Deze score is berekend op basis van 2192 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Alexander 16-03-2017 Via de website gekocht

Voldoet aan verwachtingen!

Compleet pakket audio en video besteld, ik ben goed geïnformeerd over levertijden en kwaliteit (recensies). Woensdag besteld en donderdag in huis zoals beloofd en ook nog gratis verzonden. Producten voldoen naar verwachting, ik ben zeer tevreden!

Kikkert 16-03-2017 Via de website gekocht

Snelle Levering en goede service!

Er was een foutje met bestelling waardoor ik niet kon betalen. Direct contact opgenomen met de klantenservice en binnen 3 minuten was het probleem opgelost. De volgende ochtend het product al in huis...

Top service en snelle levertijd!

Hilarius 16-03-2017 Via de website gekocht

Topservice

De manier van klantvriendelijk benaderen door Cool Blue onderscheid zich duidelijk van andere webshops. Ook het betalingsproces is top....Achteraf word je nogmaals benaderd. Echt een top webshop waar klantvriendelijkheid en daarnaast concurrerende prijzen mij persoonlijk een zeer goed gevoel gaven.

Denny 16-03-2017 Via de website gekocht

Vlotte en nette service

Correcte levering en goed bestelproces. Stofzuiger besteld en kreeg het de avond erna stipt optijd binnen.

Jos V 16-03-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service

Bij deze shop is zelf een service , dat je op zaterdagavond besteld en er zondags geleverd wordt .
Top hoor !!

Niels 16-03-2017 Via de website gekocht

Super snel in alles

CoolBlue is super snel in alles. Kon in 3 minuten een hdmi kabel bestellen,die ik de volgende dag (op zondag!) al binnen kreeg.

Betere service kan ik me niet indenken

Familie. J.buter 16-03-2017 Via de website gekocht

Super , geweldige online site

Snelle levering, goede service, overzichtelijke online store. Veilig betalen. Behalve stofzuigers zijn ze van alle produkten en merken thuis.

M.P.J. Staats-Luites 15-03-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Geweldig goede uitleg en service

We werden in de winkel, bijzonder vriendelijk en met kennis van de producten te woord gestaan. Niet alleen voor wat betreft de televisie, maar ook voor mobiele telefoon, wasmachine, wasdroger en vaatwasmachine. Ook de bestelling via de website was zeer snel in huis.

ardick 15-03-2017 Via de website gekocht

razend snel

razend snel /prijs -kwaliteit /goede bezorging en vriendelijk personeel /snelle levering /prima verpakking

Flora 15-03-2017 Via de website gekocht

Helemaal goed!

Het bestellen was eenvoudig. Prima verpakt en ik kreeg via de mail hulp om de laptop in gebruik te stellen maar dat had ik niet nodig want dat ging gewoon goed.

J. van Zijl 15-03-2017 Via de website gekocht

vlotte afhandeling.

Via wat zoeken via google uiteindelijk op coolblue geland. Ik had wat specifieke wensen betreft mijn nieuwe laptop en kon deze via de filters op de site uiteindelijk vinden.
bestellen was simpel, gewoon zoals het altijd zou moeten en de bestelling geplaatst.
Als ik een minpunt moet aanwijzen was het de track en trace want die bleef staan op
levering tussen 08:30 en 21:30 uur ook nadat om ongeveer 14:00 uur het pakketje door mijn vrouw was aangenomen.
En wat ik jammer vind dat ik 50 eurotjes moet uitgeven om mijn cadeaubon van 5 euro te kunnen verzilveren.
Voor de rest prima jongens, de glimlach is er nog steeds.

Hans 15-03-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Als een van de weinige dit product op voorraad tegen de beste prijs.
En alsof het heel gewoon is snel, netjes thuis gebracht.

Mark Brantjes 15-03-2017 Via de website gekocht

Maximaal 60 karakters? Waar moet ik beginnen? Ik kan zoveel

Ik zocht een screenprotector voor mijn iphone 7 plus, want ik ben nogal een stuntel met dat ding, dus hup het internet op. Maar waar begin je met zoeken? Ik begon bij coolblue en aangezien ik nogal lui ben bleef ik daar ook. Perfecte service want deze oen was vergeten om het bezorg aan te passen naar mijn huidige adres (stond nog op het oude adres van mijn bedrijf in Amsterdam maar dat is een heel ander lang en vooral saai verhaal) dus ik appen naar coolblue (super handig maar wel super voorzichtig want ja ik had nog geen screenprotector) kreeg ik een apje terug dat ze het voor mij hadden gefixt.

