Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Daniëlle 03-11-2017 Via de website gekocht

Grote keuze, snelle levering

Je hebt veel keus uit product merken/types.. super snelle levering (tot nu altijd perfect op tijd!), goed klantcontact door de vriendelijke/behulpzame medewerkers!

j.buys 03-11-2017 Via de website gekocht

een woord keurig op alle vlakken zeker een aanrader

makkelijk te bestellen en als je vragen hebt krijg een mens aan de telefoon die bereid is om met je mee te denken.

jan 03-11-2017 Via de website gekocht

snel en correcte levering

snelle en fijnebezorging s avonds, de externe harde schijf is keurig verpakt en compleet met hoesje geleverd

Nelleke 03-11-2017 Via de website gekocht

Coolblue the best there is!

Razendsnelle levering. Direct contact met klantenservice zonder wachttijden. Echt bijzonder. Ga zo door een dikke 10. Petje af.

Tom E. 03-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, top service!

Een wat hogere vriezer besteld, volgende dag al geleverd en de heren hebben hem naar zolder gebracht en daar aangesloten. Ik mocht zelfs niet meehelpen met tillen van de vriezer.
Top levering, na mail contact en een sms over de levering wordt een kwartier voordat ze voor je deur staan een telefoontje gepleegd, erg netjes en voorkomt onnodig wachten. Top service waar andere bezorgers veel van leren kunnen. Mijn volgende bestelling gun ik weer aan coolblue!

Dionne van Haren 03-11-2017 Via de website gekocht

Supersnel wat ik hebben wil!

Voor Coolblue gekozen vanwege de goede service en bekendheid als goede webwinkel. Ik was op zoek naar een stofzuiger en had binnen no time inzicht in de aanbiedingen. Alles wat ik wilde weten stond vernoemd en met een simpele druk op de knop kon ik de reviews vwb dit product van andere mensen lezen. De volgende dag werd mijn product netjes bovenin mijn flat afgeleverd:-)

Gerard sijbesma 03-11-2017 Via de website gekocht

Gewedige service

Goede service vriendelijk personeel snel lever naar en een duidelijke informatie over waar je paketje zich bevind.

Bestel snel 03-11-2017 Via de website gekocht

Uit ervaring weet ik dat het goed is. Volgende dag je product in huis. De Cool blue site is makkelijk te bedienen. Kortom allemaal redenen om te bestellen.

Elite Concept bvba 03-11-2017 Via de website gekocht

Topservice

Snelle correcte service en afhandeling ,nespresso 7maanden oud kapot en onmiddellijk nieuwe gekregen

christina jordaan 03-11-2017 Via de website gekocht

inderdaad geweldige service met een glimlach

in eerste instantie had ik zelf een fout gemaakt door een verkeerde vaatwasser te bestellen deze fout werd meteen hersteld 2dagen later was het geld teruggestort en kon ik de goede vaatwasser bestellen een Inventum die prima bevalt,ruim en gemaksvriedelijk

Tricky 03-11-2017 Via de website gekocht

Simpel, goed en prijsbewust

Ik winkel al jaren bij COOL BLUE en heb nog nooit problemen ondervonden, niet bij de bestelling, de betaling of de levering.

Annie Sanders 03-11-2017 Via de website gekocht

Deze week de wasmachine thuis gekregen.Toen die niet beviel werd deze de
volgende dag al omgeruil voor een andere.

Nicole 03-11-2017 Via de website gekocht

Alles klopt !!

De webshop klopt .. de service is goed... en de verborgen grapjes van coolbleu maakt het net iets leuker ;-)

G.v. Meer 03-11-2017 Via de website gekocht

Snel , goed en betrouwbaar .

Coolblue heeft op veel gebieden een uitgebreide keuze . De levering is snel , volgens afspraak en keurig verzorgd . Bovendien is zowel levering als terugsturen kosteloos .

Franci 03-11-2017 Via de website gekocht

Super services!

Gewoon enorm klantvriendelijk, denken met je mee, erg bereidwillig, dus 'n grote veer! Meer kan ik er niet van maken!👍🏻👍🏻👍🏻

Mandy 03-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede 24/7 service!

