Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

surstreuming 21-05-2014 Via de website gekocht

goede productinformatie

Snelle service

Handig en vlotte levering

Makkelijk opzoeken, bestellen en levering

Wietske de Haart 21-05-2014 Via de website gekocht

Wat is er makkelijker dan online te bestellen

Correcte service.
Bestelling werd binnen de afgesproken tijd geleverd.
Toen ik na ca. 15 minuten nadat ik de bestelling geplaatst had merkte dat ik nog een onderdeel vergeten was, werd dat snel en correct gecorrigeerd zodat ook dat onderdeel gelijk kon worden meegeleverd.

Overal waar ik naar zocht kon ik bij Homecinemacenter vinden.

Ik hou ervan als alles volgens afspraak geleverd wordt en....
dat extra cadeautje in de vorm een jaarabonnement op SONY Entertainment Network SEN/music doet het hem.

roy stemkens 19-05-2014 Via de website gekocht

Hele makkelijke site goedkoop en houd zich aan de gemaakte afapraken.

Perfect, het gemak van het bestellen tot aan het leveren, toen ik mijn tom tom aansloot op de pc miste ik een actiecode gebelt met de klanten service en het is meteen opgelost

Een breed scala aan producten

Deze winkel raad ik iedereen aan, vriendelijk , snel betrouwbaar. Ik heb die dinsdag middag besteld woensdag morge al in huis. Ook de klanten service is uitstekend zoeken en denken in oplossingen

peter1002 19-05-2014 Via de website gekocht

jbkemper 18-05-2014 Via de website gekocht

een vlotte aflevering en gunstige prijs

nederland67 18-05-2014 Via de website gekocht

zeer goede overzichtelijke site. zeer duidelijke algemene voorwaarden.

zeer snelle en goede service. op zondagmiddag 12:40 uur besteld en op maandag 12:30 uur geleverd.

meer dan voldoende keuze op de site.

zie voorgaande punten.

diepstpa 18-05-2014 Via de website gekocht

Prima site en overzichtelijk

Prima waargemaakt wat ze beloofden

Ze hebben wat ik zocht

Ook de prijzen zijngoed

Bram13134 18-05-2014 Via de website gekocht

De website is heel overzichtelijk en ze hebben de 'keuzehulp'. Daarin kun je de eisen aangeven die je wilt hebben en dan komen er specifieke producten uit. Heel handig! Verder is bestelling snel en gemakkelijk

Als je een vraag hebt kun je deze (o.a.) via twitter stellen en dan heb je zo een antwoord!

Erg veel keuze uit verschillende merken.

Ze hebben een groot assortiment met erg mooie prijzen, zeker een aanrader!

De website helpt je bij het kiezen van het product dat je zoekt en is erg gebruiksvriendelijk. De service is erg goed en wanneer je een vraag hebt krijg je zo antwoord.

Maarten JG 18-05-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop, laagste prijs, snel geleverd zonder verzendkosten. Kortom, webshoptechnisch alles prima in orde.

ThierryV90 17-05-2014 Via de website gekocht

Een slordige 2 jaar geleden een Asus Transformer infitnity gekocht. Beviel goed, echter paar maanden geleden zat er een barst in het scherm, de tablet was echter niet gevallen. Op internet gezocht en tot de ontdekking gekomen dat deze tablets dit vaker kunnen doen. Vervolgens contact opgenomen met Coolblue, vanwege de pickup&return garantie van Asus. Vervolgens vrij vlot bericht van Asus dat ik toch echt geen garantie zou hebben. (ik was van plan Asus hier flink wat kritiek te geven, echter ben ik nog met Asus in discussie). Omdat ik de tablet bij Coolblue had besteld, waren zij verantwoordelijk voor mijn garantie, dus met Coolblue contact opgenomen, deze zouden het voor mij uitzoeken aan de hand van het RMA nummer. Een aantal dagen later keurig gebeld, dat Coolblue de mening van Asus niet deelde, maar dat het niet gelukt was om de prijsopgaaf over te nemen, of ik het bedrag eerst wilde voorschieten. Ondertussen kreeg ik nog handgeschreven kaart van Coolblue, waarin Marvin van Coolblue het volgende schreef: Klant is K(r)oning! Hopelijk heeft u Transformer Pad en het geld zo snel mogelijk weer in huis! Na de betaling gedaan te hebben, e-mail naar Coolblue gestuurd en met een aantal dagen het geld weer terug! Geweldig geregeld! Ik ben in lange tijd geen organisatie tegengekomen die het zo goed voor heeft met haar klanten! Zelfs als dat betekend dat er iets uit eigen zak betaald moet worden. Coolblue brengt klantenservice naar een hoger niveau, klanten aanbidding zou hier wellicht een betere term voor zijn! Ik zou iedereen van harte aanraden bij Coolblue zijn/haar volgende bestelling te plaatsen.

