Deze score is berekend op basis van 1099 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Elle 03-03-2018 Via de website gekocht

Snelle keurige service

‘s Middags besteld, ‘s avonds in huis en keurig op de hoogte gehouden in de tussentijd. Vriendelijke bezorger die de zware bestelling netjes binnen zette. Sneller en handiger om bij Coolblue te bestellen dan zelf naar de winkel te gaan. Informatie over bestelde product ook erg accuraat.Top!

Ad Verdonschot 03-03-2018 Via de website gekocht

Service optimaal

Reeds diverse aankopen gedaan. Prima service en prijs kwaliteitsverhouding. Producten via Website besteld en opgehaald in winkel Eindhoven. Lagen netjes klaar. Fluitje van een cent.
Bvd voor kijker, 2 st. 8x42 en 8x50 naar winkel laten komen en in winkel keuze gemaakt.

Marrebees 03-03-2018 Via de website gekocht

Prima service en vriendelijke mensen!

Koop al jaren bij Coolblue. Zowel in de winkel als in de webshop. Vriendelijke prijzen. Altijd héle goede service en zeer vriendelijk personeel. Als je ontevreden bent over een product, is het geen enkel probleem om te retourneren. Alleen jammer dat Post NL vaak niet op de afgesproken tijd bezorgt.

Ton koopmans 03-03-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste prijs en snelle levering makkelijk te vinden op het Internet en de webside en een enorme keuze aan artikelen

Beuker 03-03-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service, niet gewend!

Koelkast besteld en netjes op tijd geleverd.
Met moeite wilden de mannen de koelkast binnenzetten.
Anderhalf uur laten staan en dan aansluiten werd er gezet.
Niet uitgepakt en niet aangesloten en weg waren ze!
Deze situatie wordt niet op tv weergegeven!

Beste meneer/mevrouw,

Wat verschrikkelijk om te lezen dat de bezorgers enkel jouw splinternieuwe koelkast hebben geleverd en niet hebben aangesloten. Wanneer je bij ons een koelkast bestelt, mag je verwachten dat de koelkast op de gewenste plek wordt geplaatst en ook op een bestaande stopcontact wordt aangesloten.

Uit jouw review kunnen wij opmaken dat dit niet tijdens de levering is gebeurd en daar bieden wij onze oprechte excuses aan. Dit is niet de normale gang van zaken en zeker niet de service die de klanten van ons mogen verwachten.

Uiteraard willen wij alsnog een aantal bezorgers jouw kant opsturen zodat de koelkast alsnog wordt aangesloten. Mocht je hiervan gebruik willen maken, dan ontvangen wij graag het ordernummer met een korte toelichting in een e-mail. In de e-mail kun je meteen aangeven op welke dagen het jou uitkomt voor het aansluiten van de koelkast en kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

E de Koning 03-03-2018 Via de website gekocht

Fijn. Snelle levering. Goede service

Makkelijk vinden wat je nodig hebt. Duidelijk overzichtelijk goedkoop. Makkelijk betalen
Vergelijkbaar

Buitengewoon 03-03-2018 Via de website gekocht

Precies zoals beloofd, op tijd, vriendelijk en behulpzaam

Door reclamecampagne hadden wij een hoge verwachting, deze is meer dan uitgekomen.
Snel, op tijd, behulpzaam en uiterst correcte levering.

Peter 03-03-2018 Via de website gekocht

Super slechte service voor mij de laatste keer

Had op donderdag voor 23.59 uur besteld en kreeg mijn wasmachine niet de volgende dag geleverd. Ik kreeg hem zaterdag en dat is al niet de afspraak. Aansluiten kon niet direct ivm trekschakelaar. Oude werd dus ook niet meegenomen.Bezorgers gaven aan dat de volgende dag alsnog een monteur zou komen als ik even contact zou opnemen met klantenservice. Zo gezegd zo gedaan en wat werd mij verteld op zaterdag dat er dan maandag werd gebeld met mij voor het maken van een afspraak. Ik vind dit zeer slecht ook meerdere mensen telefonisch gesproken en een ieder zei wat anders. Voor mij geen Coolblue meer een dikke 1 kunnen ze krijgen.

