Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

DennisLeeuwarden 12-07-2010

Op Marktplaats verkoopt Coolblue B.V Ex demo producten.
Ik zag de Olympus Mju Tough 3000 Turquoise Blue camera staan met de prijs van €70, ik vond de prijs erg laag omdat de camera nieuw rond de 169 kost, maar goed het stond er dus ik een mail gestuurd naar Coolblue B.V dat ik de camera wil kopen.

Volgende dag krijg ik dit mailtje terug:

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze stellen wij u op de hoogte dat het product reeds is verkocht aan iemand anders. Ons excuses voor het ongemak. Er is nog wel leverbaar een andere camera, zie onderstaande link voor meer informatie:

Ik hoop je hiermee voldoende geholpen te hebben. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact op: e-mail of bel (+31) (0)10 2170277. Wij helpen je graag verder.

Faahmi Ollong
Coolblue B.V.

Ik dus kijken welke camera dat is en tot mijn verbazing is het gewoon het zelfde artikel en advertentie, alleen nu met wat grote wijzigingen zoals de prijs is veranderd van €70 naar €139, de staat is veranderd van in nieuw staat naar lichte krasjes op het scherm. Je zou dan zeggen dat deze goedkoper zou zijn.

Er is dus een fout gemaakt in de prijs, alleen is het erg jammer dat ze er over liegen om te zeggen dat het artikel al is verkocht terwijl dat helemaal niet zo is.

En nu hebben ze ook snel de advertentie verwijdert.

SanderMaassen 09-07-2010

Ik heb nog nooit zo'n perfecte service gezien, me beeldscherm van me cowon s9 was gebroken, dus had ik hem opgestuurd, geweldig retour systeem hebben ze. 4 weken later had ik een gloednieuwe.

Daarnaast geven ze echt waar voor hun geld.

TOP SERVICE!!!!!!

JanGom 03-07-2010

Ze waren voor mijn product het goedkoopste.Gaven als één van de weinigen nog een presentje erbij.Beloofden de levering buitengewoon snel,de volgende dag al en deden dat ook.Zelfs voor de middag (11.30).Besteld de dag ervoor ongeveer 17.30.Alles klopte.Ik zou geen klacht kunnen bedenken totnutoe.Ik heb natuurlijk geen ervaring met de eventuele service.

kenneth3 02-07-2010

Via GPS shop een navigon besteld. Deze werd keurig verpakt en op tijd geleverd. Via email een bestel- en verzendbevestiging ontvangen en verder kan je via tracktrace de bestelling volgen.
Ideal betaling is mogelijk. De website is overzichtelijk en duidelijk. De productinformatie is compleet en correct. Dus al met al een prima webshop.

AnneLuka 15-06-2010

Zeer duidelijke en snelle orderafhandeling. Zeer goede informatievoorziening omtrent verpakken en shippen van order. Order is gemakkelijk te volgen via TNT T&T.
Ik heb gisteren om 21.55u een laptoptas besteld, vanochtend om 9.20 is deze geleverd. Netjes verpakt.

jan.linux 10-06-2010

Ik heb reeds verschillende producten bij de verschillende shops van Coolblue besteld. Alles komt snel aan en de website is heel duidelijk.

Laatst had ik een product ontvangen dat niet goed werkte. Het product teruggestuurd en geld terug ontvangen.

Prima service dus :-)

BearFoot 08-06-2010

Ik werdt goed op de hoogte gehouden vanaf de bestelling, betaling tot de zeer snelle levering.

kurt.mattheeuws 06-06-2010

Ik heb reeds verschillende malen items via Laptopshop en de andere shop binnen het bedrijf besteld. Alles verliep steeds zeer vlot. Op tijd bestellen en 's anderendaags geleverd!! Ongelofelijk, maar waar!
Vlotte communicatie en zeker goeie service na verkoop.
Gps werkte niet meer naar behoren. Binnen gedaan en kort daarna een volledig nieuw toestel gekregen!!

