Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Linda 02-06-2017 Via de website gekocht

Top service!!

2 x een tv aangeschaft. Volgende dag in huis! Echt super en een vriendelijke bezorger.
Hoop lang van onze tv's te kunnen genieten!!

I M 02-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte bezorgservice

Hoe aardig de klantenservice ook is, ze maken de buitengewoon slechte bezorgservice niet goed. De bestelde koelkast werd tot twee keer toe niet op de beloofde tijd geleverd; de komst werd niet een half uur tevoren aangekondigd (zoals beloofd); de ontvanger (76 jaar) moest helpen sjouwen; de doos werd in de hal achtergelaten; de oude koelkast werd niet, zoals afgesproken, mee terug genomen. Ook de belofte dat die opgehaald zou worden (2 dagen later) werd niet op tijd nagekomen. Wij zijn bijzonder ontevreden!

Officiele reactie van Coolblue 03-06-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend balen dat de levering is vertraagd en op het laatste moment hiervan op de hoogte bent gesteld. Wij hebben een aantal dagen geleden enorme drukte ervaren waardoor niet alle bestellingen tijdig zijn geleverd. Onze oprechte excuses voor deze vertraging. Alle koerierdiensten doen hun best om de achterstand in te halen zodat alle nieuwe bestellingen wel naar verwachting de volgende dag worden geleverd. Daarnaast is onze klantenservice afdeling heel hard aan het werk om alle vragen telefonisch en per e-mail te beantwoorden.

Natuurlijk is het nooit de bedoeling geweest om de ontvanger de belasten met het helpen sjouwen van de nieuwe koelkast. De bezorgers horen dit voor onze klanten uit te voeren. Daarnaast willen wij de ontvanger ook niet achterlaten met de oude koelkast. We begrijpen dat dit onwijs veel ruimte in beslag neemt waar niemand op zit te wachten.
Uiteraard willen wij graag voor u controleren of de afspraak voor de ophaling is doorgevoerd. Kunt u het ordernummer met een korte toelichting per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken we het meteen voor u na. En mocht u nog andere vragen hebben, dan horen wij het graag.

Karin 02-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig dat mijn bestelde artikel de volgende dag al in huis is. Er staan ruime en goede beschrijvingen bij de artikelen en ook de reviews helpen om te kijken welk produkt het beste bij mij past.

Ronny Bosmans 02-06-2017 Via de website gekocht

fantastisch materiaal en goede prijs

Snelle levering, veel keuze die je gemakkelijk kunt vergelijken en goede materiaal. Betrouwbaar en zeer goede site. Wat wil je nog meer hebben? Geweldig toch !

Fenna 02-06-2017 Via de website gekocht

Snel en leuk

Ik kwam bij Coolblue door de vele positieve verhalen die ik gehoord heb over ze. Ze bleken precies te hebben wat ik nodig had en de bestelling was eigenlijk ook heel leuk, met de wachttherapie na de bestelling etc. Coolblue leverde snel, communiceerde veel en duidelijk over de aflevering en alles ging zoals het hoorde. Ik ben enorm tevreden!

Samantha 02-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Leuke site, makkelijk om te bestellen en de levering helemaal top! Super snel en de jongens waren echt vriendelijk en behulpzaam.

Sarah 02-06-2017 Via de website gekocht

De beste service

Coulblue doet niet moeilijk over het retourneren van producten. Als er iets kapot gaat binnen de garantieperiode, sturen ze je gewoon een nieuwe op. Als je iets bestelt, wordt het de dag erop ook al bezorgd.
Daarnaast maakt coulblue het keuze proces al een stuk makkelijker. Ze bestuderen alle producten zodat ze jou zo goed mogelijk kunnen informeren en duiden zelf aan welk product zij zouden kiezen. Deze producten staan aangeduid met coolblue's keuze en met de redenen waarom zij dit product verkiezen.
De geretourneerde producten, bieden zij ook opnieuw aan als tweedekans-producten. Uiteraard kijken ze eerst of het product nog werkt en als er schade is, wordt deze duidelijk vermeld. Ik heb mijn laptop met een mooie korting gekocht en er was echt niets op aan te merken. Ik ben nog altijd super blij met mijn laptop en ik zou niet eens gemerkt hebben dat het een tweedekans-product was.

