Deze score is berekend op basis van 2794 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mirjam 09-01-2017 Via de website gekocht

Cool blue de beste

Ben uitstekend geholpen door de klantenservice toen het bestelde product niet naar tevredenheid werkte. Volgende dag al een nieuw product in huis.

Bart 09-01-2017 Via de website gekocht

Goede zaak

Prima webshop. Goede info, klantenservice en levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling geleverd wordt, zowel via email als SMS.

Wilfred 09-01-2017 Via de website gekocht

Service met Hoofdletter

Coolblue heeft een zeer gemakkelijke service waar online en winkel soepel in 1 website werken. Je switched heel makkelijk van bezorgen naar ophalen bij een filiaal. De producten zijn goed te vergelijken en de prijzen zijn bijna altijd scherp. Het werkt allemaal super snel. Bestellen is binnen een minuut de bevestiging in je email. Zo ook met de verdere orderstatus.

Pluspunten

• Kwaliteit van de Service
  • Snelheid van de Service
  • Snelheid en vriendelijkheid in de winkel

Eline 09-01-2017 Via de website gekocht

Mooie rugzak en uitstekende service

De rugzak had ik 's middags rond vijf uur besteld en de volgende morgen werd het pakket al om half 9 bezorgd. Super snel dus. Daarnaast, voldoet de rugzak volledig aan mijn verwachting door de goede filmpjes en foto's op de website van Coolblue. De rugzak is lekker groot en vooral het harde vakje erin is een groot pluspunt. De kleur komt ook goed overeen met de foto's.

Pluspunten

• Hard vakje
  • Lekker groot
  • Zit lekker op je rug

Marianne 09-01-2017 Via de website gekocht

nooit iets te klagen

De website, het bestelproces, de levering, alles is duidelijk, in orde en snel. Ik bestelde later op de avond en had de telefoon al de volgende ochtend in huis. Ik ben nog nooit ontevreden geweest over een bestelling bij Coolblue.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service
  • humor
  • fijne keuzehulp

Martin 09-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekend!

Een uitermate goede service bij CoolBlue! Veel producten beschikbaar en op voorraad. Daarnaast ook nog een zeer snelle levering!

Marlous 09-01-2017 Via de website gekocht

Waar heb je nog een winkel voor nodig.

Sorry, lieve middenstanders. Maar jullie moeten het zonder mij doen. Op zoek naar een nieuwe stofzuiger vanwege een overleden exemplaar belandde ik van de ene in de andere teleurstelling. 'Nee, sorry, niet in ons assortiment.' 'Ja, geweldig apparaat, maar ik moet 'm bestellen. Dus reken wel op een dag of 5 á 6.' Of: 'Nee, helaas, de cash-back actie geldt niet op dit model'.
Nee, dan CoolBlue's stofzuigerstore. De keuze is reuze. En zelfs de gewenste Miele was in de sale. 's avonds besteld, de volgende morgen al in huis. Voor noppes, zonder gesjouw, zonder moeilijk gedoe bij een balie. Gewoon een paar muisklikken en we kunnen weer het huis schoon zuigen. Zo doen ze dat bij Coolblue!

Pluspunten

• Gratis levering
  • Enorm aanbod

Graaf 09-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf laptop was een ramp

Mijn laptop via coolblue was een ramp.

Verkeerde informatie via website.
Verkeerde informatie via verkopers
Verkeerde leveringen
Niet functionerende laptop.
Facturen, die niet klopten
Geen communicatie tussen medewerkers / afdelingen
Het duurde 8 dagen voor het werkte.
Uiteindelijk moesten we 25% kosten betalen over een probleem wat coolblue veroorzaakt heeft.

Ik zou er niet niets bestellen.

