Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ronny 02-01-2017 Via de website gekocht

awsome

Super snel alles duidelijk en een goed advies heldere site en een snelle levering.
ook is het gemakkelijk de producten te vergelijken.

misschien niet de allergoedkoopste maar een zekere service

Martie 02-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, snelle en correcte levering.

Onlangs weer eens iets besteld bij Coolblue, en het blijft geweldig hoe snel dit afgehandeld en geleverd word, daar kan menig concurrentie niet aan tippen.

Pluspunten

• overzichtelijke site
  • duidelijke beschrijvingen
  • wat je ziet op de site is voorradig >
  • en dus snel geleverd

Minpunten

• je moet wachten op pakketje
  • soms iets duurder

Brigitte 02-01-2017 Via de website gekocht

Snel, goedkoop en perfecte service !

Veel artikelen zijn bij Coolblue goedkoop, zonder leverkosten, en voorraad status is altijd juist. Goede service voor retouren of klachten. Mijn favoriete webshop voor veel electronica artikelen!

Pluspunten

• Service

du pree 02-01-2017 Via de website gekocht

Eerste bestelling bij Coolblue

Ik had nog nooit bij Coolblue besteld, maar was ze al vaker tegen gekomen op social media dmv geplaatste filmpjes. Toen onze wasmachine kapot ging, ben ik dan ook bij Coolblue gaan zoeken of zij mij konden bieden wat ik zocht. De juiste machine, tegen de juiste prijs. Snelle afhandeling, prima bezorging en plaatsing. Ze houden je uitstekend per mail op de hoogte, en bieden ondertussen jet nodige vermaak. De bezorgers zijn vriendelijk, duidelijk van uitleg en behulpzaam. Het apparaat staat in pakweg 15 minuten (van aankomsttijd tot vertrek) op zn plek, mn oude machine is weg, en ik hoef geen rommel op te ruimen. Ik hoop het niet, want dan zou het betekenen dat het me weer geld gaat kosten, maar als er wat kapot gaat dat vervanging nodig heeft, bestellen we weer bij Coolblue.

Pluspunten

• duidelijke mails met vooruitgang
  • aardige bezorgers
  • je hoeft zelf niets te doen

Minpunten

• Mail, sms en bellen is wel veel

Jeroen 02-01-2017 Via de website gekocht

Gewoonweg de beste

Coolblue heeft alles perfect voor elkaar. Ze hebben ten eerste een geweldige service voor al hun producten door deze op een persoonlijke en open manier toe ten lichten. Dit helpt om de juiste keuze te maken en wanneer je er ondanks deen video's en vergelijkingen niet uitkomt zijn ze gemakkelijk te bereiken voor keuzehulp. Ten tweede is hun manier van bestellingen afhandelen gemakkelijk, ze leveren op een door de klant aangegeven moment en zelfs op zondag! Het laatste punt is hun nabehandeling: ze controleren of alles naar wens is gegaan en sturen emails met uitleg of handige tips voor het product.

Pluspunten

• Overzichtelijke keuzehulp
  • Gemakkelijk bestellen
  • Handige tips voor het product

Minpunten

• Geen andere webwinkel die in de buurt komt

Wilma K 02-01-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Grote keuze, snelle levering en goede service. Door mailopvolging van je bestelling ben je op de hoogte van de voortgang.

Pluspunten

• 1 dag levering
  • Mailopvolging bestelling

m van dijk 02-01-2017 Via de website gekocht

coolbleu

ruime keus, snelle levering en retourservice, goede kwaliteit. goede en overzichtelijke website, ruime keus in betaal mogelijkheden.

Pluspunten

• makkelijk bestellen op overzichtelijke website
  • snelle levering

Minpunten

• niet bekend

Jaap 02-01-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima advies en snelle levering

Ik wilde bij het ombouwen van mijn laptop wel wat advies en ben daarom naar de winkel in Utrecht gegaan. Prima organisatie, heel goed en geduldig advies, razend snelle levering, 's avonds alles in huis.