Maand geleden een laptop besteld maar was helaas defect. Mail gestuurd en binnen een uur een reactie en dat op een zaterdagavond!

Product geretourneerd maar het product was helaas niet meer op voorraad dus geld terug garantie.

Maand later kreeg ik netjes een email dat het product weer op voorraad was. Dus heb t direct besteld

Top service, zelfs in het weekend en avonden!

Edwin 03-11-2017 Via de website gekocht

Lekker snel

Ontspannen shoppen. Snel gevonden OK prijs en betrouwbaar. Niet beste prijs! Mooie suggesties voor andere producten

Viv 03-11-2017 Via de website gekocht

Super service en goede prijs-kwaliteit verhouding

Ik heb een rugzak besteld en ben heel erg tevreden. Leuk hoe je via de mails nog het idee krijgt dat het persoonlijk is door de leuke grapjes enzo. Leuke formule! Ook heel netjes dat je 30 dagen bedenk tijd hebt. Met online aankopen vind ik dat zeer royaal!

Barbara 03-11-2017 Via de website gekocht

Goede verpakte producten

Coolblue komt afspraken na: vandaag besteld, morgen geleverd. We hebben de laatste keer een buitenlamp besteld, deze was nog mooier dan op het plaatje en werd keurig verpakt geleverd. Superblij mee!

Vincent 03-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop!

Coolblue biedt veel producten aan aan een lagere prijs dan concurrenten dezelfde artikelen verkopen. Bij mijn bestelling was dit verschil €5 + de verzendkosten van de concurrent. Verder verloopt de bestelling/betaling/levering heel gemakkelijk en snel. Ook leuk zijn de kleine opmerkingen die coolblue toevoegt aan de bestelling en webshop. Zo kan je 'wachttherapie' volgen in afwachting van je bestelling of een pet maken van je pakket. Dit maakt de bestelling veel leuker om te plaatsen en te ontvangen.

A.v.Oerle 03-11-2017 Via de website gekocht

komen afspraken na en correcte leveringen.

Gemakkelijk, veel keus, snelle levering ook op zondag , redelijke prijzen, deugdelijke produkten, geen problemen met retourneren en terug storten van de betaling.

Amber 03-11-2017 Via de website gekocht

Leuke communicatie!

Ik vond het prettig om via de website mijn telefoon te bestellen. Alles was duidelijk en het ging heel snel. De mailtjes die ik daarna ontving vond ik leuk en grappig geformuleerd. Ik kreeg er nog meer zin in om mijn bestelling binnen te krijgen. Wel jammer dat het via PostNL niet goed liep en daardoor de bestelling vertraagd was.

Roy Alexander 03-11-2017 Via de website gekocht

Bezorging op zondag

Eerste x dat ik bij coolblue iets besteld heb...en zeer waarschijnlijk niet de laatste x..
Zaterdags besteld..zondag in huis.
Videokaart netjes op tijd afgeleverd zodat ik zondags vol gas kon gamen.
Zeer tevreden!

Luc G. 03-11-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid, snelle levering. Goede naservice.

Goede productinfo op website. Een goede Prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering. Vlotte betalingsmogelijkheden

Gerrit 03-11-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service.

Gekozen i.v.m. eerdere ervaring. Er ging toen binnen de garantieperiode een product stuk. Product kon niet meer na geleverd worden, maar het werd fantastisch opgelost.

Arjan 02-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

's avonds besteld en de volgende dag al in huis; Perfect. En dan ook nog een van de laagste prijzen en geen verzendkosten.

Esme 02-11-2017 Via de website gekocht

Aan alles gedacht!

Ik ben super blij met Cool blue, alles klopt. De informatie op de site klopt en geeft een goed beeld van het product. De verzending is snel, goed en gratis. Ook kreeg ik een mailtje hoe ik het beste mijn product kan gebruiken! Super service.

Toine 02-11-2017 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak.

Wasmachine kapot op zaterdag? Maandag al een nieuwe geleverd. Tijdstip levering exact en supergoed gecommuniceerd middels sms en een telefoontje. Dus geen uren lang onnodig wachten. Alles keurig aangesloten, nog even wat tips en trucs..... prima werk coolblue

Pamh 02-11-2017 Via de website gekocht

Mijn tweedekans kobo hoesje is super! Niks van te zien dat het een tweede kand product is! Hij past perfect om mijn e-reader en sluit goed.

