Deze score is berekend op basis van 2172 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Beempie 29-03-2011

Snelle levering met extra service zoals een sms-je en je aankoop is te volgen via track en trace. Duidelijke website kortom geen opmerkingen prima zaak!!

TB1948 29-03-2011

Van websites word ik niet snel warm. Deze is gewoon goed, overzichtelijk en laat je eenvoudig bestellen. Mijn bestelling is vlot en foutloos afgewikkeld en iedere stap is to the point en persoonlijk gecommuniceerd. Deze internetondernemer is een verademing.

Bergje81 29-03-2011

Erg snelle levering. Produkt voldeed precies aan de beschrijving. Erg tevreden met deze winkel

F. vdMortel 29-03-2011

Op de website duidelijke omschrijvingen van de artikelen, bestelling volgende dag al binnen. Via e-mail ongedwongen contact. (nog) Geen gebruik hoeven te maken van eventuele service bij mankementen, maar heb daar alle vertrouwen in.

123Rene 28-03-2011

Vrijdagmiddag om 13.30 uur besteld en zaterdagmorgen om 9.00 uur al in huis. Interne afhandeling zeer accuraat en ingehuurde bezorging ook volgens afspraak!

Esther Gruppen 25-03-2011

2 jaar geleden dit hele pakket gekocht. Na een maand was er iets met het drumstel. langsgebracht, gemaakt en opgehaald. Kon ook laten halen en bezorgen. De garantie was bijna voorbij, wat ik niet wist ( nog 5 dagen) drum en guitar defect. Heb al mijn geld ervoor teruggekregen. Nu de nieuwste gekocht. de service, bestellen, alles is super goed.

Martine85 18-03-2011

Goed op de hoogte gehouden over de levering. Een paar weken terug heb ik een cardreader gekocht. Meerdere malen telefonisch contact hierover gehad waarbij ik erg goed geholpen werd en ze erg flexibel waren. Fijne manier van het kopen van producten!
Mijn complimenten!

Helmuth Kohl 16-03-2011

Ik heb hier in augustus 2009 een Iphone 3GS gekocht. Het toestel heeft tot 1,5 week geleden goed gefunctioneerd. Hierna werkte echter de GPS functie totaal niet meer.
Na een mail aan de klantenservice heb ik het toestel toen in Eindhoven in de Coolblue vestiging binnengebracht.
1,5 week later had ik een nieuwe Iphone 3GS thuisgestuurd gekregen van Smartphoneshop ondanks dat de 1 jarige fabrieksgarantie van Apple reeds verlopen is.

Je ziet niet vaak dat bedrijven dit op zo een goede en snelle manier regelen.
Coolblue, Smartphone shop, verdient hier mijns inziens een grote pluim voor en daardoor zal ik ook in de toekomst bij hun producten blijven kopen.

Jverhulst 08-03-2011

4,3
Meerdere malen contact gehad met winkel. Zeer ondeskundig personeel. Op de vragen die ik stelde wist de medewerker geen antwoord en moest dit telkens navragen. Medewerker sprak heel traag en daardoor vreselijk irritant om naar te luisteren. Website erg slordig. Niet makkelijk een product te vinden.

Rumon 05-03-2011

Deze week heb ik een Ereader gekocht bij Coolblue Ereaderstore.nl. Deze was bedoeld voor mijn moeder.
Ik heb em hier gekocht vanwege 'geen' verzendkosten waardoor het goedkoper was dan bij Bol.com

Door de interface in de website, wat gemaakt is voor gemak, heb ik door de poscode verkeerd in te toetsen het pakket naar een verkeerd adres gestuurd. Ik heb toen direct contact opgenomen via het 'gratis telefoonummer en gevraagd wat ik hier aan kon doen. De medewerker legde mij uit dat het proces niet aangepast kan worden maar als het pakket gewijgerd word bij de geadresserde word het terugestuurd naar Coolblue. Hier werd deze gelukkig gewijgerd
Ik heb er toen nog een besteld naar het juiste adres.
Dit op advies van de medewerker coolblue die ik weer redelijk direct aan de lijn kreeg. Deze had ik binnen een dag binnen.
Zodra het verkeerd geadreseerd pakket weer terug was bij Coolblue is mijn geld teruggestord zonder kosten.

