Deze score is berekend op basis van 3408 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Emma L-K 19-01-2017 Via de website gekocht

Goede zaak!

Bestelling geplaatst en de volgende dag het Produkt ontvangen. Zeer tevreden! Zal Cool Blue zeker aanbevelen aan familie en vrienden!

Jasr 19-01-2017 Via de website gekocht

Onze kleinzoon zou zeggen 'COOL'

De mogelijkheid om de juiste keuze te maken is gewoon goed.
Ook de verrassende stock van producten vind ik fantastisch.
Ook de beloofde levertijd was correct alsook zeer tevreden van de zorg dat in samenhang met de gekozen leveringsdienst.

Mooi zo, doe zo verder.

Pluspunten

• levering
  • prijs
  • kwaliteit
  • enorme stock
  • makkelijk te vergelijken tussen modellen

Peter 19-01-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en super service

Super snelle levering en vergelijken van artikelen gaat ook super makkelijk en super duidelijk allemaal en als je er even niet uitkomt is er wel de klantenservice die ja kan overtuigen

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geweldige service

Minpunten

• Geen tot nu toe

F.M. Overeem 19-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine AEG

Betrouwbaar. Doen wat ze beloven. Prettige service: snel, vriendelijk en veel communicatie over levering van het tijdstip van de wasmachine.

Pluspunten

• Snelle service
  • Betrouwbare service

Minpunten

• Monteurs praatten wat snel tijdens uitleg product

Herman Bruining 19-01-2017 Via de website gekocht

aanrader

Ik heb deze shop gekozen omdat het een goede combinatie is van webwinkel en webshop. Personeel is deskundig en zeer klantvriendelijk

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service

Marcel 19-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit en goede, leuke service.

De TV reclame zegt het al: 'Alles voor een glimlach.' En het is werkelijk waar. Na het plaatsen van de bestelling volgde een aantal bevestigingsmailtjes. In één mail stond een link naar een doe-het-zelf confetti bouwpakket, bedoeld om de bezorger feestelijk te ontvangen.

De track en trace en tijdplanning van de bezorging is uitstekend. Vrij snel weet je hoe laat je thuis moet zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Bovendien ontvang je een half uur van te voren een SMS, zodat je je al kunt gaan verkneukelen.

De TV die ik heb aangeschaft is prachtig in alle opzichten; loeigroot, scherp beeld, prima geluid en vele nieuwerwetsche snufjes. Ik moet er nog goed voor gaan zitten, ik weet echter al wel dat de bediening van de standaard instellingen heel intiutief is. Anyways, alles wat ik wilde voor slechts 649 euro.

Ik kan Coolblue met droge ogen van harte aanbevelen aan een ieder die met een glimlach op de taas wil uitzien naar een goed en voordelig product.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Bezorging
  • Glimlach
  • Snel

Minpunten

• Werkelijk nog geen enkel minpunt tegen gekomen

Transmoto Express 19-01-2017 Via de website gekocht

chromebook

Op tijd geleverd in deugdelijke verpakking maar dat mag dan ook wel wanneer je het met post.nl verzend. Wanneer je weet hoe hun chauffeurs met pakketten om gaan dat is meer dan erg. De chromebook werkt naar behoren en werd geleverd tegen de gangbare prijs.

Pluspunten

• snelle levering naar afspraak
  • goede service toen ik belde voor informatie

Ton Bunnik 19-01-2017 Via de website gekocht

Meer dan je mag verwachten

geheel volgens de afspraken en met prima tussentijdse voortgang in het proces afgeleverd. plaatsing zonder probleem (het waterpas zetten moest ik wel even vragen maar dat werd keurig in orde gemaakt). oude wasmachine keurig meegenomen.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • klantgedreven

R. Scheurweg 19-01-2017

Doen wat ze beloven.

Duidelijke weergave en omschrijving van producten, vaak ook met reviews wat mij enorm heeft geholpen bij mijn productkeuze. Snelle levering via track en trace. Ik ben zeer tevreden.

Jan Roos 19-01-2017 Via de website gekocht

De nieuwe telefoon is een prima aankoop

Prima ruime keuze wilde zelf op zondag bezorgen dat vind ik echt te vergaan kan wel een dag zonder telefoon maar maandag werd het keurig op tijd bezorgt .

