Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jesse Rozendal 11-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, snel en goed

De prijzen van Coolblue zijn lager vergeleken met de concurrenten. Verder is de service uitstekend. Om 2200 uur besteld en de volgende dag om 1100 in huis! Super!

MelissaD 11-05-2017 Via de website gekocht

perfecte service

Ik ben zeer te vreden van coolblue, zowel prive als in mijn job werk ik goed samen met coolblue.
Niet twijfelen, bij coolblue moet je bestellen :-)

Ruys patrick 11-05-2017 Via de website gekocht

snelle levering en prima prijzen.

Cool Blue heeft een duidelijke website. De prijzen zijn correct.Na het bestellen van mijn Samsonite koffer kreeg ik ook een duidelijke mail hoe ik het slot moest instellen.Vriendelijke leveranciers en super snelle levering.Ik vind Cool Blue een echte aanrader.

Twinny 11-05-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!! perfect

eenvoudig navigeren naar je artikelen, alles is overzichtelijk ingedeeld met de goede filters. goede prijs/kwaliteitsverhouding!!

M.E. Spruit 11-05-2017 Via de website gekocht

Mijn keuze voor Coolblue is prima en onveranderd.

Natuurlijk heb ik eerst gekeken naar reviews. Deze zijn duidelijk.
Het heeft zeker gewerkt bij mijn motivatie. Uw firma komt bij mij heel goed over en ik bestel graag bij Coolblue voor de snelle levering en de prima staat van uw service.

M Smits 11-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice!

Fantastische client service! Ga zo door!
Enige puntje voor mij zou zijn, let op je verpakkingsmaterialen. Wij kregen een redelijk klein product in een enorme doos. En dat is zonde voor het milieu.

Piet 11-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue heeft voor mij in het verleden bewezen garantie hoog in het vaandel hebben. Daardoor heb ik nu weer iets besteld. Ook natuurlijk door de lage prijzen en de snelle levering.

Daniëlk 11-05-2017 Via de website gekocht

Super TOP bedrijf, super snelle service!!!

Echt een super top bedrijf, hele snelle service voor vragen. Bij WhatsApp antwoorden ze gelijk, snelle levering!!

Peter 11-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en afspraken goed nagekomen. Ben blij met hun.

Voor mij goede producten tegen redelijke en lage prijzen. Levering geheel volgens afspraak, perfect! Info na bestelling ook prima. Zeer tevreden klant.

Anita de bruin 11-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Als ik wat moet aanschaffen, is het eerste waar ik kijk, bij Cool blue!.. Ik weet dat ik niet dagen hoef te wachten op de levering, en het zelfs een dag later in de bus of aan de deur krijgt! Als ik iets wil weten, kan ik via de chat, meteen contacten, wat uitstekend werkt! Prima zaak!

Bart 11-05-2017 Via de website gekocht

top service, op zondag besteld, volgende dag in huis!

Coolblue, een van de beste webshops die er zijn, mede omdat er aangegeven wordt wat de keuze van Coolblue zal zijn. Tevens duidelijke en simpele filters voor elk niveau.

En een leuke bijkomstigheid: de doos past altijf precies! ;)

MdJ 11-05-2017 Via de website gekocht

Slechte service en levering

Voor 21.00uur bestellen is de volgende dag bezorgen, helaas lukt dat niet,. Na diverse email heen en weer zijn we een paar dagen verder, maar helaas nog steeds geen product ontvangen. . NOOIT WEER COOLBLUE.

Officiele reactie van Coolblue 11-05-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend jammer dat uw bestelling niet direct de volgende dag is geleverd. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat u meerdere dagen wacht voordat uw de bestelde producten in huis hebt. Graag kijken we met u mee naar de status van de bestelling en de reden van vertraging. U kunt het ordernummer met een korte toelichting in een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan pakken wij het direct op.

Coolblue.