JoscTr 03-06-2010

Heldere website die uitstekend ondersteunt bij productkeuze; anderen vind ik duidelijk minder.
Ruim assortiment. Goede prijsstelling. Maakt waar wat ze toezegt in order voortgangsinfo en aflevering.
Bij niet tevreden snel geruild.
Vriendelijke en behulpzame klantenservice.
Heb de indruk dat ze mijn probleem met de combinatie van Cannon printer/scanner en ASUS Eee PC niet adequaat hebben opgepakt en de betreffende leveranciers hebben aangesproken op het software conflict. Bij de meer complexe problemen ervaar ik de service van betrokken leveranciers vaak als erg slecht. Laptopshop doet het hier niet beter. Fabrikanten zouden hun interoperabiliteit moeten testen, maar dat is praktisch ondoenlijk. Dan is de oplossing, als grote retailers en distributeurs die moeite doen en in de oplossing goed samenwerken met de fabrikanten. Fabrikanten zouden dat moeten sponsoren.

hschouwink 30-05-2010

Snelle en duidelijke telefonische reactie.Snelle levering.

M1391 29-05-2010

Wauw wat een service:
Ik kreeg zelfs via sms de stand van mijn bestelling door!
Geweldig goed geregeld.
Voordelig, veilig betalen, super snelle verzending, degelijk verpakt: stofzuigerstore.nl begrijpt hoe ze online zaken moet doen!
Hier ga ik zeker nog eens boodschappen doen!
Bedankt!

Sjoerd Gompie 26-05-2010

Een hoofdtelefoon van Audio Technica besteld.
Behalve dat het gewoon een goed product is en de website duidelijk en helder is en de stappen naar bestellen en betalen duidelijk en goed lopen. Is de levering echt supersnel.

Besteld rond 21.30 uur en de volgende ochtend had ik het product al in huis ik stond hier echt van te kijken.

lenteb 16-05-2010

5,5
Bestelling werd niet correct uitgevoerd, het geleverde was niet hegeen wat bestelt was. Gevraagd hoe men het verkeerde gratis kon retouneren. Bij het postkantoor bleek dit niet niet zo te gaan en moest ik betalen voor het retouneren.
Het juiste artikel is nu na 4 weken nog niet geleverd terwijl via mail hiervoor 5 werkdagen werd aangegeven. kortom een onbetrouwbare leverancier.

WD74 07-05-2010

5,5
Hele slechte ervaring met een garantiekwestie..

Display kreeg ineens geleurde strepen. Bij aflevering wordt door de medewerker nog opgemerkt dat het display niet gebarsten is..(Uiteraard anders had ik ook niet verwacht dat het garantie was!)

Geen woord over de hoogte van de "onderzoekskosten" by the way. Nu heeft bedrijf dat de telefoon heeft onderzocht aangegeven als oorzaak een gebarsten display en kan ik de telefoon ongerepareerd(mijn bezit..) terug krijgen tegen betaling van 50 Euro onderzoekskosten. Of het display laten repareren voor 130 Euro..... Maar dus zonder info vooraf en zonder gebarsten display vooraf!

De op de "onderzoeksfoto's"
kan ik ook geen barstje onderscheiden trouwens..

Erg slechte klachtenafhandeling mijns inziens.

Dus, zolang je er koopt, geen probleem.. Klachtenafhandeling en service achteraf bar slecht!

ncc1ncc 27-04-2010

uitstekende service, uitstekende informatie gedurende het verloop na aankoop artikel. Maar ook een uitstekende terugkoppeling bij/na het opstellen van een review (ook als de review niet bepaald gunstig is voor het betreffende artikel). Deze zaak is beslist een zeer betrouwbaar adres en kan aan iedereen aangeraden worden

Robbedoes 22-04-2010

S'avonds voor tien uur besteld en de volgende dag s'middags in huis (zoals belooft) de voortgang van de bestelling word begeleid door e-mail berichten en een smsje.
Ik heb twee bestellingen gedaan bij deze firma (allebei apart) en ze verliepen uitstekend echt een aanrader.

Huppel1900 20-04-2010

Duidelijke website en bij bestellen geen extra kosten voor betalen met creditcard en geen verzendkosten. Ik heb een navigon PND bij ze beteld, niet omdat ze de goedkoopste waren maar vanwege de goede beoordelingen. En ik moet zeggen die hebben ze meer dan waar gemasakt. Ik diverse keren contact gehad met de klantenservice (kon Freshmaps niet activeren, probelemen met het eerste apparaat, daarna appraat omgeruild voor een ander model etc) en elke keer werd ik zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen. De klantenservice is ook buiten kantoortijden goed bereikbaar op een normaal (niet 0900) telefoonnummer.

jwvelders 18-04-2010

Mijn koffiezetapparaat gekocht bij Koffiecenter.nl. Het is een overzichtelijke site en het is gratis geleverd.

