Deze score is berekend op basis van 3432 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ester 03-01-2017 Via de website gekocht

Top service!

Gebeld met een medewerker naar aanleiding van een bestelling, Korte wachttijd. Zeer professioneel bedrijf.
Top service. Snelle levering en heel vriendelijk personeel! Een absolute aanrader.

Pluspunten

• service
  • vriendelijk
  • levering

Jan van Velzen 03-01-2017 Via de website gekocht

Dat is snel.

Na wat leveringsproblemen bij een andere leverancier heb ik op de valreep (vlak voor kerst) m'n bestelling bij Coolbleu kunnen doen. Gezien de drukte bij de pakketbezorgers heb ik er voor gekozen de bestelling nog dezelfde dag te laten leveren, op een besteding van bijna €800 maakt die €10 extra ook niet veel uit.
's middags om 13u. besteld en om 20u werden de spullen geleverd 😄
Dikke pluim Coolbleu 👍

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Goede uitleg
  • Zeer snelle levering

Danielle 03-01-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Lang wachten, maar ook in alle rust geholpen

In Rotterdam naar de winkel gegaan voor advies. Eerlijk geholpen, moest hier en daar wel doorvragen en het taalgebruik van de medewerker sturen richting 'gewoon Nederlands', aangezien ikzelf niet zo'n digitaal wonder ben. Maar de jongeman bleef vriendelijk en geduldig en ik ben tevreden met de keuzes die ik heb gemaakt.

Pluspunten

• Alle tijd voor je
  • Tijdens wachttijd kun je je vermaken met gadgets
  • Snelle levering

Minpunten

• Lang wachten voor ik aan de beurt was
  • Niet alles op voorraad

Christine 03-01-2017 Via de website gekocht

Zelfs een kaartje voor nieuwjaar

Mijn was/droogcombo en vaatwasser werden tegelijk geleverd. Net toen de bezorghelden wegwaren bleek de vaatwasser erg kapot te zijn. Door de belservice bij aflevering kon ik terugbellen en hebben ze deze weer opgehaald, en gezorgd dat er de volgende dag een nieuwe stond!! Ik hoefde er niets voor te doen!!
En ja, de dag erop, oudjaarsdag lag er nog een mooie kaart in de bus met excuses en een wens voor een mooi 2017. Kijk, coolblue, dat vind ik nou echte service!! Houden zo!

Pluspunten

• Service, service, service!
  • Vriendelijk
  • Snel
  • Betrouwbaar

Anne 03-01-2017 Via de website gekocht

Geestig en genereus

Geestige woordkeuze en marketing. Opgewekt maar toch ingetogen. Telefoon gekocht en als verrassing een hoesje erbij.

Pluspunten

• Vrolijk maar niet over de top
  • Snel
  • Betrokken

Craig 03-01-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld snel geleverd met prima order status info.

Zo nu en dan hebben ze een hele nette aanbiedingen en wat je besteld is snel geleverd. Bestellen is eenvoudig en je krijg prima order status info. Website bied handige filter opties.

Pluspunten

• Leversnelheid is top
  • Soms geweldige aanbiedingen
  • Website met filters
  • Order gemak en goede status info

Gea 03-01-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Duidelijke website waarin het mogelijk is om apparaten met elkaar te vergelijken. De bestellingen worden snel geleverd en er is duidelijke communicatie.

Pluspunten

• duidelijke informatie
  • groot aanbod

Minpunten

• nog niet ontdekt

Anja 03-01-2017 Via de website gekocht

Fitbit bij Coolblue

We kopen wel vaker wat bij Coolblue. Bezorging is super, pakketjes komen altijd keurig aan en in alle jaren de ene x dat we iets tegenkwamen dat opgelost moest worden is het snel en netjes opgelost. Wij bestellen graag bij Coolblue.

Henk 03-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs snelle levering

De Prijs was erg goed en de levering exteeem snel. 'S avonds besteld de volgende dag vroeg in de middag al thuis geleverd op Terschelling

Pluspunten

• Goed prijs
  • Snelle levering

Alice 03-01-2017 Via de website gekocht

Super!

