Deze score is berekend op basis van 3417 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rox 26-07-2019

Op 25.07 heb ik een airco twv EUR 750 besteld via coolblue, de klantenservice gaf aan dat deze de volgende dag zou worden bezorgd. Ik heb vervolgens 3 e-mails en 2 sms berichten ontvangen waarbij werd bevestigd dat ik mijn bestelling de volgende dag zou ontvangen. Op 26.07 was het 38 graden buiten en mijn woning ligt aan het zuid-westen met hoge ramen aan de gehele zijde. Gevoelstemperatuur is bij mij thuis op zo’n dag 45 graden. Ik heb een baby van 4 weken oud derhalve was het dringend dat de airco geleverd zou worden op 26.07. Ik ontving op 26.07 om 10.04 een sms bericht dat de bezorger onderweg was en er binnen een half uur zou zijn. Toen de bezorger er na een half uur niet was heb ik contact opgenomen met coolblue en werd mij verteld dat de bezorger mijn adres niet kon vinden. Dit is natuurlijk onzin aangezien mijn adres in Google Maps te vinden is en daarnaast heeft elk ander bedrijf waar ik spullen heb gekocht wel weten te leveren. Tevens had de bezorger mij ook kunnen bellen als hij mijn adres niet kon vinden ook dit is niet gebeurd. Coolblue liet mij weten niks voor mij te kunnen betekenen want schijnbaar zijn zij het enige bedrijf in NL die hun eigen bezorgers niet kunnen bereiken. Ik zit nu in deze hitte met een pasgeboren baby die haar eigen lichaamstemperatuur niet kan reguleren wat een levensbedreigende situatie veroorzaakt. Dit was de slechtste ervaring die ik OOIT met een bedrijf heb gehad! Hun website staat vol met onzin over klanttevredenheid en dat klant koning is en vervolgens vertellen ze je dat je dikke pech hebt en je het maar moet uitzoeken want ze kunnen hun eigen fouten niet herstellen. Ik weet nu niet wat ik moet doen want de baby is compleet versuft en ik kan in deze hitte geen kant op! Als ik dit had geweten had ik via mediamarkt besteld of wie dan ook!! Dit kun je mensen niet aandoen!

Beste Rox,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Het is een ontzettend vervelende situatie, zeker met een baby in huis.

Ondertussen hebben wij jouw via een andere review site voorzien van een reactie.

Karin 26-07-2019

Juist met dit warme weer ging mijn vriezer stuk. Meteen een nieuwe besteld via coolblue. 23.45u besteld en de volgende ochtend om 9.30u had ik hem al. Super snel dus. Fantastisch

Sander 26-07-2019

Makkelijk te vinden product-info. Gezochte artikel snel gevonden. Snelle afhandeling en prima communicatie over levering. Als extra pluspunt: Bezorging met fietskoerier die zelfs drie trappen opliep om het pakket af te geven. Stond al voor de deur van mijn appartement nog voordat ik de tijd had om naar beneden te lopen!! En dat op de dag dat Nederland de 40 graden grens aantikte!
Hulde aan deze bezorger!

Wilma 26-07-2019

Ik ben zeer tevreden met de geleverde producten en snelle levering.
De service is perfect, je wordt goed op de hoogte gehouden ook als een artikel is uitverkocht.

Maarten 26-07-2019

Duidelijke snelle levering. De chauffeur ging pas weg, toen alles in orde was.

Marco 26-07-2019

Kortgeleden voor het eerst bij Coolblue geshopt, Alles van voor naar achter helemaal goed. Verpakking en aflevering waren gewoon zoals het hoort, maar de info naar de levering toe was super! Prijs was ook gewoon in orde. Coolblue gaat mij zeker terugzien!

Tim Vink 26-07-2019

Ik heb afgelopen weekend mijn eerste bestelling gedaan. Was een Google home mini. Het bestellen ging vlot en het bezorgen nog sneller, zondag besteld en maandag! Alles verliep prima dus ik ga vaker bestellen.

Inge 26-07-2019

Goede beantwoording van vragen aan de telefoon. Snelle bezorging, vriendelijk personeel. Goede service.

