Deze score is berekend op basis van 1412 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Ocki Mollink 07-01-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Woensdag 4 januari had ik een product bestelt en die kwam de volgende dag al binnen! Dat is erg snel. De bezorger deed er ook niet lang over kwam bij de deur, gaf het pakketje af en klaar is kees. Er zijn nog geen problemen geweest met de site of met bestellingen, dus doet Coolblue dat goed. Daarom ook de uitmuntende cijfer "9".

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Geen problemen met verzending
  • Te vertrouwen, geen scam

Minpunten

• Tot nu toe nog geen.

Roos 07-01-2017 Via de website gekocht

Simpel, snel, direct.

Als je niet te moeilijk wilt doen en iets degelijks krijgen, bestel dan bij Cool Blue. Ik heb nog nooit iets teruggestuurd en zoals alle delivery services komen ze vaak op het moment dat je met een tandenborstel in je mond staat (vandaar de 9), maar voor de rest is het makkelijk en snel geleverd.

Pluspunten

• gemakkelijk te gebruiken
  • snel geleverd
  • versch. producten te vergelijken

Karien 07-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue; super service

Duidelijke overzicht van de producten, met zeer goed ingerichte filters. Daarnaast levert coolblue echt super snel!

Telefonisch wordt je ook altijd netjes geholpen en wordt er met je meegedacht!

Pluspunten

• snelheid
  • hulpvaardig
  • goede producten

Jan v. Rijk 06-01-2017 Via de website gekocht

dhr. J.R.O. van Rijk

Was op zoek naar een airfryer voor onder de kerstboom. In de buurt was het al uitverkocht!
Cool blue was de uitkomst. Snel geleverd!

Tony 06-01-2017 Via de website gekocht

No nonsense webwinkel

De website van Cool blue is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk.
Een prijs vergelijk met andere sites is niet nodig want ze lijken hun prijzen aan te passen aan hun concurrenten, en is het bezorgen van producten sowieso een top prioriteit voor hun.
Tot nu toe niets hoeven terug te sturen, dus kan ik dat proces niet verder beoordelen.

Een keer in een fysieke winkel geweest en had het idee dat de verkopers voldoende verstand hadden van hun aangeboden waren.

Ik zou Cool blue aanraden aan familie en vrienden.

Wilma Dekkers 06-01-2017 Via de website gekocht

W. Dekkers

Op deze site kan ik bijna alles kopen en op een snelle manier ontvangen ! De service is perfect !Ruime keuze in alle artikelen !

Pluspunten

• ruime keuze
  • goede service

Marcel Truyts 06-01-2017 In de winkel gekocht
Wilrijk

Klantvriendelijk, top qua prijs kwaliteitsverhouding.

Voor middernacht besteld, daags nadien inderdaad geleverd. Website is zeer overzichtelijk en het personeel staat altijd klaar om vragen te beantwoorden en alles haarfijn uit te leggen.

Minpunten

• nog niet gevonden

Le Vab 06-01-2017 Via de website gekocht

Webshop met een hart

Tja, een webshop die je het gevoel geeft dat je fysiek in een winkel geholpen wordt. Dat is pas knap als je dat weet te bereiken. Dat is in 1 woord het grote onderscheid van Coolblue.

J.A. 06-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue, heel cool.

Mijn eerste ervaring met Coolblue is uitstekend verlopen. Bestelling geplaatst en de volgende dag iets na 14.00 uur al binnen. Hoe snel wil je het hebben? Ik ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede verpakking

An 06-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue plaatst géén negatieve review

Onderwatercamera van twee weken oud bij allereerste gebruik defect. Defect wordt (natuurlijk) aan mij geweten. Mijn e-mails werden duidelijk steeds maar half gelezen. Onderzoekskosten om het defecte toestel terug te krijgen zijn niet eerder besproken, maar wel 40 euro!
Tot twee maal toe een niet zo positieve review geplaatst welke er uit wordt gefilterd, omdat "het wordt behandeld als klacht". Zo haalt Coolblue goede recensies

