Deze score is berekend op basis van 1379 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Melanie 16-09-2019

Coolblue bood een Macbook Air 2018 (128gb) aan voor €999. Wat een topdeal! De bestelling ging vlot en de pc was al de volgende ochtend rond 9u30 geleverd in een veilige doos met bescherming. Zeer tevreden!

Barbara 16-09-2019

Via website aankoop gedaan + installatie. Zeer vriendelijke (en gezellige) medewerkers die prima werk hebben afgeleverd. De aankondiging was ook zeer perfect. Heel blij dat ik precies op de hoogte was wanneer ze kwamen. En ondertussen hebben de medewerkers die de apparatuur kwamen afleveren en installeren me ook nog informatie over andere zaken van Coolblue.
Ben uiterst tevreden!. De volgend apparatuur bestel ik weer via Coolblue!

Mieke 16-09-2019

Alle contact die ik ooit gehad heb met Coolblue was betrokken , persoonlijk en zeer informatief. Daardoor is het voor mij een enorme winkel met ruime keus en info,maar met een oersoonlijk tintje, vind ik fijn😊

Jeanne van de Geest 16-09-2019

Snelle levering, track en trace, geen gedoe, prima what you see is what you get

Ruud 16-09-2019

Vriendelijk en gemotiveerd met goed getraind personeel. Bezorging is perfect en netjes, gewoon een verademing. Beantwoord correct en met geduld je vragen. Consument staat centraal. Aan te bevelen.

John te Nuenen 16-09-2019

Wist niet goed wat ik wilde bestellen, maar door goed advies van deskundige medewerker zijn we toto de juiste beslissing gekomen.

Wilfried 16-09-2019

Gebruiksvriendelijkheid site voor keuze laptop: OK. Volledige specificaties en daardoor bruikbare vergelijkfunctie. Breed keuzegamma met zeer uiteenlopende prestaties. Levering zeer snel en correct.

Henk Eggels 16-09-2019

Coolbleu is denk ik wel een van de beste websites waar je aankopen kunt doen. De keuze is buitengewoon groot. De prijskwaliteit is altijd goed. Het bestelgemak is gewoon geweldig. Je wordt na de aankoop continu op de hoogte gehouden van het verloop van het bestelproces tot de levering.
Zelfs een uur of een half uur voor levering wordt je op de hoogte gehouden. Chapeau Coolbleu!

JoJo5578 15-09-2019

Alles goed geregeld, ondanks dat het een dag later kwam. Tijdige communicatie. Super geregeld

Peter L. 15-09-2019

Philips Hue Bridge aangeschaft.
Handige on-line shop, goede navigatie en goede prijzen.
Product werd gratis en binnen no-time bezorgd.

SC 15-09-2019

Vrienden en familie gaven mij het advies om een TV of andere elektronische producten bij Coolblue aan te schaffen. Vanwege het feit dat er een goeie service wordt aangeboden! Het personeel van Coolblue Den Haag neemt echt de tijd voor hun klanten en blijven ongeacht welke situatie erg vriendelijk. Ik ben ontzettend goed geholpen en tot op de dag van vandaag nog steeds erg blij met mijn aankopen.

Dannu 15-09-2019

Vriendelijke werknemers, fijne sfeer. En net een beetje extra service na aankoop van je product dan de concurrenten. Top

Annemieke 15-09-2019

Naast de humoristische suggesties, ook erg handige, gebruiksvriendelijke site. Groot assortiment. Levering supersnel en op orde.

Bob 15-09-2019

Duidelijk website, goede sortering, eenvoudige bestel procedure, snelle levering met flexibele keuze van aflevertijdstip.

Okkie 15-09-2019

Het doet me pijn dat CoolBlue zich inlaat met de volgende URL
Als u hier intrapt, dan kunt u dat merken doordat u later in de mand € 70.-- moet betalen want ongemerkt heeft u een abonnement genomen.

Chris 14-09-2019

breed aanbod. steeds interessant 'Keuze van Coolblue'
snelle, vlotte en correcte levering. Bij ons al enkel malen per (bak)fiets
Gemakkelijke betaling en correcte prijzen

Marcel 14-09-2019

Coolblue komt afspraken na. Leveren op zondag.
Goed product voor eerlijke prijs.

Rene Artois 14-09-2019

Ik vind de shop wel mooi en overzichtelijk. En de prijs was goed. Maar toen ik mijn
aankoop (een heggeschaar) kreeg zag ik al gelijk dat de verpakking opnieuw dichtgeplakt
was en verder bleek het apparaat ook sporen van gebruik en zelfs lichte beschadingen
te vertonen. Ik was teleurgesteld omdat ik een fonkelnieuw apparaat verwacht had.

