Deze score is berekend op basis van 3448 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jos 27-03-2017 Via de website gekocht

Prima service. Goede website, je wordt voortdurend op de hoogte gehouden wanneer de levering is, fijne, deskundige en snelle bezorgers.

George Moerdjiman 27-03-2017 Via de website gekocht

goede en betrouwbare service en supersnel

Ik heb 2 keer bij Coolblue een product aangeschaft. Een laptop van Acer en een stofzuiger van AEG. De product informatie op hun site is helder en compleet. De prijzen zijn laag en de levering is supersnel. Je kan de bestelling tot aan je deur stap voor stap volgen. Ook hun servicedesk is vriendelijk en snel. Ik kijk voortaan eerst op de site van Coolblue als ik wat nodig mocht hebben.

Hans 27-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig geholpen vóór de aankoop en toen dus gekocht !

Om zeker te weten dat ik het juiste product kocht heb ik vooraf contact gehad met de klantenservice die mij uitstekend heeft geholpen (bedankt Medewerker) !
En dus het product gekocht, volgende dag in huis en ben er ontzettend blij mee !

Jolanda 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Wederom bij Coolblue gekocht. Ik had snel een compacte stofzuiger nodig. De site is duidelijk en overzichtelijk. Prijs goed. De volgende dag had ik het pakket al in huis.

Carst 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Coolblue site werkt makkelijk, overzichtelijke reviews en specificaties van de producten. Duidelijk en overzichtelijk, helemaal top!
Wel weer jammer dat Coolblue niet even zelf langskwam maar de jongens van dynalogic deden het ook helemaal prima.
Zo fijn dat het product de volgende dag in huis is! Afvoer van oud product en materialen ook top, en kleine uitleg van eerste gebruik.

S. Oudshoorn 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Gemakkelijk bestellen, snel geleverd, goedkoopste prijs en zelfs zonder bezorgkosten!
Prima, ga zo door

stefan 27-03-2017 Via de website gekocht

goed levering en goed prijs

veel gehoord, nooit besteld. webwinkel is goed en overzichtelijk. meer dan genoeg keuze op het gebied van oordopjes. minder artikelen voor gamers.

ruthiebo45 27-03-2017 Via de website gekocht

snelle bezorging

Zocht een telefoon geschikt voor een gehoorapparaat. Door de vele mogelijkheden, prima weergegeven door een zeer duidelijke site, voor coolblue gekozen. Zeer snel geleverd en prima verpakt. Wat nog belangrijker is : een GEWELDIGE telefoon voor een prima prijs.

Jacqueline 27-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

's Avonds bestelling gedaan, volgende dag geleverd. Duidelijke communicatie qua orderbevestiging en levertijd via track&trace

Hugo 27-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en perfecte service.

Prettige site. Belofte wordt waargemaakt. Goede service! Ook fijn, de ondersteunende mail over het gebruik van het apparaat, in dit geval een wasmachine.

Camille van Neer 27-03-2017 Via de website gekocht

Snel voor mekaar!

Je kunt makkelijk een keuze maken uit het ruime assortiment door de gemakkelijke prijsfilters en het advies (de aanrader) van Coolblue. Goeie, relevante en soms ook gewoon leuke informatie, die maakt dat je met plezier een tijdje rondloopt op de site. Tenslotte een goeie follow up via email en een prettig afspraak-telefoontje maken het compleet.

Andre 27-03-2017 Via de website gekocht

Prima winkel met zeer goede service

Al meerdere aankopen gedaan en eigenlijk altijd goed. De prijzen zijn gelijk aan die van andere grote internetwinkels, maar de service is echt vele malen beter. Mijn voorlaatste aankoop (robotstofzuiger) ging na 30 dagen stuk; ze namen deze zonder morren terug en 2 dagen later was het volledige aankoopbedrag teruggestort op mijn rekening. Van mijn laatste aankoop (UHD TV) was de prijs ook gelijk als bij andere internetaanbieders, maar bij CoolBlue kreeg ik er een 300 watt soundbar als cadeautje bij, waardoor de aankoop toch een flink stuk aantrekkelijker werd. Ook het feit dat je tot middernacht kunt bestellen en het alsnog de volgende dag geleverd krijgt is een mooi pluspunt.

Marianne22 27-03-2017 Via de website gekocht

Makkelijke site en heel betrouwbaar!

Zelf ben ik geen held in het bestellen, maar bij Coolblue vind ik alles makkelijk echt waar! Hun assortiment is zo groot! Ze bezorgen ook super snel zelfs op zondag! En de service is geweldig. Wij raden jullie zeker aan! En, met een glimlach natuurlijk! Ga zo door.