Monique 02-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Gebruiksvriendelijke website, duidelijke omschrijving bij het product.
Ik had de bestelling online gedaan, op mijn telefoon. Er leek iets misgegaan te zijn, dus had ik telefonisch contact gezocht met Cool Blue. Ik kreeg een erg vriendelijke dame aan de lijn die mij enorm goed geholpen heft, en ik had gewoon netjes mijn bestelling de volgende dag in huis. Het product voldoet aan de omschrijving en ik ben er erg blij mee! Cool Blue is zeker voor herhaling vatbaar.

Bas 02-06-2017 Via de website gekocht

Ik word altijd blij van Coolblue

Maken waar wat ze zeggen, service met een glimlach! Eenvoudig bestellen, tijdige levering en leuke verpakking. Gewoon prettig shoppen.

Frenk 02-06-2017 Via de website gekocht

Lekker makkelijk

De levering van CoolBlue is ongelofelijk snel. Communicatie is ook top. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Daarnaast heeft CoolBlue een hee ruim assortiment.

mam 02-06-2017 Via de website gekocht

super

snelle levering , heel goede service, super blij met de duidelijke uitleg om mijn iPad te instaleren.
ben blij het advies van mijn zoon opgevolgd te hebben om bij coolblue te kopen hij had ook goede ervaringen

Maureen 02-06-2017 Via de website gekocht

Super!

Goede klantenservice (niet nodig gehad, maar goede voorwaarden en regelingen). Breed aanbod in producten en makkelijke zoekfunctie waardoor je bij het item uitkomt dat het meest passend is. Top!

LoesR 02-06-2017 Via de website gekocht

Snel een nieuwe wasmachine!

In de webshop staan uitgebreide omschrijvingen en kun je goed vergelijken. Uiteindelijk gekozen voor Coolblues keuze. Hetzelfde merk als we al hadden en goed uitgelegd waarom het Coolblues keuze is. Wasmachine is de volgende dag al geïnstalleerd en de oude meegenomen. Klein minpuntje, de communicatie over het bezorgen loopt niet helemaal soepel.

Simoon 02-06-2017 Via de website gekocht

Prima service en gezellige levering

De winkel heeft een vriendelijke uitstraling, makkelijk menu, kleurige doos en goede klantenservice! Allemaal zaken die voor mij t winkelen bij coolblue heel aantrekkelijk maken.

D. van der Heide 02-06-2017 Via de website gekocht

Coolblue is FANTASTISCH

De service is top, de levering net zo en de mailtjes die je ontvangt gewoon heel leuk met altijd een grappige tekst of tip.
Kortom: SUPER TEVREDEN!!!! Kan niet anders zeggen😀

natasja 01-06-2017 Via de website gekocht

snelle service

was een snelle en nette service ze hebben de koelkast voor mij neergezet op de plek waar die moest staan en de website was duidelijk met zoeken wat we wilden.

M vd Hulst 01-06-2017 Via de website gekocht

Service met een Glimlach

Even rondkijken, vergelijken en info lezen. Praktische tips en diverse keuzes.
Uitzoeken en bestellen maar. Erg makkelijke site, overzichtelijk en duidelijk.
Afspraak maken voor de bezorging geen probleem, half uurtje voor aankomst is er een belletje.
Naar de zolder, aansluiten, retour kapotte machine en verpakking nieuwe.
Als test wordt er een wasprogramma aangezet.

Kortom, een Glimlach is het zeker waard!

johan 01-06-2017 Via de website gekocht

super service

omruilen binnen 30 dagen en 1 dag toch terug -Heel tevreden over informatie en contact en nieuw product.
Alleen telefoon duurt wel even qua tijd.

geenideewatditis 01-06-2017 Via de website gekocht

vroeger was het beter

Ik ben in het verleden goed geholpen, maar de service wordt steeds slechter. wanneer ik naar de website ga, doet die er heel lang over om actief te worden. Ik wordt gewaarschuwd dat de website het niet doet door een lang script. Het is gewoon niet meer leuk om op deze site te bestellen. Dan wordt er gezegd dat je de volgende dag je spullen krijgt. Dit is gewoon niet zo. Maandag besteld, donderdag geleverd. Het is jammer. Het was goed, maar het is nu waardeloos. Moet ik weer opzoek naar een andere webwinkel.

