levering aan huis.

Geen enkele opmerking.Alles verliep prima.s’avonds bestelt,s’morgens gebracht en klaar was kees.Op alle vlakken zeer tevreden.

Peter 21-05-2018 Via de website gekocht

Beste webwinkel waar ik aankopen gedaan heb

Bekende naam dus betrouwbaar .
Toen ik na wikken en wegen de juiste verfspuit gevonden had , moest ik deze nog vinden aan de beste prijs .
Deze vond ik bij coolblue , de verfspuit was 66 euro goedkoper dan de goedkoopste die ik gevonden had .
Direct aangekocht om 14u30 en de dag erna om 7u55 stond deze al aan mijn deur .
Nog nooit meegemaakt maar wel al veel beloofd geweest .
Bij volgende aankoop plannen zal ik toch eerst op coolblue kijken .

Frank Jansen 21-05-2018 Via de website gekocht

Helemaal tevreden

Cool blue beloofde in een klein tijdluikje van 1 uur te komen en hield zich daar aan.
De bezorgers droegen de ijskast blijmoedig de drie trappen op

Veldkamp 21-05-2018 In de winkel gekocht
Nvt

Vlotte levering

Vlotte levering en een schappelijke prijs. Zeer goede kwaliteit. Alleen een veel te grote verpakking om de originele verpakking.

Robbert 21-05-2018 Via de website gekocht

Goed en eenvoudig geregeld

Goede informatie over het product, makkelijk te bestellen en je wordt goed op de hoogte gehouden en daarbij is de prijs ook nog eens scherp.

Fred Wehmann 21-05-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Snel klaar

Duidelijke webshop. Gekozen om mijn laptop op te halen bij filiaal Utrecht. Online de reservering ingevuld en naar Utrecht gereden. Genoeg parkeerruimte voorhanden! Mooie winkel met lekkere koffie (ook belangrijk, haha). Door de "nummertjesautomaat" snel aan de beurt. Lieve medewerkster. Was snel klaar. Jammer dat ik moest afrekenen! Maar de laptop is het beslist waard!

Jeannemieke 21-05-2018 Via de website gekocht

Correcte service.

Vriendelijk, behulpzaam contactpersoon. Onmiddelijke reactie en rechtzetting voor ontbrekend
toebehoren. Snelle en correcte afhandeling.

Danielle 21-05-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Je wordt tot in de puntjes op de hoogte gehouden van de bestelstatus.
In mijn geval kreeg ik op voorhand ook nog een email om me alvast te oriënteren op het door mij aangeschafte product (een tablet).
In het verleden ook eens een aankoop gedaan bij Coolblue. Vanwege goede service weer voor deze webwinkel gekozen.
Absolute aanrader!

Rademakers 21-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Fijne webwinkel. Wasmachine besteld. Volgende dag geleverd. Vriendelijk personeel en niet zelf hoeven sjouwen. Je krijgt half uur voor levering een bericht en dan bellen ze nog kort van tevoren. Alles netjes op tijd. Super service.

Daan 21-05-2018 Via de website gekocht

Prina service

Veel keuze op de website. Snelle service. Behulpzame en aardige bezorgers. Gelijk oude wasdroger mee teruggenomen.

Corryanne 21-05-2018 Via de website gekocht

Extreem goede service

De schop is TOp en de verzendservice in 1 woord geweldig! Tevens super hoe je op de hoogte gehouden wordt.

L. Meuter 21-05-2018 Via de website gekocht

super service met een glimlach

Website zeer duidelijk.
Bestellen is vrij gemakkelijk.
Snelle levering en
Uitstekende service.
Produkten worden netjes geplaatst en aangesloten.

Antoine 21-05-2018 Via de website gekocht

snelle kostenloze levering !

goede kwaliteit, scherpe prijs, en geen bijkomende bezorgkosten, zeer snelle levering ,heel overzichtelijke website, en juiste product informatie

Cynthia 21-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden! Dit wordt "mijn" vaste shop-adres????

Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf vanaf de
bestelling van mijn product tot aan de levering / bezorging en (daar er met mijn oude wasmachine wat calamiteiten waren) de klantenservice toe! Hier kunnen veel dergelijke bedrijven nog wat van opsteken👍🏼 Coolblue is voortaan "mijn" vaste winkel voor dergelijke benodigdheden ( én toekomst 😉)

Andre Marien 21-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Heb deze shop toevallig ontdekt bij het zoeken van mijn product op website. Heb daarin gevonden wat ik zocht, de bestelling gedaan en alles liep vlot.
Ben zeer tevreden met de grasmaaier die ik de dag erna ontvangen heb.

J.Dijkstra 21-05-2018 Via de website gekocht

goede service

prima bezorgplanning, nergens problemen mee: plaatsing, retour oud apparaat, verpakkingen e.d.
personeel: geen enkele kritische opmerking , prima !

erna 21-05-2018 Via de website gekocht

Cool Blue is top

Website geeft veel informatie, de extra video's van CoolBlue bij producten vind ik echt top! Eerlijke reviews. Kosteloze bezorging op een postNL punt naar keuze. Product niet in orde of niet wat je er van verwacht kun je het retourneren en kun je kiezen voor alternatief product of je geld terug. Ik heb een keer een magnetron gekocht die niet okay was, geen probleem, ik had zo - op eigen verzoek - een nieuw exemplaar. Nu net een ventilator aangeschaft eerst een Dyson maar prijs/kwaliteit viel tegen omgeruild voor een goedkopere Solis. Kreeg netjes een bericht om mijn IBAN door te geven voor het terugstorten van restant en binnen 3 dagen stond het netjes op mijn rekening. Zelfs in mails is de klantvriendelijkheid top.

