Deze score is berekend op basis van 2723 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jo Di 20-02-2017 Via de website gekocht

Echt blij met Coolblue

Handige webshop, bestellingen zijn altijd in orde en op tijd. Je bent echt op de hoogte over alles wat je bestelling betreft. Ik ben echt blij met Coolblue

Marco 20-02-2017 Via de website gekocht

Heeft Coolblue het? Dan koop ik het daar en kijk niet verder

De prijs is altijd uitstekend. Ik heb nog nooit gehad dat iets te laat werd geleverd maar eigenlijk altijd direct de volgende dag. En ALS er iets fout gaat, dan doet Coolblue nooit moeilijk. Kortom : ik kijk als eerste bij Coolblue. Hebben ze het? Dan kijk ik niet verder :-)

Jelle 20-02-2017 Via de website gekocht

Stofzuigen .... een feest!

Zoals altijd: snel, correct en degelijk ! En denk je eens in: 's avonds laat bestellen, lekker gaan slapen en dan is het al bijna zo ver: je bestelling komt er al aan! Degelijk verpakt en praktisch gebruiksklaar!

VPI 20-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop laserprinter Brother

De shop is zeer gebruiksvriendelijk. Je vindt op een snelle manier je gezochte item. Ook is alles duidelijk weergegeven wat het product betreft; zoals specificaties, reviews en eventuele bijproducten.
Eens men het product aangekocht heeft wordt alles op een professionele en correcte manier afgehandeld.

natascha 20-02-2017 Via de website gekocht

slechte service

zeer slechte levering. volgende dag bezorgen haha dus niet. afgseproken tijdstip vandaag dus niet. kan ik het pakketje , een tv, morgen laten afhalen bij de primera. wat een club zeg. dat is een keer bij coolblue en nooit meer. zeer slecht

Officiele reactie van Coolblue 20-02-2017

Beste Natascha.

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om uw feedback achter te laten. Wij vinden enorm vervelend om te lezen dat je pakket niet volgens afspraak is geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij willen het graag nakijken. Kunt u het ordernummer van de bestelling en een kleine toelichting per mail versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Marja 20-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik heb nu verschillende malen via de website bestellingen geplaatst. De site is heel klantvriendelijk in gebruik. De bezorging verloopt heel netjes en als je een artikel bij een afhaal punt ophaalt ligt het er ook echt op het tijdstip, die wordt aangegeven. Je bestelling is ook heel goed te volgen via de site.

de boer 20-02-2017 Via de website gekocht

aankoop wasmachine

snelle levering en goede service, vriendelijk personeel, wordt aangegeven wanneer en hoelaat ze komen

StefaanC 20-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue bestelling ordernummer 21195901

Faire prijzen, zeker naar Belgische normen.
Groot aanbod en supersnel verzenden, de volgende dag geleverd.
Overzichtelijke website, via google zoeken en Coolblue zit er altijd wel bij.

Dirk Loccufier 20-02-2017 Via de website gekocht

mediaplayer eminent 7580

Overzichtelijke website, ruim aanbod, gemakkelijke, vlug besteld, betaald en geleverd. En vooral geen vraag over eender welk product, nog aan te kopen of reeds aangekocht, is teveel en wordt vlug beantwoord.

Madelon 20-02-2017 Via de website gekocht

Na misverstand uiteindelijk toch zeer tevreden

Ik kies voor Coolblue omdat ze goede service bieden en betrouwbaar zijn. Bij de bezorging ontstond echter een misverstand. Maar dit werd uiteindelijk goed opgelost en gecompenseerd. Al met al ben ik zeer tevreden.

Hans Smits 20-02-2017 Via de website gekocht

Wederom snelle en keurige bezorging

Heerlijk om er gewoon vanuit te kunnen gaan dat je pakket op de afgesproken tijd geleverd wordt.
Iets extra's betaald voor een specifiek tijdlot. Helaas werd die tijd overschreden waardoor ik wat in tijdnood kwam, maar kan gebeuren.

Martin 20-02-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering, heldere communicatie, betrouwbaar!

