Deze score is berekend op basis van 3462 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marco 21-07-2019

Pakje snel bezorgd en op de fiets! Goede service en humor. Aardige bezorger.

Gerda 21-07-2019

Snelle levering en top dat je op hoogte blijft via track en tracé over het tijdvak.

R Adema 20-07-2019

Goede website gebruiksvriendelijk. Snelle levering ,vriendelijke behulpzame bezorgers.
Prima prijs kwaliteit..

Jaap 20-07-2019

Ik was op zoek naar een goed scheerapparaat voor een redelijke prijs. De website van Coolblue is overzichtelijk. Ook werd aangegeven wat een goede koop was volgens Coolblue. Dat advies hebben we opgevolgd. Het bleek inderdaad een prima apparaat voor een redelijke prijs. Het scheerapparaat werd per fiets bezorgd. Dus ook goed voor het milieu. Ook werden we op de hoogte gehouden hoe laat het pakje bezorgd zou worden. We zijn helemaal tevreden.

jan te enschede 20-07-2019

vlotte levering
je hoeft geen uren te wachten tot ze komen
keurige bezorgers
alle afval gaat mee terug!!!

Cristine 20-07-2019

Prima personeel, gaan zuinig met de spullen om zeer beleeft geen op en aanmerkingen.
Bestel altijd bij coolblue gewoon een perfecte zaak/ website en betaalbaar.
Ook aan de telefoon luid en duidelijk en helpen je graag als er iets is, nooit een probleem.

simons 20-07-2019

zeer goed strijkijzer zeer te vrede gewoon de max zou het iedereen aanbevelen

G.Goossens 20-07-2019

Wij bestellen bij (Coolblue) een laptop met een numeriek (dit is een eis van ons) toetsenbord 15 inch voor 549 model Asus VivoBook F510QA-EJ148T dit is een nieuw model. De laptop kwam binnen, vol verwachting de doos geopend. Helaas geen numeriek toetsenbord.Terwijl dit wil op de foto's als in de omschrijving stonden op de site van coolblue . Klantservice gebeld en eerst begreep men niet wat een numeriek toetsenbord is, prima geen probleem, maar geef het aan als je het niet weet. Wij zouden een alternatief krijgen en die kwam er!
Wij kregen netjes een mail waaruit wij 4 laptops konden/mochten kiezen met de zelfde optie alleen met prijzen die veel hoger lagen dan 549, oké lang verhaal even verkorten, HET ALTERNATIEF:
(voorbeeld) 1 van de laptops was 799 wij kregen 50 euro korting, dit houdt in dat wij 200 moesten bij moesten betalen voor een laptop die identiek is aan die van 549 (onze laptop) Dat is bijna de helft zo duur. Dat was het enige alternatief, zelfs foto's gestuurd van de prijs en opties van onze laptop. Helaas geen alternatief als die ik net schetste. Ik betreur enorm dat het zo loopt en dat Coolblue die een zakelijk overeenkomst heeft met mij als klant zijn afspraken niet na komt. Geld terug gevraag en dat kon wel meteen, echter stond in de mail dat we binnen 4 dagen het geld konden verwachten in de mail na de bestelling staat 3 dagen. Ik heb deze ervaring niet eerder met Coolblue gehad.
Maar ik zal wel 2 keer nadenken voordat ik bij Coolblue iets koop.
U kunt beter naar https://shop.bemmel-kroon.nl gaan, wij hebben daar onze wasmachine besteld (anders bij Coolblue) helaas (we doen het niet expres) deze was niet meer voorradig, alternatief een luxer wasmachine van het zelfde merk zonder bij betaling.
Kijk coolblue zo hoort het! Dat is service verlenen en aan klantenbinding doen!
Wordt Coolblue niet te groot waardoor de service vergeten wordt?
Officiele reactie van Coolblue 31-07-2019

Beste meneer/mevrouw Goossens,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het een en ander niet helemaal lekker verlopen is. Dit hoort natuurlijk niet. Wij hebben de kans gemist om dit netjes voor je op te lossen en dat spijt ons.