Inge 26-07-2019

Door eerdere positieve ervaringen heb ik ook deze keer weer gekozen voor Coolblue. Goed aanbod, heldere informatie bij het artikel, hele korte levertijd en heel veel (grappige) updates met betrekking tot levering. Al met al een prettige ervaring en ik zal ook een volgende keer weer voor Coolblue kiezen.

M. Schoondermark 26-07-2019

Vrijdagavond rond 6 uur nieuwe wasmachine besteld, zaterdagochtend om 10 over 8 stond hij al te test draaien. Vriendelijke mannen, snel en lekker het oude machine meegenomen. Een dikke 10

Lies 25-07-2019

Zocht met de aangekondigde hitte een airco. De Coolbluesite was duidelijk en makkelijk, de bestelprocedure eenvoudig. Een extra voordeel, bij Coolblue krijg je eerst een tijdvak van een uur, de volgende dag na je bestelling, daarna wordt dat nog preciezer tot een half uurtje. Dus niet een halve dag of langer op je pakket wachten. Buitengewoon vriendelijke bezorger!

Dini Smits 25-07-2019

Snelle service met de app op een vraag.
goede klant gerichte service en vlotte bezorging

Lien 25-07-2019

Groot aanbod, ruime productinformatie, snelle levering, handig en overzichtelijk betaalproces, sterke prijzen.

Louis 25-07-2019

Bestellen gaat makkelijk. Snelle levering, prima indicatie tijdstip van afleveren

Ghislaine 25-07-2019

Hele fijne service, onze wasmachine ging op zaterdagmiddag kapot, en maandagmiddag werd de oude opgehaald en de nieuwe geïnstalleerd en konden we al weer wassen. Je wordt geheel ontzorgd, zo fijn. Bestel voortaan alles hier!

Frans Rijksen 25-07-2019

Snelle levering maar verkeerde cartridges. Ipv 346 303 gekregen passen niet. Niets gehoord van Coolblue. Vandaar en 4.

Beste Frans,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat de verkeerde cartridges zijn ontvangen. Is dit verkeerd besteld of hebben wij het verkeerde voor je ingepakt? Helaas verteld jouw review niet of je al contact hebt gehad met onze klantenservice.

Steffen Otten 24-07-2019

Bij Coolblue is het altijd in orde, geen slechte verrassingen.
Garantievoorwaarden zijn ok, het is duidelijk wat je precies besteld, de kieswijzers zijn helder, de selectie van producten is goed.

Chris 24-07-2019

Ik vind dat Coolblue ruime keuze heeft, en goede & duidelijke service levert

Mevr steijger 24-07-2019

Super klant vriendelijk, duidelijke productomschrijving. Super service, installeren ter plekke en nemen je "oude apparaat" weer mee. Prima uitleg en zeer klantvriendelijk

Ria 24-07-2019

Duidelijke website en makkelijk te bestellen. Na de bestelling krijg je duidelijke en echt leuke mails ook over je bestelde product met handige tips! Snelle levering en goed verpakt! Van Coolblue krijg je zeker een glimlach op je gezicht :))))

Chiel Daanen 24-07-2019

Als je op zoek bent naar een artikel, dan heb je bij Coolblue een ruime keuze. Fijn is ook dat je de artikelen onderling kunt vergelijken, zodat je de verschillen duidelijk krijgt. De bestelling bij Collblue verloopt altijd probleemloos en snel. Eventueel retourneren is ook geen probleem.

Kim 24-07-2019

Wat er wordt beloofd, komen ze na. De bezorgers zijn vriendelijk en heel behulpzaam.

Nen 24-07-2019

Ik vond het ontzettend fijn om op de hoogte gehouden te worden van mijn bestelling. Ik kreeg een smsje over het verwachte tijdstip, een half uur daarvoor nog een reminder sms en ik werd ook nog gebeld vlak voor aankomst. Echt goed! De jongens (Aiko en Ricardo?) waren erg professioneel en gezellig en leuk. Al met al super tevreden dus!

Miranda 24-07-2019

Met het een extra verzekering mag op jullie site meer duidelijkheid over komen.
Maw, zoals men leest heb je 2 jaar fabrieksgarantie en neem je een 5 jarige verzekering erbij dan denk je toch dat je 7 jaar verzekerd bent maar dit is dus niet waar, die 2 jaar fabrieksgarantie plaatsen ze heel slim in die 5 jaar, dus je hebt maar 5 jaar garantie. Iets meer duidelijkheid hierover op jullie site is dus welkom. Verder goede service en levering.

