Deze score is berekend op basis van 1789 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter van Lune 24-06-2017 Via de website gekocht

Voor alles wat je nodig hebt, en dan ook nog topservice!

Het telefoongesprek met de melding van het defect van het product, liep heel relaxed. Vrijwel direct werd aangeboden om hele hele artikel te vervangen. Heel vriendelijk en deskundig. Binnen 2 werkdagen, had ik het artikel in huis.

Marijke Holm-Borren 24-06-2017 Via de website gekocht

BIjzonder prettige webwinkel

Ik vind Coolblue een hele fijne webwinkel. Goede informatie over de producten, goeie prijzen en een heel goed bestel- en afleverproces. Je weet precies wanneer je artikel wordt afgeleverd en de mensen die de spullen afleveren zijn altijd bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.

Marijke Holm-Borren 24-06-2017 Via de website gekocht

Bijzonder goede webwinkel

Ik vind Coolblue een bijzonder fijne webwinkel, goede informatie, ze houden zich aan de afspraken. Het bestel- en afleverproces verloopt vlekkeloos. De medewerkers zijn heel vriendelijk en hulpvaardig. Ook het sturen v/d sms-berichten over de exacte aflevering is heel prettig.

freek moorman 24-06-2017 Via de website gekocht

goedkoop en snel!

je gewenste artikel is snel te vinden.
Regelmatig zijn er ook verklarende you-tube filmpjes bij.
De prijs is , in vergelijking, aan de lage kant.

ronald 23-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service komen afspraken niet na

Zondag wat besteld zou maandag komen,allemaal loze woorden en nu nog het vervelendste geannuleerd wacht nu al vijf dagen op retour betaling en nog steeds niks op rekening.Email gestuurd word pas na 4 uur doodleuk geantwoord je krijg het bedrag na 3 dagen retour zit nu al op vijfde dag plus weekend dalijk is al 8 dagen wachten op je eigen geld NEE voor mij geen Coolblue meer!!

Officiele reactie van Coolblue 23-06-2017

Hallo Ronald,

Wat ontzettend balen dat jouw bestelling niet tijdig is geleverd waardoor je uiteindelijke de bestelling hebt geannuleerd. Onze oprechte excuses voor deze vertraging. Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, kun je verwachten dat het pakket de volgende dag in huis is. Helaas hebben wij dit niet kunnen waarmaken. Zodra het pakket weer in het magazijn terecht is, kunnen wij het aankoopbedrag terugstorten. De werking en uitvoering van de retourboeking kan ongeveer 3 werkdagen duren. Vandaar dat het iets langer duurt wanneer er een weekend tussen zit.

Wij adviseren jou om jouw bankrekening goed in de gaten te houden. Uiteraard willen wij de status van de terugbetaling controleren. Echter is dit alleen mogelijk met het ordernummer. Graag ontvangen wij een e-mail met het ordernummer en een korte toelichting. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

We zien jouw e-mail graag tegemoet.

Marlies van Bon 23-06-2017 Via de website gekocht

Zo blij met Cool Blue

Cool Blue is een heel vertrouwd adres met een goede service, goed advies, goede prijs/kwaliteit verhouding. Blij dat ik deze webwinkel heb gevonden. Ik vergelijk nog steeds, maar kom dan toch altijd weer terug bij Cool Blue. En ja, ik wijs andere mensen op Cool Blue.

Els 23-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer goede garantie

Snelle levering, en zeer goede garantie, hadden een keer iets kapot en zonder vervelend te doen, kregen we gelijk een nieuwe terug.

Koffiezetapparaat met thermoskan 23-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare service

Het is voor de eerste keer, dat ik gebruik maak van deze site en ik ben zeer tevreden.
In de toekomst (indien nodig) zal ik nog gebruik maken, omdat ge informatie krijgt over het tijdstip van de bestelling, met of zonder papieren factuur. Een dank aan al de mensen die dit klaarspeelden

Ria Dries 23-06-2017 Via de website gekocht

Aan te bevelen website. Correcte service !