Pluspunten

• Goede organisatie
  • Vriendelijke mensen
  • Goed advies

Rinihoog 02-01-2017 Via de website gekocht

luchtbevochtigers

Snelle levering, goede verpakking en goed advies over producten welke je erbij moet hebben voor een goede werking. Duidelijke Nederlandse handleiding.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede info

J. de Jong 02-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf wasmachine

Nadat onze wasmachine het had opgegeven een nieuwe bij Coolblue besteld omdat de wasmachine snel geleverd kon worden, de nieuwe wasmachine geïnstalleerd zou worden en de oude mee genomen zou worden. Ze konden snel leveren en ze namen de oude wasmachine (door mij al losgekoppeld) ook mee. Maar van de nieuwe wasmachine werd de waterslang aangesloten en de afvoerslang in de afvoer gestopt, maar niet de elektriciteit aangesloten. Wij hebben nog een trekschakelaar en daar mogen ze blijkbaar niet op aansluiten. Ik kan me dat wellicht ook voorstellen, maar dan moet dat ook duidelijker blijken op de website als je de bestelling plaatst. Het "aansluiten" zoals vermeldt op de website is blijkbaar alleen als ze de stekker in een stopcontact kunnen stoppen. Voor veel (alleenstaande) vrouwen een groot probleem om zelf aan te sluiten.

Pluspunten

• oude mee terug
  • snelle levering

Minpunten

• niet op electrsich aangesloten

Hans, Enschede 02-01-2017 Via de website gekocht

Prima

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering. Zeer prettig is het kunnen volgen van de on-line bestelling en levering.

Gerard 02-01-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Deskundige hulp, uitstekende service

Duidelijke website, en erg plezierig dat er fysieke winkels zijn. Ik bezocht de winkel in Groningen. Vriendelijke ontvangst, deskundige hulp bij het uitzoeken van een laptop en uitstekende service ten aanzien van een eerder door mij gekochte telefoon. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Service

Roland 02-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf laptop

Coolblue heeft de goede uitgebreide keuze criteria om tot een goede laptop keuze te komen. Door meerdere filters te gebruiken krijg je een voor jouw geschikt aantal laptops te zien. Helemaal top om op deze wijze tot een goede keuze te komen.

Cecile 02-01-2017 Via de website gekocht

Perfect geinformeerd

Snelle levering, netjes verpakt en perfecte informatievoorziening: meteen na verzenden info over hoe laat mijn bestelling geleverd wordt (tijdsperiode van 2 uur) EN bij levering bij de buren meteen een berichtje hierover!

R.Appelhof 02-01-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Wasmachine merk Mielè

Hele afhandeling van A tot Z is zeer goed, complementen voor de mensen die u in dienst heeft.
ik ben zeer te vrede over het merk Mielè hij voldoet aan eisen die ik van Mielè wasmachine mag verwachten, mij oude mielè was 19 jaar oud en toe aan een nieuwe uit dading..

Cees 02-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en efficiente afhandeling.

Regelmatig bestel ik bij Coolblue. De prijs is altijd zeer concurrerend en de afhandeling van een order is snel en zorgvuldig. Ik ben er altijd zeker van dat ik de artikelen op tijd en in goede staat ontvang.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering
  • Snelle afhandeling reparaties en retouren

Erick 02-01-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel met een heel snelle helpdesk

Ik was op zoek naar een nieuwe monitor en ik vond er een in de monitor webshop van Coolblue.
Het e-mail contact is erg aangenaam en men reageert echt binnen een uur.

Michael van den Berg 02-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige service tegen een kleine meerprijs

Bij Coolblue een wasmachine besteld. Na bekijken diverse aanbieders bij Coolblue besteld. Deze was 14 euro duurder dan andere aanbieders maar installeren hem wel.
Wasmachine is geleverd en geplaatst op 2 hoog. Vriendelijk personeel en oude machine en verpakkingen allemaal keurig meegenomen.
Aanrader voor iedereen die niet voor 14 euro zelf wil gaan tillen en oude machine na de stort wil brengen.

Pluspunten

• Installatie service
  • Bezorging tot 4de verdieping
  • Berichten hoe laat de bezorging wordt gedaan

Martin68 02-01-2017 Via de website gekocht

gigaset

Als eerste wens ik jullie een heel goed en succesvol 2017.
Heb voor coolblue gekozen omdat men daar een uitgebreid assortiment heeft,voor ieders wat wils.De winkel is duidelijk en overzichtelijk.
De prijzen zijn goed en de verzending snel.

mfrank66 01-01-2017 Via de website gekocht

Perfect

snel, vakkundig, veel hulp, perfect. Goed verpakt en direct geleverd. Overzichtelijke website en tegenwoordig heel goed concurrerende prijzen. Goed bezig!

Pluspunten

• snelheid
  • vakkundigheid

steven Visser 01-01-2017 Via de website gekocht

S.Visser

Donderdagavond 2300 bestelt, de volgende dag 1430 al in huis.
Spullen keurig verpakt, bestelling mooi duidelijk en eenvoudig te plaatsen, kortom zeer tevreden.
Ga dit echt vaker doen.

