Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MT - Oud-Beijerland 28-03-2019

Top produkt. Mooi qualiteit/prijs ratio en super snel gekregen. Zeker tevrede.

Kim 28-03-2019

Klantvriendelijk, ruime keuze, snelle levering. Ik ben heel tevreden! Ik ben goed geholpen via whats app, netjes te woord gestaan aan de telefoon en de bezorgers/ monteurs hebben prima werk geleverd...net even dat stapje extra!

Anoniem 28-03-2019

Kan gewoon niet beter, van het plaatsen van de bestelling op een makkelijk navigeerbare website en het kiezen van een dag waarop de bezorging moet plaatsvinden tot de hulpvaardige heren die mijn wasmachine intalleerden, alles liep op rolletjes! Dit zorgt voor een goed vertrouwen in CoolBlue als bedrijf en ik bestel daarom in de toekomst graag weer bij hen.

Bernd 28-03-2019

Snellelevering,prima sevice,en goed koop.
Wat wil een mens nog meer.
Ja nog een keer iets bestellen.

Rien 28-03-2019

Heldere productomschrijvingen en gemakkelijk te bestellen. Het artikel is supersnel afgeleverd.

Piet 28-03-2019

Duidelijke en heldere website, veilige betaling via iDEAL en zeer snelle levering!

Marjan 28-03-2019

Duidelijke website en levering zoals afgesproken. Bij een levering door Coolblue zelf wordt je netjes begroet door de medewerker die komt leveren; zeer attent!

Harrie 28-03-2019

Vriendelijk en behulpzaam en snelle levering, zelfs op zondag.
Maar vraag door.
B.v. bij gehoorproblemen wordt een seniorentelefoon aangeraden.
Maar de luidsprekerversterking daarvan is alleen voldoende voor lichte gehoorproblemen.

Peter jongbloed 27-03-2019

Dan ineens moet je beslissen.. het was 22.00u op vrijdagavond En het allermooiste zou zijn.. dat ik de Smart-tv die ik nog moest bestellen de volgende dag er zou zijn.. (gevoel=onmogelijk) maar het lukte Coolblue zelf de volgende dag al. Half10 belde de chaffeur al. En om 10uur netjes bezorgd. Coolblue staat voor nederlandse nuchterheid ! De combinatie van een super overzichtelijke website en snelle levering. Geeft mij een gerust gevoel.

Maarten 27-03-2019

Heel snel verstuurd en bijna niet te geloven het werd gratis op een ZONDAG bezorgd, geweldig!!

de Wit 27-03-2019

Prima online winkel. Ontzettend snelle afhandeling van de bestelling. Zaterdag rond 23:00 besteld, volgende ochtend (zondag) 12:00 binnen. Sneller kan niet.
Verder bij alle stappen netjes een email om je op de hoogte te houden.

Ankie Jansen Visser 27-03-2019

Super snelle levering en als je iets niet weet word je snel een fijn geholpen bij de klantenservice

P. van Elburg 27-03-2019

betrouwbaar en makkelijk kijken en vergelijken,
snel te bestellen en zeer goede bezorging.
wat ook zeker belangrijk is bij bepaalde gevoelige producten dat alles zeer goed is ingepakt.

Klaske 27-03-2019

Ik wordt altijd erg vrolijk van de service en communicatie van Coolblue. Zij zorgen letterlijk van begin tot eind van de bestelprocedure voor een glimlach op mij gezicht. Hun motto is niet voor niks ‘ alles voor een glimlach’!

Hans van Beers 27-03-2019

Duidelijke en gebruiksvriendelijke site. Prijzen marktconform. Snelle gratis levering aan huis en goede aftersale service.

Bert 27-03-2019

Zij doen wat zij beloven. Goede communicatie over het verloop van de bestelling en levering.