Nelleke04 04-03-2011

Duidelijke website. Leveren als beloofd, voor tien uur 's avonds besteld is ook echt volgende dag bezorgd! Zending goed te volgen eerst via e-mail's van Coolblue en daarna via track & trace van TNT. Makkelijk betalen via Ideal, maar ook mogelijk via rembours e.a.. Gekochte telefoon voldoet ruimschoots aan de verwachtingen!!! Ik ben een tevreden klant en aangezien Coolblue vele soorten webwinkels heeft: tot de volgende keer!

Michiel van R. 03-03-2011

De website is goed, en meer zoekmogelijkheden zou een hoger cijfer kunnen geven.

De levering was mij een 9 waard omdat ze binnen een dag leveren en dat ze het pakket zo ingepakt hadden dat het door de brievenbus kon. Daardoor hoefde ik niet naar postkantoor en dat scheelt.

De aftersales was helaas nodig omdat de screenprotector niet goed was. Ze reageerden binnen een uur op mijn email met mijn klacht en sturen een nieuwe op. Ik kan niet meer verwachten dan dit, dus vandaar een 10.

jan nummer zoveel 03-03-2011

Alles perfect geregeld en snel in huis (NB binnen 15 uur !) ;precies zoals een internetbedrijf kan en moet zijn !

Cat72 28-02-2011

Duidelijke site. Product was op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden, ware het niet dat Nederland toen helemaal ingesneeuwd was. Hierdoor werd de netbook later bezorgd, maar dit is laptopshop niet aan te rekenen. Ook het terugsturen van de sleeve verliep goed en duidelijk en het betaalde geld werd netjes naar me overgemaakt.

happyness 24-02-2011

Wij kochten een printer die niet goed functioneerde en hebben dit aan Printershop medegedeeld. Zij hebben met ons meegedacht om dit probleem op te lossen, hetgeen helaas niet lukte. Zonder pardon en verzendkosten konden wij de printer retour zenden.
Wij ontvingen daarna een andere totaal nieuwe printer. Als dat geen goede service is?
Een dikke pluim voor Printershop.

erasmus10 22-02-2011

Informatie en levering goed en zoals beloofd.
De reden voor deze review is de uitstekende service die ik gekregen heb: de earbuds die ik gekocht had bevielen mij absoluut niet. Mij werd de mogelijkheid geboden deze te ruilen tegen een paar andere (niet zonder meer vanzelfsprekend vind ik). Inmiddels dik tevreden met de earbuds die ik nu heb (Klipsch Custom-3). Prima service, grote klasse!

Arco Janse 16-02-2011

Lens besteld op de heldere site. Belooft levering de volgende dag indien besteld voor 22:00. Ik bestelde op 22:15. Om 22:40 al bevestiging van aankoop en leverklaar maken. Volgende dag werd de lens al bezorgd. Buitengewoon. Over service of aftersales geen mening, geen ervaring mee.

gerard 48 15-02-2011

geweldig wat een service en je wordt ieder moment op de hoogte gehouden van je bestelling door middel van emailtjes, ook als er iets retour moet snelle afhandeling, ik heb dit nog niet eerder meegemaakt van een online shop, voor mij is die zaak een 10 waard,

AlWil 14-02-2011

Sneller beschikbaar om afgehaald te worden dan beloofd (vrijdagnamiddag besteld, zaterdagochtend kon ik hem afhalen). Bij afhalen kan je pinnen. Vestiging in Rotterdam (Oudedijk) is niet geweldig qua parkeren. Dat is het enige nadeel wat ik kan verzinnen.

