Deze score is berekend op basis van 3615 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Joanne van Belzen 15-08-2017 Via de website gekocht

jolly67

super snel levering inplannen !
veel keus en handig tips over elke artikel.
vergelijking van verschillende producten ook super handig. helpt mij met mijn keus. echt tevreden met CoolBlue !

Danny Kelly 15-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en deskundigheid, vlotte leverig.

Coolblue is goed telefonisch bereikbaar en medewerkers hebben voldoende produkt kennis en nemen zonodig de tijd om iets op te zoeken.
Medewerkers zijn ook altijd prettig in de omgang en denken met je mee.
De klanten software is optimaal, met je telefoonnr. kunnen medewers gelijk je bestelde produkt(en) zien en zich inleven in mogelijke vragen, is uniek.

Jurgen 15-08-2017 Via de website gekocht

snelle leverig!

Verhuisd naar een nieuwbouwbuurt, Tv met beugel,wasmachine,droger allemaal van Coolblue. Snel geleverd met een goede service!

Harm de Kroon 14-08-2017 Via de website gekocht

Volgens afspraak en zeer vriendelijke en prettige service

Snelle afhandeling van bestelling. Prettig contactlegging met klantenservice bij vragen over betaling/bestelling en bevestiging. Duidelijke mails en berichten mbt bestelling en levering. Nette, vlotte, vriendelijke, vakkundige en goede service bij afleveren van goederen. Met 2 man sterk werden de 2 apparaten vlot naar de zolder getild. Retourartikelen en verpakkingsmateriaal werden direct meegenomen. Korte enquête doorgenomen. Snelle en keurige service mbt garantiecertificaat en feedback.
Zeker een aanrader om bij Coolblue je aankopen te doen.

paul frings 14-08-2017 Via de website gekocht

zeer goed met muiziek

zeer goed geleverd zelf mijn vergeten code van 5€ hebben ze mij gestuurd de marschall stockwell is een geweldig luidspreker jammer dat ik mijn marchall london in engeland heb moeten bestellen.

super levering 14-08-2017 Via de website gekocht

geweldig past heel goed bij de meubels van jullie

zeer goede service en prijs.ben heel tevreden met de wasmachine.goede beschrijving en duidelijk
heb dit van mijn kleindochter gekregen.die was ook heel tevreden met cool bleu.krijgt van mij een 9 super hoor

Tielemans 14-08-2017 Via de website gekocht

goede begeleiding / verwijzing naar andere producten

snelle levering en goede voorlichting. de levering van de TV stokte bijna omdat postnl in gebreke bleef, maar ik heb dit kunnen herstellen. Coolblue gebeld en ik kreeg ter compensatie een tegoedbon. Goed geregeld

Eef Rimmelzwaan 14-08-2017 Via de website gekocht

Dagje extra wachten op de tv LG43UJ670V

Om 21 uur de tv besteld en om 23 uur kwam de mail dat de tv onderweg was naar ons. dus de andere morgen de leen tv weggebracht en vol verwachting wachten op de bezorging. helaas. omstreeks 12 uur werd het duidelijk dat er geen tv kwam die dag. er was een sorteerfout gemaakt. wat dat is weten we nu nog niet. wel dat we die avond wat anders moesten verzinnen dan tv kijken. de andere dag kwam het toestel wel op de nieuwe afspraak . dus eind goed zullen we maar zeggen. We zijn alleen nog niet echt overtuigd over de beeldkwaliteit. het is nog niet gelukt om een scherp beeld met voldoende contrast te krijgen. Het beeld is nogal flets. Toestel is een LG43UJ670V. We hadden dit toestel in een winkel gezien met een perfect beeld. Dus valt tot nu toe een beetje tegen

Belevingsfotografie.nl 14-08-2017 Via de website gekocht

Machtig mooie aanbieding, een Tweedekans camera gekocht

Machtig mooie aanbieding, een Tweedekans camera gekocht. Echt een buitenkansje.
Doos was wat beschadigd en camera en toebehoren waren zichtbaar niet zo netjes ingepakt als dat je nieuw koopt. Echter ik kon geen enkele beschadiging op de camera ontdekken. Behalve de goede datum in de camera kon je niet zien dat deze teruggestuurd was voor een Tweedekans.

