Deze score is berekend op basis van 1756 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Thornball 15-05-2019

Kan het aanschaffen van een nieuwe wasmachine een feestje zijn? Ja! Zeker bij Coolblue.
Vanaf het uitzoeken op de website tot de aflevering en installatie van de machine is alles super professioneel georganiseerd. De site is helder en het productaanbod heel groot. Toch is het makkelijk zoeken, en biedt de site een vergelijk-optie tussen de potentiële modellen. Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, en van het moment van afleveren. Bij ons kwamen er twee keurige en enthousiaste bezorgers. Ze hebben de wasmachine naar boven gebracht, geïnstalleerd en proefgedraaid. De oude machine hebben ze meegenomen. En dit alles in een tijdsbestek van 16 uur!
Wat wil je nog meer..........?!

Tim 14-05-2019

Alle producten zijn snel en makkelijk op de website te vergelijken. Bestelling is snel geplaatst en betaald. ik heb om 23u50 besteld/betaald en de volgende morgen om 10u30 had ik mijn bestelling al aan de deur aangekregen.

Bas 14-05-2019

Goede en tijdige levering en bij vragen kreeg ik meteen een antwoord. CoolBlue is echt Cool en Blue is mijn lievelingskleur :-)

Jan Willem van Holst 14-05-2019

Prettige website (met name productinfo en vergelijkingsmogelijkheden) en perfecte levering (inclusief informatievoorziening)

Jos 14-05-2019

Webshop met duidelijke informatie over het product alsook de zichtbare beschikbaarheid .
Snelle levering met vervoerder die zijn verplichtingen wat de het leveringstijdstip aangaat goed na komt.

Kleine broertje 14-05-2019

Net een nieuwe wasmachine gekocht. De dag erop (moederdag) is deze bezorgt.
Kon deze dus gelijk als moederdag kado bestempelen.
De bezorgers zijn kundig en zeer klantvriendelijk.

Als ik weer iets nodig ben wat bij Coolblue scherp geprijsd is ga ik zeker weer bestellen!

H 14-05-2019

Snelle levering,heel vriendelijke bezorgers. Heb nu 4 maal iets besteld( witgoed) en alle keren zeer tevreden,alles gebeurd netjes en de bezorgers weten ook veel van alle producten.Jullie zijn echt top!!!!

S. Hameleers 14-05-2019

Op zondag 12 mei een magnetron besteld die de maandag erop geleverd werd maar te klein bleek te zijn. Op aanraden van de bezorger een andere magnetron uitgezocht. Deze telefonisch besteld voor levering op dinsdag 14 mei. Bevestiging ontvangen dat er op dinsdag geleverd werd. Niet dus. Magnetrons zijn vrijwel gelijk in prijs en er werd al op zondag betaald. 2 euro om precies te zijn. Bij navraag bleek dat de “procedure” gevolgd moest worden. Eerst de retour -meegenomen door de Coolblue bezorger op maandag, was dus in bezit van Coolblue !- in het magazijn voor er een andere uit mag. Wel bevestigen en niet leveren omdat je je eigen mensen niet vertrouwt ? De bezorger zou er vandoor kunnen gaan met de magnetron. Waardeloos argument. 1 keer doen en baan kwijt ! Nee, de echte reden is dat de software niet in staat is een retour als ontvangen te accepteren wanneer hij door de bezorger is meegenomen. Ondertussen de klant vakantieuren laten opnemen voor niets. Ik heb de order geannuleerd.
Officiele reactie van Coolblue 24-05-2019

Beste Hameleers,

Dank je wel voor het kenbaar maken van je onvrede. Natuurlijk balen als blijkt dat de magnetron niet past. Wij ruilen graag jouw product om. Helaas is het onmogelijk om op één betaalde order, een tweede te versturen.

Dit heeft niets met vertrouwen te maken. Jammer dat jij dit zo hebt ervaren.

Bianca uit Papendrecht 13-05-2019

Makkelijke en duidelijke site. Zeer snel geleverd. Een mailtje, een sms'je én een belletje dat ze eraan komen, dus je hoeft niet heel de dag thuis te blijven. Ze sjouwen alles voor je naar boven en sluiten alles aan. Zeer tevreden.

