Deze score is berekend op basis van 2765 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Carola 13-07-2017 Via de website gekocht

Super Service

Betrouwbare en no nonsens website! Gericht op de klant! Erg prettig om hier te shoppen! Heel variërend, lekker om rond te snuffelen!

Rene 13-07-2017 Via de website gekocht

Prima snelle service

We vinden de shop een fine winkel om te bestellen . Alles duidelijk aangeven. De bestelling is ook perfect uitgeleverd. Er fijn ishet om de bestelling ook bij een afhaal punt te kunnen laten bezorgen. We kregen ook als smorgens een bericht dat na 1500 uur de bestelling gereed stond. De doos is ook erg uitdagend. Je zou bijna gelijk aan de fitnes beginnen.

Bernadette 13-07-2017 Via de website gekocht

Grote keuze en snelle levering

Samsung wasmachine besteld maar was niet leverbaar. Contact gehad met medewerker en prima alternatief geboden met bovendien € 50,= korting. Volgende dag gewoon in huis en aangesloten door de bezorger. Top SERVICE

linky 13-07-2017 Via de website gekocht

Mixed feelings

Voordat er zoveel reclame wordt gemaakt vandaag besteld morgen geleverd, is de waarheid toch iets anders.
3x besteld 3x niet de volgende dag geleverd, afspraak met bezorger wordt niet helemaal nageleefd, deze was veel te vroeg. de bezorger heeft de installatie niet correct uitgevoerd. Het product werk wel naar behoren en en wingekelen in de shop is snel en gemakkelijk.

Paul 13-07-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling

Op zondagavond besteld , maandagmiddag pakket afgehaald bij Gamma in Doetinchem . Via volgsysteem order te volgen.

Paul Waterschoot 13-07-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit zoals verwacht

Zeer gebruikers vriendelijk en levering exact optijd en geleverd door zeer correct personeel.
Een echte aanrader, de Service van CoolBlue !!

Wiebe te Velde 13-07-2017 Via de website gekocht

Top service

Super snel geleverd op aangegeven tijd, ook is onze oude koelkast meegenomen. Dit was niet beloofd we waren er blij mee.

Jet zuid 13-07-2017 Via de website gekocht

Carlton tas

Zondag avond besteld en maandag in huis! Ben helemaal blij ervan. Het gemak van bestellen en niet met grote pakketen over straat is echt super

Nick Haak 13-07-2017 Via de website gekocht

Perfect, zoals altijd

Het zal al menig keer geschreven zijn, maar het blijft gewoon top.
Groot assortiment, duidelijke website met voorraad indicator, en supersnelle leveringen.

Prijzen zijn meestal ook alleszins redelijk, soms zelfs erg goed, dus dat maakt het alleen maar beter.

Aanradertje wat mij betreft!

J.W.Westra 13-07-2017 Via de website gekocht

Goed apparaat at

Apparaat is goed. Een klein punt van kritiek bij de aanbieding: gratis caraansluiting en houder. Die wordt niet meegeleverd maar moet je omslachtig zelf aanvragen via Samsung. Klantvriendelijker is om dat mee te leveren.

Wilma Reijs 13-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service. Aardig personeel.

Shop is uitstekend. Sprak me heel erg aan. Product wasmachine naar wens en past bij mijn budget. Fijn apparaat en zeer goede service zowel klantenservice als bezorgers. Men geeft niet het gevoel dat je lastig bent, zijn vriendelijk en dienstverlenend.

Aj van der Veer 13-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Supersnelle levering, vriendelijk geholpen. Oude wasmachine meegenomen,is grote plus. Nieuwe geinstalleerd zonder problemen

JV 13-07-2017 Via de website gekocht

Prima service!

- Garantie regeling is goed
- Snel geholpen
- Geen gedoe
- Prima service

Ik kan iedereen Coolblue aanraden.

M. Kloppenburg 13-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service. Nieuw aangesloten en de oude weg

Jongens waren aardig en behulpzaam. Brachten machine 2 hoog en zetten alles netjes terug. Super bestelling en snel geleverd.

A.L. 13-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijk! Goede service!

Eerste keer bij coolblue besteld omdat je altijd goede verhalen hoort over de service.
Het tijdsvak krijg je een avond van tevoren en wordt op de dag zelf steeds preciezer gemaakt. Heel fijn!
2 medewerkers brachten de wasmachine en droger naar binnen. Adviseerden over het juiste programma en zetten m aan voordat ze weggingen.

