Deze score is berekend op basis van 1398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Muyres 05-06-2015 Via de website gekocht

De levering was goed. Geen klachten dus ik hoef niets terug te sturen

eygas 05-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Heel gemakkelijk om van daaruit te bestellen en te betalen. Top!

Je wordt van begin tot eind op de hoogte gehouden. Hoe laat de bestelling is ingepakt, hoe laat het verzonden is. Wanneer en hoe laat je het pakket kunt verwachten. En bovendien: de bestelling pas heel laat in de avond geplaatst en toch al de volgende dag in huis. Helemaal Super!

Groot assortiment. En door de vele reviews die er bij de verschillende producten staan kun je uiteindelijk een heel bewuste keuze maken.

ik ben gewoon super tevreden over Coolblue.

Zeer overzichtelijke website, supersnelle levering, zeer goede service, duidelijke en uitgebreide reviews bij de verschillende producten. Alleen maar positieve punten :-)

Paul Borremans 05-06-2015 Via de website gekocht

ben weinig mobiel, dus gemakkelijk shoppen voor mij!

zeer betrouwbaar. bestelling zoals afgesproken op tijd geleverd!

Het bestelde product werd snel en in goede staat geleverd. Voor minder mobiele mensen zeker een aanrader om het te proberen. Perfecte service!

GilberteNaegels 05-06-2015 Via de website gekocht

handig om het juiste product te vinden

snel geleverd

mijn 2de aankoop en alles tot nu toe perfect in orde

chauffeur56 05-06-2015 Via de website gekocht

snel bestelt en heel snel in huis

voor vragen moet je ff wachten ,maar ze zoeken het voor je uit als men het zelf niet weet

erg ruim

maakelijk en erg snel

lange wachttijd voor vragen. zou sneller moeten kunnen

web_biker 05-06-2015 Via de website gekocht

Op de website kun je snel vinden wat je zoekt.

Bestellen gaat snel en (meestal) binnen 24 uur bezorgd,

Het assortiment is zeer uitgebreid.

Altijd goede ervaring met CoolBlue.

Joyce_K 04-06-2015 Via de website gekocht

Navigeren op website handig, afronding bestelling eenvoudig en informatie ( product, service, procedure) is duidelijk.

Service is uitgevoerd zoals is beloofd.

Gevonden wat we nodig hadden! ( scheerapparaat ).

Webwinkel heeft een goede eerste indruk gemaakt bij mij.

MBS2604 04-06-2015 Via de website gekocht

De levering door PostNL liet te wensen over. Het zou speciaal op mijn verzoek op dinsdagavond geleverd worden, omdat ik fulltime werk. Die avond kwam het niet, terwijl de online track & trace 21.30 uur beloofde. Na 21.45 uur stond er opeens dat er niet meer geleverd werd die avond. Wanneer dan wel, werd niet vermeld. Pas de volgende dag omstreeks 18.00 uur werd de machine geleverd en gelukkig was ik toevallig net thuis. De gewijzigde levertijd is niet meer in beeld verschenen bij track & trace.

Waarschijnlijk kan Coolblue er niks aan doen dat PostNL zich niet aan de levermomenten houdt.

Siemenbakker 04-06-2015 Via de website gekocht

Coolblue heeft een prachtige overzichtelijke site, waarbij je al jouw wensen voor het apparaat kunt aanvinken zodat je makkelijker een keus kan maken. Als je 's avonds heel laat nog besluit iets te bestellen dan heb je het toch nog de volgende dag in huis. Mijn TV bestelde ik rond 21:30 en de volgende dag werd deze netjes afgeleverd om 12:00. Kleinere dingen worden extra goed verpakt. Ik heb besloten in de toekomst al mijn electronica bij Coolblue te bestellen.

Heyrman Marcel 04-06-2015 Via de website gekocht

Iets bestellen online betekend 's anderendaags geleverd thuis .

