Deze score is berekend op basis van 2793 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Geert 02-10-2017 Via de website gekocht

Prima service en levering

Snelle levering en perfecte communicatie. Koelkast werd op de plek geplaatst en oude kast werd meegenomen.
Het enige wat ik nog zelf moest doen was het monteren van de handgreep van de deur.

Ik kan coolblue derhalve van harte aanbevelen.

Nino 02-10-2017 Via de website gekocht

geen goede oplossingen

laptop voldeed niet aan alle eisen dus terug gestuurd. daarna mail gekregen over niet bijbehorende lader, handleiding en orginele doos. De orginele doos bij het oud papier gedaan maar wel de lader en handleiding bijgevoegd bij terugsturing. daarna mails gekregen waar ik heel traag antwoord op kreeg en moest 25% van het aankoopbedrag terugbetalen. €150 voor een doos.

Officiele reactie van Coolblue 02-10-2017

Beste Nino! Wat onwijs vervelend om te moeten zien dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Het is natuurlijk nooit leuk als je laptop niet aan alle eisen voldoet. Gelukkig, heb je bij ons altijd 30 dagen de kans om dit te testen. Echter, hebben we daar natuurlijk wel voorwaarden voor. Wel zo eerlijk. 1 van die voorwaarden is dat de originele verpakking behouden blijft. Natuurlijk kost de verpakking geen 150 euro, maar dat is ook niet het uitgangspunt. De laptop kan namelijk niet opnieuw verkocht worden zonder verpakking, en dat is de reden dat er 25% tegenover staat. Hopelijk is dit enigszins te begrijpen. Mochten er toch nog onduidelijkheden zijn, weet je ons te vinden.

RB 02-10-2017 Via de website gekocht

Prima!

Tv besteld, levering de dag erna, bezorging via Dynalogic. Er was een misverstand op track & trace over de afwerking van de levering, waardoor het leek alsof het product was bezorgd, wat niet zo was. Meteen telefonisch contact met klantenservice Coolblue die zeer begripvol was en alles zou gaan oplossen, en geen enkel blaam bij mij als klant legde.
Gelukkig werd de tv 45 minuten later alsnog bezorgd, met excuses van de bezorger over de fout met de track & trace.
Uiteindelijk dus met op de beloofde dag bezorgd, en goed contact klantenservice Coolblue.

V/D MEIJDEN 02-10-2017 Via de website gekocht

Goed product, maar geen legitimatie plicht bij aflevering?!!

Op zijn minst moet de klant zijn naam bekend maken (legitimatie nog beter) aan de bezorger zodat hij/zij de controle heeft of het pakket wel op het juiste adres wordt achtergelaten.

Marieke 02-10-2017 Via de website gekocht

Supersnel en fijne service

Snelle levertijd, goede retourvoorwaarden. Fijn dat je tegenwoordig kunt kiezen waar je pakje bezorgd moet worden, haal het liever zelf bij de supermarkt op dan dat ik moet hopen dat er een buurman thuis is. Retourneren gaat ook soepel.

Studente 02-10-2017 Via de website gekocht

Voor het eerst slechte service

Normaal gezien altijd zeer tevreden van Coolblue, deze keer echter niet. Maandag cartridges voor mijn printer besteld, 30 september als leverdatum gekozen. Deze zijn niet geleverd. Vandaag vertrok ik weer op kot dus nu zit ik een week zonder inkt.. Hopelijk wordt het snel geleverd en is de service volgende keer beter!

Erwin 02-10-2017 Via de website gekocht

Belofte de volgende dag geleverd niet nagekomen

De belofte volgende dag geleverd is niet nagekomen. De 2e keer is dit, weer te wijten aan PostNL volgens Coolblue. Tja misschien andere bezorgingsmaatschappij. Hou dus rekening mee dat het wel wat langer kan duren.