Pluspunten

• Groot assortiment

Minpunten

• Weinig kennis
  • Bureaucratisch

Officiele reactie van Coolblue 09-01-2017

Beste meneer of mevrouw Graaf,

We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de geleverde service. Dit is niet de service die u van ons mag verwachten! Wij willen het graag voor u nakijken. Dit lijkt ons niet de bedoeling. Kunt u het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichten per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Sam 09-01-2017 Via de website gekocht

Ruime keus en snelle leverinh

Zoon moest een rugzak. Van de zomer heeft hij in het winkelcentrum met beperktere keus (wat achteraf bleek) een b-merk gekocht.
Nu via internet. Ruime keus, prima informatie en zicht op de kleur en patronen. Plus een snelle levering van PostNL

Pluspunten

• Ruime keus
  • Prima info
  • Goed zicht op de producten

Priya 09-01-2017 Via de website gekocht

Handig en snel

Gekozen omdat het product wat ik zocht alleen hier voor een mooie prijs te verkrijgen was.

Alleen jammer dat er geen meer opties zijn voor het betalen.

Minpunten

• Geen Amex betaling.

Gerard 09-01-2017 Via de website gekocht

Superservice

Coolblue staat wat online winkelervaring, afhandeling en klantervaring betreft op eenzame hoogte. Leveren stipt op tijd en reageren snel op welk kanaal dan ook.

Pluspunten

• Persoonlijke benadering
  • Snelle, probleemloze levering

Filip 09-01-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

Super , vlot , beleefd en heel behulpzaam !!

De mensen die er werken waren super beleefd en behulpzaam .
Hebben product kennis !
Indien je toch niets koopt blijven ze vriendelijk , zijn ook niet gebonden aan een merk , ze vragen echt wat je nodig hebt en daar op zoeken ze het gepaste product !

Pluspunten

• Prof

Conny Thomson 09-01-2017 Via de website gekocht

Super snel

Ik heb al een aantal keren iets bij Coolblue besteld en ben zeer tevreden. De levering is snel en alles is goed verpakt. Meestal krijg je ruim op tijd te horen wanneer je pakket bezorgd gaat worden. Ze beschikken over een ruim assortiment en het personeel is kundig en heel vriendelijk.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijke communicatie
  • Goed verpakt
  • Ruim assortiment
  • Vriendelijk personeel

Y 08-01-2017 Via de website gekocht

Snel en informatief

Ik werd direct op de hoogte gebracht van de bestelling en binnen 24u ook de exacte tijden waarop het zou worden geleverd. Het kwam zelfs nog eerder dan aangekondigd.
Zou nog fijner zijn als je bij Coolblue ook achteraf met acceptgiro kunt betalen. Nu moest ik eerst nog op zoek naar kastje om te internetbankieren.

Pluspunten

• snel
  • goede informatie over verzending

Minpunten

• betaling vooraf (ipv via acceptgiro)

LJ Kanters 08-01-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger van Coolblue is prima in orde

Konden perfect de vergelijking maken tussen verschillende types stofzuigers.
Filters werken goed; soms wat langzaam.
Onze keuze was bovendien 50 euro goedkoper dan elders. Ook in Duitsland was deze duurder.

• Mogelijkheden te vergelijken

Tonger 08-01-2017 Via de website gekocht

Maakt toezegging waar

Levering: 's Avonds tussen 9 en 10u besteld, volgende dag werkelijk geleverd.
Prijsgunstig!
Veel vergelijkbare producten in het programma.

Pluspunten

• Tijdige levering
  • Concurerende prijs

Minpunten

• Technische details van product onjuist op website
  • Toebehoren onjuist op vergelijkingspagina

Maria Gerritse 08-01-2017 Via de website gekocht

handleiding

Mijn handleiding was zoek voor de Sharp luchtreiniger. Ik mailde om hulp. Direct kreeg ik een e-mail met link om de handleiding te kopiëren. Tevens had ik een nieuw Hepafilter nodig. s'Avonds besteld, de volgende dag in huis. Zeer snelle service en levering.

