Deze score is berekend op basis van 3288 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Barnie 06-07-2016 Via de website gekocht

Produkten makkelijk te vinden met goede omschrijving. Kassa gaat eenvoudig.

Track en Trace. Verzamel en verzendmail voor de koper. Netjes

Ruim voorhanden, voldoende keus.

Het maakt online shoppen makkelijk en snel.

kranendonk 06-07-2016 Via de website gekocht

zeer snelle levertijd

keurig personeel en geweldige plaatsing !

simpel om te bestellen !! ik ben 70 jaar maar had m,n kinderen niet nodig !

Paul 06-07-2016 Via de website gekocht

thuis bestellen, daags nadien geleverd.

alternatieve merken mogen ook aangeboden worden.

john 06-07-2016 Via de website gekocht

lekker op je gemak kunnen vergelijken van producten

sávonds bestelt en kon zelf aangeven wanneer ik het geleverd wilde hebben ook na 18.00 uur

A Kinket 06-07-2016 Via de website gekocht

Producten zijn snel op de website te vinden, makkelijk en correct bestelproces

Flink wat bestellingen over een aantal jaren en levertijd is tot nu toe altijd conform weergave op de website, keurige/goede afwikkeling van een retourproduct (direct geld terug)

Assortiment is prima/uitgebreid, prijs is aan de hoge kant maar waarschijnlijk gevolg van die uitstekende service

Overall een dikke 8; eigenlijk op alle punten een 9 maar door de hogere prijs dan een dikke 8

Messelis Mario 06-07-2016 Via de website gekocht

Eerste kennismaking is heel positief

Nog geen ervaring maar hoor van Cool Blue klanten een perfekte service na verkoop

Gewoon alles te vinden in het assortiment echt onuitputtelijk

DEBLAERE MICHIEL 06-07-2016 Via de website gekocht

Super gemakkelijk voor ons

Als je nergens vindt vindt je het bij CoolBlue

Ruime keuze

Goede bestelling en goede levering

GerritK 06-07-2016 Via de website gekocht

Ideale website, goed vergelijken.

Tijdens telefoongesprek tips en hints gekregen.

Tot nu toe één product niet gevonden.

Top winkel

N.v.t.

Rnm 06-07-2016 Via de website gekocht

Goede site met echte reviews

Snelle levering, je wordt zelfs gebeld wanneer ze er aan komen

Goed aanbod en de laagste prijs

Goede service, aanbod en snelle levering

Wasmachine zaterdag besteld, maandag om 10:00 gratis geleverd en gemonteerd! Door de ervaren medewerkers was binnen 5 minuten de wasmachine op de tweede verdieping gebracht gemonteerd en gebruiksklaar gemaakt!

Denise 06-07-2016 Via de website gekocht

Ik vond snel wat ik nodig had door het handige zoekscherm op de site!

Ik had een foutje gemaakt met het adres, het duurde via de mail wat lang voor ik reactie kreeg, maar met de chat ging het heel snel.

Ik kon het product wat ik zocht alleen bij Coolblue vinden

Petra 06-07-2016 Via de website gekocht

persoonlijk vind ik de site erg duidelijk

veelal voordeliger, geen verzendkosten, snelle levering zelfs op zondag als je dat wilt

ga zo door

K Elzerman 06-07-2016 Via de website gekocht

Nooit gedoe. Men is snel en duidelijk.

Binnen 12 uur het product in huis, erg snel.

Altijd wel een keuze kunnen maken.

Wat mij betreft de nummer 1 webwinkel. Wel wat aan de duurdere kant, maar daar krijgt men wel goede service voor terug.

Marco_vdB 06-07-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Zeer veel ongemak als je een klacht hebt. Alleen geschikt als dozenschuiver. Ga als het even kan naar een bedrijf met kennis van zaken over het product wat je wil aanschaffen. Scheelt een hoop ergernis!

Een product leveren gaat goed maar als je service verlangd gaat dat heel wat moeilijker. Ik heb een product retour gestuurd wat volgens postnl is aangekomen alleen zoek bij Coolblue. Omdat er bij dit pakket ook een telefoonabonnement zat met simkaart is het belangrijk dat bij een vermissing de kaart natuurlijk wordt geblokkeerd. Als je contact opneemt met de retourenafdeling is het niet mogelijk om een verantwoordelijke persoon aan de lijn te krijgen. Kortom degene die de telefoon aanneemt kan niets voor je betekenen en heeft als taak jouw aan het lijntje te houden. Teruggebeld worden kun je echt vergeten, ik heb nl. deze week en vorige week al zes keer gebeld. Prima dozenschuiver maar niet meer dan dat. Voelen zich totaal niet verantwoordelijk.