Beste Erwin,

Wat onwijs jammer om te zien dat de levering voor de tweede keer is uitgesteld. We kunnen ons voorstellen dat je hier niet echt op zit te wachten. Vooral omdat wij beloven binnen 1 werkdag te leveren. Wij streven daar natuurlijk elke dag naar, maar zoals je zelf hebt ervaren, lukt dit niet altijd. Hopelijk zien we je wel terug, zodat we het tegendeel kunnen bewijzen.

Johnny Herman 02-10-2017 Via de website gekocht

Goed en snel geleverd

Overzichtelijk en goed duidelijk beschreven en makkelijk te vinden artikelen.Goed en makkelijk te vinden webside.

natascha 02-10-2017 Via de website gekocht

snelle service en goed advies aan de telefoon

goede snelle service en fijn geholpen aan de telefoon . Product zal goed verpakt en ben op de hoogte gehouden van de zending

Maartje 02-10-2017 Via de website gekocht

Fijne koelkast

Wat een fijne koelkast en vriezer voor een persoon!! Heerlijk veel ruimte en best wel stil. Vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag al bezorgd. Hele leuke service alles heel netjes gedaan en ze namen de oude zo mee. Ze hebben zelfs nog de vloer mee droog gemaakt omdat de oude lekte. En trouwens ook goede humor op de klantenservice! En de hoogte is ook een plus want je kunt er prima een oven op kwijt. Ben echt heel blij, dank jullie wel!

W. Grootendorst 02-10-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Philips koffie app 4000/4050

Geweldig apparaat prima koffie (expressie -cappuccino macchiato makkelijk schoon te maken. Dus een apparaat die aan te bevelen is.

door 02-10-2017 Via de website gekocht

prima deskundige service

nog nooit in een winkel geweest, prima website waarop alles te vinden is. wanneer hulp nodig is wordt er geduldig samen met een deskundige medewerker naar de beste oplossing gezocht, telefonisch contact geeft een vertrouwd gevoel, kwam bij mij over net als de ster reclame, warm, geïnteresseerd vertrouwd.

Anwar 02-10-2017 Via de website gekocht

Netjes afgeleverd en aardige bezorgers!!

Veel kennis en kunde aanwezig, zeer klantvriendelijke bezorgers! Een dikke 10! Ze hebben mij ontzorgd door middel van het aansluiten van de wasmachine, en handige tips te delen!

Clemens 02-10-2017 Via de website gekocht

Prima service !

Koelkast besteld via CoolBlue. Vooral de aflevering was TOP !! Wel helaas wat laat: zaterdagavond om 19.00 Uur, maar de opwinding over de mooie nieuwe Samsung koelkast was er niet minder om. Helaas door al deze opwinding een fooi vergeten te geven aan beide heren die dat zeker verdiend hadden. Sorry !

Klazien 02-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service !

Supersnelle levering telefonisch altijd direct bereikbaar keurige medewerkers begripvol als het nodig is en lossen evt problemen zo snel mogelijk op
Zeer concurrerend met de prijs van alle artikelen ook met veel meer toegevoegde informatie van het produkt dan andere aanbieders op internet
Als er meerdere wachtenden voor u zijn aan de telefoon weten ze dit met wat subtiele toegevoegde humor toch wat aangenamer te maken zodat nog wat wachten niet meer erg is Bezorgers zijn uiterst bekwaam, vriendelijk ,flinke sjouwers en zeer hulpvaardig
De telefonistes maken helaas wel fouten in evt toezeggingen en het juiste adres noteren [!!!] dat is erg slordig anders was het een dikke vette 10 geweest !

Kim uit Gendt 02-10-2017 Via de website gekocht

Coolblue is top!

Voor de aanschaf van onze tablet gekozen voor Coolblue. Goede service, fijne bestelwebsite, snelle levering, goed verpakt in de herkenbare blauwe doos en een uitgebreid aanbod. Blij met de keuze voor Coolblue.

contr.decocker 02-10-2017 Via de website gekocht

Super Service

Ik wenste bij mijn bestelling een kortingcode toepassen, maar deze bleek enkel geldig te zijn op de Nederlandse site. Een mail naar de klantendienst zorgde voor een snelle afhandeling. Deze regelde de bestelling rekening houdend met de kortingscode. Ik kreeg dan enkel nog een betalingsopdracht. De volgende dag had ik mijn bestelling al.