De webshop vind ik erg overzichtelijk en dus gebruiksvriendelijk. Omdat ik een vraag had over het product wat ik aan wilde schaffen heb ik via de chat met een medewerker gesproken. Ik kreeg erg snel antwoord. Hier heb ik iets aan gehad en meteen het product gekocht.
Er was een aanbieding, 'tweedekeus' product heet het geloof ik. Het was als uit de verpakking geweest maar weer terug gestuurd stond in de beschrijving. Doordat ik dit tweedekeus product heb besteld heb ik best wat geld bespaart en toch iets gekregen wat er netjes en ongebruikt uit ziet. Ben erg blij met deze service.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Vriendelijke behulpzame medewerker
  • Je kunt je pakket volgen
  • Veel verschillende prijzen en producten

Mw de Wit 03-01-2017 Via de website gekocht

Geen levering aan huis.

Keukenmachine online besteld, omdat het een groot zwaar pakket is. Post.nl heeft niet aangebeld, maar meteen een niet thuis briefje door de brievenbus gedaan. Buren waren ook thuis. Het pakket werd geen tweede keer aangeboden, maar ik moest het zelf af gaan halen. Het beste voorstel dat Coolblue mij deed was de machine nog een keer bestellen en betalen en dat ik dan het geld na een paar weken op mijn rekening teruggestort kreeg. Ik had hier geen vertrouwen in, omdat ik dan weer het risico liep dat ik een hele dag thuis moet zitten en dan het pakket weer niet geleverd wordt. Ik had veel moeite om het grote pakket thuis te krijgen. Ik heb hierdoor nog steeds pijn in mijn arm. Ik vind dat ik met het leveringsprobleem van Coolblue opgezadeld wordt en dat dit bedrijf niet zelf de verantwoording neemt om het op te lossen, maar het probleem bij de klant neerlegt

Officiele reactie van Coolblue 03-01-2017

Beste,

Wat ontzettend vervelend dat het niet goed is gegaan bij de levering van jouw keukenmachine. Dat is zeker niet de service die je van ons mag verwachten. We willen deze situatie graag voor je bekijken. Zou je daarvoor het ordernummer van jouw bestelling en een klein begeleidend schrijven naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen? Dan gaan we gelijk voor je kijken of we iets voor je kunnen betekenen. Excuses voor het ongemak en we horen graag van je.

Nico den Broeder 02-01-2017 Via de website gekocht

Wat ik het liefste doe, is webwinkelen bij Coolblue !

Na alle specificaties te hebben uitgeplozen besloten mijn buurman en ik om dezelfde TV aan te schaffen. 's Middags kwam hij bij mij uithuilen omdat hij zonder resultaat een aantal filialen van grote elektronica keten was afgegaan, waar nergens "onze keuze" nog op voorraad was.
Maar wat een kick kreeg ik toen ik meteen daarna op mijn account bij Coolblue inlogde en daar heel simpel en snel met een paar muisklikken het apparaat van mijn keuze bestelde en betaalde. Nog geen dag later werd onze nieuwe TV precies een half uur na hun SMS-aankondiging al rond het middaguur bij ons thuisbezorgd door een uiterst correcte en vriendelijke bezorger van Dynalogic, een logistieke partner van Coolblue.
Hoe cool kan webwinkelen bij Coolblue zijn en wat een kick krijg je daar van!

Pluspunten

• uiterst gemakkelijk bestellen
  • snelle en correcte levering zonder kopzorgen
  • helder orderafwikkelingsproces

Minpunten

• ik kan er oprecht niet één bedenken

V.D.M. 02-01-2017 Via de website gekocht

V.D.M

Eerste aankoop was met een bang hartje wat achteraf bekeken niet nodig was. Heb ondertussen al meerdere artikels gekocht en ben nog steeds tevreden. Eerlijke winkel, vlugge levering, gebruiksvriendelijke en overzichtelijke catalogus en correcte, betere prijzen. Een aanrader dus.

Pluspunten

• vlugge levering
  • toch wel ruime keuze
  • gebruiksvriendelijke website
  • vaak betere prijs

batar 02-01-2017 Via de website gekocht

goede service

makkelijke site zeer snelle levering en een probleem met een kwalitatief slechtte audiokabel was binnen zeer korte tijd en tot volle tevredenheid opgelost.

Pluspunten

• makkelijk zoeken
  • ruim assortiment

Wilco 02-01-2017 Via de website gekocht

Alles klopt bij Coolblue

Alles wat Coolblue beloofd, komen ze na. Website, productinfo, klantenservice, en het humeur van alles mensen aan de telefoon, en in de winkel, is TOP !!