JeePee 11-05-2017 Via de website gekocht

prijs en levering tevreden, plaatsing niet

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.
Wel jammer dat ze bij het plaatsen af afstellen van de koelkast de contactdoos kapot / los van de wand stootte zonder dit te melden en er snel weer vandoor waren.

Jacques Kruidenier 11-05-2017 Via de website gekocht

Geduld en aandacht

Vriendelijke behandeling. personeel kan goed luisteren is altijd zeer betrokken. Vakkundig en objectief als het gaat om kwaliteit van produkten

Marcel 11-05-2017 Via de website gekocht

Gewelige service

Maandag laat op de avond een HP PageWide 377dw MFP besteld, kreeg direct een mail dat de bestelling in behandeling was. Dinsdag middag deze ontvangen en meteen uitpakken. Gebeld over cartridges en direct duidelijkheid daarover. De medewerker achter de telefoon deed zijn werk goed. Ik beveel deze winkel aan door zijn betrouwbaarheid.

Vuhuy 11-05-2017 Via de website gekocht

Goede service bij een winkel met karakter

Op zoek naar een goeie rugzak kwam ik uit bij Coolblue's Rugzakcenter uit. Coolblue weet als een van de weinige webshops een eigen unieke en goeie online shopervaring te geven (net als Bol). Het is een mooie en gebruiksvriendelijke website. Qua levering heb je ook genoeg opties zodat je het pakketje meestal binnen een dag in huis hebt op het moment dat het jou uitkomt. Het pakketje was ook prima verpakt met bescherming en een leuke doos. Al met al dus een erg leuke en goeie winkel met concurrerende prijzen.

Minko 11-05-2017 Via de website gekocht

Prima service snel volgens belofte!

Vanwege snelle levering en goede service. En makkelijke bestelling via de website. Daarom deze beoordeling.

Frank 11-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Bosch wasmachine gekocht via Coolblue. Hele snelle levering, zoals beloofd de volgende dag. Ik kreeg op tijd een sms en email om mij te informeren over de levering. 15 minuten voor aankomst netjes nog een belletje. Geweldige service, oude wasmachine naar beneden getild en nieuwe heel snel geïnstalleerd. Ik kreeg nog een heldere korte uitleg en tips over de machine. Echt heel tevreden met coolblue, de service is uitstekend!

Johan 11-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Goede shop. Goede service. Altijd zeer snelle levering. Vragen worden direct beantwoord. Duidelijke uitegen bij retourneren. Top.

Carole Marie Doucet 11-05-2017 Via de website gekocht

Cooler dan cool

Lekker makkelijk, snel en vooral zeer goede advies van de medewerkers. Maar hier valt het me tegen dat ik minimaal 100 karakters moet gebruiken om mijn beoordeling aan te geven. Kort maar krachtig zou ook mogen toch?

Jobmaurits 11-05-2017 Via de website gekocht

Goeie service - levering kan duidelijker

Betere indicatie wanneer het pakket komt zou fijn zijn. Ook vooraf bij aankoop duidelijker maken dat nog een afwijkend bezorgadres opgegeven stond was beter geweest. De productinformatie en vergelijkingsmogelijkheden enmet name de service (Whatsapp hulp) waren erg goed van Coolblue.

Iris 11-05-2017 Via de website gekocht

geweldig en zeer alles ging perfect

WInkelen gaat bij coolblue perfect online, de vriendelijkheid kan geen enkel andere winkel beter doen. Plus dat als je niet tevreden bent je geen uitleg moet geven en ze daar niet moeilijk over doen. Dat kan je van andere winkels niet zeggen, gekocht is gekocht en daar blijft het bij. Ik hoop nooit meer ergens anders.

Kelly J 11-05-2017 Via de website gekocht

Doet wat 'ie moet doen

In hoeverre kan je een kabel beoordelen..? De originele kabel zou de levensduur van een Apple accu niet mogen verminderen, dus hopelijk gaat mijn toestel nog jaren mee, zonder 2 keer per dag op te laden.

