Deze score is berekend op basis van 2793 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Josdebos 12-11-2017 Via de website gekocht

Aantal keren met de helpdesk gemaild en steeds een vlotte en deskundige terugkoppeling gehad. Hulde hiervoor.

Kemal 12-11-2017 Via de website gekocht

Top service!

Wat ik heel erg kan waarderen van coolblue zij de volgende pluspunten:

1: Alles wat op jullie website staat wordt ook echt nagekomen bij de bestelling! Bij andere bedrijven heb ik dat vaak heel anders gezien.
2: super vriendelijk personeel!
3: Top service met installatie en uitleg voor gebruik erbij! En personeel zegt er ook bij dat het omruilen en retoerneren gratis en zelfs dat doen ze met een glimlach.. nu snap ik jullie defenitie van alles voor een glimlach letterlijk XD.
4: Jullie prijzen zijn in vergelijking met de concurrenten ook heel scherp in het algemeen. Meestal als ik iets nodig heb check ik toch echt wel eerst coolblue!.
5: ik kan maar niet stoppen met het blijven herhalen van jullie super snelle top service!
6: Wat ik ook heel top vind van jullie is de klantenservice online, meeste websites zijn vaag en krijg je geen goed hulp aangeboden en zijn de beschrijvingen en specificaties vaag, integenstelling tot jullie:)
7: nog een pluspunt wat ook heel belangrijk is dat het personeel ook goed bewust is tot nu toe van de producten waar ik vragen over heb en natuurlijk zoals ik al eerder heb gezegd ze letterlijk alles doen voor een glimlach en je oprecht goed helpen!
8: wat ik ook vaak mis bij andere online leveranciers is dat ze je duidelijk inlichten wat ze van het terug te nemen apparaat verwachten.. bij jullie staat het heeel duidelijk omschreven!
9: en hierom verdienen jullie een 9! En dat is omdat ik een 10 geven overdreven vind, nee grapje maar omdat je bij jullie tot 23:59 kan bestellen.. en dan 2 uur snachts al weet hoelaat ik mijn bestelling krijg... wow dat is echt snel! Ofterwel zeker blijf ik doorgaan met eerst coolblue checken bij benodigdheden! Ga zo door!

T.C. Stekhuizen 12-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Vanaf de bestelling tot bezorging alles perfect. Paar keer mailtjes gehad hoever het met de bestelling was en via track en trace alles kunnen volgen.

Virginia 12-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service! Vriendelijkheid troef!

De site is overzichtelijk en duidelijk. Het aanbod is enorm. Leuk om naar te kijken.
Snelle levering!

S. Janssen 12-11-2017 Via de website gekocht

Levering van wasdroger

Zoekmachine werkte goed in bepalen van de keuze. Levering van de wasdroger was perfect op tijd. De medewerkers hebben de machine netjes uitgepakt, geplaatst op plek van bestemming en aangesloten. Taalgebruik vriendelijk en correct en ook nog een klein presentje voor de kinderen. Top.

Mark 12-11-2017 Via de website gekocht

Altijd goed met Coolblue.

Heb al eerder bestellingen gedaan bij Coolblue, altijd alles degelijk verpakt, volgens afspraak op tijd geleverd. Ook dit keer meerdere artikelen besteld en alles op tijd binnen. Soms iets duurder dan andere webshops, maar dankzij de goede ervaring met dit bedrijf is dat bij kleine verschillen niet altijd doorslaggevend.

Anneriek 12-11-2017 Via de website gekocht

Super service, uitstekende info!

De informatie van Coolblue is heel duidelijk, je weet dus heel precies waar je aan toe bent. De bezorging was ook perfect op tijd, bezorgen op de eerste verdieping (trap) is geen probleem en de oude koelkast namen ze mee. Zelfs aan het eind van de dag zijn de bezorgers nog heel beleefd en vriendelijk. De humoristische extra's (tips voor als je aan het wachten bent op je pakket) zijn natuurlijk ook erg leuk.

