Deze score is berekend op basis van 2756 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tim Roeters 17-08-2016 Via de website gekocht

Coolblue top webwinkel !!

gister mijn samsung galaxy s7 edge hier gekocht. Wat een super service! Had hem dezelfde dag nog in huis. De site ziet er verzorgd uit en makkelijk zoeken naar producten. De service is ook heel goed. Ik had een vraag via de mail gestuurd en ik kreeg al binnen 10 minuten een duidelijke reactie. Ik vind ook dat Coolblue hun klant ook goed op weg helpt met talloze tutorials op youtube voor als je er niet uitkomt met je nieuw gekochte apparaat. Ik ben een tevreden klant en zal mijn bestellingen vaker gaan doen op coolblue!

site is geordend en makkelijk producten op te zoeken

Ik had een vraag gesteld en ik kreeg al binnen 10 minuten een reactie.

heel erg veel keus uit verschillende categorieën van sport & outdoor tot huishouden & wonen een site waar je bijna alles kunt vinden

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede site
  • Scherpe prijzen
  • Leuke acties

I. van Strien 17-08-2016 Via de website gekocht

bestel hier niets, zeer slechte ervaringen

Door fout van Coolblue hebben wij ineens telefoonabonnement bij 2 providers.
Al 2 maanden contact met klantenservice van Coolblue en er komt maar geen oplossing. Slecht in luisteren en in ondernemen van aktie. Steeds een andere contactpersoon,waarbij iedereen zich achter elkaar verschuilt. Koop hier niets!!!

Minpunten

• klantenservice
  • telecomafdeling
  • service

Officiele reactie van Coolblue 17-08-2016

Hallo meneer/mevrouw Van Strien,

Heel erg vervelend te horen dat u problemen heeft ondervonden met het afsluiten van een abonnement bij ons. Dat u daar de dupe van wordt, is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben op het moment geen inzage in uw bestelling, maar zouden graag meekijken naar of we een oplossing voor u kunnen verzorgen. U kunt uw gegevens doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl. We komen er dan zo snel mogelijk op terug.

Vriendelijke groeten,

Nina 16-08-2016 Via de website gekocht

Van a tot z goede service

Het vinden van een geschikte wasdroger ging snel door de overzichtelijke manier van tonen van de informatie op de website. Ook het betalen ging makkelijk. Ik ben erg blij met de bezorging. Ik werd 30 min. van tevoren netjes gebeld met de mededeling dat men onderweg is. De wasdroger werd buiten voorzichtig uitgepakt (geen verpakkingsmateriaal in huis, fijn!) en vervolgens netjes op de plek naar wens gezet en geïnstalleerd.

Pluspunten

• bezorgdag zelf kiezen
  • handige bevestigingsmails
  • op tijd bezorgd
  • snelle chatfunctie

Nemo 16-08-2016 Via de website gekocht

Helemaal top!

Op zondag laat in de avond rond +23.00 had ik mijn bestelling geplaats en de volgende middag was hij al binnen. Ook was de tas die ik had besteld het meest voordelig bij Coolblue, dus ik ben dik tevreden!

Pluspunten

• Mega snelle levering
  • Gemakkelijk & voordelig

Bones 16-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop Smartphone

Grote keuzemogelijkheid, goed prijs/kwaliteitsverhouding + goed aanbod van accessoires.
Snel thuis geleverd, zelfs op zondag gezien ik mijn bestelling op zaterdag had geplaatst en de de volgende dag in mijn handen had.

Pluspunten

• snel
  • grote keuze
  • uitgebreide informatie

ThomasG 16-08-2016 Via de website gekocht

snelle goede levering tegen goede prijs

Uitgebreid assortiment tegen goede prijzen.
Snelle levering volgens afspraak
Helpdesk goed bereikbaar en snel antwoord

Pluspunten

• assortiment
  • prijs
  • service

7thilly 16-08-2016 Via de website gekocht

Boormachinewinkel via Coolblue

Prima, snelle service, keurige levering
Dat wat ik verwacht, aankoop, betalen, leveren.
Gemakkelijke website

Pluspunten

• Snelheid
  • Gebruikersgemak
  • Doelmatigheid

antoine 16-08-2016 Via de website gekocht

interessante en correcte prijs

Canon inktcassettes gekocht voor een zéér schappelijke prijs en zonder verzendkosten . Nog nooit zo een snelle levering meegemaakt : besteld op een zaterdagnamiddag , geleverd op de zondag ! voor herhaling vatbaar .

