Leon 30-07-2023

Vandaag besteld morgen geleverd is fantastisch, pakketje werd met zorg afgeleverd aan huis. De coolblue bezorger gaf ook nog wat informatie over het product, het retourbeleid en de garantie op het toestel.

Steven 30-07-2023

Duidelijke website. Snelle levering (op de fiets!). Bij aankoop krijg je ook automatisch een handleiding hoe je de Ledger het best installeert op je Android-smartphone. Superhandig!

Stivis 30-07-2023

Coolblue doet het goed, de service is fantastisch (tot nu toe altijd vriendelijke mensen), de aanbod is ruim en levertermijn zijn super snel (groten deel van mijn bestellingen werden de volgende dag geleverd), ik heb niks negatief over Coolblue te zeggen .

Geert 30-07-2023

Gemakkelijke website om te bestellen, de tweedekans producten zijn altijd in perfecte staat en zo kan men wel eens een zaakje doen.
Levering is fantastisch geregeld met de avond er voor een e-mail met het uur wanneer het geleverd wordt, dan 15 minuten voor het geleverd wordt een berichtje.

Robotje 29-07-2023

De website van Coolblue biedt heel wat ondersteuning om de juiste keuze van toestel te maken. Na de levering ik ook een mail met linken naar de handleiding, installatiesoftware, gebruikstips en andere nuttige info. Dit is toch een mooie meerwaarde t.o.v. andere webshops.

Rik 29-07-2023

Alles perfect geleverd echter de levering via pakketautomaat b-post werd niet ingewilligd, volgens bpost omdat de automaat volzet was, kan natuurlijk gebeuren maar de communicatie (van bpost) was niet echt duidelijk waardoor ik bijna te laat was om op te halen in kantoor … best rekening mee houden bij bestelling dat pakketautomaat geen garantie is

Laura 29-07-2023

Vorige week is mijn GSM kapot gegaan. Gelukkig was het nog net tijdens de solden en heb ik bij coolblue heel snel een nieuwe gsm kunnen aanschaffen. Deze is zoals beloofd meteen de volgende dag geleverd. Ik raad coolblue steeds aan voor hun klantvriendelijkheid en behulpzaamheid.

Amelie Labuschagne 28-07-2023

In de Coolblue zelf zijn al de medewerkers heel behulpzaam en vriendelijk. De website is ook heel gemakkelijk om te gebruiken.

Naomi 27-07-2023

Duidelijk omschreven artikel en snelle levering. Duidelijke mails waarin je de status van de verzending kan volgen (mét humor!).
Vriendelijke fietskoerier.

Marc B 27-07-2023

Zeer gebruiksvriendelijke webshop.
Snelle levering en volgens afspraak.
Alles verliep perfect zoals het hoort.

Christof 27-07-2023

Altijd in orde met de product omschrijvingen. Ook de levering loopt steeds correct, juiste dag en het juiste product. De prijs is ook correct naar gelang de kwaliteit van het product.

SandraT 27-07-2023

Ik vind de webshop van coolblue gemakkelijk in gebruik. Wegens goede ervaring en recensies kocht ik de ergonomische muis bij coolblue. Dat is mijn redding voor in de IT-wereld. Via de zoekbalk van de webshop van coolblue vond ik heel gemakkelijk deze ergonomische muis. De filters zijn eenvoudig in te stellen. En de levering is super snel! De onverwachte naservice (mailtje hoe je de muis installeert) heeft me positief verrast. Dank je wel Coolblue voor de fijne shopervaring!

Jolien 27-07-2023

Heel snel gevonden wat ik zocht. Ik vond nergens anders online een goedkopere prijs voor het product (30% goedkoper bij coolblue zelfs). De volgende dag al geleverd in de brievenbus dus perfecte service.

benlin 27-07-2023

de site is prima, en de service na verkoop is nog beter! betrouwbare firma.

Geert 27-07-2023

vriendelijke werknemers, maar jammer genoeg verkeerd advies gekregen en daardoor het pakketje terug moeten opsturen.

Tessa 26-07-2023

Snelle levering en meestal vriendelijk. Nog nooit problemen gehad met coolblue

Outlook 26-07-2023

Ik heb online een bestelling gedaan. Ben heel tevreden met mijn aankoop. Ik heb van Coolblue goede uitleg gekregen hoe ik mijn ipad moet installeren. Dit vind ik heel vriendelijk van Coolblue. De levering is uitstekend verlopen. Je wordt zelfs een kwartier op voorhand verwittigd wanneer je product geleverd wordt. Heel goede service. Top, doe zo verder.

Marie-Paul 26-07-2023

de levering gebeurd op het beloofde tijdstip en de prijzen vallen zeer goed mee prijs /kwaliteit je krijgt ook altijd een goede uitleg over gebruik en aansluiting dus een aanrader voor iedereen

26/07/2023 26-07-2023

Bij levering van diepvriezer werd zo goed als geen uitleg over gebruik gegeven

Camille 26-07-2023

Super snelle en vriendelijke service!
Alleen maar producten van topkwaliteit!

Ronald 26-07-2023

Alles was tijdig en correct geleverd, en een heel goede info van het product .

Elst Romain 24-07-2023

De levering was snel en prima in orde, het artikel is ook voordeliger dan bij een andere leverancier. Bedankt.

Pieter-Jan 24-07-2023

De site is zeer overzichtelijk en het geeft je goede informatie over het product (technische beschrijving, product specifieke termen, ....). De communicatie is ook zeer duidelijk en de leverdatum was ook zoals beloofd. Ik ga vaker bestellen op Coolblue.

Werner 23-07-2023

Grote keuze aan media-apparatuur. Ik kies regelmatig voor "Coolblue's keuze" en ben daar altijd tevreden mee. Leveringen in orde!

Walter 23-07-2023

Tv besteld vorige maandag. Voorgestelde leverdag: dinsdag. Zelf leverdag verplaatst naar donderdag. Leverdag werd bevestigd door Coolblue. Zelfs met een extra twee dagen wordt het toestel niet geleverd. Wat blijkt: Coolblue laat een TV leveren door Bpost ….Bpost kan nog geen gewoon pakketje op tijd, onbeschadigd of op het juiste adres afleveren. … Bpost kon ook niet bevestigen wanneer de levering wel zou gebeuren. Bestelling geannuleerd bij Coolblue. Als Coolblue geen deftige leverdienst kan gebruiken, hoeft het voor mij niet.