Bolly476 14-08-2017 Via de website gekocht

altijd snel en degelijk

ik ben helemaal blij met Coolblue, de prijzen zijn prima, de levering altijd keurig op tijd en goed verpakt en ruilen of terugsturen is ook geen probleem.
Al met al niets dan lof.

Joke 14-08-2017 Via de website gekocht

Service helemaal top.

Prima service, volgende dag geleverd als beloofd. Klein minpuntje: niet de goedkoopste leverancier IPad, maar daar kwam ik te laat achter.

Edwin Kapper 14-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Net terug van vakantie en de wasmachine defect, direct bij Coolblue een nieuwe uitgezocht en volgende middag waren we al weer aan het wassen. Snelle levering en goede service. De oude hebben ze direct meegenomen.

Elise 14-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

De levering van de wasmachine was helemaal in orde. Vriendelijke bezorgers. De levering was op zaterdag binnen het aangegeven tijdsdeel. Website is duidelijk en klantvriendelijk. Medewerkers aan de telefoon ook vriendelijk. Kortom, zeer tevreden.

Marcel 14-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, netjes verpakt.

Snelle levering bij late bestelling. Prima verpakking. Simpel bestelproces. Betaling met PayPal mogelijk.

Trees 14-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service??

Supersnelle levering en ongevraagd ook nog een handige installatiemail toegestuurd gekregen voor de Sonos speakers.

lin 14-08-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Makkelijk bestelt, goede prijs kwaliteit, uitgebreide informatie en volgende dag al thuisbezorgt. Zeer blij met m'n nieuwe koelkast

Samantha 14-08-2017 Via de website gekocht

Keurig optijd geleverd, prima service zoals altijd

Bestellen en volgende dag in huis. Echt super fijn. Klantenservice advies gevraagd en keurig geholpen

Cd bosch 14-08-2017 Via de website gekocht

Mooi op tijd service nog geen ervaring mee

Netjes op tijd steeds bezorgen. Producten zijn goed. En niet te duur. Concurreerde prijzen en makkelijk de producten te vergelijken. Erg te breiden.

Anoniem 14-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering, leuke actie van 25 euro korting op een hotelboeking.
Veel keus op de site, makkelijk filters in te stellen, wat het zoeken gemakkelijker maakt.

R v.d Mast 14-08-2017 Via de website gekocht

Ze waren voor datgene wat ik zocht de goedkoopste, plus een zeer snelle levering dus dan is de keuze niet moeilijk vandaar .

Antonia 14-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Perfect!

Had een waardebon. S avonds iets uitgezocht en besteld wat de andere dag al geleverd werd. Perfect geregeld.

Eric 14-08-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!

Site heel overzichtelijk, keuze uit voorradige artikelen makkelijk te maken. Snelle levering met goede voorwaarden waarbij duidelijk werd gecommuniceerd.

Eric 14-08-2017 In de winkel gekocht

Waardeloze service

Best een aardige winkel zo lang alles goed gaat, maar zodra je een probleem hebt blijkt er helemaal niets waar te zijn van hun garantie "alles voor een glimlach". Het gedrag van de mensen bij de klantenservice (bij elk contact weer iemand anders) levert alleen maar extra frustratie en een hoop tijdverspilling op. Ik ben voorgoed genezen van Cool Blue.