Pluspunten

• prijs
  • leveringsafhandeling

Henny van Dam 16-08-2016 Via de website gekocht

Prima winkel met goede service

Het klopt dus echt voor 23:59 besteld volgende dag in huis.goede service duidelijke website.telefonische klantenservice is ook prima

Ellen 16-08-2016 Via de website gekocht

service coolblue

Coolblue heeft een prima en snelle service, een overzichtelijke website en een ruim en goed assortiment.

Wouter 16-08-2016 Via de website gekocht

Plezierig contact en snelle levering

Ging snel, makkelijk en medewerker was behulpzaam en vriendelijk. Geen woorden maar daden, de wasmachine was er de ochtend na het telefoontje.

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig
  • Vriendelijk
  • Klantgericht

Margreet 16-08-2016 Via de website gekocht

SUPER!!

Zeer prettige webshop. Overzichtelijk en een ruime keuze uit artikelen. Klantenservice staat hoog in het vaandel bij CoolBlue en dat merk je. In het verleden 1 keer mee te maken gehad en dat werd vlekkeloos afgehandeld. Super!

Pluspunten

• Ruim aanbod in producten
  • Goede klantenservice

Anton uit heemskerk 15-08-2016 Via de website gekocht

Wasmachine indesit type 71683

Goede service zelfs op zondag ! wasmachine gong kapot op zondag s avonds om 8 uur nieuwe besteld bij coolblue volgende dag om 2 uur 's middags werd netjes de wasmachine geleverd en netjes op zijn plaats gezet goede service van coolblue

Pluspunten

• Prijs kwaliteit is okë
  • Gëën

Carolien 15-08-2016 Via de website gekocht

Niet twijfelen, gewoon bestellen!

Cool Blue is tot op heden de beste online webwinkel die ik ken. De service is formidabel, en ik vind het geweldig dat zij als uitgangspunt hebben je te laten glimlachen. Alleen al daarom kijk ik tegenwoordig niet echt meer verder dan bestel ik gewoon direct bij hun. Ik zou het iedereen aanraden.

Ter illustratie: het door mij bestelde koffiezet apparaat was binnen 12 uur af te halen bij een post NL punt. Toen deze niet bleek te bevallen, kon ik via WhatsApp advies vragen hoe ik deze het beste kon ruilen. Het advies was perfect en de volgende dag had ik het andere apparaat in huis! Het geld van de eerste krijg ik gewoon terug. Nu nog een smiley in de latte macchiato! :-)

Pluspunten

• Service
  • Assortiment
  • Gemak

Paul 15-08-2016 Via de website gekocht

Wat moet je nog vertellen over Coolblue?

Coolblue laat zien hoe het moet als je online verkoopt.
Ze maken waar wat ze beloven en blijkbaar kunnen ze dat ook nog eens winstgevend doen in tegenstelling tot andere webshops.

Pluspunten

• Top klantenservice
  • Uitgebreid aanbod
  • Concurrerende prijzen
  • Snelle levering

Ijsbeer 15-08-2016 Via de website gekocht

Telefoon goed en snel in huis.

Snel het juiste toestel kunnen vinden inclusief hoesje. Vervolgens goed en snel geleverd via PostNL.