Een vorige aankoop van een videoprojector , half jaar buiten garantie defect , leverde mij een reactie op van ''neem rechtstreeks contact op met de fabrikant , want daar kunnen wij niet veel aan doen'' Verwijzend naar service na verkoop , ''Ja , twee jaar tijdens de garantie'' .Excuseert u mij , maar garantie is een verplichting bij wet en geen service . Verkoper met mond vol tanden , schouders optrekken , maar verder geen reactie en projector terug defect mee naar huis .Dienst na verkoop is dus nul , maar dat kan ik niet geven , dus toch één

Het uitgebreide assortiment , en de gratis snelle levering , die volgt bij online aankoop zijn duidelijk toppers .Hoewel voor sommige producten , online scherpere prijzen kunnen gevonden worden , zijn de enkele euro's prijsverschil niet van tel , als je weet dat je betrouwbaar wordt bediend bij CoolBlue .Helaas begrijpen ze echter niet , dat service na verkoop , betekent dat na de garantieperiode een apparaat ook nog moet gebruikt worden en dat daar de klanten geholpen moeten worden , zij het tegen betaling .

Jo Declercq 04-06-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie zetel bestellen en 's anderendaags is het al geleverd!

Is nog maar mijn 2e bestelling maar tot nog toe prima service.

Wat een keuze!!

Omdat je bijna alles in muisklik kan bestellen.

Ben pas nieuwe klant en heb nog geen minpunten kunnen vaststellen en de pluspunten zijn hierboven beschreven.

Timeyselbergs 04-06-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijk website, snel besteld

Producten volgende dag in huis, top service

lily.armon 04-06-2015 Via de website gekocht

Gezellig thuis winkelen, vergelijken... geen parkeerstress

Snel als de wiedeweerga! Je wordt ook goed op de hoogte gehouden waar je pakje uithangt.

Ruim assortiment en handig onderverdeeld per categorie.

Als Coolblue altijd zo snel en efficiënt is, absolute aanrader! Pluim ook voor de originele verpakking :-)

Zoals hoger al vermeld: niets op aan te merken. Plus: gratis en snelle bezorging.

els brouwer 04-06-2015 Via de website gekocht

eenvoudige website

snelle levering

alles prima verlopen

Crooner30 04-06-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke site

Men kan aangeven wanner je het geleverd wil.

Zeer groot assortiment.

Sterk en goede kwaliteit.

AlexLeys 04-06-2015 Via de website gekocht

Gewoon super makkelijk vlot toegankelijke site, makkelijk zoeken (en vinden).

De status van je bestelling is heel makkelijk op te volgen, je wordt automatisch van alles op de hoogte gehouden.

Meestal vind ik wel wat ik zoek maar soms moet ik toch uitwijken naar meer gespecialiseerde zaken. Je kan nu eenmaal niet alles in huis hebben he!

Coolblue is al jaren een vaste waarde op de webstore- markt. Vooral de verzending met Bpost spreekt me aan, je kan een kantoor opgeven om je zending op te halen, je hoeft niet thuis te zijn bij aflevering en je krijgt zelfs een berichtje als de zending binnen is!

mevr jonker 04-06-2015 Via de website gekocht

jullie zijn goed

ben er blij mee

Kimverhooren 04-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, duidelijke productinfo en makkelijk bestelproces.

Perfecte service met een vleugje humor. Top!

Snelle levering, goede service, èn tovert een lach op je gezicht. Wat wil je nog meer?

GruyterMiche 04-06-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk gegaan en snel

OOk perfect

Snelle bediening

larochs 03-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site, veel keuze, gemakkelijk bestelproces.

Zondag heel vroeg in de ochtend, 3.30 uur besteld. Zondagmiddag een sms dat het product ingepakt was. Zondagavond een mail dat het product bij Post.nl was aangemeld incl. track&trace code. Maandagmiddag product in huis. Toppie!

Geen enkel verbeterpunt te bedenken.

KERSTMIS 03-06-2015 Via de website gekocht

De bestelling en de betaling verliep zeer vlot.

Ik vond het product dat ik zocht in promotie aan de op dat moment beste prijs in de markt.