Goed product 12-11-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbare levering, goed product.
Ook de klantenservice is zeer behulpzaam.
Het duurde even voor bestelling bevestigd werd.

van Dijck 12-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Snelle levering en zorgvuldige verpakking en zeer stevig. De kwaliteit van het product is zeer goed. De Curler van Philips doet wat hij belooft.

Patricia 12-11-2017 Via de website gekocht

Snelle vriendelijke levering

Ruime keuze ..snelle levering..vriendelijk en behulpzaam bij levering . Het toestel werd geinstalleerd en we kregen uitleg over de werking ervan

Louis 12-11-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf,en dan top met een p en niet met een b.aanrader!

Aanrader,dit zegt genoeg.Goede prijs/kwaliteit verhouding.Men doet wat men beloofd en de levering is op tijd.Een 10 met een griffel

Ton 12-11-2017 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website en levering perfect op tijd

Gebruiksvriendelijke website en levering perfect op tijd
Wat het contact betreft is het fijn dat je altijd voor een evt advies of probleem ook altijd in de winkel terecht kan

Patries 12-11-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Website is duidelijk. Bestelling plaatsen online gaat gemakkelijk en ook het betalen gaat simpel. Mijn bestelling werd zondag rond 12 uur thuisbezorgt. Mijn bestelling was keurig en zorgvuldig verpakt. Ik kan niet anders zeggen dan dat Coolblue een aanrader is. Ik ben erg tevreden op alle punten👍🏼

Asterix 12-11-2017 Via de website gekocht

Super levering

Super vlotte bestelling en levering een aanrader voor elkeen eenvoudig om jebestelling te plaatsen en correcte levering

Chris 12-11-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven

Simpel en straightforward . Winkelen, kiezen, kopen en bezorgen. Afgesproken tijdsperiode bezorging. Niets aan de hand.

A.willemsen 12-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig goede levering goede service goede website en niet te duur niks op aan te merken zou zeggen bestellen maar

Ilona 11-11-2017 Via de website gekocht

Bezorgers zijn toppers !

De bezorgers in 1 woord: Wauw !
Zo vriendelijk, zo netjes, zo behulpzaam ! De combi op hun plek gezet en aangesloten, was boven mijn verwachtingen. Echt alles voor een glimlach ! En die was breed ! 😀

E. Shabban 11-11-2017 Via de website gekocht

super service

Omschrijving van producten zijn erg duidelijk, groot assortiment en snelle service met gratis verzend kosten.

Marian 11-11-2017 Via de website gekocht

Supersnel de volgende dag..zelfs zondag..

Coolblue was de voordeligste en heeft een prettige website. Ik kon ook fijn de reviews bekijken en verschillende printers vergelijken.

jozef 11-11-2017 Via de website gekocht

10/10 aanrader

Vertrouwen is zeer belangrijk
Je slaapt op twéé oren
Je vind alles wat andere winkels bieden,maar met extra service

Jack Beems 11-11-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop met een overzichtelijke site, met ruime keuze.

Keurige verzorging en punctuele levering. Eerdere ervaring deed mij besluiten weer voor Coolblue te kiezen; bestellen gaat gemakkelijk en de garantie is optimaal.

Berend Hindriks 11-11-2017 Via de website gekocht

Gemak dient de mens

Gemakkelijker kan het niet, prima service en bestelling op tijd geleverd . Je hoeft de deur niet meer uit.

Mara 11-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Ik ben heel tevreden over de overzichtelijkheid van deze website. Bovendien een supersnelle levering, kort voor 0.00 uur besteld en de volgende dag al in huis!

