Deze score is berekend op basis van 1789 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

WL 24-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijk kiezen en snelle levering

Coolblue geeft duidelijk over zocht van producten. Fijn dat ook de vest geteste of meest verkochte producten worden getoond. Ik vind het altijd makkelijk kiezen en je wordt goed bediend bij de extra's zoals stofzuigerzakken. Snelle levering. Top winkel!

R. van Lubek 24-05-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!!!

Ik geef geen 10-en ;-)
Leuke winkel, grappige originele ideeën, zoals hoe je het wachten kan verzachten.
Goede informatie over de producten!

Stefaan sturm 24-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en levering

Prima prijs , levering heel snel, heel vriendelijke en behulpzame mensen,
Alles was perfect in orde
Gr, Stefaan sturm

De bruin 24-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Overzichtelijke webshop met de mogelijkheid artikelen met elkaar te vergelijken. 'S avonds een nieuwe wasmachine besteld, volgende dag in huis. Oude apparaat wordt meegenomen en de nieuwe wordt aangesloten. Super!

Robert Schuurman 24-05-2017 Via de website gekocht

Niet de volgende dag in huis

Ik had bewust deze tv bij Coolblue besteld omdat deze dan de volgende in huis zou zijn. Helaas kreeg ik eerst de tv-beugel en de HDMI-kabel en de TV nog niet. Deze bleek vanuit een ander magazijn te komen en daardoor te laat bij PostNL te zijn om nog te bezorgen. Ondanks dat ik tevreden ben met de TV, lukt het niet om de garantie voor 23:59 besteld volgende dag in huis na te komen.

Officiele reactie van Coolblue 24-05-2017

Beste meneer Schuurman,

Wat ontzettend jammer dat wij de belofte niet zijn nagekomen om uw splinternieuwe televisie direct de volgende dag te leveren. Uit uw review kunnen wij opmaken dat onze collega's direct de oorzaak van de vertraging hebben achterhaald. Wanneer een bestelling uit meerdere producten bestaat en afkomstig zijn uit een andere magazijn, kan het eventueel een vertraging opleveren.

Onze excuses voor de vertraging. Wij hopen dat u nog lang kunt genieten van de nieuwe televisie. Mocht u nog andere vragen/opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. U kunt ons een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Elias WB 24-05-2017 Via de website gekocht

Verreweg de beste webshop!

Alles altijd perfect! Heel veel klantenreviews, die erg handig zijn bij het maken van de keuze. Daarnaast natuurlijk altijd de super snelle levering, ik ben fan!

Sibren 24-05-2017 Via de website gekocht

Alles in orde, alleen kabeltje ontbreekt.

Ik kreeg CoolBlue-bonnen via m'n werk, dus bestelde ik een CoolBlue Tweede Kans.
Was netjes (opnieuw) gesealed, alleen er ontbrak een micro usb-kabeltje.
Gelukkig heb ik er nog 600, anders had het vervelend geweest.

Wel netjes: zondag besteld, maandag in huis.

Onbekend 24-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Snelle, zeer kundige en vriendelijke mannen die de wasmachine en droger binnen een kwartier hadden uitgepakt, 2 hoog naar boven hebben gebracht, aangesloten en oude wasmachine ingeladen. Super.

Voskuijl 24-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede voorlichting, aflevering perfect op schema.

Goede combinatie van webshop en winkels. Prima voorlichting in de winkel gehad. Aflevering keurig op schema. Prima prijs

Rob 23-05-2017 Via de website gekocht

Zaterdags wat besteld, werd zondags al gebracht. Keurige bevestiging en afhandeling. Altijd heel tevreden met Coolblue.

Obbe van Blommestein 23-05-2017 Via de website gekocht

Top Gemak

Elke keer verbaas ik mij over het gemak waarmee ik producten online kan uitzoeken. betaal gemakkelijk en word goed op de hoogte gehouden wat de status is van mijn bestelling. Zelfs op Zondag word er geleverd aan huis.
Ga zo door Coolblue. Ik ben super blij met mijn bestelde producten en jullie service

Joelle 23-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ik had een tas besteld die ik gelijk de volgende dag in huis had. Prettige website en ik werd ook goed op de hoogte gehouden. Enige minpuntje is dat de tas geleverd werd in een doos zo groot als een chiquitadoos van de Albert heijn.

