Deze score is berekend op basis van 2218 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gutie 04-08-2015 Via de website gekocht

Veel keus en door midddel van de filters zie je gauw genoeg of er iets van je gading bij zit

Ruim aanbod

Betrouwbaar, snel, niet moeilijk over retouren

yvesquintens 04-08-2015 Via de website gekocht

Vanuit de US via de site een pakje verstuurd als cadeau aan iemand in BE, snel besteld en perfect afgeleverd.

Besteld om 22u45 en daags nadien geleverd!

Zeer uitgebreid.

Al mijn bestellingen zijn steeds correct verwerkt geweest aan een scherpe prijs.

Een topwinkel!

Maggymay 04-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk kan gemakkelijk selecteren en filteren wat ik niet wil.

Snelle Service

Uitgebreid assortiment

Zeer gebruiksvriendelijk. Ook geen punt om iets te retourneren.

Website is gemakkelijk in gebruik en op basis van review van anderen, kun je ook nog eens de plussen en minnen van het product beoordelen, en besluiten of je het wel of niet gaat aanschaffen. Gemakkelijk om iets weer te retourneren als het ondanks aankoop toch niet bevalt.

Yannickvigne 04-08-2015 Via de website gekocht

Zeer goed, had een probleem met de betaling en stuurde een mail naar de klanteservice en binnen de 2uur had ik al een antwoord en hebben ze het probleem opgelost, super!!

Enorm groot, voor elk wat wils

Goed van prijs prima service en vlg dag je product in huis

Zeer goede kwaliteit maar ook de prijs is zeer schappelijk. Een perfecte combinatie

05vlinder 03-08-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijk gemaksvriendelijke website

Vanuit je luie stoel, een stofzuiger bestellen en de service is, dat je ook nog een dagdeel aan kunt geven, wanneer het je uitkomt, zelfs in de avond en ook nog gratis

Je kunt eigenljk alles vinden wat je wilt

Duidelijke website, met veel gemak, ruime keuze, ruime tijden in bezorging, al met al een goed bedrijf

Is niet van toepassing

Donyahakim 03-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen via de website is eenvoudig. Bovendien is de website goed 'ingericht' en voorziet het van nuttige informatie (bijvoorbeeld de plus- en minpunten) die je helpen met het kiezen.

Kiezen, betalen en de volgende dag al thuis. Geweldige service en geweldige humor van Coolblue!

Je kunt alles vinden bij Coolblue en de prijzen zijn altijd scherp!

Zie hiervoor de eerder aangekaarte motivaties.

annie marie 03-08-2015 Via de website gekocht

6,5

problemen bij betaling!!!!! twee ovens aangerekend! dit kan niet door de beugel

bij de bestelling had ik problemen bij de betaling die een foutmelding gaf. Nadat ik herbegonnen was lukte het wel met als resultaat dat er nu TWEE OVENS WERDEN AANGEREKEND! Ik heb onmiddellijk telefonisch contact genomen en men heeft mij een mail teruggestuurd met de bevestiging dat er maar een over werd aangerekend. Bij nazicht van mijn rekening zijn er wel degelijk TWEE OVENS AANGEREKEND; dit kan niet door de beugel!

annie marie 03-08-2015 Via de website gekocht

werd thuis afgeleverd de dag nadien op het afgesproken uur

problemen bij betaling kunnen niet door de beugel!

Bij de bestelling van een inbouwoven, kon ik eerst de betaling niet uitvoeren, waarna het wel ging en er TWEE OVENS WERDEN AANGEREKEND! IK HEB DIREKT GEBELD EN MEN GING HET DIREKT AANPASSEN; bij nazicht van mijn rekening vandaag zijn er wel twee ovens aangerekend, en werd het bedrag nog niet teruggestort!

PeterLo 03-08-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te kiezen en ruim assortiment. Tot de laatste minuut van de dag besteld en de dag nadien geleverd.

Zeer snel en correct.

Ruim assortiment hebben van alles op stock of indien niet snel in stock

Voor het gemak en snelheid is deze winkel best aan te raden.

Tot op heden heb ik nog geen negatieve ervaringen gehad bij deze winkel.