Goede ervaring met Coolblue

Ik ervaar Coolblue als een zeer goede webwinkel met producten aan concurrerende prijs en met uitstekende service. De bestelling werd geplaatst om 23u49 op zaterdagavond. Geleverd zondagmiddag om 12u50. Dit is topservice.

gevens 03-06-2015 Via de website gekocht

Bestelling op zondag maandag geleverd!

Bestelling vanuit belgie maar tracking op nederland toegespitst. tracking via internet werkte niet met belgische postcode, ook niet met "B spatie"
Telefoonnummer was blijkbaar nederlands nummer zonder 0031 ervoor vermeld.

ProGambler 03-06-2015 Via de website gekocht

De website is erg overzichtelijk en eenvoudig in gebruik.

De service van CoolBlue is uitmuntend. Om 23:50 had ik de bestelling geplaatst en de volgende ochtend werd het product al geleverd! Deze belofte kunnen weinig andere webshops waarmaken.

Het assortiment is erg uitgebreid en overal zijn er diverse 'Coolblue' webshops om zaken eenvoudig te houden. Zo is er een speciale webshop voor smartphones, notebooks, etc.

Deze winkel zou ik zeker aanbevelen, de service en de levertijden zijn uitstekend. Daarnaast zijn ook de prijzen meestal goed in vergelijking met andere webshops.

Gemak. Service. Assortiment. Aantrekkelijke prijzen. Deze winkel heeft het allemaal!

Mropera 03-06-2015 Via de website gekocht

4,2

Bij melding van schade door de heren die een wasmachine kwamen bezorgen en in bedrijf stellen, baseert men zich op de reactie van het betreffende bedrijf met onzin argumenten. Niettegenstaande het feit dat e.e.a. zo goed mogelijk fotografisch gedocumenteerd werd, wordt bijvoorbeeld gesteld dat een nieuwe steekwagen geen zwart spoor kan veroorzaken (????).

Vertrouwen hun klanten niet en nemen klachten niet serieus. Loop je schade op dan heb je pech.

Wasmachine gekocht en laten plaatsen. Dat gebeurt door een expeditiebedrijf. Ging goed totdat we de flat weer uit liepen. Er zat een vet zwart spoor in het tapijt bij de voordeur. Spoor van de steekwagen en de veiligheidsschoenen van de heren. Toen ik hen er op aansprak werd daar nogal agressief op gereageerd. Ik heb terplekke foto's gemaakt met de één van de bezorgers er op (die daar niet blij mee was) en vervolgens een klacht neergelegd bij Coolblue. Die komen terug met de melding dat het expeditiebedrijf meldt dat de sporen er al zaten, de steekwagen nieuw was en dus niet zou kunnen afgeven en dus heb ik het verhaal verzonnen. Wees gewaarschuwd wanneer er iets bezorgd wordt, film eerst hoe het er zeer kort voordien uit zag (laat notarieel bevestigen) en dan weer daarna of eis dat er mensen van Coolblue bij aanwezig zijn. Kortom waardeloze afhandeling van een serieuze klacht waarbij je niet serieus genomen wordt. Je blijft gewoon met de schade zitten.

Athelas 03-06-2015 Via de website gekocht

Bestellen, betalen en browsen valt niets op aan te merken. Maar je ondervindt af en toe wel eens wat hinder door het opsplitsen van Coolblue in verschillende winkels oa bij het zoeken van producten. Af en toe zijn specs foutief of onvolledig. Handig is dan weer dat coolblue standaard vermeldt wat er in een doos zit van een bepaald product.

Niets op aan te merken. Leveringen van klein tot groot, terugsturen van producten of defecten: alles verloopt prima. Dikke pluim voor Coolblue. Kunnen heel veel winkels wat van leren.

Het assortiment is uitgebreid. Hier en daar ontbreekt er eens een versie of een exotisch product, maar ook daar wordt aan gewerkt. Prijzen fluctueren wel eens maar in het algemeen zijn ze correct.