Pluspunten

• Website
  • Snelheid

Anneleen 02-01-2017 Via de website gekocht

Behulpzame klantendienst

Wij hadden een elektrisch deken besteld, dat na enkele weken stuk is gegaan. Probleemloos teruggestuurd en een tegoed bon gekregen ter waarde van de oorspronkelijke aankoop.

Klantendienst werkt snel en is behulpzaam. Fijne ervaring.

DanielS 02-01-2017 Via de website gekocht

Snel!

Prima service!
Ik vind het een overzichtelijke website en de levering is zoals belooft erg snel, s'avonds besteld en de volgende dag al binnen, Top!
Hier ga ik meer bestellen!

Pluspunten

• Snel
  • Overzichtelijke website

Minpunten

• nog geen minpunten gevonden.

John 02-01-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld

Super geregeld, snelle service, duidelijk aangegeven leveringstijd, en sms'jes wanneer de aanwezig zijn

Patricia 02-01-2017 Via de website gekocht

Patricia

Ik vond de website overzichtelijk en duidelijk. Prijs/kwaliteit verhouding erg gunstig. De info die ik nodig had om een goede keus te maken was makkelijk achterhalen.

HJK 02-01-2017 Via de website gekocht

HJK

Ik sta nog steeds paf van de snelle levering. Ik had de laptop net voor middernacht besteld (en betaald) en binnen 13 uur had ik het ding in huis. Amazing!
Het navigeren op de site gaat redelijk goed. De laptop is een lastig product want er zijn zo veel merken en opties en modellen dat je al snel door de bomen het bos niet meer ziet. En dan knaagt het gevoel of je wel de juiste besteld hebt.....

Pluspunten

• snelle levering
  • redelijk duidelijke webshop

Minpunten

• soms veel klikken door de webshop

Michiel Kolstee 02-01-2017 Via de website gekocht

helemaal top!

op 30 december on 14.00 uur besteld en dezelfde avond nog in huis.
perfecte tracking informatie inclusief google earth kaartje waar de chaufeur zich bevind.
Helemaal af en daarom een topervaring.

Pluspunten

• snelheid
  • tracking info

Peter Gielissen 02-01-2017 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd, zelf in deze drukke periode.

Er staat goed aangeven wat het is, maatgeving is juist en er staan duidelijke fotos op de site. De reviews zijn prettig om enigzins een gedegen keuze te kunnen maken.

R. van der Linden 02-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue B.V. (Rotterdam)

Coolblue personeel geeft goed en eerlijk advies.
Duurder product op het oog maar volgens verkoper had ik na overleg voldoende aan een goedkoper product. Genieten er nog elke dag van want de verkoper had gelijk. Goed en eerlijk advies en super snelle levering (tot nu toe alles binnen 24 uur na bestelling in huis).

Pluspunten

• Advies
  • Levering
  • Aanbod
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Géén

mireille nevejans 02-01-2017 In de winkel gekocht
lochristi

top

Cool blue is echt toppie. mooie service, vlug en heel vriendelijk. wanneer het toch eens misgaat met de levering proberen ze je altijd zo veel mogelijk te helpen.

Ans 02-01-2017 Via de website gekocht

Mevrouw

Overzichtelijke website, duidelijke omschrijvingen, snelle levering en artikel is precies zoals ik verwachte....kortom een aanrader!

Jeroen 02-01-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!

Twee dagen voor kerst een camera gekocht en de belofte om de volgende dag te leveren keurig waargemaakt! Dit na teleurstelling bij andere webshop dus tijd van levering was kort

Pluspunten

• Maken belofte waar
  • Super website
  • Goede communicatie

anita noten 02-01-2017 Via de website gekocht

gemakkelijke online winkel

gemakkelijk online webwinkel die zichzelf verwijst hoe je er mee moet omgaan.
alles wordt netjes geleverd.
je hebt veel keuzes op de website.

