Deze score is gebaseerd op 773 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Louis 09-08-2023

Shop ervaring werkt vloeiend. Geen gekke schermen, onduidelijke knoppen, etc. Veel producten. Goede prijzen. Wat wil je nog meer?

Willy 09-08-2023

als het artikel op voorraad is, dan is er een snelle levering. als niet op voorraad is, duurt het ook niet lang voordat het weer geleverd wordt. super!

André 08-08-2023

Bij Coolblue krijg je steeds een correcte afhandeling van jouw aankoop. Dit ongeacht problemen die eventueel zouden optreden.

Philip 07-08-2023

Betrouwbare leverancier.
Overzichtelijke en duidelijke site.
Houdt zich aan afgesproken leveringsdatum.

R Engels 07-08-2023

Ik heb voor Coolblue gekozen vanwege ze een overzichtelijke website hebben, je kunt makkelijk vergelijken tussen verschillende toestellen om daaruit een betere keuze te kunnen maken. Ze verkopen geen rommel en met hun (telefonische) service kunnen veel andere bedrijven nog iets van leren met vriendelijkheid en de stap die ze extra zetten om het product (in mijn geval een Intel NUC 11) na levering nog helpen met installatie, al is dat misschien hun taak niet, ze doen het toch! chapeau voor Coolblue

Kevin 07-08-2023

Snelle levering en goed website waar all specificaties duidelijk op vermeld staan.

lieselot 07-08-2023

Coolblue is de enige webshop die duidelijk alle specificaties vermeld en waarop je duidelijk verschillende modellen met elkaar kan vergelijken. Dankzij Coolblue heb ik een goede keuze kunnen maken van welke Macbook het best geschikt was voor mijn werk. Ik heb ook op andere webshops gekeken hoor, maar die waren zo ontzettend onduidelijk... én nog eens duurder ook. Bovendien geven ze bij Coolblue superveel tips over hoe je je laptop/gsm/... optimaal kan gebruiken. Echt super handig! 's Avonds mijn Macbook besteld en de dag erna had ik hem al in huis. Bedankt, Coolblue!

Naomi 07-08-2023

Na de vergelijk tool op de website van Coolblue te gebruiken. Heb ik de perfecte headset kunnen vinden naar mijn eigen noden. Zeer handig om een overzicht te hebben tussen je keuzes en gebruik te kunnen maken van de filter om zo al het aanbod te verkleinen. Ik heb de headset besteld op zaterdag middag en Ik kon die al laten leveren op zondag. Heb geen verzendkosten betaald en heb een top aankoop.

Yoni 07-08-2023

Online zoeken en bestellen ging zeer vlot, de website is heel gebruiksvriendelijk. Ik had gekozen voor afhalen in een winkel en hier werd ik vriendelijk en vlot geholpen door het aanwezige personeel. Het is duidelijk dat Coolblue klanten met een glimlach de winkel wilt laten verlaten en dat ze de shopervaring compleet willen maken.

Filée Christel 06-08-2023

Ik was op de site terechtgekomen door mijn vroeger buren. Ze hadden al meerdere malen bij coolblue besteld en waren er blij van. Dus ben ik beginnen surfen en zag ik 2 soorten was- droogcombinatie machines die me aanstonden. Ik heb de vergelijking gemaakt en de Haier besteld.
De levering verliep heel vlot, zelfs vroeger dan het voorziene uur. De leveranciers waren heel vriendelijk en behulpzaam. Ze lieten alles proper achter.

Mario en Cindy 05-08-2023

Zeer vriendelijke vakmannen hebben deskundig en zorgzaam mijn toestel geplaatst.

Ellen 05-08-2023

Snelle en correcte levering.
Droogkast besteld en aangesloten, heel blij met mijn aankoop !

José I. 04-08-2023

Alles was top, de prijs , service, communicatie ,levering,...

Veilig ingepakt!
Ik ben een tevreden klant!

Flor 04-08-2023

Heel vlotte en behulpzame bediening in de winkel. Er wordt uitleg gegeven en rekening gehouden met de verschillende criteria die de klant vooropstelt. Levering gebeurt snel en vlot. Doet wat het belooft.

Jolien 04-08-2023

Heel duidelijke webshop, waarbij je makkelijk de beste keuze kan maken. Bestellen ging heel vlot en ook de levering ging snel en perfect! Heel blij met mijn aankoop!

Frans Winters 04-08-2023

Vriendelijke klantendienst, goede producten een duidelijke informatie als je iets wil terugsturen. Vanaf nu koop ik nog alleen bij Coolblue

kathleen 04-08-2023

Supersnelle levering, al na één dag. Produkten beantwoorden aan de beschrijving. Boxes zien er heel goed uit! Eerlijke prijs/kwaliteit verhouding.

David 04-08-2023

Zeer duidelijke en overzichtelijke webshop.
De informatie die bij de artikelen staan komen ook daadwerkelijk overeen met het product.
Je kan eenvoudig verschillende producten met elkaar vergelijken.
Van het aangekochte product ben ik dan ook zeer tevreden aangezien ik wist wat ik ervan kon verwachten.
Bestellen gaat eenvoudig in enkele klikken.
De levering was ook helemaal in orde.
Om 23:30 besteld en effectief de dag nadien in huis.
De week ervoor een andere bestelling gedaan waarbij stond dat deze in de winkel in Zaventem op voorraad was. Besteld en een half uur later in huis.
Zeer propere winkel met super vriendelijk personeel.
Coolblue doet wat ze beloven.
Echt een voorbeeldwebshop met enkele geweldige winkels om af te halen.

Liesbeth 04-08-2023

Zowel het websitebezoek als de vlotte levering zijn een pluspunt voor deze winkel. De website is heel overzichtelijk, met voldoende uitleg over de producten en veel reviews van kopers. Bovendien is er een vlotte levering met voldoende trackingsmoglijkheden.

Lore 03-08-2023

Wanneer ik bij Coolblue bestel, ben ik steeds zeker dat de kwaliteit van het product gegarandeerd is.
Ook wanneer er zich toch een probleem voordoet, helpt Coolblue steeds waar het kan.
Top service!

Steven 03-08-2023

Door het feit jullie dingen versturen met PostNL worden deze nooit geleverd bij ons maar rechtstreeks naar de afhaalpunt gebracht. Dit is de fout van de luie chauffeur van PostNL, dus als jullie goede service willen verlenen zou ik een andere transporteur kiezen.

Andy 03-08-2023

Super snel geleverd aan huis, en de prijs was de doorslag om hier te kopen.
Omschrijving en details van het toestel mogen wel iets uitgrbreider, maar we hebben internet, dus geen nood.

Stephanie 03-08-2023

Al verschillende keren iets besteld bij coolblue. Goede prijs-kwaliteitverhouding en prima service. Bestelling werd snel en netjes geleverd. Niets op aan te merken.

Paul 03-08-2023

Dringend materiaal nodig voor cleaning van de sensor van m'n systeemcamera. Op veel plaatsen tijdelijk onbeschikbaar. Gevonden bij Coolblue aan een heel voordelige prijs. De volgende dag al kunnen oppikken bij een postpunt.

Robbe Deschout 02-08-2023

Wederom zéér tevreden: klantvriendelijkheid, stiptheid, kwaliteit...zoals het hoort te zijn!