Deze score is berekend op basis van 1789 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

shannon 02-05-2017 Via de website gekocht

snel en nogsteeds met kwaliteit

Goede producten van kwaliteit en snelle service. Je hebt ook vaak garantie wat je tegenwoordig niet meer ziet.

MMvan Kapel 02-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Netjes en snel geleverd volgens de aangegeven tijd. goede verpakking en beschermd. Fijn dat de levering ook op Zondag kan.

Vlek 02-05-2017 Via de website gekocht

Enthousiaste en hulpvaardige bezorgers

Duidelijke webshop, snelle levering, geen urenlang wachten tot ze komen maar telefoontje 15 min te voren, meer dan enthousiaste en hulpvaardige bezorgers

Diana timmer 02-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Waren het goedkoopste en ook de snelle levering sprak ons erg aan. Staan ook altijd review bij het artikel waar we zeker altijd naar kijken

Bert v/d Biggelaar 02-05-2017 Via de website gekocht

supersnelle levering.

snel het juiste artikel gevonden, ook reviews. machine rond de middag besteld, en de volgende dag al voor 10.00 geleverd. een minpuntje was dat ik na middernacht het aflevervenster te zien kreeg.

TON 02-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, lastig met creditcard

ik vind de voorlichting en de dienstverlening keurig. op een leuke manier gebracht ook. het is echter de enig plaats die ik ooit mee heb gemaakt waarbij mijn creditcard niet door een of andere screening komt. dat vind ik jammer, want met creditcard is alles enige weken verzekerd. nu moet ik per se met iDeal betalen. voor de rest heel prettig bedrijf.

Fons 02-05-2017 Via de website gekocht

De nummer1 van nternet bestellingen

Zeer gebruiksvriendelijk zowel de site als het personeel die antwoord op mijn vragen
Op de antwoorden is er goed nagedacht

Jan Peeters 02-05-2017 Via de website gekocht

Exellente service

Je kunt hier efficient winkelen met goede produktvergelijkingen.
De bezorging van het produkt en service daarbij is exellent

yvonnevw 02-05-2017 Via de website gekocht

Lekker vlot en alles zeer duidelijk!

Alle informatie is zeer duidelijk terug te vinden. De service is helemaal top; wat ze beloven komen ze ook na! Voor het eerst doet een bedrijf wat ze beloven!

Tony van Tinteren 02-05-2017 Via de website gekocht

Altijd snel en goed!

Het is simpelweg een genot om in jullie webshop te winkelen. Zelfs als ik en een pricewatch ergens zie dat jullie iets duurder zijn, bestel ik toch bij jullie omdat jullie simpelweg betrouwbaar zijn, en altijd snel leveren. Top service!!

Pascal 02-05-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Duidelijke site.
Je kunt eenvoudig de plus/min punten bekijken en wat anderen er van vinden.
Makkelijk bestellen en je weet gelijk wanneer het gebracht word.

Richard 02-05-2017 Via de website gekocht

Cool Blue is gewoon Hot blue.

Ruime keuze en prima prijzen.
Duidelijke website en eigen datumkiezer maakt het bestellen een fluitje van een cent.
Prima, herkenbare, bezorgers die duidelijk het visitekaartje van Cool Blue zijn.
Aansluiten van mijn machine werd zonder problemen gedaan ook al was de aansluiting niet standaard.

J.m 02-05-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden

Dit is de 3e keer dat ik bij Coolblue bestel en kan er alleen maar mijn volledige lof over uitspreken vanaf bestelling tot aan aflevering.
Bij mijn laatste bestelling een koel/vriescombinatie was er een pootje te weinig waarop ik gelijk de vraag kreeg: u kunt de bestelling mee retour geven of wij sturen het pootje op en krijgt u 10% korting. Dit zie ik als een geweldige service.

Irene 02-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Gemakkelijk, snel geleverd, uitstekende service. Oude apparaat werd opgehaald en nieuwe aangesloten. Heel prettig

Serge Liberloo 02-05-2017 Via de website gekocht

Alweer super geholpen.

De site biedt veel keuze / mogelijkheden in een brede waaier van producten. Er wordt steeds snel en correct geleverd. Alweer super geholpen.

Thea 02-05-2017 Via de website gekocht

slechte service deze keer

daar ik een koelkast besteld had en de chauffeur geen steekkar bij zich had en ook meteen weer weg wilde zat ik met een grote doos, gelukkig heeft een buurman mij geholpen en nu staat de koelkast hier en moet er nog van alles aan gebeuren , ik kan dat niet meer. Daarom heb ik voor coolblue gekozen omdat ze de vorige met zijn tweeen kwamen en mij met alles hebben geholpen , ik ben nu razend en zit met een probleem............

