Naomi 30-11-2020

Snelle service, de dag zelf kan je je product nog ophalen, super service in deze coronatijd. Het ophalen was ook heel goed georganiseerd. Er was veel moeite gedaan om dit vlot te laten verlopen en coronaproof!

Anthony 30-11-2020

“Bestel voor 00:00 en ontvang je bestelling de volgende dag” volledig waargemaakt. In minder dan 24 u nam ik mijn pakketje in ontvangst! En dat in de black friday week! Bezorger was vriendelijk en nam daarbij ook de coronamaatregelingen in acht. Ik ben een zeer tevreden klant! Beter kon niet!

Fien 30-11-2020

Super snelle service, fijn dat je kon kiezen welke dag je product werd geleverd. Alles was heel duidelijk en correct verlopen.

Putman Myriam 30-11-2020

Gemakkelijk om te bestellenen zelf in deze drukke periode redelijk vlot geleverd !

Ward 30-11-2020

Woendzg25/11 besteld en nog steeds niet geleverd. Het artikel zou uiterlijk 29/11 geleverd worden

Caroline 30-11-2020

Op de jullie website gemakkelijk gevonden wat we zochten. Een overzichtelijke informatie over het product. De levering was perfect en heel vriendelijk . Jammer alleen dat de doos veel groter was of de eigenlijke inhoud. Ik begrijp het wel om geen schade te hebben . Al verschillende bestellingen gedaan en dat doen zo verder . Duim voor jullie

Ann 30-11-2020

Ik bestel bij Coolblue omdat de leveringstijd altijd gerespecteerd wordt (de dag nadien). Ze zijn wel niet steeds de goedkoopste.

Nico 30-11-2020

Perfecte service, Mooie actie, levering was een voorbeeld van hoe het moet qua communicatie!

Mohammadullah 30-11-2020

Zeer goede service
Optijd geleverd
Zeer goed en duidelijk uitleg over producten

Bart RT 30-11-2020

Zeer snelle en correcte levering ondanks de piekperiode. Scherpe en concurrentiële aanbieding.

Witte 29-11-2020

Snelle en goede service
Mooie kortingen
Prijskwaliteit
Goede communicatie en uitleg over het product

Ik ben fan !

Odette Jonckers 29-11-2020

Veel verschillende modellen in alle prijscategorieën alsook de kleuren ! De beloofde levering in 24 uur zelfs tijdens deze drukke periode van Bpost. Degelijke kwaliteit, ben tevreden !

Ninaninanina 29-11-2020

Super communicatie! Ik wist duidelijk wanneer ik mijn pakketje ging ontvangen. De levering was helemaal gratis en mooi op tijd...Prefecte levering en adviezen

MVandewauw 29-11-2020

Zeer gebruiksvriendelijke applicatie om te bestellen, Correcte omschrijving van het produkt an correcte afhandeling van de bestelling / levering

Patricia 29-11-2020

Juiste productomschrijving en snelle levering, sneller dan werd aangegeven.
De feedback van de eigen specialist is correct en zeer nuttig. En zo handig dat je verschillende producten kan vergelijken.

Pete4 29-11-2020

When I recently moved to Belgium, my computers screen broke during the move.
A friend of mine suggested to order I've from coolblue, claiming it would be delivered within less than a day.

I ordered in the afternoon, and before noon the next day my order arrives.

Wow that was quick.

JoPr 29-11-2020

Snel, gemakkelijk en veilig te betalen. En niet vergeten uitstekende services!

geert 29-11-2020

to the point
sterke verhouding prijs / kwaliteit
goedkoper dan andere on line sites
snelheid van leveren

Nick 29-11-2020

De epilator voor mijn vriendin was zoals beloofd de volgende dag al in huis . Top service

Goju8D 29-11-2020

Coolblue.be legt de lat voor kwaliteit. De rest volgt :)
Producten vergelijken is gemakkelijk en intuïtief. De shop bevat weinig tot geen producten die niet hoogwaardig kwalitatief zijn en de klantbeoordelingen zijn een goede leidraad bij je zoektocht naar het juiste product.

Nn 29-11-2020

Prijs qualiteit van de aankoop en de levering, ondanks grote drukte, toch de volgende dag geleverd. Fantastisch.
Ook correcte en voldoende uitleg bij de omschrijving. Goede aanrader.

Dylan 29-11-2020

Altijd geleverd op dag dat vermeld word! En altijd de beste reviews of adviezen op jullie site!

Nancy 29-11-2020

Wat een snelle service en vooral het feit dat je de levertermijn nagekomen bent. In deze drukke periode niet evident. Helemaal tevreden met de inhoud, de staat van het pakket, hoe het verpakt is. Steeds tevreden over bestellingen bij Coolblue.

Bijou 29-11-2020

Top. De volgende dag reeds ontvangen. Milieuvriendelijk met de fiets. Rekening houdend met de alg Corona a regels v de pakjesleveraar. Vriendelijk en correct ingepakt. Betaling vlot verlopen alsook de opvolging via mail en sms. Alles klopte als e bus zoals aangegeven. Never feel bleu with Coolbleu. Alvast bedankt en ik raad jullie zeker aan!!!

Yvan Strobbe 29-11-2020

Ontzettend snelle levering : woensdagavond besteld, op donderdagochtend vrieskast geleverd. Oude diepvries nog niet leeggemaakt, maar geen probleem. Deze is op zaterdag gratis opgehaald. Knappe dienstverlening !