GP 23-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

CoolBlue maakt het waar. Vandaag besteld, morgen bezorgd. Over de dag een preciezere aanduiding wanneer ze echt voor de deur staan, en 15 minuten voor ze er zijn nog een telefoontje. Nieuwe machine naar de 2e verdieping en de oude meteen naar beneden en in de bus. Met 10 minuten stond hij opgesteld, aangesloten en hadden de heren bezorgers ook nog kans gezien me voor eerste gebruik te instrueren. Verpakkingsmateriaal ook nog netjes meegenomen. Zeer tevreden 10 uit 10!

B.G. 23-05-2017 Via de website gekocht

Grote misser bij bezorging op zondag!

Normaal gesproken ben ik zeer tevreden over de service van Coolblue, maar nu had ik afgelopen weekend zeer dringend een OTG kabeltje (ca. 15,=) nodig om mijn smartphone te repareren. Ik bestelde op zaterdag in de veronderstelling dat ik zondag mijn kabeltje zou hebben.
Via de app van PostNL zag ik eerst dat er bezorgd zou worden op zondag tussen 12:00 en 18:00, wat wel erg ruim is. Rond 15:00 zondag werd de verwachte tijd opeens tussen 16:00 en 18:00. Ik moest om 17:00 op een afspraak zijn en ben rond 16:30 vertrokken in de verwachting dat een kabeltje van 12 cm toch wel door de brievenbus zou gaan.
Tot mijn grote ergernis zag ik om 17:00 de melding dat ze niemand hadden aangetroffen en dus maandag weer gingen proberen. Aangezien ik toen niet thuis zou zijn werd het dus dinsdag. Blijkt in een enveloppe van 34x25 cm bezorgd te worden, die had dus makkelijk in de brievenbus gekund!!!

Beste B.G.

Wat enorm vervelend dat jouw bestelling niet op zondag kon worden afgeleverd. Het klopt inderdaad dat het tijdvak op zondag tussen 12.00 en 18.00 uur is. Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om het nog specifieker te krijgen dan dat tijdvak.

In dit geval is de envelop met de pakketpost meegegaan. Dat betekent dat het moet worden afgetekend(of dit nu door de brievenbus past of niet). De postbezorgers die de brievenpost bezorgen werken alleen op maandag t/m zaterdag. Op die dagen mag het dan ook officieel door de brievenbus. Op zondag is dit niet mogelijk omdat het wordt gezien als pakketpost en dit moet worden afgetekend.

Natuurlijk snappen wij het ongemak. Wel moeten we erbij aangeven dat de Track & Trace pagina aangaf dat je de bezorger tussen 16.00 - 18.00 uur kon verwachten. We gaan de feedback meenemen zodat we de bezorgdiensten in de toekomst kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

Stella 23-05-2017 Via de website gekocht

Uitgebreide informatie

Hele fijne webshop. Groot assortiment en duidelijke website, zodat je heel gericht kunt zoeken, dat scheelt veel werk en als je er niet zelf uitkomt kun je hulp vragen. Ontzettend leuke verpakking van je bestelling

Lammertsen 23-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Niet alleen werden zowel de oude als de nieuwe wasmachine 2 verdiepingen naar beneden/boven gebracht, en werd de wasmachine goed geïnstalleerd. Ook werd onze droger weer (goed) aangesloten en boven op de machine geplaatst, terwijl we die niet via Coolblue hadden aangeschaft. Keurig op tijd, netjes gebeld van te voren en prima te volgen via Track & Trace. Helemaal goed!

Jeremy 23-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle service, en de bezorger was enorm aardig.

Geweldig bedrijf, Je wordt goed geinformeerd. Levering is snel. En de bezorger was enorm aardig en sociaal. De site was enorm gemakkelijk om doorheen te navigeren.

Helena 23-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop!!