Pluspunten

• producten vergelijken.
  • Snelle levering

I j 15-08-2016 Via de website gekocht

Slechtste levering en geen oplossing

Heb hier een paar maanden terug een tv gekocht voor twaalf uur besteld morgen in huis zeggen ze dat was dus niet zo kwam een dag later toen ik. Niet thuis was gister weer iets besteld zou vandaag geleverd worden dus ook niet contact opgenomen met coolblue dit had ik de eerste keer niet gedaan omdat een keer een tv te laat leveren kan dus had over deze levering contact kunnen niks doen omdat ze het al hebben weg gestuurd en op de site zeggen ze dat ze het product opnieuw sturen als het te laat is en dan zelfde dag geleverd wordt dat wouden ze dus mooi niet doen ze zeggen alles voor een glimlach nou ik krijg geen glimlach op me gezicht van deze baggere levering raad het zeker. Niet aan om iets te bestellen als je het de volgende dag wil hebben

Pluspunten

• Redelijke prijs

Minpunten

• Slechte levering
  • geen tegenoed koming laat

Officiele reactie van Coolblue 15-08-2016

Heel vervelend dat de bezorging niet op tijd geleverd is, we begrijpen heel goed dat dit frustrerend is. We houden zelf ook van supersnelle leveringen. We geven echter nergens aan dat we bij een vertraagde levering een nieuw product sturen. Het is dan te begrijpen dat uw verwachtingen niet overeen kwamen met onze geboden oplossing. Mocht u hier nog vragen of feedback over hebben, dan horen we dat graag via: geenglimlach@coolblue.nl.

Groeten,

NatasjavV 15-08-2016 Via de website gekocht

Vrijdag Wasmachine besteld en op maandag nog niets!!!

Natasja van Vugt boos.
Zojuist · Ridderkerk ·

Bij Coolblue VRIJDAG een wasmachine besteld want zij leveren de volgende dag.... je raadt het al: zaterdag NIETS en nu weer NIETS ontvangen!! Service ho maar!! Krijg een tegoed van EUR 10,00 hahaha, een lachertje. Dat is toch geen service...een oplossing bieden kunnen ze niet. Ze zijn een aantal producten kwijtgeraakt, waaronder mijn wasmachine en dat was de laatste....... een wasmachine kwijtraken??? Ik kan me voorstellen dat je een klein pakketje kwijtraakt, maar een wasmachine??? Heb de boel geannuleerd en nu moet ik nog 3 dgn wachten om MIJN GELD terug te ontvangen. Slogan van Coolblue: "Alles voor een glimlach"
Nou, die werkt bij mijn niet!!

Pluspunten

• reactie social media

Minpunten

• maakt belofte niet waar.
  • lost probleem niet op
  • koopt je af met tegoedbon

Officiele reactie van Coolblue 15-08-2016

Beste mevrouw van Vugt,

Inderdaad ontzettend vervelend om te constateren dat we onze snelle levering niet waar hebben kunnen maken. Een wasmachine kwijt raken staat inderdaad nogal slordig en gebeurt ook niet zomaar. Tussen de levering van ons aan jou zitten vaak meerdere schakels in een leverproces, en daar kan altijd iets misgaan. Op het moment dat niet duidelijk is waar de wasmachine dan precies gebleven is, zijn we 'm, zogezegd, kwijt. Dat maakt het niet minder vervelend, maar hopelijk is nu wel duidelijk hoe zoiets kan gebeuren.

We zien dat u inmiddels ook een klacht over de bezorging achter heeft gelaten. We zullen deze zo spoedig mogelijk verwerken en op terugkomen. In ieder geval, ook via deze weg, bedankt voor de feedback en uw geduld.

Bob 14-08-2016 Via de website gekocht

Coolblue lost licentie probleem op !

Nadat ik had vastgesteld dat mijn +2 jaar oude ASUS desktop geen geldige Windows licentie had - was een "royalty" licentie - werd ik door de zowel de klantendienst van Microsoft als die van ASUS zelf met een kluitje het riet ingestuurd. Microsoft kon geen geldige sleutel geven omdat de "royalty" licentie geen Windows 10 toeliet, alleen Windows 8, ASUS wou dat ik de volledige computer aan hen terugbezorgde zodat ze een juiste licentie op de HD konden zetten, wat inhield, alles wat er op staat ben je kwijt en begin maar weer opnieuw ! Maar ondanks dat de desktop niet meer onder de garantie viel, heeft Coolblue mij, gratis en voor niets, een Windows 10 licentie bezorgd. Waarvoor mijn hartelijke en eeuwigdurende dank aan de mensen die dit voor mij hebben afgehandeld. Microsoft en ASUS kunnen hier een punt aan zuigen met hun struisvogelpolitiek ! Nogmaals bedankt Coolblue!

