Deze score is berekend op basis van 2793 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

johra68 19-03-2013

Super snelle levering en je krijgt een sms als het product bij hun klaar staat voor verzending.
Later krijg je een track en trace nummer en kan je zien wanneer het bezorgt wordt.
Mijn aankoop was ook heel netjes verpakt!
Alleen maar positief dus :)

isisdewi 16-03-2013

Aankoop: Miele S 6290 + 12 Stofzuigerzakken. Snelle, soepele service, heldere website. Een onderdeel dat ik extra wilde bestellen bleek niet voorradig. Ik werd zowel per email als per sms op de hoogte gebracht dat het desbetreffende onderdeel weer leverbaar was. Klasse!

fiem 15-03-2013

Geweldige webwinkel, zoals alle webwinkels moeten zijn!
Goed aanbod en duidelijke omschrijving van de artikelen. Bij vragen zijn ze heel goed bereikbaar. Via Twitter had ik binnen 15 minuten een reactie op mijn vraag. Ik had natuurlijk ook kunnen bellen maar wilde even kijken of ze waarmaken wat ze beweren (binnen 30 min een reactie).
Bestelling geplaatst omdat Coolblue een cash back actie had voor de stofzuiger die ik wilde.
Bestelproces is ook erg fijn bij hen. Ze houden op de hoogte of je betaling binnen is, wanneer je pakje is ingepakt, wanneer je pakje naar PostNL is gebracht en tevens krijg je een track&trace nummer om het pakket te volgen.
Nadat je je bestelling binnen 24 uur hebt ontvangen, krijg je nog een feedbackmail met eventuele dingen die ze kunnen verbeteren. Helemaal super!

kauling 13-03-2013

Heeft duidelijke vergelijkingssite en bij eventuele onduidelijkheid binnen 24 uur antwoord op je vragen per mail. Bezorging zoals op hun site staat en goed verpakt.
V.w.b. garantie wilden ze alleen hun eigen product verkopen, maar hadden geen HP garantie uitbreiding, die ook goed is.

GerZ 11-03-2013

Wel vaker wat bij PDAshop besteld. Goede informatie, prijs/kwaliteit verhouding en geen onaangename verrassingen. Over de telefoonhouder van AnyGrip ben ik ook zéér tevreden.

Wouh 09-03-2013

De service van de Coolblue stores blijft TOP! Snel en correct. Je wordt minutiuus geïnformeerd over je bestelling. Perfectie; ik blijf fan.

FZXPILOT 08-03-2013

Hallo mensen, ik draai er niet omheen en val gelijk met de deur in huis: Receivershop en de overkoepelende organisatie Coolblue staan hier bij mij als uiterst degelijk te boek! Heldere duidelijke webshop(s), goede informatie, degelijke betalingsmethoden en levering met superstrakke planning. Zelden heb ik zo'n hoge pet op van een webshop, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit.

Vooral de levering is geweldig, je kunt een dagdeel uitkiezen waarbij ook aan vroege vogels en late avond karakters is gedacht, en je krijgt snel na bestelling een mail van koeriersbedrijf Dynalink waarin je live de koerier kunt volgen.

Heb de afgelopen week 2 keer besteld, de eerste keer de spullen bij deze review en de tweede keer een 5.1 boxenset, want ik kwam er te laat achter dat mijn huidige speakers de verkeerde impedantie hadden. In beide gevallen een uiterst soepele levering. Bedrijf hanteert naar beste weten courante prijzen, er zijn weliswaar (iets) goedkopere webshops maar ook veel duurdere, en de service is bij mij dan doorslaggevend.

Producten degelijk verpakt en met duidelijke retour- en RMA handling maken het verhaal compleet, ik kan er eigenlijk weinig anders aan toevoegen. Duidelijke voorraadstatus met veel extra info en foto's, zo had ik de intentie om bij de boxenset kabel te bestellen maar er werd vermeld wat er allemaal in de doos zit, en daar zaten dus ook kabels bij. Dat heb ik bij een andere webshop afwijkend meegemaakt en daardoor dus teveel besteld.