Peter 02-11-2017 Via de website gekocht

Snel en precies

Coolblue heeft een zeer rijk assortiment. En toch vind je snel wat je zoekt. De volgende dag al in huis. Prima.

Maarten 02-11-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Ik was op zoek naar een stereo-installatie voor thuis, géén dure home-cinema set.
In de 'vaste' winkels hier in de buurt weinig bijzonders te vinden (of voor 'n bak geld), dus eens bij Cool Blue gekeken en bingo! Besteld via internet, keurig binnen het beloofde tijdvenster onbeschadigd bezorgd en binnen 24 uur na aankoop draait dat ding als 'n tierelier.

Kayleigh 02-11-2017 Via de website gekocht

Blij met mijn keuze te bestellen bij COOLBLUE

Blij met de trampoline die ik bij COOBLUE heb gekocht, goede kwaliteit voor een zeer redelijke prijs,wat wil je nog meer.

Suus 02-11-2017 Via de website gekocht

Een Dikke 10 !

Dikke 10 voor CoolBlue ! De service was ontzettend snel ! Ik had het de dag ervoor om 15:00 besteld en de dag erna kwam het al gelijk in huis ! De kwaliteit van de JBL box die ik had besteld is super goed ! Het is netjes verpakt en de prijs was normaal.

Henk van Hoften 02-11-2017 Via de website gekocht

Verrassend.

Voor de eerste keer gekozen voor coolblue.
Een Inventum magnetron gekocht.
Over de magnetron kan ik nog niets vertellen, maar over coolblue wel. In een woord perfect.

Roelinda ten Pas 02-11-2017 Via de website gekocht

Altijd lekker snel vanalles in huis

Alles wat ik wil is altijd op voorraad, spullen zijn lekker snel in huis, goede track&trace en superveel keuze!

Frans Coppens 02-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

De ideale webshop. Prima service. Super snelle levering. No nonsens returnbeleid. Altijt een luisterend oor en gepaste oplossing voor eventuele problemen.

Arnold 02-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Bij het afhalen in de winkel in Amsterdam (dat was op dat moment het handigste) werd ik vlot maar ook heel vriendelijk geholpen. Professioneel, helder, maar ook gewoon op een aardige manier. Ik kom zeker terug.

Tom 02-11-2017 Via de website gekocht

Koude douche

Een maandje terug bestelde ik een Dell XPS15 met 1x8GB RAM en een vrij geheugen slot. Ik kocht er een extra 8GB voor €75,- bij.

De laptop kwam netjes volgende dag, maar toen ik de laptop openmaakte bleek er 2x4GB RAM in te zitten. Er was dus geen vrij slot. Conclusie was dus dat ik 12GB in de laptop kwijt kon en daarom min of meer €37,50 aan schade. Dit los van gebruikersproblemen met wat krap geheugen voor video-bewerken.

Ik dacht, ik bel even op. Want, vroeger toen Cooblue nog geen Kouwe Blauwe was, zat er altijd wel iemand aan de lijn die je probleem begreep en dat met empathie bliksemsnel oploste. Deze keer ging het anders...

Na het aflopen van haar "belscript", gaf de CB-mevrouw twee "oplossingen":

1. systeem terugsturen. Mijn aankoop was echter een "tweede kansje" en zoals de CB-mevrouw toch wel erg triomfantelijk aankondigde: "we hebben geen tweedekansje meer en een nieuwe is €300,- duurder"... :((
2. CB bood €25 korting onder [i]voorwaarde[/i] dat ik nog een keer (!) voor €75,- 8GB kocht.... Ik moet dus nog eens €50,- betalen om iets te krijgen waar ik al voor betaald heb ! ;-P

Het meest banale vond ik eigenlijk nog dat de CB-mevrouw, en nog een CB-mijnheer die ik later sprak, net deed alsof ze me niet begrepen en het echt niet hun fout is. Het mantra is tegenwoordig: "Wij kunnen niets voor u doen" (maar zeggen dat wel op vriendelijke toon, dat dan weer wel.... Mijn voorstel geheugen om te wisselen of om het maar zo te laten en een tegoed bon te geven voor mijn schade; we praten over jawel €37,50, nam het vrolijke team niet serieus...