Pluspunten

• Vriendelijkheid
  • Productkennis
  • Snelheid
  • Probleemoplossen

Minpunten

• GEEN

Matty 14-08-2016 Via de website gekocht

Goede webwinkel, maar producten beperkt

Goede winkel, heel overzichtelijk en makkelijk te vinden online (veel zoekwoorden gekocht bij Google). De service is erg aantrekkelijk. Toch is het aanbod aan producten redelijk beperkt

Pluspunten

• Makkelijk te vinden
  • Goede, snelle service

Minpunten

• Niet alles beschikbaar
  • Monopolie-gevaar?

Officiele reactie van Coolblue 14-08-2016

Hoi Matty, wat fijn dat je tevreden bent met onze service, als je bepaalde producten of productgroepen mist op onze website, dan horen we dat uiteraard graag!

lindsay1984 14-08-2016 Via de website gekocht

Coolblue houd zicht echt aan zijn belofte.

Geweldig! Zaterdag eem babyfoon besteld omdat onze het begeven had. Geen bezorgkosten en Zondag postnl aan de deur met het pakketje! Nog nooit meegemaakt! Fantastisch!

Pluspunten

• Snelle service
  • Niet duurder
  • Geen bezorgkosten
  • Bezorgen op zondag

Josje 14-08-2016 Via de website gekocht

Aanrader

Het is een makkelijke site en alles komt in een duidelijke (en leuke!) doos. Ik heb hier mijn printer besteld en de site mailt mij eens in de zoveel tijd hoe het staat met de cartridges die bij de gekochte printer horen.
Eigenlijk sinds het ontdekken van de site bestel ik alleen nog hier. Vertrouwd, makkelijk en snel.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke site
  • Snelle service

jochamide@hotmail.com 13-08-2016 Via de website gekocht

Zeer slechte service.

Coolblue levert het foutieve artikel.
Mijn koffieautomaat is opeens niet meer leverbaar. Gisteren kon ik deze wel online bestellen en was het op voorraad. Ik hoef dit foutieve product niet. Dit product moet retour. Afhalen van het product kan niet omdat de afmetingen te klein zijn. Ik moet het dan maar naar het postkantoor brengen. Zeer slechte service. Te gek voor woorden. Hier bestel ik dus niets meer.

Officiele reactie van Coolblue 13-08-2016

Beste meneer, mevrouw. Wat vervelend om te lezen dat er een verkeerd product geleverd is. Het is heel vervelend dat u hier zo over denkt. We hebben geprobeerd u een oplossing te bieden, maar helaas kon u zich hier niet in vinden. Via de productpagina van het oorspronkelijk bestelde apparaat kunt u zich aanmelden voor een e-mail en/of SMS-alert. Zo bent u als eerste op de hoogte, zodra dit koffiezetapparaat weer op voorraad is.
Met vriendelijke groet, Coolblue

ger 13-08-2016 Via de website gekocht

HAPPY !!!!!

allemaal erg smooth en correct afgewerkt. ben ook zeer blij met de keuze die ik heb gemaakt voor het type vaatwasser, goed omschreven, en ik had een goed gevoel vooraf, en daar draait het allemaal om toch.

Pluspunten

• duidelijk, goede info
  • vertrouwd gevoel

Paco van Dijk 12-08-2016 Via de website gekocht

Het opzoek systeem was heel fijn in vergelijking met andere websites. (specificaties aankruisen die je in een laptop zoekt)

Alles was mooi op tijd aangekomen.

Ik kon uit alles kiezen wat ik zocht.

Er waren zelfs hulp videos voor bij het kiezen van je laptop.

Alles goed en snel.

Mevr Buggenhout 12-08-2016 Via de website gekocht

Smartphone gekocht bij Cool blue

Goed bereikbaar, parking, lift aanwezig
duidelijke indeling van de winkel, vriendelijk personeel en leuke extra: koffie of thee tijdens het wachten

Pluspunten

• duidelijke indeling
  • bonnetjes systeem
  • prijs

Roos 12-08-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle levering!