Bea 26-03-2019

Cool Blue is en winkel wat je van A tot Z op een zeer fijne en eenvoudige manier je product kunt bekijken, vergelijken en bestellen. Je wordt van alles goed op de hoogte gehouden, en op het moment van bezorgen wordt je vrolijk van de bekende blauwe doos met de vrolijke teksten erop. Ik zou Cool Blue iedereen aan willen bevelen.

ruud 26-03-2019

Goede prijs, snelle levering. Perfect volgens de gemaakte afspraak. Duidelijke boodschappen per email.

Ronald 26-03-2019

Duidelijke website groot assortiment op zondag bezorgd niet de duurste maar helaas ook niet de voordeligste.

jpc2002 26-03-2019

snelheid van leveren ook op zondag
plezierige werkwijze van Coolblue
duidelijke website

carl 26-03-2019

voor mij was dit een eerste maal dat ik een bestelling plaatste
het ging vlot
betalen was ook ok
de levering was zoals afgesproken dag nadien thuis
Ik ken cool blue van TV
Ik kan deze aanbevelen als je langs Webwinkel een bestelling wil plaatsen

Maarten 26-03-2019

Mijn telefoon moest ter reparatie terug naar coolblue. Ik zou ‘m 1 à 2 dagen kwijt zijn, het duurt inmiddels meer dan een week. Diverse keren de klantenservice geappt en gebeld en ik krijg als reactie dat ze de status niet kennen. De fysieke winkel zou terugbellen, dit doen ze niet! Ik krijg van de klantenservice doodleuk te horen dat ik dan maar langs moet gaan! Belachelijke service!
Officiele reactie van Coolblue 29-03-2019

Beste Maarten,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Dit klinkt allemaal niet zo fijn. Wij willen hier graag voor je induiken en hebben daar gegevens voor nodig.

Graag ontvangen wij jouw order nummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl

Ikke 26-03-2019

Ruim aanbod allerlei, besteld namiddag en de volgende dag voormiddag al geleverd! Prima service.

Willem 25-03-2019

Duidelijke site, goede service, en aardige medewerkers, ook goede prijs kwaliteit verhouding, kortom, meer kan je je niet wensen...top...!

Arie 25-03-2019

Niet ECHT heel blij met Coolblue, maar moet toegeven dat het probleem hoofdzakelijk bij PostNL ligt, die er de laatste jaren op meerdere punten een zooitje van maakt (pakketten zoek, beschadigd of wat dan ook). In dit geval bestelling bij Coolblue gedaan en de bestelling gevolgd volgens de door hun opgegeven track en trace code. Bestelling zou de volgende dag tussen 18.30 en 21.00 geleverd worden. Speciaal hiervoor vrije uren opgenomen en eerder naar huis gegaan vanaf het werk. Bij thuiskomst bleek de bestelling al rond de klok van 16.00 te zijn aangeboden waardoor ik dus voor Jan met de korte achternaam vrije uren heb opgenomen. Om de combimagnetron alsnog te kunnen krijgen zou ik de volgende dag dus wederom enkele uren eerder naar huis toe moeten gaan wat me dus wederom extra geld zou kosten, en zeker wanneer hij nogmaals voor die tijd aangeboden zou worden, dus heb de bestelling maar geannuleerd en wacht nu op teruggave van het door mij betaalde bedrag. Ondanks dat de directe schuld dus niet bij Coolblue ligt, vind ik wel dat ze enige verantwoordelijkheid in deze hebben, want tenslotte zijn zij degene die een vervoerder inschakelen die track en trace informatie opgeeft die niet blijkt te kloppen, en wat mijn combimagnetron in deze situatie dus ongewild 2 uurlonen duurder maakt.

Beste Arie,

Dank je wel voor je feedback. Wat ontzettend vervelend dat de levering niet volgens afspraak is verlopen. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Ondanks dat PostNL langs komt, zijn wij verantwoordelijk. Daarom maken wij dit binnen Coolblue bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Wij begrijpen in deze situatie dat je hebt besloten om te annuleren. Wie weet in de toekomst krijgen wij een herkansing.