Het assortiment is redelijk uitgebreid alleen vraag ik me af wat het nut is als je geen personeel hebt met verstand van zaken. Als je geen service vereist kun je beter bij de goedkoopste winkel bestellen. Hoef je hier zeker niet te zijn.

Zeer slechte klantenservice. Alleen geschikt als dozenschuiver. Ik kan deze winkel niet aanbevelen ook al lijkt het bestelproces gemakkelijk. Dat is ook het enige makkelijke bij deze winkel.

Klantenservice dient sterk te worden verbeterd. Nu kun je niet fatsoenlijk geholpen worden of doorverbonden worden naar de juiste persoon. Afspraken worden niet nagekomen. Continue een ander aan de lijn en niet iemand die jouw klacht van a tot z afhandelt.

Beste Marco,

Heel erg vervelend om te horen dat u een slechte ervaring met Coolblue heeft. We doen hard ons best om de klantenservice zo goed mogelijk te maken en dan is het zeker niet fijn om dit soort berichten terug te lezen. Doordat we zo'n ruim productassortiment hebben, weet niet elke medewerker alle productinformatie uit zijn hoofd. Hiervoor hebben we ook nog een team van productspecialisten die de ingewikkelde zaken oppakken. Indien u nog wilt dat wij meekijken naar uw retournering, ontvangen we hier natuurlijk graag nog een bericht over. Dan kijken we gelijk met u mee naar een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Marco_vdB 06-07-2016

Nog maar een keer:
Op 14-06-2016 heb ik in de winkel van Coolblue Amsterdam een mobiel abonnement afgesloten met een toestel. Omdat ik achteraf spijt kreeg van de abonnementsvorm, de data vond ik eigenlijk te weinig heb ik besloten om dit abonnement te annuleren. Dit heb ik gedaan via de website op 27 juni. Op 28 juni is het toestel retour gestuurd naar Coolblue via een retourformulier. Dit pakket is volgens postnl aangekomen bij Coolblue op woensdag 29 juni. Nu is bij Coolblue het pakket kwijt. Dit pakket omvat echter 2 toestellen en een Telfort simkaart en contractbescheiden. Coolblue zegt nu het abonnement niet te kunnen annuleren omdat het toestel niet binnen is. Ook heb ik gevraagd de simkaart te laten blokkeren omdat bij eventuele diefstal bij cooblue de simkaart misbruikt kan worden. Er volgen dan tientallen telefoontjes van mijn kant maar geen enkele reactie terug van Coolblue. Het is namelijk niet mogelijk om rechtstreeks contact te hebben met de abonnementenafdeling.

Gegevens:
Contract 310160614098471497 / Tracking code: 3SLFVZ028532275. imei:354261072668437 en imei:354261072756653, Telfort simkaart

Officiele reactie van Coolblue 06-07-2016

Bedankt voor uw reactie. Helaas hebben we niet de mogelijkheid om op basis van die gegevens de order te bekijken. Graag ontvangen we het order of retournummer. We zoeken het graag voor u uit.

Eric 06-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk vanuit huis

Op zondag avond besteld en toch maandag in huis helemaal top!

gewoon goed

Alles was in orde en het was ruim op tijd binnen, ik ben helemaal tevreden

Zeggie 06-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site

Duidelijke site, makkelijke filters en vlugge levering, bijna binnen 12 uur!

Ruim voldoende keuze uit diverse merken en typen van wat je zoekt (in mijn geval koffers)

Duidelijk site, ruime keuze en vliegensvlugge levering!

Frank 06-07-2016 Via de website gekocht

Je krijgt een groot aanbod op hun website. Bij veel producten stellen ze een alternatief voor of een bundelpakket.

Altijd snelle levering. Makkelijk om contact op te nemen. Alsook fysieke winkels.

Je word gewoon overladen door de hoeveelheid van producten. Daarom is er op de website een handige tool om te helpen kiezen welk product best bij je past.

Het kan natuurlijk altijd beter. Maar veel scheelt het niet. Ik heb ondertussen al verschillende producten gekocht en nog nooit geen problemen gehad. Dus zeker een aanrader!