Luc Dekeukeleire 08-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon gemakkelijk

je kan vergelijking maken van producten en merken....Levering SUPER snel en correct helpen je telefonisch met info ...deze mensen zijn correct...wat betreft Garantie !!!!:/ eventueel terugname......& last but not laest....directe BTW verrekening als je een BTW nr hebt

frans 08-01-2017 Via de website gekocht

frans

's Middags een Makita boorhamer besteld, de volgende dag al geleverd. Kon meteen aan de gang. Waar ik met mijn oude boor al gauw 10 minuten aan het boren was, nu in 1 minuut klaar.

Rianne 08-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Breed assortiment, duidelijke info: niet teveel, maar ook niet te weinig.
Ik had mijn product 's avonds besteld en de volgende dag al in huis. Heel fijn!

Pluspunten

• Assortiment
  • Levering

P 08-01-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger

Goede site , kan producten goed vergelijken . Mooi op tijd afgeleverd ( in een leuke blauwe doos 😊 )

M. Roosma 08-01-2017 Via de website gekocht

CoolBleu is there for YOU

Normaal gesproken is wat ik hieronder beschrijf een zeer stressvolle situatie;

Via Coolbleu een 50" Panasonic besteld omdat mijn eigen 50" plasma het begeven had en niet repareerbaar was zonder hoge kosten. De bestelling betaling via IDEAL verliep snel en goed.
De levering werd de volgende dag gedaan via Dynalogic. CoolBleu en Dynalogic is een heel goede combinatie. Na ontvangst bleek de 50"kleiner uit te vallen omdat het scherm nu volledig werd benut om beeld te geven en bij de plasma zat hier nog een extra zwarte rand omheen van zo'n 5 cm. Ik kon dus nu nar een 58" opwaarderen omdat die maat ongeveer gelijk was aan de 50" plasma.
Heb CoolBleu via de mail benadert met het verzoek om de 50" die zij geleverd hadden weer op te halen omdat deze niet geheel voldeed aan mijn verwachting en omdat ik een 58" wilde hebben. Hierover ontstond even onduidelijkheid omdat er werd aangegeven dat ik de 50" bij een postkantoor kon afgeven? Zie je dit al gebeuren, over straat met een pakket dat bijna niet in een auto past?
Na een hoeveelheid E-mailverkeer en via de voorwaarden van CoolBleu zelf kon ik aantonen dat producten geleverd door Dynalogic ook weer werden opgehaald. Nadat ik een ander contactpersoon kreeg werd er aangegeven dat ik inderdaad gelijk had en dat de 50" de volgende dag zou worden opgehaald.
Dit kwam echter niet uit en via de telefoon waar ik met Birgit werd verbonden heb ik deze wijziging doorgegeven. Birgit melde dat ik na enige tijd een bevestiging e-mail zou ontvangen met de nieuwe afspraak gegevens. Deze E-mail bleef uit waarna ik via de mail heb gevraagd wat er verkeerd was gegaan.
Hierop reageerde zeker 3 personen die gelijk aan de gang gingen om dit na te kijken en kort daarop kreeg ik de melding en de bevestiging dat alles was geregeld en dat Dynalogic een dag later zou komen als in de eerste afspraak. Dit was even een hectische samenloop van omstandigheden maar uiteindelijk fantastisch opgelost.
Ik heb na dat dit alles was geregeld direct een nieuwe 58" besteld en betaald via IDEAL. Ik kreeg direct een melding via de E-mail dat de levering van deze 58" ook zou plaatsvinden op de zelfde dag als dat men de 50" zou ophalen.
CoolBleu kon alleen niet aangeven of dit gelijktijdig zou zijn of na elkaar omdat Dynalogic dit regelt.
Niet kort daarna kreeg ik van Dynalogic de meldingen dat de levering en de het ophalen door verschillende chauffeurs zou worden gedaan omdat er vanuit twee punten werd gewerkt.
Op de dag van ophalen en brengen werd er via track en trace van Dynalogic heel duidelijk en overzichtelijk weergegeven waar de chauffeurs ongeveer waren en hoelang het ongeveer nog ging duren voordat ik aan de beurt was. Dit gaat bijna op de minuut. Heel erg goed en informatief.
De levering was eerder als de ophaling maar beide verliepen zeer voorspoedig en prettig.
Kortom, een product bestellen, eventueel terugsturen en weer een ander product laten leveren verloopt als een goed geoliede machine. De combi CoolBleu/IDEAL/Dynalogic is echt fantastisch en ik kan dan ook echt adviseren om deze combi eens te proberen. Wat ik hierboven heb beschreven is normaal gesproken een zeer stressvolle actie maar via Coolbleu en Dynalogic was dit nu een peulenschilletje. Contact via E-mail en telefoon was gewoonweg fantastisch en alle betrokken medewerkers hebben hun uiterste best gedaan om deze toch wel complexe planning en handelingen in zeer goede banen te lijden. Hiervoor niets anders dan lof. Ik hoop dat mijn volgende bestelling ook weer zo fantastisch verloopt.