Hey,

Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te horen dat je door de laatste ervaring minder vertrouwen in ons hebt. Voor zover wij weten, werkt onze website prima op zijn normale snelheid. Als je hier vaak last van hebt, willen wij natuurlijk wel graag van je weten op welke browser je hier last van hebt en welk script je te zien krijgt. Op die manier kunnen wij dit namelijk oplossen. Wat betreft jouw levering, hebben wij in de afgelopen week erg veel last gehad van een grote storing en onverwachtse drukte bij PostNL. Om die reden, waren er een heleboel pakketten later dan verwacht en daar willen wij uiteraard onze excuses voor aanbieden. Als je hier zelf nog opmerkingen of vragen over hebt, horen wij ze uiteraard heel graag van je. Op die manier kunnen wij ons alleen maar blijven verbeteren. We hopen gauw van je te horen.

Lucas 01-06-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Webshop is gebruikersvriendelijk en geeft veel informatie over artikel, levering en betaling.
en alles is in orde qua levering en ingebruikname van de stofzuiger

André 01-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Zelfs bij de Mediamarkt krijg je betere service

Voor de goede orde, als ik een nul had kunnen geven dan had ik dat gedaan.
Januari laptop van €800,- gekocht. In april boot loop, start dus niet meer op. Teruggebracht en na twee weken ' gerepareerd', d.w.z. image opnieuw geïnstalleerd. Met alle ongewenste bloatware. Niemand kan of wil vertellen wat de oorzaak was. Weinig vertrouwen in de oplossing - los nog van het simpele feit dat een laptop twee weken weg is om een nieuw image te installeren - en ook de voorspelling gedaan dat het probleem zich binnen twee maanden opnieuw zal voordoen.
En wat blijkt? Binnen een maand zelfde probleem.
Vandaag wederom terug. Deze keer
om de koopovereenkomst te ontbinden. Dat lijkt mij het beste voor beide partijen, maar verantwoordelijke manager verschuilt zich achter de regels die hij heeft opgelegd gekregen en is alleen bereid de laptop opnieuw ter reparatie aan te bieden; mag hij namelijk drie keer doen. Vertrouwen hierin is, gezien boven beschreven ervaring, nul komma nul. Ben dus wederom twee weken de laptop kwijt, ben dan weer een dag bezig om alle onzin van het image te halen en de gewenste software te installeren om na een maand weer in de winkel te staan met hetzelfde probleem.
Dat hele proces moet ik dan nog een keer doorlopen voordat koopcontract wordt ontbonden. Kost mij maar ook Coolblue, onnodig veel tijd. Gaat ook gebeuren want ook manager gaf non-verbaal aan geen vertrouwen te hebben in de geboden oplossing; hij wist precies wat de regels zijn waar hij zich aan dient te houden.
Alles voor een glimlach? Ammehoela! Regels zijn regels.

Officiele reactie van Coolblue 03-06-2017

Beste meneer,

Wat ontzettend teleurstellend dat u meerdere malen de laptop heeft moeten retourneren voor een reparatie. Het is spijtig om te lezen dat de meerdere reparaties telkens weer dezelfde problemen heeft veroorzaakt. U mag toch zeker van ons verwachten dat een reparatie zorgvuldig wordt uitgevoerd waardoor wij onze klanten niet meer belasten met nog meer problemen en overbodige tripjes naar de winkel. Onze oprechte excuses voor de afhandeling.

Uit uw review kunnen wij opmaken dat de manager heeft uitgelegd hoe een reparatieproces wordt behandeld. De koopovereenkomst kunnen wij alleen ontbinden nadat een product drie keer eerder is gerepareerd. Hier kunnen wij helaas ook niet van afwijken. Gelukkig hebben wij dit uiteindelijk wel voor u kunnen doen nadat het proces nogmaals is voorgelopen. Het geld kunt u zo snel mogelijk op uw rekening verwachten.

