Deze score is berekend op basis van 12720 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anke Davidson 26-12-2020

Levering keurig op tijd, medewerkers virendelijk, efficient en behulpzaam. Goede informatie

Jeroenoordt.nl 26-12-2020

Duidelijke site met goede informatie over het product.
Goede update wat betreft verzenden etc.

Limea 26-12-2020

Goede, snelle hulp via facebookmessenger. Snelle verzending. Artikel in prima staat ontvangen.

Janmal 26-12-2020

Gewoon makkelijk zoeken op de site (overzichtelijk) en ook in de drukke feestdagen de volgende dag in huis. Ook netjes wordt je geïnformeerd waar je bestelling is via de track en tracé code. Klasse.

Bar27 26-12-2020

Waanzinnig goede klantenservice, snelle levering en ook bij garantie geen gedoe, maar gewoon oplossen vh probleem.

Nilles81 26-12-2020

De levering was echt top ondanks de drukte was me product keurig op tijd en werkt het perfect. De site werkt heel makkelijk en geeft gelijk goed aan wat je zoekt

Ivan 26-12-2020

23.00 besteld, 9.00 in huis in het verleden goede ervaring met de klantenservice, als ik het via Coolblue kan kopen is dat altijd mijn eerste keuze.

Evert Franzen 26-12-2020

Bestel al jaren bij Coolblue, zowel zakelijk als privé, site is duidelijk.
Prijzen zijn prima, soms elders wel goedkoper maar de service telt voor mij zwaarder als een paar euro verschil.
Klantenservice is altijd goed bereikbaar en je wordt altijd goed, binnen de mogelijkheden, geholpen.

Gert-Jan 26-12-2020

Bezorgproblemen rond de feestdagen? Niet voor Coolblue! Om een online kerstconcert naar mijn tv te kunnen screenen, bestelde is 23 december een Chromecast. Een dag later - en op tijd voor het concert - werd het pakje door fietsbezorger Jeroen bij mij huis afgeleverd. Top!

Bea 26-12-2020

Erg goede service. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van je bestelling. Je krijgt een vrij nauwkeurig tijdvak van een uur door en de chauffeur belt 15 minuten voor hij bij je is. De mannen nemen de verpakking en oude apparaten gratis mee. Heb je spijt of is er iets anders met je aankoop, Coolblue doet nergens moeilijk over en lost alles op!

Andreas P. 26-12-2020

I made an order with Coolblue but they send me the wrong package. Having contacted the customer care I was able to print a label and return the product with no cost! Furthermore they had offered me discount to purchase the same product without needed to go through the same check out process again.

Bernard de Vries 26-12-2020

Super snelle bezorging en heel erg vriendelijke bezorgers de volgende dag. TOP

Mrvdpol 26-12-2020

Dit bedrijf gaat voor mij een stuk verder dan andere giganten op gebied van customer service. Bestellen gaat altijd goed.

Leo 26-12-2020

Duidelijke website, makkelijk bestellen. Had een vraag voor de klantenservice en die is prima beantwoord. Makkelijke betaling en de volgende dag (zoals beloofd) bezorgd, zelfs vlak voor kerst. Netjes verpakt.

LWA Bos 26-12-2020

Na veel zoeken op diverse pagina's op het internet hebben we toch gekozen voor Coolblue. De site was zeer handig in het gebruik en alle informatie duidelijk omschreven. Ook de prijs was top. Op de afgesproken dag werd ons product bezorgd en de medewerkers hebben dit super netjes gedaan. Alle verpakking materialen en oude apparatuur werden meegenomen en de voorwaarden netjes uitgelegd. Dit werd gedaan volgens de geldende corona maatregelen. Zeker een aanrader voor de volgende keer.

Rosaline 26-12-2020

We hebben online moeten bestellen ivm met de lockdown maar de service is prima en de bezorging was ook prima en snelle levering

Bart 26-12-2020

Over Coolblue alleen maar lof , alleen over Bpost als leverancier ben ik niet te spreken , we zijn heel de dag thuis gebleven maar Bpost daagde niet op , s'avonds na de afgesproken uren zijn ze dan toch gekomen maar toen waren wij niet meer thuis , op de bon van Bpost stond dat we de dag nadien om 14.00h het pakket in het postkantoor konden ophalen , daar aangekomen konden we aan de deur lezen dat het postkantoor gesloten is tot 31/12/2020 . En dan maar klagen dat ze hun werk niet gedaan krijgen , bij post NL hebben ze deze problemen allemaal niet

Annick 26-12-2020

Tevreden op voorhand gebeld Wanneer levering zou plaats vinden.
Vriendelijke jongens.. perfecte uitleg van de wasmachine.
En alles wordt meegepakt van plastic.
Al 2de keer besteld bij cool blue steeds in orde.