Ik zou deze webwinkel zeker aanbevelen.
Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Coolbleu.nl voor een computer scherm.
Dit kwam gelijk de volgende dag binnen! Ik ben alleen maar positief!

Starfox 12-08-2016 Via de website gekocht

Bij het afhalen van de bestelling (een wadjang) bleek de wadjang tijdens het vervoer beschadigd te zijn. De pan werd direct teruggenomen en een nieuwe pan was meteen besteld en de volgende dag in goede staat thuis afgeleverd.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Goede service

Minpunten

• Teveel webwinkels

Natasj 12-08-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering! Ik heb een Princess Power Blender besteld. Het artikel had ik de vorig dag meteen in huis. Ik werd keurig op de hoogte gehouden over het verzendproces. Het product is goed verpakt geleverd.

Pluspunten

• Snelle bezoring
  • Product goed verpakt

Tabitha2016 11-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering zoals beloofd!

Snelle levering was perfect,alleen de medewerker van post nl vond ik niet zo!

Voldoende keuze,voor het product wat ik had besteld.

Vooral voor de snelle levering en geen verzendkosten.

Nee.

Greet 11-08-2016 Via de website gekocht

Supergoede en snelle afhandelinf

Gratis bezorging en goede tussentijdse updates

Haast teveel om te kiezen 😉

Helemaal tevreden

Officiele reactie van Coolblue 14-08-2016

Hoi Greet, wat leuk om te horen dat je zo positief over ons bent! Als je nog meer producten weet die we kunnen toevoegen aan aan ons assortiment, dan horen we het graag ;)

christel 10-08-2016 Via de website gekocht

vriendelijk personeel

snelle bedienning

heel ruim assortiment

aangenaam interieur , gezellig om eens rond te kijken

carly78 10-08-2016 Via de website gekocht

Super service!

Mijn bestelde wasdroger deed het niet naar behoren. Via chat van coolblue netjes geregeld dat de wasdroger werd opgehaald en daarna een ander besteld bij coolblue. Super service. Ook heel fijn dat je tot laat kan bestellen en de volgende dag al wordt bezorgd. Ze hebben een vaste klant erbij. Inmiddels ook een nieuwe wasmachine aangeschaft bij coolblue

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vriendelijk personeel
  • Goed bereikbaar
  • Komen afspraken na

Officiele reactie van Coolblue 11-08-2016

Hallo Carly,

Wat leuk dat u een positieve review achterlaat. Het is erg fijn om te horen dat u via de chat goed geholpen bent met de omruiling van uw wasdroger en dat u er nu weer mee aan de slag kunt. Alvast veel plezier met uw nieuwe wasmachine. We hopen u graag terug te zien.

Groeten,

Nathalie 10-08-2016 Via de website gekocht

Onlangs heb ik er een gsm gekocht, en een paar dagen later bestelde ik er een hoesje, screenprotector en externe batterij. Ik bestelde het bij Coolblue omdat ik de site ken en er in het verleden al regelmatig dingen bij heb gekocht. Van Coolblue weet ik zeker dat mijn product onbeschadigd aankomt en dat, als ik toch niet tevreden ben, ik het gratis kan terugsturen. Voor mijn gsm heb ik vergeleken met andere sites, en ik vond maar 2 sites die het product goedkoper aanbieden, maar dit was slechts met een verschil van 1 en 7 euro. Het goede aan Coolblue is dat het product de dag erna al in huis is, zodat ik niet lang moest wachten voor ik mijn nieuwe gsm kon gebruiken.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Uitgebreid assortiment
  • Gratis retourneren

Ger 09-08-2016 Via de website gekocht

vandaag besteld ,morgen in huis

gemakkelijk thuis, informatief en snel, doelmatige vergelijkingen, gedegen informatie en gemakkelijke betalingsafhandeling.

Pluspunten

• gedegen informatie
  • vanuit je eigen stoel
  • vakkundig verpakt
  • snelle verzending

GABRIELS LOUIS 09-08-2016 Via de website gekocht

Zeer slechte ervaring met coolblue !!!