Wolke 11-05-2017 Via de website gekocht

prima levering

Mooie overzichtelijk site, veel keuze en goede prijs. Zeer goede voorwaarden en betalingsmogelijkheden.

Nanette 11-05-2017 Via de website gekocht

Super goede service!

Ik was superblij met mijn nieuwe wasmachine! Ik kon zelf de dag kiezen wanneer het geleverd zou worden, van tevoren kreeg ik een mail met tijdsindicatie en ik werd gebeld dat de bezorgers er bijna waren. Mijn oude wasmachine werd meegenomen en de nieuwe werd op de juiste plek neergezet en aangesloten!! Er werd meteen een schoonmaakprogramma aangezet en uitgelegd hoe het werkt. Ik zou het iedereen aanraden om bij coolblue te bestellen! Product is goed en service ook top!!!

Leo 11-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering, zelfs op een zondag.

Keurig verpakt , het juiste product zoals op de site omschreven en supersnel geleverd. Dat is de kracht van deze webshop. Ga zo door.

pedro 10-05-2017 Via de website gekocht

relaxed vriendelijk en superservice.

is gewoon een feesie om daar te zijn ech wel.koffie en al en zeer behulpzaam en de wetenschap dat je zonder gezeik iets kan terugbrengen.

Eric 10-05-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Nog niet eerder iets besteld op de site, afgelopen week voor het eerst.
Wat opvalt is de persoonlijke benadering, via tekst. Komt prettig over.
Ik heb een printer besteld, die kon zelfs op zondag geleverd worden.
Die doet het goed, dus tevreden. Track and Trace ook handig, wat ikzelf
erg grappig vond, was dat erbij stond; "de bezorger komt je pakketje leveren, doe 'm de groeten!"

helu 10-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en prima levering. Duidelijke site

De site is overzichtelijk met duidelijke productinformatie. Het pakket is netjes en tijdig afgeleverd, naar volle tevredenheid.

Duncan 10-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en supersnelle levering!

Bestel al jaren alles bij Coolblue. Niet alleen de levering is enorm snel (vaak een product net voor middernacht besteld en een paar uur later voor de lunch al in huis), maar ook bij vragen of defecten binnen een uur reactie. Ook het aanbod is gigantisch. Heb al meerdere mensen weten te overtuigen om hun producten ook bij Coolblue.nl te bestellen en geen van allen hebben daar spijt van.

Angelina 10-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

De prijs kwaliteit verhouding is echt goed, de bezorgers zijn super vriendelijk en nemen de tijd voor je om producten te controleren en aan te sluiten, helemaal happy met mijn aankopen!!

C. De J. 10-05-2017 Via de website gekocht

Beste webwinkel!

Ik koop erg graag bij Coolblue vanwege het grote assortiment, de keuzehulp en de uitmuntende (klanten-)service. Dat produkten soms niet meer functioneren, daar kunnen ze niet veel aan doen, maar hoe ze ermee omgaan, daar zijn ze echt zo ontzettend goed in. Duidelijke procedures en altijd uitstekende service. Ik kreeg makkelijk vervanging terwijl ik daar niet op rekende en ook niet om had gevraagd. Erg prettig allemaal.

Lisette Schreurs 10-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

Coolblue is van alle gemakken voorzien! Uitgebreide reviews, heldere instructievideo's, coolblue's keuze (wat mij aanheeft dat er echt onderzocht is hoe iets functioneerd) en super snel geleverd! Kortom, top!!

Martin 10-05-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk bedrijf !

De communicatie is vanaf de bestelling tot (na) de levering uitmuntend verlopen.
Daarnaast een dikke + voor de bezorgers, zeer klantvriendelijk !!!

Thierry 10-05-2017 In de winkel gekocht
Antwerpen

pioneer PLX-500

Prachtig toestel, correct afgeleverd is de store door bekwaam personeel.
mijn aankoop was zoals altijd op de vooropgestelde datum en tijd aanwezig en de door mij gekozen store.