Anthon 26-12-2020

goed verpakt op tijd bezorgd prima service met uitgebreide beschrijving.
als ik weer wat van elektronica nodig heb weer bij coolblu

Marcel 26-12-2020

Snelle levering van het juiste product, ondanks de feestdagendrukte. Mede mogelijk gemaakt door postnl

K.A. 26-12-2020

Ondanks de kerstdrukte werd mijn pakket netjes op tijd geleverd. Dat bovendien met een fietskoerier die ook zeer vriendelijk was.

Irene M. 26-12-2020

Fijne webshop met goede informatie en service. Het bestelde product bleek vervolgens door Black Friday helaas toch niet meer op voorraad te zijn, maar er werd gezorgd dat ik het alsnog voor dezelfde prijs ontving.

Ronald Lommers 26-12-2020

Coolblue understands what customer satisfaction means, clear communication, deliver according agreements and high level of service. Thats the meaning of Quality!

Mart 26-12-2020

Ik was op zoek naar oordopjes voor als cadeau voor mijn vader. Met Coolblue had ik snel geschikte gevonden met ook nog eens flinke korting. De volgende dag waren ze gelijk binnen wat altijd fijn is. Mijn vader was erg tevreden.
Ik heb niks negatiefs te melden dus van daar de 10/10

Andy 26-12-2020

Doet gewoon wat ze beloven. Ook al worden de pakketjes door een derde vervoerder bezorgd.

Tijn Blaauwendraad 26-12-2020

Ik geef coolblue een 8 om ik erg tevreden ben over de service die ze mij hebben gebracht en over het ruime assortiment. Ik geef geen tien omdat er altijd wel verbeter punten zijn. Bijvoorbeeld, ik heb mijn product voor kerst gekocht. Het was bijvoorbeeld leuk om iets van een klein kaartje (hoeft helemaal niet veel in te staan) er bij te geven met bijvoorbeeld. Fijne kerst, en we hopen dat je blij met je product bent.
Maar overal ben ik er tevreden over coolblue.

Peet 26-12-2020

wat kan je zeggen als zelfs de bezorger op zondag nog je bestelling bezorgd helemaal top die coolblue.

peter 26-12-2020

Een scheerapparaat gekocht, de site is erg gebruiksvriendelijk, ondanks de drukte met afleveren hebben ze een dag na de bestelling gedaan wat ze zeggen wat niu drukte bij de pakketdienst, Cool Bleu regelt het gewoon hier ben je als klant nog koning, helemaal TOP

Thea Konings 26-12-2020

al vaker besteld bij Cool Blue en bijna altijd tevreden. mijn koelkast die ik daar kocht heeft deuken in de deuren. daar ben ik voor gecompenseerd met een heel kleine korting. ik kom er achter dat Cool Blue ook second chance verkoopt en ik denk dat ze de koelkast als second chance hadden staan, maar ik heb wel de volle pond betaald, min het kleine compensatie bedrag. dat vind ik niet netjes. de verdere bestellingen was ik tevreden over. laatste aankoop was goed.

Maren Lebbink 26-12-2020

Ik ben goed geholpen door medewerker X via whatsapp betreft welke keuze tv/soundbar het beste bij ons zou passen. Na het gesprek heb ik dus een goede keuze gemaakt, thnx!! Nu hangt onze mooie nieuwe tv aan de muur en zijn we er super blij mee! Snelle levering s avonds besteld en volgende dag al in huis, wat wil een mens nog meer!!

Nienke 26-12-2020

Super snelle service, geen wachtrij aan de telefoon en heel erg behulpzaam!

HarmaDJ 26-12-2020

Ik vind de CoolBlue shop zeer goed. Indien ik een product aanschaf of wil aanschaffen geeft men mij gelijk aan wat ik er eventueel nog bij nodig heb (en welke) om mijn product nog beter te laten functioneren. Dat is fijn. Ik kies of ik het aanschaf, de keus is aan mij.

lola 26-12-2020

als ik bel of langs de winkel kom word ik altijd erg fijn geholpen met informatie over de producten die ik op dat moment nodig heb, aangezien ik een nitwit ben met electronische producten is dat erg fijn. en vooral dat mij niet de duurste keuze wordt aangesmeerd maar naar mijn inzicht een eerlijk antwoord over de functie en de prijsklase over het product wat ik nodig heb, voor nu mijn ervaring en hoop dat dat zo blijft.

