Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

D. 22-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Prima webshop. Heb het product 's middags besteld en had het dezelfde dag nog in huis. Het product bestellen was in 5 minuten gepiept.

c de ionbgh 22-11-2018 In de winkel gekocht
eindhoven

helemaal prima:)

al eerder bij coolblue dingen gekocht dus dit was mijn eerste keus toen ik een nieuwe droger nodig had. ze bleken ook nog de voordeligste te zijn.

Brenda Kenley 21-11-2018 Via de website gekocht

Super tevreden!!!

Coolblue heeft een overzichtelijke website, levering volgens afspraak, sympathieke jongens die de wasmachine kwamen afleveren en brachten het netjes boven. Ze sloten de wasmachine aan en stelde gelijk de eerste was in. Ze gaven tips over het onderhoud en namen de oude wasmachine mee. Wij zijn zeer tevreden en bevelen Coolblue zeker aan bij vrienden en kennissen.

Ria Noyelle 21-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service. Snelle service.

Goede overzicht voor het produkt dat je zoekt en zeer overzichtelijke website. Op je gemak online winkelen.

Yvonne doller 21-11-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Heb dit jaar een wasmachine gekocht, was er de volgende dag al en waren aardige jongens die hem hebben aangesloten. Nu heb ik zaterdag middag een bladblazer besteld bij coolblue en had hem gewoon zondag middag al in huis. Wat een service en dat ook nog gratis bezorgt. Vind het echt een top bedrijf. Ga zo door coolblue!!

Anoniem 21-11-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden over het volledige proces.

Aan alles is aandacht besteed. De totale klantbeleving klopt. Informatie is duidelijk, personeel is erg vriendelijk. Product wordt netjes afgeleverd. Je wordt volledig ontzorgd.

L'Homme des Bois 21-11-2018 Via de website gekocht

Levering volgens belofte

We hadden eerst getracht om bij een grote winkel keten in electro , vlakbij, onze muziek installatie te kopen. Na een half uur wachten, dan bij een verkoper , die niets stond te doen, doorverwezen te worden naar een andere die bezig was een XXXXL televisiescherm te verkopen ( ook al de hele tijd bezig) , niemand anders te vinden die ons kon helpen, zijn we gewoon terug naar huis gegaan en direct op de website van Coolblue na enkele minuten kijken en vergelijken, onze bestelling geplaatst. Volgende dag stipt op tijd aan huis geleverd. Geen moment spijt !!!!!
Prima installatie, waar voor zijn geld. Goede sound en meer dan krachtig genoeg voor ons beoogd doel.

Carmelita 20-11-2018 Via de website gekocht

Goed, duidelijk, makkelijk

Zeer goede en snelle service. Persoonlijk contact, hulp in keuzes maken uit het enorme aanbod,en advies. Zeer gebruiksvriendelijke onlineshop.

H.M van de Water 20-11-2018 Via de website gekocht

Heldere info, goede overzichtelijke website

Ik vind de site van deze webshop altijd zeer duidelijk.
Ze komen hun afspraken na; en terugsturen is bij ontevredenheid geen probleem .

A.De Bruyne 20-11-2018 Via de website gekocht

Snel en goede service !

Ik zal wel prijs vergelijk maken, maar op service en snelheid dient men toch ook rekenschap te houden, doe zo voort zou ik zeggen Coolblue.

Danny P 20-11-2018 Via de website gekocht

Snelle, goede en heel betrouwbare service!!

Mooie site met duidelijke omschrijving van artikelen. Snelle geregeld met kopen en de service was heel snel! Het geleverde (een printer) voldeed ook aan alle verwachtingen! O naar de volgende aankoop! ;-)

Hans 20-11-2018 Via de website gekocht

Schandalige service

Nieuwe wasmachine gekocht na 4 x gebruiken en 33 dagen defect. Coolblue doet niets en verwijst naar fabrikant. fabrikant duurt bijna 2 weken voordat gerepareerd wordt. Reparatie lukt niet. Ze gaan nog meer nieuwe onderdelen bestellen, omdat dat misschien iets oplevert. Duurt weer 2 weken en Coolblue onderneemt geen actie. Schandalig. Ik zit al 3 weken zonder wasmachine en er komen misschien nog een paar weken bij.

Officiele reactie van Coolblue 23-11-2018

Beste Hans,
Dank je wel voor je feedback. Wij schrikken ervan. Een wasmachine mag niet defect raken na 33 dagen. Wij willen dit dan ook direct voor je oplossen. Graag ontvangen wij jouw order nummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl
Wij kijken uit naar jouw e-mail op dit alsnog met een glimlach voor je op te lossen.