Marie en Glenn 25-03-2019

Wij hebben 15 maart een inbouw combi oven/magnetron en inbouw vaatwasser gekocht en betaald. We wachten nog steeds (25 maart) op een telefoontje wanneer ze komen installeren ...

Beste Marie,

Dank je wel voor je klacht. Wat ontzettend vervelend dat het zo moeizaam verloopt met jouw bestelling. Dit hoort echt niet. Wij willen dit graag direct voor je oppakken. Helaas hebben wij geen gegevens van de bestelling.

Zou je ons het ordernummer + korte uitleg willen mailen op geenglimlach@coolblue,nl? Dan gaan wij er direct mee aan de slag.
Want je hebt al te lang met de hand moeten afwassen.

Kees 25-03-2019

Duidelijke site, scherpe prijzen en last but not least de supersnelle levering.

Christl Peeters 25-03-2019

Je kunt op deze website op een heel makkelijke manier producten met elkaar vergelijken. Wanneer je je keuze hebt gemaakt, en je hebt een betaling gedaan dan gaat men direct aan de slag met de verzending. Mocht je later de bestelling om een of andere reden moeten annuleren, dan krijg je gewoon je geld terug gestort. Het pakket wordt bij je binnen gebracht, ook al woon je op de derde of vierde verdieping zonder lift en is het product loodzwaar (zoals een hometrainer!).

Henk 25-03-2019

Goede kwaliteit.goede producten.snelle levering en makkelijk met betalen.en goede service.

Wilfred P 25-03-2019

Mijn vaatwasmachine was vrijdagavond kapot gegaan en de reparatie was een kostbare aangelegenheid. Coolblue had een mooie Bosch A++ machine in de aanbieding en deze heb ik vrijdagavond rond 22:00 gekocht. Zaterdag middag is hij bezorgd, aangesloten, getest en hebben de kapotte vaatwasser mee genomen. Een super service en vriendelijke bezorgers die buiten het standaard smsje om ook nog belde dat ze met een half uurtje er waren. Ik ben heel content over de service en moeten binnenkort ook de wasmachine en de wasdroger vervangen omdat deze redelijk op leeftijd zijn en ik minimaal A++ of hoger wil hebben gelet de hoge energie prijzen dankzij dit kabinet. Dus Coolblue... Er komt weer een bestelling aan.

Einte 25-03-2019

Handige website. Alles makkelijk en overzichtelijk te vinden. Levering mooi op tijd..

D. 25-03-2019

Snelle levering, goed verpakt, berichtje voor bezorging zodat je het pakketje niet mist, misschien is de communicatie heel lichtelijk aan de té enthousiaste kant maar voor de rest heerlijke branding!

Ger 25-03-2019

Ruim assortiment dat wordt aangeboden op een zeer gebruikersvriendelijke site, tegen concurrerende prijzen en een super snelle levering.
Doe net als ik doe, ga voor Coolblue.

Dhr. de Groot 25-03-2019

Mijn oude samsonite rugzak was versleten en er zaten een paar gaten in. Ik ben naar de winkel gegaan en heb gevraagd of ik nog garantie had op de tas. En inderdaad! Ik had nog een maand garantie op de tas. Ik kreeg zonder gedoe een gloednieuwe tas mee! Met opnieuw 2 jaar garantie! Geweldige service.

ellen braeckman 24-03-2019

veel keuze , mooi op tijd geleverd , en je krijgt zelf nog antwoord op een mail na 20u , top ! heel tevreden !

Ingrid 24-03-2019

Coolblue heeft een héél uitgebreid aanbod, concurrentiële prijzen en een zeer correcte service.
Ook het personeel is op elk vlak super vriendelijk en behulpzaam.
Ik ben een super tevreden klant!