Willy63 13-02-2011

De gehele procedure duidelijk van te voren aangegeven en nagekomen. Tevens perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

MAERSCHALCK RUDY 11-02-2011

De levering verliep heel vlot en snel.
Dus tot nu toe ben ik heel tevreden en werkt het toestel perfect !

Prima service

tinca25 09-02-2011

snelle en adequate service bij reparatie, goede communicatie.

Sander1116 07-02-2011

Altijd bereikbaar & vriendelijk. Zoeken altijd naar een oplossing, ook al duur het soms wat langer.

Paultyje B. 07-02-2011

Op vrijdagmiddag 16.00 uur bestelling gedaan en met Ideal betaald.Tot mijn verbazing ging op zaterdagmorgen 10.00 uur de bel, mijn bestelling was er al, ik had het zeker niet voor maandag verwacht.
Kortom ik ben zeer tevreden en zal zeker klant blijven.

geert.henderickx 04-02-2011

Schitterende service van deze internetwinkel(Coolblue, heeft ook nog 32 andere shops-gespecialiseerde diversiteit), qua snelheid is deze onovertroffen! Had gisteren de Logitech Harmony One AB in de vooravond besteld en deze ochtend kwam de taxipostdame met het bestelling rond 11u.

Esther195 03-02-2011

's Avonds besteld en de volgende dag al in huis. Dat is supersnel en heel prettig.

D. Raak 03-02-2011

Hallo, ruim een jaar geleden de set gekocht bij tondeusestore.nl, inderdaad binnen 24 uur geleverd, supersnel, goed produkt, nu na ruim een jaar een minimaal defect aan de trafolader, terugestuurd, en binnen 2 weken kreeg ik tot mijn verbazing een compleet nieuwe set retour gestuurd, mag de after sales een 11 ?

Marc Prinsen 02-02-2011

Snelle, persoonlijke en professionele klantenservice! 'k Had een vraag gesteld via hun website mbt levering voor bestelling, en even later al door een van hun medewerkers gecontacteerd en verder geholpen.

CeeKaa1961 01-02-2011

Snelle service, vriendelijk personeel,duidelijke site.
Een jaar geleden een telefoon bij ladyphone gehaald, ook voor deze nieuwe verlenging van mijn abonnement ga ik wederom naar de ladyphoneshop

B. Boer 31-01-2011

Een half jaar geleden heb ik een nieuwe accu gekocht voor mijn HP Ipaq PDA. De ene dag besteld en de andere dag in huis. Snel en zonder problemen. Nu een half jaar later heeft de accu het begeven. Erg vervelend... na 1 mailtje werd de accu zondermeer vervangen; de oude hoefde ik niet eens op te sturen. Gewoon een snelle service. Dit bedrijf zit overal goed bovenop! Zeker een aanrader om te gaan (blijven) kopen!

Luuc K. 31-01-2011

Snel en accuraat geleverd
De volgende dag al in huis.
Goed zo !

Bart1912 30-01-2011

De winkel maakt waar wat er op de website staat: voor 22.00 uur besteld, de volgende ochtend al afgeleverd. Supersnel, alles compleet.

jane79 30-01-2011

Vandaag besteld, morgen in huis. Supersnelle en correcte aflevering.

DJO67 30-01-2011

Prima prijs, heel (bijna te) veel informatie over de ordervoortgang, zeer snelle levering; webshop staat inmiddels bij mijn favorieten.

RicieB 29-01-2011

De bestelling was duidelijk te maken via de webshop. Het bestelde is afgeleverd op de afgesproken datum. Alles netjes afgehandeld

Jack1973 29-01-2011

Na veel zoeken op het internet en in bij winkels zoals die van T-mobile zelf, was PDAshop.nl wel in staat om een iPhone 4 televeren.
In tegenstelling tot de antwoorden bij andere shops, waarbij de iPhone van T-mobile slecht leverbaar was en het ook onduidelijk was wanneer wel, gaan mijn complimenten uit naar de PDAshop.nl.
Gewoon op voorraad, adequate afwikkeling van de bestelling en een keurige begeleiding van de levering van de bestelling.