Pluspunten

• snelle afhandeling van bestelling
  • Goede communicatie over levering, event. ophalen
  • Problemen worden zeer accuraat en snel opgelost
  • Telefonisch contact prettig en geruststellend
  • Combi CoolBleu, IDEAL en Dynalogic werkt goed

Minpunten

• protocol info niet bij alle medewerkers het zelfde

Ais 08-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue denkt met je mee

De webshop is heel prettig in gebruik, niet teveel informatie niet te weinig, oogt prettig. Daarnaast ben ik met name te spreken over het leverproces. Deze is heel transparant en duidelijk, je hebt niet het gevoel dat je pakket 'ergens verdwijnt' om uiteindelijk voor je deur op te duiken. Per mail wordt je op de hoogte gehouden van alle stappen tijdens het leverproces en er is ook echt een contactpunt om naar te refereren mocht je vragen hebben.

Pluspunten

• Levering
  • User Interface website

greta 08-01-2017 Via de website gekocht

zeer goede shop

Geweldige service,snelle levering.Maandag besteld volgende dag geleverd, artikel terug gestuurd,vrijdag alweer een andere geleverd.gratis retourneren.vriendelijke mensen aan de telefoon.
Nog nergens zo'n goede service gehad.

Pluspunten

• goede service
  • prima website

Manuela 08-01-2017 Via de website gekocht

Top service zoals gewend!

Zoals gewend weer snel geleverd. Super service. Stofzuiger doorgebrand en dus een nieuwe nodig. Met 2 katten stofzuig ik iedere dag, en zat dus nogal omhoog. Een nieuwe besteld, die er de volgende dag al was tegen een scherpe prijs! Daarbij kan ik ook nog de oude naar ze terug sturen zonder problemen. Dit is wat ik noem een geweldige ervaring met Coolblue! Dank jullie

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Goede kwaliteit
  • Snelle bezorging

Daan 08-01-2017 Via de website gekocht

Prima

Nespresso crups besteld. Alles is goed gegaan, behalve een mail dat hij een dag later dan gepland zou komen. Dit bleek een foutje, ik kreeg erg snel respons na mijn mail.

Pluspunten

• Goede levering

Minpunten

• Verkeerde leverdatum in mail

Hans & Cis 08-01-2017 Via de website gekocht

Goede afleverservice bij Coolblue

Bestellen ging eenvoudig en de service bij aflevering ging perfect, sms je half uur voor aankomst en 5 minuten voor levering telefoontje van de chauffeurs dat ze eraan kwamen. De levertijden klopten precies ,met het mailtje een halve dag ervoor.

Jasper 08-01-2017 Via de website gekocht

Perfect

Van begin tot het eind goed geregeld. Alles klopt en is duidelijk en overzichtelijk. Site werkt ooksnel en vlot.