Pluspunten

• gemakkelijke website

Redmer 02-01-2017 Via de website gekocht

CoolBlue.nl, goede service

Na een chatgesprek via de site geadviseerd over het meest geschikte type wifi-router. Goed en duidelijk de wens bepaald en daarbij het juiste apparaat geadviseerd

Pluspunten

• Advies via chat
  • Snelle levering

Jan 02-01-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Kiezen tussen Garmin 57LM en MIO 7500LM

IK ben zeer vriendelijk te woord gestaan en de medewerkers hebben met mij meegedacht over hoe ik tot een keuze tussen beide apparaten kon komen. Toen het er op aan kwam kon ik beide apparaten proberen en heb er daarna één teruggebracht. De bediening van de MIO vind ik prettiger, maar de Garmin werkt en voelt meer solide.

Pluspunten

• ben zeer vriendelijk te woord gestaan
  • uitstekend meegedacht met mijn keuzeproces

Aris, Delft 02-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke informatie en foto van de kabel (hdmi naar DVI D)

Levering was 100% in orde en mooi op tijd.
Ik heb echter gekozen voor bezorging omdat ophalen bij een PostNL servicepunt langer duurde. Best raar. Ik haal spullen liever (met de fiets natuurlijk) op want minder auto's in de woonwijk.

Pluspunten

• duidelijke info en foto
  • snel geleverd

JimH 02-01-2017 Via de website gekocht

Top online shop!

Ondanks de feestdagen heeft Coolblue de aankoop van een AVM FRITZ!Box 7490 snel, dus de volgende dag, afgeleverd. De specificaties van het product waren zeer gedetailleerd en je kon nog heel laat op de avond bestellen om de volgende dag geleverd te krijgen. De website van Coolblue is heel intuïtief. Ik ga hier weer shoppen.

Pluspunten

• Volgende dag geleverd
  • Duidelijke website

D. Tio 02-01-2017 Via de website gekocht

Ipad case

Kort na de kerstdagen heb ik een Ipad case besteld. Tot mijn verbazing kreeg ik mijn bestelling de volgende dag, ondanks de drukke periode van het jaar, al in huis.Snelle service en goede afhandeling. Erg tevreden klant hier.

de vliegher johan 02-01-2017 Via de website gekocht

ramblokken bestellen voor pc

ik vond de productinfo heel duidelijk en snel en goed geleverd thuis. het jammerlijke was wel dat men het in de brievenbus stak en later gelevert werd dan aangegeven. eenmaal in huis, uitgepakt zonder beschadiging en het juiste product zat erin wat we besteld hadden. echt super

Piet 02-01-2017 Via de website gekocht

Mijn Coolblue

Ik koop graag bij Coolblue.
De prijzen zijn goed.
De serves zijn goed.
De afhandeling is goed
Kort om alles is goed (al kan er af en toe wel best een paar euro van de prijs af)

Renata 02-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige levering Bosch wasmachine.

Net voor kerst crashte mijn oude wasmachine. Meteen bij Coolblue een nieuwe Bosch besteld. Deze werd op dinsdag na kerst geleverd, netjes uitgepakt en geïnstalleerd op de eerste verdieping. De oude wasmachine werd retour genomen. Ik had er dus verder geen omkijken naar. TOP.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geïnstalleerd en oude machine afgevoerd.
  • Wast perfect.

Minpunten

• Geen aquastop.

Remco 02-01-2017 Via de website gekocht

Fitbit Alta

Voor de 1e keer bij coolblue besteld. Makkelijk via de website/shop, snelle levering binnen 1 dag, ik heb gekregen wat ik wilde. Ik geef Cooblue een goede beoordeling.

Marion 02-01-2017 Via de website gekocht

Blij met Cool Blue

Wij hebben inmiddels al vaker online bij Cool Blue besteld en onze ervaring is dat de service goed is en de levering snel. En de prijzen zijn ook nog eens scherp, top!

Rick 02-01-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger Bosch

Snelle levering, goed verpakt! Laat op de avond besteld en de volgende morgen al in huis echt top! Tevens €30,- cashback via Bosch

Pluspunten

• Nette verpakking
  • Snelle levering

Ilse 02-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is te gek, ik ben verliefd!

Een snelle correcte levering, zonder poespas. Verder een leuke, overzichtelijke webshop met een ruim aanbod.

