Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hein 15-02-2018 Via de website gekocht

Snel gereageerd, op tijd bezorgd!

Coolblue issnel met reageren en met leveren. De switch die ik bestelde was 27 euro en ik had hem binnen een dag! Fijn! En zelfs zonder verzendkosten!

LeibyK 15-02-2018 Via de website gekocht

Ongehoord Fantastische Service!

Zondag middag kwamen we achter dat ons vaatwasser na 20 jaar trouwe dienst heeft het begeven. Gingen zoeken en kwamen bij CoolBlue uit- goed geprijsd en goede informatie. Maar het meeste wat ons overgehaald heeft is de bestel/levering dienst. We hebben uiteindelijk rond 23:00 op zondag avond nieuwe vaatwasser besteld en nog geen 12 uur later werd deze geleverd, aangesloten, oude apparaat en verpakking materiaal meegenomen. We hebben gewoon de file vaat overgezet naar de nieuwe apparaat en alsof er helemaal niets gebeurt was. Top team die bezorgers. Aardig en netjes! Dit is een "Consumer Paradijs"

Bob van Wissen 15-02-2018 Via de website gekocht

Beste winkel die ik ken.

Er is geen winkel beter dan Coolblue. Coolblue heeft alles wat nodig is om een goede winkel te zijn.

Mroben 15-02-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Binnen 24 uur het pakketje geleverd volgens afspraak. Een betrouwbare winkel die geen duizenden mailtjes stuurt. Je krijgt de nodige informatie en that's it. Geen reclame ect..
Ook nog wel grappig, na betaling kom je op een wacht therapie site, ik vond het hilarisch. Ik had er nog nooit van gehoord.

G Amsterdam 15-02-2018 Via de website gekocht

Top service en snelle levering.

Als er een probleem is, wordt er niet moeilijk gedaan en wordt het meteen opgelost. Super snelle levering

Lieve 15-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en interessante prijs/kwaliteit

Snelle levering, bijna exacte tijdsbepaling voor de levering, Nederlandstalige!! en vriendelijke leveranciers

E. Walraven 15-02-2018 Via de website gekocht

Gewoon écht goed

Nu een paar keer iets op de website gekocht. Nooit problemen gehad. Savonds besteld, de volgende middag in huis, met een geen gezeur retour formulier mocht het niet bevallen. Ze doen echt wat ze beloven. (En dat alles ook nog eens een beetje humor n de communicatie, dat maakt het gewoon een fijne bestel ervaring.

Graag anoniem 15-02-2018 Via de website gekocht

Geen goed advies gekregen

Afgelopen week een accuboormachine besteld bij Coolblue. Omdat wij vinden dat er niks ten koste moet gaan van het milieu of mensenrechten vroegen wij waar de Bosch boormachine gemaakt was. Jongen aan de telefoon gaf aan dat hij zeker in Stuttgard gemaakt zou zijn. Helaas toch in Maleisië! Een heel ander land dus. Erg jammer.

Officiele reactie van Coolblue 16-02-2018

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je bericht. Wat ontzettend vervelend dat je tijdens het bestellen dit nadrukkelijk hebt gevraagd en wij je niet van de juiste informatie hebben kunnen voorzien. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Intern maken wij dit bespreekbaar.

Ondanks dit willen wij je veel gemak wensen met je nieuwe Bosch.

Luigi 15-02-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijkk bestellen, snelle levering, perfect!

Alles wijst zich vanzelf. Led TV besteld met een muurbeugel erbij. Gewenste dag voor levering gekozen en vanaf dat moment word je op de hoogte gehouden tot op een tijdsvak van 1 uur met een telefoontje zelfs als ze eraan komen.

Marjet 15-02-2018 Via de website gekocht

Super service, ook in nazorg.