Margreet 20-11-2018 Via de website gekocht

Bezorging uitstekend

Vrijdag avond had onze oude wasmachine het begeven en bij de orientatie op internet zag ik dat coolblue adverteerde met voor 23u besteld volgende dag geleverd plus gratis installatie. Nog denkend dat zal wel niet gelden op zaterdag, maar jawel hoor. Kreeg netjes een sms en telefoontje en we konden op zaterdagmiddag al weer wassen. De bezorgers hebben het nieuwe apparaat netjes geinstalleerd, de oude weggehaald, en de droger er boven op geplaatst. Ze dweilden zelfs de vloer toen de oude machine toch nog wat water lekte! Kortom uitermate vriendelijk en behulpzaam! Complimenten!

Gilbert 19-11-2018 Via de website gekocht

Prima service en goed product

Deze shop behoort zeker tot de reeks van betrouwbare shops. Wat er bij hen nog uitspringt is het feit dat zij op een duidelijke manier een volledige informatie over het product geven met de voor- en de nadelen.

Sebas 19-11-2018 Via de website gekocht

Super slechte klantenservice, nog nooit zo slecht meegemaakt

Ze hebben 28 dagen nodig om mijn probleem op te lossen, ik bel er achteraan spreekt met 20 verschillende medewerkers. Ze schuiven het probleem allemaal naar een ander, maar een oplossing bedenken kunnen ze niet.Beloftes komen ze niet na. Zo lang je maar betaald.... en dan nog durven zeggen dat het toch geen probleem is waar je al ruim 20x over belt en wat 28 dagen duurt... Super slechte service niet te beschrijven hoe slecht!

Officiele reactie van Coolblue 23-11-2018

Beste Sebas,

Dank je wel voor jouw feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het zo loopt met het oplossen van jouw probleem. Wij zijn enorm benieuwd wat er precies aan de hand is. Mail je ons op geenglimlach@coolblue.nl jouw ordernummer en korte uitleg?

Danielle 19-11-2018 Via de website gekocht

Wat een goede service!

Duidelijke website, snelle levering en nette medewerkers. Binnen 24 uur bezorgd. Duidelijke uitleg bij bezorging

James Martens 19-11-2018 Via de website gekocht

Het is goed om bij Coolblue te kijken. Ruime keuzes, goede service, en vriendelijke verkopers en verkoopsters. Voor mijn volgende aankopen ga ik hier naar toe.

S. 19-11-2018 Via de website gekocht

Onberispelijke klantenservice

Ondanks dat de prijs niet altijd de laagste is, is Coolblue altijd de eerste plek waar ik zoek naar dingen en zeker naar elektronica en huishoudelijke apparaten, want bij hen koop je vooral ook een garantie op 'geen gezeik'. Nog nooit een onvriendelijke medewerker gezien en het enige echte issue dat ik ooit had (met een sporthorloge) is echt ver boven verwachting opgelost.

Hugo 19-11-2018 Via de website gekocht

Terrible customer service

I've used to love shopping at Coolblue and the customer service was second to none. Now, it's just terrible.
I've sent something for repair and, when it was done, they returned it to a wrong address. They didn't admit the mistake and I had to buy a new one.
Today I've tried to buy a TV and pay with a credit card. I've tried with 3 different credit cards, all of them failed. I've contacted the banks and there was absolutely no problems with the credit cards. I've called customer care and they were quite unhelpful. They didn't try to solve the problem, they didn't look into a possible problem on their side, they only told me to try again.

Dear Hugo,

Which is very annoying to learn that you tried to place an order with us, but that the payment for this was rejected. I can well imagine that you strongly wonder why your payment was exactly disapproved. As my colleagues have already indicated, our audit is very strict and in some cases even too strict. The reason our audit is so strict is because we want to protect ourselves and you from fraudulent transactions. If we give the reason for rejection, it is possible for a possible fraudster to correct the deviating data and still place a fraudulent order. I would like to emphasize with extra force that we do not see you as a fraudster, but if your credit card is stolen, it is of course fine if a sticky for fraudulent purchases is made.

Kind regards,

HugoParedes 25-11-2018

Dear Coolblue.

It is very frustrating indeed, mainly because I'm sure no one took 2 minutes to investigate what was happening. But I can tell you what was the problem, just contact me.

You talk about "fraud", which is a valid concern, but there are other ways dealing with such situations. In my case, I've 3D Secure enabled for all online payments, regardless of the amount. But if the customer doesn't have it enabled, you, as a merchant, can request the customer for a 3D Secure validation.
When I called Customer Service, they could've checked that I've made many purchases using a non-Dutch credit card (always from the same country) and they could've white-listed the credit card.

There are many ways Coolblue could've dealt with this situation, but Coolblue decided not to do anything.
If you need help, contact me, I work with these systems for a living, I could help you.
It's my experience with Coolblue that you cannot deal with not so common situations, always with detriment of the customer.