Abves 03-08-2015 Via de website gekocht

Kan volgens mij niet simpeler, gereageerd op artikel via Marktplaats hierop ben ik benaderd met hap klare formulieren invullen en je krijgt een mail met bevestiging en een betalingscode, geld overmaken en klaar.
Zelfde dag nog bevestiging van ontvangst en een mail met track en trace codes.
Pakketje volgende dag in huis.

Super snelle service

Zeer uitgebreid

Kan niets negatiefs bedenken, dus waarom niet.

Alles is prima verlopen, kan verder geen onduidelijke zaken vinden dus, vanaf mijn kant een prima zaak

tonnij van der wegen 03-08-2015 Via de website gekocht

gewoon

is goed

kijk even vermoedelijk bebben ze het en hooef je niet naar een winkel in een adere plaats

het is goed

Fam.Jonckers 03-08-2015 Via de website gekocht

Donderdag besteld, vrijdag keurig afgeleverd door een team vriendelijke mensen...

Wij hadden een nieuwe wasmachine besteld, de afleveringsdienst haalde voorzichtig de droogkast van de oude wasmachine en verwijderde de oude wasmachine, plaatste de nieuwe, sloot water en elektriciteit aan en draaide een testprogramma op de nieuwe machine.Alles gratis en met de glimlach :-)

Bij Coolblue.be vind je werkelijk ALLES. Je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het, en wat leuk is, meestal voorradig zodat je er zeker van bent dat het gekochte artikel de dag na je bestelling bij u thuis staat.

Snelle levering, vriendelijke mensen en zéker niet de duurste!

Aan iedereen aan te bevelen, koop er zelf eens iets en je zal ook iedereen motiveren om bij Coolblue langs te gaan, daar ben ik zeker van :-)

TineDB 03-08-2015 Via de website gekocht

's Avonds laat nog besteld en de volgende dag al in huis. Veel keuze tussen verschillende producten, makkelijk te vinden wat je wilt dankzij de filters. Prima service, prima website, prima aanbod.

T-Maz 03-08-2015 Via de website gekocht

Niks op aan te merken.

Zeer duidelijke meldingen van tijdstip van levering.
Vriendelijk en op tijd aan deur geleverd.

Hier en daar ontbrak wel informatie van sommige producten om een volledige vergelijking te kunnen maken.

Het gemak, de prijs en snelheid zijn belangrijke elementen die bij deze ook zeer goed nagestreefd worden.

Trudie1 03-08-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website, makkelijk bestelproces. Diverse winkels maar je hebt maar 1 winkelwagen. goede telefonische bereikbaarheid

snelle levering; eenvoudig ruilen, je mag het artikel eerst uitproberen.

voldoende keuze. Prijs wellicht iets hoger dan andere internetwinkels maar de servcice maakt dat zeker goed

Winkel waar je alles kunt vinden,. breed assortiment

hurbie50 03-08-2015 Via de website gekocht

heel gemakelijk bestelen

servic gooed ben blij met coolblu

ik vind fijn veel asortimente

nou aan al mij koleegas en familie

heele fijne medewerkers altijd vriendelijk

oksore 03-08-2015 Via de website gekocht

alles goed afgebeeld en beschreven.

echt alles in het assortiment

alles perfect alleen ging het met de vervoerder niet helemaal goed 5 uur na het track en trace tijd pas geleverd

bali130905 03-08-2015 Via de website gekocht

Na al een tv en een navigatie te hebben besteld nu een stofzuiger. We kijken naar de beste koop en prijs en bestellen deze.
Andere dag kosteloos bezorgd. Daar ga je de deur toch niet meer voor uit.

zoals reeds gezegd, kosteloze bezorging de andere dag. dat is nog eens service !

alle best verkochte apparaten in een oogopslag. verder zoeken is niet meer nodig.

nogmaals gemak dient de mens. ik zou het iedereen aanbevelen. en als je dan toch het apparaat live wilt beoordelen dan ga je naar de coolblue winkel.
enkel jammer dat deze niet zo bij ons in de buurt is...

Jammer was dat de bezorging niet op de afgesproken tijd plaats vond, maar daar kan Coolblue niets aan doen. Dat is de fout van de bezorger. Verder krijg je zeer snel advies als je deze per email aanvraagt. Ook zo'n superservice .!

