Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jasper 03-05-2019

Jaren terug in een winkellocatie goed advies gekregen over een laptop en deze aanbevelingen daar ook allebei kunnen zien. Advies bleek goed want het is nog altijd een zeer fijne laptop om te gebruiken. Misschien wat over de top vriendelijk bij binnenkomst, maar met alle reclamespotjes en jeugdig enthousiasme in de rest van hun service wel te verwachten. Eenmaal daarlangs gelopen werd er serieus ingegaan op mijn vragen en leek het alsof ze toch de beste bedoelingen hadden.

Een andere aankoop die bijzonder goed was afgehandeld was een muis die toch bijna 2 jaar oud was. Een onderdeel daaraan mankeerde en voordat ik hem zelf wilde openmaken toch maar opgestuurd door de goede naam van hun service. Binnen 3 dagen had ik mijn nieuwe muis al vast. Service hield je constant op de hoogte over de stand van zaken en toen ik shoptegoed kreeg diezelfde dag daar nog gebruik van kunnen maken.

Cheyenne 03-05-2019

Superservice van Coolblue! Vriendelijk personeel wat onze wasmachine binnen 5 minuten aangesloten had, ons van uitleg voorzag en meteen de oude weer meenam. Zeker een aanrader!

Michelle 03-05-2019

Coolblue is eigenlijk de enige website waar je producten goed met elkaar kan vergelijken voordat je ze koopt, maar die ook uitleg geeft over wat het nou allemaal precies betekent. Is snelladen slecht voor je telefoon? Wat is een 'slede stoomreiniger'? Ze vertellen het je allemaal.

De eigen keuzes zijn duidelijk en eerlijk. Ze adverteren niet alleen het duurste model, maar ook vaak een beste prijs-kwaliteit keuze voor een basic model.

Tot nu toe gelukkig weinig problemen gehad, maar in het enkele geval dat er iets niet helemaal lekker verloopt, handelt de klantenservice het snel en netjes af (ook bereikbaar via whatsapp).

Tel daarbij op dat de prijzen over het algemeen prima zijn, en alles bij elkaar is het gewoon een heel fijne winkel.

Anoniem 03-05-2019

Echt topservice. Snel, vriendelijk, super instalatie, goede communicatie. Echt fijne webshop voor het kopen van een wasmachine!

Ton van den Bosch 02-05-2019

Wij kochten een droger. Een scherpe prijs. Goede en snelle website en ook nog eens een goede keurige aflevering, Ik ben zeer tevreden,.

Louis 02-05-2019

Het winkelaanbod bij Coolblue is groot en lijkt steeds uitgebreider en vollediger te worden. Leuk om online te bekijken en te shoppen. Coolblue is snel in het leveren na bestellen. Top dat ze daarbij niet alles meer gemotoriseerd doen, maar nu ook fietskoeriers inzetten. Maar ook het bezoeken van de winkel is een plezierige ervaring: vriendelijke en snelle service. Bij problemen denkt Coolblue echt goed mee om tot een oplossing te komen. Ook schuwen ze niet om - zelfs bij een apparaat dat bijna 1 jaar oud is - snel een compleet nieuw apparaat te leveren als reparatie te lang duurt of moeilijk lijkt. Klasse.
Coolblue is soms iets duurder met producten dan de concurrent maar de service en klantgerichtheid wegen daar ruimschoots tegenop.

Geert 02-05-2019

Al vaak bij Coolblue gekocht en altijd uitermate tevreden met de prijs/prestatie verhouding, de snelheid en correctheid van leveren en de klantgerichtheid van de servicedesk. Ik kom steeds graag terug.

Ruud 02-05-2019

Handige overzichtelijke website waarbij je ook direct ziet of een product op voorraad is in de winkels en hoe laat het in de winkel beschikbaar is als je het product bestelt. In de winkel zelf word je heel snel geholpen en denkt de verkoper goed met je mee of je aankoop volledig is (advies over accessoires)

Anne 02-05-2019

Gekozen voor CoolBlue:
- Eenvoudig bestelproces;
- Goede zoekfunctie;
- Uitgebreide productinformatie.

