Dierickx André 15-10-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat zij beloven de volgende dag te leveren ! Bij het afronden van de bestelling wordt deze 3 dagen later pas geleverd. Zeer misleidende reclame

Depapavan 15-10-2020

Duidelijke webshop met goede, nuttige informatie en veel reviews. Een aantrekkelijke prijs en de deal was beklonken! Heb de producten door omstandigheden nog niet gebruikt, maar dat komt nog wel.

Sdesmidt 15-10-2020

Super gebruiksvriendelijke shop, hele vlotte bestelling en levering met de fiets in een milieuvriendelijk verpakking. Ook vlot contact bij levering bij buren in overeenkomst. Kan enkel maar aanraden.

Olaerts-corthouts 14-10-2020

Ik ben content van levering en plaatsing. Ik had een Haier wasmachine. 1 juli mailde ik met de vraag een stuk te repareren. Ze komen half juli repareren, wat ze aan telefoon gemeld hadden en meedeelden dat dit direct hersteld werd. De werkman komt kijken maar is snel weer weg. Een onvriendelijke man. Hij ging doorgeven aan ce-repair wat de fout is. Op 31 juli heb ik opnieuw een afspraak maar niemand daagt op zonder melding. Daarbij heb ik zelf moeten bellen om navraag te doen. Het stuk was niet binnen waarop ik blijf bellen. Half september was het stuk nog niet gearriveerd. Maar ze zouden me die dag terug bellen. Ze bellen me zelf op met een stuk wat ze zelf gevonden hebben wat biet van Haier is. Dat vond ik niet oké. Ze komen een week later het stuk herstellen. Hierop zien ze dat de boel verbrand is. Ik vind dat ik recht heb op een nieuw machine, maar ze blijven hameren op herstellen van het machine. Ondertussen heb ik met een gezin van 6 al meer als 700 euro aan wasserette uitgegeven. Ik ben daarenboven superhero tijd kwijt. Kinderen die geen kleren hebben. Ik heb recht op een nieuw machine en vergoeding, wanneer ik dit meld, leggen ze de telefoon boos neer. 3 maanden zonder wasmachine is echt te ver. Garantie slecht, zeer ontevreden!! Vergeet niet om een bon te vragen bij herstel. Dit wordt gevraagd, maar heb dit niet gekregen en heb dus niets om aan te tonen. CE-repair vraagt hier nochtans naar. Ik word van hier naar daar gestuurd zonder resultaat. En elke afspraak moet je bijhouden als bewijs. Je krijgt dit enkel telefonisch maar niet op mail. Aanvankelijk zijn ze lief; maar spreken mekaar tegen. Ze beweren dat Haier een stuk gestuurd heeft, maar ze weten dat dit niet zo is. Ze lijken onder 1 hoedje te spelen en lijken niet te willen vergoeden dat moet. Ondertussen is mijn garantie al om... ik heb geen poot om op te staan. Schrijnend!!!

Beks 14-10-2020

Steeds snelle en perfecte afwerking van mijn bestellingen. Ben een trouwe en terugkerende klant

Samantha 14-10-2020

Besteld de avond ervoor en geleverd de morgens erna. Snelle levering en vriendelijke leveraar. Heel goed service.

Anne Rogge 14-10-2020

Zondag besteld, maandag tegen de middag was mijn bestelling er al. In de toekomst zal ik zeker nog gebruik maken van uw diensten.

Abigail 13-10-2020

De prijs-kwaliteit
De levering op zondag weet ik te waarderen
De aangekochte goederen werken pico bello

Herman Colpin 13-10-2020

Levering rampzalig zou op zondag geleverd worden maar niemand daagt op! Laat s avonds melding levering gecancelled
Levering op maandag zoals gemeld gebeurt ook niet maar uiteindelijk wel op dinsdag! 3 dagen tjuis vastgepind wazrvoor beste dank! Betaalt u hiervoor schadevergoeding? De leveranciers waarmee u werkt zijn ern ramp mss iemand anders zoeken

Trui 13-10-2020

Vlotte site, snel een keuze kunnen maken. De levering was zeer snel en correct. Heel erg tevreden dus !

Thomas 13-10-2020

Ik ben altijd zeer tevreden. Zeer snelle levering en goede klantenservice. Enkel heb ik een rijdje geleden wel erg lang moeten wachten op een herstelling van mijn lapotop

Marc 13-10-2020

goed maar de uitleg kan nog beter, er is al een vergelijk met producten mogelijk maar die uitbreiden zou leuk zijn

Ivan 12-10-2020

Altijd zeer goede service bij Coolblue. Snelle levering en duidelijke communicatie.

Jorojus 12-10-2020

In de namiddag besteld en de volgende dag geleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer het pakje zou aankomen. Topservice !

Danny B 12-10-2020

zeer vriendelijk ontvangst door uiterst professioneel een zeer behulpzame mensen

Storme Cindy 12-10-2020

Coolblue is zeer betrouwbaar! Ook hebben wij ons product rap mogen ontvangen. De informatie die bij de notebook stonden hielpen ons ook goed voorruit om een keuze te maken.

Frank 12-10-2020

Super service en vriendelijk. Verkopers die weten wat ze doen. Product in orde!

KrisDeSmet 12-10-2020

Ik ben doorgaans tevreden van CoolBlue en hier ook van CoolBlue, maar niet van partner Bpost hier.
Twee keer ben ik thuis gebleven en dan moet ik nu nog een 3de dag naar het postkantoor omdat zogenaamd niemand thuis was. Andere transportfirma's hadden nochtans wel keurig pakjes geleverd deze twee dagen...
Ik kocht een printer voor mijn bedrijf omdat vorige plots kapot ging en ik koos net voor CoolBlue omwille van de snelheid. Jammer dat Bpost dat hier verpest door jullie.

Erwin Nussbaum 12-10-2020

De levering is helemaal niet gebeurd op de dag dat voorzien was. Namelijk 9/10/2020. De godganse dag speciaal thuis gebleven en om 21:39 heb ik gebeld. Daar kreeg ik te horen dat er iets moet zijn fout gelopen. Nu kan ik nog wachten tot Dinsdag op de koop toe NOT HAPPY.

Peter 12-10-2020

Bestellen is simpel, beschrijvingen en reviews steeds in orde, en het belangrijkste: levering steeds de volgende dag. De enige webwinkel die dit kan hardmaken. Top!

Nico 12-10-2020

groot aanbod in alle cattegorieen en prijsklasses, goede leveringsopties en bij een retout words er ook niet moeilijk gedaan

Peter Franssens 12-10-2020

Snel, correct van prijs, wat moet een mens meer, website overzichtelijk en handig !!!

Ann Van Den Bossche 11-10-2020

Nieuwe Miele stofzuiger besteld op donderdag avond; deze werd de dag erna netjes geleverd. Beschrijving van het toestel op jullie website is accuraat en de reviews van andere klanten zijn ook een goede weerspiegeling van de pro’s en contra’s van het apparaat.

L. 11-10-2020

Coolblue biedt een zeer snelle leveringsservice. Toen het glas van mijn screenprotector van mijn gsm barstte, had ik de dag erna al een nieuwe. Top.

Christian uit Wervik 11-10-2020

Juist wat ik nodig had aan een scherpe prijs. Een zorgvuldig en snel levering. Chapeau !