Aftersales niet mee te maken gehad dus daar kan ik kort over zijn: geen mening. Aanrader!

kampco 06-03-2013

Het sporthorloge en de band werden snel geleverd en waren netjes verpakt. De website heeft zeer ruime keus in sporthorloges en toebehoren. Verder geen bijzonderheden.

bobb1984 05-03-2013

Een heldere website die overzichtelijk de verschillen tussen de nas-servers weergeeft. Ik had s'avonds 23:00 besteld en de volgende dag ontving het pakketje om 09:30. Kortom top bedrijf.

casecase 04-03-2013

Ik had een maandagavond een bestelling geplaatst en een dinsdagmiddag om half 2 had ik hem binnen.Ik werd steeds op de hoogte gehouden hoever het met mijn pakket stond.
Ik vind dit zeer klantvriendelijk.Ik kwam op aanraden van familie bij deze winkel terecht vanwege de service.

Itisme37 01-03-2013

Zeer snelle levering.
Ik ben erg tevreden met dit apparaat.
Hiervoor had ik een duurdere Philps, die na twee jaar al kapot was.
En deze Domo vind ik persoonlijk beter werken.

h1v9d7w9 01-03-2013

Zeer goede levering en veel aandacht besteed aan de verpakking om schade te voorkomen.
Dit laatste is erg belangrijk, niets is zo ergelijk als beschadigde producten of dozen te ontvangen. Mijn Complimenten!

bart bijen 01-03-2013

prima site, goede aankoop, binnen 24 uur had ik het product in het bezit. Snel geinstalleerd en werkt nu prima.

Martin3151 01-03-2013

Prima levering. Snel en met goede informatievoorzieing over de status van de zending. Zelfs via sms.

henkboes 26-02-2013

De Statiefshop (onderdeel van Coolblue) werkt zeer snel en effectief. Levering inderdaad binnen 24 uur, snelle bevestigingen via email. Alles volgens de belofte! Het is wel zinvol jezelf goed te informeren over het product zodat je precies weet wat je koopt. Het filmpje over het gekochte statief was daarbij zeer informatief!

jvdvrie 25-02-2013

Uitstekende website met ruim aanbod en nuttige beoordelingsvideo's. Prima informatie en vergelijkingsmateriaal.
Betrouwbare levering, 's avonds laat bested volgende dag in huis.

almkreek1 25-02-2013

Maandagmiddag besteld dinsdagochtend afgeleverd, dat heet
nog eens beloftes nakomen, prima zaak, goede prijszetting en
uitstekende ondersteuning via de telefoon.

willyvansummeren 25-02-2013

perfecte levering. zeer snel. alles volgens afspraak goede prijs en goede kwaliteit. een aanrader deze webshop.

jf050 25-02-2013

HP Pavilion p6-2470ed,
is een goed HP product die ik tegen gunstige voorwaarden kon aanschaffen bij de Computerstore van Coolblue. Ik had al ervaring met de PDAshop van Coolblue en dat was ook oké. Dus voor mijn of u volgende aankopen kunt u gerust naar één van de Coolblue shops op internet surfen en gratis laten bezorgen of ophalen in één van de 3 winkels.

flipjetiel44 19-02-2013

Snelle en complete levering.
Maandag besteld en dinsdagmorgen in huis.
Prima verpakt en mooi compleet met zonnekap en etui.
aanrader

snipsifter 15-02-2013

Hoofdtelefoonstore.nl is een van de namen van CoolBlue. De website is heel overzichtelijk. Jammer van al die domeinnamen, vandaar 'slechts' een 8 voor de website. CoolBlue is een professionele zaak en heeft dat volgens mij niet nodig.
Ik had mijn product na een avondje twijfelen besteld om drie voor twaalf en inderdaad, het kwam de volgende dag. Een 10 daarvoor dus.
Je krijgt mailtjes dat iemand het product aan het inpakken is, dat het klaar staat voor verzending, en een track & trace nummer, en nog zo wat. Bijna hysterisch maar dat is alleen maar fijn want je wil echt wel weten hoe het met je pakje is. Bij mijn beoordeling van de after sales met een 9 hoort ook het pakje zelf, waarop tips voor extra uitpakplezier staan. Kijk, die mensen begrijpen wat de waarde van een pakje is.

fredo077 12-02-2013

Website een beetje oudbollig, nette prijzen, vlotte levering.
Geen tracktrace ontvangen.

Ondanks de magere website en het ontbreken van de mogelijkheid om de bestelling te volgen is de evaring positief

Martien23 09-02-2013

Makkelijk bestellen en supersnelle levering. De ene dag laat in de avond besteld en de volgende dag al in huis. Prima.