Officiele reactie van Coolblue 02-05-2017

Beste Thea,

Bedankt voor je review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het afleveren van jouw koelkast zo slecht is afgehandeld. Dit is natuurlijk niet wat je van de service van Coolblue mag verwachten. Onze oprechte excuses hiervoor. We willen dit graag voor je nakijken en, indien het nog van toepassing is, een passende oplossing aanbieden om dit op te lossen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw ordernummer en adresgegevens door te mailen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken we dit zo snel mogelijk op en kijken we met je mee naar de mogelijkheden om dit op te lossen. Alvast bedankt voor je medewerking en we zien je reactie graag tegemoet.

Yasmine 02-05-2017 Via de website gekocht

Goed en vooral snel!

Heb voor Coolblue gekozen vanwege prijs, garantie en levering. Zaterdag besteld en zondag al in huis. Prijs is lager ivm combinatie-deal (tablet met toetsenbord en hoes). Daarnaast nog eens 2 jaar garantie.

LRoss 02-05-2017 Via de website gekocht

Ik zeg doen!

Niet alleen snel maar ook vriendelijk en duidelijk in de service. Ik ben ook van plan om andere aankopen hier te doen! Ik zeg doen!

verbeek 02-05-2017 Via de website gekocht

veel keuze, snelle en goede levering

groot assortiment, snelle levering, overzichtelijke website, goede informatie over de behandeling en aflevering van de aankoop. Kortom: aan te raden.

Fia 02-05-2017 Via de website gekocht

Supersnel geleverd!

Snel geleverd,met duidelijke bezorg info!De levering is goed te volgen via track en trace van post.nl En zelfs met confetti idee om de postbode te verwelkomen!

Peter van Keulseslag 02-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering volgens afspraak

Ik heb een hogedrukreiniger K4 gekocht en laten bezorgen bij een pst.nl afhaalpunt. De volgende dag kon ik hem al ophalen. Ik heb er vervolgens zowel de bestrating in voortuin als achtertuin mee gereinigd. Aangezien dit al bijna 10 jaar niet gedaan was kun je begrijpen dat ik enigszins sceptisch was maar het resultaat was enorm!

hijdieeenwasmachinekocht 02-05-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

's Avonds besteld en op zaterdagochtend op precies de afgesproken tijd geleverd en geinstalleerd. De oude WM is meteen meegenomen. Aardige gasten die hun werk perfect hebben gedaan. Een lesje achteruit rijden met de vrachtwagen mag wel, hij stond even te kloten :)

Valerie D 02-05-2017 Via de website gekocht

Niet de service gekregen die beloofd werd

Ten eerste is het niet zo dat ik mijn wasmachine de volgende dag in huis heb. Woensdagavond besteld en vrijdag werd er contact met mij opgenomen voor het maken van een afspraak. Terwijl toen ik afrekende er stond dat de wasmachine vrijdag binnen zou zijn. Vrijdag een afspraak gemaakt voor dinsdag. Echter belde ik maandag om meer informatie voor de levering van de volgende dag, dit was nog niet mogelijk zou ik ná 18uur per mail ontvangen. Het is nu maandagavond 0.00uur geweest en tot op heden nog niets ontvangen. Nu ben ik verplicht morgen mijn wekker te zetten om 9uur en te bellen om er delf achter aan te gaan. Wie weet staan ze er pas einde van de middag maar zit ik al vanaf de ochtend klaar en te wachten. Echt niet tevreden met gang van zaken!

Officiele reactie van Coolblue 02-05-2017

Hoi Valerie,

Bedankt voor je review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend vervelend dat je geen duidelijkheid hebt gekregen omtrent het afleveren van jouw wasmachine. Dit is natuurlijk niet wat je van de service van Coolblue mag verwachten. Onze oprechte excuses voor deze situatie. We willen dit graag voor je nakijken en zodoende je ook meer duidelijkheid geven omtrent jouw bestelling. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw ordernummer en adresgegevens te mailen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken we dit meteen op en kijken we het voor je na. Alvast bedankt voor je medewerking en we zien jouw reactie graag tegemoet.

voldoende 02-05-2017 Via de website gekocht

de service is prima, levering na 3 dagen nog niet binnen

het shoppen is prima, de service is uitstekend, weet ik uit ervaring, mar de levering is na 3 dagen nog niet binnen. en dat is jammer. Coolblue kan daar in feite niets aan doen, het ligt bij post.nl, die houden de pakketjes langer vast in het sorteercentrum.

