Deze score is berekend op basis van 13644 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

harrie 14-01-2019

de motivatie is dat er een goede website is de snelle levering en het betaal gemak coolblue is aan te bevelen

B.Prinsen 14-01-2019

Ik krijg altijd een goede voorlichting over hetgeen ik aan wil schaffen, zelfs als ze denken dat ik aankoop misschien beter elders kan doen.
Ik had vragen vanuit het buitenland, maar uiteindelijk kon coolblue.nl mij toch leveren wat ik wilde.
Alles wordt ookaltijd snel geleverd.

Miel 14-01-2019

Wat een fijne ervaring! Lieve mensen, snelle levering, duidelijkheid, gewoon top!!

Johanna 14-01-2019

Zeer betrouwbare webshop. Ik zou niet verder zoeken. Coolblue is gewoon de beste. Ik heb er al vaak gekocht en altijd tot volle tevredenheid. Waar ik bij andere webshops wel eens twijfelde, heb ik dat gevoel bij Coolblue nooit, Ik weet gewoon dat het goed zit. Op de website staat veel informatie over het product en als je twijfelt kun je gemakkelijk en overzichtelijk een vergelijking maken. Bezorging is ook perfect: van de eerste tot de laatste minuut wordt je van elke stap op de hoogte gehouden. Alles gebeurd zoals beloofd. En als je vragen hebt kun je ze elke dag tot 23:59 bellen. Het wordt altijd naar volle tevredenheid opgelost. Wat ik ook heel fijn vind is dat alles gratis wordt thuisbezorgd, of je kunt het ophalen in één van de winkels, waar je ook met al je vragen terecht kan. De medewerkers doen altijd hun best om het je naar de zin te maken.

Mireille 14-01-2019

Goede services, goede communicatie, goede en snelle levering en prima prijs. Cool blue doet wat ze zeggen. Top!

W Leber 14-01-2019

Al eerder producten besteld. Belangerijk vindt ik de duidelijkheid tot op de minuut. Niet 3 uur moeten wachten/thuisblijven voor je product. Altijd vrolijk en gemotiveerd personeel. Ook onder elkaar is er goeie sfeer. Je wordt keurig geholpen en aansluiten en meenemen van apparaten zijn kosteloos. Topbedrijf.

Pieter Mennen 14-01-2019

Voor mij is Cool Blue een van de allerbeste webshops , misschien niet altijd de goedkoopste maar wel de meest betrouwbare. Bezorging is gewoon top. En ze geven je het gevoel dat ze blij zijn met je als klant van dit bedrijf.

Ruben 14-01-2019

Keurig op tijd, goede uitleg over het apparaat, vriendelijke persoon, oude apparaat meegenomen.
Kortom tevreden

JaFe 14-01-2019

hadden om 18.00 uur besteld, volgende morgen voor half 9 in huis.

Zijn heel tevreden over de bezorging en het product was zorgvuldig en netjes ingepakt.

Riekie B 14-01-2019

Goede duidelijke site, snelle accurate levering. Voorgaande leveringen zijn ook zeer goed verlopen. Zeer tevreden over Coolblue

petronella 14-01-2019

Snelle levering, werd meteen de volgende dag geleverd. Alleen niet goed te volgen met Track&Trace. Goede prijs.

BV 14-01-2019

Fijne website met uitgebreide productinformatie. Goede service. Bij bezorging van een groot product wordt er keurig zuinig met je aankoop omgesprongen, het wordt op zijn plek gezet en aangesloten. Je kunt direct je aankoop in gebruik nemen. Super!

Tsjees 14-01-2019

Mijn ervaring is als je ergens een apparaat wilt kopen, je eerst even bij Coolblue moet kijken want die hebben vaak een net iets scherpere aanbieding, voor dezelfde kwaliteit.

Itsame 14-01-2019

Snelle levering en wasmachine aangesloten door hulpvaardige en vriendelijke gasten!

Dirk 13-01-2019

Tot nu toe bijzonder tevreden over Coolblue. Keuze genoeg, bestellen en betalen gaat vlot en nadien volgt een snelle levering.

Theo 13-01-2019

We maakten gebruik van de soldenactie en vonden spoedig een wasmachine met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. En wat een service. De dag na de bestelling werd de machine al geleverd. Coolblue zegt tot op het uur wanneer er geleverd wordt en bovendien werden we een kwartier voor de levering nog eens opgebeld om de levering aan te kondigen. Ook de mogelijkheid om met PayPal te betalen vond ik persoonlijk ideaal.
Bovendien waren de bezorgers uiterst vriendelijk. Super !

Harald 13-01-2019

De CTRL toetsen van mijn draadloze toetsenbord die ik net iets langer had dan 2 jaar deden het niet meer. Via de website makkelijk een reparatie verzoek aan gemaakt en opgestuurd.

Mocht de draadloze muis van de set houden en kreeg een nieuwe set opgestuurd nadat reparatie van het toetsenbord niet mogelijk was. En dat ook binnen de beloofde tijd!