Coolblue neemt je oude wasmachine mee, installeert de nieuwe, voert het testprogramma uit en de bezorgers zijn zeer vriendelijk en komen precies op de van te voren gemelde tijd. Toen ik later zag dat mijn machine niet helemaal waterpas stond, belde ik. Zeer vriendelijke dame maakte een afspraak voor de volgende dag. Weer precies op tijd, snel waterpas gezet en ik kreeg nog wat uitleg over de gebruiksaanwijzing. Perfect!

frits schut 15-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service en snelle levering

zeer snelle levering, siemens oven doet waar hij voor bestemd is, website zeer goed en duidelijk,
dus alles zeer goed

R.S. Nieuwegein 15-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Makkelijk online bestellen en zie gelijk of het leverbaar is. Snelle en overzichtelijke mail met factuur en levertijd (Track&trace). Zede shop is veel beter dan de Mediamarkt die vaak hun klanten in de steek laten met hen service en zeker met hun communicatie.

Yvonne Coppens 15-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig!

Ik ben heel tevreden over mijn aankoop bij Coolblue. ‘s Avonds besteld en de volgende dag keurig in huis! Perfect.

Bardange 15-02-2018 Via de website gekocht

Great Service!

Duidelijke product specs, snel vergelijken en supersnelle levering. Fijn voor de klusser met weinig tijd.

Yo 15-02-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Leveren altijd op tijd, had nog een korte vraag over mijn bestelling en kreeg via Whatsapp bijna direct duidelijk antwoord. Pakketjes zien er ook altijd netjes uit bij aflevering!
Top:)

Bastian 15-02-2018 Via de website gekocht

Snelle Levering, geweldig gewoon

Waarom?
- Snelle service en altijd op tijd

Waarom Coolblue?
- Ruim assortiment

Waarom NIET?
- Geen reden

J Jansen 15-02-2018 Via de website gekocht

Supersnel in huis

Snel en netjes geholpen nadat per ongeluk het verkeerde product besteld werd. Binnen 2 dagen toch het goede product in huis. Super snelle retourservice. Petje af!

Anand 14-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig, professioneel service

Geweldige service, duidelijk informatie, aflevering van je bestelling is perfect zoals beloofd, scherpe prijzen, ook geen moeite met retourzending. Ik ben al lang klant en zal voor heel lang nog een trouwe klant blijven (als de service zo doorgaat)! Mijn complimenten!

Marthe 14-02-2018 Via de website gekocht

Vrijdag middag de vriezer besteld en de volgende ochtend stond hij al te draaien! Fantastisch! Ook de communicatie ivm levering vond ik super en heel duidelijk!

joan 14-02-2018 Via de website gekocht

vandaag besteld, morgen weer wassen!

snelle correcte service, heldere communicatie over wanneer het artikel komt, oude wasmachine wordt meegenomen, nieuwe geinstalleerd, snel en vakkundig.

Sebastiaan 14-02-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Overzichtelijk, makkelijk het juiste product gevonden. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Zou deze website zeker aanraden!

Gina 14-02-2018 Via de website gekocht

Top!

Duidelijke website, goede prijs. Hele snelle levering, de volgende dag, 15 minuten tevoren een telefoontje. Perfect! Aardige bezorgers, tilden netjes de wasmachine naar 2 hoog en sloten de wasmachine aan. Oude wasmachine werd meegenomen. Van te voren goede informatie over juiste manier van afsluiten en klaarzetten van oude machine, om veel waterlekkage te voorkomen.

Herbie 14-02-2018 Via de website gekocht

Te snelle afhandeling bij levering!

Ik vind de webshop super. Snelle service, snelle levering van mijn wasmachine. Alleen vind ik dat de monteurs zich er snel van af maken na levering en installatie. Mijn wasdroger was te groot voor de wasmachine. Het tussenstuk wat ik had bij de vorige machine was in hun ogen niet noodzakelijk. Dus de droger werd zonder tussenstuk bovenop de wasmachine gezet met als gevolg dat de achterpoortjes van de droger over de machine vielen. Dus al met al: instabiel. Dit met hulp van vrienden zelf opgelost. Ook was er geen uitleg over de wasmachine. Misschien verwacht ik teveel!!