Ria 24-07-2019

S middags besteld, s avonds in huis. Ideaal, vooral als je stofzuiger stuk is. Toppie

Yteke van Heijningen 24-07-2019

Kort geleden een produkt aangeschaft bij Coolblue. Alles klopte. De website, de duidelijke omschrijving van de produkten .En na de aanschaf verliep alles vlot, soepel, en zeker ook vakkundig, bovendien straalt het geheel een goede sfeer uit.

Heidi 24-07-2019

Blij met Coolbleu omdat alles mooi op tijd werd bezorgt en we daar ook prima van op de hoogte werden gehouden.

Gerd 24-07-2019

Ging gewoon allemaal heel vlot, van de mail dat het product terug beschikbaar was tot de levering. Top service.

Patricia 23-07-2019

Veel keus uit verschillende artikelen.
Supersnelle levering, indien gewenst ook in het weekend, top !
Vriendelijke bezorger die mij ook nog erop attent maakte dat ik het artikel kan retourneren binnen een aantal dagen mocht ik toch niet tevreden zijn.

christa 23-07-2019

ik beveel deze webwinkel aan omdat de webwinkel altijd netjes in contact is en de volgende dag in huis zelfs op zondag, wie wil dat nou niet :)

Sharon 23-07-2019

Laptop besteld via coolblue nadat ze deze bij mediamarkt natuurlijk weer niet op voorraad hadden. Om 22uur savonds besteld en de volgende dag geleverd. Van begin tot eind op de hoogte gehouden door coolblue. Had ik hem willen retourneren dan had dat ook een eitje geweest gezien de duidelijke informatie. Ik ben fan van coolblue. Ze houden zich perfect aan hun woord.

wim 23-07-2019

geweldig bedrijf, snelle levering tegen goede prijs en tussentijds punctueel geïnformeerd over mijn bestelling en de aflevering

Ard 23-07-2019

Bestellen: zeer gemakkelijk!
Levering: conform afspraak, super snel!
Service en after sale is uitstekend!

BWeg 23-07-2019

Duidelijke en overzichtelijke website die het kiezen gemakkelijk maakt. Het aankoopproces gaat snel. Je wordt als klant goed op de hoogte gehouden. Het oubollig populaire taalgebruik hoeft niet zo van mij.

Nick Arends 23-07-2019

Trampoline besteld, was geleverd..bleek er 1 onderdeel te smal te zijn, nou ja dat kan gebeuren vanuit de fabriek.(hier kan Coolblue ook weinig aan doen)
Zijn we vervolgens 2 weken aan het lijntje gehouden over het onderdeel wat dan uit de fabriek moest komen!Toen het nog langer duurde, zeiden ze dat we beter nog 1 konden bestellen(en ook betalen natuurlijk) en de andere weer met de chauffeur retour doen!Waarom niet na 1 dag deze conclussie Coolblue???
De 2de trampoline staat er nu eindelijk en is prima.
Maar nu wachten we al een tijdje op ons geld terug van 1 van de trampolines.
Elke dag contact met Coolblue proberen te zoeken maar geen Coolblue!!
Inmiddels 40 mailtjes , 18 telefoontjes en 38 whats-appberichtjes verder blijven we wachten op onze 249 euro!!!

Beste Nick,

Wat ontzettend vervelend dat je een onderdeel miste. Dit willen wij natuurlijk voor je oplossen. Wij bestellen het onderdeel bij de fabrikant, dit kost helaas tijd. Omdat het te lang duurt bekijken we andere opties.

Ondertussen mogen wij toch aannemen dat je het aankoop bedrag van de eerste trampoline terug hebt.

Het spijt ons dat het zo gelopen is.

Henk 23-07-2019

De website is zeer duidelijk en gebruiksvriendelijk. Daarnaast was de bezorging prima, vriendelijke behulpzame kerels met een goed gevoel voor humor en voor wat nodig was voor ons

Stephan 23-07-2019

Ik vind het a social dat Coolblue op een warme dag als vandaag de prijs van een airo even met 70 euro de prijs verhogen.

Het gaat om dit apparaat Sencor SFN 9011SL gisteren 179 euro vandaag 249 euro.