Claire B. 14-09-2019

Zeer tevreden over Coolblue. De uitgebreide uitleg behorende bij de diverse productgroepen vind ik zeer handig om tot een goede keuze te komen. Het assortiment is zeer groot, voor elk wat wils in diverse prijsklassen. De website is gebruiksvriendelijk en helder en de bestelde artikelen zijn snel in huis. De klantenservice is goed bereikbaar en vriendelijk. Laatst hadden we een vraag buiten de gebruiksaanwijzing om en ook dat zochten ze voor ons uit.
Ik kan Coolblue van harte aanbevelen!

Henk Eggels 13-09-2019

Marcel 13-09-2019

Coolblue is een honderd procent betrouwbare online winkel. Het aanbod is groot, de bestel- en betaalprocedure verloopt razendsnel, evenals de levering die zoals beloofd de volgende werkdag plaats vindt. Wat mij erg enthousiast maakt is de mail met gebruikstips voor het aangekochte toestel, nog voor de levering plaats vindt. Sneller kan niet. Heel af en toe is het gekozen voorwerp elders iets goedkoper te vinden, online blijven vergelijken is dus de boodschap. Maar Coolblue is steeds de allereerste winkel waar ik ga kijken.

Natasja 13-09-2019

Makkelijk te bestellen via de webshop en prettige en klantvriendelijke bezorging.
Een zware wasmachine naar zolder brengen en de oude meenemen en afkoppelen was geen probleem.

Angelien Metz 13-09-2019

Empatisch vermogen van de medewerkers van de Klantenservice is erg hoog ... Website werkt overzichtelijk en is vrij snel ... Bezorgers zijn leuk, erg vriendelijk en ontzettend hulpvaardig ...

mathias 13-09-2019

top service 9u in de avond besteld, dag erna om half 1 in de namiddag al geleverd.
goederen waren top verpakt, geen enkel deukje of beschadiging te bespeuren.

zeer tevreden van deze eerste ervaring met coolblue

Hans T. 13-09-2019

Ik heb nu voor de eerste keer via de website van coolblue een product besteld , betaald , en ontvangen en ik kan niet anders zeggen over coolblue dat zij doen wat zij zeggen en beloven , ik ben echt SUPER tevreden

Celine 13-09-2019

Het personeel is heel aardig en helpt goed. Als je even moet wachten bieden ze je drinken aan . Heel tevreden!!!

Huub 13-09-2019

Ik ben sinds 't begin klant van coolblue, toen ze nog heel klein waren. De afgelopen jaren iederjaar enkele aankopen gedaan. Blij dat hun assortiment uitbreidt, zodat ik meer spullen niet bij andere, minder prettige winkels hoef te kopen. Mijn ervaringen: Nog geen enkele leveringsfout meegemaakt. Extreem aardige en deskundige medewerkers. Extreem soepel betaal en lever-proces. Goed advies product keuze ("keuze van coolblue" zijn zonder uitzondering goede producten. Extreem handige website voor zoeken en bestellen. (Daar kunnen Amazon, Bol en Booking nog veel van leren). Is allmeaal leuk. Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om: Zonder uitzondering goede producten die zonder uitzondering op afgesproken tijd, netjes (onbeschadigd!) geleverd worden. Aleen maar complimenten.

Ien 12-09-2019

Makkelijk bestellen en de dag van bezorging aangeven, er word een dag tevoren aangegeven hoelaat het geleverd wordt en een kwartier voor aankomst nog een belletje.

Blije klant 12-09-2019

Makkelijke te gebruiken website. Product goed te vinden en snel te bestellen. Snelle betaling en levering. En in goede orde ontvangen. Fijne snelle service dus.

Mariska 12-09-2019

Waardeloos. De tv die we bestelden voor mijn moeder hebben we twee keer betaald door een storing. Hij is niet bezorgd op de afgesproken dag.
We wachten nu na een week nog op het terug te storten bedrag. Je staat ook uren in de wacht als je telefonisch contact wil opnemen. Ik koop er nooit meer wat.

M.J.Reinders 12-09-2019

Levering goed en op tijd. Goede regelingen t.a.v. service.
Wel vindt ik de toon naar klanten niet fijn. Te populair, domme grapjes.