Michel van der Kolk 14-02-2018 Via de website gekocht

Buitengewone service

Enkele dagen terug kocht ik een laptop op Coolblue, hij beviel me echter niet (teveel plastic) en dus stuurde ik hem terug. Geen probleem! Retour zending werd betaald en aankoop bedrag was snel terug gestort.

Overweeg voor iets anders te gaan, als ik de sprong weer waag zal het Coolblue zijn waar die aangeschaft wordt!

Patrick 14-02-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar en klantgericht

In de webshop ging er wat fout bij de betaling, waardoor ik dubbel betaald heb voor een product. 1 telefoontje en het was opgelost. Single Point Of Contact mechanisme werkt bij dit bedrijf. Alles staat in het kader van klanttevredenheid en klantbeleving. Inmiddels mijn favoriete site.

Hugo 14-02-2018 Via de website gekocht

Aanschaf Trekz koptelefoon

Ondanks de wat hogere prijs (ten opzichte ban andere) heb ik voor deze webwinkel gekozen omdat het binnen 24 uur leverbaar was, en ik had het snel nodig.

Hennie van de Loo 14-02-2018 Via de website gekocht

Van bestellen tot en met de levering helemaal TOP!

DE site is perfect alles is snel te vinden en het bestellen gaat nog sneller. Wat een gemak.
De mate van snelheid m.b.t. de levering is helemaal te gek. Ik ben zeer tevreden. Bedankt!!

Jac 14-02-2018 Via de website gekocht

De klant is koning !

Iedere bestelling wordt keurig verzorgd ! Het gebeurt ook wel dat ik mijn bestelling zelf afhaal in hun vestiging in Eindhoven. Het personeel is ter zake kundig en klantvriendelijk. Coolblue is zeker een aanrader !

Marita 14-02-2018 Via de website gekocht

Ik vond alles heel goed en duidelijk op site beschreven en wat er staat maken ze ook waar ...en ben zeer tevreden over de wasmachine

Per en Lo 14-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Zaterdag laat stofzuiger dood. Net voor middernacht een keuze gemaakt en bij Coolblue een nieuwe besteld. Zondag middag wordt de nieuwe alweer afgeleverd. En dat tijdens carnaval! Als ze me nog extra zakken hadden aanbevolen had ik die ook nog extra besteld. Geen probleem want er zaten al zakken bij.

Fred 14-02-2018 Via de website gekocht

Super geregeld

Duidelijke site. Alle extra componenten los leverbaar. Super prijs. Ongelofelijke snelle levering. Echt top!

E.Daams 14-02-2018 Via de website gekocht

Superservice, geweldig team !!!

Supersnelle levering en alles op en top verzorgd netjes , goede uitleg en klantvriendelijk. Woww , geweldig gewoon !!! Iedereen aan te bevelen.

Jacqueline Govers 14-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik vind het een overzichtelijke site, prima service en aardige jongens.
De wasmachine van Bosch ziet er mooi uit, geeft weinig geluid en is zeer gebruiksvriendelijk

Peter 14-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

LG tv en LG Soundbar.

Goede uitleg over het product.
Aardige medewerkers en ze nemen de tijd voor je.
En er wordt je niks aangesmeerd.
Goede service.

Ken 14-02-2018 Via de website gekocht

Bestel liever iets bij Cool Blue

Door de goede manier van het benaderen van klanten blijf ik steeds maar terug komen bij dit geweldige bedrijf

Ed 14-02-2018 Via de website gekocht

levering

Het bestellen van een artikel gaat erg eenvoudig. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering en die was op tijd. Het enge nadeel is dat het oude apparaat (magnetron) niet meegenomen wordt. Gelet op de advertentie op de tv zou je dit wel verwachten.

Ben van de Leur 14-02-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven Aalsterweg.

Vriendelijk personeel en daarnaast een super service.