Heldere website, eenvoudige en vlotte afhandeling. Product wordt supersnel geleverd. Levering exact conform afspraken. Pakket eenvoudig te volgen en goed verpakt geleverd.

MG 20-02-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service

Ik koos voor coolblue omdat het product wat ik wilde - een fjallraven kankenrugzak - hier €20 goedkoper was. Ik denk omdat die kleur minder populair was of iets dergelijks. Ik heb dus twee tientjes kunnen besparen en dat is mooi meegenomen. Ook werd 'ie op tijd geleverd en was er zelfs wachttherapie ;) En mijn vraag is ook beantwoord.
(Er stond wel in de omschrijving iets wat niet helemaal klopte, namelijk dat de re-kanken een reflecterend logo heeft, maar dat blijkt niet zo te zijn.)

Carmen 20-02-2017 Via de website gekocht

Blinkende ogen en een brede glimlach !

Zeer gebruiksvriendelijke site, uiterst puike levering & zeer korte levertermijn (order geplaatst op vrijdagavond 18u10 en pakketje ontvangen op zaterdag 09u30).
'Extraordinary Customer Service' werd geleverd en wij mochten een 'Extraordinary Experience' ervaren. Dit accuraat en efficient werk kan alleen door een prima team geleverd worden. Bravo !

Vernooij 20-02-2017 Via de website gekocht

Vernooij

Zeer goede service,
Geleverd volgens afspraak.
Je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden betreffende de status van bestelling

Hans 20-02-2017 Via de website gekocht

Canon PowerShot SX710 HS

Goede mogelijkheden om te selecteren en te filteren op productkenmerken. Productbeschrijvingen zijn helder en goed vergelijkbaar.

Printertje 20-02-2017 Via de website gekocht

Epson printer

Snel geleverd precies volgens het beloofde schema, netjes verpakt...Prima gegaan leuke frisse manier van communiceren.

Avantime 20-02-2017 Via de website gekocht

Samsung 28" tv

Binnen 1 dag geleverd, steeds door Coolblue op de hoogte gehouden over de aflevering. Informatie via mail ontvangen over het aansluiten van de tv

JTR 20-02-2017 Via de website gekocht

Enorm tevreden

ik heb mijn product rond 23:00 bestelt en ik heb hem de volgende dag rond 10:00 binnengekregen en daar ben ik zo enorm blij mee. Want normaal zou je verzend kosten moeten betalen bij een andere website van andere winkels, en normaal zou je extra moeten betalen als je het snel thuis wilt hebben maar bij coolblue is je pakketje er super vroeg en betaal je geen verzendkosten. Het bestellen via internet is enorm makkelijk en over het product zelf kan ik niet oordelen bij coolblue want dat is aan de fabrikant van het product ik richt me nu volledig op coolblue zelf. Maar ik zou nu geen minpunten kunnen noemen over coolblue. Ik zie ook hoe super veel aandacht er word besteed aan de website en dat vind ik enorm goed van coolblue. Want na het bestellen kwam ik op een pagina met wachttherapie en dat vind je niet zo snel bij een andere site. Niet dat ik het nodig heb maar toch is alles enorm goed geregeld. Zo zou ik door kunnen gaan met complimenten.

Kortom mijn mening over coolblue is dat het mijn favoriete winkel is zonder een minpunt.

Dick 20-02-2017 Via de website gekocht

Topblue

Goede , snelle site en snel de bestelling in huis.
Goed verpakt. Je word al vrolijk als je het blauwe pak ziet dat gebracht wordt

Peter 20-02-2017 Via de website gekocht

Vga kabel snel en netjes afgeleverd

Goede winkel. Snel geleverd en ik werd steeds keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. Op de website kan je ook op de juiste dingen filteren. Dat is erg prettig.

Harry 20-02-2017 Via de website gekocht

Oral-B Genius tandenborstel.

Goede website, snelle levering en foutloos. Zoals je zou verwachten. Ik heb al meer producten bij Coolblue besteld, dit gaat tot nu toe altijd goed.

Frans Oorthuis 20-02-2017 Via de website gekocht

Prima om met Coolblue zaken te doen.