HarryZu 08-02-2013

Prima website, artikel goed te vinden.
Camcorder om 18.00 uur besteld en via Ideal betaald.
Je word via de mail en sms op de hoogte gehouden van de status van de verzending.Prima! De volgende dag is het pakket afgeleverd.
Een prima service van zowel Cool Blue als TNT post.

Noknok 07-02-2013

Prima site, snelle levering. Netjes verpakt. Kortom eigenlijk de levering die je verwacht. Prijspijl is netjes, niet overdreven goedkoop of duur.

Kimvv 05-02-2013

Onlangs een Nilfisk hogedrukreiniger gekocht. Ik koop vaker dingen bij Coolblue (waar hogedrukreinigerexpert onderdeel van is) en dat bevalt altijd prima. Zeer snelle levering en als je een vraag hebt helpen ze je goed!

jvdd 04-02-2013

Snelle afhandeling van bestelling en snelle levering.
Zeker een goede locatie en meer shops onder een vlag (coolblue)

Mudslideslim 02-02-2013

Eerst even gebeld voor wat informatie, keurig te woord gestaan, daarna besteld en de volgende middag in huis. Helemaal zoals het hoort!

Joshua7714 31-01-2013

prima winkel, goede website waar alles goed op te vinden is.
ik heb al een paar dingen gekocht, maar altijd correcte levering, netjes op de beloofde tijd, en steeds op de hoogte gehouden van het traject van verzending.
eigenlijk alleen maar lof.
tot nu toe niet hoeven te bellen/mailen en ook geen aftersales nodig gehad.

ingenieuro 30-01-2013

Super, wat een service, om 20h30 besteld via de site van coolblue, was volgende dag al om 15h in huis!

Els Mulder-van Franeker 29-01-2013

Ik bestel graag bij Coolblue, supersnelle levering en je wordt daar perfect van op de hoogte gehouden.
De monitor is ook een uitstekende aankoop, heerlijk rustgevend beeld.

BertvV 29-01-2013

Snelle levering. Prettig dat ik de leverdag zelf kon aangeven en dat ik vooraf bericht kreeg welk deel van de dag geleverd zou worden (timeframe van 2 uur).

Aanvulling:
Bestelling en levering zijn uitstekend verlopen: snel, accuraat, prima informatie.

SHteA 24-01-2013

Uitstekende en snelle service. Mijn vraag om advies vooraf per email werd heel duidelijk beantwoord en ook werd er in het advies rekening gehouden met het beperkte budget waar ik van te voren melding van gemaakt had.
Er zat in de mail met het advies een korte beschirjving en een link waarin een selectie was gemaakt met modellen die voor mij waarschijnlijk van toepassing zouden zijn.
Perfect !!

Dub007 24-01-2013

Dit is voor mij de eerste webwinkel, die zakelijk en toch vriendelijk communiceert. Op de website staat alles wat nodig en wenselijk is. De levering werd begeleid door enkele mailtjes om mij op de hoogte te houden van het moment van levering. Binnen 24 uur werd het pak bezorgd in het beloofde tijdtraject. De kleine geste van een kaartje in de doos voor de buren voor het in ontvangst nemen (had ik niet nodig) wijst op een klantvriendelijke benadering.

Tom-Teun 21-01-2013

Zeer tevreden over deze webwinkel, doet wat ze belooft! En tegen hele concurrerende prijzen. Dat je precies weet wanneer je bestelling wordt geleverd, is ook erg prettig.

TalysShade 21-01-2013

Hele goede winkel. Zeer goede website om in te zoeken en het juiste product te vinden, maar ook de betaling en de levering is top. Ik had het product snel nodig en heb van de (volgens mij nieuwe?) vandaagNog service gebruik gemaakt. 's Middags om 2 uur het product besteld en 's avonds om half zeven had ik het in huis. Daar betaal je dan ook wel voor, maar het verliep echt super. Laptop zat heel goed en stevig verpakte en werkte zoals het hoort.

Zeer tevreden.

twannieguitar 19-01-2013

Bij Coolblue altijd een uitstekende service, gratis verzenden en retour dus geen probleem wanneer een product tegen valt.
Prijs zeer acceptabel, zeker gezien bovenstaand.