Zo ik al eerder zij , de meeste bedrijven plaatsen enkel maar de beoordeling die hun past , en laten de andere zijn voor wat het is !
Als men op die manier een score moet behalen van boven de 9% is dit wel erg jammer , moest het correct verlopen zouden ze de 5% met moeite halen
dit enkel om de andere te inponeren ! Goed bezig zeker ???

Voor mij NOOIT meer coolblue , ze hebben hun ware gezicht laten zien !
Hoe correct ze de klanten behandelen , erg laag bij de grond !!!

Zo kocht ik een stoommop maar na een paar maand ging het pompje stuk , daar ik 2 jaar garantie kreeg wilde ik er ook gebruik van maken .
Maar na een paar weken kreeg ik goed nieuws van coolblue !!! , nu waren ineens meer kosten dan het toestel koste !!! En van garantie was geen spraken meer , ik zou het toestel verkeerd gebruikt hebben ?
Had beter het pompje van een paar euro zelf vervangen !!!
Maar zo correct liet coolblue zich niet zien van hun kant .
erger nog ik moest nu 40 euro betalen voor mijn toestel terug te krijgen en de vraag zou zijn welk toestel ik terug zou krijgen of meer betalen dan het toestel koste om het te repareren !! Verstaan wie dit kan verstaan want coolblue werkt zeer correct naar de klanten toe !!!
Daar ik zelf contact had opgenomen met Philips , daar verzekerde ze me dat dit wel onder garantie moet gaan , en wilde weten wie het toestel had nagekeken , maar volgens coolblue had ik daar geen zaken mee , en de telefoon werd opgehangen !!! Zover over de klantenservice !!! En competente medewerkers want vriendelijkheid is dan zeer ver te zoeken .
Volgens ex medewerkers komt dit soort van zaken vaker en vaker voor , uit meerdere revieuws is dan ook te lezen dat klanten gebruikte toestellen kregen IPV een nieuw toestel met verzegelde doos . Vandaar toen mijn toestel aankwam en water in de waterbak zat , na me geïnformeerd te hebben zou dit normaal zijn daar zij eerst de toestellen teste ??? Maar dacht verder niet na , tot op op heden !
Daar hun eigen personeel word aangezet om positieve reacties te schrijven als er negatieve worden geplaatst , maar dan zijn we bij het eerste hoofdstuk terug !!!
Jammer dat zo bedrijven op deze manier zaken kunnen blijven doen en dit ongestraft , en op kosten van andere mensen ! Je moet het maar zonder schroom kunnen blijven doen
Zelfs op 2de hands verkoop coolblue artikels ! Zo gezecht artikels die de klanten terug sturen ??? Weinig of niet gebruikt !!!

Vandaar dat ik dit verhaal weer en weer zal plaatsen , eens zien als dit tegen de kosten van een pompje zal gaan . En zal de eerste jaren niet opgeven .
Dit zouden andere ook beter doen .

Maar probeer via deze weg mensen te waarschuwen van 2× na te denken ! want zo goedkoop is coolblue nu ook niet , en de service al helemaal niet .
Dat ze zo hun klanten met de rug tegen de muur plaatsen , dit enkel uit winstbejag ! Stel me dan de vraag of die mensen wel een geweten hebben .

Want de meeste revieuws met zo korte inhoud is het de vraag wie die heeft geschreven ! ! ! Want die zijn immers zo positief over coolblue ! ! !
Iemand die immers zo positief Is over een bedrijf laat een fatsoenlijke revieuw achter , en niet een zinnetje !!!

Nu zal weer een standaard berichtje volgen , dat ze het immers zo spijtig vinden dat het mis liep , en dat ze weer een order nr nodig hebben !!!!!!!!!!!
Goed wetend hoe het bij coolblue eraan toe gaat , maar de schijn moet hoog gehouden worden , dat wekt wat vertrouwen !

Pluspunten

• sorry geen enkele !

Minpunten

• te veel om op te noemen !