Officiele reactie van Coolblue 06-01-2017

Beste meneer/ mevrouw An,

Bedankt voor uw bericht en natuurlijk voor de tijd die u heeft genomen om ons van feedback te voorzien. Wat ontzettend vervelend dat uw onderwatercamera van twee weken oud, bij de allereerste gebruik niet naar behoren werkt. We willen dit graag voor u nakijken en natuurlijk een passende oplossing aanbieden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer en e-mailadres aan ons door te geven per e-mail? U kunt deze mailen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl

We zien uw reactie graag tegemoet. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Storm 06-01-2017 Via de website gekocht

Prachtige winkel

Altijd ruim aanbod. Genoeg producten op voorraad. Duidelijke monitoring over het aantal producten op voorraad. Duidelijke productbeschijving. Makkelijke beschrijvings video's. Makkelijk terugsturen. Prima service. Altijd ruimte overlaten voor verbetering ;)

Pluspunten

• Duidelijk overzicht
  • Razend snelle service

Minpunten

• Even over nadenken

Marty 06-01-2017 Via de website gekocht

supersite

Al diverse producten via Coolblue aangeschaft, de levering is (meestal) de volgende dag, nog maar 1x meegemaakt dat de levering een dag later was. Producten zijn m.i. niet te duur, en er is een ruim aabod. Zeer tevreden over deze site!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruim aanbod

Charter 06-01-2017 Via de website gekocht

Samsung HW-J250 soundbar

De 30e besteld en de 31e netjes geleverd.
Klantenservice had mij dit beloofd en idd nagekomen. Ook de vraag over de bijgeleverde optische kabel was netjes en helder. Top!

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Optische kabel lang genoeg
  • Zeer goed geluid

Ingrid 06-01-2017 Via de website gekocht

super snelle levering

goeie website. Ik heb wel niet veel prijzen vergeleken. Voor mij was het belangrijk dat het binnen het vooropgezet budget lag en dat het snel geleverd werd.

Pluspunten

• snelle levering
  • overzicht op de website

W uit Antwerpen 06-01-2017

gemakkelijk shoppen

Heel gebruiksvriendelijk. Vandaag besteld en morgen geleverd, klopte volledig. Ik kan hier niks negatief over zeggen.

Nico 06-01-2017 Via de website gekocht

AEG stofzuiger

Scherp aangeboden AEG stofzuiger aangeschaft. S'avonds half elf besteld , volgende dag gratis geleverd. Perfect !

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Snelle levering
  • Gratis bezorgen

Edwin 06-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Super snelle en vooral bijzonder vriendelijke levering met in huis afzetten, verpakking verwijderen en oude spullen gratis meegenomen. Top!

Berry 06-01-2017 Via de website gekocht

Klasse!

Wasdroger 2e kans besteld. Bleek er nog beter uit te zien dan op de foto. Defect was nml zo gefixt door de bezorgers (klepje pluizenfilter). Bestelling was binnen 14 uur bezorgd en netjes werkend op de plaats gezet. Alle verpakkingsmateriaal meegenomen. Super goed geregeld en dat op oudjaarsdag. Klasse!

Pluspunten

• Snelheid levering
  • Keurig werkend op de plaats gezet
  • Service

Minpunten

• Geen gebruiksaanwijzing meegeleverd

William 06-01-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Wasmachine kapot, volgende dag (op oudjaarsdag) nieuwe in huis, aangesloten en wel. oude machine meegenomen. Top gedaan!

Grizzlybeer 06-01-2017 Via de website gekocht

Klantgerichtheid en gemak staan hier hoog in het vaandel

CoolBlue heeft ten eerste een heldere site waar het makkelijk zoeken is naar het product waarnaar de klant op zoek is. Voldoende filters, goed zichtbaar, goede vergelijkingsmogelijkheden. Voorts wordt je als klant prettig benaderd middels taal, eenvoudig bestelproces, maar ook door de klant nauw aangesloten te houden bij het vervolgtraject na het plaatsen van de bestelling. Je voelt je geen nummer en dat is fijn.