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Ik moest het zelf uitpakken. 😜

Mark 08-01-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Nog geen probleem gehad. Aantal keer besteld.
Altijd volgende dag bezorgd. Assortiment mag groter.

Pluspunten

• Snel bezorgd
  • Geen avond bezorging

Minpunten

• Klein assortiment

Theo 08-01-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden; snelle levering!

Besteld en de volgende dag geleverd. Prima verpakt en afgeleverd waar ik het zelf wil.
Klasse!!! Wat ik ook heel fijn vind is dat terugsturen (het zal niet nodig zijn hoop ik) ook gratis is.

H.Boer 08-01-2017 Via de website gekocht

Leuke gezellige kleurige stofzuiger

Hele snelle levering smiddags besteld en de volgende dag deed hij al waar ik hem voor gekocht had.
Wendbaar en superlang snoer, regelbare zuigkracht
Geschikt voor lange mensen

Liesbeth Keijzer 08-01-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, goed bereikbaar, snelle levering

Via de website van Coolblue heb ik 's avonds een keukenmachine van Bosch gekocht de MUM59M55. Er ging bij de betaling iets niet helemaal goed. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice. Erg prettig om snel echt iemand aan de telefoon te krijgen ook rond half 11 's avonds. Dat vond ik echt fijn! De medewerker aan de telefoon heeft de bestelling opnieuw in het systeem gezet, waarna ik direct een mail kreeg zodat ik alsnog kon betalen. De volgende dag had ik de keukenmachine in huis en er gelijk mee aan de slag gegaan.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Klantenservice altijd bereikbaar
  • Snel een persoon aan de telefoon
  • Ruim assortiment
  • Veel op voorraad dus volgende dag in huis

benny 08-01-2017 Via de website gekocht

koelvriescombinatie

ik beveel coolblue iedereen aan vanwege de snelle levering en de service. de bezorgers kwamen netjes op de afgesproken tijd en ze hebben de koelkast netjes op zijn plaats gezet en de oude weer meegenomen. ze waren heel vriendelijk

Pluspunten

• snelle levering
  • vriendelijke bezorgers

karlodc 08-01-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

Service is top

Super service, zowel via helpdesk als in de winkel te Lochristi. Jammer genoeg iets retour moeten brengen en een alternatief besteld, maar bij Coolblue was dit niet in sé onaangenaam.
Super service, beste aanbod, tegen scherpe concurrerende prijzen.
Levering kostenloos bij postpunt is groot voordeel voor wie overdag werkt!

Pluspunten

• service
  • aanbod
  • ook winkelpunten
  • levering in postpunt

Willem 08-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt waar wat ze beloven.

Ik was op zoek naar een Fitbit en vond deze bij Coolblue, nog afgeprijsd ook! Goede service, snelle levering en eerlijke prijs. De site os overzichtelijk en vanuit je winkelwagen verder winkelen is ook eenvoudig.

Pluspunten

• Duidelijke Site
  • Ruime keuze
  • Film material voor bijna alle producten

Kim 08-01-2017 Via de website gekocht

Was machine bestelt coolblue

Super goede service. Ze kwamen met 3 man personeel en tilde de wasmachine 5 trappen op. Ze sluite de wasmachine aan en legde ons duidelijk uit hoe alles werkte. Erg aardig personeel. Bedankt !

Pluspunten

• Wasmachine word naar boven gedragen.
  • Vriendelijk personeel
  • Wasmachine word aangesloten
  • Duidelijke uitleg

Minpunten

• Je betaald veel verzendkoste.

Ilse 08-01-2017 Via de website gekocht

Top webshop

Bestelling is altijd optijd binnen en het is makkelijk zoeken binnen de webshop door het overzichtelijke menu.

Pluspunten

• Makkelijk menu dus makkelijk zoeken
  • Bestelling is altijd optijd binnen

Roos 08-01-2017 Via de website gekocht

wat een fijne (online) winkel!

als ze het bij coolblue verkopen koop ik het liever daar dan voor een paar euro goedkoper ergens anders..