Karel 02-10-2017 Via de website gekocht

Op alle fronten: fantastisch

Klantvriendelijkheid, deskundigheid, snelle service, track en trace (ook bij retourneren)
communicatie op alle fronten, de voortgang van de bestelling

Rini Klink 02-10-2017 Via de website gekocht

Geen coolbleu service waardig

Is bezorgd door Post NL, dus zit ik met een oude TV die niet meegenomen wordt. Dus moet ik deze zelf gaan afvoeren

Beste Rini,

Wat leuk om te zien dat je bij ons een nieuwe tv hebt besteld. We kunnen ons voorstellen dat je graag je oude tv kwijt zou willen. Echter, lukt dit inderdaad niet wanneer de nieuwe door PostNL is geleverd. Je kunt hem natuurlijk wel naar ons opsturen, dus mocht je dat willen, kan dat altijd. Neem dan even een kijkje op de volgende pagina: https://www.coolblue.nl/klantenservice/2121/informatie-over/coolblue-recycling.html

Airine 02-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en goede uitleg per telefoon

Levering was mooi op tijd en in goede conditie. De klantvriendelijkheid voor de telefoon was ook zeer goed je krijgt de keus voor een 2e keus product is ook een mooie optie maar niet mijn keus.

Lisa 02-10-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige service!

Een halfjaar geleden kocht ik in de winkel een nieuwe laptop. Nu een paar dagen geleden ging de laptop met geen mogelijkheid meer aan. Toch maar langsgegaan in de winkel omdat de accu er niet zelf uit te halen was. In de winkel bleek dat de laptop helemaal vastgelopen was. Een aantal kleine schroefjes verder was de accu eruit en eenmaal weer erin, werkte de laptop weer. Snel geholpen en goede service, helemaal top!

Floor Bloem 02-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte Service!

Goede site met goede zoekfunctie en informatie. De dag daarna werd al bezorgd. We wisten ruim op tijd hoe laat Coolblue zou komen en er werd ook nog eens een half uurtje van te voren gebeld. De (zware) wasmachine is zonder enige opmerking twee verdiepingen naar boven getild, goed geplaatst en de oude (nog zwaardere) machine is twee verdiepingen naar beneden gesjouwd. Hele aardige jongens. Verpakkingsmateriaal is meegenomen en eerste handeling ('droog' draaien van de machine) werd aangezet. Met één woord: fantastisch.

Anika 02-10-2017 Via de website gekocht

Alles is top!

Coolblue is een fijne shop! Bestellen gaat perfect, je wordt goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is en de levering is ook perfect!!

Ank 02-10-2017 In de winkel gekocht
Hoogstraat Rotterdam

Geweldige service/winkelmedewerker, vervolg was knudde!

Ging met m'n zus een mobieltje kopen, en kocht zelf een nieuwe TV....
De winkelmedewerker was top! Een 10! Het vervolg was knudde, een 2! Bezorgdatum verkeerd!, nietszeggend mailcontact!, geen oplossing aandragend, moest het zelf maar oplossen. Het vervolg was, dat m'n TV savonds om 21u toch werd bezorgd, en nu een week lang ingepakt in m'n keuken staat. Niet de 1ste keer, 3 maanden geleden ging ook alles fout, /na aankoop/ van m'n koelkast. Dus service en transport afdeling moeten veel/veel beter!

Henkie1 02-10-2017 Via de website gekocht

De shop is duidelijk, veel merken,overzichtelijk en goede beschrijvingen. Perfect op tijd geleverd door twee hele vriendelijke jongens, die ook nog vroegen of we nog uitleg wilde. Alles was duidelijk voor ons en we hebben ze hartelijk bedankt.