Van Gaveren Eugène 13-05-2019

Wanneer je een product wenst aan te kopen dat ook wordt aangeboden door Coolblue, dan zou ik de goede raad geven om eerst daar even binnen te springen. Advies vragen en goed luisteren.
Dan pas vergelijken met een andere.
Ik spreek uit ervaring. Coolblue is en blijft mijn beste keuze.

A.h. 13-05-2019

Duidelijk informatie over producten, snel levering, meerdere betaal mogelijkheden. Aanrader

Arcoh 13-05-2019

Advies gehad door een naar mijn idee een ervaren vakman. Prima geholpen. Voor de volgende aankoop wederom naar Coolblue.

Chun Hun Lam 13-05-2019

Goeie service en duidelijk. Na een aankoop via site, krijg je gelijk een mailtje van jouw bestelling. Echt TOP!!
Voor het bezorgen krijg je ook nog een bericht wanneer de bezorger komt!
De bezorgers zijn ook vriendelijk!!!!!
Al 2 keer besteld bij Coolblue en beide keren tevreden.

Arie 13-05-2019

Gewoon een goede site, duidelijk, overzichtelijk en voorzien van veel info.

Arlien 13-05-2019

Snelle levering, nieuwe koelvriescombinatie mooi op de plek gezet. Oude weer meegenomen
Ook werd ik een kwartiertje van te voren gebeld dat men er kwam. Klantenservice nog aan de lijn gehad op de dag van bestelling. Je hebt snel een kundige medewerker aan de lijn. Super service

Soraya 13-05-2019

Werken en bezorgen super professioneel, netjes en vriendelijk. Ik had een vaatwasser gekocht (die overigens top werkt), deze was binnen no-time boven, aangesloten en aangezet. Communicatie over de levering ging heel goed en de aangegeven bezorgtijden klopten. Had dezelfde dag nog een bezorging van een koelkast via bol.com die de bezorging uitbesteed, dat was dramatisch. Ik betaal in het vervolg liever een paar tientjes meer bij coolblue voor een goede, professioneel service, dan dat ik nog eens dat meemaak voor een paar tientjes minder. Is het echt niet waard. Bestel maar gewoon hier, dan is alles gewoon goed geregeld en hoef je nergens over na te denken. Zeker een aanrader!

mikep 13-05-2019

super goede service, de bezorgers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. ik wil cool blue dan ook zeker bij iedereen aanraden.

Anneke 13-05-2019

Ik ben wel tevreden over Coolblue maar niet over de levering. Deze zou binnen een dag geschieden. Het was een cadeau voor de verjaardag van mijn zoon. Levering zou op donderdagavond plaatsvinden. tot 21.50 uur werd aangegeven dat de levering onderweg was. Na 22.00 uur stond er ''levering volgende dag'', maar na 22.00 kun je geen tijd meer aangeven.
Levering werd weer in de avond en toen was ik op de verjaardag van mijn zoon en zat ik zonder cadeau.
Vervolgens moest ik de dag daarop weer thuis zijn voor de aflevering.

jan 13-05-2019

altijd netjes op tijd, goede voorlichting over aankoop, altijd netjes en duidelijk, pet je af 👍👍

JK 13-05-2019

Snel, goede prijsstelling, prettige bezorging en afhandeling van de order, duidelijke website

Dolf 13-05-2019

Super snel, goed in het uitzoeken en bestellen En accuraat in de bezorging. Precies wat je nodig hebt.

Anno 12-05-2019

Webshop met duidelijke informatie over producten. Goede vergelijkings mogelijkheden. Snelle levering. Je weet precies wanneer het bestelde product afgeleverd wordt. Nette en vriendelijke bezorger. Top.

Henny Groenhout 12-05-2019

Coolblue beschikt over een uitgebreid assortiment artikelen, de prijzen zijn sterk concurrerend, de levertijd is bijzonder kort en de bezorgservice is uitstekend. Ik kon niets bedenken om hun aanbod en service te verbeteren...

Willem 12-05-2019

Geweldige 'winkel'! Van website tot levering. Staan klaar ... kleine vragen ... grote vragen.
Je kan van ze op aan; en heel belangrijk; je wordt steeds op de hoogte gehouden. van de stand van zaken.
Of het nu over het tijdstip van levering gaat of over de staat van reparatie; je weet waar je aan toe bent.
Blij met Coolblue.