Top service!

Sandra 13-01-2019

Prijzen vergeleken en Coolblue had de beste prijs. Er is ook een ruime keuze en de website is gebruiksvriendelijk. Bestelling werd volgens afspraak geleverd met vooraf een sms melding en belletje 15min. voor aankomst. Vriendelijke bezorger.

Tini 13-01-2019

Recent een wasmachine aangeschaft. Ik ben zeer tevreden over de website, het snelle leveren en het geleverde product! De hele positieve sfeer die Coolblue en haar medewerkers uitstraalt is top!

Marjet 13-01-2019

Tijdens de zoektocht naar een nieuwe wasmachine was de site van CoolBlue ideaal!
De favoriete wasmachines zette ik naast elkaar en kon ik op veel facetten met elkaar vergelijken. Qua water- en energieverbruik zit er blijkbaar nog best veel verschil tussen... Door de duidelijke en uitgebreide vergelijking heb ik een bewuste en goede keuze kunnen maken.
De mannen die hem kwamen brengen, verdienen ook een pluim! Netjes, beleefd en zeker verstand van zaken!

Aart 13-01-2019

iPhone 6s zaterdagavond besteld, zondag in huis! Uitpakken en dan aan de slag met je nieuwe telefoon. Waarom nog door weer en wind naar een winkel met lange wachttijden als het zo ook kan. Echt top!

Wijsman Hugo 13-01-2019

Zeer betrouwbare winkel en ze doen wat ze beloven ook ben ik heel tevreden over de service 👍

Jessica 13-01-2019

Service goed, het bestelde is precies op tijd. Website overzichtelijk en je kunt gemakkelijk je weg vinden

Geert 13-01-2019

Coolblue is voor mij nog steeds een van de beste webshops. Bij eventuele problemen geven zij kundig en persoonlijk advies.
En zij denken mee, dat is vooral bijzonder voor een webshop!
Een valkuil kán zijn dat ze met hun prijzen niet de laagste zijn en dat andere sites met een lagere prijs wel de service kopiëren.
Nu is het doel van Coolblue niet om een prijsvechter te zijn maar vaste klanten zouden zij misschien iets beter moeten proberen te behouden.

Thom Dunnewold 13-01-2019

We hadden een NAS systeem met schijven besteld om in de winkel op te halen. Na dat we op "Bestellen" hadden gedrukt kregen we al binnen 5 minuten een e-mail! We konden hem meteen ophalen! Eenmaal bij de winkel waren we (bijna) meteen aan de beurt. De medewerker legde nog wat dingen uit en na de betaling konden we meteen naar huis! We hadden het dus in 2 uur kunnen opalen! Super! Zeker een aanrader :).

JACQUELINE D’HONDT-KOPPENDRAIJER 13-01-2019

het is een hele betrouwbare shop! prima service! geven meteen antwoord op eventuele vragen en allemaal even vriendelijk en geduldig! beveel het mijn familie en vrienden zeker aan!

Fc 13-01-2019

Snel, duidelijk en concurrerend.
De verpakking (doos) is wel geheel blue waardoor deze niet met goed fatsoen is te hergebruiken ;-)

Silvia 13-01-2019

Het is een zeer betrouwbare webwinkel met geweldige leuke medewerkers die zeer betrokken zijn bij jou verhaal en jou eventuele problemen rondom de bestelling. Ze zijn 24/7 online via Twitter, Chat en Facebook beschikbaar om voor jou naar de beste oplossing te zoeken. Coolblue is gewoon top!

J Hollander 13-01-2019

Zeer tevreden er is veel keuze alles scherp geprijsd makkelijk vergelijken en snelle levering .

hub 13-01-2019

Service is perfect, het aanbod is groot en de prijzen laag wat wil je nog meer

JvB 13-01-2019

Ik heb me verbaasd over de snelle levering en vriendelijke wijze van communiceren.

Rudi560 13-01-2019

Dit is er webwinkel hoe een webwinkel hoort te zijn! Alles in beste orde. Ruime keus, goede informatie, goeie prijzen en snelle levering! Alles in beste orde dus!!

Edmee 13-01-2019

Ik wil hierbij even een pluim geven voor Coolblue. Sowieso is de site klantvriendelijk en overzichtelijk, maar bij problemen (mijn bestelde product deed het niet) zijn ze snel in het contact en snel in het afhandelen. Ik kreeg gewoon een nieuwe opgestuurd zonder gedoe. Bovendien bezorgden ze het met de fiets, daar ben ik ook blij mee (geen vervuilende busjes in de straat).

Martine 12-01-2019

Een uitstekende service en super vriendelijk personeel snelle en corecte leveringstijd

Jos 12-01-2019

De bestelling is in prima staat afgeleverd op ons adres zoals aangegeven bij het bestellen.Altijd wel fijn dat ze de afspraak nakomen zodat je niet voor niets thuis zit te wachten.Klasse service ...