Wij maken dit binnen Coolblue bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Pieter 20-07-2019

Snelle service, er is veel keuze waardoor je goed kunt vergelijken en prima prijzen

Michiel 20-07-2019

Altijd blij met Coolblue. Snelle levering en goed verpakt. En natuurlijk scherpe prijzen.

John 20-07-2019

Zoals altijd alles snel en volgens afspraak geleverd. Grote keus en bijna altijd het goedkoopst.

Ippel 19-07-2019

Overzichtelijke site, voldoende keuze om te vergelijken, het simpel plaatsen van bestellingen en een zeer snelle levering. Coolblue is een betrouwbaar adres...….Top

Joop 19-07-2019

altijd goede producten en de levering altijd volgens de gegeven informatie gewoon goed

Een strak gazon dankzij Coolblue (en Makita) 19-07-2019

Laat op de avond, om vijf minuten voor 12, was ik er eindelijk uit: ik wilde toch een elektrische grasmaaier, geen handmaaier. En ik wilde hem de volgende dag al in huis hebben, op mijn vrije dag, zodat ik de graszoden die twee weken geleden waren gelegd en al flink waren gegroeid, voor de eerste keer kon maaien. Coolblue was de enige webwinkel die zo laat op de avond nog kon beloven de volgende dag te leveren. En ja, woensdag kwam het pakket aan, stipt in de aangekondigde tijdspanne van twee uur waarin PostNL zou bezorgen. Nog diezelfde middag kon ik maaien. Als ik weer iets met een snoer moet bestellen, doe ik dat zeker via Coolblue. :-)

Anthonia van 't Hoff 19-07-2019

Prima service, goede producten en levering. Goede en advies Winkel Goudsesingel, Rotterdam zeer goede bediening

Van Beek 19-07-2019

Onlangs een wasmachine en wasdroger gekocht bij Coolblue. Van A tot Z goed verzorgd. Een product als een wasmachine of droger kun je overal kopen, dus maakt de service het verschil. Coolblue laat netjes weten wanneer het product wordt geleverd, de bezorgers waren uitermate vriendelijk en professioneel. Nieuwe apparaten aangesloten, oude meegenomen. Goede tips en uitleg gekregen van de bezorgers over het gebruik en onderhoud van de apparaten. Zeer servicegericht!

H. Fix 19-07-2019

Waardeloos, ik heb een printer besteld krijg je een koffiezetapparaat geleverd! Eerst de koffiezetapparaat inleveren bij post.nl als die gearriveerd is bij Coolblue, dan pas word de printer opgestuurd. Slechte service.
Officiele reactie van Coolblue 31-07-2019

Beste meneer/mevrouw Fix,

Ontzettend vervelend dat het verkeerde product is geleverd. Dit hoort natuurlijk niet.

Ondertussen zijn we een aantal dagen verder en verwachten wij dat het alsnog netjes voor je is opgelost.

Het spijt ons dat het zo gelopen is.

Peter 19-07-2019

Een prima webshop met goede website, degelijke informatie en uitstekende bezorgservice.
De verzending wordt goed verpakt en op tijd bezorgd.
Een tevreden klant.

Ria 18-07-2019

2 1/2 maand geleden was droogcombinatie Samsung gekocht nu al stuk. De monteurs moesten kabelboom, printplaat en slot bestellen, ik vind dit absurd voor een nieuwe machine. Gevolg is ik zit 9 dagen zonder wasautomaat, geen doen. Volgens de klantenservice van Coolblue machine eerst repareren, doet hij het dan nog niet, zou men actie ondernemen, de tijd draait maar door. Weet niet wat ik van deze service moet vinden. Ik heb voor een nieuwe machine betaald en niet voor een gerepareerde.