JurgenDW 03-08-2015 Via de website gekocht

Van eender waar (in dit geval op vakantie) eender wanneer (22:45) rustig shoppen en bestellen. Nog geen twee dagen later is je aankoop aangekomen. Wat nog meer??

Alles loopt gegarandeerd vlot. Na de laatste klik is het uitkijken naar de levering.

Snel, duidelijk, perfect georganiseerd. En de continu updates per mail en sms houden je op de hoogte.

1164949-609-6 03-08-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie
stoel makkelijker kan niet

Prima goeie ervaring met Coolbleu

Breed assortiment

In grote mate goeie service

Heb tot nog toe paar keer bij Coolbleu besteld en alle lof, dus zal dit zeker doorvertellen.

stormnl 03-08-2015 Via de website gekocht

webwinkel van routercenter.nl werkt uitstekend, is overzichtelijk en geeft snel een goed zoek resultaat

levering vond niet plaats op zondag, ondanks bevestiging en time slot, gevolgd door incorrecte melding om 22.00 dat wel getracht is te leveren. Toezegging van klantenservice dat maandag levering zou plaatsvinden evt bij buren. dat is niet gebeurt. nu hopelijk woensdag 96 uur na bestelling

veel keuze

niet geloven dat levering op zondag mogelijk is. kies voor levering 's avonds

winkel deugt maar de partij die levert laat veel te veel steken vallen

DIANNE00 03-08-2015 Via de website gekocht

Ideaal om producten voor af te vergelijken

Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van de status van je order

Ze hadden wat ik zocht

Zeker een aanrader

karo.simonyan 03-08-2015 Via de website gekocht

Beste service ooit!
Savonds bestellen morgen thuis, het mooiste van al is da kleine producten in de brievenbus geleverd worden, je hoeft niet speciaal thuis te zijn!

KAN natuurlijk altijd beter

100%

-service -levering -aanbod -kwaliteit -prijs valt mee

luckyboyluk 03-08-2015 Via de website gekocht

eenvoudig op te zoeken en te bestellen

in de late namiddag besteld,smiddags geleverd.sms gekregen dat het klaar stond en mail gehad dat het ging geleverd worden.

genoeg keuze te maken maar het mocht toch misschien ietsje meer zijn

eenvoudig en snel geleverd,je wordt op de hoogte gehouden van je leveing

zoals ik al gemeld heb,zeer snel en eenvoudig te bestellen

Nadia clwwoluwe 03-08-2015 Via de website gekocht

De site is zeer gebruiksvriendelijk en ook de informatie is in begrijpelijke taal opgesteld. Je hoeft geen technisch genie te zijn om het te begrijpen

De service is meer dan ok. Alleen is het niet echt duidelijk dat er een deel van de bestelling niet in voorraad is en later zal nageleverd worden.

Voor zover ik kan beoordelen is dit zeer volledig met voldoende keuze en opties

De bestelling is vlot en correct afgehandeld. Is zeker ok

Seyma 03-08-2015 In de winkel gekocht
Antwerpen

Het is zo gemakkelijk om iets te bestellen via het internet. Ook wanneer je niet veel tijd hebt, is er een snelle bediening als je eventjes belt en je product opzij laat zetten.

Snelle en goede service. Ze houden je ook op de hoogte van de gang van zaken, zoals wanneer je iets binnenbrengt dat onder garantie valt.

OK, maar mag best uitgebreider.

Je kunt met een gerust hart kopen bij Coolblue. De bediening nadien is op en top.

Dit is niet het eerste product dat ik bij Coolblue heb gekocht. Ik ben al een aantal jaar klant bij Coolblue en ben zeer tevreden, zowel dankzij de klantvriendelijkheid als de snelle service.

lore.maricau 03-08-2015 Via de website gekocht

alles heel duidelijk!

antwoorden snel op vragen!

hele ruime keuze!