Bakker 13-07-2017 Via de website gekocht

Goede uitleg en service

Duidelijke site en uitleg over het product, misschien wat meer foto's erbij.
Snel geleverd.
Veel producten te krijgen

R. Anthonio 13-07-2017 Via de website gekocht

kruimeldief met lange steel

Coolblue levert heel snel precies wat je vraagt. Al vaker heb ik artikelen bij Coolblue besteld en naar volle tevredenheid geleverd gekregen. Ook de informatie over tijdstip van aflevering is bij Coolblue goed verzorgd. Kan geen negatieve opmerkingen aangeven.

Fleur 13-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, vertrouwde service!

Overzichtelijke webshop, snel thuis bezorgd en concurrerende prijzen! De producten worden zorgvuldig verpakt en komen daarom perfect aan!

GegorClegane 13-07-2017 Via de website gekocht

CoolBlie is de shit

De service, de aflevering, de keuze, de prijs .. ik vond het allemaal dik dik in orde. De volgende aankoop zal 100% via CoolBlue gaan.

'Nuff said

Maurice Crals 13-07-2017 Via de website gekocht

Problemen worden snel verholpen

Snelle levering en bij problemen veel mogelijkheden om vragen te stellen. Ik zelf heb voor WhatsApp mogelijkheid gekozen omdat dat bekend en laagdreppelig is.

Bootie 13-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service Fijne site bij het maken van de juiste keuze!

De site geeft je een goede weergave van een brij aan producten zodat je op de juiste manier een artikel vind van jou keuze!

Tevreden klant 13-07-2017 Via de website gekocht

Top!

Prima bezorgservice. Snel, keurige melding vooraf, netjes wasmachine geplaatst, oude machine en verpakking mee. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Helemaal tevreden!

W. Scholtes 13-07-2017 Via de website gekocht

Goede specificatie, prijs en funktioneel.

Vorige bovenlader wasmachine begaf het na 20 jaar gebruik.
Als vervanger deze bovenlader gekocht.
Binnen 20 uur in huis en op plaats aangesloten en in gebruik.
Perfect!

jabewa 13-07-2017 Via de website gekocht

Prima dienstverlening met snelle verzending

Ter zake kundige medewerkers en vriendelijke medewerkers die problemen snel en adequaat oplossen. Website biedt goede informatie met objectieve gegevens. Is een en ander onduidelijk dan geven medewerkers kundig advies.

Fast eddy 13-07-2017 Via de website gekocht

Super gemakkelijk

In de keus die je hebt om te kopen waar je wil is het vaak niet makkelijk de juiste keus te maken, en hoewel ik niet van blauw en van de kou hou, is coolblue toch wel wat anders, daar krijg je het warm van de mogelijkheden waarmee je wordt bediend. kiezen? een fluitje van een cent, bestellen? dat ben je zo gewend, Leveren, of af te halen? niet wachten maar kiezen, want tijd is dralen. Noch voor je het weet is alles gedaan om jouw als klant zo goed mogelijk bij te staan en kun je zonder je tijd te verpietten van je nieuwe product gaan genieten.

Istvan 13-07-2017 Via de website gekocht

Nice products, great service!

Their site is nice and easy to use, having good product description always with reviews and pros vs cons. Makes the choice easy if you doubt among certain products.

Also their communication is just great, they communicate every step and keep you in the loop about the delivery steps which gives you the feeling they really care about you.

Their return process is very smooth. Before this product I bought from them a different model that did not do that well. I could send it back easily and for free of charge. They handled the whole process within one day after the return product has arrived.

So, Coolblue, thumbs up!

Chris Stolze 13-07-2017 Via de website gekocht

Heldere site en super service

Hele heldere en goede site.
Snelle correcte levering!
Je wordt ook tijdig en goed op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling.

Ann 13-07-2017 Via de website gekocht

Alles prima geregeld.

Gebruiksvriendelijke web shop, grote keuze, snelle levering. Alles prima geregeld . Zeer tevreden klant.

Richard Kwant 12-07-2017 Via de website gekocht

Fantastische Service en opvolging

Na bestelling aflveradres gewijzigd, na een controle aangepast. Op zondagavond besteld maandag in huis. Dinsdag een heel leuk hand geschreven kaartje per post ontvangen om mij veel plezier met de aankoop te wensen. Op en Top service!! Bedankt personeel CoolBlue voor jullie betrokkenheid!!!