Nico 12-05-2019

Goed aanbod. Misschien niet altijd de aller allergoedkoopste. Maar de ervaring met de serviceverlening is mij dat (in sommige gevallen) beetje extra meer dan waard.

Astrid 12-05-2019

Coolblue heeft een overzichtelijke website waar duidelijke productinformatie te vinden is. Door de vele reviews kun je goed een indicatie krijgen wat andere mensen van het product vinden. Bestelproces is helder en levering super snel. Eerlijke prijzen!

schewa 12-05-2019

Aangezien ik via de webshop heb besteld kan ik uiteraard niet beoordelen hoe het in de winkels werkt. Via de webshop is het makkelijk en de levering is prima geregeld en, wat ook belangrijk is,
gratis en op tijd.

Linda P 12-05-2019

Super snelle levering, duidelijk website, je wordt goed op de hoogte gebracht hoe laat ze het precies komen bezorgen. En ze komen voor kleinere producten bezorgen op de fiets !

bennie 12-05-2019

no nonsens, gewoon kwaliteit en snelle levering,nog nooit klachten over producten gehad !

Geke 12-05-2019

Coolblue is een hele fijne webshop. Ik maak al jaren gebruik van hun producten. De service en het contact gaat altijd heel goed en de producten worden snel geleverd. Ik kan Coolblue zeker aanbevelen aan iedereen.

Jasper van der Voorde 12-05-2019

Coolblue was uiteindelijk de goedkoopste! En ik heb vele verhalen in mijn omgeving dat ik bij coolblue moest bestellen.
De reclames op tv en de website zijn echt! Geen gedoe, duidelijk en betrouwbaar! (En grappig)
De bezorgservice is echt top! Leuke jongens met glimlach, vriendelijk en uitstekende training die weten wat ze doen!
Installeren van de wasmachine en uitleg! Aandacht voor de consument! Echt top!

Volgende keer zal ik zeker weer bij Coolblue bestellen en heb ik de zelfgemaakte confetti klaarliggen!
Heel blij met mijn Miele wasmachine!

Raimond Schouten 12-05-2019

Goed en duidelijk product overzicht en omschrijving en snelle en goede levering / service . Top webshop !

FVS 12-05-2019

Erg betrouwbaar met duidelijke omschrijving bij elk product, snelle levering en vriendelijk antwoord op een gestelde vraag.

Bas 12-05-2019

gedegen advies en een correcte levering,ook nog in een verpakking die een glimlach veroorzaakt.

Marco 12-05-2019

Goede info, goede service.
Prijs ok.
Je wordt netjes geholpen, bezorgingen vinden snel plaats.

rien 11-05-2019

Ik vind de website zeer goed, diverse merken verkrijgbaar met uitgebreide reviews van eerdere kopers.Bovendien veilige manier van betalen en levering binnen 24 uur met sms bericht 15 minuten voor de levering.

Rachida van Galen 11-05-2019

Doen wat ze beloven snel in huis netjes aangesloten en oude koelkast mag zonder problemen mee terug.

José Vermeulen 11-05-2019

Het cijfer wil niet, maar, dat is een dikke 10 ! makkelijke kiezen, makkelijk bestellen. En, door vakkundig personeel netjes op tijd geleverd, en heel beleefd en netjes personeel. Dikke duim omhoog voor Coolblue! En, ja, zou ik zeker aan anderen aanbevelen.

AJ 11-05-2019

Duidelijke informatie over het product en geweldig dat er de volgende dag geleverd wordt, ook al is dat op zondag!
Fijn dat het product wordt uitgepakt, je nog vragen kunt stellen en het verpakkingsmateriaal weer mee retour gaat. Topservice!

DS 11-05-2019

Stofzuiger besteld. Bestelproces ging soepel, kon snel bezorgd worden en kreeg daarnaast de keus om een andere bezorgdatum te kiezen (erg prettig). Op de dag zelf kreeg ik bericht wanneer hij zou worden afgeleverd, zodat ik geen uren thuis hoefde te blijven. Heel netjes en efficient verpakt kwam hij aan. Verder factuur e.d. allemaal digitaal ontvangen. Kortom, supertevreden!