EP Kwakkel 15-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische service van Coolblue

Snelle levering, ondertussen ook een duidelijke instructie hoe tv aam te sluiten. Tevens is op site al duidelijk aangegeven of hij op voorraad is. Ga zo door...:-)

Rob 15-03-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Snelle levering, geen verzendkosten, en zelfs leveren op zondag. Wat wil een mens nog meer.
Verpakking was wel erg groot (doos), mijn artikel had in principe door de brievenbus gekund maar Coolblue kiest voor een degelijke doos gevuld met luchtgevulde zakjes. M.a.w.product loopt beslist geen beschadiging op.

Saskiavsk 15-03-2017 Via de website gekocht

Prima service met een grote glimlach!

Via verschillende (schijnbaar neutrale) links kwam ik steeds opnieuw bij Coolblue uit. Dat vond ik, laat ik het netjes uitdrukken, apart. Maar waar is waar, Coolblue heeft een uitgebreid aanbod en veel zinvolle informatie over de producten. Eenmaal besteld, was het product snel in huis. Met als extra verrassing: een doos vol humor :-)

Paola 15-03-2017 Via de website gekocht

Top shop!

Bestellen bij Coolblue is altijd leuk en veilig. De bestelling plaatsen gaat super makkelijk en je wordt meteen daarna goed op de hoogte gehouden. De humor die erbij wordt gebruik is gewoon altijd grappig vind ik.

wim 15-03-2017 Via de website gekocht

Heel goede service

Shop is gebruiksvriendelijk; informatie klopt geheel met werkelijkheid, vriendelijke en behulpzame bezorgers, redelijke prijs. Ik ben zeer tevreden

G de Jonge 15-03-2017 Via de website gekocht

Wasmachine snelle levering volgens afspraak

s avonds besteld en de volgende ochtend om 10.30 uur thuis. oude wasmachine retour en nieuwe 3 etages hoog geplaatst. wij zijn zeer tevreden, ook omdat je op de hoogte wordt gehouden over tijdstip levering.

DeRoo 15-03-2017 Via de website gekocht

Super shop

Makkelijk in gebruik, overzichtelijk ,perfecte levering en levertijd , gratis bezorging en retour. Kortom een shop die doet wat het beloofd!!!!!

Bob 15-03-2017 Via de website gekocht

Ruim aanbod, goede service

Aantal keren via de site elektronica besteld. In iedere categorie heeft Coolblue een ruim aanbod, met een brede prijsrange. Ook hebben alle producten een uitgebreide beschrijving en specificaties, voor de klanten die meer willen weten en eventueel verschillende producten willen vergelijken.

Minpunten

duidelijk en zeer gebruiksvriendelijke website 15-03-2017 Via de website gekocht

snel en accuraat

de hele bestel- en leverings-procedure verloopt perfect: je wordt zxeer gedetailleerd opp de hoogte gehouden, kortom een bedrijf dat z'n (administratieve) organisatie perfect op orde heeft

Aniro 15-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering daar waar en wanneer jij het wilt.

Snel levering en duidelijke extra zorg buiten de fabrikant om. Een winkel om bij terug te komen en dat klopt ook want had al eerder wat gekocht bij Coolblue.

Alex.Meijer 15-03-2017 Via de website gekocht

snelle service

vandaag bestelt morgen in huis
Goedkoop en goede service
keuze ophalen en thuis laten brengen of een postadres of eventueel op een andere dag
laten bezorgen
heel tevreden

Marlies 15-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service van bestellen t/m levering en nazorg.

Alle nodige informatie om de juiste keuze te maken, prettige persoonlijke bejegening, zelfs snelle nazorg bij technische vragen na de levering.

ATS All Tape Supplies 15-03-2017 Via de website gekocht

Super Service!