Johnny P 01-05-2017 Via de website gekocht

Prima product

Mijn vader attendeerde mij het is inmiddels, een tijd geleden op cool blue, op het moment dat ik toe was aan nieuwe stofzuiger herinnerde ik mijn vaders attentie

Jan 01-05-2017 Via de website gekocht

Super service!

Ik kocht een Samsung wasmachine bij Coolblue. Vooral de uitstekende communicatie viel me direct op: niet alleen een mailtje, maar ook sms en een telefoontje, wanneer de levering precies zou zijn: heel erg attent en zo kan er eigenlijk niets misgaan! Alles werd netjes uitgepakt, aangesloten en uitgelegd. Ook de erg vriendelijke bezorgers verdienden een compliment!

Hein 01-05-2017 Via de website gekocht

Ze brachten lachend de wasmachine naar boven

Order was snel geplaatst. Ze kwamen lachend de wasmachine brengen. Deze werdt netjes aangesloten en we kregen uitleg. Oude werd mee genomen en onze oude droger was ook geen probleem om mee te nemen.

Echt top!

Jo 01-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze de meeste keus hadden en snelle levering.
Als je voor 23.59 uur besteld heb je het de volgende dag in huis.
Het mooie is dat je het pakket ook bij een afhaalpunt kunt laten bezorgen zodat je niet thuis hoeft te blijven

Erik 01-05-2017 Via de website gekocht

prijs en levering top

makkelijk zoeken, goede prijs , vlotte levering. geen uren wachten op het product maar duidelijk tijdstip van levering

Willem 01-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ik heb al meerder keren bestellingen gedaan bij Coolblue en de service is nooit tegen gevallen.

Onlangs een fietscomputer/navigatie besteld bij Coolblue. Dit was een pre-order en zou pas 2 mei 2017 geleverd worden volgens de website. Tot mijn verbazing kreeg ik 28 april al een email dat mijn bestelling de volgende dag geleverd zou worden. Dit is positief verrast worden.

Ook heb ik twee keer een defect gehad aan een geleverd product. Ook dit is zonder problemen afgehandeld door Coolblue. Dit duurde na verzending aan Coolblue ongeveer 1-2 weken.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over Coolblue.

André 01-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik had mijn omvormer snel nodig dus dan bestel ik het bij Coolblue, en dat klopte natuurlijk weer. De omvormer heeft zijn werk al gedaan dus iedereen blij. Ga zo door

Magic X 01-05-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk altijd een oplossing met goede service

Ik kies voor cool blue om hun service, het gemotiveerde personeel.
Ook als je een keer niet tevreden bent met een product proberen ze jeen met een goed gevoel de winkel uit te laten gaan. Mijn laatste aankoop is de Samsung tab 2
tablet en weer zeer tevreden snelle levering perfect apparaat

Patrick 01-05-2017 Via de website gekocht

Top service, snel besteld en snel geleverd

Goede duidelijke shop, vond snel wat ik nodig had
En ik had het de volgende dag ook nog eens in mijn handen door de snelle levering

Bert 01-05-2017 Via de website gekocht

prima service

super snelle levering, het product bevalt erg goed. De aflevering was ook correct en het oude artikel werd correct afgevoerd en meegenomen.

C.J. Gelens 01-05-2017 Via de website gekocht

Heerlijk als alles gewoon werkt!

Afgelopen week de 'Plantronics Backbeat Pro+' hoofdtekefoon, via http://hoofdtelefoonstore.nl (onderdeel van Coolblue) aangeschaft. Superrr om te ervaren dat alles klopt! Van de online bestelling, het exacte tijdstip van de levering, de gebruiksvriendelijkheid van het product, tot de confetti voor de bezorger... alles klopt en werkt! Bedankt Coolblue voor deze geweldige ervaring en tot snel 😃

Willem 01-05-2017 Via de website gekocht

snelle service!

ik was opzoek naar een telefoon hoesje en utp kabels, even googelen en ik kwam bij coolblue uit
erg prettige webshop, overzichtelijk en snel geleverd.

Petra 01-05-2017 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke site en ook goede adviezen over bijbehorende producten.
Verder geweldige humor wanneer je besteld hebt, zoals wachttherapie.

Jochem 01-05-2017 Via de website gekocht

Razendsnel een nieuwe wasmachine in huis

Prachtig, Coolblue is echt een aanrader. Ze houden je op de hoogte en bellen een kwartier voordat ze komen. Heel goed!