Thank you for your time.
Hugo

excellente service 19-11-2018 In de winkel gekocht
groningen

excellente service

vriendelijk personeel, koffie bij wachten,
service en hulp geweldig
professioneel personeel in Groningen

top

Alexander Breitbarth 18-11-2018 Via de website gekocht

Top Bedrijf

Op de website van Coolblue kun je makkelijk bestellen. Ze houden je voortdurende op de hoogte en je heb het snel in huis.

Sef 18-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekend assortiment. Uitstekende service

Doen altijd wat ze beloven. Als er een keer iets is proberen ze te herstellen. Informatie bij producten zinnig en goed

J v Summeren 18-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

CoolBlue heeft een gigantisch assortiment aan spullen. Voor iedereen wat wils. De levering is vrijwel altijd de volgende dag en snel en netjes geregeld door PostNL.

Ron 18-11-2018 Via de website gekocht

Waardeloze site

Drie keer een inlogpoging gedaan. Lukt niet om het wachtwoord doed te krijgen. Slechte website, lukt mij niet om een normaal wachtwoord aan te maken.

Beste Ron,

Dank je wel voor jouw review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het niet gelukt is met het aanmaken van jouw account. Natuurlijk hoort dit niet en bespreken wij dit intern.

Heb je contact gehad met onze klantenservice? Zij kunnen natuurlijk ook een account aanmaken en jouw bestelling plaatsen.

marga 18-11-2018 Via de website gekocht

We hebben de Samsung Eco Bubble gekocht dat was makkelijk op de website het mailverkeer is prettig de service is snel en de aflevering is ook prima verlopen.
Precies zoals het op de website staat.
Wij zijn zeer tevreden.

Richard 18-11-2018 Via de website gekocht

gemak en betrouwbaar

alle artikelen gemakkelijk te vnden compleet met handleiding en reviews.
Snelle levering en duidelijk in mailverkeer.
Erg coulant bij retourneren, tot nu toe alleen maar positieve ervaringen

Tuga 18-11-2018 Via de website gekocht

Erg Tevreden over Service

Snelle levering conform was aangegeven en ook adequate service daarbij is het Product ook oké dus alles naar tevredenheid

Ria 18-11-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snel en bestel en betaalgemak

Om bovenstaande rede, goed betrouwbaar bedrijf, snel leveren, afspraken nakomen, perfect dus, gewoon doen dus

René 18-11-2018 Via de website gekocht

Goede service en ook erg snelle levering.

Ze hebben veel dingen op voorraad of kunnen zeer snel naleveren, hebben kennis van zaken, geven goede adviezen over producten, voordelen maar ook de nadelen van een product zodat je de beste keuze kan maken.
Ze doen niet moeilijk bij defect geleverde producten en ruilen die gewoon om.
Gewoon goede service zoals het hoort.

Titus 18-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Makkelijk winkelen in webshop. Goede informatie. Het is ook prettig dat er veel reviews te zien zijn. De betaling gaat makkelijk via i-deal. Snelle aflevering van het product.

TUINTJE 18-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service Coolblue is top

De website is gebruiksvriendelijk ik heb gemakkelijk gevonden wat ik zocht. de service is top, de levering snel en correct gewoon niets op aan te merken. Ik zal wanneer ik iets zoek zeker opnieuw de website van Coolblue bezoeken.

jaak vdb 18-11-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden over aankoop !

Na zoveelste aankoop nog steeds tevreden over alles ! zou zonder aarzelen COOLBLUE aanbevelen aan vrienden !

Cornelis 18-11-2018 Via de website gekocht

Prima service en uitgebreid assortiment

Zondagavond ging mijn diepvriezer kapot en maandagmiddag stond er een nieuwe van CoolBlue en was het oude apparaat mee afgevoerd. Mede daardoor kon mijn diepvriesinhoud behouden blijven. Prima snelle, betrouwbare service met ook nog een vleugje humor. Nog beter zou het zijn als ook aan de aflevering meer tijd en aandacht (uitleg) zou worden besteed.

Inge 18-11-2018 Via de website gekocht

Nette en snelle service. Top

Omdat het perfect is gelopen. Een snelle levering en goed verpakt. Het is een aanrader en wij zullen zeker bij coolbleu terug komen als we iets nodig hebben.

Pauline 18-11-2018 Via de website gekocht

Coolblue wasmachine en droger

Op de website van Coolblue krijg je een goed overzicht van het aanbod en kan je makkelijk dingen vergelijken. Omdat ik een droger op de wasmachine wilde zetten en ik niet precies wist waar ik daarbij op moest letten heb ik de klantenservice gebeld. Die waren erg vriendelijk en hebben samen met mij alles bekeken om zo een keus te maken. Vervolgens kon ik ook alles direct via de klantenservice bestellen. De levering de volgende dag verliep ook goed. Heel vriendelijk personeel wat er voor zorgde dat alles goed aangesloten was en uitlegde hoe de apparaten werkte. Kort om goede winkel, vriendelijk personeel en hele goede service!