Mocht u nog andere vragen hebben, dan horen wij het graag.

Qtie 01-06-2017 Via de website gekocht

Handig en leuk!

Er stond op de site dat als ik het zou bestellen, het de volgende dag in huis zou zijn en dat was helemaal waar! Snelle, goede levering, echte samsung oortjes en geen namaak en een goede service! Dit zie je niet op bol.com hoor! Toen ik het had besteld kon je kiezen voor wachttherapie en er was zelfs een youtubefilmpje van een uur met een wachtliedje. Ik vond dit erg leuk bedacht! Ook is de envelop waarin de oortjes kwamen met leuke teksten versierd en krijg je tips over je product via de email. Gewoon super dus!

Jan 01-06-2017 Via de website gekocht

Beter dan winkel

Geen geneuzel over extra betalen voor bezorgen en op zolder plaatsen en ook nog voordeliger dan de electrowinkels,ik ben om

Arjan Janse 01-06-2017 Via de website gekocht

Inmiddels vaste keus bij internetbestellingen

Obsessieve klantvriendelijkheid wordt beloofd en waargemaakt. Daarnaast heel fijn dat je tot 23:59 kan bestellen voor levering de volgende dag, zelfs op zondag!

Momenteel houden we aan: als je het op Coolblue kan kopen dan doen we dat.
Zo zie je maar dat als je je klanten goed behandelt het succes vanzelf komt.

Lennaert Bakker 01-06-2017 Via de website gekocht

Eerste keer besteld, helaas nooit meer

Schone schijne mbt levertijd. Jullie zeggen volgende dag leveren maar op maandag besteld en eerste leverdatum was donderdag. Zonder communicatie!

Beste meneer Bakker,

Wat onwijs vervelend om te moeten zien dat we onze beloftes niet waar hebben kunnen maken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, daarvoor dan ook onze excuses. De afgelopen dagen hebben we te maken gehad met een uitzonderlijke vertraging van onze pakketjes vanwege een storing bij de vervoerders. Hiervan is hoogstwaarschijnlijk ook jouw pakketje de dupe van geweest. Hopelijk is alles in orde ondertussen, anders kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Jonathan 01-06-2017 Via de website gekocht

Top!

Snel geleverd, prima prijs ivm de gratis verzending. Ben tevreden met het product. Altijd mooi om 2 voor de prijs van 1 de eerste krijgen.

Lizette 01-06-2017 Via de website gekocht

snelle service

Snelle service, makkelijk geregeld, Leuke aanbieding. Fijn dat je tot s'avonds kan bestellen en het gewoon de volgende dag al in huis kan hebben.

Lotje 01-06-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering .Plus de kwalitijd

Voor de goede kwaliteit van de producten .snelle levering .en goede service
klantvriendelijk heid ,heb ik ook mogen ervaren bij mijn vorige bestelling

Slechte service, product niet geleverd! 01-06-2017 Via de website gekocht

Niet voldaan aan leveringsvoorwaarden

Mijn tv heb ik afgelopen zaterdsg besteld en deze zou initieel afgelopen maandag tussen 15 uur en 20 uur worden geleverd. Via de meegestuurd track and trace kon ik de bestelling ogenschijnlijk volgen. Omstreeks 15 uur diverse malen gekeken op de track and trace en toen was de koerier Jorn pas op weg naar levering 21 terwijl mijn levering pas als 45e zou plaatsvinden. De koerier leek voorts niet echt op te schieten. Rond 17 uur thuisgekomen. Rond 17.30 uur weer de track and trace gecheckt en toen stond er ooeens dat de levering was mislukt omdat ik niet thuis was. ????? Dat kan niet waar zijn. Heb ik dan ook de SMS gemist die volgens jullie order bevestiging een half uur van tevoren zou worden verstuurd?? Telefoon gecheckt, maar nee hoor, geen SMS! Vervolgens naar de postbus gelopen en daar trof ik wel een kaartje aan van dynamic waarop een andere koerier stond dan op de track and trace en een tijd van 15.55 uur. Hoe kan dat?? Rond dat tijdstip was koerier Jorn immers niet eens in de buurt van levering nummer 45!! Toen vond ik dit al een hele rare gang van zaken maar ik heb echter besloten om dit nog nog niet te melden omdat ik meteen een andere afspraak voor levering kon maken online.