Pluspunten

• Probleemloos aangesloten

Minpunten

• Nee

Anneke 19-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue top

Via coolblue helaas een defecte laptop ontvangen. Ik stelde het terugsturen te lang uit waardoor ik hem 15 dagem na bestellen terug stuurde (normaal voor geld terug is 14), en ook had ik de doos niet meer (wat normaal wel moet als je je geld terug wilt). Ondanks alles heb ik toch netjes mijn geld terug gekregen. Vriendelijke werknemers en top service!

Supersnel

Zondagavond begaf mijn telefoon het. Direct een nieuwe besteld. Deze werd de volgende dag omstreeks 12 uur afgeleverd en ik was snel weer bereikbaar. Uitstekende service!!!

Deon 19-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue super service

Bij het aanschaffen van mijn tablet liep ik tegen een probleem met betalen aan. Ik heb toen de de klantenservice gebeld en zij hebben mij super goed geholpen. Voor je geholpen werd hoefde je niet lang te wachten. Ik raad Coolblue zeker aan door hun scherpe prijs, extra korting op aanschaf van accesoires en de super goede en vriendelijke klantenservice.

Pluspunten

• Snelle Klantenservice
  • Goede duidelijke hulp
  • Korting op accesoires
  • Duidelijke site
  • Duidelijk en relevante zoekfilters

judith 19-01-2017 Via de website gekocht

whirlpool wasmachine

het personeel wat bij ons de wasmachine heeft geleverd en geplaast ( gratis) en gratis bezorgt 1 dag na de bestelling , werden wij vriendelijk en netjes te woord gestaan .
de machine werd na telefonisch correct gebracht ,
ook het personeel gaf duidelijk uitleg over de machine
ook deze heren waren netjes en correct gekleed in bedrijfskleding

Pluspunten

• op tijd
  • oude machine blijft niet achter
  • verpakkinsmateriaal nemen ze mee
  • duidelijke uitleg
  • op de plaats gezet

Jos van der Haar 19-01-2017 Via de website gekocht

goede en snelle levering van het gevraagde!

Omschrijving op de site geeft uitgebreid en voldoende info om het product wel of niet aan te schaffen en zeker om een juiste keuze te kunnen maken!

Pluspunten

• snelle levering
  • makkelijk installeren ondanks beperkte handleiding

Minpunten

• nvt
  • nvt.

N.A. de Wit 19-01-2017 Via de website gekocht

Ik heb een mobiele telefoon besteld voor mijn vrouw, die zij voor haar verjaardag krijgt. Verbazend hoe snel de levering was. De dag na de bestelling kon ik hem al halen bij een afhaalpunt. Ze krijgt hem overigens pas eind maart, want dan is zij jarig!! Ik heb daarom nog geen plus- of minpunt

Stefan Pellicaan 19-01-2017

Bij Coolblue word ik nooit eens verrast!

Dat Coolblue goede kwaliteit en service levert, wist ik al langere tijd. En ook nu werd ik weer niet verrast! De router van Netgear werd ook weer keurig op tijd geleverd en voldoet precies aan de verwachtingen zoals van tevoren door Coolblue geschetst.
Zo wil ik wel door meer webwinkels niet verrast worden.

Pluspunten

• Duidelijke en eerlijke informatie vooraf
  • Levering altijd conform afspraak

Patrick v.H. 19-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe router gekocht, snel gevonden, volgende avond bezorgd

We waren op zoek naar vervanging van onze router. Op zich was de oude nog goed maar de nieuwe heeft veel extra functionaliteiten en is sneller.
Vele verschillende types en merken te vinden. Door de ingebouwde "vergelijker" makkelijk een keuze kunnen maken.

Besteld en werd netjes gratis de volgende avond (=gratis avondbezorging op werkdagen) bezorgd.

De prijs is zeer concurrerend. Misschien met veel zoeken dat het een paar euro goedkoper kan maar dan krijg je niet de service zoals bij Coolblue (bijv. gratis retour indien gewenst).

Pluspunten

• snel besteld
  • snel bezorgd
  • veel keuzes uit merken en types
  • goede prijs

Marieke Beuker 19-01-2017 Via de website gekocht

Ervaring met CoolBlue

Snel, gebruiksvriendelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden wat en waar je bestelling zich bevindt.