Coolblue is gewoon een goede webwinkel die geen introductie meer hoeft volgens mij. Alles verloopt correct. Alles zonder hiccups en perfecte dienstverlening.

merelemilie 03-06-2015 Via de website gekocht

duidelijke website
simpel en snel

gedaan wat er wordt beloofd
levering 7 dagen per week en snel

heel veel verschillend aanbod

prima bevallen

makkelijk, snel, betrouwbaar

AIRFIELD 03-06-2015 Via de website gekocht

Tot nu toe nog niet mee aanraking geweest

Uitgebreid assortiment en vlotte leveringstermijn. Zo houden! Goed bezig.

Vlotte en snelle levering, niets op aan te merken. Prijs is OK, alleen opletten in het algemeen met jullie totaal assortiment met prijzen vergeleken in Duitsland. Dat kan tot ongv. 50% schelen. (Wasmachines, Koelkasten, Vaatwassers, Kookplaten, enz...) Wie zoekt die vindt.

J.P. Geeverding 03-06-2015 Via de website gekocht

Juiste item, juiste levertijd, juiste levering, kortom, tot nu toe, telkens weer, alles juist.

ponneke 03-06-2015 Via de website gekocht

Zeker als je een account hebt, gaat bestellen in een wip!
Heb je een vraag, even op hun facebook-pagina vragen, en voor je het weet is er al antwoord, zelfs in het weekend heel laat!

Ultra snel!
Zaterdagavond besteld, zondagochtend 10.15u pakje afgegeven aan de deur: minder dan 12u dus!

Wat je ook zoekt, je vindt het beslist bij Coolblue, en vaak nog goedkoper ook.

Als ik klachten heb zeg ik dat.
Maar als ik tevreden ben, mag ook iedereen dat weten zoals nu!

Snel, correct, vriendelijk en goed

gadgetfreak5 02-06-2015 Via de website gekocht

Uitermate goed (en snel) werkende website. Overzichtelijk en snel een bestelling te plaatsen. Vergelijken van diverse producten is eenvoudig.

Snelle levering, algeheel goed verzorgd.

Recentelijk vooral twee productcategorieen bekeken en bestellingen geplaatst.

Ten eerste routers. Hierin is een uitstekende keuze uit de door meerdere magazines opgestelde Top 10 aan routers waarvan de meesten te vinden zijn.

Ten tweede bij zaklampen. Daar valt het aanbod van Maglite, LED Lenser en Olight (Homeij is al helemaal niet interessant in deze markt) erg tegen en de prijzen zijn ook niet erg concurrerend. Daarnaast zijn de meeste producten van Maglite anno 2015 voorbij gestreeft door andere fabrikanten (qua prijs en qua kwaliteit) en is de resterende keuze klein.

Prima service en wordt ook gebracht met de nodige humor. Absoluut aan te raden.

Simpelweg een uitstekende winkel met goede service.

eddiemerckx 02-06-2015 Via de website gekocht

Alles binnen handbereik vanuit je luie zetel.Als dat niet gemakkelijk is...

Vrijdagavond bestellen en zaterdagmiddag in huis.Als dat geen service is...

Indien je hier je keuze niet kan maken dan weet ik het ook niet meer...

Anderen mogen hiervan ook meegenieten...je bent toch niet gek :-)

Het bestelde product is zeer snel in je bezit. Heeft een verpakking met uitstraling.Daar worden we alleen maar vrolijk van...

pvc 02-06-2015 Via de website gekocht

prima en snelle afhandeling

peterdraisma 02-06-2015 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Gewoon goede service, snel, leveren zelfs op zondag. Prima!

hvdkruijf 02-06-2015 Via de website gekocht

Snel bezorgd. Volgende dag in huis. Verpakking zit in een cool blue doos verpakt dus niemand ziet wat je besteld hebt.

Eindelijk ook eens 22 inch led tv HD in de aanbieding. Prima voor in de caravan.

Wil je het goedkoop en snel in huis hebben dan bij cool blue bestellen.