Aangegeven dat ik de levering graag woensdag 31 mei zou willen ontvangen. Van deze afspraak ook vrijwel direct een bevestiging ontvangen. Onze tv zou tussen 8 uur en 20 uur worden geleverd!

Inmiddels is het donderdag 07.05 uur en ik heb nog niks binnen!! Jullie klantenservice gisteren al diverse malen gebeld maar daar zijn lange wachtrijen!!

Je zou van een bedrijf dat als slogan heeft alles te willen doen voor een lach wel wat anders mogen verwachten! De gegeven track and trace informatie klopt niet, heb geen SMS gehad afgelopen maandag en mijn product is tot op heden niet geleverd. En daar heb ik als klant geen begrip voor!

Nu ben ik enkel nog geinterresserd wanneer mijn tv nu wel ECHT word geleverd en op welke manier jullie mij denken te gaan compenseren voor het niet voldaan aan de leveringsvoorwaarden.

Wat een Deceptie, zeer jammer deze gang van zaken!

Beste meneer/mevrouw,

Wat onwijs vervelend om te moeten zien dat je ons zo hebt ervaren. Het is dan ook absurd om te zien hoe lang je wacht. Daarvoor onze oprechte excuses. Door de afgelopen dagen is drukte zo ver opgelopen, dat onze reactie eronder heeft moeten lijden. We snappen dat dit voor jou natuurlijk niet uit moet maken, maar dit heeft ervoor gezorgd dat alle communicatie extra lang duurt. Wat betreft de leveringen. deze zijn inderdaad vaak mislukt. Dit zouden we graag verder uit willen zoeken, dus als je contact met ons op zou willen nemen, gaan we dit meteen doen.

Barbara 01-06-2017 Via de website gekocht

COOLBLUE DOES IT FOR YOU !!

Dit is de derde keer dat wij een grotere aankoop bij Coolblue doen en wederom.....
Een dikke 10 plus voor de vriendelijke, snelle en correcte service !!
Bedankt mannen !!

Maud 01-06-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!

Ik moest een wasmachine hebben en heb voor coolbleu gekozen omdat zij de wasmachine gratis kwamen bezorgen en je oude gratis meenemen. Heb hem savonds besteld en was de volgende ochtend al in huis aangesloten en testwasje aangezet enal. Hele vriendelijke bezorgers ook. Besloten dat de oude wasmachine niet weg moest maar werd wel voor ons naar beneden getild

Mark 01-06-2017 Via de website gekocht

Matig

Was kapotte wasmachine geleverd, en daarna ging het niet helemaal zoals je hoopt/hoort. Na dat ik een dame aan de telefoon heb gehad werd het eigenlijk alleen maar erger, en werd het door die dame dus ook zo gestuurd dat ik me hele bestelling van 700+€ heb geannuleerd. Gaat sneller om te annuleren en opnieuw bestellen, dan in hun spel mee te gaan

Beste Mark,

We vinden het ontzettend naar om te moeten zien hoe je ons hebt ervaren. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Daarvoor dan ook onze excuses. Wanneer een wasmachine kapot geleverd wordt, kun je altijd verwachten dat we hem zo snel mogelijk vervangen. Hopelijk is het uiteindelijk goed afgelopen. Mocht dit nou niet het geval zijn, dan horen we dat natuurlijk graag.

Patrick Handels 01-06-2017 Via de website gekocht

Helemaal toppie!

