Deze score is berekend op basis van 2204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

mfrank66 01-01-2017 Via de website gekocht

Perfect

snel, vakkundig, veel hulp, perfect. Goed verpakt en direct geleverd. Overzichtelijke website en tegenwoordig heel goed concurrerende prijzen. Goed bezig!

Pluspunten

• snelheid
  • vakkundigheid

steven Visser 01-01-2017 Via de website gekocht

S.Visser

Donderdagavond 2300 bestelt, de volgende dag 1430 al in huis.
Spullen keurig verpakt, bestelling mooi duidelijk en eenvoudig te plaatsen, kortom zeer tevreden.
Ga dit echt vaker doen.

Navin 01-01-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snelle levering.

Gekozen vanwege de scherpe prijs en snelle levering. En dat door de feestdagen heen, Via internet besteld. Was een makkie. Datum van levering bepaald ivm kado. Pakket was goed te volgen. Elke stap een melding. TOP.TOP.TOP.

Pluspunten

• Scherpe Prijs
  • Levering

koelkast 01-01-2017 Via de website gekocht

koelkast

's-avonds bestelt, de volgende ochtend bezorgd. En een sms waarin is aangegeven dat de bezorger met een kwartiertje zal arriveren.

An Brasser 01-01-2017 Via de website gekocht

Anbrasser

Coolblue levert snel, heeft goede producten tegen een goede prijs. Het personeel geeft goed advies en denkt met je mee.

Fam van den Berg 01-01-2017 Via de website gekocht

Coolbleu.nl

Wasmachine gezocht en gevonden met behulp van coolbleu. Super service, wat mij vooral super aanspreekt is de manier waarop coolbleu hun producten bezorgt!

Pluspunten

• Service
  • Super bezorg service

Kjeld 01-01-2017 Via de website gekocht

altijd een glimlach

Je proeft in elke contact de missie: alles voor een glimlach. Het hele zoek- en bestelproces is duidelijk, doelgericht en met een positieve noot. Het is zoveel leuker dan alleen maar goed.

Pluspunten

• makkelijk filteren
  • positief taalgebruik

Jorn 01-01-2017 Via de website gekocht

Compleet assortiment, goede service, scherpe prijzen.

Een paar jaar geleden voor het eerst een stofzuiger van Dyson bij Coolblue besteld. Na contact met de webshop werd mij een 2ekansje aangeboden. Het zou gaan om een nieuw apparaat in een beschadigde doos. Mocht het apparaat niet bevallen zou ik hem binnen 2 weken terug kunnen sturen. Het scheelde aanzienlijk in de prijs t.o.v. een nieuwe dus ik nam het risico. Splinternieuw zonder 1 krasje werd de stofzuiger de volgende dag bezorgd in een andere verpakking. Dik tevreden met het apparaat.

Een paar maanden geleden een Babycamera besteld welke ik via wifi kon bekijken op smartphone of tablet. Helaas is mijn wifinetwerk traag dus het apparaat werkte niet goed. Contact met de klantenservice opgenomen die mij een alternatief aanboden die via dect zou werken, bij dit model zat ook een los scherm bijgeleverd. Ik zou de camera natuurlijk kunnen terugsturen, maar een ander mogelijkheid was dat ik deze in de winkel in Rotterdam zou omruilen. Ik heb voor dit laatste gekozen, makkelijk, snel 1 op 1 omruilen. Mooie winkel met verschillende afdelingen, nummersysteem dus geen voordringers en vakkundig geholpen door vriendelijk personeel. Camera werkt prima, prijs was goed. Ook met deze aankoop dus dik tevreden!

Vorige week was ik op zoek naar een Siemens EQ 6 koffiemachine. Wederom kwam ik bij Coolblue uit. Op de site stond ook met dit model een 2ekansje, prijs 70,- goedkoper dan een nieuwe. Het zelfde verhaal als de stofzuiger. Doos beschadigd, apparaat nieuwstaat. Toch maar weer proberen. Volgende dag het apparaat netjes geleverd. Inderdaad wat beschadigingen op de verpakking maar wederom een splinternieuw apparaat in de doos. Ook met deze aankoop heel blij.