Pluspunten

• De klant is koning
  • Helder bestelproces
  • Prima info over verzendproces

John 06-01-2017 Via de website gekocht

Bestelling Soundbar

Heel laat in de avond besteld maar keurig de volgende dag geleverd. Ook de keuze van de transporteur is perfect omdat deze je keurig inlicht wanneer je het pakket kunt ontvangen.

Pluspunten

• Eenvoudig bestellen
  • Keurige levering

Evelien 06-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Makkelijk te bestellen, fijn alle reviews die erbij staan. Besteld en aan kunnen geven welke dag ik de wasmachine bezorgd wilde hebben. We werden goed op de hoogte gehouden welke tijd ze ongeveer zouden komen met mailtjes, een sms en een telefoontje. Wasmachine werd boven gebracht, aangesloten en de oude wasmachine werd weer meegenomen. Top service!

Pluspunten

• Makkelijk bestellen
  • Goed op de hoogte qua levertijd
  • Wasmachine naar boven gebracht en aangesloten
  • Oude wasmachine weer meegenomen

mark 06-01-2017 Via de website gekocht

review coolblue

Snelle levering zoals aangegeven op de website. Keuze in waar je je pakket wil laten bezorgen. Goede condities voor retouren. Instructies voor retouren kunnen nog iets duidelijker (moet je wel of niet vooraf een retour melden via internet).

Louw 06-01-2017 Via de website gekocht

Top service! Een voorbeeld voor andere bedrijven

Duidelijkheid, geen gezeur en direct actie en vooral iemand die je enthousiast te woord staat aan de telefoon en de zaken voor je regelt!

Pluspunten

• Enthousiast
  • Snel en goed
  • Goede garantie service

willem 06-01-2017 Via de website gekocht

Miele Stofzuiger

Wij hebben voor Cool Bleu gekozen omdat de prijs het beste was en de bestelling makkelijk en snel gedaan kan worden en de volgende dag al geleverd kan worden .

Pluspunten

• simpel
  • snel
  • prijs

Minpunten

• weinig winkels

JvL 06-01-2017 Via de website gekocht

Top service

Coolblue doet was het zegt, snelle levering en goede ondersteuning. Kortom top service! Product vrijdag laat besteld en de volgende dag om 14:00u al in huis.

johan12 06-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf laptop

Coolblue is een professionele internetwinkel met een uitstekende service (snelheid, duidelijke info, communicatie en prijs). Ik zou zeker weer bestellingen plaatsen gelet het gemak.

Pluspunten

• service
  • prijs

Henk van Kessel 05-01-2017 Via de website gekocht

review

Ik wilde oordopjes aanschaffen voor onder de motorhelm.
Via de site een bericht gestuurd naar de deskundige met mijn vraagstelling.
Binnen het halfuur had ik een advies.
Bestelling werd,zoals ik al jaren gewend ben, correct en op tijd geleverd.
Prima service weer.

Pluspunten

• Goed advies
  • Snelle, correcte levering

heracles 05-01-2017 Via de website gekocht

keurig

de site van coolblue is klantvriendelijk (duidelijk ) het artikel waar ik belangstelling voor had, was er in voldoende keuze en het artikel had vrij uitgebreide informatie, zodat ik als leek een aardig inzicht kreeg over snijmachines. 1tje besteld en het was er de volgende dag. handig was ook dat ik de tijd van aankomst kon zien op post.nl. in kort : toppie

Pluspunten

• snel
  • makkelijke site
  • uitgebreide artikel info

Minpunten

• doos van coolblue was veel groter dan het artikel

Marlien 05-01-2017 Via de website gekocht

Top

Ik heb bij Coolblue een wasmachine gekocht. Hij is binnengebracht. Aangesloten. De oude is meegenomen. Alle rommel is opgeruimd. Kortom
Fijn contact
Op tijd
Netjes
Correct
Vriendelijk
Top

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Op tijd
  • Goede communicatie

Jan 05-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop laserprinter

's Avonds besteld, 's anderendaags 's middags geleverd. Daar kan ik zelf niet de deur voor uit. Bovendien is de prijs OK. Meer moet dat niet zijn.