Ekeni Lis 12-09-2019

Top winkel!
Prijs -kwaliteit👍🏼
Service👍🏼
Bezorging👍🏼
Vriendelijkheid👍🏼
Humor👍🏼

Bert 12-09-2019

komt binnen pakt je bonnetje vervolgens kopie koffie of choco en kijkt rustig rond. Dan word je geholpen op een vriendelijke en rustige manier en profctieneel. Ook hoef je geen bon te bewaren staat in hun systeem noem je email en klaar. En de service vind ik zeer goed

Frits 12-09-2019

Als persiin die voor het eerst on)ine gaat shoppen raad ik coolblue als de makkelijktse, betrouwbaarste en alle service van een gwone shoo. Tevens beschikt coolblue over de normale winkels wat een stuk zekerheid extra geeft, denk ik zo

Astrid p. 12-09-2019

Duidelijke site en een heel snelle levering, product was goed en zorgvuldig verpakt, ik ben zeer tevreden.

Delil 11-09-2019

Goede duidelijke communicatie. Je weet precies wanneer je artikel geleverd wordt. Zeer snelle levering. Netjes verpakt.

Geertje Peggeman 11-09-2019

Prijs en zeer snelle levering. Goede website en veel producten. Een aanrader.

KJ 11-09-2019

Snelle service en betrouwbaar. Daarnaast een overzichtelijke website en app, en hele handige en gedetailleerde zoekfuncties / filters. Maakt het selectie proces een stuk gemakkelijker!

Willem 11-09-2019

Prijs en snelle levering!
Overigens gaf Cool blue aan dat de zending met een dag vertraagd was, overigens leverde Post NL op de oorspronkelijke tijd af!
Gaf enige verwarring.

Elisabeth 11-09-2019

Overzichtelijke website. Snelle levering . Goede prijs- kwaliteit verhouding.
Zeer vriendelijk winkelpersoneel .
Prettige sfeer in de winkel.

Marie 11-09-2019

Coolblue is een betrouwbare site die doen wat ze zeggen. De site is overzichtelijk en het hele aankoop proces helder.
Ze garanderen een snelle levering wat ze nakomen.
Tevens komt je aankoop in een leuke doos. Al met al is Coolblue een bedrijf waar je vol vertrouwen een aankoop kan doen.

Eric 11-09-2019

Expliciet nog gebeld voor een advies qua vriezer, dan blijkt dat tot 2x toe een verkeerd advies is gegeven met als gevolg dat de vriezer niet kon worden gemonteerd. Ik was bereid om €200 bij te betalen voor de vriezer die dan wel geschikt was... echter Coolblue niets!! Zelfs de inbouw kosten wilde coolblue als compensatie niet voor hun rekening nemen, erg chic allemaal not !!

Vanessa 11-09-2019

Vandaag besteld, morgen in huis vind ik gewoon super 👍
Iedereen is ook supervriendelijk en ze maken tijd voor u wat heel schaars is de dag van vandaag. Het was voor mij de eerste keer dat ik iets bij cooblue heb besteld, maar zeker niet de laatste keer!

M.J. Larmene 11-09-2019

Artikelen uit voorraad snel en vlot geleverd. Meerdere bestellingen gedaan, nooit problemen,

Jolanda 11-09-2019

Coolblue heeft een overzichtelijke website. Makkelijk zoeken. Daarnaast hebben we een hele snelle levering. Dat is natuurlijk een luxe, maar wel lekker handig.

Keurige service met een glimlach 10-09-2019

Het is echt service met een glimlach.
Kundige en keurige monteurs.
Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat je zo krap van te voren krijgt te horen hoe laat ze komen.
Daarvoor in de plaats kreeg ik wel een half uur voor komst een sms en telefoontje.

martijn 10-09-2019

Ruime keuze, avond en zondag levering, nette prijzen en goede service. ik heb over de jaren al aardig wat besteld bij coolblue en ben nog nooit teleurgesteld.

Mylene 10-09-2019

Supersnelle levering (op zondag!) en continu op de hoogte gehouden van de levertijd. Goede communicatie en aardige bezorger.

Tevepo 10-09-2019

Heerlijk relaxte winkel waar de klant ouderwets koning is. Voor mensen die advies zoeken wordt tijd vrij gemaakt voor een gedegen advies. Mensen die weten wat ze willen lopen zonder poespas binnen enkele minuten tevreden de winkel uit.

Daan 10-09-2019

Al vanaf het allereerste moment klant. Topbedrijf. Heel knap hoe coolblue hun kwaliteit hebben vastgehouden tijdens de enorme groei. Evht een aanrader!