Beste meneer,

Wat ontzettend jammer dat jouw bestelde wasmachine niet volgens afspraak is geleverd. Normaliter worden ook witgoedproducten meteen de volgende dag geleverd. Helaas hebben wij de belofte voor jouw bestelling niet kunnen nakomen en daar balen wij enorm van!

Wanneer je een product wilt aansluiten op een trekschakelaar, wordt dit niet door de reguliere bezorgers uitgevoerd. Het aansluiten van een product op een trekschakelaar is enkel mogelijk als deze extra dienst aan de bestelling is toegevoegd. De kosten voor deze extra dienst bedraagt €34,99.

Het is ook mogelijk om achteraf monteurs na te sturen om deze dienst uit te voeren. In dat geval zal de monteur weer contact met jou opnemen voor het maken van een afspraak.

Echter heb je ons laten weten dat de telefonische communicatie niet vlekkeloos is verlopen en meerdere keren je verschillende antwoorden hebt verkregen. Wij doen ons best om alle klantenservice medewerkers voldoende kennis te geven zodat zij onze klanten van een duidelijk antwoord kunnen voorzien. We zullen dit ook aan onze medewerkers terugkoppelen om verwarring in de toekomst te vermijden.

Mocht het aansluiten van het product op een trekschakelaar nog niet zijn gebeurd, dan zien wij graag het ordernummer met een korte toelichting in een e-mail tegemoet. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Elies potje pies 03-03-2018 Via de website gekocht

Razendsnelle service

Ik was op zoek naar een vervangonderdeel voor een keukentoestel. Op de webshop vond ik wat ik nodig had en aan een competitieve prijs. Ik plaatste de bestelling ‘s avonds en nog geen 12 uur later had ik mijn bestelling al in huis. Wat kan je nog meer wensen? Prima ervaring!

Filip M. 03-03-2018 Via de website gekocht

Altijd correct!

Snelheid en correctheid leveringen is wonderbaarlijk.
Service na verkoop is de beste die ik ooit ben tegengekomen.

A Wolsink 03-03-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare prettige site

Coolblue is onze eerste keuze bij het aanschaffen van nieuwe producten. Heldere site, veel keuze. Duidelijke uitleg. Grote brede service en vlotte levering. Bij oriëntatie voor aanschaf (wasmachine en droger) 's avonds laat nog telefonisch contact gehad met een medewerker. Zeer behulpzaam en goed advies gekregen. Deze producten vervolgens hier aangeschaft en zeer blij mee. Kortom echte aanrader!!

Anthony V. 03-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijke service!

Site overzichtelijk met uitgebreide productbeschrijvingen en voorwaarden. Levering reeds 15 uur na bestelling op de website. Thuis gebracht door vriendelijke chauffeurs/monteurs. Ze installeren en controleren je toestel en geven je duidelijke uitleg. Oud toestel nemen ze mee. In één woord: top!

Cora De Waal 03-03-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Makkelijk producten te vinden en een goede en snelle service. Eind van de dag besteld en de volgende morgen om 10 uur al binnen.

Manuela 03-03-2018 Via de website gekocht

Snelle, maar nog altijd top service!

Vandaag besteld, morgen in huis. En dat is dan ook echt zo. Een vriendelijke jongeman zet het apparaat binnen op de gewenste plaats en sluit het aan. Het afval gaat mee terug. Netjes een belletje voor dat ze arriveren met de levering. Al met al adviseer ik Coolblue aan voor de snelle service, het grote assortiment en de fijne manier van bezorgen, aansluiten en dergelijke!

K de Graaf 03-03-2018 Via de website gekocht

Snel, goed en opgewekt!

Snel vinden wat je zoekt, makkelijk bestellen, het wordt vrolijk en snel geleverd, alles klopt, alles cool.

Hoofdtelefoon 03-03-2018 Via de website gekocht

Vlotte service

ik deed een bestelling die naar mijn mening op een snelle en ook vlotte manier goed afgeleverd werd!!