Ron 05-01-2017 Via de website gekocht

Onvoorstelbaar

Op 30-12-2016 om 23:45 uur bestelde wij een nieuwe vaatwasmachine, Op 31-12-2016 om 09:50 uur werd deze al keurig afgeleverd. Verpakking en oude machine is door bezorgers mee retour genomen. De service en communicatie is geweldig. Via mail, sms, en telefoon geeft men precies aan hoe laat je het product kan verwachten. Wij zijn hierdoor aangenaam verrast, Zeer tevreden, goed gedaan Coolblue, ga zo door !!!

Pluspunten

• Prima service
  • Snelle levering

j.de Niet 05-01-2017 Via de website gekocht

dhr

prima overzichtelijke winkel/webwinkel.
snelle afwikkeling van betalen verzending en bezorging in huis.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • goed in prijs
  • super snelle levering

Minpunten

• 2e keus met beschadiging mag wel wat euro's af

Maarten 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima!

Snelle levering, blij met positief pakketje! Lachen om alles wat er op de doos staat. Ook de wachttherapie op de site werkt goed!

Pluspunten

• Snelle en volledige levering

Minpunten

• Ietsjes duurder dan een concurrent

Andre S 05-01-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

's Avonds om 22.30 besteld bij Coolblue en de dag erop volgend om 13.30 thuis geleverd! Goede verpakking en prima op de hoogte gehouden vwb de verzendstatus van de bestelling.

Pluspunten

• Supersnelle verzending
  • Uitstekende verpakking
  • Efficiënte communicatie

Dianne 05-01-2017 Via de website gekocht

Prettig hoesje... prettige levering...

De bestelling verliep perfect, vandaag besteld, de dag erna in huis. Helemaal top! Ik had al eerder bij Coolblue besteld dus ik was al bekend met hun snelle levering en was blij verrast dat het ook dit keer zo snel en soepel verliep.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed assortiment

Sandra 05-01-2017 Via de website gekocht

smaakt naar nog

gemakkelijk in gebruik, prima expresso en mooie schuimkraag op de latte en de cappuccino, deze smaken heerlijk.

Pluspunten

• onderhoud gemakkelijk
  • heerlijke schuimkraag van de melk
  • instelbaar voor grotere of kleinere kopjes

Minpunten

• waterreservoir mag iets groter

El 05-01-2017 Via de website gekocht

Snel en goedkoop

Koop regelmatig bij coolblue.nl en ben altijd goed te spreken over de service. Altijd snel geleverd en vaak ook de goedkoopste. Prettige webwinkel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Overzichtelijke website

Petervd 05-01-2017 In de winkel gekocht
Antwerpen

Top service zoals gewoonlijk

Dit maal heb ik eens gekozen om mijn aankoop af te halen in de winkel in Antwerpen.Dit verliep zoals ik gewend ben bij Coolblue zonder enig probleem,thuis online besteld en een uurtje nadien had ik mijn gekozen product in handen,betalen in de winkel en mee naar huis zo simpel als iets,kortweg Coolblue blijft mijn nummer 1 in online shoppen,en dit voor het gemak in aankoop en de perfecte service in naverkoop.Kzou zeggen keep on going Coolblue !!

Simone 05-01-2017 Via de website gekocht

Van Coolblue word je blij!

Het lijkt alsof ze er alles aan doen om jou blij te maken met je aankoop. Hoe kan je digitaal toch een fijne ervaring krijgen? Dat lukt Coolblue. Ten eerste door gewoon te doen wat ze zeggen,meteen de volgende dag in huis en alles klopt. Maar ook door alle extras is bestellen bij Coolblue gewoon leuk :-)

Pluspunten

• op tijd
  • doen wat ze zeggen
  • doen hun best voor een leuke ervaring

de Klerckjes 05-01-2017 Via de website gekocht

Voor ieder persoon is er wel iets!!