Navin 01-01-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snelle levering.

Gekozen vanwege de scherpe prijs en snelle levering. En dat door de feestdagen heen, Via internet besteld. Was een makkie. Datum van levering bepaald ivm kado. Pakket was goed te volgen. Elke stap een melding. TOP.TOP.TOP.

Pluspunten

• Scherpe Prijs
  • Levering

koelkast 01-01-2017 Via de website gekocht

koelkast

's-avonds bestelt, de volgende ochtend bezorgd. En een sms waarin is aangegeven dat de bezorger met een kwartiertje zal arriveren.

An Brasser 01-01-2017 Via de website gekocht

Anbrasser

Coolblue levert snel, heeft goede producten tegen een goede prijs. Het personeel geeft goed advies en denkt met je mee.

Fam van den Berg 01-01-2017 Via de website gekocht

Coolbleu.nl

Wasmachine gezocht en gevonden met behulp van coolbleu. Super service, wat mij vooral super aanspreekt is de manier waarop coolbleu hun producten bezorgt!

Pluspunten

• Service
  • Super bezorg service

Kjeld 01-01-2017 Via de website gekocht

altijd een glimlach

Je proeft in elke contact de missie: alles voor een glimlach. Het hele zoek- en bestelproces is duidelijk, doelgericht en met een positieve noot. Het is zoveel leuker dan alleen maar goed.

Pluspunten

• makkelijk filteren
  • positief taalgebruik

Jorn 01-01-2017 Via de website gekocht

Compleet assortiment, goede service, scherpe prijzen.

Een paar jaar geleden voor het eerst een stofzuiger van Dyson bij Coolblue besteld. Na contact met de webshop werd mij een 2ekansje aangeboden. Het zou gaan om een nieuw apparaat in een beschadigde doos. Mocht het apparaat niet bevallen zou ik hem binnen 2 weken terug kunnen sturen. Het scheelde aanzienlijk in de prijs t.o.v. een nieuwe dus ik nam het risico. Splinternieuw zonder 1 krasje werd de stofzuiger de volgende dag bezorgd in een andere verpakking. Dik tevreden met het apparaat.

Een paar maanden geleden een Babycamera besteld welke ik via wifi kon bekijken op smartphone of tablet. Helaas is mijn wifinetwerk traag dus het apparaat werkte niet goed. Contact met de klantenservice opgenomen die mij een alternatief aanboden die via dect zou werken, bij dit model zat ook een los scherm bijgeleverd. Ik zou de camera natuurlijk kunnen terugsturen, maar een ander mogelijkheid was dat ik deze in de winkel in Rotterdam zou omruilen. Ik heb voor dit laatste gekozen, makkelijk, snel 1 op 1 omruilen. Mooie winkel met verschillende afdelingen, nummersysteem dus geen voordringers en vakkundig geholpen door vriendelijk personeel. Camera werkt prima, prijs was goed. Ook met deze aankoop dus dik tevreden!

Vorige week was ik op zoek naar een Siemens EQ 6 koffiemachine. Wederom kwam ik bij Coolblue uit. Op de site stond ook met dit model een 2ekansje, prijs 70,- goedkoper dan een nieuwe. Het zelfde verhaal als de stofzuiger. Doos beschadigd, apparaat nieuwstaat. Toch maar weer proberen. Volgende dag het apparaat netjes geleverd. Inderdaad wat beschadigingen op de verpakking maar wederom een splinternieuw apparaat in de doos. Ook met deze aankoop heel blij.

Al met al is een Coolblue naar mijn idee een prima webshop met als voordeel dat ze ook meerdere filialen hebben waar je terecht kan voor service. Personeel is altijd vriendelijk en kundig. Gratis verzending. Dat ze 2ekansjes aanbieden met volledige fabrieksgarantie voor een zeer schappelijke prijs is in mijn geval al 2x een voordeel geweest. Ik raad daarom iedereen Coolblue aan.

Pluspunten

• Altijd een lage prijs
  • Goede service
  • Kundig en vriendelijk personeel
  • Groot assortiment
  • Niet alleen webshop maar ook winkels

Minpunten

• geen!

Katwijk/Boer 01-01-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

beoordeling

wij kiezen al een aantal jaren voor coolblue, dit komt door de vriendelijkheid en geduld bij de medewerkers. Ook de service is perfect. Soms zijn ze wat duurder dan andere zaken.