Ingrid 02-05-2019

Goede artikel keuze. Zeer goede en vlotte en stipte bezorging. Goede service bij aansluiten apparatuur.

Jan 02-05-2019

Top van begin tot eind. Binnen 24 uur 2 vrolijke en hardwerkende bezorgers aan de deur en 15 minuten later stond de droger op zijn plek en de oude in de bus. Kan niet beter.

Jos 02-05-2019

Super service. Afspraak goed nagekomen. Coolblue lieverd wat ze beloofd. Vriendelijke staff

A.Somers 02-05-2019

Mijn zoon beval deze zaak aan en ik ben dik tevreden, helemaal sinds ik vanmorgen hetzelfde artikel bij een bouwmarkt voor veel duurder zag aangeboden.

Oppie 02-05-2019

Service was top. Ik heb een vergelijkend onderzoek gedaan op internet. Via de winkel in Tilburg contact gehad over een aantal aanvullende vragen die ik had. Alle vragen konden worden beantwoord. Na de definitieve bestelling werd deze op tijd, conform afspraak op de fiets gebracht.

Annemiek 02-05-2019

Zeer tevreden over “coolblue” en dat komt vooral door de fantastische bezorg-service. De altijd frisse en vrolijke mannen van coolblue zorgen dat het product komt te staan waar moet. Tijdvak is duidelijk en dit wordt altijd nagekomen. Als er iets mis is met het product, wordt dat onmiddellijk geregeld.
Klantenservice is goed te bereiken en ook daar wordt men op een manier geholpen die prettig is en vrolijk stemt. Goed werk coolblue !

Lauliej 02-05-2019

Goede service en snelle bezorging. Coolblue doet zijn best voor zijn klanten en dat geeft een goed gevoel.

Michael Sl. 01-05-2019

Vanwege snelle levering en het gemak om te mogen retourneren indien het product mij niet bevalt. Prijs voor bestelde artikel heeft geen invloed op de keuze om niet bij Coolblue te bestellen was bij alle ( online-) winkels gelijk

Karin 01-05-2019

Website is duidelijk, levering is super snel en toen ik de fitbit terug stuurde omdat ik (heel dom) de verkeerde had besteld kreeg ik de dag erna al reactie dat ik mijn aankoopbericht terug krijg.

Kimberley 01-05-2019

Goede service, super snelle verzending en levering, laagste prijs, ontzettend veel aanbod.

Neovo Geesink 01-05-2019

Ik heb bij Coolblue een Smart-televisie gekocht uit hun "Tweede kans" optie.
Dat zijn toestellen die danwel retoer gezonden zijn, kleine beschadigingen kunnen hebben, of waarvan de verpakking schade heeft, waardoor de prijs ok een stuk lager ligt.
Dit vind ik een hele goede zet, en duidelijk een uitstekende actie tegen deze huidige wegwerpmaatschappij.
Ook overjarige modellen zouden ze prima in de verkoop mogen houden, mits de prijs daarop aangepast is.
Het kunnen aangeven van bezorgmoment is ook een enorme pré.

Paull01 01-05-2019

Ik ben al klant bij Coolblue toen ze nog niet eens Coolblue heetten. Het was altijd mijn voorkeurswinkel. Met name vanwege de goede service en heldere uitleg als je iets vraagt.En ging er wat mis dan werd dat goed opgelost. Het laatste jaar merk ik dat de klantenservice minder wordt.
Mails worden niet goed gelezen.
Meerdere mensen bij de klantenservice geven verschillende antwoorden.
Bij producten worden accessoires aanbevolen die niet compatibel zijn met het product. En ook daar wordt niet voldoende aan gedaan.
En ik werd het laatste jaar meerdere keren van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik vind dit echt jammer. Want het is zondermeer een leuk en goed bedrijf. Maar de doordat het nu minder aan het worden loen ze het risico klanten te gaan verliezen.
Ik kan gerust zeggen dat ik een trouwe klant ben die relatief veel bij hen uitgeeft. Ze hebben dan ook wel wat credits. Maar dan moeten ze nu wel wat verbetering in gang gaan zetten.
Paull01 08-05-2019

Coolblue heeft n.a.v. mijn klachten contact opgenomen. En we hebben de issues besproken. Men heeft mijn klachten serieus opgepakt.
Dus de precies de reden waarom ik al zolang klant ben. je wordt serieus genomen.