De verzorging van het pakket en de snelle service is uitstekend, maar helaas Geen boekje met instructies van de Samsung tablet hoe aan de gang te gaan met de tablet.

Hedwig 20-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Brother laserprinter

Prima geholpen en geadviseerd door verkoper in shop Boomsesteenweg. Prijs/kwaliteit en achteraf het functioneren van het toestel: excellent. Juist wat ik zocht. Vijf minuten voor sluitingstijd nog sympathiek te woord gestaan. Levering op zondag. Gemakkelijk te installeren en vlot in gebruik. Wat wil een mens nog meer?

Robin 20-02-2017 Via de website gekocht

Top levering!

In de avond begaf mijn iPhone kabel het waardoor ik mijn iPhone niet kon opladen. Heel vervelend aangezien het al 23:00 uur was en ik niet even snel naar de winkel kon. Toen kwam ik uit bij Coolblue, gelijk de bestelling geplaatst en 12 uur later had ik hem binnen en kon ik weer laden!

Pieter Geeverding. 20-02-2017 Via de website gekocht

Dhr.

Bij de vele leveringen is er niets fout gegaan.
Daar wordt je toch blij van en ben je niet bang
dat je weer een herstel procedure moet starten.

Edwin 20-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue snapt het!

Donderdag een bestelling gedaan (Samsung tablet) en vrijdag in huis. Geen lange aflevertijden en geen gedoe in winkels die je product toch vaak niet op voorraad hebben. Prima zaak !!

Bart van der Kroon 20-02-2017 Via de website gekocht

Laptop aanschaf

Winkelen was makkelijk en overzichtelijk, het was zelfs zo dat mijn collega in het buitenland door mijn computer op afstand over te nemen (met mijn toestemming) de betaling met creditcard kon doen.
Volgende dag vroeger dan verwacht met Post NL bezorgt in een keurige Coolblue doos.

Jake 20-02-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik heb al vaker bij Coolblue besteld en altijd top, vooral de service van voor 15:00u besteld zelfde dag in huis, dat is echt heel fijn!

Wies 20-02-2017 Via de website gekocht

Mevrouw A van Kuppeveld

de wasmachine werd keurig op tijd geleverd en aangesloten de twee jonge mannen waren heel vriendelijke en hebben het apparaat aangesloten en al het inpakspul plus oude machine opgeruimd en meegenomen

henk 20-02-2017 Via de website gekocht

zeker aan te raden

deze winkel heeft een top service
levering binnen 15 uur
goede prijs
perfecte website
alles gaat hier gewoon zoals het hoort te gaan

Jt 20-02-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Makkelijk, snel, simpel, lalles gewoon top. Goed bedrijf wat als één van de weinige in NL begrijpt hoe belangrijk klant beleving en klanten service is.

A Buyzen 20-02-2017 Via de website gekocht

koffie machine

Website duidelijk levering in orde en keurig op tijd. Prijs bijgeleverde koffie te duur. per blik omgerekend 9 euro bij Jumbo 6 Euro

Ric 19-02-2017 Via de website gekocht

Toekomst proof winkel!

Coolblue overleeft wel terwijl veel winkels die niet met de tijd meegaan failliet gaan. Coolblue heeft een uitstekende service en ze bezorgen de dag er na al zelfs op zondag. Toekomst proof! Let eens op het oudpapier, heel veel blauwe dozen. Verder vind ik de product omschrijving bij Coolblue altijd heel verhelderend.

Femke 19-02-2017 Via de website gekocht

Lekker!

Snel het juiste product gevonden. Weinig handelingen, betalen. En toen begon de pret... onder het genot van de coolblue wacht therapie, werd alles op het gewenste moment bezorgd. Niets meer aan doen , dacht ik zo..

Ovcts 19-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine keuring op tijd voor een goeie ptijs

Prima service en ruim geïnformeerd over de voortgang.
Netjes aangesloten (voortaan wel even de pootjes stellen) en oude wasmachine adgevoerd.
Bezorgers die hun voeten nog vegen....