Themarkesteijns 16-05-2014 Via de website gekocht

Supersnelle levering, zondagavond tien uur besteld en maandagochtend om negen uur in huis en dat voor de laagste internetprijs en geen verzendkosten.

tonnykon 16-05-2014 Via de website gekocht

ik zocht een navigatietoestel , deze zijn heel makkelijk te vergelijken op GPSshop en dus 1 besteld.en ik heb de goede keuze gemaakt met de Garmin Nuvi 2595LMT prima ding.

je krijgt direkt na bestelling al email dat het produkt voor je wordt ingepakt en even later alweer een email dat het de volgende dag bezorgt wordt ,en inderdaad keurig aangekomen in nette doos van Coolblue.

ik was onder de indruk van de keuzemogelijkheden hier kan geen reguliere winkel aan tippen.

ik kan niet anders zeggen , ga zo door en als ik weer wat nodig heb kijk ik eerst op de site van Coolblue.

Joshua44 16-05-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Binnen 1 dag antwoord op vragen

Uitgebreid assortiment

Goede voorlichting, service en garantie

De website is overzichtelijk met voldoende informatie over de producten. Zeer snelle levering (1 dag)en uitstekende service.

Willems Willem 16-05-2014 Via de website gekocht

producte makkelijk te vinden en goed vergelijkbaar.

vandaag bestellen morgen in huis zonder bijkomende kosten

uitgebreid en goed vergelijkbaar veelop voorraad.

Kans lijkt me erg onwaarschijnlijk dat iemand die ik deze winkel aanbeveel zich hier een bult valt.

Alles verliep zonder haperen naar wens.

sdsmpie 15-05-2014 Via de website gekocht

Kan alles goed vinden. qua gemak niets op aan te merken.

Service is goed. Vele winkels willen ons doen geloven dat we bij hun als consumenten veilig kunnen winkelen. Echter realiteit is dat je inderdaad 14 dagen hebt om iets te retourneren. Echter 90% van de internet winkels houd de regel aan "als de verpakking niet geopend is en het product niet is gebruikt" Tja das natuurlijk onzin..

gewoon prima niets op aan te merken..
Coolblue is door onze ruggen groot geworden. Ik ben een van die personen die al vroeg zaken van het internet kocht.

Ik zou deze winkel alleen aanbevelen als je het niet erg vind om in veel gevallen flink meer te betalen.
De service is zeker wel goed. Maar wees nu eens eerlijk wat houd dit nu echt in betreffende een internet winkel? info haal je online, door echte reviews niet die van hun (das meer een reclame filmpje) retour recht met veel moeite wil het ook hier gaan..Niet perse de beste.. Dus tja..??