Fitbit

Omschrijving en informatie is accuraat. Ik kreeg wat ik verwachte.
Je kunt makkelijk producten et elkaar vergelijken en tot een goede keuze komen

Ellen Bremmers 19-01-2017 Via de website gekocht

AEG Wasmachine

Prima service. Heldere en goede communicatie zowel op de site als tijdens het proces van bestelling en levering. Vriendelijke en hulpvaardige bezorgers.

Jan 19-01-2017 Via de website gekocht

Cool Blue, gezellig winkelen online

het begint al met een gezellige en opgewekte site, waar vind je nog humor tegenwoordig, een verademing! prima assortiment en makkelijke hulp bij het selecteren van een apparaat. Snelle bezorging met prima communicatie! Compiment..

Pluspunten

• doen alles voor een glimlac
  • prijs/kwaliteit prima

Wim 19-01-2017 Via de website gekocht

Volgende dag is blijkbaar niet echt de volgende dag.

Ondanks de belofte dat ik mijn bestelling een dag later zou krijgen, heb ik drie dagen later nog steeds niets ontvangen.

Minpunten

• belofte wordt niet nagekomen

FJB 19-01-2017 Via de website gekocht

SUPER COOL!

Prettige medewerkers, duidelijke uitleg en je krijgt niet het gevoel met praatjesmakers te maken te hebben.

Petra 19-01-2017 Via de website gekocht

betrouwbaar

Coolblue is eerlijk en betrouwbaar. Duidelijk en dat met een snelle levering. En de verpakking van Coolblue is geweldig.

John 19-01-2017 Via de website gekocht

Super webshop

Heel fijn dat er van elk product demofilmpjes op de site staan. Zeer gebruiksvriendelijk en heel betrouwbare shop

Pluspunten

• Filmpjes
  • Volgende dag levering

Carla 19-01-2017 Via de website gekocht

Zeel tevreden!

Fijne website, veel keus, veel reviews, goede informatie, snelle levering, vriendelijke bezorgers. Top!

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Niets

L V 19-01-2017

De perfecte online shop voor mij!

Tot nu toe heb ik steeds een perfecte en snelle service ervaren. Krijg gekochte artikelen perfect ingepakt aangeleverd. Mijn complimenten

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle leverig

Bouwkate 19-01-2017 Via de website gekocht

Aftersales

'Mevrouw, u heeft zojuist een printer besteld, wilt u daar geen extra toner bij? Als u hem samen met de printer koopt, dan kost hij maar de helft.' Wat is dat alleraardigst. Dat Coolblue me hiervoor belt! Wel fijn overigens dat Coolblue niet metéén belde, want het was al na twaalf 's nachts toen ik de printer online bestelde.
De printer wordt binnen no-time thuis afgeleverd, door onze alleraardigste pakketberzorger. En even-zo-snel is de printer geïnstalleerd. Met de bijgeleverde beschrijving in de buurt haal ik alle bescherming weg, stop de stekker in het contact, plug hem aan mijn laptop (kabeltje zelf in huis, niet incluis bij de printer) en vijf minuten later is de software, als geheel vanzelf, geïnstalleerd. Heb ik de printer toegekend aan mijn printerpark? Heb ik de printer ingesteld als 'eerste' printer? Ik weet het niet meer, het ging zo snel! En dan de admin van 2016 uitdraaien. Dat is nogal wat, maar met de printer naast me is de klus zo geklaard. Alles in de map voor de boekhouder. Zwart-wit meer dan oké. Geluid, een beetje, maar ach dan weet ik precies wanneer ik de perforator moet pakken. En verbinden met een kabel? Je zou zeggen 'dat is toch 2011'? Klopt. Behalve bij mij op de werkkamer. Die zit te ver van de router af en dat soort technisch verhaal. Kabeltje, werkt hier veel sneller.
Intussen zit ik achterover en geniet ik van de voorpret, zoals Coolblue mij adviseert in de orderbevestiging voor de extra toner. Ik wacht op het pakketje. Maar ik krijg wiebeltenen, want het pakketje is er niet zo snel als het vorige. Ik lees de mail nog eens. Ja, eerst komt het pakketje, dan de factuur. Of toch niet? Ik mail de specialisten van Coolblue. Verwarring. Eerst de factuur. Logisch.