Sjoerd 18-07-2019

Extreem goede service. Ik kwam een telefoon kopen, maar mijn vriendin had ook een vraag over haar macbook. Volgens apple was de harde schijf kapot en kostte het 600 euro om dit te laten maken. Daarom wilde ze een nieuwe harde schijf kopen bij coolblue, wat al veel goedkoper was. De goede medewerkers bij coolblue waren er al snel achter dat deze helemaal niet kapot was en dat het een SW fout was van het besturingsysteem. Na twee uur in de winkel kregen ze hem helaas nog niet weer aan de praat en moesten we hem even achter laten. De volgende dag werden we terug gebeld dat de macbook weer werkte en dat we hem weer konden komen ophalen. Dat allemaal zonder enige extra kosten te rekenen en terwijl ze de macbook daar niet eens had gekocht. Verder ook perfect geholpen met de aankoop van mijn nieuwe telefoon. Top!

Goud 18-07-2019

Super shop...dag na je bestelling wordt het artikel thuisbezorgd. Er wordt duidelijk aangegeven wanneer het bezorgd wordt en je wordt ook nog eens van te voren gebeld door de bezorgers wanneer ze arriveren. De bezorgers stellen zich netjes voor en plaatsen het artikel op de plek waar je het wilt hebben. Echt super, zouden veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Van de Perre André 18-07-2019

De producten zijn van kwaliteit
Ze worden geleverd 0p de vermelde tijdstip
De producten worden geleverd in kwaliteitsvolle verpakking

Laptop 18-07-2019

Ik was altijd zeer goed te spreken over coolblue. Totdat ik de stap maakte om er een laptop aan te schaffen. Nu al bijna 3 maanden is het product defect en heb ik hem in de tussentijd meerdere malen retour moeten versturen omdat hij dan 'gerepareerd' zou worden! dit is steeds niet gebeurd het defect bleef aanwezig. Ik vindt het schandalig. Het is een product van nog geen 2 jaar oud. Ik had verwacht een nieuwe laptop te ontvangen, want mijn vertrouwen in het product is nu ver te zoeken. En niet alleen mijn vertrouwen in het product.... erg jammer!

Beste,

Dank je wel voor je feedback. Wat ontzettend vervelend dat het zo loopt met jouw laptop. Dit hoort natuurlijk niet.

Heb je al contact met onze klantenservice gehad over de gewenste oplossing?

Rob 18-07-2019

gezochte artikel snel gevonden, bestelproces ben je vlot door en hef artikel werd de volgende dag - goed verpakt - bezorgd. super service!

ros wilfried. 18-07-2019

onze eerste aankoop gedaan in coolblue ,en dit door mond aan mond reclame.we zijn daar vriendelijk en professioneel bediend.een aanrader.

Familie 18-07-2019

Bewust bij Coolblue besteld vanwege de goede service omtrent de levering. Netjes, snel en vriendelijk. Heldere uitleg. Alle rommel (verpakkingsmateriaal en oude wasmachine) meegenomen. Echt top!

Lob 18-07-2019

Via een Google zoekfunctie bij deze winkel terecht gekomen. Ik zocht een koffer weegschaal. Snelle en gratis verzending, scherpe prijzen. Artikel zoals vermeld op website. Graag tot een volgende keer.

Stoop 18-07-2019

Betrouwbare internetleverancier, overzichtelijke website, terugkoppeling e-mail inclusief retourbestand. Fijne samenwerking met snelle levering door Postnl.

Nena 18-07-2019

Alles picobello. Apparaat eerste klasse en levering verliep vlot. Zeker voor herhaling vatbaar!

Marco 18-07-2019

Pakje snel bezorgd en op de fiets! Goede service en humor. Aardige bezorger.

Iris 18-07-2019

Op de website van Coolblue is een duidelijk overzicht van verschillende opties op verschillende merken apparaten (in mijn geval gasfornuizen), er is een mogelijkheid tot vergelijken en de productpagina's bevatten realistische foto's

Henk 18-07-2019

Bij kapotte scheermachine reinigingsstation voor de 2 x na 4 weken wachten beslist men niks te kunnen doen omdat braun alles terug wil. Dan kan ik ik niet meer scheren dus dat is geen oplossing. Coolblue lost jouw probleem echt niet op zoals ze beweren binnen 3 weken!!!!!! SCHANDE. Ze lossen niks op!!!