Anja G 03-03-2018 Via de website gekocht

Betere service bestaat er niet!

Gebruiksvriendelijke site, zeer snelle levering en erg vriendelijke bezorgers. Al met al gewoon TOP!

Hetty 03-03-2018 Via de website gekocht

Service was uitstekend

Ik was op zoek naar een nieuwe e reader. Site was heel duidelijk. Ze lieten gelijk ook hoesjes zien die erbij hoorden. Hoefde ik niet meer te zoeken.

Wendy 03-03-2018 Via de website gekocht

Super een dikke ?? krijgen ze van mij

Alles was super zeer snel geleverd . Wist pressies
Hoe laat ze kwamen ze belde nog 15 min voor de tijd . Hoefde niks te doen oude wasmachine namen ze mee sloten de nieuwe aan helemaal geen omkijken echt Top Top zal zeker in het verleden weer kiezen voor coolblau

Silvia 02-03-2018 Via de website gekocht

Mijn koelkast was kapot gegaan. Ik moest snel een nieuwe hebben. Dat lukte via Coolblue. De service was echt geweldig. Heel makkelijk te regelen. Over alles krijg je een berichtje. Alles te volgen via track en trace. Een half uur van tevoren een sms. 10 minuten van tevoren een belletje dat ze onderweg zijn. Heel vriendelijk personeel en heel behulpzaam. Dus toen de wasmachine van de week kapot ging hoefde ik niet na te denken. Weer een nieuwe besteld via Cool Blue. Weer dezelfde perfecte service en vriendelijk personeel. Echt super. Dus volgende keer weer. Cool Blue.. Dank je wel

Wienepien 02-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, uitgebreide assortiment!

Gebruiksvriendelijke website, uitgebreide keuze en advies in de vorm van top 10's om je keuze goed te kunnen maken.
Andere websites zijn soms goedkoper, maar omwille van service en gegarandeerde snelle levering toch kiezen voor Coolblue.

Roelof 02-03-2018 Via de website gekocht

Om 23.00 besteld en volgende dag in huis. Mogelijkheid in savonds te laten bezorgen. Perfect verpakt

Marly 02-03-2018 Via de website gekocht

supersnelle bezorging

Ik was zo blij met de snelle bezorging, vooral als je koffiezetapparaat stuk is gegaan en je de volgende dag weer een "bakje" kan doen

Frederick 02-03-2018 Via de website gekocht

Wederom een correcte levering en scherpe prijs

Coolblue komt afspraken goed na, informeert goed en prijzen zijn scherp! Je kunt overal online spullen bestellen, maar bij coolblue is het altijd vertrouwd.

Juut 02-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site en de goedkoopste voor wat ik zocht.
En er zit een filiaal in mijn woonplaats, dat is toch wel makkelijk.

Ellen 02-03-2018 Via de website gekocht

Snel en helemaal top

Doet wat er belooft is. Snelle service. Binnen 24 uur geleverd. Geplaatst en op en top in orde gemaakt. Oude machine zonder probleem meegenomen.

Bogaerts Jacques 02-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige sevice !

Mooie en realistische productomschrijving via de video. Zeer goede prijs kwaliteit. 's anderdaags reeds de levering van mijn bestelde producten. Echt top !

queenshat 02-03-2018 Via de website gekocht

Superwebwinkel!

Artikel snel en stipt geleverd, prijs zeer concurrerend. Dit was mijn eerste ervaring met Coolblue, maar ik ga deze webwinkel zeker vaker bezoeken

cees 02-03-2018 Via de website gekocht

goede informatie en snelle levering

goede productinfo en duidelijke instructie m.b.t. levering en betaling.
ook handig het volgen van de status van de bestelling.

Ger Dokter 02-03-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service uitstekende bezorgd ??????

Prijs en service door coolblue .Uitstekende levering en montage .Nazorg is geweldig.Bij anderen firma’s is niet zo geregeld.👌👌👌👌

Leo 02-03-2018 Via de website gekocht

Beste winkel in Rotterdam.