Ellen 27-03-2017 Via de website gekocht

Levering was supersnel. Ik weet niet wat ik nog meer moet vertellen omdat ik wist wat ik ging bestellen dus heb dit ingetikt bij zoekopdracht website. ...betaald en de andere dag al in huis. TOP!

Peter Heuvel 27-03-2017 Via de website gekocht

Getrouwd met Coolblue

Ik zal dan maar gelijk met de deur in huis vallen.

Ik kan nog steeds niet geloven dat er een winkel zoals Coolblue bestaat.
Een winkel dat producten aanbiedt die je eens in de zoveel tijd nodig hebt. Elke keer weer wanneer ik naar Coolblue zoek met het product dat ik nodig heb, verbazen ze me iedere keer weer.

Je hoopt altijd dan dat Coolblue ze aanbiedt, want dan krijg je ze voor de voordeligste prijs op het internet. Je gaat dan weer even vergelijken en ja hoor Coolblue always wins!

En dan bieden ze ook nog eens de optie aan dat een Tweedekans-product heet. Een Tweedekans-product is een product dat door een klant is teruggestuurd of omgeruild. Dit soort producten krijg je met een korting van ongeveer tien euro.

Het is al goedkoop maar met deze optie krijg je het dus nog goedkoper. Het is ongelooflijk!
Dan zijn we er nog niet hoor..

Bestel je voor 12 uur 's nachts, heb je je product de volgende dag en soms al de volgende ochtend in huis.

Ik weet niet hoe ze het doen en dat boeit me ook vrij weinig maar 1 ding weet ik wel:

Coolblue is en blijft mijn winkel met alles!

R.W. Kooy 27-03-2017 Via de website gekocht

Precies als beloofd

Wasmachine vrijdag besteld, zaterdag geleverd binnen het voorspelde tijdvenster van eerst vier en later één uur. Uitgepakt, aangesloten en eerste testwasbeurt gestart.
Zeer tevreden

Danny H. 27-03-2017 Via de website gekocht

snel geleverd !

Reeds enkele keren iets besteld, steeds weer snelle en correcte aflevering, dus blijf ik in eerste instantie de prijzen te vergelijken van de verschillende winkels..., en kom ik steeds weer terug uit bij... coolblue... simpel !!!!

Liesbeth 27-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik heb voor cool bleu gekozen, omdat ze de goedkoopste waren. Daarna had ik na de bestelling nog wat vragen. Deze werden heel snel en geheel duidelijk beantwoord. Dat was super.

kponne 27-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Coolblue gebruikt een bezorg service die uitstekend communiceert vwb tijdstip van levering.
Hele capabele bezorgers die ook nog erg aardig en beleefd zijn. Hebben alles snel en efficiënt aangesloten.

Anne Brinkerink 27-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig koffieapparaat !

De mening waren erg verdeeld wat wij lazen in de reviews.
We hebben de gegok genomen en zijn zeer tevreden.
De uitstraling van het koffiezetapparaat is prachtig op het aanrecht.
Met gemak zet je een kan koffie een heerlijke cappuccino of een lekkere esspresso of 1 kop koffie
Het is even zoeken hoeveel koffie en welke soort koffie je moet gebruiken om een lekker bakkie te krijgen.
Maar als je dat gevonden gehebt is het een heerlijk apparaat, ik zou niet meer zonder willen.
De prijs-kwaliteitverhouding is prima!

Ine 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed product

Zeer goede service, vandaag besteld, morgen eenvoudig af te halen. De prijs was ook stukken goedkoper dan elders. Ben er blij mee!

Annelies 27-03-2017 Via de website gekocht

Aanschaf van een nieuwe wasmachine was nog nooit zo fijn

Na lang aarzelen - want het is toch altijd een gedoe om een nieuwe wasmachine te kopen - een wasmachine besteld bij Coolblue. Wat een topbedrijf. Heldere communicatie vanaf de bestelling tot aan de installatie thuis. Ze laten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer ze komen. En ze smsen en bellen ook nog even, zodra ze de tijd zeker weten. Vriendelijke installateurs. Alles kant en klaar geïnstalleerd en het verpakkingsmateriaal en de oude wasmachine weer mee genomen. Als we dit hadden geweten, hadden we veel eerder een nieuwe wasmachine gekocht!

magnus 27-03-2017 Via de website gekocht

Beste online winkel ooit!