Al met al is een Coolblue naar mijn idee een prima webshop met als voordeel dat ze ook meerdere filialen hebben waar je terecht kan voor service. Personeel is altijd vriendelijk en kundig. Gratis verzending. Dat ze 2ekansjes aanbieden met volledige fabrieksgarantie voor een zeer schappelijke prijs is in mijn geval al 2x een voordeel geweest. Ik raad daarom iedereen Coolblue aan.

Pluspunten

• Altijd een lage prijs
  • Goede service
  • Kundig en vriendelijk personeel
  • Groot assortiment
  • Niet alleen webshop maar ook winkels

Minpunten

• geen!

Katwijk/Boer 01-01-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

beoordeling

wij kiezen al een aantal jaren voor coolblue, dit komt door de vriendelijkheid en geduld bij de medewerkers. Ook de service is perfect. Soms zijn ze wat duurder dan andere zaken.

Petra 01-01-2017 Via de website gekocht

tweedekans

"Tweedekans" espressoapparaat gekocht. Ziet er nog prachtig uit. Geen schade of iets dergelijks. Snelle bezorging!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Kleine machine, past overal.

Minpunten

• kleine watertank

René Geelen 01-01-2017 Via de website gekocht

Supersnel en goed bereikbare klantenservice!

Zelfs in de avond werden mijn vragen via facebook beantwoord binnen een half uur en kon ik de bestelling plaatsen rond een uur of 22.00 uur. De volgende morgen om 9.30 al in huis!

Pluspunten

• Supersnellle bezorging
  • Supersnelle klantenservice
  • Kundige medewerkers

Larry 01-01-2017 Via de website gekocht

Koptelefoon

Voor eenzelfde produkt is Coolblue vaak goedkoper. Ze beschrijven het produkt goed. Levering is echt snel, zelfs op zondag. Ja, ik kan Coolblue aanbevelen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Altijd een correcte levering
  • Vaak goedkoper voor eenzelfde produkt

huwel 01-01-2017 Via de website gekocht

aankoop

vlotte afhandeling van mijn bestelling en zoals beloofd voor 23.59 besteld s anderdaags thuis.
goede opvolging van het product.

Pluspunten

• snelle levering
  • goeie prijzen

Mariska 01-01-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel

Ik vind Cool Blue een goede website/winkel. De website is gebruiksvriendelijk en ook de humor die in de site is gestopt kan ik wel waarderen. Na het bestellen van een pakketje begint de "wachttherapie", inclusief een afspeellijst met nummers waarin "wachten" voorkomt. Dit vind ik al een pluspunt, omdat dit het bestellen van pakketjes wat luchtiger maakt in plaats van alleen maar gedoe (wat het toch vaak is).

Mijn pakketje kwam in goede staat aan. Hij is de originele dag echter niet gebracht, ik kreeg (netjes) een bericht dat geprobeerd was het pakketje te leveren, maar dat ik niet thuis was. Ik ben vrijwel de hele dag thuis geweest, maar wellicht heb ik de bel gemist. Vervolgens is het pakketje netjes de dag erna bezorgd. Geen opmerkingen over Cool Blue te bedenken, tot nu toe heb ik (gelukkig) nog geen negatieve ervaringen.

Pluspunten

• Humor
  • Pakketje in goede staat
  • Gebruikersvriendelijke site

Silentsouls 01-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue - IFit Americaanse product

Coolblue leverd op tijd, en binnen een dag.
Als het gaat om productkennis van de IFit wifi, zijn ze niet op de hoogte van het product.

Dit product heeft een waarde van 100Euro, waar een jaar abonnement bij IFit, en een vue armband bij bij zit. het probleem hier alleen is dat de website waar dit geregistreerd moet worden, alleen addressen in america accepteert, en de armband niet naar nederland verscheept.
Wat inhoud dat het product waardeloos is in nederland, en ik dus 100 euro teveel heb uitgegeven.

Ik ben van mening dat Coolblue hiervan op de hoogte had moeten zijn en het duidelijk had moeten vermelden op de site.

Pluspunten

• Levering op tijd
  • Binnen 24 uur

Minpunten

• Te weining productkennis

Jos B. 01-01-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Echt de volgende ochtend mijn nieuwe laptop in huis. En: ik kreeg van HP een bevestiging dat mijnlaptop was aangemeld; dat had Coolblue dus al voor me geregeld.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Service bij aankoop

Els 01-01-2017

Te gek!