Koffie smaakt perfect! Koffie thuis is echt lekker.

Ik vond het smsje dezelfde avond fijn. Zo kon ik ook de status van de bestelling volgen.

Nadelen heb ik niet gevonden.

trieske 10-04-2010

gisteravond om half 9 een bestelling gedaan en vanochtend om 10 uur zat ie al bij de post! en dat op vrijdag/zaterdag!!! ik vind het geweldig!

Ton Beek 07-04-2010

Bij de Laptopshop Eindhoven (men heeft ook een drietal winkels en behoort tot de Coolblue organisatie), een keurig verzorgde en overzichtelijke winkel met vriendelijke jonge verkopers, een notebook gekocht, de Samsung N135. Dit toestel werkte erg traag, zeg maar slecht, en dus na een week teruggebracht. Daarbij had ik tussendoor ook nog even contact gehad met een van de medewerkers van het hoofdkantoor te Rotterdam en ook daar werd ik prima te woord gestaan. In de winkel had men geen N135 meer op voorraad, maar binnen twee dagen werd mij een nieuw exemplaar toegestuurd. Ook deze werkte allesbehalve plezierig, dus ook weer na een week teruggebracht. Ik had inmiddels besloten dit merk notebook maar niet meer aan te schaffen dus kreeg ik probleemloos een creditfactuur. Daarbij ontving ik ter oriëntatie ook nog een computeruitdraai van een ander merk notebook. Kortom, ik werd heel plezierig geholpen.
Zaterdags had ik het toestel teruggebracht en op woensdag (er zat zelfs een tweede paasdag tussen!!), zag ik al het bedrag keurig bijgeboekt om mijn rekening staan.
Prima adres!

rutfi 05-03-2010

Bestelling was gedaan om 21:45 en het pakketje was volgende dag voor 12 bij mij thuis. Perfecte service.

De levering was in perfecte staat.

aaike100 26-02-2010

5,2
Waardeloze service, duurt veel te lang voordat je antwoord hebt op vragen, tenslotte wordt je afgewimpeld
met het verhaal dat het apparaat niet meer te repareren is, kortom waardeloze service.

hvm54 08-02-2010

Zeer overzichtelijke website. Als je iets hebt besteld, in mijn geval een gsm met abonn. wordt je teruggebeld om hetgeen je besteld hebt door te nemen zodat er geen foutje in kan zitten. Ook wordt een afspraak voor afleveren gemaakt. Je krijgt ook een smsje als het toestel wordt verpakt en nog één als het pakketje verzonden wordt. Prima service dus. Dit ben ik nog niet eerder tegen gekomen.

PieterJellema 01-02-2010

6,5
Besteld: Karcher SC1122

De website is goed overzichtelijk. Toevallig was het door mij gewenste artikel op voorraad. Deze heb ik de volgende dag afgehaald.

Bij thuiskomst, bleek een van de doeken niet in de doos aanwezig te zijn. Bovendien zaten de extra onderdelen los in de doos. Nu heb ik eerder iets bij een van de shops van Coolblue besteld (een fototoestel) en deze was duidelijk tweedehands: geen accu, alles los in de doos etc.

Nu over de doek. Ik heb meteen een mail gestuurd met daarin mijn klacht. Een reactie krijg je snel terug, maar daar houdt het dan ook mee op. Ik heb de stoomcleaner ondertussen 3 weken in huis en hij is nog steeds niet compleet. Het heeft twee weken geduurd voordat ik een inhoudelijke reactie kreeg, waarin men aangaf dat het artikelnummer niet zou kloppen. Ik heb bij de klacht aangegeven om welk artikel (naam) het ging.

We wachten maar weer verder, maar ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in. Ze hebben nog een week en anders gaat de cleaner maar weer terug.

Overigens mag deze reactie, inclusief naam en email-adres naar de winkel gestuurd worden.