Ik ben zeer tevreden over CoolBlue. De klantenservice is extreem goed!
Het is makkelijk om producten met elkaar te vergelijken en om aan te geven waar je naar op zoek bent. Ook hebben ze een geweldig aanbod; veel goedkope goede producten en veel net wat duurdere nog betere producten. Je kunt voor een voordelige prijs altijd producten vinden die aan al je behoeften voldoen! Ook leveren ze altijd de volgende dag!

Matilde 23-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering, op de tijd die was aangegeven via sms. Zeer vriendelijke bezorgers, oude koelkast meegenomen, top!!!

Denise g 23-05-2017 Via de website gekocht

Beter dan bol.com!

Nog nooit eerder zulke service ervaren. Van begin tot eind uitstekend geholpen. Vanaf ...... van de klantenservice tot de 3 heren die mijn wasmachine hebben geinstalleerd. Ga zo door! De service van bol.com hebben jullie bij deze overtroffen!
Groetjes
Denise Gerards

Edwin 23-05-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd weer snel, accuraat en professioneel

Zoals altijd weer snel, accuraat en professioneel. De grappige 'wachttherapie' gebruik ik nog steeds. En de meegeleverde Coolblue-folder is de enige folder (ik heb een nee-nee sticker) die ik lees. :-)

Richard 23-05-2017 Via de website gekocht

Top site, goed geprijsd en zeer snelle levering! n

Geen verzend- of retourkosten
Zeer goede site en bovendien ook zeer informatief
2e kansproduct goed geprijsd en bevalt uitstekend!
Volgens mij de meest voordelige aanbieder
Supersnelle levering.

Vanaf heden vaste klant!

j.a dekker 23-05-2017 Via de website gekocht

geweldig goede servise

het is een top zaak je krijgt snel antwoord bestellingen komen snel en de service is perfekt vriendelijk personeel

Majet 23-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Een bestelling geplaatst na het krijgen van een bon. Fijne website en ze leveren zelfs tot onze verbazing op zondag. Site is overzichtelijk en makkelijk. Kortom dit was niet onze laatste bestelling daar!

Linda 23-05-2017 Via de website gekocht

Een super webwinkel

Leuke webstek, duidelijk en prijs voor producten super. De volgende bestelling weer bij coolblu en. Helemaal blij met blauwe doos

Hans 23-05-2017 Via de website gekocht

Topservice en snelle levering!

Uitgebreide shop en volgende dag al geleverd! Ook op zondag!

Alles staat uitgebreid en duidelijk weergegeven.

Elly 23-05-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Aankoop iPad

Niet te beroerd om veel aandacht te besteden aan het product wat gekocht wordt, zoals overzetten etc. etc. Vriendelijkheid van de medewerkers.

Groenendijk 23-05-2017 Via de website gekocht

Eerste Cool Blue ervaring.

Was onze eerste bestelling via Cool Blue en dat is goed bevallen.
Minder logisch is het dat je 's nacht na 02:00 uur pas kan zien hoe laat de leverantie zal plaatsvinden.
De slogan achter op de vrachtauto om 3 maal te toeteren als je een tevreden klant bent, is volstrekt onzinnig en zet aan tot een wetsovertreding waarop een boete van € 340,00 (excl. adm.kosten) staat. Zo snel mogelijk dit soort onzin verwijderen.

Jacques 23-05-2017 Via de website gekocht

GE-WEL-DIG

De totale bestelervaring. Van bestelling tot uitlevering en alles wat er tussen zit. Snelle levering. Tussentijdse updates over het aflever tijdstip per e-mail en op het laatst per SMS. Vlak voor levering nog worden gebeld door de chauffeurs dat ze er zo aankomen. Vriendelijke Chauffeurs die zich ook nog eens voorstellen, alle verpakking en oude apparaat meenemen. Alles zeer efficient. GE-WEL-DIG.

William 23-05-2017 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor alle webwinkels hoe het moet.

Webshop is duidelijk en voor vragen en advies wordt je correct, goed van info voorzien.
De volgende dag heb je bestelde aan de deur en met track en trace is het goed te volgen...tot op de minuut, geweldig.
De bezorgers weten hoe het moet, zijn vriendelijk en geven je extra info.