Correcte website. Doen wat ze beloven zowel wat levering betreft als kwaliteit van de omschreven producten . Prijzen liggen goed .
zeer tevreden over het aangekocht product !

Roos 23-06-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

Magnetron gekocht en die is de volgende dag ook echt geleverd. De website geeft goede info en foto's over dit product. Ben er erg blij mee.

Jef Vromans 23-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Printer was snel geïnstalleerd
Eerste foto afdrukken lijken mij iets te licht, verder werkt hij prima

Els 23-06-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

Er was een probleempje met het geleverde product. Geen probleem voor Coolblue, ze hebben meteen een gepaste oplossing voorgesteld. Heel vriendelijk. Antwoord via Facebook binnen de 10mn. Heel persoonlijk ook. Nazorg is wat mij betreft TOP.

Mac Super 23-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede hulp bij keuze

Prettige winkel en ruim van opzet. Koffie bij het wachten. Attente hulp bij transport van de Mac naar auto. Aardige bediening. Jammer alleen dat er niet twee Macs stonden om te beoordelen welk scherm 21.5 inch of 27 inch het prettigst werkt

Sjef 23-06-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd stipte correcte service; Top !

Afspraak is afspraak, Bezorgteam netjes correct en vriendelijk en voorzichtig met ons interieur tijdens het leveren van onze vaatwasser en wasmachine.

Hozel 23-06-2017 Via de website gekocht

Coolblue, altijd goed!

Coolblue geeft altijd een duidelijke omschrijving van het product op de site, levert snel en ik moet ook wel lachen om de woordgrapjes. :-)

Jan Walter 22-06-2017 Via de website gekocht

Een betrouwbare en veilige webwinkel

De website heeft relevante productinformatie waardoor je goed kunt vergelijken welk product het beste bij de wensen past. verder goede prijs/kwaliteit verhouding en een eenvoudig bestel- en betaalproces. Ik ben fan van de Coolblue winkels. De goede service, de geen gezeur garantie en betrouwbare prompte leveringen kan ik zeer waarderen.

Giovanni 22-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Als klant wordt je maximum geïnformeerd van bestelling tot levering.
Snelle service, zaterdag besteld, zondag geleverd!

L. Groenink 22-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig 0nbetrouwbare Service

Coolblue belooft bezorging binnen 24 uur. Daar kwam niets van terecht.
Mijn pakket werd 24 uur te laat bezorgd!! De motivering was de grote drukte bij de pakketdienst. Helaas ja want de zondag erop was het vaderdag en daar as bij de planning natuurlijk geen rekening gehouden. Her was mijn tweede bstelling bij Coolblue en tevens de laatste. Mijn vaderdag cadeau vie; lelijk in het water!

Officiele reactie van Coolblue 23-06-2017

Beste meneer Groenink,

Enorm vervelend te lezen dat je cadeau een dag te laat bezorgd werd. De drukte mag natuurlijk niet een reden zijn om de belofte van de volgende dag bezorgd te breken. Dat is niet wat je van onze service mag verwachten en we vinden het erg jammer dat je hierdoor niet meer bij ons zou willen bestellen. We hebben je voor het ongemak nog een kleinigheid toegestuurd per e-mail en hopen dat we in de toekomst nog eens mogen bewijzen dat we ons wel aan de afspraken kunnen houden. We hopen dat je desondanks een fijne Vaderdag hebt gehad. In het geval we je nog verder van dienst zouden kunnen zijn, horen we dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Marc Bee 22-06-2017 Via de website gekocht

NOOIT WEER..... COOLBLUE

donderdag 25 mei

product bij u besteld.

vrijdagochtend 26 mei

Gebeld met u diverse malen maar telefoonnummer werkt niet meer. emails en whattsapp naar u gestuurd en vervoerder om order te laten annuleren (ik heb heeft het verkeerde artikel uitgezocht). Dynalogic (uw vervoerder voor grote witgoed app.) gebeld; sta ik 5 minuten in de wacht voor een duur betaald 0900 nummer. Maar een email naar Dynalogic gestuurd. Apparaat is nu bij Dynalogic (vervoerder witgoed coolblue).