Krista 01-05-2017 Via de website gekocht

Ik wacht nog steeds op mijn product.. :(

Ik heb vrijdag het product besteld, met de belofte: vandaag besteld en morgen af te halen op de postNL locatie. Het is inmiddels maandagavond en het product is er nog steeds niet. Had het wel fijn gevonden als erbij had gestaan dat het veel langer zou duren. Ik had dit niet verwacht van Coolue eigenlijk.

Officiele reactie van Coolblue 01-05-2017

Hey Krista,

Bedankt voor het invullen van de review. Vervelend om te horen dat het niet helemaal is gelukt met de levering. Dit is inderdaad helemaal niet wat je van ons mag verwachten en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Omdat wij heel graag willen dat jij jouw pakket toch gewoon thuis krijgt, willen wij je vragen om ons jouw ordernummer en begeleidend verhaal toe te sturen op geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan er dan direct voor je achteraan om ervoor te zorgen dat jij jouw pakket krijgt en dat jij weer een glimlach op jouw gezicht hebt. We horen snel van je te horen.

Elly de Wit 01-05-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden!

Diverse artikelen van Cool Bleu gehad en de snelle levering en goede service ontlokken bij mij een hele grote glimlach!

Ivo 01-05-2017 Via de website gekocht

Compleet assortiment en punctuele levering !!

Bij Coolblue is de keuze erg uitgebreidt en zijn de prijzen erg scherp. Wat ik fijn vind is dat er altijd de volgende dag geleverd wordt.

hilda reus 01-05-2017 Via de website gekocht

prima shop op internet en goeie bezorgservice

prima site, erg tevreden met de snelheid waarmee de winkel werkt.
goed ingepakt en prima te volgen wanneer het bezorgd wordt

erik 01-05-2017 Via de website gekocht

zeer goed service

zeer goede en snelle levering,goede prijs kwaliteitsverhouding. Het oude toestel werd
meegenomen en de nieuwe geinstalleerd.

Rene 01-05-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Een enorm uitgebreid assortiment, de mogelijkheid om het in een winkel op te halen of te laten leveren bij een servicepunt. Tot 0.00 uur besteld de volgende dag in huis :)

Cooper 01-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering

Zo zou elke internetshop moeten werken. Hier twijfel je niet om in de auto te stappen. Thuis bestellen en klaar. Minder dan 24 uur later de spullen in huis.

katrien 01-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Artikelen gemakkelijk terug te vinden
Gemakkelijk vergelijkbaar
Reviews zijn nuttig bij het helpen om een keuze te maken

Finn 01-05-2017 Via de website gekocht

Beste webshop van Nederland!

Coolblue is veruit de beste webshop in Nederland. Het aanbod is enorm en meestal zijn alle producten ruim op voorraad. Bovendien hebben ze ook nog een super snelle bezorgservice, de volgende dag heb je je producten al in huis. De klantenservice is goed bereikbaar en de websites zijn zeer overzichtelijk.

Tom Manse 01-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service met een glimlach

Wij zochten een nieuwe TV, omdat ons oude toestel niet meer om aan te zien was. Bij Coolblue vonden we een ruime sortering aan TV toestellen in diverse prijsklassen. Wij hoefden niet zo'n reuze toestel en we zijn geen gamers, dus een redelijk eenvoudig toestel met een 80 cm beeld was voldoende. We kozen voor een Samsung. Het bestelde apparaat werd de volgende dag afgeleverd. Tussentijds ontvingen we een mail met "wacht therapie" en uitpaktips. Die waren om te schateren, dus gelijk op Facebook geplaats. Aflevering door Post nl.

daniel sloof 01-05-2017 Via de website gekocht

goede service het pakket kwam zelfs eerder als verwacht

Ik vind de klantvriedelijkheid altijd heel belangerijk, en dat hebben ze hier zeker. Ze doen er alles aan om je tevreden te stellen. Ook de bezorging is goed. De website is overzichtelijk en mooi. En een acount aanmaken gaat ook heel makkelijk. Het grappige vond ik dat je tips kreeg voor het wachten op je pakket nog nooit eerder gezien, heel orgineel ! Bedankt voor alles ik ga zeker nog een keer iets bestellen bij jullie.

Lonneke 01-05-2017 Via de website gekocht

Fijne vriendelijke service!

Ik was op zoek naar een goede cameratas voor mijn nieuwe camera. De maten waren duidelijk omschreven en op de website staan duidelijke foto's van het product. Ik twijfelde of de regenhoes bij het product was inbegrepen, daarom besloot ik een e-mail te sturen. Binnen 5 minuten had ik al een reactie binnen! Mijn complimenten! Ook de levering was binnen het geplande tijdvak en geheel gratis (gratis is voor ons Nederlanders altijd goed he :P) Bedankt team Coolblue!