Deze score is berekend op basis van 1401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ronald 16-01-2017 Via de website gekocht

Erg duidelijke website en snelle levering

De website van Cool Blue is zeer duidelijk, met een ruim assortiment. De orderafhandeling is duidelijk en snel.
Tevens is de levering top. Je wordt duidelijk op de hoogte gehouden van tijdstip van aankomst.

Pluspunten

• Heldere website
  • Snelle levering

Mikkie 16-01-2017 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor velen

Shoppen bij Coolblue is een verademing. Duidelijke site, waardoor keuze eenvoudig wordt. Correcte afhandeling van de bestelling met voldoende informatie en extra informatie achteraf over installatie.

Mario 16-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet 't weer

Coolblue doet het allemaal netjes hoe het hoort. Duidelijke productomschrijving op de website, goede opvolging en lekker op tijd leveren. Totaal niks te klagen, heulemaal hoe het hoort!

Pluspunten

• Groot aanbod
  • Duidelijke productspecificaties
  • Tijdige levering
  • Mooie doos!

Liset 16-01-2017 Via de website gekocht

Niets anders dan coolblue!

Ik zal nergens anders meer bestellen bij coolblue.
2 vrolijke bezorgers die de wasmachine 1 trap omhoog tillen en aansluiten.
Ik had de machine besteld voor een speciale dag en dit ging ook allemaal goed.
Je wordt goed op de hoogte gehouden via mail/sms.

Bart Jansma 16-01-2017 Via de website gekocht

HP Pavilion

overleg gehad over een harde schijf en waarschijnlijk niet lever baar bij jullie vind ik slechte voorlichting. dan hadden jullie dat moeten melden.

chris coleman 16-01-2017 Via de website gekocht

Levering in enveloppen

ik heb een aantal verschillende zaken bestelt bij cool blue. helaas word elke keer de afval van de enveloppen gewoon mee met de levering gestuurd.
Ik vind dit nogal irritant!! en het laat een vervelend indruk achter.

tot nu toe heb ik drie keer hierover een klacht opgestelt, helaas ! verbeteren sit er niet in!!

Minpunten

• Afval in envelop!
  • Larconiek houding
  • Arragonte houding

Officiele reactie van Coolblue 16-01-2017

Beste meneer Coleman,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de afval die wij gebruiken voor een envelop. Dit wordt speciaal gebruikt, zodat uw product goed wordt beschermd. Helaas is het voor ons niet mogelijk om dit op een andere manier te vullen. Als u verder nog vragen heeft, willen wij u verzoeken om een e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl

Groeten,

Wim 16-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Magimix Blender

Perfecte afhandeling via de site en snelle levering in een uitstekende verpakking.. Vrijdagmiddag besteld en op de aangegeven tijd op zaterdagmorgen afgeleverd. Kan niet beter.

RMP 16-01-2017 Via de website gekocht

Ervaring met Coolblue

Ik ben een echte online consument en kan niet anders zeggen dan dat ik als het even kan bij Coolblue bestel. Beste prijzen op beste aanbod met superpersoonlijke service en dat allemaal heel informeel en met veel humor.

Pluspunten

• klantgericht
  • snel
  • scherp geprijsd

M. 16-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is echt een van de beste online winkels!

Ik ben zeer tevreden met Coolblue. Mijn bestellingen zijn altijd op tijd toegekomen. Ik heb ook al een keer aanspraak moeten maken over de garantie. Ze handelen dit goed en professioneel af. Alsook zijn de mensen die er werken heel vriendelijk ( Ook in de fysieke winkels). Coolblue is, oprecht, één van mijn favorieten.

Pluspunten

• Goede service
  • goede dienst naverkoop

Minpunten

• Soms wat prijzig

FTMvanAken 16-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop laptop en toebehoren

Prijsstelling is scherp. Op internet geen betere deal kunnen vinden. Levering binnen 24 uur is ook zeer prettig op een duidelijk aangegeven tijdstip.

onno 16-01-2017 Via de website gekocht

heldere website, snelle service

De laptop ging kapot en onze zoon heeft er echt 1 nodig voor school. Vrijdagavond om 10:00 beeld en het pakje de volgende ochtend om 9:30 in huis. Ongelooflijk snel.