Bart073 25-01-2010

6,2
Site ziet er prima uit, telefoon wordt snel opgenomen, maar helaas ze kunnen je veelal niet helpen. Nu al 2 slechte ervaringen met Coolblue. Ondanks de belofte van Sander Kouwenhoven (manager klantenservice) dat men werkt aan verbetering is hier één jaar later niks van te merken. In tegendeel, de aftersales verloopt nog steeds met horte en stoten. Apparaat moet 3x opgestuurd worden en is nog niet gerepareerd.

Panasonic scheerapparaat gekocht, helaas na aantal maanden defect dus teruggestuurd onder garantie. Apparaat komt na een maand ongerepareerd terug, dus weer teruggestuurd, na weer een maand komt het apparaat wederom defect terug. Dus wederom apparaat terug gestuurd met verzoek tot creditering (retour 193290)

Omdat ik in de tussentijd mijzelf toch moet scheren heb ik een Braun via Shavershop gekocht, waarbij het de bedoeling was om, wanneer de Panasonic Shaver gerepareerd was de Braun terug te sturen naar Braun met behulp van de 2 maanden op proef actie. Niet echt netjes, daarvoor is zo’n actie niet bedoeld, maar Shavershop wilde mij niet voorzien van een tijdelijke shaver. Nu was het gebruik van de 2 maanden op proef actie van Braun geen probleem geweest, zij het niet dat Shavershop mijn reparatie niet binnen 2 maanden kan afhandelen.

Dus situatie uitgelegd en gevraagd of ik mijn geld terug kan krijgen van de Panasonic shaver (zodat ik de Braun kan houden) want anders dan moest ik uiterlijk 23 jan 2010 de Braun terugsturen om gebruik te kunnen maken van de 2 maanden op proef actie zodat ik uiteindelijk niet en een Braun en een Panasonic shaver zou hebben. Nou waarschijnlijk kreeg ik mijn geld terug, maar helemaal zeker was het niet. Advies van de helpdesk van Shavershop:

- Koop nogmaals een nieuwe Braun shaver via onze webshop en stuurde de eerste Braun vast retour naar Braun. Dan heeft u in iedergeval nog een shaver zodat u zich kunt scheren, als de reparatie van de Panasonic is afgehandeld stuurt u de tweede Braun shaver weer terug naar Braun onder vermelding van de 2 maanden op proef actie.

Kortom ik moet dus 2x een shaver kopen en terugsturen naar de fabrikant Braun onder de noemer 2 maanden op proef actie, zodat Coolblue/Shavershop nog vrolijk even de tijd mag nemen – inmiddels al ruim 2 maanden – om de reparatie te bewerkstelligen. 1x vind ik al niet netjes, laat staan 2x, dus ik heb mijn Braun shaver gehouden en met de helpdesk afgesproken dat ik er dan vanuit ging dat alles in orde kwam en ik mijn geld van de Panasonic shaver terug zou krijgen. De helpdeskmedewerker (Laila had dit overlegd met haar manager Donato en zij zouden aandringen op creditering). Nou dan ga je er als klant vanuit dat het in orde komt, maar helaas. Ik hoorde maar niks, dus weer gebeld en wat blijkt. Ik krijg dus niet mijn geld terug en zit nu dus met 2 shavers. Bedankt voor de bagger service Shavershop/Coolblue!

winkel12 22-01-2010

Duidelijke site eerlijke informatie, binnen 5 uur reachtie op een mail. Snelle levering, je wordt prima op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

miwebcy8r 17-01-2010

2,5
Op 30 dec. product besteld en betaald.
Bericht gekregen dat het op 4 jan. verstuurd zou zijn. Tot op heden (17 jan.) nog steeds niets ontvangen.
Op mailbericht krijgen we geen reactie en telefonisch is het bedrijf moeilijk te bereiken. Een hele ochtend bellen (op het tijdstip dat staat aangegeven) heeft geen gehoor opgeleverd.

JaapW80 14-01-2010

Na lang wikken en wegen heb besloot ik rond de jaarwisseling van 2009/2010 een nieuw objectief aan te schaffen voor mijn Canon 350D.

De keuze viel op de alom geprezen Canon 17-55mm 2.8 IS USM.

Via Kieskeurig kwam ik eerst uit bij Foto Konijnenberg en Kamera Express, maar bij beide zaken was het objectief niet op voorraad.