Rens 12-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Ik heb er voor gekozen omdat de website gebruiksvriendelijk is en dat via Kieskeurig de prijs voor deze machine ook goed was. Daarnaast heb ik ook gekeken naar de reviews over Cool Blue.

alain 12-07-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

Zeer goede service, blije en competente mensen, bediening met de glimlach,
zeker een aanrader. De klant is er nog altijd koning.

trim&zo 12-07-2017 Via de website gekocht

snelle correcte service

Tijdbesparend gemakkelijk online te bestellen
snelle en correcte service goede timing via mail kan niet beter

PaulV 12-07-2017 Via de website gekocht

"Alles voor een glimlach" behalve bij service verlenen.

iPad onder garantie teruggestuurd. Eerst krijg je als reactie:

"Je Apple iPad Air 2 Wifi 128 GB Space Gray is onderzocht en we hebben besloten een specialist in te schakelen."

Of te wel: wij hebben de fout niet kunnen ontdekken. Vervolgens krijg ik het volgende bericht:
"De behuizing van de iPad is behoorlijk beschadigd en is duidelijk valschade. Hiermee is de Apple Warranty komen te vervallen."

In een keer heeft het product dus schade die bij de 1ste inspectie niet zou zijn opgevallen.

Vervolgens kan je voor 425 EUR een "nieuwe kopen", dus een kleine 75 EUR onder de de nieuwprijs. Nu blijkt dat op dit product slechts de resterende garantie geldt (5 maanden) en dit product niet in de originele verpakking wordt verstuurd en zonder lader. Of te wel: je koop helemaal geen nieuwe. CB heeft op hun site tweede kansjes iPads staan voor 440 EUR waarop je dus wel volledige garantie krijgt.

"Alles voor een glimlach" geldt blijkbaar alleen voor Pietertje en investeringsmaatschappij HAL. Als het op service verlenen aankomt, geeft men niet thuis.

Beste Paul,

Wat enorm vervelend dat er blijkbaar een beschadiging in de behuizing zit waardoor je nu met extra kosten komt te zitten. We willen dit graag voor je uitzoeken, om te zien of er wellicht nog een oplossing is. Zou je hiervoor het retournummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

Julien De Weerdt 12-07-2017 Via de website gekocht

Aankoop via website

Product heel gemakkelijk gevonden op de site met de nodige uitleg.
Zeer simpel om te bestellen en betalen.
Levering de volgende dag, zelfs op een zondag.

Bas 12-07-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel

Fijne winkel met een super website. Uitgebreide zoekmogelijkheden en adviezen. Pluspunt is ook dat er tweede kans spullen worden aangeboden.

ferry 12-07-2017 Via de website gekocht

snel en betrouwbaar

Aangeschaft een printer hp envy 4526. Op de website was het prima mogelijk om de prijs en mogelijkheden te vergelijken. De levering was snel en accuraat. Het afhaalpunt was in de buurt en ik hoefde niet thuis te zijn.

Hans 12-07-2017 Via de website gekocht

Te late levering en slechte service

Ik heb bij deze webshop een koffer besteld. Omdat ik deze koffer snel nodig had heb ik gekozen voor een specifieke tijdvak levering en daar ook extra voor betaald. Vandaag zou de koffer volgens afspraak geleverd worden tussen 08:00 en 10:00 uur. Om 10: 00 niets ontvangen. Uit de track en trace bleek dat de chauffeur nog niet eens vertrokken was. Daarna de vervoerder van Coolblue "Dynalogic" gebeld. Ik moest € 0,45 per minuut betalen en een hof starttarief en dan ook nog in de wacht met tig wachtenden voor u. Resultaat nog steeds geen koffer torenhoge telefoonkosten en Coolblue doet alsof zijn neus bloedt. En ik wilde vertrekken met vakantie (nu dus zonder koffer!?) Voor mij geen Coolblue meer.

Beste Hans,

Wat enorm balen dat de afspraak niet is waargemaakt. Hiervoor onze oprechte excuses. Zeker als je de koffer zo snel mogelijk nodig hebt, dan is dit extra vervelend. Heb je al wel contact met onze klantenservice hierover gehad en is er je een oplossing aangeboden? Wij kijken natuurlijk graag nog met je mee. Als je het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl zou kunnen toesturen, dan zoeken we uit of er nog iets is wat we voor je kunnen doen.

Melanie 12-07-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Top service!

Ontzettend goeie service! Keer op keer!
Ook ontzettend fijn dat je bijna precies weet hoe laat ze komen!
Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!

Lieve VH 11-07-2017 Via de website gekocht

Warme waardevolle aanrader !!