Mecht 06-07-2016 Via de website gekocht

De website is erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik

Als je eenmaal besteld hebt krijg je een track en tracé en is je pakket er gegarandeerd de volgende dag. Zelfs op zondag

Ze hebben een behoorlijk goed assortiment, veel keuze

Was de webshop. Beoordeling zie hierboven

Fijne webshop om te shoppen

marcel 06-07-2016 Via de website gekocht

Alles is redelijk makkelijk te vinden.

Redelijk breed assortiment

Snel, maar niet altijd de goedkoopste

Dick Goedhart 06-07-2016 Via de website gekocht

Het hele proces van kiezen, beslissen, bestellen en betalen wordt op een klantvriendelijke manier ondersteund. Ook de feedback met informatie over het afhandelen en versturen van de bestelling is tot in de puntjes verzorgd.

Ik heb tot nu toe altijd alles kunnen vinden wat ik zocht

Diverse producten gekocht, levering steeds soepel verlopen, groot vertrouwen in toekomstige leveringen

Mathieu Tacken 06-07-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig overzichtelijk duidelijk

Betrouwbaar, Goed eerlijk en service met hoofdletters

Kwaliteits producten met een ruim en compleet assortiment

Kwaliteit goeie producten goeie prijs en goede service

tevreden klant 06-07-2016 Via de website gekocht

Zaterdagavond besteld, zondagmorgen 10u geleverd, beste levertijd ever :-)

Zaterdagavond besteld, zondagmorgen 10u geleverd, beste levertijd ever :-)

Smarphone Sony xperia M5 niet beschikbaar in België, wel bij coolblue.

Eveline 06-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijke zoekfunctie met goed overzicht van gezochte producten

Prima service. Bestelling op zaterdag en op zondag aan huis geleverd in België.
Je krijgt een mail met bevestiging van je aankoop en overzicht van levering.
Heel fijn

Ronald 06-07-2016 Via de website gekocht

Hel erg overzichtelijk en duidelijke productomschrijving.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt, levering niet alleen binnen 24 uur maar ook nog eens op zondag!

Ruim aanbod om de voor mij relevante keus te kunnen maken en ook nog eens voor een scherpere prijs dan de concurrentie.

Superservice, ruime keus.

Top! Volgende keer: Gewoon weer!

LK 06-07-2016 Via de website gekocht

voor ieder product een uitgebreid keuzemenu en goed vergelijkingen te maken

tijdens het bestellen nog contact gehad met de klantenservice om 22:15 uur, vriendelijke jongeman aan de lijn met een een duidelijk antwoord. De producten werden zoals beloofd afgeleverd op 9 hoog!

ruime keuze in producten tegen een goeie prijs

goede service, ruime keuze en snelle levering

Lennartw 05-07-2016 Via de website gekocht

De oplaadkabel van mijn iPhone ging kapot afgelopen zaterdag, snel een nieuwe in huis halen dus. Na bestelling op zaterdagavond, zou de kabel afgelopen zondag tussen 12:55 en 14:55 bezorgd worden. Gedurende dit tijdsbestek gewacht op de bezorging. Rond 15:30 toch maar de hond uit gaan laten, die erg nodig uit moest. Om 15:40 stond echter de bezorger voor een dichte deur en werd de kabel weer meegenomen. Enfin, kan gebeuren; maandag weer een kans. Via PostNL kan een bezorgmoment voor de volgende dag gekozen worden, gezien een etentje buiten de deur om 20:00 uur kwam het tijdsbestek tussen 17:30 en 19:30 perfect uit. Helaas om 19:45 nog geen pakket, dan toch al enigszins teleurgesteld. Bij thuiskomst een briefje van de bezorger, volgende dag (dinsdag) kan je het pakket ophalen bij een PostNL-Punt vanaf 15:00. Om 16:30 sta ik bij het PostNL-Punt voor het pakket, je raad het al, geen pakket. Via track & trace het pakket opgezocht en wat blijkt; pakket is weer terug in het sorteercentrum van PostNL en wacht op sorteren! Het verwachte bezorgmoment, niet op mijn huisadres maar op het PostNL-Punt, is onbekend. Met dit verhaal de klantenservice van coolblue gebeld. Nu was mijn verwachting dat coolblue, dat pretendeerd zeer klantvriendelijk te zijn, dit goed zou oppakken en een passende oplossing zou bieden. Het eerste contact was aangenaam, er werd aangegeven door de klantenservice dat er meteen een onderzoek ingesteld zou worden. Ik zou even in de wacht gezet worden om tot een passende oplossing te komen. Na enkele momenten weer contact met de klantenservice medewerker. De uitkomst van het onderzoek moet afgewacht worden. Ze wisten niet bij coolblue wat er met het pakketje zou gebeuren; blijft het liggen op het sorteercentrum, wordt het terug gestuurd naar coolblue of wordt het overgebracht naar het PostNL-Punt. In het geval dat het terug gestuurd wordt naar coolblue zou de bestelling dan pas geannuleerd worden en een nieuwe bestelling geplaatst worden. Dit zou betekenen dat de kabel donderdag (!) bezorgd zou worden, mits er niks fout gaat natuurlijk. Het pakketje kan ook terug gestuurd worden naar het PostNL-Punt, waar ik dan op woensdag, binnen de openingstijden, wederom naartoe moet om het pakketje op te halen. Hierop was mijn suggestie; stuur een nieuwe kabel op, en kijk vervolgens wat er met het initiële pakket aan de hand is en wat daarmee gaat gebeuren. Dan heb ik in ieder geval op woensdag (!) de op zaterdag bestelde kabel, ben ik nog enigszins een tevreden klant door de adequate opvolging van de klacht.
Dit was echter niet mogelijk, ik moest het onderzoek maar afwachten en verder konden ze mij niet verder helpen.
Coolblue, jullie zijn hierbij een klant verloren en ik zal jullie absoluut niet meer aanbevelen.
Ik heb nog nooit zo'n slechte klantervaring gehad met zo weinig probleemoplossend vermogen van een dergelijk grote organisatie.
Groet,