Beste Henk,

Dank je wel voor je feedback. Natuurlijk balen als jouw scheerapparaat defect raakt. Wij willen de fabrikant graag de kans geven dit netjes voor je op te lossen. Zij willen het hele product ontvangen. Mocht het een fabricage fout zijn, dan is jouw product zo omgeruild. Anders duurt het alleen maar langer.

Excuus voor het ongemak.

Sandra 18-07-2019

Goede uitleg op site met filmpje, super goede service, snelle levering met tijden, heel vriendelijk personeel bij bellen of in de winkel. En niet één keer, maar elke keer als ik iets bij hun koop.

Raymond 17-07-2019

Webshop vindt ik overzichtelijk met voldoende product informatie. Ook op you tube heeft Coolblue een informatie site met uitleg over producten. De reden dat ik bij Coolblue een Huawei smartwatch Gt heb besteld is omdat Coolblue als betrouwbaar met goede service bekend staat. Ik heb iets meer betaald in vergelijking met de goedkoopste aanbieder, maar Coolblue geeft mij meer zekerheid. Daarnaast zegt Coolblue, voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Dit is ook waargemaakt. Zelf binnen het tijdsbestek waarin post.nl dit had aangegeven.

Els 17-07-2019

Alles prima gegaan. Ze hebben gedaan wat ze hebben beloofd. Prima op tijdafgeleverd.

Paul 16-07-2019

Alles wat ik er tot nu besteld heb is altijd goed gegaan.
Afrekenen gaat ook vlekkeloos!, en meteen de bevestiging binnen.
De bezorging is steeds ruim op tijd geweest.
Mijn complimenten.

Jörgen 16-07-2019

Na levering en eerste gebruik van een bestelde warmtepomp wasdroger, bleek deze te veel vocht te produceren voor de kleine ruimte waarin hij staat. Bij navraag bij Coolblue bleek dit gebruikelijk te zijn. Het bleek te liggen aan de condensatie-efficiency van de droger. Bij de meeste drogers blijkt die te liggen onder de 90%. Hierover heb ik contact gehad met de klantenservice van Coolblue. De betreffende medewerkster was erg behulpzaam bij het oplossen van het probleem en nam hier alle tijd voor. Zij heeft meegezocht naar een wasdroger die aan mijn specificaties voldeed. De als eerste bestelde droger mocht worden omgeruild voor een exemplaar waarvan de condensatie-efficiency 91% is. Gelukkig ben je bij de klantenservice van Coolblue niet een nummer, van wie ze zo snel mogelijk af willen om door te kunnen gaan naar de volgende klant, maar wordt je ook echt geholpen. Het is niet erg om even te moeten wachten op een medewerker als je weet dat je, als je aan de beurt bent ook super geholpen wordt!

Maxime 16-07-2019

Coolblue heeft super goede service! Duidelijke website, makkelijk afronden van de bestelling en levering op zondag!!

Ingrid 16-07-2019

Bestelproces van koelkast verliep makkelijk en duidelijk. Dag er na ontving ik conform de afspraak een sms in de ochtend met de tijd van levering. Een half uur voor de levering werd ik gebeld. Bezorgers waren keurig op tijd en binnen 5 minuten oude koelkast eruit en nieuwe op zijn plaats gezet. Uitleg gekregen en toen gingen ze weer. Ik ben erg tevreden over mijn koelkast en de service. Het was daarna wel lastig om de procedure van de cashback actie te vinden. Maar dat is uiteindelijk wel gelukt en binnen 6 weken krijg ik 75,- retour.

Jan Slenders 16-07-2019

Top winkel!
Niks op aan te merken
Perfecte cultuur
Levering snel correct, instructie geweldig en ook nog eens snel

GHJ Giezenaar 16-07-2019

Supervriendelijke benadering op de website, die tevens uitgebreid en informatief is.
De service van levering en retourzending kan niet beter en sneller.