Website bood ons een helder overzicht en een gemakkelijke keuze voor gewenste laptop.

Pluspunten

• snel
  • duidelijke website

Birgit 16-01-2017 Via de website gekocht

Prima product. Snelle levering.

Shop goed en overzichtelijk. Makkelijk te bestellen en snelle levering. Veel producten. Fitbit charge 2 werkt uitstekend. Snel en gemakkelijk te installeren.

Pluspunten

• Weegt weinig
  • Duidelijk display

Hendrik 16-01-2017 Via de website gekocht

Hele fijne winkel met goede service

Erg tevreden over Coolblue. Het assortiment de service de snelheid de communicatie... Laatste aankoop was een vaatwasser. Deze was defect bleek later. Hij lekte water op de vloer. Bakje er onder gelukkig geen schade. Even bellen en uitgelegd wat er aan de hand is. Geen probleem meneer wij halen de machine op en sturen gelijk een nieuwe naar u toe. Maar ik wilde graag een ander merk omdat het vertrouwen weg was. Ook dat was geen probleem. Alles snel geregeld zonder gedoe. Vriendelijke mensen met top service. Zoals ik van ze gewend ben...

Pluspunten

• snelle service
  • mee denken met de klant
  • communicatie met de klant
  • assortiment

Minpunten

• n.v.t.

Bart 16-01-2017 Via de website gekocht

Xerox Workcentre 6027

Héél tevreden met de aankoop. 's Avonds besteld, 's ochtends nadien reeds geleverd. Tal van mogelijkheden om de printer aan te sluiten, Ethernet, usb, wifi .. perfect voor een klein thuisnetwerk. De prints zien er ook geweldig uit, ook in kleur. Ondanks de printer (all-in-one vrij goed meevalt van prijs, duwt een extra set cartridges de prijs toch wel wat de hoogte in.

Pluspunten

• Mooie prints
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Prijs extra cardridges

Alex 16-01-2017 Via de website gekocht

Splendid!

Om te beginnen is de website van Coolblue op het eerste gezicht overzichtelijk en zeer klantvriendelijk. Als je opzoek bent naar iets, weet je het gemakkelijk te vinden. Ook is de levertijd meestal zeer snel, ik heb daar niets aan toe te voegen. Coolblue is de meest klantvriendelijke en één van de beste (web)shop in mijn ogen.

Pluspunten

• Zeer klantvriendelijk
  • Over het algemeen snelle levertijd
  • Makkelijk navigeren op de website

GJB 15-01-2017 Via de website gekocht

Product op voorraad en conform afspraak geleverd

Op de website is duidelijk te zien de voorraad en de verwachte leverdatum. Snelle aflevering ook als je de aflevering een dagje doorschuift. Natuurlijk wel afhankelijk van de diensten van PostNL.

Pluspunten

• veel artikelen op voorraad en direct leverbaar
  • duidelijke communicatie over afleverproces

JMJ 15-01-2017 Via de website gekocht

aanschaf wijnkoelkast

zeer goede produkten tegrn zeer scherpe prijzen. Zeer goede accurate klantenservice . Het produkt werd op de afgesproken tijd keurig en zeer vriendelijk afgeleverd.Klasse !

Pluspunten

• gediffentieerd produktaanbod
  • goede prijs-kwaliteitverhouding
  • zeer goede klantenservice
  • zeer accurate aflevering

Meike 15-01-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger

Makkelijk vinden wat je zoekt en niet zo afhankelijk van een beperkt winkelassortiment en personeel dat t eigenlijk ook niet weet.

Pluspunten

• Gemak
  • Informatie
  • makkelijk zoeken

Minpunten

• thuis zijn voor bezorgen
  • dit keer werd lange tijd aangegeven ts 1.30 en 5

Indra 15-01-2017 Via de website gekocht

Snelle leering

Cadeaubon van Coolblue met Kerst gekregen. Product die ik had gekozen was helaas niet te koop bij Coolblue. Dan maar een andere model gekozen. Voor 24:00 besteld en volgende dag middag al huis gehad. Bestellingsprocess heel eenvoudig. Kan ook zonder het account aanmaken bestellen. Snelle levering. Alles was netjes.