C.Pickett 10-05-2017 Via de website gekocht

Perfect result

easy search, a good range of products , we found what we wanted at, a good price and they delivered next day.....

frits rubrech 10-05-2017 Via de website gekocht

service vond ik niet volgens afspraak

de stelling van vandaag besteld morgen in huis gaat niet altijd op tenminste niet bij ons wij hadden zaterdag besteld zou maandag geleverd worden bij ons pas dinsdag verder wasde service van de bezorgers uitstekend en vakkundig

HenkT 10-05-2017 Via de website gekocht

Momenteel de beste thuiswinkel

Hier is eigenlijk niets te klagen. Mooie website met veel informatie over de producten. Ook de mogelijkheden in verband met retour zenden zijn perfect. De bedenktijd, eigenlijk zou iedereen et zo moeten doen.

Antonio 10-05-2017 Via de website gekocht

Great service and fast delivery

Very easy to find product, good filter settings and advises. Navigation is easy and prices are good.

Mieke 10-05-2017 Via de website gekocht

Razendsnelle levering

Omdat we al eerder bij deze shop hadden besteld en we zeer tevreden waren. Vooral de heel snelle levering (zondag besteld en maandag al in gebruik wat bij een wasmachine heel fijn is!) en de zeer klantvriendelijk bezorgers zijn top!

Eefje Dalebout 10-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering, geen klachten over mijn bestelling. Ruim assortiment, voor ieder wat wils.

B. van Assendelft 10-05-2017 Via de website gekocht

Verstandigste beslissing die ik afgelopen maand heb gemaakt

In een woord fantastisch. Ik had bijvoorbeeld een verkeerd email adres ingestuurd. Belde naar Coolblue was binnen minuut geregeld - kreeg direct bevestiging. Coolblue houdt zich aan alle afspraken. Ik ben echt 100% tevreden.

Hopime 10-05-2017 Via de website gekocht

De klant is Koning

Bijzonder snelle levering, gebruikersvriendelijke site en goede nazorg. Producten uitstekend en zorgvuldig verpakt.

Gerie 10-05-2017 Via de website gekocht

snelle, goede service; leuke tone of voice in communicatie

duidelijke site; goed en gemakkelijk in te zoeken; het grote assortiment is bijzonder fijn en je cindt er altijd wel wat je zoekt

Marianne 10-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Voor Coolblue gekozen om mijn wasmachine te kopen, vanwege de prijs en vanwege eerdere goede ervaring bij aanschaf van inbouwkeukenapparatuur. Toen en nu heel tevreden over de levering en het installeren en aansluiten.

Monique 10-05-2017 Via de website gekocht

Goede service & snelle levering

Mooie duidelijke site met goede omschrijving van het product. Ik kon goed vergelijken & mijn keuze daardoor maken.
Tijdens de bestelling werd mijn betaling niet bevestigd. Contact opgenomen via what's app rond 22.30 & het werd direct geregeld en beantwoord. De volgende dag mijn bestelling in huis & de dag daarna een persoonlijk kaartje omdat ik contact had gehad met de klantenservice over mijn betaling.
Super ik zou zo weer bestellen.

Michiel 10-05-2017 Via de website gekocht

De levering was op zondag en dat kwam ons zeer goed uit. Snelle service en een nette factuur in de mail. Enkel de bezorgtijd was vrij ruim. Dit kan iets beter.

Ciska Hessing 10-05-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf !!

Zeer overzichtelijke webshop, zeer vriendelijke mensen bij klanten service , supersnelle levering !!!

Prima service 10-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, kundige en vriendelijke bezoegers, top!

Goede site, makkelijk. Goede prijzen.
Levering mooi van te voren aangekondigd, prima op tijd!
Zeer vriendelijke en deskundig geleverd, bezorgd en aangesloten.

Joop Gijse 10-05-2017 Via de website gekocht

ik ben echt super blij met coolbleu snelle levering top

helemaal top snel vriendelijk en correct het product is prima in orde er word zorgvuldig mee omgegaan ik ben zeker vaste klant