In grote lijnen ben ik zeker tevreden met de CoolBlue organisatie / winkel. Met uitzondering van de volgende zaken; - reviews op hun site zeggen absoluut niks, als je hoe dan ook een kritisch punt hebt zal de review nooit geplaatst worden. - men gebruikt een systeem waarbij de plus en minus punten worden gemeld. net zoals eerder punt , word hier echt onzin uit gekraaid zoals dit nadeel van een stoomreiniger; minpunt= er zitten geen hulpstukken voor kleding er bij ..!! zucht !! - prijs is in 90% van de gevallen niet een beetje duurder, zeg voor de service nee Veeeel duurder.. iets minder mag wel.. Ondanks deze eerdere punten van kritiek ben ik in grote lijnen tevreden met deze winkel zoals eerder vermeld. Dus ik zou zeggen werk aan de winkel heren/dames van CoolBlue.. Wijn internet shoppers houden u in de gaten.

lereve 15-05-2014 Via de website gekocht

Goede webshop, goede levering, goede communicatie.

Wasmachine werd 4 hoog, zonder lift boven gebracht. Wasmachine netjes werkend aangesloten.. top service

djspike 14-05-2014 Via de website gekocht

nette en duidelijke site .
met handige zoek mogelijkheid .

duidelijke en snelle levering .

genoeg keus .

ik zou hem zeker aanbevelen !

ik zocht een radio met alles er op voor een goede prijs , en daar voldeed deze radio ruim aan met goede info betreft levering en ruime keus waar ik de radio kon afhalen , zoals thuis , primera's , en karwei's onder andere. de laatste gaaf mijn voor keur omdat ze tot 21u open zijn . kortom duidelijke site met mooie producten en goede voorwaarden met gratis retour service !

Jannekevh 14-05-2014 Via de website gekocht

Product niet gekregen en wel betaald. Geld niet teruggekregen!

Meerdere malen de klantenservice gesproken. Iedere keer het zelfde verhaal. We gaan het oplossen en bellen u terug. Het wordt niet opgelost en ik word ook niet teruggebeld. Moet steeds zelf terug bellen.

Ze hebben de producten maar of je het ook daadwerkelijk krijgt als je geld hebt overgemaakt, dat is iets anders.

Nooit hier iets bestellen als je zeker wilt weten dat je het product krijgt waarvoor je hebt betaald. De klantenservice gaat je niet helpen als er problemen zijn.

Hele slechte klantenservice, ze zijn bereikbaar maar doen niets voor je. Ik heb mijn laptop nooit gekregen maar ze hebben mijn geld gewoon gehouden. Ze bellen ook nooit terug, moet bijna elke dag zelf bellen en dan krijg ik een standaard verhaal. Dit is typisch een bedrijf waar de schijn van een goede service wordt opgehouden. Als je het geluk hebt dat je product geleverd wordt is er niets aan de hand, maar kom niet in de problemen met Coolblue, waar de laptopshop van is, want dan laten ze je zitten. Zie ook de andere slechte reviews op kieskeurig.

Officiele reactie van Coolblue 19-05-2014

Beste mevrouw van Hardeveld,

Op 3 mei heeft u uw laptop besteld en uw pakket zou de volgende dag klaar moeten liggen bij de Vivant. Op 7 mei bent u bij de Vivant geweest, waarop werd aangegeven dat uw pakket daar niet aanwezig was. Naar aanleiding van uw melding hebben wij contact opgenomen met PostNL en de Vivant. Helaas bleek uw pakket inderdaad niet bij de Vivant te liggen, ondanks de scans die aangeven dat uw pakket daar wel aanwezig moest zijn. PostNL is hierop verder onderzoek gaan doen. Helaas is tot op heden nog steeds niet duidelijk wat er met uw pakket is gebeurd, maar hebben wij u wel alvast uw geld terug gestort.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak en de miscommunicatie rondom uw bestelling.

L.D. van Bekkum 14-05-2014 Via de website gekocht

Bestelling is super gemakkelijk te doen.

Bestellingsinfo is per kerende mail beschikbaar en te volgen.
Ook het afhalen in de winkel is perfect en klantvriendelijk.

Reeds boven toegelicht.

basbakker 13-05-2014 Via de website gekocht

Projector besteld. Op de site staat goede technische informatie incl. plus en min punten per product en reviews van klanten. Ook kun je producten met elkaar vergelijken. Alles om een goede keuze te maken.