Makkelijk vindbaar, grote keuze en super snelle levering!
Het is zeker een aanrader om via Coolblue je producten aan te schaffen.

Driekie47 15-03-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen in de winkel met een kopje thee en werden vrij snel geholpen. De medewerkster was zeer deskundig en heeft ons prima geholpen met het uitzoeken van een camera en een kopieerapparaat van Canon.
Wij komen zeker terug!!!

Rianne 15-03-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Snelle service, duidelijke communicatie over de levering. Ruime uitleg op de website. Handig filmpje ook.

john 15-03-2017 Via de website gekocht

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zegge

Op marktplaats doorgegeven wat ik wilde hebben (zondag avond 21.00 uur)
Gebeld en direct iemand aan de lijn! Die had mijn bestelling zo gevonden. Tijdens tel gesprek link ontvangen voor betaling. 5 minuten later betaald en bevestiging dat verstuurd zou worden.
Volgende in huis. Uur later heb ik afleveradres nog aangepast. Zou volgende dag uiterlijk 15.00 afgeleverd worden. Was 13.40 uur binnen! Toppie
De bestelde laptop had super prijs. En nu 30 dagen de tijd om te bedenken of ik er blij mee ben en anders gratis retour! Dat kan toch bijna nergens ? Top bedrijf:)

jan ravenstijn 15-03-2017 Via de website gekocht

Hr. Jan Ravenstijn

duidelijke website met veel keus en prima gerangschikt.
Afleveren ging op de afgesproken dag en plaats

Simone 15-03-2017 Via de website gekocht

Tevreden met CoolBlue, niet zo tevreden met PostNL

Gelukkig hadden jullie mijn stofzuiger op voorraad en kon deze de volgende dag bezorgd worden.
Helaas was de bezorger van PostNL helemaal niet op de hoogte van de oud voor nieuw regeling en weigerde hij dan ook mijn oude stofzuiger mee te nemen. Ik kreeg het advies van hem om "m maar op Marktplaats te zetten". Niet zo netjes als je bedenkt dat de klantenservice de dag ervoor nog aan had gegeven dat ik het oude apparaat gewoon mee kon geven. O, en als jullie je afvragen hoe de pakjes zo gedeukt aankomen: meneer stond te smijten met de pakjes die nog in de auto lagen omdat hij mijn pakket zo snel niet kon vinden......

cees 15-03-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden over

na reeds verschillende producten te hebben afgenomen zeer verrukt over de snelle levering.
service buitengewoon goed in geval van mankement had nieuwe kettingzaag binnen 1 week thuis nadat de eerstbestelde niet in orde bleek

Lucy 15-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik vond het doodeng, mijn eerste grote aankoop via internet. Je hoort wel wat, maar weet nooit of het echt betrouwbaar is... Nou het is mij 100% meegevallen! Ik werd via de telefonische klantenservice al erg duidelijk en vriendelijk geholpen en dan het daadwerkelijke bestellen en afrekenen, gaven ook geen problemen. De mailtjes waarin je op de hoogte wordt gehouden over de aflevering is keurig en punctueel. Twee super vriendelijke jongens die de wasmachine kwamen leveren en installeren, ik vond het een openbaring!

Krijnen 15-03-2017 Via de website gekocht

snel en betrouwbaar

Prachtige website.
Goed overzicht van aangeboden artikelen.
Duidelijke uitleg over wat je van het product kunt verwachten.
Goede garantie regeling

Robert 15-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik ben heel tevreden over coolblue. Paar maal hier gekocht en tot nog toe niet teleurgesteld.

Ik heb een Zanussi wasmachine gekocht omdat mijn vorige Zanussi na 17 jaar trouwe dienst het heeft opgegeven.

De levering was heel goed en hij werd geplaatst en aangesloten zonder extra kosten. Zondagochtend besteld en maandag ochtend stond hij er.

Marc 15-03-2017 Via de website gekocht

Netjes, snel, schoon en op tijd!

Goede voorlichting, snelle levering, nemen oude machine mee. voldoende aankondiging van het tijdstip van levering!

E. Meppelink 15-03-2017 Via de website gekocht

Keurig geregeld!