Eenvoudig, snel & goede prijzen. Maar het beste is dat het nooit een probleem is als jij iets terug wilt brengen. Bonus, de winkelmedewerkers in de winkel in Amsterdam zijn superaardig.

Bert van Seben 27-03-2017 Via de website gekocht

Oral B tandenborstel

Goed product, scherpe prijs, makkelijk bestellen en levering punctueel op tijd. Op advies van mijn tandarts, en het gemak van CoolBlue

Hans Michielsen 27-03-2017 Via de website gekocht

Ik vind het gewoon een fijne winkel die betrouwbaar levert

Ik heb al een aantal dingen bij coolBlue bested en tot nu toe is alles perfect verlopen, zoals ze zelf zeggen "met een smile", ook een levering op een ander afleveradres is soepeltjes geregeld.
Hou Vol !!

Hans 27-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekend en snelle levering

Om 21:30h besteld en de volgende dag in huis! Dit is wat je graag wilt, want je besreld iets omdat je het nodig hebt.apparaat werkt geweldig. Werkelijk plug en play en binnen 5 minuten snel en stabiel wifi in het hele huis!

Roy 27-03-2017 Via de website gekocht

Service zoals ik gewend ben van Coolblue, Top

Alles is zoals op de site staat, goede kwaliteit en uitstekende levering, vooral zo doorgaan.
Bestellen gaat heel gemakkelijk en afspraken betreffende levering worden altijd nagekomen.

T. Gorter 27-03-2017 Via de website gekocht

Veel keus, goed te vergelijken.

Prima keus in wasmachines. Handig dat je een aantal naast elkaar kunt zetten om tot een weloverwogen keus te komen.
Snelle levering en de communicatie over de levering is plezierig zodat je weet waar je aan toe bent.
Aardige jonge mannen die efficiënt de machine op z'n plek zetten en de oude meenemen. Geen verpakkings materiaal bij jou op de stoep, deze wordt ook keurig afgevoerd.

Iris 27-03-2017 Via de website gekocht

Super goede service! Duidelijk!

Via google bij jullie terecht gekomen, vanwege prijs en info voor het eerst besteld via coolblue. Verloop van bestelling en levering was perfect.

Mieke 26-03-2017 Via de website gekocht

Prima product!

Ik vind alles prima, de website is duidelijk, de bestelling ging heel vlot, de levering correct.
Het product valt heel erg mee.
De grapjes op de doos zijn leuk!

marleen 26-03-2017 Via de website gekocht

Niets dan lof

prachtige machine, heel geluidsarm trouwens! niet te geloven voor die prijs, en zoveel keuze aan programma's! en 1600 toeren droogzwieren: de was is idd bijna droog als hij eruit komt.
Niets dan lof, ook over de levering; hopelijk gaat de machine ook een eind mee, dan zijn wij over heel de lijn tien op tien tevreden!

Gayatri 26-03-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service!!

Overzichtelijke website, bestelproces simpel, snelle service, binnen 24 uur geleverd door vriendelijke transporteurs .

Fam Timmers 26-03-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

Alles geweldig goed en snel geregeld lieten op het half uur en op een kwartier weten dat ze kwamen en waren heel vriendelijk zo hoort het bij iedereen te gaan .

Tiets 26-03-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd betrouwbaar en snel

Ik vind het fijn dat ook beoordelingen bij de producten staan. Dat geeft duidelijkheid en helpt mij bij het beslissen naar welk merk/product mijn voorkeur uit gaat.

Jan vZ 26-03-2017 Via de website gekocht

Grote klasse

Ik had plotseling een nieuwe beamer nodig en het merk-type van mijn keus was niet in voorraad. Er was wel een 'tweede kans' en, met enige achterdocht, koos ik daarvoor. Gezien de retour voorwaarden niet zo'n probleem. Beamer arriveerde ruim binnen de beloofde tijd. Heb hem even getest en hij werkte uitstekend.
Enige 'minpuntje': het apparaat was zo goed verpakt dat ik er in m'n eentje echt moeite voor heb moeten doen om hem uit de doos te krijgen!

Har 26-03-2017 Via de website gekocht

Snel !

eenvoudig en snel, leonovo desktop besteld, maakt beloftes waar, volgens afspraak volgende dag in huis

arjen alderliefste 26-03-2017 Via de website gekocht

betrouwbaar

Voert de juiste kwaliteit van producten en maakt hierdoor een aankoop via het net minder risicovol. Duidelijk beschreven producten goed te selecteren door duidelijke selectiecriteria . Leveringswijze naar keuze is een verademing.
veel producten aangeschaft via coolblue, nooit gezeur gehad

cobi 26-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering

besteld en de volgende dag al in huis zonder verzendkosten en netjes verpakt.
goed advies op de site

Carla 26-03-2017 Via de website gekocht

Plezierig online shoppen bij Coolblue !