Essens 23-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Veel keus, goede en snelle verzending ! Helemaal Top ik zou iedereen het aanbevelen. Ook zitten de artikelen goed verpakt

Lee 23-05-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Site met productvergelijking maakt de keuze makkelijker. Snelle levering met installatie en afvoer van oud product is echt heel handig. Goede service ook in de winkel.

A. Hakkert 23-05-2017 Via de website gekocht

Slogan, niet nagekomen!

Gisteren een bestelling gedaan. Levering de volgende dag! Vandaag krijg ik een bericht van PTT dat het product pas morgen wordt bezorgd?? Contact opgenomen met klantenservice en deze zeggen dat er iets is misgegaan bij de PTT. Ik zou eventueel een nieuwe bestelling kunnen doen voor 15.00 uur en dan wordt het product wel vandaag bezorgd. echter moet ik dan wel extra bezorgkosten betalen..??? Zou toch een mooi gebaar zijn als dat als service zou gebeuren maar helaas. Jammer Coolblue!

Beste meneer Hakkert,

Om te beginnen vinden wij het ontzettend vervelend om te moeten vernemen dat jouw bestelling een vertraging heeft opgelopen. We hebben er meteen uw gegevens op nagekeken, en het blijkt inderdaad dat er bij PostNL iets mis is gegaan waardoor het pakketje een dag later komt dan gepland. Gezien het voor jou belangrijk was dat het pakketje vandaag geleverd zou worden, hebben wij je het voorstel gedaan de bestelling opnieuw te plaatsen, zodat we het eerdere pakketje terug zouden kunnen roepen en crediteren. Hopelijk ben je alsnog in staat om het pakket in ontvangst te nemen. Mocht dit niet het geval zijn, horen we dat natuurlijk graag. Verder hebben we vrijheid genomen om jou een kleinigheid te sturen per mail. Voor verdere vragen, staan we natuurlijk altijd voor je klaar.

Beste meneer Hakkert,

Om te beginnen vinden wij het ontzettend vervelend om te moeten vernemen dat jouw bestelling een vertraging heeft opgelopen. We hebben er meteen jouw gegevens op nagekeken, en het blijkt inderdaad dat er bij PostNL iets mis is gegaan waardoor het pakketje een dag later komt dan gepland. Gezien het voor jou belangrijk was dat het pakketje vandaag geleverd zou worden, hebben wij je het voorstel gedaan de bestelling opnieuw te plaatsen, zodat we het eerdere pakketje terug zouden kunnen roepen en crediteren. Hopelijk ben je alsnog in staat om het pakket in ontvangst te nemen. Mocht dit niet het geval zijn, horen we dat natuurlijk graag. Verder hebben we vrijheid genomen om jou een kleinigheid te sturen per mail. Voor verdere vragen, staan we natuurlijk altijd voor je klaar.

Annette Beun 23-05-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Super service

Aardige en behulpzame bediening.
Jammer dat je perse 100 karakters moet typen, ik vind dat helemaal niet nodig.
Ik houd van kort maar krachtig.
Deze must werkt misschien wel demotiverend om je mening te geven.
Maar ik blijf positief betreft jullie service.
Met vriendelijk groeten Annette

Marloes 23-05-2017 Via de website gekocht

Goede service van coolblue. Als je vragen hebt kun je ze makkelijk bekijken.
De site is goed te bereiken. Alles is duidelijk te vinden.

Gerrit 23-05-2017 Via de website gekocht

Goede voorlichting op de site

Had een optische kabel nodig maar wist niet welke , bij het zoeken er naar op de site van Coolblue stond onder de verschillende kabels voor welke verbinding deze zijn . Ik moest van blue ray speler naar televisie en vond direct de goede kabel. Volgende dag geleverd en nu goed geluid en beeld.

Sandra 23-05-2017 Via de website gekocht

Heeeeel blij

Overzichtelijke site. Makkelijk zoeken en vergelijken.
De machine werd zelfs op zondag bezorgd. Vind ik niet noodzakelijk maar zonder koffie was dit wel heel prettig.

Csh 23-05-2017 Via de website gekocht

Hier voel je je als klant echt gewaardeerd. Topservice!