Zaterdag 27 mei

We weten niet of er nog een transport naar ons toe komt van 08.00-22.00 uur. Nul communicatie mogelijk met Dynalogic. Ik kan eindelijk coolblue weer bereiken en er wordt gezegd: weiger maar aan de deur.

Zondag 28 mei

35 minuten u geprobeerd te bereiken; er hangen er nog 7 voor me in de wachtrij.
Maandag 29 meiGebeld met coolblue: meneer u moet maar geduld hebben want het pakket moet eerst retour komen van vervoerder Dynalogic naar ons en dan gaan we pas crediteren. Ohja; het pakket is verkeerd gesorteerd bij Dynalogic u moet maar geduld hebben.Ik ben het even zat. U stond zo goed bekend als servicegericht. Ik doe zaken met Coolblue en niet een transporteur. Daar verschuilen uw medewerkers zich nu achter. Overigens blijven ze vriendelijk aan de telefoon. Ik zal overigens wel klant blijven want dit soort situaties komen bij elk bedrijf voor. Ik baal er nu gewoon van. Vooral omdat ik er alles aan gedaan heb om u kosten en moeite te besparen van het versturen van het pakket.

woensdag 31 mei

pakket nog steeds niet retour gekomen naar coolblue zegt de medewerker.Medewerker zegt dat slechts 1 keer per week de artikelen weer retour gaan naar coolblue.Dat is op vrijdag vertelde hij me. Ik moet dus twee weken wachten totdat Coolblue het geld pas retour kan gaan boeken.Ik ben van Coolblue veel betere service gewend; daarom nu een paypal claim

Vrijdag 2 juni ’17

Gebeld;
Er wordt verteld in de wachtrij; nog enkele voor je
na tien minuten in de wacht je: er zijn nog 8 wachtenden voor je.
Bij mij is enkele 2 tot 3 wachtenden.
Die stakkers melden ook; we hebben heel veel geduld en een trompet.
We willen je zo snel mogelijk helpen…….
Ik zit niet op “kleuterhumor” te wachten…….
Ik heb maar weer opgehangen na 15 minuten.
Het duurt te lang.

Ook nog een ansichtkaartje gekregen van coolblue; dank voor uw geduld.
Nou rot maar op coolblue……ik heb geen geduld met jullie meer.

zaterdag 3 juni

Gebeld;
Er wordt verteld in de wachtrij; nog enkele voor je
na 17 minuten in de wacht geholpen door medewerker x.
Hij vertelde me dat het veel te lang duurde en gaat een bericht sturen aan de backoffice om het geld over te maken. Het zou er dan donderdag 8 juni moeten zijn. Hij gaf aan dat ongeacht het pakket bij coolblue terug is gekomen van de transporteur of niet, zij het geld nu moeten gaan overmaken. Kortom; het pakket is nog bij superttransporteur Dynalogic…..

Email ontvangen met retourlabels dat ik het artikel kan retour sturen. Maar ik heb nooit een artikel ontvangen! Superslordig! Later een email dat deze als niet verzonden beschouwd mag worden. Maar weer bellen; nu al 20 min wachten. Medewerker zegt dat product is retour ontvangen bij het eigen magazijn van coolblue tilburg. En dat de retour betaling aangemaakt gaat worden.

Zondag 4 juni

Geen contact gehad. Telang in de wacht gestaan. 25 minuten wachten en dan hoor je: er zijn nog 6 wachtenden voor u.

Dinsdag 6 juni

Paypal retour betaling ontvangen van coolblue. We kunnen nu eindelijk het hoofdstuk coolblue afsluiten. Conclusie: voor ons was het een lijdensweg dit keer!!! We staan open als coolblue contact met ons wil hebben. 12 dagen zijn we ons geld kwijt geweest en er is nooit iets bij ons bezorgd. Vooral de onkunde en de lange wachttijd bij de helpdesk van coolbllue heeft de emmer wel meer dan eens doen overlopen. Meteen maar weer terug naar BOl.com (die is in onze optiek zakelijker en professioneler). Let wel: dit is een momentopname! Een jaar geleden was ik een zeer tevreden klant die vaak spullen bij coolblue kocht.