John 21-05-2018 In de winkel gekocht
Babylon, Den Haag

Eastpak Tranverz S, stijlvol op vakantie

Zelfs de geweldige bezorgservice van Coolblue kan eens niet goed uitkomen, bijvoorbeeld als je aan het werk bent. Geeft niet, gewoon overleg via telefoon en het filiaal in Babylon gekozen.
Wow! wat een prachtige uitstraling, de kleuren, de ambiance. Alles professioneel uitgestald en een vriendelijke en gastvrije benadering. Ga ik vaker doen!

Henk 20-05-2018 Via de website gekocht

Prima service en prijs

Goede website, snelle levering en goed prijs-kwaliteit verhouding. Ik had de bestelling uitgesteld en het pakketje kwam precies op die dag binnen. Top!

walnoot 20-05-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Super service ! leveren zelfs op zondag exact op tijd zoals aangegeven !
Zou iedereen aanraden om bij Coolblue zijn goederen te kopen !

Ruud 20-05-2018 Via de website gekocht

Mooie winkel,vriendelijk personeel

Voor het eerst bij coolblue besteld op internet,en opgehaald in de coolblue winkel te Eindhoven.

Het bestellen ging super handig en er werd meteen een mailtje naar mijn gestuurd van mijn bestelling.

Kon mijn telefoon de volgende dag al ophalen.

Bij binnenkomst,stonden er 2 vriendelijke dames bij de deur die mijn te woord stonden.
Ik kon meteen door, samen met de vriendelijke dame naar een balie,en ik kreeg er een kopje koffie bij.(goed bakkie koffie trouwens).
Na mijn het een en ander vriendelijk te hebben uitgelegd over de telefoon,en garantie kon ik na 10 min weer naar huis.
,met mijn bestelde telefoon natuurlijk.

Ik ben van plan om hier meer te bestellen als ik een of ander apparaat wil gaan aanschaffen.

Top winkel

Christel 20-05-2018 Via de website gekocht

Top service

Geweldig shoppen bij Coolblue. De eerste keer dat ik bij hen iets besteld heb. Is zeker en vast een aanrader. Vlotte bestelling en bediening is niet gelogen hun logo vandaag besteld morgen geleverd. En heel vriendelijke leveranciers ze namen zonder problemen het oude machine mee geïnstalleerd zonder problemen en hun karton ook terug mee. Echt toppie

Jan 20-05-2018 Via de website gekocht

klasse

Zeer vlotte en prima aflevering
Conform de gegevens op de site worden de gestelde beloftes volledig nagekomen

E. Hoekstra 20-05-2018 Via de website gekocht

super goede regeling bezorging en top bezorgers!

makkelijk te bestellen en goed geregeld! Je wordt goed op de hoogte gehouden over het tijdstip waarop bezorgd wordt, ook bij vertraging. bezorgers: super vriendelijk, netjes en ook gezellig!

Sander 20-05-2018 Via de website gekocht

Zeer snel verzonden en met mooie 2e kans korting

Uitstekende en goed werkende site, met veel onpartijdige uitleg en goed aanbod. Uitstekend verpakt en zeer snel verzonden. Bij aankoop van een '2e kans' product wordt duidelijk uitleg gegeven over de staat van het produkt, inclusief duidelijke foto's van evt beschadigingen, produkt was uiteindelijk mooier dan dat ik had verwacht.

Anita 20-05-2018 Via de website gekocht

Echt super tevreden

Overzichtelijk en simpel. Snelle levering. Alles super eigenlijk. Ik werd er in ieder geval vrolijk vam

Giuliano Dalpra' 20-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke beschrijving producten. Aantrekkelijke prijzen. Ik had vaak jullie reclame op de televisie. Ik was benieuwd of het alles wat verteld werd een beetje klopte en mijn 3eerste ervaring is positief geweest

Erik Valen 20-05-2018 Via de website gekocht

zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding, zeer goede service.

Een AEG wasmachine L8FE96ES via de website besteld omdat onze oude AEG na 12 jaar de geest gaf. Coolblue heeft een gebruiksvriendelijke website. De service bij aflevering was geweldig. Je wordt via sms op de hoogte gebracht van de leveringstijd en daarna wordt er een kwartier van tevoren nog gebeld. Wasmachine wordt aangesloten en binnen een kwartier staat hij proL8FE96ESef te draaien. Fantastische service

Remco 20-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goedkoop

Betrouwbaar bedrijf wat her al jaren prima doet in de markt. Niet altijd de goedkoopste maar daarom wel een prima klantenservice. Communicatie verloopt ook heel goed.

M 20-05-2018 Via de website gekocht

Aanrader !!

Keuze is enorm. Bestel- en betaalproces super makkelijk. Heel veel afleverdata mogelijk.
Aflevermoment op de afleverdag is voortdurend zichtbaar via track&trace systeem. Heel vriendelijke en kundige mensen bij aflevering. Mijn bestelling kon niet beter zijn uitgevoerd. Een aanrader, CoolBlue !!