Snel besteld, snel bezorgd. Volgende dag al in huis. Geen bezorgkosten. Kunnen veel webwinkels een voorbeeld aan nemen. Geen minpunten tegen gekomen.

nderese 02-06-2015 Via de website gekocht

Snel besteld, gemakkelijk betaald, duidelijke service

Geleverd na 1 dag, zoals vermeld op de site. Duidelijke mails en SMS om je pakket te kunnen opvolgen

Ruime keuze, mogelijkheid tot vergelijken, prijzen OK, maar niet altijd de goedkoopste

Gabrix 02-06-2015 Via de website gekocht

Thuis in de luie stoel bestellen. Je kunt daarna heel precies volgen hoe het gaat met je bestelling. De volgende middag wordt je pakket, in mijn geval een televisie, tot in de woonkamer bij je thuis netjes afgeleverd.

Vanaf de bestelling is goed te volgen wat er gebeurt met je aankoop. Alles wordt vlot en soepel verwerkt.

De meeste webshops zijn sterk in 1 categorie, Coolblue in meerdere. Echter heeft Coolblue natuurlijk niet alles van alle merken in hun assortiment.

Net zo betrouwbaar als een gewone winkel, maar veel gemakkelijker en dikwijls zeer concurrerend in de prijs.

Coolblue presenteert zich overal op internet. Zo hebben ze naamsbekendheid gekregen en zich ontpopt als een betrouwbare winkel waar het nog makkelijker winkelen is dan in een echte winkel. Als je weet wat je wilt kun je het veel beter online bestellen. Je voorkomt een hoop gesjouw want het artikel wordt netjes afgeleverd aan de voordeur en is meestal goedkoper dan in de winkel in de stad. Coolblue geeft zelfs de mogelijkheid het artikel, indien nodig, bij je thuis te installeren en in te stellen.

BertLM 02-06-2015 Via de website gekocht

Letterlijk een paar muisklikken

Zeer snelle levering: volgende dag

Tot volle tevredenheid

Snelle levering; makkelijke website.

renetrudy 02-06-2015 Via de website gekocht

Mooie duidelijke website !
Ruim assortiment.
Heel goeie referenties.

Mooie duidelijke website. geeft vertrouwen ! Concurrerende prijzen.

Geotwee 02-06-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website.Alles in productgroepen ingedeeld, alle specs, alle eventuele accessoires.

Volgende dag in huis zoals altijd. Recentelijk garantiegeval met laptop, goed advies gekregen. Product werd door koerier opgehaald, en effectief 3 dagen later weer in huis. Hulde, veel sneller zal t denk ik niet gaan. Denk normaal aan week heen, week rep,week terug, das 3 weken toch?? Beterrr

Zo goed als alles in huis, ook alle accessoires, zo niet, dan wel alternatief

Lijkt me makkelijk, zie bovenstaand!!

Niets aan te merken, De grote kracht van Coolblue, denk ik, is de aftersale.Bij de meeste zaken houdt het na de verkoop op, Bij Coolblue niet, en dat is het sterkste argument om de volgende aankoop weer daar te doen,je weet dat je met de prijs, met de kwaliteit van je aankoop, en de adviezen daarbij, en bij garantie altijd goed zit. Coolblue is by far de beste winkelketen van Nederland, en zo is dat!!

canyonbiker 01-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke info op de site,ruime keuze.Gemakkelijk vergelijken van gelijkaardige producten.

Prima service,s'avonds besteld,de volgende middag in huis.

Zeer ruime keuze aan scherpe prijzen.De promo's zijn de moeite.

prima service ,zeer uitgebreid assortiment.Bij vragen via mail antwoord ontvangen binnen de 4 uur.

Overzichtelijke site,uitgebreid aanbod,duidelijke info over de producten en prima helpdesk.