Ted 11-11-2017 Via de website gekocht

Snel en zonder problemen

Prima assortiment, gewoon goede prijs en snelle levering. Helemaal goed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Willem 11-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Altijd alles OK, goed verpakt en snel geleverd. Top!ll Producten zijn uiteraard prima, alle top- en goede merken aanwezig. Ook altijd erg interressante aanbiedingen.llem

Ronald 11-11-2017 Via de website gekocht

Prima winkel met een uitstekende klantenservice

Ip cam aangeschaft, een tweede kans object, maar de pan/tilt werkte niet. Uitstekend en vlot afgehandeld door de klantenservice. Echt top!

Marcel 11-11-2017 Via de website gekocht

Echt helemaal goed!

Het uitzoeken, de snelheid van leveren, de administratie, de SMS en het belletje voor levering, de vriendelijkheid, de nazorg en het produkt zelf: super!

E.F. de la Croix 11-11-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging vanuit overzichtelijke site!

Mooie site die lang zoeken overbodig maakt. Enorm aanbod van allerhande artikelen. Snelle bezorgservice zonder retourzorgen voor de klant.

joost 11-11-2017 Via de website gekocht

snel geleverd!

snel geleverd! net voor 23.00 besteld en de volgende ochtend in huis! keurig verpakt. duidelijke site.

Paulien 11-11-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met duidelijke informatie over levertijd.
Deze levertijd klopte ook precies.
Product was precies als beschreven. Ik ben erg tevreden.

gerhard 11-11-2017 Via de website gekocht

was heel snel geleverd

snel geshopt snel geleverd en niet te veel tijd nodig om te winkelen!ja en het werkt goed ! tevreden

Sam 11-11-2017 Via de website gekocht

Deskundige en klantvriendelijke service

Coolblue koppelt een breed assortiment aan veel heldere persoonlijke informatie. De levering vindt echt de volgende dag plaats. Alles wordt stevig verpakt.

Simina Jonker 11-11-2017 Via de website gekocht

Fantastisch, echt alles voor een glimlach!

Geweldige winkel! Website is overzichtelijk en het bestelproces verloopt als een goed geoliede machine! Communicatie over mijn bestelling was precies goed en de bezorgers zijn ook heel vriendelijk en behulpzaam. Elke schakel van de organisatie is erop gericht op die glimlach, van zowel jou als klant, maar ook de mensen van Coolblue zelf! Hele dikke aanrader!

GER 11-11-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Een mooi apparaat, service verdient een 9, maar krijgt slecht een 7 omdat niet duidelijk is welke accesoires er standaard bijzitten, zodat ik die nu dubbel heb.

Peter de leng 11-11-2017 Via de website gekocht

Superstore

De winkel heeft een heel ruim assortiment.
De service is vriendelijk en heel behulpzaam.
Volgende dag al de aankoop in huis.

Rob 11-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en no-nonsense bestellen!

Ik dacht dat er iets mis was met mijn account, maar X van de klantenservice had me binnen 2 minuten geholpen en ik kon verder (bleek mijn eigen fout te zijn). Bestellen ging supervlot en het werd de volgende dag gratis thuis bezorgd. Helemaal blij met Coolblue!

Ed 11-11-2017 Via de website gekocht

Super blij met coolbleu

Mijn wekker ging zaterdagavond stuk. Gelijk de site van Coolbleu opgezocht en wekker uitgezocht. Nieuwe meteen besteld bij Coolbleu en zondag op afgesproken tijd geleverd.
Top!!! Kon ik weer gerust slaap zonder risico om maandag ochtend te laat wakker te worden en te laat op mijn werk te komen. (En geen verzendkosten!)

Jessie 10-11-2017 Via de website gekocht

Supersnel en superservice!

