Luc V 04-03-2023

Steeds een leuke shopping ervaring met zeer vriendelijk en super onderlegd personeel !

Gunter 04-03-2023

Snel en gemakkelijk,prijzen zitten in de juiste richting,ruime keuze en goede voorstelling

Luc 04-03-2023

Uitstekende shop,uitgebreide keuze,overzichtelijke site,veel tips en tricks,snelle levering binnen de 24 uur.

Viv 04-03-2023

Goede kwaliteit prijs aankoop Makita boormachine. Mooue aanbieding,snelle service,goede opvolging van aankoop tot levering.

Michael 04-03-2023

Zeer blij met het coolblue tegoed na het terugsturen van mijn beschadigd product. Transparante en professionele communicatie. Zo hoort het.

Sascha De Cuyper 04-03-2023

Overzichtelijke website met handige filters. Vlotte en correcte leveringen.

Nancy 03-03-2023

Ik heb voor coolblue gekozen omdat zij een goede aanbieding hadden bij aankoop van meerdere rookmelders. Zij hadden ook veel keuze.
Ik heb het besteld en in de winkel afgehaald. Ik kon het natuurlijk ook thuis laten leveren

Jan 03-03-2023

Zeer snelle respons én opvolging, accurate projectie van levering én met de fiets (indien pakket het toelaat 😉)

Lea 03-03-2023

Super tevreden! Heel vriendelijk, levering altijd op tijd, in de shop ook alles en iedereen top!

Kristel 02-03-2023

Dit was men allereerste aankoop bij coolblue en ondanks dat ik enkele fouten had gemaakt bij het bestellen zijn jullie steeds vriendelijk gebleven.De levering was uitstekend en met de glimlach bij deze zal ik dan ook in de toekomst van jullie diensten gebruik maken .BEDANKT

Mathijs81 02-03-2023

Faire prijzen. Veel producten op voorraad.
Vlotte opvolging van de bestelling en kon snel geleverd worden.
Twee vriendelijke heten zorgden voor een correcte installatie.

Klim-op 02-03-2023

Aan te raden vanwege kwaliteit, correcte service, correcte degelijke verpakking!

Siemen 02-03-2023

Snelle service, besteld zaterdagavond en zondagmorgen al mijn pakketje kunnen ontvangen. Product zelf zat goed verpakt en is in topkwaliteit aangekomen. Topservice!

Coolblue-fan 01-03-2023

Makkelijke site, eerlijke prijzen, zeer snelle service en duidelijke communicatie! Grote aanrader!!

Brecht 01-03-2023

Coolblue heeft een duidelijke website, leveringen aan huis of in een winkel naar keuze zijn snel en zoals afgesproken. Ze hebben een ruime niet-goed-geld-terug garantie van 30 dagen.

Jarne stevens 01-03-2023

Nadat ik net een nieuw toestel heb ontvangen ging er 300€ van mijn rekening zonder enige verklaring. Nu denken ik en de politie dat het temaken heeft met mijn nieuw toestel. Ik ga een klacht neerleggen.

Cindy 28-02-2023

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen, vlot betalen en heel snel geleverd(‘s avonds besteld en volgende dag geleverd in de voormiddag). Pluim voor jullie!

David 28-02-2023

Snelle levering, goede staat van pakket. Oral B Io 10 product stond zeer goed beschreven en het ..........Had issue met BPost omtrent aflevering. Customer Service was zelfs bereikbaar op zondag.

Bram W 27-02-2023

Goede prijs met optie de nodige accesoires erbij te kopen. Ook een zeer snelle levering! Topservice!

Nick De Heem 27-02-2023

Snelle service, correcte communicatie, vlotte leveringen, klantvriendelijke medewerkers; je merkt dat er belang wordt gehecht aan dienstverlening en de medewerkers stralen die boodschap ook uit en nog eens met de glimlach.

Kim 27-02-2023

Ik maakte gebruik van de laptopkiezer om zo de perfecte laptop te vinden voor mijn situatie en ik vond dit enorm handig! Daarnaast kon ik makkelijk alles filteren en zo kwam ik op de juiste laptop uit.

De levertijd van 1 dag is daarnaast ook top!

thierry 27-02-2023

Zeer vriendelijk personeel. De aankoop werd gereserveerd online, en de bestelling lag klaar in de winkel.
Alhoewel de terminal voor betaling met eco cheques niet werkte, werden mij alternatieven aangereikt om toch met cheques te kunnen betale.

Sven 27-02-2023

Makkelijk en overzichtelijk kiezen, vergelijkingsmogelijkheid is top.
Snelle verzending en levering

Annelies 27-02-2023

Er gaat iets kapot in huis, hop bestellen bij coolblue en de dag erna heb je al vervanging.
Super vlot, veel reviews bij de artikels zodat je een correcte keuze kan maken.
Hastle free en snel opgelost!

David 27-02-2023

Snelle en correcte levering volgens wens. Goed op de hoogte gehouden van tijden van verzending/aankomst/etc