Keurig geregeld, goed product, nette afhandeling.
Heb al diverse spullen bij CoolBlue aangeschaft, steeds tot tevredenheid.

jildau 15-03-2017 Via de website gekocht

leuke webwinkel

ik vind coolblue super,duidelijke site,snelle service en als iets niet goed is word er gelijk een andere oplossing gezocht zelfs als het bij een andere winkel is. ontzettend leuke wachttherapie ook ;-)

Carolina 15-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Goede service, vriendelijk, behulpzaam personeel in Amsterdam. Laatst een robot stofzuiger gekocht. Na twee maanden had deze water opgezogen.... mee terug gegaan naar de winkel en kreeg na twee dagen keurig het aankoopbedrag terug gestort op mijn rekening. Natuurlijk bij Coolbleu een nieuwe gekocht!! Deze keer ook weer keurig thuis bezorgd, en op tijd geleverd.

A.J.T.Garretsen 15-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke informatie.Snelle service. volgbare aflevering.

Duidelijkheid bij aankoop. Daarna uitstekende informatie via e-mail. Direct bericht van verzending.
Datum van levering kun je zelf bepalen. Na verzending bericht ontvanen van de afleveringstijd.
Een prima gang van zaken!!

Daniela 15-03-2017 Via de website gekocht

Super service. Als er iets mis is word jet gelijk opgelost. En de mensen aan de telefoon zijn heel aardig en behulpzaam

Nel 15-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Op zondagavond product besteld voor een Goede prijs. Al op maandag bestelling ontvangen. Snelle service dus. Product prima verpakt.

GNel 15-03-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Spigen hoesje Samsung S7 Edge

Snelle service. Op zaterdag besteld en zoals beloofd op zondag ook geleverd. Goede prijskwaliteitsverhouding.

LvdM 15-03-2017 Via de website gekocht

Top

Goeie betrouwbare service, hele snelle levering!! Als binnen 1 dag onze nieuwe laptop binnen! Helemaal blij!

Daniël 15-03-2017 Via de website gekocht

Leuk concept maar ik ga terug naar de concurent

Ik quote: "wij zo nu en dan wat minder kwalitatieve production verkopen." Dit klopt helemaal want ik heb 2 BT speakers besteld en ze doen het beide niet naar behoren. Zwaar teleur gesteld dat alle handelingem vanuit de klant moeten komen. Ik wil hier nooit meer iets kopen

Officiele reactie van Coolblue 15-03-2017

Beste Daniël,

Bedankt voor je review. Enorm balen om te lezen dat je zo ontevreden bent met onze dienstverlening. Wij staan je graag te woord of helpen je graag met het instellen van je aanschaf, maar dat bleek helaas niet het geval te zijn bij jou. Onze excuses hiervoor, dat is niet de bedoeling. Zou je hiervoor je ordernummer en verhaal kunnen mailen naar geenglimlach@coolblue.nl? We helpen je graag verder,

Groeten,

Alex 15-03-2017 Via de website gekocht

Prima service en product werkt naar tevredenheid

Prima service en product werkt naar tevredenheid. Het gemak van het bestellen tot aan de levering op het gewenste tijdstip, was goed geregeld.

Jan-Willem 15-03-2017 Via de website gekocht

Als altijd helemaal super!

Veel keus en duidelijke uitleg maken het kiezen van het juiste product simpel. En daarnaast natuurlijk makkelijk dat je het de volgende dag in huis hebt!

DDD 15-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering! Zondag avoond besteld, maandag in huis!

Goede prijs, snelle levering. Zondag avond besteld, maandag in huis.
Goede keuze aan producten. Goede merken in huis.

Philtin 15-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Goede service / Snelle afhandeling van het order en super handige website. Filters helpen je bij het snel terugvinden van de juiste informatie en het juiste product.

Eline 14-03-2017 Via de website gekocht

Leuke en klantgerichte winkel, met veel humor.

Ik vind Coolblue een zeer prettige winkel, vooral voor het bestellen van bijvoorbeeld elektronica of witgoed. Ze zijn erg klantgericht en gaan met veel humor met lastige situaties om. Dat kan ik erg waarderen.