Vind de winkel dik in orde, ook vooral met de snelle levering!

tomcatsmit 03-08-2015 Via de website gekocht

snel en adequaat bestellen

prima reactiesnelheid

grote keuze

snelle levering zoals beloofd

zeer snelle levering

Bigmep 03-08-2015 Via de website gekocht

Artikel eenvoudig te bevestigen

1 artikel is nog geen assortiment. Helaas nog geen mening.

lubarene 03-08-2015 Via de website gekocht

eenvoudige bestelling via de website, correcte informatie,

supersnelle levering, goede informatie op de website van bPost

snelheid van levering, ongecompliceerd, vanuit de zetel zonder parkeer problemen of file leed

harryeng 03-08-2015 Via de website gekocht

Het begrip Hot-fill, en ECO aspecten van wasmachines is nog ietwat onderbelicht bij Coolblue. (De rest was natuurlijk wel heel duidelijk)

Zelfs op 3 hoog via de trap is geen probleem voor de bezorging :-)

Duidelijk assortiment, met een prima service op het gebied van brengen, ondersteuning etc. Veel besteld, nog nooit problemen gehad.

JDC 03-08-2015 Via de website gekocht

Online kopen is niet altijd even gemakkelijk. Ik vind het belangrijk dat er voldoende informatie beschikbaar is. En dat is bij coolblue wel het geval. De website is ook overzichtelijk. Klein minpuntje: vergelijken van items werkte niet altijd perfect bij mij.

Tot nu toe een perfecte service. Hopelijk dien ik nooit gebruik te maken van de herstelservices, maar ik hoop dat die even vlot verlopen als het bestellen/leveren van mijn product.

Het merendeel van de versies is beschikbaar in de online store.

Tot nu toe de snelste online store die ik ken. Met een goede service.

Ik koop vaak online. Dit is de eerste keer dat ik iets aankoop bij coolblue. De beschrijving van het product stemt overeen met de werkelijkheid. Snelle levering. Prijs/ kwaliteit is ok, weinig verschil met andere online shops of fysieke winkels. Wat de laptop betreft kan ik nog niet zo heel veel zeggen aangezien ik nog maar enkele dagen in het bezit ben van dit item. Tot nu toe werkt hij prefect. Opstart ging gemakkelijk en hij werkt correct en vlot.

Beedeewee 03-08-2015 Via de website gekocht

Kind kan de was doen

Keuze is reuze

Al meerdere producten hier besteld en altijd snel geleverd en wanneer nodig, een goeie klantenservice!

Duidelijke website en enorm veel keuze inclusief reviews!

anne.nl 03-08-2015 Via de website gekocht

De zoekfunctie voor de wasmachine was perfect, geen enkele andere site maakte het mogelijk om ook een selectie te maken op het gebied van energieverbuik, decibel, waterverbruik etc.

Geen contact gehad met de winkel, gewoon een goede behandeling van mijn product online. De levering was erg vroeg op zaterdagochtend (om 7.30u) en dat had ik wellicht graag van tevoren geweten (ipv de avond van tevoren)

Veel keuze

Absoluut, de zoekmogelijkheid is perfect en ook de levering kun je per dag kiezen (incl. op zaterdag)

Zie hierboven

LJ1987 03-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en volgende dag gelijk in huis

Niets op aan te merken. Snelle levering als altijd

Wat hebben ze niet?

Goede website, duidelijke uitleg van de producten. Goede levering

lg5152 03-08-2015 Via de website gekocht

Levering een ramp; wij waren thuis -om te wachten op de levering: zonder aanbellen heeft de leveringsdienst een briefje in de brievenbus gestoken, een levering de volgende dag ging enkel tegen extra betaling !!

Cfr. levering; deze week geen tijd, alles 1 week uitgesteld ! Géén reclame maken met "levering in het WE".

Valandil 03-08-2015 Via de website gekocht

Gebruik veel de zoekmachine, vind de informatie die je verwacht, snel te navigeren naar producten die je zoekt.
Duidelijk gestructureerde menu's en informatie op de pagina's

Goed als je vragen hebt staat er altijd iemand snel voor je klaar!

Bestel regelmatig via cool blue, als Polar hartslagmeter, Tv en beeldscherm. Erg tevreden over de service en informatie op de site.

Molen64 03-08-2015 Via de website gekocht

pfffff als het je op deze site niet lukt , lukt het je nergens.

Zeer hoge service,gebruiksvriendelijke site en zeer snel en gratis geleverd.