Ligthart 16-07-2019

Onverwachts ging veel te snel onze wasmachine stuk. Aangezien wij als gezin uit 5 personen bestaan had ik snel een goeie nieuwe nodig. En dit keer één die van betere kwaliteit is en liever nog iets meer kan wassen. Alle voorkeuren zijn makkelijk aan te geven waardoor wij al snel een mooie AEG hebben besteld met 10 jaar motor garantie. En deze hadden ze ook bij tweede kansje, er zat een heel klein onopvallend krasje op. De volgende dag kwamen de bezorgen, zonder mokken of morren de nieuwe twee etages hoger zetten en instaleren, ja zelfs aangezet om de eerste keer leeg te draaien. Daarna hebben ze onze oude wasmachine 2 verdiepingen mee oplaag genomen en in geladen. Top service!

Roland 16-07-2019

Samengevat:
Bestellen goed
Leveren zeer slecht
Klantenservice nog slechter

Van de laatste 3 bestellingen was er 1 op het afgesproken moment van leveren. De andere 2 niet. Beide werden zonder dat te laten weten niet op tijd bezorgd. De eerste keer is het, na heel veel inspanning, gelukt om het bestelde een dag later geleverd te krijgen. De tweede was op tijd maar bij de derde bestelling ging het weer mis. Deze keer reageerde coolblue nergens op, niet op WhatsApp en niet via Facebook. Pas na levering op dag 3 werden ze bij coolblue wakker.

Beste Roland,

Dank je wel voor je feedback. Wat ontzettend vervelend dat jij zo de dupe bent van onze drukte. Dit hoort natuurlijk niet. Hiervoor ons excuus.

Mirjam 16-07-2019

Zeer goede service, alles klopt, de mensen van Coolblue doen wat ze beloven. De bezorger heeft een nieuwe tv geïnstalleerd bij mijn oude moeder en haar heel vriendelijk uitgelegd hoe de afstandsbediening werkt. Grote klasse!

Pit 16-07-2019

's avonds om 23:00 de volgende dag om 15:00 in huis met ook nog een extra tip van Cool Blue over de gebruiksaanwijzing. Zeer tevreden over de service en informatie over de levering!

Anne 15-07-2019

Betrouwbaar, snel en goede prijs-kwaliteit verhouding. Indien gewenst krijg je goed en uitgebreid advies met betrekking tot het aan te schaffen artikel. Ik heb alleen maar goede ervaringen met Coolblue! Wellicht overbodig, maar toch misschien wel belangrijk: ik ben een nogal kritische klant en zou mijn kritiek ook niet onder stoelen of banken steken.

Nicole uit Leuven 15-07-2019

S avonds bestellen en s anderendaags in huis. Heel efficiënt. Je wordt op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering tot 10 minuten voor je bestelling thuis arriveert.

J.arends 15-07-2019

De bestelling ging heel goed en het kontact voor de levering en de aflevering verliep zeer goed de monteurs waren zeer vriendelijk en plaatsen de vaatwasser in de keuken.

Jos 15-07-2019

Eigenlijk mijn eerste ervaring met een bestelling bij Coolblue. Ik vind de website van Coolblue heel toegankelijk. Het bestelproces is eenvoudig. Ik kan zelf kiezen op welke dag de aankoop wordt afgeleverd. Wel zo prettig. De aankoop wordt keurig en stevig verpakt afgeleverd.

Ronald 15-07-2019

Vanaf het moment dat er iets besteld is, krijg je serieus leuke tips en trucs tot het moment van leveren. Om geen spoiler te geven zal ik niet zeggen wat Coolblue doet maar het heeft mij positief verrast. Daarnaast is het bezorgen serieus een hele leuke gezellige ervaring. Zo hoort het! Wat een verademing. Leuke bezorgers die snappen dat het leven een feestje is..... Ook als je gewenste apparaat bij Coolblue misschien bij uitzondering iets duurder is, dan zou ik nog voor Coolblue kiezen...... Service en beleving mag wat kosten. Doen!