Beste Eric,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We vinden het onwijs naar om te lezen hoe ontevreden je bent. Het is niet de bedoeling dat je het idee hebt dat wij je niet willen helpen wanneer je een probleem hebt. Wel kan het kloppen dat je, wanneer je contact met ons opneemt, steeds iemand anders te spreken krijgt. Om ervoor te zorgen dat jij zo snel mogelijk antwoord krijgt, kunnen wij jou niet altijd in contact brengen met dezelfde persoon. Dit neemt niet weg dat wij ervan balen dat je zo'n slechte ervaring hebt. Mocht je hier nog voor openstaan, kijken wij dan ook graag met je mee naar een oplossing. Hiervoor ontvangen wij op geenglimlach@coolblue.nl graag je ordernummer en een korte toelichting. We gaan dan zo snel mogelijk verder voor je aan de slag.

E. Warmerdam 14-08-2017 Via de website gekocht

Ondersteuning keuze prima, levering 1 dag te laat

De Coolblue website is prima. Heeft me goed geholpen bij het maken van de juiste keuze voor een TV, door producten te vegelijken en te kijken wat anderen gekocht hebben.
Ik had een combinatie van een TV en soundbar gekocht. Bij het afsluiten van de order werd aangegeven dat de levering de volgende dag zou plaatsvinden. De volgende dag bleek echter alleen de soundbar geleverd en kwam de TV de volgende dag. Op zich geen ramp, alleen had het wel fijn geweest als dit bij het afsluiten van de order al gecommuniceerd zou worden of bij het tracken en tracen. Nu was pas op de dag van levering bekend dat het om een deellevering ging en de rest de volgende dag zou komen.

Beste meneer/mevrouw Warmerdam,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Het is fijn dat je hiervoor de tijd hebt genomen. Hiermee kunnen wij ons tenslotte weer een beetje verbeteren. We vinden het heel jammer om te lezen dat je bestelling niet in één keer bij jou is geleverd. Dit is niet de bedoeling en hiervoor willen wij onze excuses aanbieden. We nemen dit mee zodat wij er hopelijk voor kunnen zorgen dat je in de toekomst niet meer voor zo'n onaangename verrassing komt te staan. Wij willen je bedanken voor je tijd en hopen dat je flink kunt genieten van de nieuwe televisie met soundbar. Mocht je in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Mireille 14-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue, een super winkel!

Nee, ze zijn niet de goedkoopste winkel. Maar, wel de winkel met de beste glimlach, de leukste service, en een klantenservice waar je echt U tegen zegt. Dus, ga je voor de goedkoopste (en dan maar afwachten wanneer je product geleverd wordt, en hoe de klantenservice is), of ga je voor zeker, en service met een glimlach! En het is echt waar, die glimlach is er echt!

Ted Roverts 14-08-2017 Via de website gekocht

Supersnel en goede prijs!

Goede keuze qua assortiment, levering volgende ochtend. Geen enkel probleem met wat dan ook!
Er is wat mij betreft geen beter alternatief denkbaar.

Olivergame 14-08-2017 Via de website gekocht

ik had waarschijnlijk pech

ik wilde voor nood een 2de kans koelkast komen en die had ik snel nodig!
dus daarvoor heb ik voor coolblue gekozen snel en op locatie
de bestelling plaatsen ging prima en een keuze maken wanneer te leveren ook
daarna de problemen

1. ik wilde het zo snel mogelijk dus had ik voor de ochtend gekozen want ik bestelde na 18:00
klink prima toch?
helaas was deze dus verkeer uitgesorteerd en kon dus niet op tijd geleverd worden

2.herkansing klink goed he dus ik moest bellen als ik het nog op tijd wilde wat ik dus graag wilde
ik moest hiervoor wel bijbetalen €2 wat wel een beetje belachelijk want ik wilde een product en hun hebben een fout gemaakt .en je zou dus eigenlijk een vervangend product moeten krijgen.