Seb123 27-01-2011

's avonds besteld via internet, betaald via online mistercash en 's avonderendaags om 12u30 afgeleverd. Enorm snel en correct afgehandeld!

Harry Andeweg 27-01-2011

Kon op de website een duidelijke keuze maken, alhoewel ik het gekozen apparaat al kende. Snelle levering. Verder niet op problemen gestuit .....en het apparaat (DECT-telefoon) werkt naar behoren. Mogelijke service of garantienoodzaak nog niet of wellicht nooit van toepassing. Conclusie: gewoon tevreden!

TheaTed 26-01-2011

Al 3,5 jaar klant en al zo lang heel erg tevreden. Snelle levering, geweldige service en nederlandse handleidingen.

andriesje 26-01-2011

Ben zeer tevreden over Uw medewerkers netjes en corket te woord gestaan kon niet beter,nog maals dank.

Wim 1954 26-01-2011

Voor de derde keer was de Back Beat ermee opgehouden .Evenals de voorgaande keren
voor de PDAshop geen enkel probleem. Er werd gelijk adequaat gereageerd. Echter,de 906 was niet meer leverbaar en na overleg werd de volgende dag een vervangend produkt geleverd.
Een uitstekende service,Een absolute aanrader deze webwinkel.

S. Jansson 25-01-2011

Mijn aankoop bij Consoleshop was perfect in orde. In het begin vond ik het eng om een dure aankoop te doen bij een webshop. Maar het was allemaal prima in orde, doordat:

-De klantenservice nog tot laat op de dag te bereiken is. De man van de klantenservice was erg vriendelijk en kon mij helpen met mijn vragen
- Ik mijn Playstation rond 21.00 uur had besteld en ik het de volgende dag al in huis had.

Echt klasse!

PCV 25-01-2011

Prima afhandeling, goed afgeleverd, bestelling goed te volgen, alles in orde dus.

scheffer 25-01-2011

Levering is netjes binnen de afgesproken tijd afgewerkt.

jotul 25-01-2011

De HTC Desire is in alle opzichten een heel bruikbaar toestel, voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. De website van de PDAshop vind ik overzichtelijk, uitgebreid en duidelijk. Het geheel komt vertrouwenwekkend over, de afhandeling van de bestelling is ook supersnel en correct uitgevoerd.

Grotegreef2 25-01-2011

Vlotte en degelijke afhandeling.
Niets op aan te merken.

kninewille 25-01-2011

Was al langere tijd op zoek naar een gsm. Via kieskeurig kwam ik op de website waar het vervolgens makkelijk uitzoeken was. Bestelling gedaan en de volgende dag al in huis. Prima geregeld dus.

jac. goris 25-01-2011

Ben zeer tevreden over webwinkel MP3Shop; ik zie geen kans om ook maar iets negatiefs te bedenken. De klant wordt van elke stap in het proces op de hoogte gehouden, en de toezeggingen (op de website) worden nagekomen.
Het inleven in de klant blijkt ook uit zo'n detail als: in de E-mail vermelden onder welke afzender het pakket verzonden wordt. Ik ben zeer tevreden!

devee 25-01-2011

Ik koop regelmatig bij de PDA-shop. Stom toevallig 2 keer kort achter elkaar een product wat niet in orde is. Wat blijkt, after sales is perfect geregeld. Meteen per mail een bevestiging van de klacht, een pdf om uit te printen en om het artikel (gratis) terug te zenden, en binnen een paar dagen een nieuw werkend artikel.
Gewoon heel erg goed geregeld daar, bij de PDA-shop.

P.van Dongen 25-01-2011

De bestelling was er heel snel en je word heel goed op de hoogte gehouden waar de bestelling is.Het product was heel goed verpakt. Ik ben zeer tevreden.