Prima assortiment.

Zeer aan te bevelen.Vooral de feedback die je van Coolblue krijgt is mij zeer bevallen.Je krijgt het gevoel dat er meteen werk wordt gemaakt van je bestelling en dat blijkt ook wel want de volgende dag heb je je bestelling in huis.

Gebruiksvriendelijk,goed assortiment, goede prijzen, snelle en gratis levering,prima feedback via je mail.

Nicovds 03-08-2015 Via de website gekocht

Goede lader. Eigenlijk beter en steviger als de originele. Super handig om deze online te bestellen. Ik had mijn bestelling in de namiddag doorgegeven en de volgende ochtend werd deze reeds geleverd!! Super handig! Vanuit mijn luie zetel en geen tijd verloren noch geld om naar de winkel te gaan.

Bas0275 03-08-2015 Via de website gekocht

Mijn ervaring met de winkels van coolblue heeft mij altijd versteld doen staan, bij elke stap die je moet nemen is er de mogelijkheid om op een uitleg te klikken meestal is dit geeneens nodig want alles gaat gewoon makkelijk op coolblue. Het betaalprocess gaat erg gemakkelijk je hebt ook de mogelijkheid tot meerdere betaalopties wat erg fijn is, voorafgaand aan het betalen krijg je de mogelijkheid om je gegevens in te vullen en er gelijk je email aan toe tevoegen zodat dat je een eigen account hebt de keuze om een account te maken is compleet aan jou zelf

Altijd als ik bij coolblue bestel weet ik van te voren dat ik de beste service zal krijgen, ik heb tot nu toe altijd mijn pakket bezorgt gekregen op de dag die stond aangegeven en ook als je een vraag over je product hebt staan ze altijd klaar om het zo spoedig mogelijk op te lossen, bij coolblue krijg je zelfs de optie om voor wat extra kosten het pakket dezelfde dag te laten bezorgen.

De winkels van coolblue lijken soms wel oneindig veel producten te hebben wat mij versteld doet staan, je kan alles vinden waar je naar zoekt en ook voor een goede prijs, er zijn bij coolblue ook altijd wel goede aanbiedingen te vinden en die worden ook om de tijd vernieuwt. Als ik een product zoek ga ik inmiddels automatisch naar coolblue omdat ik weet dat zij bijna altijd de laagste prijs hanteren

Coolblue is naar mijn mening de beste online store die er is in nederland en dat komt door verschillende punten:de goede service, snelle levering, goede staat van de producten, lage prijzen en de nieuwste producten. Dus ik zou coolblue zeker als beste online store aanraden aan anderen.

Het klinkt heel slijmerig maar er zijn letterlijk geen slechte punten aan deze winkel wat mij ook dus versteld doet staan, alles is op en top ik ken vele andere online winkels waar ik dit niet over kan zeggen. Coolblue is op het gebied van hulp bij vragen, service en de prijzen gewoon perfect.

heidig 03-08-2015 Via de website gekocht

bestellen vanuit je zetel en morgen in huis

levering door je eigen postman voor kleine pakjes. Grotere witgoed wordt ook de volgende dag geleverd en geplaatst.

je vindt er niet alles, maar wel ruime keuze

Een zalige luxe om niet meer te moeten rondrijden voor het juiste artikel. Het gemak om online te kunnen vergelijken en bestellen en de dag erna geleverd te worden is de max.

philippe60 03-08-2015 Via de website gekocht

vlotte website

kon het zelf niet vlugger halen

genoeg keuze aan produkten

van bestelling tot levering verliep alles perfect

van bestelling tot levering verliep alles perfec

verhaelv 03-08-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website en eenvoudig te bestellen. Productinfo is duidelijk.

Bij het bestellen kan je niet aangeven dat er een elektrisch apparaat retour moet worden genomen in het kader van de terugnameplicht. Bij de levering thuis doet men daar vrij moeilijk over (plaatsgebrek vrachtwagen/bestelwagen, enz...). Het defecte vervangen toestel (kleine tafeldiepvries) stond nochtans volledig uitgewassen en drooggewreven klaar aan de oprit).
Op de website wordt aangeven dat het toestel binnen geplaatst wordt , uitgepakt, aangesloten en verpakking terug werd meegenomen (gelijkvloers). Bij mijn aankoop (grote vrieskast) werd dit resoluut geweigerd. Deze "drop en go"-service vind ik ondermaats!