Toen pas viel mij Digitale Warehouse.nl op. De site komt niet echt heel erg overzichtelijk over, maar ze hadden een scherpe prijs en zaten ook nog eens een keer in de buurt voor mij (Amsterdam Osdorp).

Ik heb het objectief opgehaald en meegenomen naar huis. In de eerste week na aanschaf veel getest, maar eigenlijk was ik enorm teleurgesteld. De lens was wijd open op mijn body gewoon niet scherp.

Dus, terug naar de winkel, hopend op een goede aftersales. Dan pas kom je erachter hoe goed een winkel echt is.

Dat bleek enorm positief uit te vallen. De verkoper snapte mijn probleem en begreep dat je bij een dermate duur objectief gewoon het vertrouwen wil hebben dat je een goede versie van het objectief hebt. Hij heeft zonder problemen het objectief geruild voor een ander exemplaar. Die werkt naar behoren.

Het viel mij enorm mee en dat is een groot compliment voor Digital Warehouse. Aan mij hebben ze een blijvende klant. Als dank heb ik meteen een 430EX II flitser meegenomen. Zo help je elkaar dus!

Digital Warehouse.nl is voor mij dus een goede winkel. Redelijk scherpe prijzen, goede klantvriendelijkheid, het is er rustiger dan bij andere shops én ze geven goede service.

Gea1945 08-01-2010

IK heb mijn panasonic lumix dit jar bij digicam gekocht en afgehaald.alles werd prima uitgelegd met veel geduld. Later heb ik nog een macro-lens besteld en daarover kreeg ik keurig bericht per mail.

puntv000 03-01-2010

Mijn bestelling werd perfect afgehandeld, zowel per e-mail als de aflevering (om 19.30 besteld, de volgende morgen om 10.00 uur in huis!)

belgjemmfr 31-12-2009

Hebben een xbox360 gekocht en via ideal betaald, had alleen de verkeerde aangeklikt wilde die met een spel erbij en kwam er te laat achter, heb ze meteen opgebeld, moest de volgende ochtend terugbellen en nadat ik een beetje had bijbetaald werd alles meteen verstuurd, toen bleek 1 controller kapot en dit werd allemaal heel snel en correct afgehandeld en moest de kapotte ook niet retour sturen. Snelle en goede service en een winkel waar we zo weer wat zouden kopen.

pjork 27-12-2009

Na meerdere bestellingen blijkt dat dit echt een van de betere winkels is.
Ook na de aanschaf vriendelijk een hulpvaardig.
Recent kocht ik een Archos 5 IT met een extra accessoire waarvan ik een 30 minuten na de bestelling spijt van had.

Gebeld en en mijn verhaal gedaan. De volgende dag lag mijn bestelling op de voordeurmat. En het was helemaal goed gegaan. Het accessoire was van de bon gehaald en 2 dagen later was het teveel betaalde terug gestort op mijn bankrekening.
(ik had de rekening voldaan met ideal)

Bij een eerdere bestelling had ik lopen knoeien met de update van de firmware van mijn creative MP3 speler.
Mijn schuld dat het appraat niet meer werkte!
Ondanks dit, eerst per telefoon en email alles gedaan om mij te helpen.
(ik vertrok binnen een week naar het buitenland voor langere tijd)
Toen dit niet lukte, opgestuurd naar de MP3shop en is daar door een medewerker weer voor elkaar gemaakt.
Kosten € 0,00 en de verzendkosten terug betaald door de MP3shop.

Een prettige en betrouwbare winkel.
Zo een waar ik blind op durf te vertrouwen.

aavanputten 16-12-2009

2,8
PDA Shop doet het vooral leuk qua marketing. Als je er echter iets koopt dat niet werkt, gaan ze uit van het principe "niet goed, geld weg". De telefonische helpdesk doet allerlei toezeggingen die ze niet nakomt. Het zijn meestal studenten die weinig kennis hebben van de producten die ze verkopen. Defecte producten worden niet teruggenomen en de kosten van terugsturen en in/uitbouw worden ook niet vergoed. Je blijft dus zitten met een duur product waar je niets aan hebt. Al met al een winkel om te mijden. De klantenservice is onkundig en ronduit onbeschoft. Hun manager, Sander Kouwenhoven, krijg je nooit aan de lijn. De directeur van het moederbedrijf Pieter Zwart won ooit als internetmarketeer de prijs van ondernemer van het jaar. Marketing is hij goed in, maar het succes is dit bedrijf naar het hoofd gestegen.

bethere63 10-12-2009

Zeer duidelijke website. De aanbieding van de XBOX 360 met 8! games was de goedkoopste van alle websites. Toen er 2 uur na mijn bestelling nog een extra game bij het pakket erbij was gekomen, was een telefoontje voldoende. De game werd kosteloos erbij verstuurd. Je kan tot 22:00 uur bestellen, en de volgende dag is het in huis!