Omdat op 1e kerstdag mijn onmisbare was machine kapot ging kwam de monteur 2 dagen later. Helaas was de machine niet meer te redden. Hij beval mij Cool Blue aan en zij hebben mijn hoog gespannen verwachting overtroffen.
Binnen 5min na betaling al een mail met afleverdatum ( de volgende dag) en tijds spanne
Op de dag zelf weer een sms met de verwachtte tijd en daarna een belletje.
in 1 woord geweldige service.
De jongens hebben de machine vakkundig op de juiste plaats gezet en aanwijzingen gegeven.
Top

Anoniem 01-01-2017

Betrouwbare winkel

Veelvuldig bestel ik bij Coolblue. Altijd keurig geleverd en op tijd. Informatie duidelijk en fijn om te oriënteren en te vergelijken. Niet altijd de goedkoopste, maar wel zeer betrouwbaar en snel.

Kim Graaff 01-01-2017 Via de website gekocht

Levert snel en op tijd

2x bij coolblue besteld. Beide keren hebben ze keurig op tijd geleverd en de producten waren in prima staat. Ik heb geen ervaring met de klantenservice, want daar heb ik nog geen gebruik van hoeven te maken.

Pluspunten

• Levert op tijd
  • Produkten zijn onbeschadigd

Jean marie Huskens 01-01-2017 Via de website gekocht

coolblue

correcte en snelle service, aanbiedingen zonder zever. topwinkel ! Super levering en zeer goede niet goed geld terug politiek.

Wilma 01-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht.

Was wat fout gegaan met het afronden via ideal. Prima geholpen, netjes terug gebeld. Veel informatie gehad over de bestelling en de bezorgtijd. Zeer vriendelijke en deskundige bezorgers. Veel bruikbare tips gehad.

Pluspunten

• Informatie over de gehele bestelling
  • De vriendelijke en deskundige bezorgers

Henk 01-01-2017 Via de website gekocht

Tevredden, zoals het hoort

Het bestelde product werd keurig op tijd, goed verpakt en onbeschadigd geleverd. Zoals het hoort. Coolblue was de enige (web)winkel die het door mij gewenste type kon leveren.

Stefan 01-01-2017 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

snelle levering, zelfs als je laat besteld avonds, doet niet moeilijk over retouren als het product niet bevalt of wanneer er problemen mee zijn, prijs is meestal goed

Mario Zuiderduin 01-01-2017 Via de website gekocht

Levering koffizetautomaat

Moccamaster koffiezetautomaat besteld en laten bezorgen bij een post.nl punt. Keurig op tijd afgeleverd, kon op de site de voortgang volgen. Netjes verpakt afgeleverd.

Pluspunten

• Levering op tijd
  • Goed verpakt

francis claeys 01-01-2017

Laattijdige levering

de bestelling is nog steeds niet aangekomen, en volgens de info is het pakket blijven "hangen" bij de b-post in antwerpen ... de deadline is dus niet gehaald !

Willem 01-01-2017 Via de website gekocht

aankoop sporthorloge

Over deze aankoop ben ik niet zo tevreden: het pakketje was naar een verkeerd huisnummer gestuurd, waardoor ik uren kwijt was met het opsporen van het pakje. Bovendien ontbrak de handleiding die er bij gevoegd had moeten zijn. Vorige bestellingen waren prima verlopen, maar deze bestelling was een puinhoopje.

Officiele reactie van Coolblue 02-01-2017

Beste Willem,

We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat je pakket niet op het juiste adres is geleverd. Het is niet de bedoeling dat u zo veel tijd kwijt bent met het opsporen van het pakket. Wij kijken het graag voor u na. Dit is niet de service die u van ons mag verwachten. Kunt u het ordernummer en een kleine toelichting per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Ivonne 01-01-2017 Via de website gekocht

Gear fit 2 via coolblue.

Prima product en snel geleverd op de afgesproken plaats. Even wat opstart problemen omdat ik te snel was. Medewerker van de klantenservice heeft me goed kunnen helpen. Nu bezig met mijn goede voornemens met mijn gear fit 2

Pluspunten

• Goede service
  • Goed bereikbaar
  • Product geleverd zoals afgesproken in goede staat.