Petra 01-01-2017 Via de website gekocht

tweedekans

"Tweedekans" espressoapparaat gekocht. Ziet er nog prachtig uit. Geen schade of iets dergelijks. Snelle bezorging!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Kleine machine, past overal.

Minpunten

• kleine watertank

René Geelen 01-01-2017 Via de website gekocht

Supersnel en goed bereikbare klantenservice!

Zelfs in de avond werden mijn vragen via facebook beantwoord binnen een half uur en kon ik de bestelling plaatsen rond een uur of 22.00 uur. De volgende morgen om 9.30 al in huis!

Pluspunten

• Supersnellle bezorging
  • Supersnelle klantenservice
  • Kundige medewerkers

Larry 01-01-2017 Via de website gekocht

Koptelefoon

Voor eenzelfde produkt is Coolblue vaak goedkoper. Ze beschrijven het produkt goed. Levering is echt snel, zelfs op zondag. Ja, ik kan Coolblue aanbevelen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Altijd een correcte levering
  • Vaak goedkoper voor eenzelfde produkt

huwel 01-01-2017 Via de website gekocht

aankoop

vlotte afhandeling van mijn bestelling en zoals beloofd voor 23.59 besteld s anderdaags thuis.
goede opvolging van het product.

Pluspunten

• snelle levering
  • goeie prijzen

Mariska 01-01-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel

Ik vind Cool Blue een goede website/winkel. De website is gebruiksvriendelijk en ook de humor die in de site is gestopt kan ik wel waarderen. Na het bestellen van een pakketje begint de "wachttherapie", inclusief een afspeellijst met nummers waarin "wachten" voorkomt. Dit vind ik al een pluspunt, omdat dit het bestellen van pakketjes wat luchtiger maakt in plaats van alleen maar gedoe (wat het toch vaak is).

Mijn pakketje kwam in goede staat aan. Hij is de originele dag echter niet gebracht, ik kreeg (netjes) een bericht dat geprobeerd was het pakketje te leveren, maar dat ik niet thuis was. Ik ben vrijwel de hele dag thuis geweest, maar wellicht heb ik de bel gemist. Vervolgens is het pakketje netjes de dag erna bezorgd. Geen opmerkingen over Cool Blue te bedenken, tot nu toe heb ik (gelukkig) nog geen negatieve ervaringen.

Pluspunten

• Humor
  • Pakketje in goede staat
  • Gebruikersvriendelijke site

Silentsouls 01-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue - IFit Americaanse product

Coolblue leverd op tijd, en binnen een dag.
Als het gaat om productkennis van de IFit wifi, zijn ze niet op de hoogte van het product.

Dit product heeft een waarde van 100Euro, waar een jaar abonnement bij IFit, en een vue armband bij bij zit. het probleem hier alleen is dat de website waar dit geregistreerd moet worden, alleen addressen in america accepteert, en de armband niet naar nederland verscheept.
Wat inhoud dat het product waardeloos is in nederland, en ik dus 100 euro teveel heb uitgegeven.

Ik ben van mening dat Coolblue hiervan op de hoogte had moeten zijn en het duidelijk had moeten vermelden op de site.

Pluspunten

• Levering op tijd
  • Binnen 24 uur

Minpunten

• Te weining productkennis

Jos B. 01-01-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Echt de volgende ochtend mijn nieuwe laptop in huis. En: ik kreeg van HP een bevestiging dat mijnlaptop was aangemeld; dat had Coolblue dus al voor me geregeld.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Service bij aankoop

Els 01-01-2017

Te gek!

Omdat op 1e kerstdag mijn onmisbare was machine kapot ging kwam de monteur 2 dagen later. Helaas was de machine niet meer te redden. Hij beval mij Cool Blue aan en zij hebben mijn hoog gespannen verwachting overtroffen.
Binnen 5min na betaling al een mail met afleverdatum ( de volgende dag) en tijds spanne
Op de dag zelf weer een sms met de verwachtte tijd en daarna een belletje.
in 1 woord geweldige service.
De jongens hebben de machine vakkundig op de juiste plaats gezet en aanwijzingen gegeven.
Top

Anoniem 01-01-2017

Betrouwbare winkel

Veelvuldig bestel ik bij Coolblue. Altijd keurig geleverd en op tijd. Informatie duidelijk en fijn om te oriënteren en te vergelijken. Niet altijd de goedkoopste, maar wel zeer betrouwbaar en snel.

Kim Graaff 01-01-2017 Via de website gekocht

Levert snel en op tijd

2x bij coolblue besteld. Beide keren hebben ze keurig op tijd geleverd en de producten waren in prima staat. Ik heb geen ervaring met de klantenservice, want daar heb ik nog geen gebruik van hoeven te maken.