Alex 24-03-2019

-website werkt naar behoren en soepel
-uiterst tevreden over de bezorging, deze was netjes binnen het opgegeven tijdvak van een uur
-wasmachine is netjes geinstalleerd en aangesloten op de eerste verdieping.
-oude wasmachine is netjes meegenomen vanaf de eerste verdieping
-bezorgers zijn zeer beleefd en efficiënt.

Walter 24-03-2019

Coolblue maakt er een puinhoop van. Ik had hoge verwachtingen maar ze hebben het volledig verprutst. Vrijdag heb ik een tweede kans vaatwasmachine besteld, die zaterdag zou worden geleverd. Bij het afronden van de bestelling bleek dat zaterdag niet kan worden bezorgd, maar dat het zondag wordt. Geen probleem voor mij. Zondagnacht en ochtend krijg ik drie keer de bevestiging dat de machine tussen 11 en 12 geleverd zal worden. Nadat het tijdstip is verlopen, ga ik bellen. Tot twee keer toe geven ze aan dat ze vandaag komen. Op enig moment krijg ik de chauffeur te pakken die vertelt dat de machine helemaal niet in de wagen zit en dus niet geleverd gaat worden. Vervolgens bel ik de klantenservice weer, die het allemaal heel vervelend vinden en mij een nieuwe vaatwasser aanbieden, want de tweede kans is er niet meer, maar dan moet ik wel de helft van het verschil bijbetalen. Vervolgens blijkt dat ze maandag ook niet kunnen leveren! Bizar. Ik heb de bestelling geannuleerd en ga ergens anders shoppen.

Beste Walter,

Dank je wel voor je feedback. Wat balen zeg, dat het zó mis is gegaan met jouw bestelling. Wij begrijpen goed dat je hier enorm van baalt en dat doen wij ook. Want zo hoort het echt niet te gaan.

Wij maken dit intern bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Wij begrijpen ook dat het vertrouwen weg is en je de bestelling hebt geannuleerd. Wij hopen dat de collega concurrent de machine netjes conform afspraak heeft geleverd.

En wensen je er veel gemak van.

Beste Walter,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Ontzettend vervelend dat het zo gelopen is met jouw bestelling. Dit verdient inderdaad geen schoonheidsprijs.

Natuurlijk maken wij dit intern bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Helaas kunnen wij dit voor jou niet meer oplossen.

Ruben 24-03-2019

coolblue!
De beste site voor electronica etc.
De site is uitermate gebruiksvriendelijk, zeer overzichtelijk.
Bovendien is er geen enkel andere webshop die zo snel je aankoop tot bij jouw brengt!
If your cool go for blue!

Catherine 24-03-2019

Een fijne E-winkel waar ik altijd terugkom als ik iets van witgoed nodig heb. De bestelling is simpel en de bezorging perfect en zeer snel. ik ben heel tevreden.

Henrieke 24-03-2019

Erg prettige manier van online kopen. Bestellen volgende dag na goede communicatie van tijdvak geleverd. Oude spullen weer mee genomen. Super service.

AL 23-03-2019

Duidelijke site, vriendelijk personeel, kennis van zaken en mee willen denken. Prijs/ kwaliteit goed. Bij eventuele klachten wordt je adequaat geholpen.
Zeer klantgericht. Kan menig bedrijf iets van leren.

Ed den Toom 23-03-2019

Coolblue is een uitermate goede firma met een goede en overzichtelijk website, prima prijzen en zeer belangrijk is er geen gezeur als je product eens een keer niet aan de verwachtingen voldoet.

FPLM Verheijen 23-03-2019

snelle levering, duidelijke informatie, prettige afhandeling, duidelijke product informatie.