Mijn horloge was kapot door mijn eigen schuld. De garantieperiode was voorbij en toch kreeg ik gratis een nieuwe. En dat allemaal met een vriendelijk gezicht van de verkoper. Super service!

Toon Timmermans 14-02-2018 Via de website gekocht

Snel en prima en keurig verpakt.

De site is zeer duidelijk en makkelijk alles bestellen. Vooral de snelheid van leveren is geweldig. En alles binnen 16 uur thuis. Alles bij elkaar helemaal prima en ook voor de volgende keer weer hier bestellen.

Egbert 14-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Ik koos deze shop vanwege de goede prijzen e dat ze bekend staan om de service. Daar is geen woord van gelogen, ik ben erg tevreden!

Marjolein 14-02-2018 Via de website gekocht

Superwinkel!

Supersnelle service, overzichtelijke website, goed voor een glimlach! Daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

INEKE 14-02-2018 Via de website gekocht

Besteld en dezelfde dag bezorg super...

Veel keus in de webshop, uitgebreide informatie en reviews en super snelle en betrouwbare levering...

Chantal 14-02-2018 Via de website gekocht

Goede snelle levering

Voorheen kocht ik meestal bij de wehkamp. Dit keer besloten om voor coolbleu te kiezen en dit ga ik zeker weer doen. Zondagmiddag een nieuwe wasmachine en ding besteld om de droger erboven op te plaatsen en maandag werd het met 2 vrolijke en aardige bezorger aangesloten. (Ook het koppelstuk hadden ze meegenomen ipv vestuurd via postnl wat sommige bedrijven doen, zodat het allemaal direct in orde gemaakt kon worden) Geen rommel en de oude wasmachine werd gelijk meegenomen. Ook leuk was dat er gelijk een kleurplaat uit de bus gepakt werd toen ze zagen er kinderen in huis waren

WilmA 14-02-2018 Via de website gekocht

Prima service en zelfs op zondag

Kom je op zaterdagavond er achter dat je HDMI kabel stuk is en nu...... O even naar de site van Coolblue. Kabel bestellen en ja hoor wordt op zondag geleverd. Hier wordt een mens echt blij van.

Willem Moorman 14-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Bijzondere webshop, super goedword je daar geholpen ook als je een probleem hebt met een product wat suk gaat, je krijgt goede garantie en alle hulp daarbij

Michiel 14-02-2018 Via de website gekocht

Snel , goede service. Alles ok !

Alles in orde bij Coolblue ! Goede service , snel , vriendelijk !
Nog nooit een probleem gehad met deze winkel.

Frans van der Burgt 14-02-2018 Via de website gekocht

supersnelle levering van mijn bestelling

prima service en uitgebreide keuze van artikelen.
de artikelen zijn ook goed verpakt.
houwen zo!
ook de website straalt gezelligheid uit.

Martijn Aalbers 14-02-2018 Via de website gekocht

Prettig

Ik vond het op alle fronten erg prettig om online bij Coolblue te shoppen. Door goede ervaringen van anderen;ben ik ook eens gaan kijken. Ik vind met name het grote assortiment en de snelle levering erg prettig. Echt een aanrader!

Rob 14-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Mooie heldere website. Goeie service en aftersales. De bezorging is netjes geregeld. Artikelen zijn altijd goed verpakt.

Annemarie 13-02-2018 Via de website gekocht

Ik had Coolblue veel eerder moeten ontdekken!!!

De shop en de site is geweldig. Eenvoudig alles te vinden. De prijzen zijn oke. En dat de bestelling zo snel verwerkt wordt en de service van op zondag bezorgen. Te gek!!

Kees van Putte 13-02-2018 Via de website gekocht

Coolle snelle service

Binnen de termijn van 24 uur geleverd, waar vindt je dat !
Goed en stevig verpakt zonder schade ontvangen dus erg tevree.
Kon snel de thermostaat installeren zodat ik er warmpjes bij kon zitten !