Een nieuwe tv aangeschafd, ondanks een dag latere levertijd in verband met een storing (tja dat kan overal voorkomen plus ik had gewoon voor standaard gratis levering gekozen dus wat wil je) helemaal tevreden. De dag dat het toestel geleverd zou worden rond 11 uur s'ochtends netjes geïnformeerd dat het toestel ivm een storing afgelopen nacht een dag later geleverd zou worden. Normaal krijg je ook nog een e-mail met track & trace maar dat was door die storing ook niet het geval, via Facebook chat naar barcode gevraagd en kreeg alsnog netjes een link en de mededeling dat het pakket tussen 14 en 16 uur geleverd zou worden. Enige minpuntje is dat de voet van de tv aan de achterkant licht beschadigd is, wat mij niet uitmaakt daar je het toch niet ziet. Daar ga ik hem ook niet voor retourneren ofzo. Maar toch... ik las al dat anderen die via Coolblue bestelden ook al konden zien dat het apparaat niet "nieuw" was en een andere klant deze waarschijnlijk geretourneerd heeft. Nou is zo een lichte beschadiging geen probleem zeker in dit geval niet daar het aan de achterkant van de voet zit die je niet ziet en daar ik hem straks toch waarschijnlijk ophang. Maar ik zou toestellen als ze retour komen grondig controleren, en eventuele kopers wel hierover informeren of ze hier bezwaar tegen hebben en ze eventueel een tegemoetkoming aanbieden. (nogmaals mij maakt het niet uit, het is dan ook geen toestel van 2000 euro maar toch...)

A.Detmers 01-06-2017 Via de website gekocht

Niet zo beste servise

De Klanten service reageert nergens op niet per mail of telefonisch, krijgt totaal geen antwoord. Als je eenmaal wat heb gekocht en betaald maakt het Coul Bleu niets meer uit wat er daarna gebeurt met de aankoop.
En verwijzen heel gemakkelijk naar die gene die het moet bezorgen, en doen geen enkele moeite om de klant te helpen, en reageren nergens meer op slechte zaak

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzetten treurig om te moeten zien dat jouw ervaring met ons zo negatief is gebleken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, en zeker niet wat men van ons kan verwachten. De afgelopen dagen was er bij ons sprake van een immense drukte doordat vele vervoerders te kampen hadden met storingen. Dit heeft natuurlijkerwijs ook invloed gehad op onze reactie tijd, daarvoor dan ook onze excuses. Hopelijk is alles uiteindelijk goed gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, kun je natuurlijk altijd bij ons terecht.

Denzo 01-06-2017 Via de website gekocht

Het is cool en not zo blue!! I love you

Ben erg blij met het product wat ik heb gekocht!! Had nooit gedacht dat het zo makelijk ging verheug me ook op de volgende aan koop

Frans Scheijven 01-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Coolblue is voor ons de beste webwinkel,prijs is altijd goed en de service is perfect. En het is bij Coolblue online super fijn schoppen maar vooral vertouwen kopen.Dat moet met online maar afwachten of je het product dat je koopt ook thuis gestuurd krijgt.Met Coolblue hoef daar niet over in te zitten.

Fred 01-06-2017 Via de website gekocht

Dikke deuk in de goede indruk die ik had.

Heb je een koffieapparaat Nespresso van 70,= Gaat kapot dus volg je de aanwijzingen via de site wat een snelle service beloofd. Opgestuurd via PostNL met T&T code. Pakket na 4 dagen nog steeds kwijt. Aangezien een reparatie waarschijnlijk meer kost dan de nieuwprijs zou je verwachten dat Coolblue haar naam hoog houdt en een nieuwe stuurt. Nee hoor. Fabrikant gaat repareren en kan drie weken in beslag nemen. Dus 3 weken koffieafkickverschijselen.

Beste Fred,

We moeten zeggen dat we het ten zeerste betreuren wanneer we zien dat je al zo lang wacht op je koffiezetapparaat. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling, echter moet wel worden gewezen op het feit dat wij geen controle hebben over pakketten die vanuit klanten naar ons worden gestuurd. Wanneer dit wel zouden hebben, zouden we hier uiteraard meer voor je hebben betekend. Verder heeft de fabrikant ook inspraak wat betreft de reparatie, daarom kunnen wij je niet zomaar voorzien van een nieuw apparaat. Hopelijk wordt het koffiegebrek je niet al te veel, maar wij zullen ons inzetten om het apparaat zo snel mogelijk te repareren.