Ondanks de vlotte aankoopprocedure zou ik de levering - service aan niemand aanbevelen. Ik hoop dat de garantie/herstellingsregeling beter georganiseerd is

Eerlijk gezegd werd deze aankoop voor dezelfde prijs ook in andere winkelketens aangeboden. De vlotte omschrijving op de website van de service (levering, retour en herstelling) was voor mij het doorslaggevend argument om voor deze winkel te kiezen. Ik hoop dat indien er herstellingen moeten worden uitgevoerd, het allemaal wat vlotter verloopt.

geofrey 03-08-2015 Via de website gekocht

Een onverwachte breuk van ons wasmachine. Toen ik dezelfde dag naar enkele winkels gebeld en langs geweest ben bleek de type wasmachine niet voorradig en moest ik enkele dagen wachten. Dan maar via internet gezocht en ik kwam uit op coolbleu, de dag nadien aan huis geleverd zonder extra kosten en wasmachine aangesloten en oude wasmachine en verpakking van nieuwe terug meegenomen. Daar kunnen de andere winkels waar ik naartoe ben geweest nog van leren. Als je op zoek bent naar een wasmachine is het niet om daar 1tot 3 weken op te wachten, meestal is het dan wel dringend. Kortom goede site en service!!!!

periscope 03-08-2015 Via de website gekocht

Je hoeft niet urenlang te zoeken naar wat je wilt hebben. Alles is netjes gecategoriseerd. Je voegt het product toe aan je winkelmand, betalen en je bent klaar.

Het pakket is op de afgesproken dag bezorgd. En als er nog vragen zijn wordt je zeer snel geholpen. Zo zou elke klantenservice moeten zijn.

Ze hebben alles wat elektronica betreft. De prijzen zouden nog wat lager kunnen om te concurreren met bijv. Media Markt. Je hoeft niet verder te kijken dan Coolblue.

Alles is er. Wasmachines, Telefoons, Tablets of een BBQ. Je besteld het en de volgende dag is het er ook gewoon. En het mooie is, ze bezorgen zelfs op maandag!

De site is goed opgebouwd en per categorie is een aparte site gemaakt. Dit is handig, zonder dat het heel lastig is voor de klant. Het aanbod is divers en veel. Ze hebben alles wat apparatuur betreft. De klantenservice is goed en snel. Ik bestel hier graag, maar toch als ik het ergens anders veel goedkoper kan vinden, dan sla ik Coolblue over.

poetenbets 03-08-2015 Via de website gekocht

supersnel leveren.

wordt goed geholpen

heel ruim ass.

zie boven !!!!!

goede, snelle levering, goede service, en ruim assortiment.

PieterMeijer 03-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, makkelijk besteld.

Groot aanbod

Het is heel makkelijk en het is niet zo strak volgens het boekje, er worden ook wel dingen grappig neergezet op de site

Het lijkt allemaal heel persoonlijk en "jong". Dit spreekt me aan

gijshompes 03-08-2015 Via de website gekocht

Super makkelijk om iets te bestellen - steeds heldere uitleg / tekst

Bij eender welke vraag is Coolblue altijd snel, correct en misschien het belangrijkst e: nooit moeilijk.

Ik kan er vinden wat ik nodig heb

Bestel er al jaren - raad iedereen aan hetzelfde te doen.

Coolblue maakt homeshopping super makkelijk door zowel kwasi alle producten aan te bieden die nodig zijn als super eenvoudige en goede levercondities aan te bieden.

Cool-Bleu 03-08-2015 Via de website gekocht

klik, klik, klaar.

snel accuraat en betrouwbaar.

alles hebben ze.

snel en betrouwbaar

groot assortiment, betrouwbaar snel en accuraat, en bij mij reeds meerdere keren correct afgehandeld.

Kapu 03-08-2015 Via de website gekocht

Thuis afgeleverd

prima en vriendelijk afgehandeld

genoeg kuise

eerlijk en corect

tot nu toe geen slechte ervaring