Deze score is berekend op basis van 2227 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jean pierre 06-12-2018 Via de website gekocht

Zeer aangenaam door de klantvriendelijke service

S avonds koelkast ontploft , nieuwe besteld bij cool blue . S anderendaags na mail en sms en telefoontje geleverd in de voormiddag . Zeer vriendelijk ,en oud toestel meegenomen .wij zijn vol lof over deze service, en blijven voortaan bij cool blue onze aankopen doen

Anoniem 06-12-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering: volgende dag in huis!

Had het product 's middags besteld en het was de volgende dag al in huis, ondanks de Sinterklaasdrukte. Heel fijn!

uitstekend bedrijf. 06-12-2018 Via de website gekocht

Een bedrijf de zijn reclame waar maakt.

snelle levering van een goed product voor scherpe prijs. Het personeel die belast waren met de levering waren zeer beleefd en behulpzaam.

A.M. BERBEN 06-12-2018 Via de website gekocht

Het werkt gewoon allemaal en dat ook binnen een dag!

Bestelling rond 13.30 geplaatst en om 20.05 keurig ontvangen!
Alles was prima en werd keurig bevestigd.

Tjitske 06-12-2018 Via de website gekocht

Stofzuiger

Top stofzuiger bosch met 2 jaar motor garantie!! Mooie uitstraling met mooi lang snoer en een hoop extra borstels

Jdobbelaere 06-12-2018 Via de website gekocht

Service met de glimlach

Wij kochten een droogkast bij Coolblue. Die was op voorraad en binnen de 2dagen aan huis geleverd.
Je kon via de Track and Trace perfect zien waar de goederen zich bevinden. Een smsje 30min op voorhand en een belletje ong 5min voor ze aan de deurbel staan.

Zonder problemen zetten ze het toestel waar jij het wil en met de glimlach. Een uitleg over het toestel en wat je moet doen als je toch niet tevreden blijkt te zijn.

Zoals het in de reclame spots wordt beschreven, zo verloopt het ook echt.

Coolblue doet wat ze beloven.

Ronald Slegh 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle en acurate manier van handelen.

Goede begeleiding tijdens maken van keuzes. Ik doe veel met video bewerken. Op de site wordt dan direct al een keuze afgedwongen qua hardware bij aankoop laptop. MSI laptop gekocht, binne n twee dagen in huis ondanks black friday en sinterklaas drukte. Laptop gaf het echter na drie dagen op, wilde niet meer opstarten. Gebeld en na enkele dingen met coolblue medewerker te hebben uitgeprobeerd was de boodschap, stuur maar terug. Op vrijdag half vijf het telefoontje, vrijdag om half zes laptop afgeleverd bij postnl. Zaterdagmiddag een email dat laptop onderweg was naar Tilburg. Maandag morgen email, dat het was aangekomen. Maandag middag email dat er een nieuwe onderweg was, Dinsdag 3 december laptop in huis. Als dat niet snel is, dan weet ik het niet meer. Coolblue grote klasse, en dit alles ondanks de Sinterklaas drukte.

Karin 06-12-2018 Via de website gekocht

Prima shop

Alles klopt gewoon goed. Bestelling online makkelijk, product goed, levering prima, klantenservice via Facebook top.

Ann 06-12-2018 In de winkel gekocht
Antwerpen Boomsesteenweg

aanrader

Ruime keuze in prijs en kwaliteit, snel voorradig, behulpzaam en veel personeel met luisterend oor, de 30 dagen garantie, een bereikbaar aanspreekpunt .

Henk 06-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue, een verademing anno 2018

De website is duidelijk, goede specificaties van het product , bijzonder fijn dat je het aanbod kan verkleinen door de filter toe te passen, zodat er overblijft wat het beste bij je past. De bezorging was top, eerst een melding van het tijdblok, van slechts 1 uur , daarna een melding van de verwachte tijd en de bezorger belde een kwartier van tevoren dat ze er bijna waren. Vriendelijke bezorgers, apparaat netjes aangesloten en waterpas gezet. Tevens werd de machine gelijk aangezet voor de eerste reiniging.

Sven Geurtsen 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede Service

Ik had een TV gekocht, van Panasonic.
Super geleverd!
Het was binnen 24 uur geleverd en aardig personeel.

John 06-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website en leuke manier van bevestigen van bestelling. De levering snel en vanwege Sinterklaasdrukte kregen we een melding dat de levering vertraging had. Al met al heel tevreden!