Zaterdag besteld via internet. Maandag geleverd. Perfect!

Veel keus en scherpe prijzen. En makkelijk dat ze goede en slechte punten weergeven, reviews en dat je producten kunt vergelijken met elkaar.

Ik bestel vaker via internet. Deze webwinkel is wat mij betreft de beste tot nu toe.

- snelle levering; - scherpe prijzen; - goede technische informatie; - goede en slechte punten per product worden vermeld; - beoordelingen van klanten per product; - producten met elkaar kunnen vergelijken / naast elkaar zetten

marion snoeren 13-05-2014 Via de website gekocht

makkelijk te bestellen, snelle levering, prima product.

multje 12-05-2014 Via de website gekocht

Prima website, service en communicatie!

Martin 12-05-2014 In de winkel gekocht
Eindhoven

5,2

Overzichtelijke webwinkel, goede productbeschrijvingen en veel productreviews. Eenvoudige en heldere bestelprocedure.

Coolblue kopt op de site: "alles voor een glimlach" en zegt van zichzelf o.a "Obsessieve klantvriendelijkheid".
Echter, mijn smartphone raakte defect (garantie) maar men heeft geen leentoestel oid.

Als je zeker weet geen behoefte te hebben aan service-acheraf, is deze winkel prima. Zeker voor wat duurdere producten zou ik er niet kopen.

De PDAshop (Coolblue) website straalt uit dat klanttevredenheid hoog in het vaandel staat. Als je dat doet, zorg je naar mijn mening dat een smartphone-bezitter het niet 3 weken zonder toestel moet doen. Zowel het winkelpersoneel, als de klantenservice kunnen niets voor je doen. En dat terwijl deze winkel helemaal niet goedkoop is!! Dus 3 weken zonder?? Mooi niet, dus elders maar een nieuw toestel gekocht.

MarcelNM 11-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website.
Veel op voorraad en snelle levering.

Zeer uitgebreid assortiment en tevens veel op voorraad waardoor je het de volgende dag al binnen hebt.

men49 11-05-2014 Via de website gekocht

Goede informatie en ruime keus

Duidelijk en snel

Overweldigend

Betrouwbaar en kwaliteit

Zie boven

rik4you 09-05-2014 In de winkel gekocht
Cool Blue

Genoeg keuze

snel geleverd

ik zocht iets anders maar kon een betere keuze maken door een video demonstratie.

Genoeg keuze

Ik heb geen minpunten ontdekt was de eerste keer dus alleen maar +.

FVos 09-05-2014 Via de website gekocht

Goede website, ook Visacard betalingen worden zonder extra kosten geaccepteerd.

Zeer snelle levering, concurrerende prijzen. Geen ervaring met aftersales.

Uitgebreid assortiment. Veel artikelen direct leverbaar.

schilderfrans 07-05-2014 Via de website gekocht

krijgt beoordeling omdat de winkel het verdient

MjK46 07-05-2014 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijk en vertrouwd!

Er wordt met de klant meegedacht. Middels suggesties en ideeën.

Ruim assortiment met suggesties voor alternatieve producten!

Ik zou zeggen bestel iets, dan kom je er vanzelf achter!

Deze winkel komt zeer gebruiksvriendelijk over!

leon en melissa 06-05-2014 Via de website gekocht

Super snelle levering, ideaal!

Milantsja 05-05-2014 Via de website gekocht

Je kan heel eenvoudig vragen stellen die binnen 24uur beantwoord worden, ze hebben een overzichtelijke site en leveren de dag erna indien je voor 24:00uur besteld!
14 dagen zichttermijn is ideaal voor als je twijfelt.

Zie vorige beoordeling voor motivatie.

Ze hebben heel veel maar vast niet alles.

Ik had een hele goede ervaring dus zal het zeker aanbevelen aan andere!

De service is super en de prijzen zijn goed.

rleusman 03-05-2014 Via de website gekocht

Heldere shopindeling en makkelijk te bestellen

Ze maken waar wat ze aangeven als levertijd. Van retouren of reparaties nog geen gebruik hoeven te maken gelukkig.