3.ik heb betaalt en dus zou ik die zelfde dat nog krijgen en dat ging dus weer mis omdat coolblue volgens de bezorger de koelkast niet voldoenen en veilig verpakt zou hebben
zou hem dan weer een dag later krijgen

4.ik heb een andere koelkast op de kop kunnen slaan en heb dus uiteindelijk mijn koelkast moeten annuleren dus ik heb coolblue gebelt en ben daar prima geholden en de hele bestelling is dus genuleert

ik heb pech gehad met de koelkast het is jammer dat waneer de nood aan de man is dat coolblue moet niet had kunnen helpen
ik hoop dat ze de volgende keer het beter doen want ben wel van mening dat 1 van de dingen die gebeur is elk bedrijf kan overkomen

punten die de service had kunnen verbeteren waren:
1. niet €2 vragen voor een vervangend product dat had service op voldoende gezet
2. mijn gelijk bellen voor een volgende aflever moment dat had de service goed gezet
3. een kortings bon voor de volgene aankoop omdat dit is gebeurt had service op uitsteken gezet

levering :
denk dat ik daar niks over hoeft te zeggen

gemak:
die is op goed en niet op uitstekend van wegen de service (punt 2.)

ik hoop dat deze winkel daar aan kan werken en ze zullen dan zeker een aanbeveling krijgen

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor je uitgebreide review. We vinden het prettig dat je de tijd hebt genomen om deze achter te laten. Wel schrikken we van de beschreven situatie. Dit is tenslotte niet wat je van ons mag verwachten en we willen je hiervoor onze excuses aanbieden. We willen je bedanken voor je tips en hopen dat je ons in de toekomst nog eens een kans geeft. Hopelijk kunnen wij je dan laten zien hoe een levering wel hoort te verlopen. Mochten wij je op dit moment toch nog verder kunnen helpen, kun je ons altijd een e-mail sturen op geenglimlach@coolblue.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Sven 14-08-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geregeld

S'avonds om 22:30 uur een wasmachine besteld welke ik eerst bij bcc besteld had maar die op deze dag van levering niet kwam leveren en zelf niet snapte waarom de bezorging niet gelukt was.. na dat ik zelf eenhalve dag voor niets had gewacht thuis en vier keer heb gebeld wanneer men zou komen omdat het tijdblok dat was opgegeven al voorbij was...

Uit frustratie dus elders besteld en kwam bij coolblue.
Ongelofelijk zelfde wasmachine s'avonds 22:30 besteld en volgende morgen 10:00 uur geleverd .

Nette afhandeling en bezorging incl plaatsing en proefwas programma door bezorger ingesteld .

Top dus!

Marloes dv 14-08-2017 Via de website gekocht

Heel erg goed geholpen!

Ik vond de service heel goed. Uiteindelijk heb ik voor coolblue gekozen vanwege de snelle levering en de laagste prijs. Uiteindelijk bleek op de dag van bestelling het product in mijn winkelwagen verhoogd te zijn in prijs. Terwijl ik hem de dag ervoor voor een andere prijs in mijn wagentje gedaan had. Gebeld en kreeg hem alsof voor de lagere prijs. Dat noem ik nog eens service!

Syl 14-08-2017 Via de website gekocht

service

een bijzonder prettige afhandeling, correct en precies. Geen verzendkosten ook een groot voordeel.De artikelen ziin bijzonder goed verpakt en altijd perfect.

cjcb 14-08-2017 Via de website gekocht

artikel niet wat er in de maatvoering vermeld is

de pan die we kochten is geen 30 cm hoog zoals op de site vermeld maar 15 cm.
na de klacht hierover zouden we binnen 24 uur een antwoord krijgen maar ook dat is niet gebeurd. na wederom telefonisch contact moeten weer 24 uur wachten maar nog niets opgelost.

we houden hoop op een oplossing en er zal achter de schermen vast wat gebeuren .