We kochten een Samsung NQ50J3530BS op 25 mei 2017.
Deze review zegt niets over de samsung oven of hij goed of slecht is. We hebben de samsung niet kunnen testen.

Officiele reactie van Coolblue 22-06-2017

Hey Marc,

Heel erg bedankt voor het invullen van deze uitvoerige review. Er gaat inderdaad zo nu en dan iets mis en wij doen er dan alles aan om ervoor te zorgen dat dit zo snel mogelijk weer is opgelost. In dit geval, ben ik met je eens dat dit allemaal veel te lang heeft geduurd en daar wil ik meteen mijn excuses voor aanbieden. In de afgelopen is er, deels door hele grote drukte en het warme weer een hoop mis gegaan bij het leveren van grote pakketten en daar ben jij helaas ook de dupe van geworden. Dit heeft ook meteen gezorgd voor veel meer verkeer op social media, via de e-mail en natuurlijk de telefoon. Hierdoor heb je een een flink aantal keer erg lang in de wacht gestaan. Dit is, zoals je hopelijk weet, niet de normale gang van zaken en wij kunnen je vertellen dat de ergste drukte inmiddels achter de rug is. Wij hopen dan ook van harte dat je ons gauw nog een kans geeft om je te laten zien waar onze service echt om draait. Wij weten namelijk zeker dat wij die glimlach weer terug op jouw gezicht kunnen toveren. Als je hier verder nog vragen of opmerkingen over hebt, horen wij ze natuurlijk heel erg graag van je.

Rony A 22-06-2017 Via de website gekocht

Wat een service !

Ik was op zoek naar een externe harde schijf en vond die bij Coolblue, waar ik kon kiezen uit een breed gamma met uiterst concurrentiële prijzen. Het bestelproces is heel transparant en ook qua leveringstermijn worden alle beloften ingelost. Keurig, en zo moet het zijn

skope65 22-06-2017 Via de website gekocht

Professioneel, snel en zakelijk

Meerdere malen iets besteld bij Cool blue. Telkens weer tot bovenstaande conclusie gekomen. Dus mocht ik weer iets nodig hebben, zal ik het eerste kijken of Cool blue dit in voorraad heeft.

F van Huis 22-06-2017 Via de website gekocht

Defect product retour gestuurd en vervangen gekregen, alles werd zeer soepel en oplossingsgericht geregeld

Cluster 22-06-2017 Via de website gekocht

supercool

Men zegt,het kan altijd beter,maar kan tot op heden alleen maar uitkijken naar ken naar mijn volgende aankoop.

Danny V.L 22-06-2017 Via de website gekocht

eenvoudig / snel en geweldige service

zoals steeds bij coolblue, geen gedoe, assortiment van producten raadplegen ... eenvoudig te bestellen, veilige betalingswijzen en zeer snelle levering.

Jongen 21-06-2017 Via de website gekocht

"Niet alleen woorden, maar ook daden !"

Duidelijk en overzichtelijk.
Datgene wat men zoekt is goed te vinden.
Als dan ook nog blijkt dat datgene wat beloofd wordt, ook nog in praktijk wordt gebracht, dan is men als lkant zeer tevreden, ook door de prima service aan huis door de 3 medewerkers.

Direpo 21-06-2017 Via de website gekocht

Na vele prima ervaringen nu een domper

Bij 2 leveringen de beloofde extra gratis accu's niet meegeleverd . En zie ze nu nog maar te krijgen. Betreft tuingereedschap

Officiele reactie van Coolblue 22-06-2017

Goedemiddag,

Enorm vervelend te vernemen dat er tot twee keer toe een beloofde extra accu miste bij de levering van het tuingereedschap. We kunnen ons voorstellen dat wij hierdoor geen goede indruk hebben achtergelaten. Wordt er wel wat aan gedaan om je alsnog van de accu's te voorzien? We zouden graag je ordernummer ontvangen via geenglimlach@coolblue.nl.