Danielle 02-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en super service

Pech! wasmachine stuk, je ziet het al voor je berg wasgoed die maar groeit. Gelukkig leveren ze bij Cool blue GRATIS de volgende dag of tegen betaling zelfs wel de zelfde dag nog.
Wij hebben er dus 1 besteld maar ja onze oude stond op zolder en ja de meeste online winkels leveren dus in de woonkamer, wij hadden ons al geestelijk voorbereid op een aardige sjouwpartij.
Echter toen ik tegen de heren van coolblue zei dat ze hem maar in de woonkamer moesten zetten aangezien de oude op zolder stond wouden ze hier niets van weten en vertelden ze mij dat ik immers bij hun had besteld en dat zij dan ook de machine op zijn plaats zetten, aansluiten en de oude meenamen!
Geweldige service en wat een beleefde jongen mannen! ze hebben zelfs nog een oude droger die ook op zolder stond meegenomen.
Coolblue bedankt mijn jaar is top afgesloten en goed begonnen omdat de wasmachine het top doet.

Pluspunten

• snelle levering GRATIS
  • top Service
  • niet duurder dan een ander

Karine 02-01-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering

Coolblue is mijn winkel waar ik altijd op kan rekenen,
ze is niet alleen goedkoop, maar heeft ook een hele overzichtelijke website, de bestelling word razendsnel verstuurd en altijd netjes verpakt.
kortom top Coolblue doe zo verder!
en bedankt!!

Pluspunten

• overzichtelijk
  • kwaliteit
  • snel
  • als het nodig is een goe dienst na verkoop

Kockx 02-01-2017 Via de website gekocht

Slecht bedrijf

Zeer slecht bedrijf orders worden geplaatst en betaald zonder reden geanuleerd grote mond van medewerkers vervolgens kan je dagen wachten op je geld beveel deze coolbleu aan niemand aan

Minpunten

• Slechte klantenservice bij problemen
  • Reageren niet op mails en telefoon

Officiele reactie van Coolblue 02-01-2017

Hey Kockx,

We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat uw bestelling zonder opgaaf van reden is geannuleerd. Dit lijkt ons niet de bedoeling en deze service mag u niet van ons verwachten. Wij willen het graag voor u nakijken. Kunt u het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Rani Devriendt 02-01-2017 Via de website gekocht

De artikelen worden zeer snel geleverd, en indien je niet tevreden bent kan je het zeer makkelijk retourneren en heb je binnen de week je geld terug.

Pluspunten

• Makkelijk retourneren
  • Snelle levering

Gerdien 02-01-2017 Via de website gekocht

Prima koffieapparaat

Goede keuzemogelijkheden. Snel kunnen bestellen en goed afgeleverd. Verpakking is ok. Dichtbij een afhaaladres.

Adriaan 02-01-2017 Via de website gekocht

Hele fijne webshop

duidelijke site, ik vind het heel prettig dat je makkelijk producten kan selecteren met de keuzehulp, je vult je wensen in en de site filtert op die wensen de producten.
goede service. goed bereikbaar. klantvriendelijk.
Al jaren tevreden klant.

Pluspunten

• zeer snel geleverd
  • duidelijke productvergelijkers
  • makkelijk wensen in te stellen voor producten

Fisser 02-01-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Bestel-, handling- en bezorgproces zeer inzichtelijk en vriendelijk vormgegeven. Snelle en duidelijke vragenbeantwoording. En wat een schitterende doos!

Suzanne 02-01-2017 Via de website gekocht

Sporthorloge polar via coolblue

Duidelijke site, scherpe prijs, leuke en duidelijke communicatie, supersnelle levering; heel tevreden!

Jeroen 02-01-2017 Via de website gekocht

Mijn go-to webwinkel

Goeie winkel met een duidelijke en overzichtelijke website, heeft meestal wat je zoekt en levertijd is altijd razendsnel.

Pluspunten

• assortiment
  • leversnelheid
  • prijs/kwaliteit

FHoogeboom 02-01-2017 Via de website gekocht

Prima!

Had snel een vervangende koelvriescombinatie nodig. Eenvoudig te bestellen op de site. Duidelijke communicatie rondom aflevering, zelfs eerder dan afgesproken. Zeer vriendelijke en hulpvaardige bezorgers.

Pluspunten

• Intuïtieve website
  • Snelle levering
  • Glasheldere communicatie over aflevering

Minpunten

• Geen.

Peter 02-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue aankoop HP Multifunctionele printer

Zeer duidelijk en stipte levering. Uitleg over de printer zelf en verdere afhandeling van de bestelling is perfect geregeld!