Bijna alles te vinden.

Met dit bestelgemak hoef je echt niet meer op pad naar een fysieke winkel.

Ik hecht er grote waarde aan dat de besteltijden die weer worden gegeven bij een webshop ook overeenkomen met de werkelijkheid. Tevens is een scherpe prijs natuurlijk van belang. Goede aftersales voor het geval er iets misgaat is natuurlijk ook een zeer belangrijk aspect. Van dit laatste heb ik gelukkig nog geen gebruik hoeven te maken, maar doordat de eerste twee aspecten goed zitten, heb ik daar ook vertrouwen in.

AM-G 02-05-2014 Via de website gekocht

Makkelijke site met ruime keuze. Goede informatie. Bestelproces supereenvoudig, makkelijk betalen.

Snel contact en duidelijk antwoord op vragen. Zeer snelle levering met email bij elke stap. Keurig op afgesproken tijd geleverd op tweede verdieping. Oude machine meegenomen.

Ruim assortiment met duidelijke beschrijving tegen scherpe prijzen. Heel makkelijk zoeken met alle aan- en uit te vinken opties.

Ruim assortiment, scherpe prijzen, snelle levering en uitstekende service!

De Coolblue (online) stores zijn kinderlijk eenvoudig ingericht. Eén soort product per store, waar je ook nog eens je voorkeuren bij een bepaald apparaat kunt aan- of uitvinken, zodat precies die apparaten waar je naar zoekt in beeld komen. Snelle en vriendelijke klantenservice, snelle levering en ook na aankoop en levering nog steeds uitstekende service bij vragen.

Jeroenxxx 02-05-2014 Via de website gekocht

3,3

Van hun eigen site over de tweede kansjes:
Elk product is door ons van tevoren grondig gecontroleerd en 'ok' bevonden.

5 weken van wachten en bellen en uiteindelijk met lege handen staan noem ik geen service!

Een winkel die mij een incompleet product verkoopt, ondanks dat ze er mee adverteerden dat hij wel compleet was en dit na 5 weken nog steeds niet opgelost heeft om mij vervolgens met lege handen terug te sturen kan ik moeilijk bij familie en vrienden aanbevelen.

5 weken geleden een Karcher besteld via marktplaats als tweede kansje. Product zou volledig compleet zijn met nog 23 maanden garantie, echter wel een krasje hebben en een beschadigde doos. Van hun eigen site over de tweede kansjes: Elk product is door ons van tevoren grondig gecontroleerd en 'ok' bevonden. Helaas bleek dat er de nodige onderdelen misten, waaronder de slangtrommel en de 9m lange hogedrukslang zelf. Na weken lang bellen en mailen en het ontvangen van verschillende zendingen met onderdelen was de karcher nog steeds niet compleet of bruikbaar. Sommige onderdelen had ik dubbel, andere pasten niet. Vandaag, 5 weken na het bestellen, naar de Coolblue winkel aan het Oostplein gegaan. Dit draaide helaas uit op een grote deceptie... Omdat ik de Karcher als tweede kansje tegen een sterk gereduceerde prijs gekocht had konden ze me geen gelijkwaardige Karcher meegeven. Nieuwe juiste onderdelen bestellen was volgens de medewerker ook geen optie, omdat de onderdelen die ik ontvangen had de juiste zouden moeten zijn en ze er dus niks aan konden doen dat het niet paste. Ik kon of m'n geld terug krijgen of eenzelfde nieuwe Karcher kopen met €50 korting. Ondanks de korting zou ik dan nog steeds bijna €70 euro meer moeten betalen dan ik nu gedaan had. Sorry meneer meer kan ik niet voor u doen, dat is alles na 5 weken van wachten en ergenis. Misschien dat de Karcher een topapparaat is, maar ik heb hem nooit kunnen gebruiken. Voor mij geen Coolblue meer.