Ik heb een wasmachine gekocht. Ze brachten het naar de derde verdieping en installeerden het. efficiënt en snel.

SanderenChris 02-03-2018 Via de website gekocht

Vlotte transactie en levering

Omdat de vorige mobiele telefoon plotseling kapot ging moesten we snel een andere hebben. We kwamen redelijk snel bij Coolblue uit, want daar hadden we al eerder wat besteld. De website was heel overzichtelijk, er staat uitgebreide productinformatie op en je kunt makkelijk vinden wat je zoekt.
Uiteindelijk een telefoon gevonden die we wilden hebben. Prijzen vergeleken met bijv Mediamarkt en bol.com. Uiteindelijk gewoon voor Coolblue gekozen omdat ze a) de goedkoopste waren en b) het product leverbaar was.
Ook fijn dat ze er opties bij geven voor accessoires zoals een beschermhoesje (zo weet je zeker dat je er een hebt die past) of een sd-kaart. En ook fijn dat je deze accessoires dan met korting er bij kunt kopen.
Eind van de rit: duidelijk overzicht van de bestelling, duidelijke communicatie in het leveringsproces (track&trace) én de volgende dag al in huis.

José 02-03-2018 Via de website gekocht

Een perfect aankoopproces!

De aankoop van de wasmachine verliep vlot. Goede informatie op de site. Verschillende machines zijn te vergelijken in een oogopslag.
Perfecte service bij de aflevering! Tijdsindicatie en afstemming over de aflevertijd uitstekend. Vriendelijke en hulpvaardige jonge mannen die de machine kwamen brengen.

Blije koper 02-03-2018 Via de website gekocht

Supere Aftersales

Mooie en makkelijke website, makkelijk bestellen en perfecte aftersale door goede info mbt bezorgproces.
Dat dit een dag langer duurde dan normaal kan ik begrijpen met deze bizarre temperaturen van de laatste dagen, dit ligt niet aan Coolblue maar aan PostNL.
Al met al een aanrader bij Coolblue te shoppen.

Edwin 02-03-2018 Via de website gekocht

Nieuwe wasmachine

Super snelle service en op de juiste tijd geleverd,en we werden goed op de hoogte gehouden over het te vewachten tijdstip,de monteurs hebben de wasmachine afgesteld en nuttige tips mee gegeven.

Marit 02-03-2018 Via de website gekocht

Plaatsen machines viel tegen

Wasmachine en droger gekocht. Tot aan de bezorging was de service prima. Bezorgers stipt op tijd. Echter het plaatsen van de machines was wat minder.... Er werd bv geen waterpas gebruikt. Op mijn vraag of de wasmachine waterpas stond werd er aan de machine gevoeld of hij wiebelde en werd er geantwoord : ja hoor, waterpas!! Toen zelf maar een waterpas uit de schuur gehaald ter controle. (in de reclame op tv wordt wel keurig een waterpas gebruikt.)
De afvoerslang van de warmtepompdroger werd ook niet aangekoppeld aan de machine. Zelf staan klooien dus.
Bij het uitpakken van de machines bij de voordeur werd niet alles opgeruimd. Stukken piepschuim waaiden de voortuin in. Over machines zelf tevreden. (AEG)

Beste Marit,

Bedankt voor jouw review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het plaatsten van jouw wasmachine en droger niet naar wens is verlopen. Dit is absoluut niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Graag willen wij leren van onze fouten en daarom ontvangen wij graag jouw ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl

Wij kijken uit naar jouw reactie.

Ron 02-03-2018 Via de website gekocht

snelle service

grote voorraad, groot assortiment, snelle levering, duidelijke overzichtelijke website, niet altijd de goedkoopste

Laponder 02-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en netjes op tijd

Makelijke site product makkelijk te vinden goed product levering ook super goed te volgen en op tijd geleverd
Super te vreden

Jaap 02-03-2018 Via de website gekocht

Super service!

