Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Thomas BK 02-10-2022

Ik vindt deze winkel geweldig de advertenties maken mij altijd blij.
En de feit dat je alleenmaar 1 dag moet wachten totdat je pakketje aankomt ook echt geweldig en je krijgt de exacte tijd dat het aankomt echt super geweldig!!!

emma 01-10-2022

Altijd als ik iets van electronica bestel doe ik het bij coolblue, zo ben ik zeker dat het goede kwaliteit is en niet stuk gaat. Ook hele snelle levering. Top!

Jacques Van t Klooster 30-09-2022

Op cool blue vind je altijd de juiste informatie over de producten, goede vergelijkingen en niet van die standaard verkopers praatjes. Goed technisch overzicht maakt keuze goed, gemakkelijk en doe je geen vergissing.

LL 30-09-2022

Zeer volledige shop, mooi breed aanbod, levert snel en ze zijn nog grappig ook (bevestiging voelt goed).

Frederik 30-09-2022

6 dagen geleden bestelde ik voor levering 's anderendaags, vandaag heb ik zelfs nog geen idee wanneer het zal geleverd worden. Het hoeft niet per 's anderendaags, maar we zijn nu al meer dan 5 dagen later en ik blijf in het ongewisse. Wel een duidelijke webshop en makkelijk te bestellen.

Marco 29-09-2022

Ruim assortiment met veel reviews. Duidelijke foto's van het product online weergegeven. Makkelijke betaling via de smartphone. Snelle levering maar vooral duidelijke afstemming met sms wanneer de bezorger langskomt.

Pieters 29-09-2022

veel keuze, prijs kwaliteit en snelle levering .De printer die we kochten konden we zelf snel instaleren.
We hebben nog al verschillende toestellen gekocht bij jullie en steeds heel tevreden.

Luc 29-09-2022

Overzichtelijke catalogus correcte levering tot op de min.
Zeer tevreden
Blijf klant👍👍👍👌👌👌👌

Wout grysolle 29-09-2022

De service verliep vlot en snel. Ook het personeel was zeer vriendelijk. Dankzij de realtime update over wanneer mijn pakketje er zou zijn was het heel handig om het levermoment in te plannen. Dat jullie met de fiets komen leveren maakt jullie voor mij een 10/10 leverdienst.

Wat een servies bij Cool Bleue 29-09-2022

Zondag mij keuze gemaakt de bestelling geplaats.
Maandagmorgen een mailtje bestelling ingepakt en al onderweg.
Even later een berichtje en rond 11uur had ik mijn toestel waarmee ik onmiddellijk aan de slag ben gegaan.
Super tevreden van de Decoupeerzaag een goede keuze.(Bosch EasySaw 18 v-70)

Thomas 29-09-2022

Levering ‘morgen’ beloofd maar meer dan week later geleverd. Zelf verschillende malen moeten bellen zelf geen initiatief communicatie systeemfout. Er wordt gedaan alsof dit normaal is. Kortom belofte niet volledig waargemaakt en geen goede communicaties.

Anna-Maria 29-09-2022

Ik koos voor Coolblue doordat ik tot heden enkel goede ervaringen had met deze winkel. De site verschaft mij van de correcte informatie en is gemakkelijk in gebruik. Ook de levering is in orde, mijn pakketjes kwamen snel toe aan huis.

Jeroen 29-09-2022

Had een koelkast besteld, bij bezorging (dag nadien!) was er maar 1 bezorger. Hierdoor kon die ijskast niet naar mijn appartement (ik woon op 4 hoog, geen lift). Bezorger reageerde heel vriendelijk en zelfde dag nieuwe leverdatum geregeld. Tweede keer waren ze met 2 en was de koelkast meteen boven. Allemaal echt vriendelijke en behulpzame bezorgers. Coolblue bellen voor nieuwe afspraak duurde wel lang (moest 20 minuten aan de telefoon wachten voordat ik aan de beurt was, maar ook de telefoniste was echt heel vriendelijk en professioneel).

Silke 28-09-2022

Steeds snelle levering, en handig dat kleinere zaken in bpost-pakjesautomaat afgehaald kunnen worden

filcla 28-09-2022

goeie producten aan correcte prijs. duidelijke site met makkelijke zoekfunctie en navigatie. heel snelle levering. wat je eigenlijk verwacht van een online shop...

Jarno 28-09-2022

Heel goede online shop waar je makkelijk en vlot online kan bestellen. Ook heel positief is dat het de volgende dag al geleverd wordt waardoor je toch sneller bij Coolblue besteld dan ergens anders. Ook heb je super retour voorwaarden.

Greta 28-09-2022

Correcte levering,
Soepmaker aangekocht en voldoet aan de eisen ,voor een correcte prijs .
Super produk

Koen 28-09-2022

Indien je snel je bestelling nodig hebt is coolblue de beste.
Een computermuis als tweedekansje wat er zeker niet aan te merken is.

Sofie 28-09-2022

Haardroger gekocht waarvan ik heel tevreden ben. Haar ligt heel mooi wat mij meestal niet zo goed lukt.

Serge 27-09-2022

Snelle levering en artikelen conform beschrijving. Zonder meerkost werd de op zaterdag geplaatste bestelling op zondag geleverd. Klasse!

Hugh 26-09-2022

Na een paar pogingen is het gelukt het juiste product te vinden. Nadien ging alles super vlot, tot en met de levering de volgende dag. Coolblue heeft me op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering en alles werd op tijd en in goede toestand geleverd.

François 26-09-2022

Vorige vrijdag bestelde ik een BlueBuilt Hardcase voor mijn Samsung S22. Levering zou volgens Coolblue plaatsvinden daags nadien op zaterdag. Dit werd initieel ook bevestigd door de leverancier BPost. Levering vond uiteindelijk plaats op maandag daarop.

Jan Vleugels 26-09-2022

Zeer goede info over het product dat ik wou kopen via whatsapp. Besteld en de dag nadien kunnen afhalen.
Zeer vriendelijke en vlotte bediening in de winkel.

Hans Jansen 26-09-2022

perfect, zoals altijd. De afhandeling van leveringen en oplossing indien er problemen zijn, zijn zoals je het als een klant zou verwachten, altijd met een smile, top !

KM 26-09-2022

Bestelling plaatsen ging vlot.
Levering was op tijd.
Duidelijk informatie bij het product.