Jean-Louis 07-10-2022

Heel vlotte afhandeling van zowel het order als de betaling. Ook de levering was mooi op tijd.

Barbara D 06-10-2022

In minder dan 24u werd mijn aankoop geleverd. Goede services, correcte uitleg van de specificaties.

Eve 06-10-2022

Altijd een correcte prijs + de levering was niet normaal snel
S avonds besteld s ochtends geleverd.
Ik was onmiddellijk uit de nood geholpen
Mijn vriend bestelt wel vaker via cool blue , nu ben ik ook overtuigd!

Sebastian 06-10-2022

Website werkt super gemakkelijk, alles is snel te vinden. Groot aanbod van producten.
Bestelproces is helder en alsook snel en gemakkelijk.
Levering is in elk geval al de dag na bestelling geleverd.
Klantenservice nog niet vaak nodig gehad, maar indien je ze nodig hebt, heb je snel antwoord!
Kortom top!

Kevin 06-10-2022

Meer dan 3u aan de lijn gehangen om een probleem met het facturatie- en leveringsadres op te lossen.
Uiteindelijk is alles zo slecht verlopen, gewoon een schande.
Compensatie die werd aangeboden is gewoon om te lachen.
Facturatieadres staat nog steeds niet correct.

Donald 06-10-2022

Zoals steeds biedt Coolblue een zeer gebruiksvriendelijk webshop, met een snelle en correcte afhandeling van de bestelling. De spullen werden net zoals bij mijn vorige bestellingen netjes binnen de verwachte termijn geleverd.

Mario 06-10-2022

De bestelling ging heel gemakkelijk, de afhandeling tot levering ging vlot en heel snel. Zeker een aanrader

Willem 05-10-2022

de coolblue site is zeer gebruiksvriendelijk, kon levermoment zelf kiezen en de levering was goed op tijd en volledig. Belangrijk was vooral dat het binnen de beloofde periode viel, geen probleem om wat langer te wachten als de communicatie maar correct is, wat bij coolblue perfect was.

edtje 05-10-2022

snelle levering en op gevraagde dag en gemakkelijk te vinden en bestellen op de webschop

Veronique 04-10-2022

Steeds correcte verwerking van je bestelling, snel, goed ingepakt . Omschrijving is correct.
Personeel in de winkels is super vriendelijk en behulpzaam, echt chapeau !!!! Een verademing om nog eens een winkel binnen te stappen en iets te vragen 👌🏼

Femke 04-10-2022

Na amper anderhalf jaar hield mijn Lenovo laptop het voor bekeken. Gelukkig nog net binnen de garantietermijn, dus werd het toestel opgestuurd ter herstelling. Ik werd uitstekend geholpen door een jongeman van de helpdesk, die me stap voor stap uitlegde hoe ik de retour in orde moest brengen.
Ik werd nadien per mail op de hoogte gehouden van de tocht van mijn computer en na minder dan 3 weken werd hij veilig verpakt en tiptop hersteld weer thuis afgeleverd. Zelfs al mijn bestanden konden gered worden. Top service!

Tony 04-10-2022

Zeer snelle afhandeling, de online verkoop verging heel goed en de volgende dag kon ik mijn pakje af halen ,ik werd goed onthaald door de medewerkers binnen de 10 minuten was ik geholpen, ik raad coolblue dan ook aan ik ga hier zeker nog bestellen.

Håkan 03-10-2022

In de avond bestelt, volgende dag geleverd in de voormiddag, waarom zou ik nog rondrijden.
Scherpe prijzen met een topservice

Wim 03-10-2022

Vandaag besteld en de volgende dag al met de post in mijn brievenbus , Super services !!

TVancoillie 03-10-2022

De online shop laat toe om duidelijk te vergelijken tussen verschillende opties van een bepaald product en zo de juiste keuze te maken.

Willy VanDonk 03-10-2022

Zeer zeer snelle levering. Je kan het bezorgmoment zelf kiezen. Zeer intressante prijs. Op de website kan je de volledige specificaties van het product terugvinden en zelfs de mening van een specialist

Emile 03-10-2022

Coolblue is altijd een leuke en snelle webshop stop voor mij geweest, niet alleen door hun keuze maar nu ook door hun fysieke winkel te Kuurne. Ideaal om dus iets te leveren in de winkel om daar op te halen ipv per post.

Tim 03-10-2022

Coolblue heek gebruiksvriendelijk en heeft een breed scala aan producten. Customer Service is top en de werknemers zijn altijd vriendelijk tijdens bezoek aan de winkel en bij levering. Een bestelling is altijd snel verwerkt en ook afhalen is ook snel in orde.

Kai Zastrutzki 03-10-2022

Om 22u besteld op een vrijdag avond, volgende ochtend in huis. Op zaterdag! Straf!

Veerle 03-10-2022

Leuke communicatie, vlotte levering. Fijn om een vriendelijke bezorger te zien langskomen met de fiets. Ik ben ook tevreden van het product dat ik kocht, een ergonomische muis. Prima ervaring.

Leen 03-10-2022

Makkelijk om te bestellen, grote keuze, snelle levering, en telkens erg flexibel in de leveringswijze (op een veilige plaats, bij de buren, ...).

Timo 03-10-2022

Heeft alles wat je van een moderne website verwacht. De website zelf werkt zeer handig en surft vlot. De service die ik tot nu toe meegemaakt heb is altijd top. Zowel pre- als after sale.

Eddy DB 02-10-2022

de service is echt zoals het hoort te zijn, correcte prijs en snelle bezorging. Beter kan het haast niet.

Stefanie 02-10-2022

Heel gemakkelijk besteld na gebruik van hulp keuze,
Laten klaarleggen omdat ik het de volgende dag nodig had en toen we erom gingen, heel vriendelijk vriendelijk geholpen geweest!

Lina 02-10-2022

groot assortiment, duidelijke website met uitgebreide uitleg bij elk artikel, mogelijkheid om “tweedekansjes” aan te kopen, snelle en goede levering