De combinatie van efficiente, reactieve webshop met de hartelijkheid en betrouwbaarheid van een klant /verkoper relatie ! zeer humane online
shop !!Zeker een dikke aanrader !!!

makita 11-07-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

zeer slechte service

ik heb daar een machine gekocht en daar heb ik een accessoire voor nodig die er kennelijk niet standaard wordt bijgeleverd terwijl dat wel in het bijbehorende boekje staat
ze weigeren vervolgens dat onderdeel aan mij te leveren , terwijl ik heb aangegeven dat ik het gewoon betaal
nu moet ik zien dat ik bij een ander bedrijf dat onderdeel alsnog ga bestellen
het is een zeer slechte service en daarom kunnen ze machine ook bij mij komen ophalen
want zo wil ik hem niet hebben
ik zal nooit meer iets kopen bij coolbleu

Best Makita,

Wat vervelend dat je blijkbaar een incompleet product hebt gekregen! Zou je misschien het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen? Dan kijken we natuurlijk graag met je mee voor een oplossing.

mc 11-07-2017 Via de website gekocht

wat een vreselijke tent

zaterdagochtend zou er geleverd worden bij mijn dochter, dochter kreeg mail dat het zaterdagavond zou worden. vervolgens een mail dat het maandagavond wordt, ook deze wordt verzet naar dinsdag. contact hierover gehad, excuses en een waardebon van 10 euro van hun bedrijf ( alsof je daar nog ooit zou bestellen !!!) En nu wederom een telefoontje, het wordt woensdag . Wat een vreselijke tent !!!!

Beste Marie-Carien,

We hebben inmiddels ook contact via onze Facebook pagina. We pakken het gesprek daar dan ook graag met je op.

Rik 11-07-2017 Via de website gekocht

super service en scherpe prijs

snelle levering en vlotte tijdsaanduiding levering met een kwartier voor tijd een telefoontje. Oprecht vriendelijke bezorging en alles ook nog tegen een scherpe prijs

Karen Hamaker 11-07-2017 Via de website gekocht

We komen graag terug.

We hadden heel snel een nieuwe iPAD met toetsenbord nodig. Voor 23:59 's avonds besteld, en de volgende ochtend vroeg opgehaald, het lag al klaar. Tel daar de vriendelijke en respectvolle behandeling van het personeel bij op, en je wilt niets anders meer. En o, ja, ik kreeg ook nog koffie aangeboden.

Elizabet 11-07-2017 Via de website gekocht

Leve de keuzemogelijkheden

De site is heel gebruiksvriendelijk: ik kon snel vinden wat ik zocht en ook het verdere proces verliep soepel. Ik vond het fijn bij bijvoorbeeld betalen en afleveren verschillende keuzes te hebben.

AteR 11-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige after sales

ik bestel regelmatig bij Coolblue en eerlijk is eerlijk: zij maken hun slogan beslist waar.
Aflevering prima volgens afspraak.
Deze keer had ik even pech, het bestelde product was net na mijn bestelling in prijs verlaagd.
Binnen korte tijd werd gereageerd op een mail van mij en de volgende dag ontving ik een telefoontje van Coolblue waarin een prima oplossing werd aangeboden! Top reactie dus!

Jean 11-07-2017 Via de website gekocht

levering op en top en zoals beloofd

ze draaien niet rond de pot en doen wat ze beloven en zoals het op hun Said staat.
Vandaag besteld morgen geleverd zelfs indien niet thuis word de levering zo kort mogelijk bij een afhaal punt geleverd.

Jan Marcelis 11-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte service van het begin tot eind.

Op zaterdag om 22.00 uur een Iphone-houder voor in de auto besteld. Op zondag 12.00 uur werd hij afgeleverd. Ongekende service!

Els 11-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, nette bezorging en op tijd

Ideaal omdat het gelijk de volgende dag kan worden bezorgd en je van te voren ook een sms krijgt hoe laat en binnen hoeveel minuten ze er zijn

Paul neels 11-07-2017 In de winkel gekocht
Aartselaar

Onvoorwaardelijke betrouwbaarheid bij bestelling

Onthaal, klantvriendelijk, parkeren, dit zijn slechts enkele echte voordelen van de ligging aan de Boomsesteenweg. Eenmaal in de winkel werd ik tot mijn verbazing zeer snel en professioneel geholpen. Waar de concurrentie zwaait met leveringstermijn of beschikbaarheid van de bestelling, die lopen achterop.

Anika 11-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima site + assortiment, dito klantenservice. Niet altijd de goedkoopste, wel altijd goed. Ik kom er graag, al dan niet online.