Met vriendelijke groeten,

Alex 21-06-2017 Via de website gekocht

Dit heb ik nog niet eerder mee gemaakt.

Ik heb voor CoolBlue gekozen omdat deze met de laagste prijs voor dit artikel kwam. Eerlijk gezegd was er nog één andere shop met dezelfde prijs maar daar kwam €5,95 bij voor verzenden. Bij CoolBlue niet en kon ik zelfs zonder kosten met mijn creditcard betalen.

Anneke 21-06-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld allemaal.

Kwam op Internet deze site tegen en sprak mij erg aan. Informatief en duidelijke routes m.b.t. betaling en bezorging. Cool Blue heeft er zeker een nieuwe klant bij.

Jan 21-06-2017 Via de website gekocht

prima geholpen

soundbar gekocht via coolblue. Afgehaald in winkel waar ik nog prima advies kreeg. Keurig naar mijn auto gebracht en factuur op de mail.

Gijs 21-06-2017 Via de website gekocht

Woensdagavond wasmachine kapot, even zoeken op internet, zie ik voor 23:00 besteld de volgende dag in huis.
En inderdaad de volgende dag bericht met vrij precieze tijd van levering, en zelfs nog een telefoontje van chauffeur 15 minuten van te voren.
Ook werd ook nog de oude wasmachine meegenomen en de nieuwe aangesloten.
Top service

Koper 21-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Goede website duidelijk en zeer snellle levering zelfs op zondag.Bij vragen wordt er met je meegedacht en bij terug zending wordt alles binnen zeer snelle reaktie geregeld.De medewerker was zeer attent aan de telefoon.

WW 21-06-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Eerlijk advies, betrouwbare service

Ik koop graag bij Coolblue, omdat ik hier altijd goed geholpen word. Ik krijg een eerlijk en duidelijk advies, waar ik echt wat aan heb. En als er onverhoopt iets aan de hand is met een product, dan kan ik zo weer teruggaan en verwacht ik geen gedoe. Ik vertrouw de service. Elektronica e.d. koop ik dan ook het liefste bij Coolblue, en meestal vind ik hier ook wat ik zoek. Aanrader!

Tanja 21-06-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar, duidelijk en overzichtelijk

Website is zeer duidelijk, overzichtelijkmakkelijk voor iedereen. De service is zoals omschreven zeer snel! Voor 23:59 besteld, volgende dag staan ze al voor de deur!

Emmy 21-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Veel keuze om een artikel te vergelijken. Snelle en zorgzame levering.
Komen hun afspraak na. Hele mooie koel-vries combinatie, goede verdeling en heel geruisloos.

Geert 21-06-2017 Via de website gekocht

Aankoop Dyson cool ventilator

Na diverse site te hebben bekeken kwam ik bij Coolblue uit.
Kwam goed over en vertrouwd goede beschrijving en technische uitleg
Over het product wat ik ging kopen.
Daar kwam nog bij snelle levering en goede af wikkeling.
Mijn volgende aankoop zou ik zo weer bij Coolblue doen.

No 21-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede dienstverlening

Ondanks een kleine hapering in het betalingssysteem en in de telefonische bereikbaarheid (blijkbaar een technisch probleempje dat toch tijdig opgelost raakte) toch alle lof voor de snelle dienstverlening en de efficiënte communicatie. Geen enkele fysieke winkel en misschien ook geen andere Belgische webwinkel haalt dit niveau. Zeer aangename ervaring.
Toch niet steeds de goedkoopste.
Ik ben wel niet altijd opgezet met het "wij zijn toffe jongens"-gedoe. Voorbeeld? De regel "Dat betaal ik zelf wel" bovenaan op een zakelijke factuur.

Yves Hanoulle 20-06-2017 Via de website gekocht

Minder gezever, meer waarde.

Onlangs kocht ik nog iets offline, ik heb er langer over gedaan en uiteindelijk net het verkeerde gekocht. Bij coolblue vind ik exact wat ik zoek, op mijn gemak als mijn kinderen slapen en komt het de volgende dag aan de deur. Minder gezever, meer waarde.