GroeT

Beste Lennart,

Heel erg vervelend dat uw bestelling bij Coolblue zo moeizaam verloopt. Het is jammer dat het elke keer bij de bezorging mis is gegaan. Het is ook zeker niet onze bedoeling geweest dat u hier zo lang op moet wachten. Dit is simpelweg niet de service die u van ons kunt verwachten. We kijken graag met u mee naar een snelle oplossing. Kunt u het ordernummer middels een privé bericht op Facebook doorsturen? Dan gaan we hiermee gelijk aan de slag. Excuses voor het ongemak.

Bob 10-07-2016

opgelost ?? waarschijnlijk nooit meer iets van gehoord...

Marcella 05-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht

Geen persoonlijke service nodig gehad omdat alles super goed geregeld was en dat noem ik ook service

Voldoet ruim aan mijn wensen

Snel, goede producten, komen de afspraken na.

Een aanrader

Adriana 05-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Ik heb al een paar keer gebeld met de vraag om mij te helpen met mijn keuze
De hulp die ik kreeg was super!

Zeer uitgebreid !

De service , snelle levering
En het persoonlijke contact om de juiste keuze te maken
welke iPad voor mij het meest geschikt was

Wij zijn blij met cool blue.. En komen zeker terug

lieven de sutter 05-07-2016 Via de website gekocht

makkelijk zoeken naar produkten

zaterdagavond rond 21 uur besteld online en zondag 13 uur geleverd thuis top

geen klachten levertijd heel goed uitgevoerd

Marina 05-07-2016 Via de website gekocht

Betaling lukte niet via de App.

Zelfs levering op zondag!

Tineke Holleman 05-07-2016 Via de website gekocht

Heldere site met overzichtelijke en gedetailleerde productinformatie.

Prima op de hoogte gehouden met smsjes wbt bezorging etc.

Groot assortiment tegen vaak de scherpste prijs volgens Vergelijk.nl of Beslist.nl

Gewoon alles klopt..

Johan 05-07-2016 Via de website gekocht

alles keurig te vinden.

keuze genoeg. Ik ben zelfs gezwicht voor een duurdere camera.

de bestelling werd 's-avonds geplaatst. Meerdere bedrijven geven dan aan dat het de volgende dag geleverd wordt. Niet dus. Bij Cool Blue was dat wel het geval. De dag erna werd het pakketje netjes afgeleverd

Verhage 05-07-2016 Via de website gekocht

Alles goed gesorteerd, website werkt goed, duidelijk hoe je kunt bestellen.

zelfs levering op zondag! Ook duidelijk of iets op voorraad is, en wanneer het gekozen product geleverd wordt.

Voldoende ruime keus.

combinatie van bovenstaande.

Marco 05-07-2016 Via de website gekocht

Super dat de oude koelkast direct werd teruggenomen( hier werd zelfs om gevraagd )en de nieuwe keurig op zijn plaats gezet en afgesteld Top !!!

IvS 05-07-2016 Via de website gekocht

Ruime tijd waarop ze bereikbaar zijn en tot laat in de avond bestelling plaatsen met een levering op de volgende dag.