Johan Boonen 19-02-2017 Via de website gekocht

Winkel/webshop met ruime keuze en zeer klantvriendelijk

Coolblue staat voor kwaliteit en heeft een zeer ruim aanbod.
Goede en enorm vriendelijke service van medewerkers zowel verkopers als customer support.
Ook snelle levering, hoofdzakelijk volgende dag in huis.
Niet de goedkoopste maar je krijgt er ook kwaliteit voor in de plaats.
Bij een verkeerde bestelling is omruilen geen enkel probleem.
Ik ben fan!

Ron zeer tevreden 19-02-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Mn panasonic tv was niet te krijgen via de Mediamarkt, Naar huis en zag in de winkel al dat Coolblue de tv wel op voorraad had, niet getwijfeld en besteld. Volgende dag keurig via sms op de hoogte gehouden wanneer de bezorging zou plaatsvinden. 2 super vriendelijke kerels aan de deur dia de tv met veel enthousiasme afleverde. Wat een service en klantvriendelijkheid.

Aankoop tv 19-02-2017 Via de website gekocht

Enorm snelle levering, een veelheid aan keuzes en een fijne productvergelijking op de site waardoor de keuze makkelijker wordt gemaakt

Luc Willems 19-02-2017 Via de website gekocht

Fantastisch snelle levering!

Donderdag om 16.30 u besteld, vrijdagmiddag al bij ons thuis. En dan nog voordeliger dan elders (10 euro).

Edwin 19-02-2017 Via de website gekocht

Ik word vrolijk van Coolblue.

Coolblue is de leukste webwinkel die erbis. Ik word vrolijk van de uitstraling, de toon, de tekstjes en van dat ondanks die vrolijkheid gelikte service wordt verleend.

Jan Kuenen 19-02-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer goede service. Levering komt ruim op tijd en gaat er een keer iets mis ( 1x meegemaakt) dan wordt dit erg goed opgelost. Met zelfs een persoonlijk geschreven kaartje.

H Verdonkschot 19-02-2017 Via de website gekocht

Cool Blue

Zeer betrouwbaar makkelijk terug sturen als product niet bevalt en storten geld zeer snel terug Toppie

Annemieke 19-02-2017 Via de website gekocht

Prima

Keurige snelle levering, goede service en netjes verpakt, ook leuke mails met zogenaamde wacht tips, die erg grappig zijn.

Nienke 19-02-2017 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie, goede klantenservice

Voor het aanschaffen van mijn product heb ik eerst via Whatsapp contact gehad om mij te laten adviseren over diverse producten. Werkt fantastisch, op dezelfde dag nog uitgebreide reactie en adviezen. Na bestelling goede communicatie omtrent levering.

Rolf Z 19-02-2017 Via de website gekocht

Snel en tevreden

Ik had er al veel van Coolblue gehoord en heb nu mijn eerste bestelling geplaatst. De volgende dag was het bestelde goed verpakt in huis. De prijs is ok en het artikel voldoet aan de verwachtingen. Meer moet dat niet zijn.

Richard 19-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf wasmachine

Goede duidelijke webshop met veel keus. Daarnaast ook snelle levering met daarbij goede informatie over het aflever tijdstip

Fred 19-02-2017 Via de website gekocht

Samsung stofzuiger

Ik heb gekozen voor cool bleu omdat het de goedkoopste was.
Kopen ging makkelijk en de omschrijving van het artikel was duidelijk en compleet

Angel 19-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine LG

Op advies van collega voor het eerst iets gekocht bij Coolblue, i.c. wasmachine. Zeer tevreden over bestel- en leveringsproces. Je wordt continue op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat het bezorgd wordt. Gratis oude machine meegenomen en nieuwe geplaatst op 2e etage (trappen) plus aangesloten. Verpakkingsmateriaal wordt ook nog meegenomen. Zeer aardige bezorgers met nog tips voor onderhoud van de machine. Super service!

Jasmin Schoonen 19-02-2017 Via de website gekocht

Espressoapparaat Krups 8150

Duidelijke site, product was makkelijk te vinden, eenvoudig te bestellen en een supersnelle levering voor een heel goede prijs! Topwinkel.