Marcelfo 01-06-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Duidelijke uitleg op de site over het product.
Ook heel klantvriendelijke service, niet alleen voor de levering, maar ook voor het retourneren indien nodig.
Ook de herkenbare blauwe Coolblue doos is een leuke eyecatcher.

Lizzy 01-06-2017 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht, uitstekende service!!

We moesten een nieuwe wamachine hebben dus wat rondgekeken. Uitgekomen op coolblue, en dit was de eerste keer bestellen hier. Ik ben zeer te spreken over de gebruiksvriendelijkheid en service van coolblue! En de TIP om de bezorger te verassen.... coolblue, dikke pluspunten voor jullie!! Ik heb me rot gelachen

Paul Walther 01-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Overzichtelijk site gemakkelijk te bestellen en snelle levering ook op zondag
Ik kan hem bij iedereen aanbevelen.

Raijmond 01-06-2017 Via de website gekocht

Aspraak niet nagekomen

tot 2x toe een afspraak gemaakt, echter 2x niets geleverd!! Hier blijkt uit dat afsprak is afspraak dus niet klopt.

Bas 01-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

's Avonds besteld, volgende morgen om 9:00 in huis. Daarnaast werd het artikel gelijk op de plaats van bestemming gezet door de bezorgers.

Jasper 01-06-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Topzaak met dito service!

Goede service in de winkel in rotterdam. Wachten duurde wel lang voor de maandagochtend. Medewerker goed geholpen bij de keuze van een nieuwe televisie en ook nog eens de volgende avond gratis thuisbezorgd!

jolanda 01-06-2017 Via de website gekocht

Super goede service

Via google kwam ik op de site terecht,
na 18,00 uur een wasmachine gekocht, de dag erna werd hij al geleverd, super

BWo 31-05-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering!

Bestellen en volgende dag al thuis! Prima service dus en het artikel voldoet ook uitstekend! Goed en veilig verpakt kan niet beter!

BKdD 31-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

Alles gingen spoel, vanaf bestelling tot levering. De stappen voor het bestelen en de website is gebruikersvriendelijk.

Lieneke Knuyt 31-05-2017 Via de website gekocht

Snel bezorgd

Alles is perfect bezorgd. Je zag niet dat het een tweedekansje was. De bezorging was iets uitgesteld, maar dat werd netjes per mail gecommuniceerd.

R.S. 31-05-2017 Via de website gekocht

Binnen 24 uur een nieuwe laptop!

Het was voor mij gewoon heel makkelijk. Via tweakers.net laptops vergelijken en er één uitgezocht die bij coolblue verkocht werd. Ik had de laptop met spoed nodig, omdat ik een deadline had en mijn oude laptop er plotseling mee ophield. Dan is het toch super dat ik binnen 24 uur tijd al aan de slag ben op een nieuwe laptop?! Ik bestelde 'm zondag rond 23u, had 'm maandag rond 19:30u in huis en rond 21:00u diezelfde avond, was ik erop aan het werk! Ik kon zelf de avond bezorgtijd kiezen (gratis bezorging tussen 18 en 22 uur), kreeg een SMS met de verwachte bezorgtijd tussen 19:25 en 21:25 uur en om rond 19:30 uur stond de bezorger voor de deur. GEWELDIG!

Marc 31-05-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk, snel en een goede scherpe prijs

Ik heb voor Cool Blue gekozen omdat ik er van bekende alleen maar goede dingen over hoor..
Mijn Tv was kapot gegaan en ik had per direct een nieuwe nodig, je weet hoe dat gaat.
Een mooie Samsung tv besteld en hij was de volgende dag al inhuis.

Over de 2 jaar garantie kan je ook niks zeggen.
Super kwaliteit tegenover een eerlijke scherpe prijs.

Familie Roeling 31-05-2017 Via de website gekocht

Prima levering

De keuze was goed te maken met de mogelijkheden op de website. De bestelling was ook snel gedaan.En een hele snelle levering. De oude wasmachine was echt aan vervanging toe. Top dat deze ook meteen is meegenomen. Die willen we niet meer terug zien.
Bij het eerste gebruik werkte het meteen prima, en is hij stil genoeg om naast de kamer van mijn dochter te staan.