Weustink 01-05-2019

Vriendelijk zowel bezorging als aan de telefoon, ontzettend snel, laatst kwam ik ergens niet uit de medewerkster ook niet, ze is het gaan uitzoeken en kreeg een mail met de oplossing

J. van Delft 01-05-2019

Alles was goed geregeld, op tijd bezorgd. Heldere website en een goede prijs kwaliteits verhouding. Ik zou zeker weer een product bestellen als dat nodding is. Kan het van harte aanbevelen.

Elleng 01-05-2019

Het voordeel van Coolblue is dat je je bestelde artikelen snel in huis hebt. Je kunt kiezen voor meer tijdblokken per dag waarop je bestelling bezorgd wil hebben. De website is overzichtelijk en ook over de klantenservice ben ik heel tevreden.

Anoniem 01-05-2019

Makkelijk te bestellen. Super snelle bezorging en goede levering. Vriendelijk personeel.

Kannietbeter. 01-05-2019

Doet wat het doen moet. Helpen aan de gewenste gegevens, het beste adres., het voordeligste, etc.

Trudie Derksen 01-05-2019

Alles verliep zoals was aangegeven. 's Avonds om 21.00u afwasmachine besteld, volgende dag na mailtje en telefoontje apparaat in huis.

A 01-05-2019

Ik kocht vast voor mijn uitzet een mixer bij coolblue. Toen ik mijn mixer voor het eerst wilde gebruiken ging mijn glazen kom stuk bij het losdraaien van de messen. Ik werd heel goed geholpen door de klantenservice en kreeg het advies de complete mixer terug te sturen zodat ze konden zien dat het bij het eerste gebruik was. Nadat ik de mixer had opgestuurd duurde het even voor ik er bericht over kreeg. Vervolgens na contact met de klantenservice kreeg ik een pakketje. Hierin zat alleen een nieuwe glazen kom, maar geen mixer! Meteen weer gebeld, bleek mijn mixer zoek te zijn. Het kon 2 weken duren voor ze het wisten. Ruim 3 weken later heb ik zelf maar weer heen gebeld, waar mijn mixer nu gebleven is.. Na een paar dagen kreeg ik, in exact de zelfde doos die ik er omheen had gedaan, mijn mixer weer terug. Ik helemaal blij. Maar met dat ik de mixer uit de doos haal zitter er op mijn kapotte kom (ja deze zat weer in de doos) allemaal vieze spetters en zie ik tot mijn schrik dat mijn mixer beschadigd is. Ik bel direct weer met de klantenservice. Het enige wat ze mijn konden geven was een cadeaubon van coolblue van €20,00!! Dit is toch geen service! De kom was nog nooit gebruikt, gaat stuk, en krijg een beschadigde mixer weer terug! Schandalig! Ik koop er nooit weer iets!
Officiele reactie van Coolblue 07-05-2019

Beste A,

Dank je wel voor je review. Wij schrikken hier enorm van. Dit mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Helaas bevat jouw review geen gegevens naar jouw order. Wil je deze gegevens mailen naar geenglimlach@coolblue.nl en dan graag met een korte uitleg. Wij duiken er graag in.

Reinoud van Helbergen 01-05-2019

Schandalig behandeld door de bezorgers en servicedeskmedewerkers. In de winkel alleraardigst geholpen bij bestellen maar daarna ging het mis. Bezorgers beweerden vergeefs aangebeld te hebben en reden daarna weg. Wij waren gewoon thuis en belden direct voor een nieuwe bezorgafspraak. De dag erna bleek dat wij niet meer in de planning stonden en er voorlopig niet bezorgd zou worden. Er werd niet meegedacht over een oplossing waarmee wij tevreden zouden geweest. Bestelling afgezegd, ook in de winkel geen enkele toenadering en een heel ontevreden gevoel. ‘Alles voor een glimlach’ gaat bij ons niet op.
Officiele reactie van Coolblue 07-05-2019

Beste Reinoud,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het contact zo stroef is verlopen. Wij begrijpen dat dit niet voldoet aan jouw verwachting. Het spijt ons dat het zo gelopen is.