Heleen 06-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Onze op zondag gekocht tv bleek maandag opeens 150 euro goedkoper te zijn. Na 1 mailtje stond dat bedrag op onze rekening!
Na mijn bestelling om 19.00 uur kwam er een mail om 00.45 (sliep ik al) dat er na 7.30 geleverd werd. Om 7.45 uur sliep ik nog, maar de buurman gelukkig niet!

Tycho G 05-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue, zoals het hoort.

Coolblue staat bekend om zijn geweldige service en dat klopt. Verder heb ik niet veel service nodig gehad, maar van wat ik heb mee gekregen was het fantastisch. Ook zit de website erg gemakkelijk in elkaar: makkelijk filters toepassen, duidelijke vergelijkingen en producten zijn goed verdeeld in categorieën. Ook heeft Coolblue veel aanbod tegenover een lage prijs. Perfecte webshop dus!

Covent 05-12-2018 Via de website gekocht

zeer slechte service

2 samsung 860 evo ssd schijven gekocht, betaald, maar lege doos geleverd ! na contact gingen ze onderzoek starten. zelf verschillende malen moeten bellen en mailen om reactie en oplossing intussen 6 weken verder, geld kwijt en geen reactie meer van hen. ik koop daar nooit nog iets !!! zeer slechte klantenservice !!!

Marcel Tiny 05-12-2018 Via de website gekocht

prima

Alles perfect.
Geen toeters en bellen.
Bestellen en sanderendaags thuis geleverd op afgesproken uur.
Daar hou ik wel van!!!

Dennis 05-12-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden!!!

Zeer snel geleverd! al het verpakkings materiaal , oude wasmachine en zelfs de kapotte lekbak mee terug genomen👌🏻

Mark 05-12-2018 Via de website gekocht

Beste Internet winkel voor witgoed

Overzichtelijke website en goede eerlijke informatie. Prijs oke... Telefonische contact goed en belangstellend en zeer vriendelijk. Levering door enthousiaste bezorgers. Kortom een zeer goed bedrijf houdt zich aan de afspraken.

Otto 05-12-2018 In de winkel gekocht
Groningen Sontweg

Wordt er vriendelijk ontvangen. helemaal top

Een leuke nette en overzichtelijke winkel. Vriendelijke personeel met verstand van zaken. Werd er goed geholpen en duidelijke uitleg bij mijn aankoop.

Jojanneke 05-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Goeie shop om te kopen! Betrouwbaar! Mooie spullen, ook heel belangrijk! Zou deze shop zeker aanbevelen!

Henk Hanswijk 05-12-2018 Via de website gekocht

Waardoze service

Ik vind de levering top maar binnen 4 maand 2 machines waarvan 1 wasmachine en 1 vaatwasser.
3 x o.ruilen met veel waterschade en ze laten je domweg zitten nooit weer c.b

Officiele reactie van Coolblue 10-12-2018

Beste Henk,

Dank je wel voor je review. Wat een ongelofelijke pech heb jij gehad zeg met jouw producten. Wij begrijpen goed dat je hiervan baalt. Coolblue maakt de wasmachine en vaatwasser niet zelf en willen het daarom altijd oplossen met een omruiling.

Waterschade hoort natuurlijk niet en daar kunnen we zeker iets aan doen. Heb je al contact gehad met onze klantenservice over deze schade?

Henk 10-12-2018

Ja hoor exper geweest en afgedaan met een fooi van 280 euro en 500 schade netjes Not .
Echt nooit geen coolbleu meer .
Moet een nieuwe koel vries kast .
Koop wel elders bah

Jean 05-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende website, service bij de levering

Gebruiksvriendelijke website,met enorme keuze van producten, zo kan je makkelijk vergelijken.het hele bestelproces tot en met de levering.

Gjalt 05-12-2018 Via de website gekocht

Snelheid

Voor 22.00 uur besteld, dag later in huis, sommige beloven het Coolbleu doet het!!! en dat is knap ga zo door

Klazien 05-12-2018 Via de website gekocht

snelle levering

op de website is artikel snel te vinden voor een uistekende prijs, snelle levering, artikelen met kwaliteit

SwitchBL8 05-12-2018 Via de website gekocht

Super winkel!

Ik bestel regelmatig bij Coolblue. Vooral hun enorme productaanbod en de supersnelle levering zijn geweldig. Laatst de "vóór 23:59 besteld, morgen in huis" regel getest door om 23:51 een bestelling te plaatsen, en jawel hoor, gewoon de volgende dag in huis. Top toch?

peter 05-12-2018 Via de website gekocht

prima bedrijf.