Tonny Goosensen 10-05-2019

Ik vind coolblue altijd al een goede zaak met een mooie en duidelijke webshop en uitstekende klantenservice toppie ga zo door.

Niels 10-05-2019

Ik heb op de website van Coolblue een Chromecast en een nieuwe router uitgezocht. Daarna ben ik naar de (fysieke) winkel gegaan om mijn producten op te halen. Vooral de deskundigheid en vriendelijkheid van de medewerkers aldaar vielen mij op.
Er werd ook gevraagd of ik extra netwerkkabels of ondersteuning bij het aansluiten van de router nodig had. Iets wat niet overal gevraagd / geboden wordt.
Al met al ben ik dik tevreden met Coolblue en zou deze winkel dan ook van harte willen aanbevelen!

Harry Adriaansen 10-05-2019

Ik heb al vaker producten bij Coolblue besteld omdat ze alles in huis hebben. Zeer uitgebreide product specificaties zodat je kunt vergelijken met andere artikelen.

Dit alles aangevuld met persoonlijke beoordelingen, die zijn gefilterd op voor- en nadelen van een product, waardoor je bij voorbaat al weet wat je van een product kunt verwachten voordat je het in huis hebt.

Om bovenstaande zoek ik altijd naar producten bij Coolblue. Als ik helemaal op de hoogte ben ga ik het product op internet zoeken om te kijken of ik het nog goedkoper kan krijgen dan bij Coolblue. Dat lukt meestal wel maar dan kom je buitenlandse websites terecht.

Uiteindelijk komen daar hogere verzendkosten bij waardoor de prijs ongeveer weer gelijk is en dan heb ik het nog niet over een defect product wat je in het buitenland besteld hebt.

Daarom bestel ik bij Coolblue. Gewoon tegen een eerlijke prijs en makkelijk te bereiken bij problemen of garantie van een product.

tricia 10-05-2019

de website is overzichtelijk,vlotte bestelling en betaling ,en voor de mensen die komen leveren hebben een dikke pluim.Laten u ook op tijd weten wanneer ze arriveren ,heel professioneel.Waarvoor dank .

Niek 09-05-2019

Dure Dell monitor 27" met RGB kleuren voor fotobewerking was binnen 2 jaar stuk, tijdens voorzichtig afdoen van het scherm, Cool Blue stelt dat dit geen fabrieksfout is en geeft geen garantie.
Officiele reactie van Coolblue 13-05-2019

Beste Niek,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat jouw monitor defect is geraakt. Helaas valt een breuk nooit onder de fabrieksgarantie, maar is gebruikersschade.

niek567 13-05-2019

Beste, u spreekt van een breuk? Het scherm liet het afweten na het voorzichtig afdoen met een doekje. Op dat moment sprongen er strepen in het display. Het spanningsloos maken bracht niets extra's. Toen is deze naar u opgestuurd en terug gekomen waarin u stelt dat het geen garantie is. Terwijl het nog ruim binnen de 2 jaar is. Ik noem dat geen service.

Ann 09-05-2019

Door de goede zoekfunctie op de website had ik meteen gevonden wat ik zocht. Er wordt snel geleverd, maar je kan ook kiezen om te leveren op een dag dat het jou past zodat je niet later je pakje op postkantoor moet afhalen. De prijs van het artikel was correct. Volgende keer zal ik zeker meteen op Coolblue gaan kijken.

Henny en Brigitte 09-05-2019

Makkelijk met bestellen op een duidelijke website. Betaling snel en makkelijk. Snelle levering die qua tijd klopt. Aanrader.....

Ineke 09-05-2019

coolblue is een goede webshop, is makkelijk en je kan producten vergelijken
Is niet super duur, de service is goed en je aangekocht product staat snel in huis,
Ben dan ook zeer tevreden.

Gea 09-05-2019

Zeer tevreden over cool bleu,qua prijs en kwaliteit ,goed aanbod van producten.
Vriendelijke mannen die het product afleveren.

Magdalena 09-05-2019

Top bezorgers. Laagste prijzen. Snelle levering. Echt geweldig. Zeer aan te bevelen.