Breed assortiment , goeie prijs/ kwaliteitsverhouding , snelle communicatie vis facebook. Altijd antwoord. Snelle levering en direct bevestging.....alles goed verpakt.

Dave 26-03-2017 Via de website gekocht

Gemak en goede service

Snelle levering, levertijdvak van een half uur, 15 min voor levering een telefoontje, netjes alles aangesloten en advies gegeven. Top

James 26-03-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Voor 2300 uur een koffer besteld , volgende dag netjes afgeleverd. Snelle en goede service. Familie Nijp

Th de Winkel 26-03-2017 Via de website gekocht

Goed verpakt en snel verwerkt

Alles gaat goed op het bezorgen na dat werd aagegeven van 13,00uur t / m 15.00 uur maar werdt pas na 15.00 uur bezorgt.

Jos 26-03-2017 Via de website gekocht

Prima printer, prima service.

Alweer een prima ervaring met Coolblue. Printer besteld, de volgende dag ( op zondag!) al geleverd. Duidelijke site ( gaf ook de cashback actie van de fabrikant aan, in tegenstelling tot bv. MediaMarkt), goed verpakt. Niets dan lof, net als eerdere ervaringen met o.a. wasmachine...

Maris 26-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Keurige beschrijving, via de mail op de hoogte van mijn bestelling, betaling en bezorging.
Geweldige verpakking!

Lina 26-03-2017 Via de website gekocht

Top service onder garantie

Artikel vertoonde na 10maanden een gebrek. Na retourzending (op kosten van Coolblue) binnen de kortste keren voor het gehele aankooopbedrag shoptegoed, zodat een nieuw artikel kon worden besteld. En die was weer ouderwets snel binnen. Prima service, zonder zeuren.

Karin 26-03-2017 Via de website gekocht

Top!

Mooie duidelijke site. Veel keus. En de prijs is ook goed. De bezorgers hebben netjes de. Nieuwe op z'n plek gezet en de oude weer meegenomen. Werd via mail en SMS op de hoogte gehouden hoelaat ze zouden komen. Eindtijd klopte niet helemaal maar de service is daarentegen geweldig.

Carla 26-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige, maar vooral snelle service

Dit was de eerste keer dat ik hier iets bestelden, maar dat ga ik zeker vaker doen. Duidelijke website, makkelijke betaalmethode, snelle levering. Kortom, TOP!!

Sandra 26-03-2017 Via de website gekocht

Goed is een understatement. Het is geweldig!

De medewerkers van Coolblue doen er werkelijk alles aan om van een noodzakelijke aankoop (in mijn geval een wasmachine en -droger) een geweldige belevenis te maken. Super dat ik zelf het moment van levering kon bepalen, ik op elk gewenst moment kon zien waar mijn bestelling zich bevond, dat mijn oude apparaten gelijk door Coolblue werden meegenomen en dat mijn nieuwe apparaten wederom met een grote glimlach naar boven werden gesjouwd, geïnstalleerd en getest. Hopelijk heb ik voorlopig geen nieuwe wasmachine meer nodig, maar deze ervaring had ik zeker niet willen missen!

ATEAssen 26-03-2017 Via de website gekocht

Foute levering

Ondanks afspraken over handtekeningen op afleveradres product mee teruggenomen. Indien er problemen zijn zou er gebeld worden. Niet gebeurd. Nu moet opnieuw afspraak worden gemaakt over levering.

Officiele reactie van Coolblue 26-03-2017

Hoi ATEAssen,

Bedankt voor uw bericht en natuurlijk voor de tijd die u heeft genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u niet bent gebeld omtrent uw levering. Dit is natuurlijk de bedoeling en mag u ook zeker niet verwachten van de service van Coolblue. We willen dit graag voor u nakijken en natuurlijk een passende oplossing aanbieden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw bericht enigszins toe te lichten door middel van een e-mail te sturen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl? Als u ook uw ordernummer van de bestelling mee kunt sturen, pakken we de e-mail zo snel mogelijk op. We zien uw reactie graag tegemoet. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,

van oppens marc 26-03-2017 In de winkel gekocht
lokristi

het is een echte topper!

het bestellen via de site is heel makkelijk geen problemen . in de winkel in lokristi vriendelijk ontvangen en heel goed geholpen