Pluspunten

• Eenvoudig bestelproces
  • Hoeft geen account aan te maken
  • Snelle en gratis levering

Minpunten

• Eerste product was niet in het assortiment

Gerrit V. 15-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site(s), snelle en goede service

Deskundige medewerkers, goede voorraad, snelle levering. Een van de beste websites/winkels in Nederland. De combinatie webshop en fysieke winkel is een groot voordeel.

Pluspunten

• combinatie webshop en winkel
  • deskundige medewerkers
  • snelle levering

Hanifi 15-01-2017 Via de website gekocht

Fitbit blaze besteld

Mijn eerste bestelling bij Coolblue en alles is prima gegaan. Had echt 23.55 besteld, niet om Coolblue uit te testen, maar omdat ik altijd mijn online aankomen bij Bol.com doe, helaas hadden zij de fitbit blaze niet op voorraad en ik lang gewacht heb. Volgende dag precies zoals in mail aangegeven is ook mijn fitbit thuis geleverd. Ook goed dat je zonder account ook gewoon kan bestellen en met je Creditcard kan afrekenen. Ben al die accounts echt een beetje zat. Ik ben tevreden en ik sluit daarom niet uit om vaker mijn bestellingen te doen bij Coolblue. Ben benieuwd of Coolblue ook echt kan verrassen, tot nu toe doen ze wat je van ze verwacht.

Jessica 15-01-2017 Via de website gekocht

Top!

Een tevreden klant hier! Stofzuiger doet aan alle verwachtingen! Al meerdere artikelen bij Coolblue besteld vanwege de nette en snelle levering door jullie. Maar ook deze keer weer super! We zijn heel blij met onze stofzuiger voor in het nieuwe huis!

Pluspunten

• Zeer nette levering
  • Klantvriendelijk

Ewout 15-01-2017 Via de website gekocht

Smartphone

We kozen voor Cool Blue omwille van de snelle levering maar we wachten nu reeds 2 dagen op ons artikel. Jammer. We hebben het nog steeds niet ontvangen.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Gebruiksvriendelijke website

Minpunten

• Geen levering binnen 24u
  • Komt beloftes niet na

Cka 15-01-2017 Via de website gekocht

Super te vreden

Super snel aflevering. Heel breed assortiment voor ieder wat wils. Ik ben er erg over te spreken en zou hem bij iedereen aanraden.

EvB 15-01-2017 Via de website gekocht

Super snelle service!

Gemakkelijke bestelling via de website en vevolgens een super snelle service en levering binnen 24 uur. Heel blij mee!

Pluspunten

• Goede informatie via de website
  • Snelle levering

Bert 15-01-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, met duidelijke informatie. Snelle levering, precies volgens de verstrekte informatie.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Prima prijs

Tom 15-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Snelle levering en goede service! Een betrouwbare webwinkel die voldoet aan de verwachtingen.
Tevens tips voor het gebruik van mijn product.

Pluspunten

• snelle levering
  • eenvoudige betaling
  • goede service

Nic 15-01-2017 Via de website gekocht

Gigaset C620A Duo

Op zondagmiddag besteld en de volgende dag reeds keurig afgeleverd. Product was goed verpakt en voldoet uitstekend aan de verwachtingen.

van der Veen 15-01-2017 Via de website gekocht

Top service

Wat een weelde om 's avonds je bestelling te doen en de volgende dag staat 7-hoog een nieuwe wasmachine, aangesloten en al, te draaien. Oude machine gaat met de bezorgers mee dus ik heb geen gedoe!

Pluspunten

• Service
  • Service
  • Service

emmanuel 15-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop laptop

Site is heel gebruiksvriendelijk. Je kan aangeven wat voor jezelf belangrijk is aan een product en zo selecteert de site de producten die het best bij je passen. Levering is zeer snel en ook de nakijk of je handelaar bent gaat vlot. Je moet niet meerdere winkels bezoeken om een goed product te vinden en de levering is aan huis. Zo verlies je geen tijd. Verpakking van product is ook goed in orde om beschadiging te voorkomen. Eenmaal product in huis is het ook zoals beschreven op de website. prima in orde. Top!