Joris Jaspers 02-10-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk service, maar onterecht niet juist geplaats

Selectie en bestelling via site ging prima, mede door goede recensies Coolblue gekozen.
Eigen berekening van breedte van wasmachine gaf aan dat plaatsing langs koelkast goed moest gaan.
Helaas bij levering (waar ik niet bij was) werd aangegeven dat koelkast van zijn plek moest om wasmachine te kunnen plaatsen en werd vervolgens midden in de keuken achtergelaten.
Medewerker wilde wasmachine dwars verplaatsen en had niet door dat de dieptemaat groter was dan de breedte maat. Met kwartslag draaien paste de wasmachine makkelijk langs de koelkast en hebben dit 's avonds dan maar zelf gedaan (zonder steekwagen of hulpmiddel).
Jammer dat enige gevoel voor maatvoering ontbrak bij de Coolblue medewerkers.

Beste Joris,

Wat onwijs naar dat de wasmachine niet naar behoren is geplaatst. We kunnen ons voorstellen dat je dit niet in gedachte had toen je bij ons een bestelling had geplaatst. Daarvoor dan ook onze excuses. We streven er altijd naar om het beste naar boven te halen in onze bezorgservice, helaas lukt dit niet altijd. Hopelijk zien we je snel terug zodat we kunnen laten zien hoe het wel moet. Mocht je nog ergens anders mee zitten, horen we dat graag.

Puk 02-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, goede prijzen, goede bezorging!

De winkel levert zoals ze zeggen, de prijzen zijn reeel en eerlijk en als de service nodig is dan word je probleem ook echt opgelost!

Niek 02-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

S'avonds 10 uur besteld, de dag erop al in huis precies op de tijd dat werd geschat! 👍
De koptelefoon zelf bevalt ook super, lekker vol geluid en makkelijk te verbinden met de smartphone.

Henry 02-10-2017 Via de website gekocht

Gewoon een prima web winkel

Als ik iets zoek kijk ik altijd op coolblue.nl, ze hebben alles, leveren de volgende dag (of zelfs dezelfde) en ik kan mooi mijn tijd aan iets anders besteden. Ik hoef me geen zorgen te maken over de levering en of er verzendkosten bij komen. Gewoon een prima web winkel!

Marco Teunissen 02-10-2017 Via de website gekocht

Het klopt gewoon allemaal!!!

Het hele proces van het uitzoeken van het product, het kopen hiervan en de uiteindelijke levering van het product ervaar ik met een glimlach op mijn gezicht. Coolblue jullie zijn top....

Nick 02-10-2017 Via de website gekocht

Ongekende service en product kennis

Coolblue heeft ongekende service. De down to earth service is so vriendelijk en simpel dat je je meteen op je gemak voelt. Of je nu iemand aan de telefoon hebt of via de chat spreekt, de product kennis is ongekend.

marco 02-10-2017 Via de website gekocht

snelle service

ivm prijs wezen kijken op de site van coolbkue. lastig uitzoeken of het toestel fsk had. verder minpunt dat je via aanmelden nieuwsbrief korting kan krijgen maar dit dus niet in de nieuwsbrief staat

Jeni 02-10-2017 Via de website gekocht

Alles conform afspraak

Ik heb mijn smartphone van Huawei (P8 Lite 2017) bij Coolblue gekocht. Sowieso al op aanbeveling van een vriendin (zij was ook tevreden over Coolblue), maar inmiddels mag ik mij ook rekenen tot de tevredenen. Alles is zoals Coolblue op haar website zegt. De betaling ging prima, het pakketje werd conform afspraak geleverd (en netjes en veilig verpakt). Ik kan niet anders zeggen, dan dat Coolblue betrouwbaar en veilig is om je aankopen te doen. Ik zal hier zeker vaker terugkomen!

sjer 01-10-2017 Via de website gekocht

Je-weet-waar-je-aan-toe-bent-service

Service waarbij je precies weet waar je aan toe bent. In mijn geval was de sleeve in eerste instantie niet verkrijgbaar. Ik heb mezelf op de mailing list laten plaatsen om op de hoogte gehouden te worden gehouden wanneer de sleeve weer op voorraad zou zijn..Eenmaal binnen kreeg ik direct een mail en kon ik bestseller. Het track and trace system hield me prima op de hoogte van de status. Enige minpunt was de service bij het afleverpunt: jumbo. Het duurde een halfuur voordat ze mn pakketje hadden gevonden.