'Nieuwe bestelling dan maar?'
'Ja, graag. Betaal ik meteen de factuur.'
...
'Hartelijk dank voor uw reactie. ik had de bestelling graag voor u in orde gemaakt, maar helaas hebben wij de toner niet meer op voorraad. Het is ook nog niet duidelijk wanneer de toner weer op voorraad is. Ik hoop dat dit snel het geval is. Excuus voor het ongemak. '
'Hè, dat is jammer. blijft de aanbieding wel geldig?'

Pluspunten

• Snelle service
  • Ik blijf glimlachen

Marie 19-01-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging, tevreden klant

Niet veel over te vertellen eigenlijk. Alles verliep vlot, correct en mijn pakket was online te volgen waardoor ik niet thuis hoefde te blijven omdat ik wist wanneer het aan zou komen, ideaal.

Pluspunten

• Volgende dag bezorgd
  • Pakket is te volgen
  • Product nergens goedkoper gevonden.

Serena 19-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik heb coolblue gekozen omdat ik altijd tevreden ben over hun assortiment en levering.
Altijd gewoon, nette en goede kwaliteit.
Ook een snelle levering, wat zeer fijn is.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Telefoon werkt prima
  • Genoeg gehugen
  • Goede camera, geeft mooie kleuren weer.
  • Battery gaat lang mee.

bert spitsbaard 19-01-2017 In de winkel gekocht
utrecht europalaan

cool

persoonlijk advies ,ontspannend met kopje koffie erbij. alles word uitgelegd men neemt de tijd voor je. Ook niet opdringerig met verkoop. en men is er vriendelijk.

Aletta 19-01-2017 Via de website gekocht

Super aardig personeel

Ondanks dat ik heel lang op mijn iPhone 7plus heb moeten wachten omdat die nog steeds niet door Apple geleverd werd en ik daarom vaak belde over de stand van zaken, bleven de medewerkers vriendelijk en probeerde ook nog om andere oplossingen te zoeken.....

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Behulpzaam

Priscilla 19-01-2017 Via de website gekocht

Fitbit charge 2 cool blue

Super. Ik heb dinsdag middag een zogenaamd tweedekansje besteld. Hiervoor kreeg ik 24€ korting. Omdat de doos geopend zou zijn. Mijn gedachte was dit ga ik natuurlijk zelf ook doen dus waarom niet. Woensdag middag al bezorgd en niets te zien dat hij al is geopend. Ziet er gloednieuw uit.

Ook fijn dat cool bleu veel informatie per mail opstuurt over her horloge deze wordt namelijk niet meegeleverd vanuit fitbit

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Tweedekansjes
  • Snelle levering
  • Betaling via Paypal mogelijk
  • Veel informatie over horloge

Top service 19-01-2017 Via de website gekocht

Wat een service!

De filters op de site waren heel handig voor uitzoeken laptop. Na koop hielden emails ons stap voor stap op de hoogte, inclusief info over hoe de laptop te installeren. Levering was ongeveer een halve dag na koop. Service kan niet beter.

Pluspunten

• Laptop start megasnel op
  • Heel licht gewicht

Fiona 19-01-2017

koffiemachine

Tijdens de zoektocht naar een nieuwe koffiemachine kwamen we uit bij Coolblue. Hier deden ze een belofte "vandaag besteld, morgen in huis"
Dat klopt dus echt. Ik was gewoon verbaasd.
De bestelde koffiemachine bevalt overigens ook super goed

Henry 18-01-2017 Via de website gekocht

Top service!

Lamineerapparaat plus hoezen besteld op zondagochtend. Zondagmiddag gemerkt dat het de verkeerde hoezen waren (mijn fout) Maandagmorgen direct contact opgenomen en de fout is zonder problemen opgelost

Pluspunten

• Vriendelijke medwerkster
  • Snelle levering
  • Prima product

Mariska 18-01-2017 Via de website gekocht

top

Coolblue heeft een zeer uitgebreid assortiment, snelle levering, niet te duur en zeker zeer goede service!!