Rinusvk 01-05-2014 Via de website gekocht

Simpel te bestellen, vrije keuze van betalinswijze, niet eerst account aanmaken.

Uitstekend op de hoogte gehouden van verzending, uitstekend verpakt, heldere begeleiding.

Ruim assortiment

Zonder enige terughoudendheid te adviseren

Het aangekochte product is uitstekend van kwaliteit en de online winkel uitstekend. Belofte wordt waargemaakt. Bij het doorlopen van de winkel zag ik dat zeker niet alle artikelen deze uitstekende prijs-kwaliteitverhouding hebben dus blijf altijd prijsbewust.

wesley05 01-05-2014 Via de website gekocht

duidelijke website

snelle service

Vele soorten en merken

Kiesnetjes 28-04-2014 Via de website gekocht

Ik moest noodgedwongen een stofzuiger zoeken en kwam al snel op deze site.
Duidelijke uitleg en daarna de stofzuiger gekozen waar de meeste (positieve)reviews over waren geplaatst

Tot nu toe een 10. Ik heb alleen nog maar besteld en ontvangen. Wat ze vertellen klopt tot nu toe helemaal.

Ik denk dat ik hier het grootste assortiment t.o.v. de prijzen heb gevonden..

Ik heb niets negatiefs ondervonden tot nu toe, dus een 10 voor aanbevelenswaardig.

frans verbrugge 28-04-2014 Via de website gekocht

perfecte afhandeling van de bestelling.

zie gemak

zeer goed en overzichtelijk.

zie voorgaande antwoorden.

geen min punten van voor deze winkel te verzinnen.

robespierre 27-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede prijs. Afhaling volgens afspraak. Alles zeer vlot verlopen.

Harmaas 26-04-2014 Via de website gekocht

Goed, duidelijke website.

Snelle levering, had om 23 u. besteld en pakket werd de volgende dag al om 09:30 u. bezorgd.

Uitgebreid assortiment.

De beweringen en afspraken vermeld op de site worden 100% waar gemaakt.

Prima webwinkel.

noortje99 24-04-2014 Via de website gekocht

Goede, duidelijke site. Zeer snel geleverd, zoals ook aangegeven op de site. Prettige ervaring, alles is heel vriendelijk en positief. Wat mij betreft zeker een aanrader.

markenmargreet 24-04-2014 Via de website gekocht

prima website, overzichtelijk

goede service, zeer snelle levering, goede informatievoorziening, snelle reactie op vragen

robjeduc 23-04-2014 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar, goedkoop, niets op aan te merken.

charlen 23-04-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk te vinden

Snelle levering, zonder verzendkosten in goede verpakking

a.alleman 23-04-2014 Via de website gekocht

binnen 24 uur klaar

prima informatie!

Wat leuk dat je later nog een kaartje krijgt toegestuurd!

Balintje 18-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. Gemakkelijk bestellen.

Gemakkelijke bestelling, SUPER SUPER SNELLE levering. Gewoon Top!!!!!!!!!

Genoeg keus.

Dit heb ik al gedaan vanwege de snelle levering en scherpe prijs.

1. Duidelijke website 2. Super snelle levering. 3. Gemakkelijk betalen.

gevekej 18-04-2014 Via de website gekocht

vrijdag om 22.30 uur en de volgende morgen om 9.00 uur wat hij er

prima product presentatie met uitleg filmpjes

wekker01 18-04-2014 Via de website gekocht

Tot nu toe altijd binnen 24 uur geleverd

Nicolaas P 18-04-2014 Via de website gekocht

prompte levering zoals beloofd (zelfs op zaterdag)
prima prijs
prettige beantwoording van vraag
thuiswinkel waarborg

zie boven

Muskiet 18-04-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Afspraak is afspraak bij de PDA shop Rotterdam.Helemaal super!!!!

Jullie hebben echt veel producten.

Echt een hele goede service!!! Zelfs het wachten in de winkel is leuk!!! En dan wordt je opgehaald om je nieuwe spullen te checken. Was het overal maar zo...