Van Dyck Inge 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service , vriendelijke leveranciers.

Deze shop is doodgewoon een superleuke shop. Je vind er veel, hebt veel keuze. Goede uitleg en de reviews van de consumenten helpen je een handje verder om een keuze te maken. Zeer snelle stipte levering en plaatsing. Vriendelijke leveranciers. Top wasmachine gekocht. Voldoet aan alle eisen.

Marion 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goed ingepakt

Mijn reden om telkens opnieuw voor Coolblue te kiezen is simpelweg dat het makkelijk en snel werkt. Het is niet de goedkoopste winkel, maar de service die er tegenover staat vind ik het meer dan waard. Er zijn weinig (web)winkels die zo'n uitgebreid filtersysteem hebben dat echt is toegespitst op een bepaalde productcategorie.
Mijn pakket werd de volgende dag bezorgd en alles werd op tijd aan mij gemeld. Je kunt op zo'n korte termijn namelijk moeilijk een hele dag thuisblijven, dus gelijk een track en trace code erbij. Helemaal goed.
Artikel was stevig ingepakt en voldoet verder aan alle eisen.

Bert 01-10-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar, prima prijs

Coolblue heeft een zeer breed assortiment, heeft prima prijzen en een snelle levering.
Eigenlijk bestel ik online altijd bij Coolblue.

Bep Hehl 01-10-2017 Via de website gekocht

Ik ben heel blij met Cool blu!!!!

Ik heb Cool Blu gekozen! Omdat ze het op tijd levert En
in hele goed staat Ik ben blij Ik ga zeker weer verder winkelen
En bestellen

Belinda 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Mijn laptop was stuk en moest met spoed en nieuwe laptop aanschaffen. Door de snelle levering van Coolblue was dit geregeld en had ik optijd een betaalbare en nieuwe laptop.

Sven 01-10-2017 Via de website gekocht

Wat een snelheid!

Iets voor middernacht een nieuwe wasmachine besteld, en de volgende ochtend, iets voor negen, draaide de eerste was reeds. Netjes afgeleverd en aangesloten. Kortom prima service.

E Schneider 01-10-2017 Via de website gekocht

super!

De heren waren er op de afgesproken tijd met beiden een zeer vriendelijke glimlach. Al met al hebben ze de nieuwe droger afgeleverd, uitgepakt, naar zolder gedragen, daar afgesloten en de oude droger van zolder naar beneden getild onder de 10 minuten. Zeer snel! Ik stond echt te kijken van de professionaliteit en klantvriendelijkheid van de medewerkers van coolblue. Echt top!

Lodewijk 01-10-2017 Via de website gekocht

Top!

Had per ongeluk verkeerde keuze gemaakt qua kleur. Zeer eenvoudig kunnen omruilen voor de goede. Perfecte service

Cindy 01-10-2017 Via de website gekocht

Super slechte klantenservice en levering

Ik heb een laptop besteld. Deze zou de volgende dag geleverd worden tussen 1200 en 1800. Ten eerste moest ik 6 uur lang wachten. Ten tweede kon de chauffeur mijn adres net alsof niet vinden. Het adres is heel makkelijk te vinden op Google Maps en zelfs een paar straten verder staat het al aangegeven. Het pakketje ging retour naar Rotterdam en zou pas 2 dagen later geleverd worden. Super slecht! Ze weigeren voor je te bellen naar de bezorger en bieden geen enkele oplossing. Ik betaal niet over de €1000 voor een waardeloos bedrijf. De bestelling annuleren zou nóg langer duren. Ook hierin bieden ze geen service. Met andere woorden, lekker bestellen bij bol.com. Zij leveren de volgende dag wél.