Ik vind het gewoon asocial om een prijs zo veel te verhogen!

Ik koop in ieder geval dit apparat niet BIJ COOLBLUE.

Beste Stephan,

Af en toe kan het weleens voorkomen dat wij bij Coolblue niet de goedkoopste blijken te zijn. In een dergelijke situatie gaan wij inderdaad niet mee met de aanbieding van een andere aanbieder, waar wij geen laagste prijsgarantie bieden. Wij proberen ons namelijk te onderscheiden door de service die wij aan onze klanten bieden. Zo is de verzending en retournering van een pakket altijd kosteloos, leveren wij gratis op zondagen en is onze klantenservice 365 dagen per jaar tot 00.00 uur geopend voor al je vragen. Wij hopen bij een volgende bestelling wel weer de goedkoopste te zijn of je te kunnen overtuigen door onze goede service. Mocht je je bestelling willen retourneren dan is dit uiteraard mogelijk binnen onze dertig dagen tevredenheidsgarantie.

Ingrid 23-07-2019

Wat opviel was de correcte houding, prima informatie, hulpvaardigheid en het meedenken.
Dat zijn talenten die je in veel winkels mist tegenwoordig.

Patrick Truyens 23-07-2019

Had mijn bestelling gedaan rond 17 uur en de volgende dag om 8:30 uur staat er iemand voor je deur met een grote smile om je pakje af te geven. En dit op mijn 1ste verlofdag. Beter kon mijn vakantie niet beginnen! :-) Wat een service !!!

Arjan Almere 22-07-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding
Betrouwbaar qua levering
Fijn dat je de product reviews van andere gebruikers kan lezen voordat je iets aanschaft.
Zelf begin ik meestal bij de best beoordeelde (minder kan altijd nog)

Ria v.d.Heuvel 22-07-2019

Betrouwbaar, uitstekende producten en perfecte levering. Heb in het verleden meerdere malen bij Coolblue “gewinkeld”. Kan niets verzinnen wat negatief zou moeten zijn.

Sandra 22-07-2019

Correcte service met een glimlach.
Professionele uitleg indien je vragen hebt over product en aanbeveling indien je twijfelt
Snelle levering en goede beschrijving van de producten op de site.

Sjoerd 22-07-2019

Perfecte en betrouwbare service. Afspraak is afspraak, en dat voor een niet te kloppen prijs. Vriendelijkheid en klantgerichtheid is al wat de jklok slaat!!

Josephina 22-07-2019

Alles prima in orde bij coolbleu.
Goede webshop . Makkelijk met betalen.
En zeer tevreden over de snelle levering waarbij je ook goed op de hoogte gehouden word van de levering.
Artikel bezorgd door vriendelijk personeel.

Marco 22-07-2019

Al meerdere malen iets bij Coolblue besteld. De levering is altijd netjes op tijd, de prijs is redelijk marktconform, meestal zelfs 1 van de goedkooopste.
Maar het belangrijkste ik heb tot nu toe 2x pech gehad met een apparaat 1x een laptop, welke met defect scherm geleverd werd, binnen een dag had ik een nieuwe (dus nog voor ze de kapotte terug ontvangen hadden). Andere was een smartwatch, bandje scheurde bij het oogje, ik heb hem gewoon gratis kunnen terugsturen. En werd netjes binnen de garantie gemaakt. Nette en behulpzame medewerkers, fantastisch!

Ronald W. Hordijk 22-07-2019

Afspraken worden nagekomen betreft levering, vriendelijk en hulpvaardig personeel (bij aflevering). Coolblue is goed bezig!

Trudie 22-07-2019

Ik ben heel tevreden over Cool bleu.
Altijd een goed verpakt product .
Altijd goede service en vriendelijkheid.
En goed betaalbare artikelen .
👍👍👍👍👍

Gron 22-07-2019

Topproducten, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding , zeer snelle levering en goed verpakt

Lenie 22-07-2019

Coolblue levert goede service. Daarnaast is er duidelijke communicatie over de mail en werd ik in de winkel ook goed geholpen.

Patricia 22-07-2019

Duidelijke website, zeer goede communicatie wanneer de volgende de bestelling wordt geleverd. Vriendelijke jongens die mijn wasmachine hebben geïnstalleerd. Ze er tevreden