Coolblue heeft een zeer groot aanbod,een uitstekende website en een eenvoudige bestel-en betaalprocedure.En als er al eens iets mis gaat,hun service is zeer goed.

Surendiran 04-12-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Ik heb voor het eerst bij cool blue besteld. Had meer technische informatie en mijn twijfels over de prijs / kwaliteit verhouding. Had een medewerker aan de lijn die de nodige informatie kunnen velenen en naar de juiste bestelling kon begeleiden.

Sonny 04-12-2018 Via de website gekocht

super eerste date met Coolblue!

Eerste aankoop bij Coolblue. Zelf eerst een goed vergelijkend warenonderzoek gehouden:-) Coolblue had heel veel keuze en een goede beschrijving van de verschillende aangeboden wasmachines.
Klaar en duidelijke stappen bij de bestelling en hoe/wanneer de levering zal gebeuren.
Superkerels die mijn wasmachine geleverd hebben.
Het was dus een hele goede ervaring!

Ingrid 04-12-2018 Via de website gekocht

Supervriendelijke service

Supervriendelijke mannen leverden de wasmachine stipt op tijd! Installeerden, stelden, controleerden en vertrokken pas (met mn oude wasmachine) op t moment dat ik tevreden was. En dat was overigens binnen een minuut of tien.

Mirjam 04-12-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Betrouwbare webwinkel, goede informatie, word goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is, bezorgen ook op zondag!

Melino 04-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Geweldige site, ik heb besteld op zaterdag en zondag was het in huis. Zijn super vriendelijk ook :-)

Jan 04-12-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden !!

Al vaker hier gekocht, Snelle levering, keurig personeel die de bestelling bezorgden, kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen, heel tevreden met Cool Blue.

Henjo 04-12-2018 Via de website gekocht

Snel en correcte levering zoals altijd

Altijd tevreden met leveringen in het verleden en onlangs. Nooit problemen gehad en altijd bereid om info te geven.

Jordy Deweer 04-12-2018 Via de website gekocht

Een winkel waar je blijft kopen

Coolblue is een winkel, die een schitterende service kan leveren en waarbij je waar krijgt voor je geld. Ik koop nu al tijden bij hen, en ik heb nog nooit geklaagd, wat ik bij andere webshops wel al eens gedaan heb.
Coolblue levert heel snel (binnen de 24 uur), als je iets koopt dat op voorraad is; en dit zelfs op zondag. Ik had afgelopen weekend een product bij hen besteld (op zaterdag) en zondagnamiddag werd het al geleverd. Als dat geen dienstverlening is!
Als je iets gekocht hebt, maar het was het verkeerde… geen nood. Je mag het direct terugsturen (binnen de dertig dagen) en je krijgt, zonder vragen, je geld terug. Dat heb ik ook al mogen ervaren: ik had, door mijn eigen onoplettendheid, een verkeerdelijk product aangeschaft, en ontdekte het pas toen het al geleverd was. Geen probleem: ik heb het product aangeboden voor terugzending en kreeg binnen een week al mijn geld terug; nadat Coolblue het product in perfecte staat ontvangen had).
Conclusie: als je snel iets nodig hebt of je wil iets kopen wat in Coolblue's assortiment voorkomt… aarzel dan niet en doe het gewoon! Je krijgt altijd de service die je als klant wil hebben.

Letty 04-12-2018 Via de website gekocht

Een betrouwbare webwinkels. service ook op zondag.
Ik koop alles bij deze web winkel ook mijn wasmachine ..

N.J. in 't Hout 03-12-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Je hoort via de media veel over onbetrouwbare websites, gelukkig is het mij nog niet overkomen om iets te kopen wat daarna niet is geleverd, maar dat komt dan ook dat wij al onze aankopen doen bij gerenommeerde en betrouwbare websites zoals CoolBlue!

Marinus 03-12-2018 Via de website gekocht

Ouderwets goede service

Coolblue heeft over het algemeen een nette prijsstelling voor zijn assortiment. Het bestelproces, de levering en de service(als er een keer iets defect is)is onverbeterlijk goed. De concurrentie van Coolblue kan nog wat van ze leren.