Officiele reactie van Coolblue 09-08-2016

Beste Gabriels,

Wat een ontzettend vervelende situatie en we willen u dan ook onze excuses aanbieden voor het ongemak. Als eerst mag u niet van ons verwachten dat wij mensen zo te woord staan aan de telefoon. Weet u nog met wie u gesproken heeft, zodat we dit kunnen aankaarten? U geeft aan dat we gaan vragen om het ordernummer en dit is ook zo, we vernemen graag van u het ordernummer. Zo kunnen we alles nagaan en opzoek naar een passende oplossing.
Ook willen we even inhaken op het plaatsen van reviews. Deze worden alleen geplaatst door onze klanten, niet door onze werknemers.

We zien uw reactie graag tegemoet.

Ronny Brepoels 09-08-2016 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik zocht.

Vandaag besteld, volgende dag geleverd

Heel ruime keuzen.Goede uitleg van producten.

Het volgen van de levering is goed. Waarom kan de levering niet aan de geburen afgeleverd worden.

Teka 09-08-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk en duidelijk mbt beloftes en afspraken

levering snel correct en inderdaad met een glimlach in afhandeling en begeleidend schrijven

Voor zover ik kan beoordelen mbt segment waar ik in heb gezocht

Positiviteit van communicatie

Henk Broerse 09-08-2016 Via de website gekocht

Vanaf je laptop wat wil je nog meer

naadloos zonder enig probleem

Ruim voldoende voor de producten die ik zocht

Voor on line winkelen een prettige ervaring met goede keuze en service

betalings procedure is eenvoudig en snel

Frans van Engelen 09-08-2016 Via de website gekocht

Perfecte site, goede onderwegcommunicatie, professionele aflevering

Duidelijk, vriendelijk

Onze keuze zat erbij maar niet superuitgebreid aanbod

Leve het gemak

Koop voortaan grotere apparatuur altijd op deze manier !!!

Danielle S 08-08-2016 Via de website gekocht

els 08-08-2016 Via de website gekocht

snel

goed

levering op afspraak

DJJ Zalm 08-08-2016 Via de website gekocht

vlot geholpen

Netjes op tijd gebracht en aangesloten.

genoeg verschillende modellen en fabrikanten.

Alles bij elkaar genomen goed vooral dat dit eerste keer is dat wij zo iets doen.

hvdb 08-08-2016 Via de website gekocht

Snel product gevonden

Vlotte levering

Overzichtelijk getoond en beschreven

Bote Kamstra 08-08-2016 Via de website gekocht

Vanuit de luie stoel produkten vergelijken en bestellen.

Vlotte levering ook afhalen in de winkel lekker gemakkelijk. Aardige medewerkers in de winkel!

Kan eigenlijk altijd wel slagen.

Groot assortiment en snelle levering.

Marlien 08-08-2016 Via de website gekocht

Alles is zeer duidelijk. We hebben snel gevonden wat we moesten hebben. Ze hebben bij mij een zeer goede indruk achtergelaten.

De dag nadat ik mijn iPhone besteld had, was hij al in huis. Super vlotte service en je kan je bestelling ook gewoon online meevolgen!

Enorm veel keuze uit zoveel spullen! Ik was op zoek naar een iPhone die in elke winkel in mijn buurt uitverkocht was, hier heb je gewoon een hele voorraad!

Ik heb geen enkele opmerking over deze winkel. Een 10 vind ik het zeker en vast waard.

Tibo Hannes 08-08-2016 Via de website gekocht

alles was makkelijk te vinden.

volgende morgend aangekomen zonder problemen.

De gsm die ik kocht was moeilijk te vinden maar jullie hadden hem.

zeer gemakkelijk en goede service

TL 08-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijk, overzichtelijk

Kei snel, geleverd!

Handige site, snel geleverd

Ilse de Roo 08-08-2016 In de winkel gekocht
Groningen

Via internet besteld, volgende dag afgehaald in de winkel. Pas betaald in de winkel zelf.

Bestelling afgehaald in de winkel, er kwam direct een medewerker naar me toe. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten met mijn bestelling, factuur direct per email ontvangen. Helemaal tevreden!

Katrien 08-08-2016 Via de website gekocht

Snelle bediening, eerlijke prijs!

Prima werk van de leveranciers

Veel keuze