C.v.d.Wiel 01-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

snelle levering

zeer goed assortiment voor mijn keuzegebied

niks op aan te merken

In het woud van objectieven is het een moeilijke keus maken. Behalve dat je online goede info krijgt, helpen de talloze reviews ook bij het maken van je keus. Dat is verrekte handig. Reviews van andere gebruikers trokken mij over de streep. En geen minuut spijt van gehad

John1979sch 01-06-2015 Via de website gekocht

Heel makkelijk tis Coolblue, je kan het zo gek nog niet verzinnen of ze hebben het wel

Bericht zodra je bestelling binnen is, zowel qua mail en/of sms, als je bestelling is ingepakt mail en/of smsje, en als je bestelling verzonden is mail en/of smsje

Te veel keuze :D

Assortiment is geweldig groot, keuze zat, en helemaal reuze handig zijn die combo-deals

corry van hoof franken 01-06-2015 Via de website gekocht

makkelijk te kiezen

geweldige service

hij maakt wel lawaai de combi oven maar verder doet hij het heel goed

gratis verzenden en vlug gebracht

geen commentaar

Marga19560820 01-06-2015 Via de website gekocht

Alles is goed geregeld. Website duidelijk en simpel. Mails over de voortgang van het uitleveringsproces. Aflevering, installatie en ook het retournemen van de oude machine. Ik kan geen negatief punt bedenken. Alles wat beloofd wordt komen ze na.

michel lejeune 01-06-2015 Via de website gekocht

inderdaad voor 29 u 59 besteld :
's anderendaags geleverd !!!

onberispelijk gemak van bestellen en betalen in mijn geval met paypal

werkelijk ALLES vind je hier !!

voor 100 pecent !!

prijs/kwaliteit vind je nergens anders !!

roger sterckx 01-06-2015 Via de website gekocht

Alles is makkelijk terug te vinden op de website. Met veel mogelijkheden om zaken te verfijnen.

Ik heb dit product besteld, en werd de volgende dag in de voormiddag, goed verpakt, en zonder beschadiging geleverd.

Voor mij zijn de meeste producten die mij interesseren, in de verschillende shops aanwezig.

Ik kan niet anders, dan deze winkel in het bijzonder aan te bevelen, indien de prijs in verhouding blijft van de concurrentie.

Ik vind in deze winkel voldoende artikels, geen probleem bij bestelling via internet, en correcte en snelle levering. Ik weet ook dat een retourtje nooit een probleem is.

tinne.cornelis 01-06-2015 Via de website gekocht

Mijn product was op 1,2,3 besteld. :)

De volgende dag nog werd het geleverd. Dat was op een zaterdag.

Ik was heel tevreden. Zowel van de service als het product als het gemak.

euregioit 01-06-2015 Via de website gekocht

Bestellen ging op zich goed.

Ik had gevraagd welke accessoire er aangesloten moest worden op de dashcam, of er een link o.i.d. gegeven kon worden, als antwoord kreeg ik: deze hebben wij niet in ons assortiment. Wat is uw klantnummer, dan zal ik uw bestelling aanmaken.

Ik vroeg voor de accessoire, ze hadden de link van de dealer kunnen geven, na 4 uur nog steeds geen duidelijkheid, heb het zelf maar opgezocht! Slechte service.

Veel accessoires worden niet verkocht

Service is snel, maar slecht. Vraag wordt niet goed gelezen, nutteloze antwoorden. Ik zal wel 2 keer nadenken voordat ik Coolblue aanraad bij iemand. Kon zelfs geen korting vanaf (vanwege slechte service)

Alle punten heb ik hierboven al besproken. Slechte service, zelf moeten zoeken via Google en met onzekere gedachte accessoires moeten bestellen, nul komma niks aan input door klantenservice, enkel 2x: Deze accessoire(s) hebben wij niet in ons assortiment. Link naar de dealer website werd geapprecieerd.

vlokhoven 01-06-2015 Via de website gekocht

duidelijke webwinkel

snelle reactie op mijn email

ruime keuze

perfecte club!

prima kwaliteit/prijs verhouding en uitermate snelle levering

Reine5 01-06-2015 Via de website gekocht

Snel, efficient een goedkoop, zwat wil je meer hebben?