A. Jenny 18-01-2017 Via de website gekocht

Zaterdagavond besteld, zondag in huis!

Wow, zaterdagavond laat besteld [23:00], zondag laat in de middag in huis! Overzichtelijke website en supersnelle levering. Erg blij mee!

tevreden klant 18-01-2017 Via de website gekocht

snel zonder kosten

Had eerder via deze website gekocht en was tevreden. Het is bijzonder dat geen verzendkosten worden gerekend en zelfs op zondag wordt bezorgd.

Marcel 18-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is top!

Bestelling gedaan en dag erna conform gewekte verwacht ook het pakketje ontvangen. Communicatie Coolblue prettig, helder en met een knipoog (humor). Goede levering (neutrale blauwe doos) en bezorging ook bij de buren als je er niet bent (erg prettig!!). Kortom, ik ben tevreden en kies voor Coolblue, zelfs als hetzelfde product 2 euro goedkoper is bij een andere leverancier.

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Geen gedoe, betrouwbaar

Minpunten

• Minpunt nog niet gevonden...

Enny 18-01-2017 Via de website gekocht

E. Heuseveldt

Snelle levering, duidelijk op de hoogte wanneer mijn pakketje waar was. Duidelijke, snelle mails met info dat betaling bevestigd was, pakket verzonden was, pakket bij bestemming aangekomen was. Niets te klagen

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke informatieverschaffing

René 18-01-2017 Via de website gekocht

Zeer groot assortiment, goede informatie op de website. Ruime besteltijden en snelle levering. Lage verzendkosten en zeer hulpvaardige helpdesk.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Snel
  • Ruime openingstijden
  • Veel betaal mogelijkheden
  • Goede klantenservice

Minpunten

• Niet altijd de laagste prijs

JHE 18-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden met service, support en produkten

Ik ben een regelmatige klant van CB, en ook van een aantal andere online shops. CB vind ik enorm goed. Ik heb nooit problemen gehad met het terugsturen van defekte apparaten, zelfs een aantal dagen nadat de termijn verstreken was. Heel flexibel, en echt vriendelijke support. Meestal ook de beste prijs die je kunt vinden in de Benelux, gratis levering, en nooit gezever. Klant is koning...

Robyn westra 18-01-2017 Via de website gekocht

Canon printer gekocht

Ik heb voor coolblue gekozen omdat ik de prijs eerlijk vond en dat je genoeg informatie had over de printer... en ik heb 2 jaar garantie. En het was de volgende dag binnen

Pluspunten

• Volgende dag in huis
  • Genoeg informatie

Minpunten

• Geen min punt

Hans 18-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Breed en goed omschreven assortiment met de mogelijkheid om producten te vergelijken. De communicatie is prima. Geen verzendkosten, zelfs niet bij aflevering op zondag.

Pluspunten

• Zeer toegankelijke webwinkel
  • Snel en efficiënt
  • Geen verzendkosten

Nout 18-01-2017 Via de website gekocht

Laptop Asus

Goede vindbaarheid van de producten met de voor- en de nadelen. Tevens een scherpe prijs en een zeer snelle levering.

Pluspunten

• Snelle levering
  • duidelijke site

Evelien 18-01-2017 Via de website gekocht

HP Envy x360

Eerst in de MM geweest voor deze laptop.. verschillende winkels afgebeld, niet op voorraad en niet te leveren. Dus op Coolblue zondagavond 19 uur besteld en volgende dag 15 uur opgehaald bij een post nl punt. Helemaal top. Ook een wifi printer besteld, netjes een mail gehad met uitleg over het instellen.

Rolde 18-01-2017 Via de website gekocht

Goede, overzichtelijke en betrouwbare webwinkel

Hebben een overzichtelijke website. Kunt het gekozen artikel snel bestellen en betalen. Zelfs tot laat in de avond. Hebben vlotte levering. Het pakket kan tijdens de levering goed worden gevolgd en is op tijd geleverd.

Geert Vyncke 18-01-2017 Via de website gekocht

perfecte levering,snelle service !

gemakkelijk te bestellen ,ook de levering ,snelheid is perfect ,we bestelden een telefoon en er stak nog een kaartje van Pay&Go bij.prima service!