Wij gaan met jouw feedback natuurlijk aan de slag.

F. Geerts 30-04-2019

Mooie website die de mogelijkheid biedt om producten goed met elkaar te vergelijken, zodat je een goede keuze kunt maken.
Vlotte levering, netjes volgens afspraak. Vriendelijke, kundige bezorgers die de wasmachine netjes aansloten.

jofi1945 30-04-2019

Het artikel uitzoeken op de site was kinderspel en de bestelling levering was super eenvoudig vandaag bestellen en morgen in huis het kan niet beter dus Perfect van COOLBLUE ga zo verder met de service naar de klant toe.

Nick 29-04-2019

Helaas een slechte ervaring met coolblue een 49 inch televisie besteld van het merk sony. Een 43 inch van LG geleverd gekregen op het adres van me familie die wel thuis waren. Aangeven dat ik het verkeerde model en maat geleverd heb gekregen. Er zal een terourzendig aangemaakt worden. Na 3 uur opnieuw contact gezocht met de klantensevice. Deze medewerker vertelde mij dat er een ophaal afspraak was aangemaakt ipv een retourzending. Helaas werken wij overdag en zullen wij de bezorger niet de verkeerde televisie mee kunnen geven. Dit resluteert erin dat wij 4 wekdagen moeten wachten tot dat wij de televisie mee kunnen geven. Ver volgens weer 2 dagen kunnen wachten tot dat ze de nieuwe juiste televisie gingen opsturen. Service ver beneden peil

Beste Nick,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wat ontzettend vervelend dat je de verkeerde tv hebt ontvangen. Dit hoort natuurlijk niet. Dit willen wij graag snel voor je oplossen. Helaas lukt ons dat niet en dat vinden wij wel gek.

M v Trigt 29-04-2019

Zeer slechte ervaring met Coolblue, helaas. Al 2 weken bezig een werkende koelvries combinatie in huis te krijgen, maar het lukt ons niet. Aardige mensen bij de klantenservice, maar ze spreken elkaar allemaal tegen.... net als de informatie in de diverse systemen.
In totaal 2 uur aan de lijn gezeten, 9 belletjes verder.

Ze adverteren met 'vandaag besteld morgen in huis' maar het is niet meer dan gebakken lucht. We zitten al twee weken zonder normale koelkast, maar het is nog steeds niet opgelost. Einde raad, maar we wachten en wachten. Meer kan je niet doen.

Gevalletje 'het gaat te goed' en dan kan Coolblue het werk niet meer aan. Zonde.
Advies aan een ieder; koop lekker elders uw witgoed. Coolblue is echt door de mand gevallen.

Beste meneer/mevrouw v Trigt,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wij schrikken hiervan. Dit hoort natuurlijk niet. Wij willen hier graag voor je induiken. Daarvoor hebben wij wel wat gegevens nodig. Graag ontvangen wij jouw ordernummer plus een korte samenvatting van de klacht op geenglimlach@coolblue.nl

Dank je wel.

Patricia van Dorp 29-04-2019

Gaat altijd helemaal goed, echt volgende dag in huis. Perfect! Altijd goed verpakt, alles heel in huis.

Willem 29-04-2019

Coolblue is snel, efficiënt, op tijd en netjes en geen verborgen kleine lettertjes.
Ofwel doet wat het beloofd.

Angélique 29-04-2019

Netjes afgeleverd, uitgepakt en verpakking mee terug genomen. Goede service: het meenemen van het oude apparaat en de nieuwe aansluiten.

Fjordaan 29-04-2019

Goede prijs. Gratis aansluiten en meenemen oude wasmachine. Correct personeel.

sefus 29-04-2019

goed aanbod producten.......prijs duur naar goedkoop..keuzen te over.
heb goede ervaring met deze zaak.....levering zeer snel.

ka van laar 29-04-2019

de webwinkel was goed toegankelijk, gaf duidelijke en gedetailleerde informatie zodat ik stap voor stap ben gekomen bij het product welke op mijn behoeften aansluit.
het mail verkeer, telefonisch contact en schema van levering was exact zoals aangegeven en de uiteindelijk levering binnen het aangegeven tijdsbestek.
De jonge mensen die beide keren mijn apparaat hebben gebracht waren opgewekt, behulpzaam en vakbekwaam.
Dus de apparaten zij keurig geleverd daar waar gewenst.
Dus: Blue en Cool!