Zeer correct en snel behandeld voor een zeer goede prijs. De beste webshop waar ik tot nu toe een bestelling heb geplaatst!

veryfrank14 04-12-2009

Printercartridge HP 351 XL color besteld voor mijn vrij nieuwe HP C4580. Was maar 34 euro i.p.v. ongeveer 38 euro bij de meeste andere winkels. Geen verzendkosten hoeven te betalen. Volgende dag werd ie al bezorgd. Afhalen had gekund. Woon niet ver van Eindhoven. Later op die avond vond ik nog WEL een goedkoper adres, maar ik kon de bestelling NIET meer terugdraaien(naar mijn idee tenminste/zal misschien wel hebben gekund, maar door snelheid van levering zou dit probleem kunnen zijn geworden.
Gisteren ben ik in de Coolblue winkel in Eindhoven geweest om iets anders(scheerapparaat) te gaan kopen bij een ander onderdeel van deze winkel-"keten". Alles met shop.nl erachter. In dit geval shavershop.nl

Veryfrank14 04-12-2009

Ophalen/kopen in Eindhoven bij EEN van de 3 winkels van COOLBLUE van scheerapparaat Braun 360 - 3. is goed verlopen. Ook veel andere winkelformules van Coolblue in zelfde pand. Heb via internet bij deze firma pas geleden ook online een inktcartridge voor mijn HP-printer besteld verliep ook prima en snel. volgende dag al in huis.
Prima winkelformule, ze hebben ECHT alles daar!!!!!

peter1234567891 03-12-2009

4,3
Helaas laat de nazorg duidelijk te wensen over. een gekochte screenprotector van €18,- is aangebracht door een medewerkervan de winkel, daar deze niet goed hechtte is door hem een aantekening gemaakt op de kassabon dat ik deze mocht omruilen als het erger zou worden. na 3 maanden, toen ik toevallig in de buurt was om deze om te ruilen en de folie er inmiddels niet meer uit zag , gaven ze helaas niet thuis. vervolgens werd ik ik de winkel ook nog op een zeer onvriendelijk wijze te woord gestaan.

jorieke81 27-11-2009

Deze winkel is erg compleet met zijn informatie. Je kan met de keuzehulp het enorme aanbod verfijnen naar een aantal modellen die je ook nog eens kunt vergelijken. Zodra de keuze 2 modellen betreft kan je de specs vergelijken of de tekst bekijken, waar je gebruiksinformatie vind, zodat je uiteindelijk zonder twijfel het juiste model kiest. Ik had mijn Canon Powershot SX200 de volgende dag al in huis. En wat bleek: Het is precies wat ik er van had verwacht. Ik ben, na een reis van 6 weken, erg enthousiast over deze camera. Ik ben zeker van plan om nog meer producten op deze site of de andere sites te kopen. Want ik weet zeker dat hun informatie en levering betrouwbaar is.

robrd 19-11-2009

Super snelle levering. Bestelling de volgende dag nl. al in huis.
Had 1 defect en gebeld en volgende dag nieuwe artikel in huis. Zijn goed bereikbaar en heel correct aan de telefoon en alles is goed te volgen via email

Toppertje 07-11-2009

4,5
Wij hebben een mobiel daar gekocht waar de achterklep niet goed van was. Gelijk de dag nadat we hem binnen hadden moeten terug sturen en na bijna 2 weken kreeg ik de telefoon weer eindelijk terug met een nieuw klepje.
Nu zitten we nog steeds te wachten op onze lader voor in het stopcontact want die waren ze vergeten in de doos te stoppen. We zitten nu al 1 maand te wachten en we bellen en mailen en krijgen dan in eens een thuislader voor een Nokia i.p.v. een Samsung.
En nu vandaag nog steeds geen goede lader ontvangen.
Dus een hele slechte service...koop daar niks!