Manita 01-01-2017 Via de website gekocht

Mevr.H.

Duidelijke site. Super snelle levering. Pakje 3 dagen eerder binnen dan oorspronkelijk het geval zou zijn .

Anna 01-01-2017 Via de website gekocht

De juiste webwinkel

Grote keuze mogelijkheid en de plus en minpunten van het product zijn te lezen. Het kan dus eigenlijk al niet meer tegenvallen als je het in huis hebt en een snelle levering van het goede product.

Pluspunten

• Correct
  • Snelle levering

Dré 01-01-2017 Via de website gekocht

coolblue shop

Zeer klantvriendelijke, makkelijke en zeer snelle afhandeling. De levering was snel duidelijke verwijzing wanneer het product bezorgd wordt.Ook het zoeken op de site van Coolblue is zeer eenvoudig. Wij zijn aangenaam verrast door Coolblue, we bestelden eerst altijd via Beslist maar coolblue is beter.
Dankjewel Coolblue !

Pluspunten

• snel
  • vriendelijk
  • geen opdringerige marketing

Minpunten

• betalen met Paypal is nog niet mogelijk

Heel erg goed en efficient 01-01-2017 Via de website gekocht

Heel erg goed en efficient

Het contact, het omgaan met de bestelling, het afwerken van de bestelling en de bezorging wa ren echt heel erg goed en efficient. Ik zou, bij behoefte, zo weer een bestelling doen bij Coolblue.

Karel 01-01-2017 Via de website gekocht

Smartwatch

Snel goed en betrouwbaar en supergoede service en supersnelle levering
Zeer aan te bevelen omdat het ook prijsbewust is

Olav 01-01-2017 Via de website gekocht

Snelle en adequate organisatie. Zeer prettige website met leuke en duidelijke instructiefilmpjes. Je wordt direct op de hoogte gehouden over de status van je bestelling

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Duidelijke status van je bestelling
  • Snelle levering

Alcatel Smartwatch 01-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Alcatel Smart watch

Coolblue heeft mij via de helpdesk een goed advies gegeven over het aanschaffen van een Smart watch tegen een leuke prijs

Pluspunten

• Goed advies
  • Goede prijs

Minpunten

• Niet

Johan 01-01-2017 Via de website gekocht

Kruimeldief

Via de consumentenbond op deze kruimeldief gekomen en daarna via een prijs/kwaliteit vergelijker bij Coolblue uitgekomen. Verzending was perfect ondanks de kerstdrukte op de afgesproken tijd ontvangen.

Pluspunten

• Degelijke verpakking
  • Op tijd afgeleverd

luc 01-01-2017 Via de website gekocht

snel en betrouwbaar

betrouwbaar en heel snelle levering, als er iets beschikbaar is '(wat je steeds kan zien op hun website) dan wordt dit effectief ook heel snel toegeleverd, geen valse beloftes etc....

Pluspunten

• snelle levering
  • betrouwbaar
  • scherpe prijzen
  • stevige verpakking

Werner cornelis-weymans 01-01-2017 Via de website gekocht

Cool blue

Perfect gerunde shop. Heel goede opvolging, ook bij problemen. Zeer vlugge levering .
Physiek contact via winkel mogelijk.

Pluspunten

• Vlotte site
  • Zeer snelle levering
  • Zeer snelle afhandeling bij wijziging bestelling.

Minpunten

• De prijs is niet altijd voordelig
  • De keuze voor sommige producten eerder beperkt

frank 01-01-2017 Via de website gekocht

mooie televisie

de service was super alles is duidelijk nagegeven en een breder assortiment in televisies als de media markt
en een zeer snelle leveringens mogelijkheid voor 15.00uur besteld de zelfde dag nog in huis

Pluspunten

• strak design
  • de bedieings knoppen mooi weggewerkt

Minpunten

• tot nu toe nog geen een

AKRhee 31-12-2016 Via de website gekocht

een prima produkt

snel, efficiënt en met een prima terugkoppeling van alle stappen in je aankoop
dat deze tekst uit minimaal 101 karakters moet bestaan is complete waanzin: afschaffen deze voorwaarde!!!!!!!!! beperking van de lengte van plus en minpunten ook afschaffen

Pluspunten

• goede trugkoppeling bestelstappn
  • goede terugkoppeling leverstappen

Mooi cadeau 31-12-2016 Via de website gekocht

mooi cadeau

gemakkelijk en heel klantvriendelijk werd ik geholpen om tot de juiste keuze te komen. Dat het al zo laat in de avond was maakte hun niks uit.