Pluspunten

• service
  • enorm aanbod

Minpunten

• niet de goedkoopste

Jan Sonneveld 08-01-2017 Via de website gekocht

Coolbleu

Coolbleu is een shop die de afspraak nakomt, alles is netjes geregeld en op tijd binnen,en de prijs is ook gunstig ,en zijn er andere aanbieders voor het product dat ik wil met dezelfde prijs bestel ik het bij Coolbleu omdat ik weet dat daar alles goed geregeld en betrouwbaar is.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede prijs
  • Op tijd geleverd

joarardian 08-01-2017 Via de website gekocht

Zeer prettig winkelen

Een prettige prettige onderneming met een zeer uitgebreid assortiment, als je hier niet slaagt dan slaag je nergens.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vriendelijke klantenservice
  • Uitgebreid assortiment

Mo 08-01-2017 Via de website gekocht

Goed en snel!

Meerdere ervaringen met coolblue zoals aanschaf fotocamera en meerdere telefoons. Nu ren sporthorloge. Altijd goede service,!

Rob 08-01-2017 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk

Het product, een inktcartridge, kan ik nog niets over zeggen, want die ligt te wachten totdat de huidige leeg is. Over coolblue eigenlijk alleen maar goeds. Ik moet echt diep gaan nadenken om iets negatiefs te bedenken en vind nog niets.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede productinformatie

bella 08-01-2017 Via de website gekocht

Stofzuigerstore

Duidelijke omschrijving, je kunt vergelijken met andere stofzuigers, makkelijke navigatie, snelle levering.

eddy 08-01-2017 Via de website gekocht

voor herhaling vatbaar

goede hulpprogrammas voor het opstarten van het product en goede ondersteuning
vriendelijk en hulpvaardig

BVN 08-01-2017 Via de website gekocht

toesenbord

snelle levering. Jammer dat er nergens melding werd gemaakt dat de laptop een Nl model betrof met Qwerty toetsenbord. Geen drama voor ons maar wel een aandachtspunt voor de toekomst.

Pluspunten

• snel
  • betaling bij afhaling

Minpunten

• Qwerty toetsenbord

Coolbleu 07-01-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Nieuwe laptop

Laptop is heel mooi goed van afmeting start snel op een mooi je kado voor mijn verjaardag een hele mooi je kleur

Pluspunten

• Mooi laptop
  • Start snel op

Hilda 07-01-2017 Via de website gekocht

Zo snel in huis

Altijd correcte afwikkeling van de aankoop. Zeer veel keus en altijd snel weer aangevuld.
Alle merken in huis en zelfs merken waarvan ze hen vaste dealer zijn zoals BOSCH. (Stond in elk geval niet in de lijst).

Pluspunten

• Snelle levering
  • Correcte afhandeling
  • Zeer veel keus
  • Goed overzicht van de voorraad
  • Weergave van wanneer product weer aangevuld is

Marco 07-01-2017 Via de website gekocht

Bij Coolblue loop je geen blauwtje.

Duidelijke site, goede informatie over het product, makkelijke bestelprocedure en goede informatie over wanneer je het product mag verwachten. En dat ook nakomen.

Pluspunten

• duidelijke site
  • makkelijk bestellen
  • snelle bezorging

Kim 07-01-2017 Via de website gekocht

Top!

Snelle levering! Fijne website. Dit keer een printer, cool blue was de goedkoopste webshop. Service is goed.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Fijne website

Minpunten

• Sommige producten zijn goedkoper elders

A.H. Strijdonk 07-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue da's pas Cool!

Allereerst het doordachte assortiment met daarin een hier weinig verkocht A merk wasmachine dat uitblinkt door betrouwbaarheid. Verder de lage prijs en gratis installatie (met test). Ook het vlotte, goed gemonitoorde leveringstraject gecomplementeerd door een vertrouwen wekkende en vriendelijke koerier.