Jurgen Renting 29-04-2019

Snelle en betrouwbare levering. De installateurs zijn snel en ter zake kundig. Over het produkt ben ik tevreden, al gebruik ik deze nog niet zo lang.

Dirk Berentsen 29-04-2019

Tja... Mijn smartphone valt. Direct een nieuwe besteld op vrijdag 26/4 met het verzoek om die avond nog te leveren. Kost 4,95 €. Vier mailtjes en 5 SMS van leverancier Dynalogic dat hij om 21.00, dan om 21.30 en dan om 22.00 zal bezorgen. Niets meer van gehoord. Volgende dag een mail dat ik mag kiezen wanneer er bezorgd wordt; eerste mogelijkheid is vandaag, maandag 29-4. SMS van Dynalogic is tussen 0800 en 1200 en krijg nu net een SMS dat er om 12.35 wordt bezorgd. Samengevat: snelle levering voor 4,95 is prut en nu nog steeds geen nieuwe smartphone... Met vriendelijke groet, Dirk Berentsen

Beste Dirk,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als je smartphone valt. Je wilt snel een nieuwe en kiest voor onze VandaagNog. Helaas gaat het mis en wacht jij langer dan verwacht op jouw bestelling.

Dit hoort natuurlijk niet. Wil je contact met onze klantenservice opnemen? Je betaald natuurlijk niet voor een dienst die niet is uitgevoerd en misschien kunnen we je nog een extraatje aanbieden voor de vertraging.

Daantje 29-04-2019

Een goede site waar je op een eenvoudige manier artikelen kan bestellen.
Super vriendelijke bezorgers, netjes en behulpzaam.

Petra 28-04-2019

Wasmachine kapot vlak voordat we op vakantie gingen. Paniek!
Op zondag bezorgen ze ook zonder extra kosten!
Oude zware Miele wasmachine van zolder gehaald en nieuwe wasmachine op zolder gezet en aangesloten. Zonder beschadigingen door yet sjouwen, ging razendsnel. Sterke jongens!
Jongens hebben de droger er ook nog voor mij op de wasmachine pgezet.
Super service en kan het iedereen aanbevelen.

J. 28-04-2019

Snelle en correcte service. Duidelijke en overzichtelijke website. Ik bestel graag bij coolblue.

leniekl 28-04-2019

Duidelijke en overzichtelijke website...goede en snelle afhandeling en uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel chapeau!

hans 28-04-2019

hele snelle levering, vriendelijk en behulpzaam personeel en zonder te vragen nog een korting van 50 euro op net gekochte nieuwe wasmachine, een dikke 10

Joop 28-04-2019

snelle en accurate afhandelding van een bestelling , maar de handleiding van dit product ontbreekt en die moet je dan maar ergens op internet opzoeken. Maar per saldo een prima addon hardware product naast de flightsimulator.

Jaak 28-04-2019

koop gewoon bij coolblu ze zijn op tijd en afga sproken tijd.Houd zo top.Ik zal zeker tegen iederen
vertellen hoe jullie werken zeker wetten.

Hanneke 28-04-2019

Heel prettig dat je de levertijd kan aangeven. Persoonlijk heb ik dat niet gedaan en dan krijg je een tijdslot van 1 uur aangewezen, helemaal goed. Van tevoren krijg je bericht wanneer ze onderweg zijn. Bij aankomst stellen de bezorgers zich voor, ze waren echt vriendelijk en behulpzaam. Alles goed uitgelegd en pas na checken van het produkt zijn ze weer vertrokken. Super aardig, ik heb geen minpunten kunnen ontdekken.

Ingrid 28-04-2019

Snelle levering, goede kwaliteit producten.
Nog nooit een product hoeven terug te sturen