De bezorger van Post NL heeft in eerste instantie niets bezorgd ondanks dat ik thuis was. Coolblue heeft mijn klacht uitstekend behandeld ondanks dat zij er niets aan konden doen! Een top bedrijf die echt geeft om de waardering en beleving van haar klanten. Maak je in deze tijden maar zelden mee! Daarnaast een snelle en gratis bezorging. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Heleen Guth 23-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Fijne shop zaterdag om 23.00 uur telefoon besteld werd zondag om 16.00 uur bezorgd.
Makkelijke site alles goed te vinden, top bedrijf

C 23-05-2017 Via de website gekocht

De shop is gebruiksvriendelijk. Maandagavond een wasautomaat besteld en dinsdagochtend was hij er al. Het is bezorgd door 2 vriendelijke mensen, die hem helemaal op zolder hebben gebracht en aangesloten.

Mark schellevis 23-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs en op zondag bezorgt.
Bezorger zelf was alleen wel kortaf en had er kennelijk geen zin in.

.marga 22-05-2017 Via de website gekocht

goede service. vriendelijk personeel

kon snel vinden wat ik zocht, prima prijzen. en zeer snel geleverd.
zou het zeker aanbevelen om daar eens te gaan kijken.

Bram uit Assendelft 22-05-2017 Via de website gekocht

Snelle bestellingen met perfecte service.

COOLBLUE geeft vooraf de juiste informatie om tot de juiste aankoop te komen.
Vervolgens wordt alles keurig op tijd geleverd en als je vragen hebt kun je online chatten met de klantenservice die direct antwoord geeft als je nog vragen hebt of ergens over twijfelt!

Eric 22-05-2017 Via de website gekocht

Koelkast word niet geïnstalleerd.

Levering allemaal in orde. Echter koelkast word niet geïnstalleerd. Heb iemand moeten regelen die de koelkast installeert. Kost me 50 euro.

Beste Eric,

Wat ontzettend vervelend dat je extra kosten hebt moeten maken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben jouw bestelling erbij gepakt en gezien dat het hier gaat om een Amerikaanse koelkast. Die worden inderdaad niet geïnstalleerd. Deze worden alleen bezorgd.

Aangezien dit niet duidelijk genoeg was hebben we hier meteen een melding van gemaakt. Dit moeten we dus duidelijker op de website vermelden zodat iedereen die zo'n toestel op het oog heeft meteen weet waar hij/zij aan toe is. Daarnaast willen wij je voor dit ongemak nog een kleinigheid aanbieden. Dit zal je per mail van ons binnenkrijgen.

Groeten,

Henk Maris 22-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service!

Bij Coolblue om 23.46u. nog een stofzuiger besteld, de volgende dag om 14.00u. geleverd! Over snelle en correcte service gesproken!

Peter 22-05-2017 Via de website gekocht

Fijne service, overzichtelijke webshop

De bezorgers van Coolblue hebben zonder omhaal de oude wasmachine afgevoerd en de nieuwe geplaatst. Via twee trappen, waarvan één een smalle met een draai. Ze deden dat keurig.

Christine 22-05-2017 Via de website gekocht

Netjes op 3 hoog

Vrijdagavond laat besteld en zaterdag om 14 uur op je 3e verdieping. Het was smal en het was zwaar (Miele), maar helemaal zonder beschadiging van onze trap of muur! En de oude loeizware weer terug mee naar beneden in de wagen.
De wasmachine lijkt me ook goed maar heb hem nog niet lang in gebruik. Blij met timer voor voorprogrammeren en klok voor de duur van het wasprogramma.

Irene 22-05-2017 Via de website gekocht

TOP

goed geadviseerd over de diverse producten voor mijn vraag. Mocht 2 producten testen. 1 gehouden. GOED

Reninka 22-05-2017 Via de website gekocht

Snel en correct.

Gemakkelijk winkelen en snelle levering. Vandaag besteld, morgen in huis. Groot assortiment artikelen.

GF 22-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Voor 18 uur besteld, de volgende dag om 9 uur al in huis. Je wordt goed op de hoogte houden waar de bezorgers zijn en een kwartier van te voren word je ook nog gebeld. De bezorgers zijn erg voorzichtig met het leveren, wat uitstekend is.