Pluspunten

• Levert op tijd
  • Produkten zijn onbeschadigd

Jean marie Huskens 01-01-2017 Via de website gekocht

coolblue

correcte en snelle service, aanbiedingen zonder zever. topwinkel ! Super levering en zeer goede niet goed geld terug politiek.

Wilma 01-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht.

Was wat fout gegaan met het afronden via ideal. Prima geholpen, netjes terug gebeld. Veel informatie gehad over de bestelling en de bezorgtijd. Zeer vriendelijke en deskundige bezorgers. Veel bruikbare tips gehad.

Pluspunten

• Informatie over de gehele bestelling
  • De vriendelijke en deskundige bezorgers

Henk 01-01-2017 Via de website gekocht

Tevredden, zoals het hoort

Het bestelde product werd keurig op tijd, goed verpakt en onbeschadigd geleverd. Zoals het hoort. Coolblue was de enige (web)winkel die het door mij gewenste type kon leveren.

Stefan 01-01-2017 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

snelle levering, zelfs als je laat besteld avonds, doet niet moeilijk over retouren als het product niet bevalt of wanneer er problemen mee zijn, prijs is meestal goed

Mario Zuiderduin 01-01-2017 Via de website gekocht

Levering koffizetautomaat

Moccamaster koffiezetautomaat besteld en laten bezorgen bij een post.nl punt. Keurig op tijd afgeleverd, kon op de site de voortgang volgen. Netjes verpakt afgeleverd.

Pluspunten

• Levering op tijd
  • Goed verpakt

francis claeys 01-01-2017

Laattijdige levering

de bestelling is nog steeds niet aangekomen, en volgens de info is het pakket blijven "hangen" bij de b-post in antwerpen ... de deadline is dus niet gehaald !

Willem 01-01-2017 Via de website gekocht

aankoop sporthorloge

Over deze aankoop ben ik niet zo tevreden: het pakketje was naar een verkeerd huisnummer gestuurd, waardoor ik uren kwijt was met het opsporen van het pakje. Bovendien ontbrak de handleiding die er bij gevoegd had moeten zijn. Vorige bestellingen waren prima verlopen, maar deze bestelling was een puinhoopje.

Officiele reactie van Coolblue 02-01-2017

Beste Willem,

We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat je pakket niet op het juiste adres is geleverd. Het is niet de bedoeling dat u zo veel tijd kwijt bent met het opsporen van het pakket. Wij kijken het graag voor u na. Dit is niet de service die u van ons mag verwachten. Kunt u het ordernummer en een kleine toelichting per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Ivonne 01-01-2017 Via de website gekocht

Gear fit 2 via coolblue.

Prima product en snel geleverd op de afgesproken plaats. Even wat opstart problemen omdat ik te snel was. Medewerker van de klantenservice heeft me goed kunnen helpen. Nu bezig met mijn goede voornemens met mijn gear fit 2

Pluspunten

• Goede service
  • Goed bereikbaar
  • Product geleverd zoals afgesproken in goede staat.

Manita 01-01-2017 Via de website gekocht

Mevr.H.

Duidelijke site. Super snelle levering. Pakje 3 dagen eerder binnen dan oorspronkelijk het geval zou zijn .

Anna 01-01-2017 Via de website gekocht

De juiste webwinkel

Grote keuze mogelijkheid en de plus en minpunten van het product zijn te lezen. Het kan dus eigenlijk al niet meer tegenvallen als je het in huis hebt en een snelle levering van het goede product.

Pluspunten

• Correct
  • Snelle levering

Dré 01-01-2017 Via de website gekocht

coolblue shop

Zeer klantvriendelijke, makkelijke en zeer snelle afhandeling. De levering was snel duidelijke verwijzing wanneer het product bezorgd wordt.Ook het zoeken op de site van Coolblue is zeer eenvoudig. Wij zijn aangenaam verrast door Coolblue, we bestelden eerst altijd via Beslist maar coolblue is beter.
Dankjewel Coolblue !

Pluspunten

• snel
  • vriendelijk
  • geen opdringerige marketing

Minpunten

• betalen met Paypal is nog niet mogelijk

Heel erg goed en efficient 01-01-2017 Via de website gekocht

Heel erg goed en efficient

Het contact, het omgaan met de bestelling, het afwerken van de bestelling en de bezorging wa ren echt heel erg goed en efficient. Ik zou, bij behoefte, zo weer een bestelling doen bij Coolblue.