Nellekel 18-01-2013

Website was duidelijk, bestelling was makkelijk te doen. Aangezien er ook een winkelpand is, geeft mij dit een goed gevoel wat betreft bereikbaarheid. Ze komen hun belofte waar: ene dag besteld, volgende dag in huis. Echt super. En het uitpakken van de bestelling is een waar feest, wat een originele doos!!

hmclake 17-01-2013

's avonds besteld en de volgende dag keurig netjes verpakt afgeleverd aan huis. Deze harde schijf is er ook in een uitvoering speciaal klaargestoomd voor de Mac, maar die is 20% duurder. Ondanks dat ik zelf een Macbook heb, heb ik toch de Windows versie besteld en gewoon opnieuw geformatteerd. Dit zou als tip best bij het product aangegeven kunnen worden. Ik vind die 20% extra best een hoop geld en daarbij was de Mc versie niet zo snel leverbaar als de Windows variant.

RonaldF2000 16-01-2013

Via coolblue een samsung kleurlaser besteld. De levering was inderdaad de volgende dag(zaterdag) in huis. Helaas had de geleverde printer een probleem met het printen van de kleur geel. Op zondag even langs de winkel in Rotterdam gegaan, daar konden ze het probleem niet direct oplossen. Dus werd de printer in genomen en er een nieuwe voor mij besteld. Welke dinsdags weer in huis was. Als de printer in Rotterdam op voorraad was het een 10 voor de aftersales geweest.

RDX500 15-01-2013

Onlangs voor het eerst besteld op Waterkokerstore.nl. Dit was op een zondag en zoals aangegeven werd de waterkoker op dinsdag bezorgd. Ik heb niets op deze winkel aan te merken. De website is duidelijk, de bestelling vlot, en je wordt via e-mail op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. De waterkoker zat netjes en steving verpakt in een extra doos om de fabrieksverpakking. Kortom, een prima eerste ervaring!

Elise Vanmulken 14-01-2013

Duidelijke website, beloofde snelle levering. Bereikbaarheid top. Moest een foutje recht zetten in mijn e-mailadres. Niet hoeven te wachten, gelijk gecorrigeerd. Dus mijn eerste ervaring met deze webshop is uitermate bevredigend!

Hanrey 14-01-2013

Goede overzichtelijke site waar je alles snel kunt vinden met overzichtelijke en goede omschrijving van het product. Betrouwbaar en snelle levering.

listol 14-01-2013

6,8
Bestellen en levering dik in orde.
Maar dan blijkt de productinfo op de Coolblue-site ondermaats geweest te zijn. want nergens staat daar dat er niet eens een Nederlandse handleiding wordt meegeleverd. Je kan de Sandisk ook niet afspelen via een receiver met usb... Dat staat ook niet bij de productinfo. Dat valt dus knap tegen. Achteraf krijgt de klant rare verrassingen gepresenteerd.

ingemoret 12-01-2013

Net het koffiezetapparaat ontvangen. Hij ziet er mooi uit en zet prima koffie. Erg tevreden over koffiecenter.nl. 's avonds besteld en de volgende dag al in huis. Geen verzendkosten en je wordt goed op de hoogte gehouden van de bezorgperiode. Top!

naam47 10-01-2013

Zeer snelle levering en ook correct en netjes. Product is goed verpakt en als je nog vragen hebt, is dat ook makkelijk te doen.

keijbets 10-01-2013

Goede uitleg van mogelijkheden en bestelling. 2e bestelling later dan normaal.Meteen bericht hierover met excuses voor een dag later bezorgen artikel.Nog geen ervaring met defect apparaat maar tot nu toe toppie. Heb al bij meerdere shops besteld maar deze steekt er mede boven uit.Ga zeker meer bestellen

nils1234 09-01-2013

Snelle service. Vooral handig dat ik zelf de dag voor het verzenden van de spullen kon kiezen. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de levering (misschien nette veel mails ...)

Bram1107 07-01-2013

Prima service, komen afspraken goed na, zeer duidelijke communicatie en totaal geen verrassingen. Alles geleverd zoals afgesproken. Ook de prijs is prima, zeker als je meerekent dat er geen extra porto kosten in rekening gebracht worden.
Ik heb nog geen ervaring met hun after sales als er een probleem mocht zijn, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat ook prima zal zijn.

Boomeik 04-01-2013

Ruime openingstijden (tot 23.59) Super snelle levering al op de volgende dag al binnen .Duidelijk Emails over levering .En nog de goedkoopste .
Voor mij kan het niet beter .
Ga ik zeker als ik nog wat nodig hebt hier meer bestellen .

De website die onderdeel is van Coolblue.nl .
Reden dat je op kieskeurig ook de reviews staan verspreid
Maar de sub namen staan duidelijk onderaan .