Officiele reactie van Coolblue 01-10-2017

Beste Cindy,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat jij zo'n nare ervaring hebt gehad met ons. Dit is zeker niet de bedoeling en ook niet de service die jij kan en mag verwachten van ons. Hiervoor onze excuses. We willen dit dan ook erg graag voor jou uitzoeken en bespreken met de onze bezorgers. Zou jij ons een e-mail willen sturen met jouw ordernummer en een korte toelichting naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij ons uiterste best doen om dit alsnog voor jou op te lossen.

Groet,

Patrick 01-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en veel op voorraad

Ik bestel al vaker bij Coolblue, van kleine dingetjes, zoals koptelefoon ed. tot vrij recent een Siemens vaatwasser. Deze had ik doordeweeks rond 15:00uur besteld en de volgende ochtend om 08:30 al in huis. Ook erg aardige bezorgers en tussentijds was ik ook goed op de hoogte gehouden van de levering. Wat mij betreft dus nog steeds super goede service en kan ik ook van harte aanbevelen.

Marjon 01-10-2017 Via de website gekocht

Top winkel met fantastische service

Ze zijn snel, jong en innovatief. Dat merk je met bestellen, maar ook als er iets niet helemaal correct gaat. Zo was mijn betaling blijven hangen. Je wordt snel te woord gestaan door iemand die enthousiast is en duidelijk uitlegt wat de stappen zijn. Ook de nazorg is goed geregeld. Kortom, een super fijne onlinewinkel met de behulpzaamheid en service van de winkel op de hoek. Top!

Esther van den Heuvel 01-10-2017 Via de website gekocht

Super snel!

Als je er met 3 jonge kids op donderdagavond 22u achter komt dat je wasmachine het heeft begeven, kun je het toch niet geloven dat er op vrijdagmiddag 14u alweer n nieuwe staat aangesloten op zolder!? Nou, bij Coolblue kán dat dus wel!! Hoé COOL is dát!?!

Theo 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Beste prijs, op voorraad, goede kwaliteit en snelle levering. Ik ben er erg tevreden over. Zeker een aanrader.

Jacqueline 01-10-2017 Via de website gekocht

Service kan beter

Om 7.00 uur 's morgens een berichtje ontvangen dat het product tussen 8.55 en 9.55 uur afgeleverd zou worden. Om 10.15 uur nog niemand gezien en geen bericht ontvangen. Toen ik op Internet ging kijken of ik kon bellen zag ik per toeval dat de aflevering was verplaatst naar het eind van de middag. Voor niets een vrije ochtend genomen en verplicht om ook nog een vrije middag te nemen.

Officiele reactie van Coolblue 01-10-2017

Beste Jacqueline,

Wat ontzettend jammer dat jij geen leuke ervaring met ons hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kan me goed voorstellen dat het alles behalve fijn is dat je een hele dag vrij moest nemen, in plaats van alleen de ochtend. Hiervoor mijn oprechte excuses. Zou jij, indien gewenst, jouw ordernummer en een korte toelichting willen mailen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij uitzoeken hoe wij dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Groet,

Karen 01-10-2017 Via de website gekocht

Ze hebben aan alles gedacht!

Het bestellen ging soepel, de bevestiging meteen en daarna wordt er ook bij elke stap meegedacht: bezorging in een kort tijdsbestek zodat je niet uren hoeft thuis te zijn, ze komen met genoeg mensen om alles netjes uit te pakken (ze nemen het afval weer mee!) en het plaatsen van het apparaat. Top!

vic huijgens 01-10-2017 Via de website gekocht

top service

alles keurig aangesloten en op zijn plaats gezet. zelf nog droger op wasmachine geplaatst keurig werk