Hendriks 20-06-2017 Via de website gekocht

prima webshop, rampzalige service!

In verband met de hitte een airco aangeschaft. Doordat coolblue geroemd wordt om service daarom besloten om hier de airco aan te schaffen. (het wordt geleverd aan je deur)

Omdat ikzelf tegen een hernia aan loop en een airco 30 kilo weegt. Daarom makkelijk gekozen voor coolbue (ik woon op de 2e verdieping van een appartementencomplex zonder lift)

Levering was net zoals bij iedere winkel vandaag besteld morgen in huis.

Toen werd het product bezorgt...... Uhhh tekenen en bedankt! Ik vraag aan meneer of hij de airco naar boven wilt brengen. ''uhhh nee, ik ben niet verzekerd'' Uiteindelijk buurman beschamend moeten vragen of hij het wilde tillen.

Mijn aanbeveling: Wil je geld verdienen door mensen te misleiden met ''super service'' prima, maar jullie zijn wel een klant minder.

Officiele reactie van Coolblue 20-06-2017

Beste heer Hendriks,

Onze oprechte excuses voor deze nare ervaring. Het toestel had gewoon door de bezorger naar je voordeur gebracht moeten worden. Als dit op de 2e etage is, dan is dat zo en moet dit simpelweg gebeuren.

We hebben de bestelling teruggevonden en een melding gemaakt van dit incident. We willen namelijk niet dat dit vaker zal gaan gebeuren. We begrijpen natuurlijk dat je er op dit moment niets meer aan hebt en gelukkig heeft de behulpzame buurman hierin kunnen helpen.

Wij willen je in ieder geval een tegemoetkoming voor deze situatie aanbieden. Dit zal je per mail van ons ontvangen.

pfdg 20-06-2017 Via de website gekocht

Komen de afspraken niet na

Bewust gekozen voor Coolblue omdat zij beloven dat ze de volgende dag leveren als er voor 23.59u besteld wordt. Ruim op tijd een stofzuiger besteld. Deze was op voorraad. Deze ook betaald en ik ontving ook een bevestiging. Krijgen we de volgende dag een mail dat ze het druk hadden en daarom de bestelling niet op tijd leveren. Niks geen overleg of dat voor de klant wel uit komt. Vervolgens nog duidelijk aangegeven dat we die dag deze stofzuiger ook echt nodig hadden en de dagen daarna ook niemand was om deze te ontvangen. Maar deze leverancier schuift hun fouten liever af op de klant zodat ze het zelf niet op hoeven te lossen. Dit was mijn laatste bestelling bij Coolblue want met een bedrijf dat zo arrogant met haar klanten omgaat wil ik niks te maken hebben.

Officiele reactie van Coolblue 21-06-2017

Beste Patrick,

Onze oprechte excuses voor de vertraging van jouw bestelling. Dat is niet waar wij voor staan. Helaas komt het wel weleens voor. Ook wij zien dit liever anders.

In dit geval had er inderdaad beter contact opgenomen kunnen worden, voordat er een nieuwe afspraak werd ingepland. Op jou als klant de fout afschuiven is natuurlijk niet netjes en ook niet gepast. Je hebt immers als klant weinig invloed op het vervoer van jouw bestelling. We begrijpen de frustratie dan ook.

Natuurlijk hopen we dat je in de toekomst weer voor ons kiest. Maar, met jouw ervaring snappen we dat je wellicht voor een ander gaat.

Liesbeth 20-06-2017 Via de website gekocht

Superservice, ultrasnelle levering en kwaliteitsproducten

Als je zeker wilt zijn van écht goede service, betrouwbare en snelle levering en producten van goede kwaliteit, dan ben je bij Coolblue aan het juiste adres. De prijzen zijn mss. niet de laagste van wat je vinden kunt, maar de service en kwaliteit zijn natuurlijk ook heel wat waard!
Oh, en je krijgt gegarandeerd het blije gevoel waar Coolblue zoveel prijs op stelt als je je pakketje ontvangt ;-)

MB 20-06-2017 Via de website gekocht

Erg makkelijke retour service

Makkelijk online bestel proces, alles is zeer duidelijk en met de nodige humor uitgelegd. De retour service is net zo duidelijk en makkelijk. Geen kosten, en alles wordt geregeld. Keuze of je een vervangend product of geld terug wil, geen vragen, gewoon service.