Rianne-Joyce 23-03-2019

Vriendelijke chauffeurs. Zetten alles netjes neer en kijken ook of het werkt. Geen rommel, geen papier of plastic. Helemaal super en uitstekende service

Basje 23-03-2019

3x is scheepsrecht...
1e levering niet volgens Coolblue’s leveringsvoorwaarden: “voor 23:59 besteld, morgen in huis”. Dinsdagavond een koelkast besteld zodat deze de volgende dag geleverd kon worden. Alle tijdsvakken zaten vol dus ze konden niet leveren. Klantenservice gebeld: voorstel om voor een tijdslot te kiezen voor donderdag de 21e leveren. Afspraak voor donderdag ochtend gemaakt...donderdag ochtend: geen koelkast! Weer gebeld. Meneer u heeft nog niet betaald. Dat klopt, in de betaal link staat betalen voor de 24e, vandaag is de 21e. Ik gezegd dat ik de order wil annuleren. Meneer we kunnen u compensatie aanbieden. Zodra de koelkast geleverd is neemt u contact met ons op en bekijken we de levering. Volgende dag koelkast eindelijk geleverd. Mail ontvangen van klantenservice dat er toch geen vergoeding komt voor de late levering. Kortom een bedrijf met veel beloftes maar deze nakomen blijkt nog niet zo makkelijk...
Bij velen zal het goed gaan maar je zult maar net diegene zijn waar het niet lekker loopt...

Beste Basje,

Dank je wel voor je feedback. Vervelend dat het zo gelopen is, wij begrijpen dat je baalt. Helaas kan het voorkomen dat de capaciteit vol zit. Wij kijken dan graag naar de mogelijkheden die wel kunnen.

Dat de levering niet is doorgegaan vanwege de betaling klopt. Je hebt gekozen voor een vooruitbetaling en dan is bestellen en betalen een principe. Is er geen betaling bij ons binnen wordt het product niet verstuurd.

Wij bieden geen compensatie aan voor een betaling die niet op tijd gedaan is door de klant.

W B 23-03-2019

Je kunt goed vergelijken, prijzen zijn erg scherp, service is prima, snelle levering

Robert 22-03-2019

Snel geleverd en al voor de levering een e-mail met installatie tips! Dat is pas meedenken met de klant.

Robert 22-03-2019

Aanbiedingen bij Coolblue, wassen neus 22-03-2019

Coolblue weet erg goede aanbiedingen te bedenken die ze niets kost. Lijkt een beetje op de Mediamarkt. Vorige week aanbieding gezien van de printer Brother DCP-J1100DW. Vrijdagavond niet in aanbieding, zaterdagmiddag uitverkocht. Geen mogelijkheid tot reservering. Maandag contact met vraag of ik gebruik kan maken van aanbieding. Is niet mogelijk, maar als die weer op voorraad is, dan kan ik het voor de aanbiedingsprijs kopen. Echter je raad het al, de vrijdag erop weer op voorraad, maar voor originele prijs. Niets meer aan te doen vanuit Coolblue, aldus een medewerker. Zulke acties mogen wat mij betreft achterwege blijven. Jammer van Coolblue.
Officiele reactie van Coolblue 22-03-2019

Beste meneer/mevrouw,

Wat jammer dat je niet de printer kon aanschaffen bij Coolblue. Uit jouw review kunnen wij opmaken dat de gewenste printer is uitverkocht. Daarnaast was de printer in prijs verlaagd. We begrijpen dat je hier erg van baalt.

Helaas is het inderdaad niet mogelijk om een product te reserveren dat tijdelijk is uitverkocht. Je kunt op de productpagina wel aanmelden voor een notificatiemail. Wanneer het product weer op voorraad is, ontvang je hier een melding van.

Wanneer de printer weer op voorraad was, bleek de printer weer voor het oude bedrag worden verkocht. Wij geven vooraf niet aan tot wanneer een prijsverlaging plaatsvindt. En wanneer het product niet meer voorradig is, dan kunnen wij niet meer het product voor het oude bedrag aanbieden.

Sorry dat wij niet het gewenste product voor de aantrekkelijke prijs konden aanbieden. We hopen dat je in de toekomst meer geluk hebt en een product wel op voorraad is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, laat het ons weten.