Eenvoudig om een keuze uit te filteren. Zo kan je makkelijk op zoek naar het juiste product.
Bestellen, afrekenen en laten bezorgen, binnen 24u, heerlijk.

Pluspunten

• Eenvoudig zoeken
  • goede beschrijving

uutelst 05-01-2017 Via de website gekocht

Verdacht vaak op tijd geleverd, Cool........

In de laatste jaren regelmatig besteld bij deze webshop.
Producten hebben (meestal) een scherpe prijs echter niet altijd de laagste.
Hiertegenover staat wel een no-worries aankoop en een coulante afhandeling van problemen bij defecte apparatuur die ok ook al heb mogen ervaren.
Ook retourneren is geen probleem.
Gekoppeld aan een zeer goede telefonische bereikbaarheid is deze webshop voor een hoop spulletjes een echte n0-brainer

Pluspunten

• prijs is meestal ok
  • snelle levering en update van tracktrace
  • telefonisch bereikbaar tot laat in de avond
  • prima afhandeling van klachten

Minpunten

• gaan niet mee met prijzen van ande webshops

Karel 05-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Ik heb al enige ervaring met deze shop. En is altijd naar tevredenheid gegaan.
Door enkele tientallen aankopen van laptop tot telefoons en andere apparaten in het verleden,is er natuurlijk ook wel eens iets stuk gegaan.
Maar dit is altijd naar tevredenheid opgelost.
Zelfs werd mij door cool blue eens een nieuwe Samsung telefoon opgestuurd omdat ze de reparatie van Samsung te lang vonden duren.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Snelle levertijd

Minpunten

• Nog niets kunnen vinden

Marie 05-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Heerlijk een winkel die zegt iets te leveren dat ook waar maakt! Alles keurig ontvangen en in een kleine doos alles bij elkaar!

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Kleine verpakking
  • Op tijd

Luc 05-01-2017 Via de website gekocht

Reuze

Coolblue heeft mij tot nu toe nooit teleurgesteld. Meestal goede prijzen en een correcte en snelle levering.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Correcte afhandeling

Martin 05-01-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

inruil Asus

Een Asus gekochte, waar ik niet heel gelukkig van werd. Ik vond hem erg traag. Ondanks dat inruiltermijn van twee weken was verstreken, kon ik de Asus toch inleveren. Direct besloten toch maar een Apple Air 13 inch te kopen bij CoolBleu . Super laptop en ondanks de feestdagen een dag later toch al ontvangen.

Pluspunten

• coulant
  • duidelijk verhaal

Monyet Lancang 05-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue to the rescue

Na een wat vervelende ervaring met een andere leverancier was daar gelukkig Coolblue.
Product dat ik nodig had was op voorraad, gemakkelijk online besteld en keurig netjes binnen 24 uur bij mij thuis afgeleverd. Een cool deal bij Coolblue !

Pluspunten

• Niets als pluspunten

Minpunten

• Absoluut geen minpunten

Judith 05-01-2017 Via de website gekocht

prima product, snelle levering

Smartphone gekocht via de site van Coolblue. Goede prijs, prima product, snelle levering. Geen klachten dus.

Kim Swinkels 05-01-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Ik heb al meerdere malen een bestelling geplaatst bij Coolclue en ben tot op heden nog niet teleurgesteld. In het verleden een product gekocht wat niet aan mijn verwachting voldeed, werd netjes opgelost door het product om te ruilen. Ik kon hierbij ook het bedrag verrekenen met het nieuwe factuurbedrag zodat ik niet eerst op een terugbetaling hoefde te wachten. Ideaal! :)

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Vriendelijk personeel
  • Snelle levering
  • Levering op gekozen datum
  • Gebruiksvriendelijke website

Yolande 05-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Ik ben erg blij met Coolblue. Een duidelijke website, groot aanbod, gemakkelijke betalingsmogelijkheden, en zeer snelle levering. Kortom, ik vind alles super!

Pluspunten

• duidelijk
  • snel