Snel geholpen en goed advies gekregen

Volop keuze in artikelen

Nelleke 05-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website. Product makkelijk te vinden en simpel en duidelijk bestelproces.

Bestelling was, zoals beloofd, de volgende dag in huis, dit was een zondag!
Goed verpakt, zodat niets beschadigd kon raken.

Niets op aan te merken. Kan eigenlijk niet beter, zou dus ook een 10 kunnen geven. Geef een 9, omdat men bij een 10 misschien denkt dat dit geen objectieve beoordeling is.

Daan van Ommeren 05-07-2016 Via de website gekocht

Handig kunnen zien wanneer het pakketje geleverd werd

Goed optijd bezorgt en niet helemaal op het laatste wannneer hij aangaf dat hij kon komen, ook een aardige bezorger

Ik heb een Huawei P9 lite gehaalt met een mooi handig hoesje, dat vind je niet overal!

Goeie snelle levertijd en gelukkig ook op zaterdag bezorgd

TndrBob 05-07-2016 Via de website gekocht

Bezorging op zondag is echt geweldig.

Zeer groot assortiment en vele opties.

Tevreden klant 05-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website

Na defect apparaat prima communicatie en shoptegoed gekregen

Veel keuze mogelijkheden in verschillende prijsklassen

Goede service. Prima communicatie, zeer snel antwoord. Bij retour geen verzendkosten.

Emiel 05-07-2016 Via de website gekocht

super gemakkelijk thuis ff wat zoeken, duidelijke specs. mooie + en -

Snelle levering is zo fijn. alleen de filter resultaten zouden uitgebreider mogen zijn. deze worden wel weer gegeven in de vergelijking. dus ik verwacht dat dat maar een kleine aanpassing is.
nadeel was dat ik bij 3 verschillende muizen dezelfde + en minnen kreeg. dus daar schiet je niet veel mee op om 1 te kiezen, maar je weet wel zeker wat je ongeveer wil.

kan altijd meer, maar de basis+++ is aanwezig.

het is niet de eerste keer dat ik hier bestel. duidelijk overzicht of iets op vooraad is. en morgen in huis.

Marlon Koehorst 05-07-2016 Via de website gekocht

lekker snel

er zijn genoeg artikelen

lekker handig

n.v.t.

Mari van der Sangen 05-07-2016 Via de website gekocht

s'avonds besteld, s'morgens in huis

makkelijk, goedkoop, snelle levering

Martinos 05-07-2016 Via de website gekocht

duidelijke website

snelle levering en op zondag leveren

uitgebreid en goedkoop

Goedkoop, snelle levering en laagste prijs!

nvt

martin 05-07-2016 Via de website gekocht

Super overzichtelijk

Jullie houden super de afspraak. . Voor 23.59 besteld dan snel leveren

Gewoon goed .... waarvoor ik keek heb ik gevonden
Zelfs nog andere artikelen gezien die ik binnenkort denk te bestellen

AB 05-07-2016 Via de website gekocht

Kado voor mijn schoonzoon gekocht en bij hem thuis aflaten leveren

idem

keuze was groot genoeg

Altijd gaat het goed en snel. Perfecte winkel.

VdB 05-07-2016 Via de website gekocht

Thuis op je gemakje achter de pc,geen drukte,geen parkeergelden of boete...geen fille aan de kassa!

de dag na je bestelling thuis geleverd door super vriendelijke mensen!

Men vindt er werkelijk alles

Geen minpuntje te bespeuren

benedicte borgonie 05-07-2016 Via de website gekocht

heel goed

vriendelijke courier netje afgeleverd

heel uitgebreid assortiment

heel aangenaam om te winkelen

alleen positief

Gert 05-07-2016 Via de website gekocht

Niets te klagen

Nooit moeilijk met garantie en altijd vriendelijk en goed persoonlijk contact als je dat wilt.

Gewoon alles wat je nodig hebt

Albert 05-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtig

Komen afgesproken datum en tijd na!

Groot genoeg

Zeer tevreden

Andre 05-07-2016 Via de website gekocht

Product gemakkelijk te vinden. Duidelijke uitleg

Goede prijs (althans voor mijn product). Snelle levering. Waarschijnlijk wel een product bestemd voor de Franse markt want enkel (Quick) handleiding in het Frans en smartphone stond standaard ook in het Frans.

pauline 05-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website en mocht je vragen hebben heb je snel en antwoord via Twitter. Ze bezorgen zelfs op zondag