mjeijsman 02-11-2009

Super: 's avonds om 21.45 uur besteld en de volgende dag werd het keurig afgeleverd op het aangegeven adres. Alles prima in orde. Dat is pas service!

roth911 20-10-2009

Ik heb bij Digicamshop.nl vorige week vrijdag een Canon EOS 450D besteld.Omdat
ik de Canon de volgende dag nodig had s'avonds om 21.30 besteld. Zaterdag om
9.20 in huis. Sneller dan dit kan gewoon niet.

Ik kwam er niet helemaal uit met het installeren van de bijgeleverde software
dus de klantenservice gebeld op zondag.
Ik werd goed te woord gestaan en was binnen enkele minuten weer aan het werk.

Ideaal dat deze klantenservice ook op zondag bereikbaar is. Digicamshop.nl gaat
mij vaker terugzien!

Ik was al tevreden over de service van de webwinkels van Coolblue
(www.coolblue.nl), maar digicamshop.nl laat helemaal zien hoe het moet!

mtthw 19-10-2009

Supersnelle reactie op e-mails, alles wat op de site vermeld staat komen ze na
(binnen 2 uur terugbellen bij bestelling van gsm+abo voor een afleverafspraak).
Vrijdagavond rond 20u besteld, de volgende ochtend om 8u gsm+SIM kaart bezorgd.
Supergoed geregeld!

aaltje58 28-09-2009

Keurig in een woord(overzichtelijke site,bereikbaarheid per telefoon en email
uitstekend, bestelling binnen 24 uur); ik wilde na de aankoop een BTW factuur.
Geen probleem, binnen een 1/2 dag per email.

mevr. j. dikmans 24-09-2009

Ik had drie games besteld. Alles is netjes geleverd. Wel is het in twee
verzonden omdat een spel een langeren levertijd had, dat had voor mij ook in
een keer gemogen. maar ja nu kon ik wel alvast spelen.Ik had waarschijnlijk
iets minder verzendkosten betaald. Jongens zijn correct en mailen snel terug
als je een vraag hebt. Ze doen echt je best te helpen als je iets niet kunt
vinden.

Kieskeurig_fan 14-09-2009

Prima winkel. Ik werd goed te woord gestaan en geholpen. Je kunt tevens in de
direkte omgeving gratis parkeren. Mooie en duidelijke website en is op gebied
van mobiele telefonie voor mij in ieder geval de goedkoopste geweest.

Rik17 12-09-2009

Bij aankoop wordt je nog vriendelijk te woord gestaan.
Maar als je vervolgens met een defect toestel 1 week later aan de balie staat
veranderd ineens de stemming en wordt er een simpel verteld dat je met je
probleem maar naar je gsm provider moet gaan, terwijl je daar live staat aan te
tonen dat het probleem in de telefoon zit.
Dit was de eerste maar ook direkt de laatste keer dat ik een toestel bij deze
zaak heb gekocht. De brutaliteit en ongeintresseerdheid heb ik zelden zo gezien

aaddj 09-09-2009

Goede winkel. Snelle levering en goede service.
Telefoon na enkele dagen defect, maar snelle afwilkkeling van zaken. Zeer snel
een nieuwe telefoon gekregen.

weet 08-09-2009

Kort na aanschaf is de stekker van de brodit holder stuk gegaan. Zonder omhaal
heb ik de holder kunnen retourneren en een paar dagen later een nieuwe
toegestuurd gekregen. Een onderdeel van de mountset zat op de door mij ter
reparatie ingestuurde brodit holder, waardoor de mountset incompleet was. Een
telefoontje naar de pda-shop was voldoende om een paar dagen later kostenloos
ook een nieuwe mountset te ontvangen. Een dikke duim voor deze service.

zwevenisleven 08-09-2009

Zeer tevreden, over de telefoon een mandje met mijn bestelling klaar gemaild,
hoefde alleen maar goed te keuren en ja hoor netjes binnen een dag afgeleverd
en mail over de afwikkeling gekregen. Ook de sms'n waarin je kan volgen wat er
met je bestelling is, zijn leuk en handig.