Cool blue 15-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Snelle levering, avond en zo-bezorging, geen verzendkosten, goede email-respons bestelling.
Aflevering pakket wordt tijdig aangegeven.

Gunstige prijs, 10€ goedkoedkoper dan "hoesjes. Nl".

Martin 15-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue kwam zijn belofte na, want inderdaad de dag erop al in huis. Ik wist op basis van een test van de consumentenbond welke stofzuiger in wilde en heb het bedrijf geselecteerd op de prijs.

RCKM 15-01-2017 Via de website gekocht

Top

Coolblue stelt nooit teleur. Goede service, snelle levering, prettige ervaring all over. Volgende keer gewoon weer via deze weg.

Martine Gryson 15-01-2017 Via de website gekocht

Super betrouwbaar!

Heel tevreden over aanbod, service en vandaag besteld...morgen ten laatste overmorgen in huis!...zeker een aanrader!!! 👍

Leonneke 15-01-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Aanschaf Motorola 4G

In 'fysieke' winkel geweest. Zeer prettige en professionele ontvangst. Perfect geholpen. 1 accessoire niet op voorraad, anders een 10 !!!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Professioneel

J. van Dam 15-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue review

Veelzijdige internet winkel met snelle levertijd, goede en duidelijke communicatie.
Diverse nternet sites hebben een link naar weer een ander bedrijf die de gekochte goederen uiteindelijk leveren. Coolblue heeft dat naar mijn weten niet. Dat maakt aankopen, evt terug sturen in mijn beleving makkelijker.

Pluspunten

• Assortiment
  • Snelle levering
  • Herkenbaarheid Coolblue

Eilko 15-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende webshop

Mijn ervaringen met Coolblue zijn heel goed.
Heb er pas nog een supermooie ACER desktop besteld die tot volle tevredenheid draait.
Coolblue heeft een prima helpdesk.
Na het installeren van de PC kreeg ik via een pop-up een foutmelding.
Dit per mail gemeld aan Coolblue.
Binnen een uur kreeg ik het juiste antwoord. Het bleek dat er een overbodige
driver actief was, die via start - configuratiescherm - software verwijderen heel gemakkelijk
verwijderd kon worden.
Kortom: alle lof voor Coolblue en hun helpdesk

Pluspunten

• snelle levering
  • prima producten
  • goede, actief meedenkende Helpdesk

margaritha 15-01-2017 Via de website gekocht

super, overzichtelijk en snel

ik heb goede keuze kunnen maken door het grote assortiment en overzichtelijke vergelijking, en de bezorg/ophaal mogelijkheden zijn ook zeer goed

Pluspunten

• veel keuze
  • snel geregeld
  • betaalgemak

dierickx 15-01-2017 Via de website gekocht

geweldig

uitstekend asortiment waarom voor deze zaak gekozen , omdat ik hier al eerder een mobiele telf had gekocht snelle levering en doen ook niet moeilijk bij terugzending

Wim 15-01-2017 Via de website gekocht

Aflevering

Leuk dat ze je nieuwe machine installeren en aansluiten, maar als ze dan de borging van de trommel niet loshalen is wel heel erg slordig! Wasmachine stuiterde alle kanten op bij centrifugeren. En dat voor mensen die niets anders doen.

Officiele reactie van Coolblue 15-01-2017

Beste meneer Wim,

We vinden het uiterst vervelend om te moeten vernemen dat het aansluiten van de wasmachine zo verkeerd is uitgepakt. Dit is natuurlijk niet de service die u van ons kunt verwachten, graag zouden wij wille weten of de wasmachine onderhand goed geïnstalleerd is. Zo niet kunt u gerust contact met ons opnemen.

Veerle 15-01-2017 Via de website gekocht

Service zónder moeilijk doen, mét glimlach

Toen ik voor het eerst wat bij Coolblue bestelde werd ik meteen vrolijk van de website met humor (zoals de optie 'wachttherapie' als je je product hebt besteld en even moet wachten op de levering). Het product wat ik thuis kreeg voldeed niet aan de verwachting, en zonder moeilijk doen kon ik het omruilen voor een andere. De service in de winkel was prettig, als er problemen zijn is het bedrijf goed te bereiken en aan humor ontbreekt het niet, wat enorm bijdraagt aan 'winkelen met een glimlach'. Ik zou de winkel absoluut aanbevelen.