Beste meneer/mevrouw,

Wat ongelofelijk naar om te lezen dat je al zo lang zit te wachten op een reactie van onze collega's. We kunnen ons goed voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt en dat je benieuwd bent naar een antwoord. Wanneer je het prettig zou vinden, kijken wij graag ook nog eens met je mee. Zou je hiervoor een korte toelichting en je ordernummer kunnen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken wij zo snel mogelijk verder met je mee.

Han Verkuijlen 14-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat ze zegt. Prima service.Chapeau!

Coolblue maakt waar wat ze ook pretendeert te zijn. Ruime keuze uit de artikelen, prima service, puik personeel , snelle levering. Deze webwinkel heeft alles goed op orde.

Leonard 14-08-2017 Via de website gekocht

De webshop is duidelijk en overzichtelijk. Er zijn goede productomschrijvingen met foto's. De foto's zijn heel belangrijk.

Wat misschien leuk en handig zou zijn is, dat het mogelijk is om nadat de bestelling gedaan is er toch een mogelijkheid is om een ander adres op te geven.

Ernst 14-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van tv, maar.....

De tv werd snel geleverd door extern bedrijf maar tot aan de voordeur. Handtekening voor ontvangst en wegwezen. Zoek het verder maar uit. Naar aanleiding van reclame van Coolblue had ik iets meer service verwacht.

Beste Ernst,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We vinden het heel vervelend om te lezen dat de levering van je nieuwe televisie zo is tegenvallen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij willen je hiervoor onze excuses aanbieden. Wanneer je het fijn zou vinden, kijken wij graag nog eens met je mee naar de situatie. Zou je, wanneer je dit prettig vindt, je ordernummer en een korte toelichting willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij zo snel mogelijk verder voor je aan de slag.

Lysette 14-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue had én een goede prijs en snelle levering van de blender die ik aangeschaft heb.
Helaas was de blender bij de eerste test al kapot, erg vervelend natuurlijk, maar 1 telefoontje met coolblue en het was geregeld. De kapotte blender opgestuurd en gelijk een nieuwe blender (die het wel doet) ontvangen.
Erg fijn!

Ger Janssen 14-08-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

S.avonds besteld, dag erna in huis. Van te voren een sms over de tijd dat men aan huis was. prima levering. Perfecte koop, prima prijs/kwaliteit verhouding

Karla Lankhorst 14-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service meer dan je mag verwachten.

Ik heb bij Coolblue een wasmachine besteld. Wel aangegeven dat eea van zn plaats moest. In eerste instantie kon dit niet, maar is uiteindelijk helemaal in orde gekomen. Complimenten.

Eveline 14-08-2017 Via de website gekocht

Cool Blue voor mij een topper!

Wasmachine de ene dag gekocht via de website, de volgende dag stond hij te draaien! De reden waarom ik altijd bij Cool Blue bestel is omdat de aflevering altijd zo goed geregeld is. Je krijgt keurig van tevoren een tijdsbestek van twee uur door. Een half uur voor aankomst word je gebeld door de monteurs. Monteurs zijn altijd uiterst correct en behulpzaam.

Anoniem 14-08-2017 Via de website gekocht

Heel vriendelijk, niks was een probleem, goede service

Site prima, telefonisch contact prima , heel vriendelijk en positief ,uitstekende service en erg blij met optie geen muziek😃

Jacqueline 14-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

De snelle levering, de plaatsing op de derde verdieping en het mee terug nemen van wasmachine en droger. Allemaal top geregeld.

Cobie 14-08-2017 Via de website gekocht

perfecte bestelling en bezorging

Goede prijs, fijne webshop, goede afhandeling qua bezorging. Hoe de service verder is weet ik niet want ik moet het product nog gaan gebruiken.

Minpunten

Doen wat ze beloven. Alles voor een glimlach :). 14-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service, levering en met humor :)!

Op de site met weinig zoekwoorden uitkomen bij het juiste product. Fijn dat je 7 dagen per week je product geleverd kan krijgen. De glimlach volgt vanzelf :).