S avonds een wasdroger besteld, middag erna bezorgd. De site is erg overzichtelijk en het uur van bezorging stond s ochtends in alle vroegte al in een mail. Halfuur van te voren een smsje, en een kwartier voor de bezorging belden ze zelfs persoonlijk op dat ze er bijna zijn! Twee super aardige bezorgers, gratis installatie en het oude apparaat ging netjes mee. Wat een supergoede en persoonlijke service voor zo’n groot bedrijf! Bovendien hebben ze ook nog humor met hun samengestelde wachtliedjes playlist :)

Animatie & Virtual Reality 10-11-2017 Via de website gekocht

Keuzehulp

Fijn vind ik de productvideo's en adviezen over de mogelijkheden van de producten op de website. Zo heb ik het product kunnen kiezen wat het beste bij mij past. Daarnaast kon ik door de snelle levering en de handleiding per e-mail direct aan de slag.

Hansas 10-11-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat het belooft

Een brede keuze uit velerlei soorten artikelen van gerenommeerde merken en per categorie onderbouwde nuttige aanbevelingen door Coolblue. De site is overzichtelijk en inzichtelijk opgebouwd en de zoekfunctie werkt prima. Goede produktbeschrijvingen met specificaties en aantrekkelijke prijzen. Wat een gemak en genot om vanachter de pc zo te kunnen rondstruinen in een overzichtelijke webwinkel met de allures van een mega-store èn de volgende dag al in huis.

Sunstream62 10-11-2017 Via de website gekocht

Mooie aanschaf

Een mooi aanschaf gedaan bij ‘Coolblue’. Dit is nu écht een webwinkel waar ik écht met een glimlach mijn mooie aanschaf heb gedaan. Kort gezegd, ruim aanbod, kwaliteit, maar bovenal kennis van zaken en zeer klantvriendelijk. Een zaak van vertrouwen. Ook een snelle levering. De juiste mix tussen een web - en echte winkel. Een topper!!!

Ed 10-11-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke shop met een goed assortiment en duidelijke omschrijvingen. tevens konden ze het artikel tegen de laagste prijs leveren.

Gerben 10-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Coolblue is altijd snel en nauwkeurig met een frisse en vernieuwende manier van het bezorgen en afhandelen van paketten

P.Bakker 10-11-2017 Via de website gekocht

Prima klantcontact!

Product was tijdelijk uitverkocht. Ik meldde me aan voor bericht bij nieuwe voorraad.
Dit kwam, product besteld en de volgende dag geleverd.
Via de mail op de hoogte gehouden van het proces. Prima!

Grunn 10-11-2017 Via de website gekocht

Snel, sneller, snelst!

Het aanbod van producten was ruim en vertrouwde merken.
De levering snel en de bezorgers vriendelijk.

Harold Lam 10-11-2017 Via de website gekocht

Gezelligheid

Regelmatig bestel ik wat Cool blue en het proces is leuk, Cool Blue brengt echt Online winkelen heel dicht naar een echte winkelervaring, de humor in sommige begeleidende e-mail teksten spat er van af, maar je voelt je als klant ook serieus genomen. Meer dan uitstekende service en nu voor de eerste keer, ook iets retour gedaan en dat gaat snel en ook weer met dezelfde humor, maar ook weer het gevoel dat je als klant heel serieus genomen word. Top bedrijf en voor mij als ondernemer een mooi voorbeeld!

Marga 10-11-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Goede service; snel bezorgd en artikel in goede staat en de goedkoopste! Overzichtelijke site met veel aanbiedingen!

anoniem 10-11-2017 Via de website gekocht

Amsterdam zuid winkel heel klantvriendelijk

heel snel en klantvriendelijk geholpen nadat ik een hakmolen terug kwam brengen. Medewerker had goede productkennis

Renata Katona 10-11-2017 Via de website gekocht

Superhelpful staff, fast delivery!

We ordered a wash machine in the evening, and on the next day at 11:30 the machine was in our bathroom making its first testwash. The guys were very kind and helpful, I absolutely recommend Coolblue! :)

Arie koenen 10-11-2017 Via de website gekocht

Topproduct voor een eerlijke prijs goede afhandeling

Goede uitleg eerlijke vergelijking snelle betrouwbare bezorging goed en degelijk verpakt duidelijke gebruiksaanwijzing van de producten