Melissa 26-12-2020

Hele snelle bezorging ondanks de kerst. Verder netjes op de hoogte gehouden via mails.

T.M.Schreiner 26-12-2020

Ik had maar een iPadhoesje nodig, dank zij de goede uitleg op de site kon het niet mis gaan. Hij was niet goedkoop maar precies wat ik zocht.
Bedankt Coolblue.

DaMota 26-12-2020

Scherpe prijzen, dag nadien leveren waarmaken, de vermelde specificaties van de producten, het vergelijken van de producten, mogelijkheid van tweedekans producten aan te kopen, de mogelijkheid een mail te ontvangen wanneer product terug voorradig is, de echt wel heel sterke service, enz... Wat beter kan: teveel producten zijn niet voorradig, tweedekans producten zijn vaak te duur geprijsd in vergelijking met de nieuwprijzen.

Nicole 26-12-2020

Overzichtelijke site, waarop ik met de zoekfunctie makkelijk kon vinden wat ik zocht. Ondanks de enorme Corona-Kerstdrukte is mijn pakket dat ik op woensdag had besteld, al op donderdag bezorgd. (De dag voor kerst)

C.pot 26-12-2020

Zeer goede keuze hulp, en goed toegankelijke website en app.
Advies op maat door deskundig personeel misschien niet de goedkoopste maar zeker wel de beste ( web) shop.

JWRV 26-12-2020

Coolblue is een uitstekende en betrouwbare internetwinkel. Het ruime assortiment is misschien niet altijd het goedkoopst, maar het kleine prijsverschil met andere aanbieders wordt ruimschoots goedgemaakt door de uitstekende service. Alle leveringen zijn op tijd en de producten arriveren in perfecte staat. Ook de communicatie is god, vanaf het moment van aankopen tot en met de aflevering weet je precies waar je aan toe bent.

Vera 26-12-2020

Van bestellen tot leveren was top! Verpakking weinig plastic maar papier/karton 👍 En het werd gebracht door een heel aardig jongeman op een elektrische fiets, helemaal top👍 Duurzaamheid is blijkbaar belangrijk voor Coolblue en dat vind ik ook👍🍀😃

Martinus 25-12-2020

‘s avonds om 09.00u bestelling gedaan en de volgende ochtend om 10.00u via een fietskoerier thuis afgeleverd. En wel in de volle regen door een vrolijke dame.

Hilde 25-12-2020

Ik vind de website fijn om te gebruiken en duidelijk. Zeker ook het vergelijken van producten vind ik goed. Wel vond ik dat de keuzes allemaal erg door elkaar stonden (alle lengtes met name), deze kun je niet filteren. De service was snel en ik kreeg geen overbodige mails. Goede informatievoorziening dus!

Koos 25-12-2020

Savonds om 20.00u besteld en de volgende dag om 12.00u al in huis (en dat net voor de kerst)!!

TOP coolblue!

Derk 25-12-2020

Echt 3 dagen voor kerst besteld en een dag later in huis en dat in deze drukke dagen TOP !!!!

RKeijsers 25-12-2020

Snelle levering ondanks de keretpakketdrukte product voldoet aan de verwachting

GT 25-12-2020

Snel met leveren, betrouwbaar en goede en snelle communicatie als dit nodig is

Ben 25-12-2020

Bestelling en levering verliep op rolletjes. Aardig en deskundige jongens die mijn wasmachine afleverden en bovendien ongevraagd toelichting/informatie gaven over de plaatsing, aansluiting en garantie.

Roza 25-12-2020

de bestelling was er echt super snel ondanks de drukke feestdagen en alles was helemaal in orde en verder was het heel makkelijk te bestellen

Danielle 25-12-2020

Het was fijn dat ik kon aangeven dat ik op de hoogte gebracht wilde worden als mijn artikel weer beschikbaar zou zijn. Toen kon ik ook direct bestellen, mijn voorkeur voor bezorgdag aangeven en het ook op tijd geleverd krijgen. Goede koopervaring!

Jan Westerhof 25-12-2020

Gekocht : Belkin draadloze snel oplader voor mijn iPhone Snelle en duidelijke afhandeling. Goede omschrijving en super snel bezorgd .