Woutver 18-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Top dat er een winkel is

Voorheen veel online besteld. Nu in de winkel geweest. Zeer overzichtelijk en hele goede service. Ook de subtiele verwijzingen (zoals pakjesparadijs) zijn erg leuk.

Woutver 18-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Top dat er een winkel is

Lorna 18-11-2018 In de winkel gekocht
UE Boom

Great customer service and outstanding after sales service

I buy all my electronics from this store! The staff are unbelievably helpful and courteous, they have an extensive range, next day delivery, very considerate touches with their customer service and I have not encountered after sales support like Coolblue provides anywhere else!

KB 18-11-2018 Via de website gekocht

goed product

bij cool blue weet je dat je altijd een goed artikel krijgt. 'volgende dag in huis' gaat hem alleen niet worden als ze partners met postnl zijn...

annaert leo 18-11-2018 Via de website gekocht

vriendelijke vakmensen goede service ne aanrader

geweldige organisatie goed geregeld en vriendelijke levering ne aanrader als je zonder problemen goede electrische materiaal wilt

J.C.G. 18-11-2018 Via de website gekocht

Toch niet alles voor een glimlach!

Ontevreden over afhandeling service. Tot 2x toe in 2 jaar beats bluetooth in earspeaker kapot gegaan. Bedienings element laat los. Coolblue biedt hiervoor geen passend oplossing. Alleen standaard reacties met reparatie kosten.
Product is duur en slecht van kwaliteit. Coolblue blijft hier erg koel... brr
Mooie reclame en slogans, daarachter is het echter niet beter als bij anderen.
Voor mij geen Coolblue meer.

Beste,

Dank je wel voor jouw review. Vervelend te lezen dat jouw Beats bluethoot al vaker defect is geraakt. Dit hoort natuurlijk niet. Je hebt altijd recht op 2 jaar fabrieksgarantie. Wij vermoeden dat je op dit moment buiten de 2 jaar zit, helaas.

Natuurlijk willen wij dan nog altijd met je meedenken in een oplossing, helaas is dat niet kosteloos.

Carine & Ronny 17-11-2018 Via de website gekocht

snelle en correcte afhandeling

goed overzichtelijke webshop, vlug keuze kunnen maken dank zij de goede uitleg over het product en na de keuze snelle en correcte afhandeling van betaling daarenboven ook nog snelle levering zoals afgesproken door eigen mensen die en professioneel en correct en vriendelijk zijn.

Harry 17-11-2018 Via de website gekocht

geweldige

Online besteld.
Kwamen zelf een half uur eerder dan ze hadden gemaild.
Plaatsen ging snel en vakkundig.

Geert 17-11-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare service

Mijn bestelling geplaatst op zaterdagavond is de volgende dag heel punctuele en vlot afgeleverd, ook op zondag!

NicoK 17-11-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle bezorging!

Erg veel producten. Duidelijke website. Goede prijs/kwaliteit verhouding en deze winkel doet wat het belooft. Voor 23.59 uur besteld, de volgende dag in huis. Wij kopen hier al heel wat jaren en zijn zeer tevreden.

Deman yves 17-11-2018 Via de website gekocht

Top service! ‘s avonds besteld en s’morgens om 9u30 geleverd

Shop ideaal en meestal direct goede prijs als je vergelijkt.
Levering is zoals de reclame : snel en vriendelijkpersoneel

Rietepiet 17-11-2018 Via de website gekocht

Het bestaat echt.

Het bestaat echt.
Er kan binnen een dag door drie vrolijke, een dame, een heer en een jonge man in opleiding, alle in correcte geklede Coolbleu outfit ,een nieuwe koelkast geplaatst worden en zorg gedragen worden dat de oude kast meegenomen wordt.

Om blij van te worden, ook de volgende dag nog.

Rob Pl. 17-11-2018 Via de website gekocht

Fantastisch

Ik heb het produkt zaterdagmiddag besteld. Zondagmiddag geleverd, maak je nergens meer mee toch!! Echt geweldig!

Janneke Lantinga-Kuipers 17-11-2018 Via de website gekocht

SUPER service!!!!

Hele fijne website mét feedback, snelle levering, vriendelijk personeel!!!!
Eigenlijk nét zoals de reclame op tv het weergeeft.

Stefan 16-11-2018 Via de website gekocht

De beste online elektronica winkel

Super goede winkel. Duidelijk. Uitstekende service. Goede prijzen en heel belangrijk. Supersnelle bezorging.