O ja, toen ik daarnaast erachter kwam dat de prijzen bij CB hoger liggen dan de list prijzen op de Dell website, wist ik zeker dat ik een blauwtje had gelopen.

Ik heb geen idee of het ooit weer warm wordt...

Officiele reactie van Coolblue 03-11-2017

Beste Tom,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat je niet bent geholpen, zoals je vroeger van ons gewend bent geweest. We snappen heel goed dat je hiervan baalt en graag meer duidelijkheid had willen krijgen in jouw situatie. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Indien je nog steeds problemen hebt met jouw bestelling, kun je ons via diverse kanalen bereiken, zodat wij jou alsnog op de juiste manier kunnen helpen. We hebben voldoende specialisten beschikbaar die graag met je meekijken naar de situatie, om zo tot een passende oplossing te komen. Zou je het nogmaals willen proberen? We horen het graag van je.

Dick Baars 02-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Geweldige service en klantvriendelijk

Schone zaak, klantvriendelijk ontvangen en het juiste produkt geleverd. Parkeergelegenheid wordt verbeterd. Gevestigd aan de rand van Utrecht en OV-halte voor de deur

Dolfijn 02-11-2017 Via de website gekocht

In een woord geweldig!

Aardige medewerkers goed in gepakt leuke teksten op de doos die er fleurig uitziet
Goede prijs communicatie top!
Houden zo.😊

wilco 02-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering

duidelijke website met veel info (ook technisch) Door vergelijking mogelijkheden ook snel filtering mogelijk wat bij ons past

BN 02-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel met excellente service.

De service is buitengewoon goed. Heb al diverse spullen hier gekocht. Van vaatwasser tot NAS. Iedereen die daar werkt heeft er ook lol in om daar te werken.

E 02-11-2017 Via de website gekocht

Fijne service!!

Goede en snelle service. Ik bestel graag via Coolblue. Dan weet ik zeker dat het goed komt. Ik weet dan zeker dat ik krijg wat ik wil.

Maja 02-11-2017 Via de website gekocht

Snel en volgens mijn instructies, ik ben tevreden. Ik heb de volgende dag mijn besting in the winkel afgehaald. De personnel was aardig en snel. Ik kom vaker terug naar Cool Blue.

Chris 02-11-2017 Via de website gekocht

overzichtelijk website, eerlijke product informatie

Ik vind de website overzichtelijk en duidelijk. Er is een eerlijke productinformatie. Makkelijk kiezen terwijl het aanbod heel royaal is. En uiteindelijke is de levering super snel. Absolute aanrader.

Romain 02-11-2017 Via de website gekocht

goede service

Service en goede producten levertijd zoals gepland, zal altijd alles bestellen bij Coolblue en vrienden Coolblue aanraden

Bernadette 02-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, snelle levering

Coolbleu heeft een ruim assortiment kwalitatief goede producten waar je op je gemak uit kunt kiezen. Service is prima, evenals de snelle levering. Met een glimlach!!

Debby 02-11-2017 Via de website gekocht

Goed verpakt. Mooi apparaat en werkt uitstekend.

De doos was enorm en daarom is het wel prettig om een handvat te hebben. Shop kwam goed uit de recensies en zeker niet teleurgesteld!

Louis 02-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Makkelijk zoeken op de site met veel artikelen, ook tweede keuze, bv boeken. Nette prijzen. Snelle aflevering.

Amber 02-11-2017 Via de website gekocht

Goede afronding van vertraagde bestelling

Mijn klacht is gelukkig de dag zelf nog opgepakt, waarbij Coolblue me tegemoet komt met een excuusmail en waardebon. Waar de bestelling is blijven hangen is niet bekend. Een bestelling kan natuurlijk mislopen, maar het is heel fijn als het op deze manier wordt afgehandeld. Dank je wel Coolblue, ik voel me gehoord als klant en ben blij met de afhandeling.