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle reactie bij klachten
  • Humor
  • Fijne website
  • Snelle levering

Sjoerd68 15-01-2017 Via de website gekocht

Simpel en snel

Vandaag besteld, morgen in huis, maakt Coolblue.nl helemaal waar. Daarnaast is de website gemakkelijk in gebruik en is een bestelling zo geplaatst en betaald. Topbedrijf!!

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle bezorging

A.R. 15-01-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Coolblue heeft een gebruiksvriendelijke site met veel relevante productinformatie + een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ook wordt er fijn gecommuniceerd en heel snel geleverd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel informatie
  • Prijs-kwaliteit

Francis 15-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte service met een glimlach

Coolblue doet zijn stinkende best om je als klant een glimlach te ontlokken en dat lukt ze prima. Van hun verpakking tot een grappige YouTubekanaal met wachtmuziekjes. En natuurlijk met hun perfecte service en supersnelle levering met eigen bezorgdienst. Top!

Pluspunten

• Snel
  • Goede productinformatie
  • Groot assortiment
  • Perfecte service

Harrie Arnhem 15-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine

Makkelijke site om te bestellen. Maar men overtreft de klantverwachting door 100% de afspraken na te komen. Bezorgproces ging precies zoals afgesproken en chauffeurs waren zeer servicegericht en daarboven ook nog heel deskundig.

Pluspunten

• Komt afspraken na
  • Doen een stap meer dan verwacht

Fred 15-01-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Als elk bedrijf toch zo zou werken...

Ze hebben heel goed nagedacht over elke stap van het proces, alles klopt gewoon. Ik had een laptop gekocht in van de fysieke winkels. Eenmaal thuis bleek er een vervelend rateltje in de ventilator te zitten. Ik wist niet of er iets kapot was of dat het bij de laptop hoorde. Volgende dag gebeld: "geen enkel probleem, kom er maar mee terug". "Maar wat als er niets kapot is, ik heb hem in de fysieke winkel gekocht, dus geen bedenktermijn van 14 dagen". "Maakt niet uit, bij ons heb je altijd 14 dagen bedenktijd, en ik reserveer vast een nieuwe voor u zodat u deze morgen kunt ophalen!". Terug naar de winkel: je wordt opgehaald als je aan de beurt bent en krijgt een kopje koffie terwijl je wacht. Daarna stelt de medewerker zich netjes voor en toont alle begrip. Het bleek toch in elke laptop van dat type te zitten, maar geen probleem: geld terug, wat 2 dagen later al op mijn rekening stond! Topservice! Altijd eerst naar Coolblue voordat ik ergens anders naar toe ga.

Pluspunten

• Altijd meedenken met klant
  • Zeer vriendelijk
  • Alles kan

Irma 15-01-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel/website

Artikelen op de website zijn goed omschreven, kleuren zoals vermeld op de website zijn ook werkelijk hoe ze zijn geleverd. Snelle levering !

Pluspunten

• snelle levering
  • product is hetzelfde zoals omschreven
  • kleur klopt
  • prijs/kwaliteit

Ineke van Spronsen 15-01-2017 Via de website gekocht

uitstekend bedrijf

Uitstekende uitleg/vergelijk producten. Wordt aangegeven wanneer product niet leverbaar is. Artikelen keurig verpakt en de andere dag geleverd. Top bedrijf Dus een 10.

Benelux 15-01-2017 Via de website gekocht

Concurerende prijzen en een snelle levering

Coolblue heeft meestal de beste prijs en zorgt er dan bovendien nog voor dat het snel thuis geleverd word

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering
  • Duidelijke website

Minpunten

• Nog niets gevonden

hans 15-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte cover

Coolblue staat voor vakmanschap, service en klantvriendelijkheid. De supersnelle levering en zeer veilige verpakking zijn tevens pluspunten. Best shop on internet

Pluspunten

• sterke cover
  • goede bescherming