Op zondag een wasdroger besteld van Indesit, deze zou dan de volgende dag op maandag worden geleverd. Omdat ik geen Track&Trace code had ontvangen even naar de klantenservice gebeld. Er was iets mis gegaan, afgesproken om deze op woensdag te leveren, ik zou dinsdagavond per mail een Track&Trace code ontvangen. Helaas dinsdagavond niets ontvangen en 's avond laat naar de klantenservice gebeld. Daar werd mij verteld dat de Indesit was uitverkocht? De klantenservice bood excuses en stelde voor om een Siemens wasdroger te leveren, deze was veel duurder maar wilde ze voor dezelfde prijs leveren! Prima oplossing, woensdagmiddag is deze keurig bezorgd en aangesloten. Top Coolblue!!!

Luchtbevochter 02-03-2018 Via de website gekocht

Prima en snel

Snelle levering.goede aanbieding.heel overzichtelijk en ruim assortiment.eerste keer dat ik hier iets gekocht heb en dat is goed bevallen!

E.J. Timmer 02-03-2018 Via de website gekocht

Perfect geleverd

Zoals beloofd op tijd geleverd, even voor die tijd een belletje en dan ook nog geïnstalleerd, de oude weer meegenomen en verpakking ook weer meegenomen. Met vriendelijke en vrolijke bezorgers.

Eddy Wouterse 02-03-2018 Via de website gekocht

Weer een glimlach...

Ik wilde eigenlijk een dag later mijn aankoop laten bezorgen, want ik had genoeg tijd om het pakketje te ontvangen dan.
Maar Coolblue levert gewoon de volgende dag.
Ha! Altijd op tijd... Dus geen probleem. Ik moet daar gewoon aan wennen en een dag later bestellen ;-D

Peter Clerx 02-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs

Tweede kans product Philips Luchtbevochtiger gekocht, apparaat ziet er uit als nieuw, maar de filter was al gebruikt en dat vind ik niet erg fris! Had verwacht dat die schoon en ongebruikt zou zijn.

M.Smit 02-03-2018 Via de website gekocht

Prima!

Laagste prijs. Goede informatie op de website over de Oculus en informatie toegestuurd gekregen via de mail. Om ongeveer 20.00u 's avonds besteld en de volgende dag bezorgd. Geen klachten of ergernissen.

Calleke 02-03-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

echt top!

Vriendelijk, behulpzaam en vlotte bediening. Ik ga er zeker nog aankopen doen. Hopelijk gaat er niet snel iets stuk. 😉

Ton 02-03-2018 Via de website gekocht

Gelde service

Goede producten en service snel geleverd.ben zeer tevreden over Coolbleu.
Had al eerder iets besteld was toen ook zeer tevreden

mieks 02-03-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

site is zeer gebruiksvriendelijk. en makkelijk in gebruik bestellen is zo gedaan en de service is uitstekend .en was zeer blij met het belletje van de bezorger .

Jeffff86 02-03-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Iedereen om mij heen besteld bij Coolblue. Goede service, ruime keuze, en alle mogelijkheid om je bestelling te komen halen/brengen wanneer dit voor jou mogelijk is.

Fijne webwinkel 02-03-2018 Via de website gekocht

Voor mij de eerste keer gekocht bij Coolblue maar is goed bevallen, kopen hier vast vaker.
Snelle levering, ook op het tijdstip wat was aangegeven. Vriendelijke bezorger. Gewoon goed

Menno 02-03-2018 Via de website gekocht

Waardeloze klachtenafhandeling

Na verhuizing gegevens aangepast naar nieuw adres op de website

Na wijziging bestelling gedaan

Bestelling is echter verstuurd naar oude adres

Contact gehad met servicedesk, zij geven toe dat de volgorde klopt (gegevens wijzigen, bestellen) maar nemen geen verantwoording, het pakket is nu onderweg naar een "leeg adres" en coolblue neemt geen verantwoording.

Na jaren trouwe klant is deze ervaring voldoende om Coolblue voorgoed vaarwel te zeggen, Waardeloze service. Nooit meer coolblue, met deze handelswijze zijn ze een trouwe klant voorgoed kwijt, ik hoop dat het die 30 euro waard was