Pluspunten

• klantvriendelijkheid
  • lang open
  • uit probeer mogelijkheid

Tom 31-12-2016 Via de website gekocht

Aanschaf stofzuiger

Prijsvergelijk beste prijs hiervoor keuze gemaakt. Voorraad wordt weergegeven maar bij geen voorraad geen verwachte levertijd. Hier bijna elders mijn aankoop gedaan omdat er toen geen voorraad was dag later wel

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs

Minpunten

• Actuele voorraad geen verwachte voorraad

Jos Waerenborgh 31-12-2016 Via de website gekocht

Jammer ...

Deze keer liep het blijkbaar mis met mijn bestelling: de op zowat elk scherm van de site vermelde verbintenis om daags na de bestelling te leveren werd niet nageleefd. Jammer, Coolblue daalt in mijn achting.

Pluspunten

• geleverde batterij is OK

Minpunten

• Te late levering

M. Hemminga 31-12-2016 Via de website gekocht

Lekker snel, gelijk goed

Zowel de keuze als de aankoop van de stofzuiger zelf ging heel snel en soepel. Ook de voorgestelde combinatie van accessoire en extras zoals de bijbehorende stofzuigerzakken ging super, ik was gelijk verleid om deze erbij te kopen en alles was er ook direct de volgende dag zoals beloofd toch wel lekker omdat ik zonder stofzuiger zat.

Pluspunten

• snel
  • soepel

Mc 31-12-2016 Via de website gekocht

Aanrader

Betrouwbare webshop met goede informatie over status bestelling en een klantenservice die ook daadwerkelijk zaken oplost.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Goede service

Jeroen 31-12-2016 Via de website gekocht

Superervaring!

Snel, gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en scherp geprijsd! Ik heb recent een televisie aangeschaft via Coolblue. bij het vergelijk kwam Coolblue naar voren als een van de websites met de beste prijs. Vervolgens was het bestellen een genoegen (gebruiksvriendelijk). De volgende dag geleverd! Coolblue heeft mijn verwachtingen overtroffen!

Pluspunten

• snel
  • concurrerende prijzen
  • goede customer experience
  • gemak

Jeroen 31-12-2016 Via de website gekocht

Altijd top!

Altijd snel, goede service, makkelijk bereikbaar, nooit gedoe. Niet altijd de goedkoopste maar wij betalen graag een beetje meer voor deze topwinkel

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • Klantvriendelijk
  • Deskundig

Minpunten

• Niet altijd de goedkoopste

Julian 31-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levertijden

Prima service, met snelle levertijden. Wat wel een punt van aandacht is, is de communicatie over Whatsapp.

Pluspunten

• Snelle levertijd

Minpunten

• Niet altijd de laagste prijs
  • gelimiteerd assortiment

Judith bakker 31-12-2016 Via de website gekocht

***

Het is een goeie seurvis ook via website en goeie winkel en de seurvis is snel als je net bestelt volgende dag al in huis

Marjan 31-12-2016 Via de website gekocht

keurig zoals beloofd

Ik had al goede ervaringen met coolblue. Ook nu kwam mijn elektrische deken keurig de volgende ochtend, terwijl ik hem vlak voor middernacht bestelde en afgelegen woon. Top dus!

Pluspunten

• doet wat beloofd
  • snel

Ben 31-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Coolblue is sinds ik er pakketjes bestel mijn favoriete webwinkel. De site voelt prettig aan en straalt betrouwbaarheid uit. Ze hebben een aantal aantrekkelijke voordelen; zoals snelle levering, gratis levering (weet niet op dit bij de prijs inbegrepen zit), een groot assortiment aan producten, en (naar eigen ervaring) nooit problemen met pakketjes zoals beschadigingen of vertragingen. Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen.

Pluspunten

• vandaag besteld, morgen in huis
  • gebruiksvriendelijke site
  • betrouwbaar
  • gratis levering