Ferry D. 14-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Geen nonsens en er wordt gewoon snel en goed geleverd. Heb je vragen? kan je ze stellen en krijg je ook snel antwoord.

J. Linssen 14-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Zoals belooft is alles op tijd geleverd en het voordeel is dat CoolBlue heel veel producten heeft zodat je meerdere dingen tegelijk kunt bestellen.

Ton Maastricht 14-08-2017 Via de website gekocht

Razendsnelle levering en fantastisch tablet

2e kans Huawei tablet gekocht, was gewoon nieuw en perfect compleet. Betrouwbaarheid van Coolblue is op hoog niveau. Geweldig product voor superlage prijs.

Leo 14-08-2017 Via de website gekocht

Ik wil het product vandaag nog.......EN DAT KAN!

Even bellen of het product geschikt is voor het product wat ik al heb, en gelijk telefonisch mijn bestelling klaar gezet. (alleen nog betalen) En diezelfde dag nog in huis!

Barbara 14-08-2017 Via de website gekocht

Fijne aankoop

Ruime keuze aan toestellen, stipte levering, goed verpakt, kwaliteitsvolle klantendienst.
éénmalig een toestel moeten retourneren wegens fabricagefout en vlot een omruiling gekregen.

Joost 14-08-2017 Via de website gekocht

PostNL en Coolblue komen belofte niet na

Doelbewust besteld omdat binnen 24 u geleverd zou worden. Niet gebeurd en als je dan om oplossing vraagt moet je opnieuw bestellen en voorschieten. Slecht

Beste Joost,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We kunnen goed begrijpen dat je onwijs baalt van je vertraagde pakket. Dit is natuurlijk ook niet wat je van ons mag verwachten en wij willen je hiervoor allereerst onze excuses aanbieden. Onze collega's hebben jou de mogelijke oplossing aangeboden. Wij begrijpen dat dit geen ideale situatie is en hebben geprobeerd om mee te denken in mogelijkheden. Mochten wij op dit moment toch nog iets voor jou kunnen betekenen, kun je altijd een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. We kijken dan zo snel mogelijk verder met je mee.

Christa van Coolblue

Koen 13-08-2017 Via de website gekocht

Product prima, levering geen fijne ervaring.

Wasmachine gekocht die bezorgd werd door dynalogic. Waren twee arabische mannen die hoi in het Nederlands zeiden maar verder, ook in mijn woning, alleen maar arabisch met elkaar spraken. Vond dat absoluut niet prettig en zeker ook niet netjes! Dus van de zo befaamde coolblue service heb ik helaas niet genoten.

Beste Koen,

Bedankt voor je review. We vinden het onwijs vervelend om te lezen dat de levering van je nieuwe wasmachine zo naar is verlopen. Dit is niet de bedoeling en we kunnen ons goed voorstellen dat je hier niet vrolijk van bent geworden. We willen dan ook graag met je mee kijken naar een oplossing zodat je in ieder geval nog met een kleine glimlach kunt terugkijken op je bestelling. Kun je hiervoor een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl met je ordernummer en een korte toelichting? We kijken dan zo snel mogelijk verder met je mee.

Mirjam 13-08-2017 Via de website gekocht

Trage levering

De CoolBlue site was prima. Het bestelde artikel heb ik op donderdag besteld en zou vrijdag geleverd worden. Het is nu zondag en het artikel is er nog steeds niet. PostNL is tussen vrijdag en zaterdag meerdere keren langs geweest maar het bestelde artikel was er helaas niet bij....

Beste Mirjam,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat onwijs vreemd en vervelend dat jij je pakket nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we kijken dan ook graag met je mee naar de situatie. Zou je ons hiervoor op geenglimlach@coolblue.nl je ordernummer met een korte toelichting kunnen sturen? We gaan dan zo snel mogelijk verder voor je aan de slag.