Erik Nibbering 20-06-2017 Via de website gekocht

Diestverlening met hoofdletters.

Ervaringen uit het verleden werden weer bevestigd of eigenlijk overtroffen. Bestellen is snel en eenvoudig. En de aflevering? Top gasten! Service met een big smile.

Anky 19-06-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Op de mail stond : bezorging na 13.00 uur. Het pakje lag al om half twaalf bij de buren😉. Dat was wel jammer, want ik was voor 13.00 uur thuis.

Top bedrijf 19-06-2017 Via de website gekocht

Top geregeld

Nadat onze tv exact op tijd was gelevert was er sprake van een klein probleem.
Toen we belden kregen we vrijwel direct een vriendelijke jonge man aan de lijn.
Hij loste het probleem binnen 1 minuut op.
Dit bedrijf is een voorbeeld hoe het ook kan met online kopen.
Niet moeilijk doen en je beloftes nakomen.
Bedankt voor de prima levering en de uitstekende service
Groet e.koffeman

Peter 19-06-2017 Via de website gekocht

zeer goede en snelle service

Zeer goede prijskwaliteits verhouding.
Ze doen wat ze beloven.
avonds om 22.30u besteld, volgende dag om 17.00u geleverd en aangesloten.

Alie 19-06-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden

snelle levering, lagere prijzen, veel keus, goede betalingsregeling! Ben zeer tevreden! Heb er reeds meerdere producten vandaan!!!

jose 19-06-2017 Via de website gekocht

super

een wasmachine en droger aangeschaft, als set zijn ze 100 euro goedkoper dan elders los. dat is al een voordeel. alles besteld en kon de volgende dag al GRATIS geleverd worden, maar gelukkig ook een keus voor een andere bezorg dag. op de dag van bezorging krijg je netjes een mail en sms met een tijdvak van een uur, met de trach en trace veranderd de tijd nog iets ( in mijn geval in mijn voordeel) dan 30 minuten voor bezorging een sms en 15 min voor bezorging een belletje dat ze eraan komen. alles kwam netjes uitgepakt aan en is ( 2 verdipingen hoog ) netjes op zijn plaat gezet en aangesloten. de bezorgers geven een korte uitleg over de apparaten en gaan dan weer. echt super netjes allemaal !!!

J Amsink 19-06-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven.

Een heel gebruikelijksvriendelijke site met veel info over de artikelen. Goede prijs/kwaliteitsverhouding en snelle levering. Meer dan tevreden.

Ka 19-06-2017 Via de website gekocht

Veel keuzemogelijkheden
Goede uitleg artikelen
Niet duur en dan wat natuurlijk heel belangrijk is
Vlugge levering na bestelling

ronald 19-06-2017 Via de website gekocht

Doen niet wat zebeloven

Voor 24.00 besteld volgende dag in huis klopt niet krijg als je besteld en betaald heb dat levering een dag later pas word afgeleverd.Dan proberen ze aan de telefoon te krijgen is niet te doen zit meer dan 20 minuten in de wacht nee voor mij geen coolbleu meer.

Officiele reactie van Coolblue 19-06-2017

Hoi Ronald,

Bedankt dat je de tijd genomen hebt om een review te schrijven en ons op deze manier te voorzien van feedback. Wat vervelend om te lezen dat het bezorgen van jouw aangeschafte product niet naar wens verlopen is. We kunnen ons helemaal voorstellen dat dit teleurstellend is. Wij kijken graag mee met jou om te kunnen achterhalen wat er gebeurd is. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons een e-mail te sturen met jouw ordernummer erin naar geenglimlach@coolblue.nl?