KM 26-09-2022

Bestelling plaatsen ging vlot.
Levering was op tijd.
Duidelijk informatie bij het product.

Vere 26-09-2022

De duidelijke website helpt om een goede keuze te maken. Je kan gemakkelijk producten met elkaar vergelijken. De levering is snel, je krijgt een tijdslot waarbinnen ze leveren en vanaf een kwartier van te voren kan je de zending volgen op de kaart. Heel handig!

Lambrecht wilfried 26-09-2022

Bij online bestelling verloopt het ganse proces van bestelling tot levering en Facturatie zeer vlot !

A. A. 26-09-2022

Geweldige dienst bij CoolBlue. De meeste producten vind je hier terug, en bestellen kan tot 23u59 en dag nadien hebt je jouw product. En moest het product toch niet naar uw smaak zijn, dan stuur je het gewoon terug of ga gewoon langs de winkel en je hebt je geld terug of je besteld gewoon iets anders. Grootste reden waarom ik al mijn electronica bij CoolBlue bestel.

Mijn levering van gisteren was helemaal in orde en snel geleverd.

Bjorn 25-09-2022

Bij coolblue is het altijd winkelen zonder zorgen , alles word netjes op tijd geleverd en zonder enige zorg en schade .

Faatje 25-09-2022

Ik ben blij met mijn aankoop bij coolblue.
De leveringstijd is top . S 'avonds besteld morgen erna in huis.
Stofzuiger zelf ook top toestel

A. 25-09-2022

Zeer aangename user-interface. Duidelijke informatie, kopergids en vergelijkfunctie. Vlotte betalingsfunctie.

Geert 23-09-2022

Ben normaal gezien heel erg tevreden van Coolblue. De laatste twee bestellingen heb ik telefonisch contact moeten opnemen en waren de wachttijden heel erg lang vooraleer je iemand aan de lijn kreeg. De eerste keer werd ik heel erg vriendelijk en goed geholpen (was een defect toestel en daar kunnen ze ook niet aan doen natuurlijk). De tweede keer was even vriendelijk maar eigenlijk geen hulp. Mijn betaling was van de rekening gegaan maar ik had geen orderbevestiging of verzendbevestiging gekregen. Moest dan - terwijl ze het nakeken - ineens 5 dagen wachten op verzending werd aangekondigd. Een dag later gelukkig wel bericht gekregen dat er een storing was in het betaalsysteem en ze hebben me dan snel terugebetalad. Hopelijk volgende keer wel weer de gebruikelijke topervaring.

Alain 23-09-2022

Hoog gebruiksgemak van de website, met vergelijkingen mogelijk! Snelle en concrete, accurate informatie over de levering en plaatsing van het product!
Super tevreden van de manier waarop Coolblue dit doet.

Enzo 23-09-2022

Duidelijk uitleg en snelle levering 21 uur besteld volgende dag om 11uur geleverd

Top 23-09-2022

prima website, eenvoudig te bestellen en snelle levering! Alles voor een glimlach van te krijgen!

Thierry DB 23-09-2022

Zoals steeds: correcte en snelle service.
Indien je vragen hebt krijg je ook steeds snel een volledig (én vriendelijk) antwoord.

P. De Cock 23-09-2022

Je vindt snel wat je zoekt, duidelijke beschrijving van het product, eenvoudige afhandeling van de betaling, snelle levering zoals aangegeven.

Gabrielle Gryson 23-09-2022

Snelle levering, en vriendelijk personeel dat komt leveren, bestellen en daags erna leveren

Jürgen 22-09-2022

De levering is vlot en correct verlopen. Dinsdag besteld, woensdag geleverd. Het product is ook correct en in perfecte staat.

Garantie issue over IP68 rating van een smartphone 22-09-2022

Aankoop gsm OnePlus 9Pro 128Gb Zwart 5G ( online, Coolblue , 24/08/'22 , fact 1767137402 ) Op 14/09 gebruikt te Frankrijk om vanaf de oever snapshot te maken van visjes in rivier op +- 0.4m diepte. Apparaat blokkeerde onmiddellijk. Condens was achteraf zichtbaar achter de lens. Dit allemaal ondanks de IP68 rating van het toestel. De dag zelf telefonische aanmelding gedaan van het defect en dat liep vlot. Zoniet de fysieke aanmelding in de CoolBlue store te Zaventem. De winkelbediende (man met rasta kapsel) wou ons duidelijk afschepen met getrainde oneliners en had geen zin om het toestel in te nemen voor verzending naar OnePlus. Dezelfde man bleef hameren op het feit dat OnePlus dit nooit ging aanvaarden want IP68 zou volgens hem niet gelijk staan aan waterbestendig. Quid?! De conversatie werd iets bitser maar daar had de man geen interesse voor en ondanks ons statement dat het toestel IP68 rating heeft bleef hij gedesinteresseerd en rabiaat en laconiek vragen of hij nog iets anders kon betekenen voor ons. Tot driemaal toe moeten aandringen om het toestel effectief in te nemen. De winkelmanager der bij roepen kon ook niet want die had het te druk met een videocall. Kortom, een bijzonder onaangename en onterende ervaring. CoolBlue hult zich in de klassieke/karikaturale 'aftersalesscam'. Alles voor een glimlach??? Voor ons geen CoolBlue meer zoveel is nu duideli

Jonathan 22-09-2022

Snelle levering, goede prijzen, retourneren is gratis en gemakkelijk. Ik zou alleen graag een groter aanbod willen zoals op Amazon, dan zou ik helemaal verkocht zijn!

Willemsens Andre 22-09-2022

De keuze en het vinden van wat ik zocht was kinderspel.
De levering was zeer snel en goed.

Niels 22-09-2022

Gemakkelijk en een goeie service. De fysieke shop schrikt ook niet af als er iets zou misgaan met de bestelling

Raoul 21-09-2022

Één winkel waarin je bijna alles vind. Echter is de omschrijving niet steeds gedetailleerd genoeg waardoor een ‘miskoop’ snel gemaakt is

Luc 21-09-2022

Zeer duidelijke website!
De artikelen zijn goed gedocumenteerd.
De prijzen zijn dikwijls beste koop.
De levering is snel en je wordt als koper uitstekend geïnformeerd.

S.G. 21-09-2022

Zeer goede producten, correcte prijzen, en goede klantenservice. Ik koop al jaren bij Coolblue.

Masschelin 21-09-2022

vlotte service, goede uitleg bij het produkt, goeie prijs kwaliteit, zondag besteld en maandag al in huis.

Emeline 21-09-2022

Altijd een vlotte levering en een goede service. De producten zijn ook altijd geleverd zoals omschreven op de website, zeer blij van Coolblue, doe zo verder!

Nicole 20-09-2022

Wij bestelden een grasmachine en de volgende dag bracht de postbode onze bestelling. Een vlugge correcte levering! Voor herhaling vatbaar!
Top service.