Dominick 12-01-2019

Coolblue had een actie waarbij je een zware powerbank bij een nieuwe telefoon kreeg dus deze bij Coolblue gekocht. Powerbank was op voorraad maar de telefoon niet dus ze gebben de powerbank als 1 cent gefactureerd. Nu is de powerbank kapot maar zegt Coolblue dat er op producties van dit soort acties geen ‘wettelijke’ garantie zit dus moet maar ren nieuwe kopen, absurd, onbeschoft en ongewoon goedkoop.

Nee, ik raad deze winkel NIET aan

CATHBFR 12-01-2019

Had eerst een bestellen bij MM gemaakt nadat hier alles maar werkelijk alles mis ging ben ik bij Coolblue terecht gekomen, wat een verademing!!

Harold 12-01-2019

Fijne winkel waar je nog echt als een klant wordt behandeld, zeer persoonlijke ontvangst en behandeling. Vriendelijk personeel met prima kennis van zaken. Zelfs bereid om prijsvergelijkingschecks te doen (op verzoek) ondanks dat ze geen laagste prijs garantie hebben. Gewoon open en eerlijk over hun producten en prijzen.

omaenopa1968 12-01-2019

ruime keuze en snelle levering, retour bestelling kan zonder problemen.

Meerdere bestellingen al gedaan en nooit geen probleem

Pieter 12-01-2019

Snel geregeld. Duidelijk proces. Vriendelijke service met eigen bezorgdienst en op een moment dat jij het wilt

J. H. Kruijer 12-01-2019

Coolblue is zonder meer een geweldige winkel vanwege de prima service en vriendelijk personeel.
Een laptop die ik kocht bij Coolblue was niet goed, Windows 10 liep direct vast als ik een programma wilde openen en ook het startmenu bevroor als je iets aanklikte met de muis. Bij rechts klikken op het bureaublad gebeurde niets. Terug naar Coolblue met het product waar iemand van het personeel precies hetzelfde vaststelde als ik en direct kreeg ik een andere laptop mee. Dus niet 'wij sturen hem op naar de werkplaats' en 'reken op een maand kwijt'. De voorwaarden staan op hun site en zijn 100% waar.
Vriendelijk personeel, behulpzaam, stellen iets voor je op, twee verschillende laptopmerken zodat men kan zien en ervaren wat de verschillen zijn. Vragen per email worden dezelfde dag beantwoord. Daarom 10 punten

Henk 12-01-2019

Heb een magnetron gekocht en de oude namen ze niet mee terwijl ze dit wel moeten

Yvonne 12-01-2019

Via Coolblue een Russell Hobbs waterkoker gekocht, was even niet leverbaar maar ik kreeg na 2 dagen een mailtje dat het weer voorradig was. Na 24 uur stond de waterkoker in míjn keuken. Heel blij mee.

craftsmen 12-01-2019 Via de website gekocht

Snelle levering, de volgende dag, een zondag! Hadden we niet verwacht. Aardige chauffeur ook. En we genieten ook iedere keer van de leuke teksten op de dozen. :-)
De chauffeur heeft onze oude kapotte koffiemachine meteen mee terug genomen. Handig!

jdb 12-01-2019

Makkelijke webshop, scherpe prijs en supersnelle levering!
Om 10 uur in de avond besteld en de volgende morgen al afgeleverd.
Kwalitatief goede producten. Duidelijke orderbevestiging en factuur.
Gewoon zo doorgaan Coolbleu!

Anja 12-01-2019

Fijne en betrouwbare webshop .
Ruime keus en zeer goede prijzen
Goede terugkoppeling via email van het bestelde product .
En een snelle levering , ik had het de volgende dag al in huis .
Alles keurig verpakt en alles in goede staat aangekomen

jetje48 12-01-2019

heb nu 2 keer besteld . één keer werd het bezorgd en één keer heb ik het zelf afgehaald bij een afhaalpunt. Beide keren prima echt prima behandeld.. Een aanrader

Paul 12-01-2019

Mooie website met leuke en nuttige gebruikershandleiding video's.
Snelle levering, betrouwbaar bedrijf, concurrerende prijzen.

Sabrina Laurijssen 12-01-2019

Onze wasmachine was kapot gegaan en met een gezin met 2 kids kun je niet te lang zonder zitten. Op dinsdag middag besteld via de Coolblue app, wel wat extra betaald voor de levering, (dit wilde we zelf omdat we smiddags een paar afspraken hadden) hierdoor konden we voor een dagdeel kiezen, tussen 8:00 en 12:00. Op woensdag ochtend om 8:15 werd de wasmachine al geleverd, door 2 zeer vriendelijke heren, die hem op zijn plek hebben gezet en netjes hebben de oude wasmachine hebben meegenomen. Top service en klantvriendelijkheid. Mocht ik weer wat nodig hebben zullen we zeker weer bij coolblue bestellen.

Wendy 12-01-2019

De winkel heeft een ruime keuze aan producten, snelle en goede levering. Mocht het niet naar wens zijn, bij retourzending is ook alles netjes en snel afgehandeld.