A.C.Scheepmaker 03-12-2018 Via de website gekocht

informatie verstrekking duidelijk en ook bij vragen achteraf over bepaalde aspecten van het product een snelle opvolging.

s. tillmann 03-12-2018 Via de website gekocht

wasmachine

fijne webwinkel, zal er in de toekomst veel meer gebruik van maken. de aflevering van de machine was ook uitstekend. Vriendelijke medewerkers, die de machine vakkundig hebben geplaatst

Gilbert Lenaers 03-12-2018 Via de website gekocht

Prima service zowel in de winkel als on-line.

Steeds de beste prijs kwaliteit verhouding en een gemak van bestelling en in de winkel(antwerpen) de beste informatie.

Linda 03-12-2018 Via de website gekocht

Heldere site. Snelle, nette levering.

Op deze website is het makkelijk om producten te zoeken en vinden. Bij de producten staat heldere informatie, op een overzichtelijke manier weergegeven.

Liesbeth 03-12-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijke winkel

Coolbue is voor mij de eerste winkel waaraan ik denk wanneer het gaat over elektronica. Kwaliteitsproducten, snelheid en efficiëntie bij de levering en duidelijkheid na de verkoop of extra toelichtingen... Sinds ik klant geworden ben ('12) heb ik hiermee enkel goede ervaringen.

Jaap van der Veen 03-12-2018 Via de website gekocht

Binnen 24 uur alles geregeld.

Het artikel waar ik wilde kopen was snel gevonden. Goede vergelijking met soortgelijke producten.
Duidelijke technische specificaties. In de verpakking geen overbodige zakjes en dozen, want dat spaart het milieu.

meri 03-12-2018 Via de website gekocht

Telefoon reparatie

Een smartphone gekocht in mei. Ging nu helaas kapot. Kon de telefoon gratis terugsturen en was binnen een week gemaakt en weer in huis! TOP!

Elizabeth 03-12-2018 Via de website gekocht

Haast een week later nog steeds niet beleverd

Op woensdag 28/11 bestelde ik een item, bewust bij Coolblue omdat het nog de volgende dag geleverd zou zijn. Vandaag is het maandag 3/12 en heb ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen.

Ik liet het pakket leveren bij mijn vriend, die op donderdag 29/11 speciaal de ganse dag is thuisgebleven om het pakket in ontvangst te nemen. Volgens de track n trace was alles op schema en zou het dra geleverd worden. 's Avonds was het echter nog steeds niet gearriveerd (hoewel het nog onderweg zou zijn)

De volgende morgen (vrijdag 30/11) vinden we een briefje in de bus. De bode zou langsgeweest zijn, maar niemand thuis. Ons pakket is af te halen vanaf 11u diezelfde dag.

Mijn vriend is naar het betreffende kantoor gegaan, waar men geen pakket had ontvangen met de raad om de volgende dag opnieuw te proberen.

Ik ben dan zaterdag 1/12 nog maar eens naar het kantoor gegaan in de hoop mijn pakket eindelijk in ontvangst te kunnen nemen. Maar nog steeds is het daar niet gearriveerd. Men heeft mij daar zelf aangeraden om pas medio volgende week eens te proberen.

Voor een winkel, die een levering de volgende dag belooft, vind ik dit extreem teleurstellend.

Spencer 03-12-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging en geweldige service daarna.
Het artikel was eventjes in prijs verlaagd .
Na één mailtje van mij kreeg ik het prijsverschil terug.

Miranda 03-12-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ik vind Coolblue geweldig. Snelle levering. De koelkast werd helemaal nagekeken door de bezorgers op beschadigingen. Alles was oké. Je kunt hier gerust iets bestellen. Schilt altijd met de winkels met de prijs.

Moniek 03-12-2018 Via de website gekocht

Super fijne service

Prima service. 's avonds om 10 voor 12 nog een tv besteld, de volgende morgen om 9u al in huis. Uurtje van te voren een berichtje gekregen dat deze over een uur werd bezorgd. Vriendelijke bezorger die me nog voorzag van extra informatie. Prima service, ik ben tevreden!

Sophie 03-12-2018 Via de website gekocht

Top service

Niks op aan te merken, er is zelfs wachttherapie🤪
Alles verliep vlot, optijd gelevers, dezelfde dag opgestuurd als dat ik hem besteld had. Zeer snelle service dus. Toppie!

JB 02-12-2018 Via de website gekocht

Bestelling snel geleverd ondanks de Black Friday problematiek. Werd keurig op de hoogte gehouden van de leveringsroute.