Deze score is berekend op basis van 3462 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frits 06-02-2017 Via de website gekocht

Prima deal Coolblue

Compleet en snel bestelling afgehandeld. Toezeggingen nagekomen. Goed geinformeerd bij relevante updates. Aflevering in winkel vlakbij is prima oplossing.

Johan 06-02-2017 Via de website gekocht

Prima

Prima winkel, duidelijke productomschrijvingen. Levering als beloofd de volgende dag.
Zeer tevreden.

Vulpen 06-02-2017 Via de website gekocht

Cool Blue: een aanrader!

Snelle bezorging, goede service, uitgebreid aanbod, makkelijk contact indien nodig. Duidelijke en overzichtelijke site. Een aanrader!

Suzanne 06-02-2017 Via de website gekocht

Top!

Ongelooflijk snelle en complete levering.
Weinig met elkaar te maken gehad door prima ervaring. Qua kosten gelijk aan anderen.

Marcel W 06-02-2017 Via de website gekocht

heel goede service

Prima shop. Snelle levering, wasmachine helemaal naar zolder gebracht (wel jammer voor de jongens die het moeten sjouwen) en aangesloten, oude wasmachine weer meegenomen.

Marc van der Togt 06-02-2017 Via de website gekocht

Topservice, snel geleverd, netjes geplaatst!

Binnen 12 uur een wasmachine uitzoeken, bestellen tegen de laagste prijs, geleverd krijgen op de snelste manier en ook nog keurig geplaatst krijgen op zolder door vriendelijke medewerkers die ook nog op het afgesproken tijdstip aanwezig waren is topklasse! En een lange zin. Maar eerlijk is eerlijk: zo ging het echt. De hele organisatie zit heel goed in elkaar en voor ons reden om in de toekomst meerdere zaken bij Coolblue aan te schaffen.

Sargie 06-02-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Duidelijke informatie, overzichtelijke vergelijking is mogelijk. Meer informatie dan standaard wordt gegeven bij de concurrent.
Bestellen is morgen in huis, dus nooit lang wachten.

Bram 06-02-2017 Via de website gekocht

Cool Bleu COOL

Cool Bleu bestelling is snel en correct afgehandeld en geleverd.
Ophalen bij aangegeven ophaalpunt werkt perfect.
Doen dus wat ze beloven.
Product voldoet ook volledig aan de beschrijving

Liesbeth 06-02-2017 Via de website gekocht

een zeer tevreden klant

Duidelijke productomschrijvingen, vriendelijke en originele benadering, snelle levering. Bij vragen ook snel antwoord. De website is duidelijk en overzichtelijk.

André 06-02-2017 Via de website gekocht

Goede klantenservice

Goede en vriendelijke telefonische hulp toen er door mijn eigen fout iets mis ging met de bevestigingsmail. Heldere website en snelle bezorging met track&trace. Zeer tevreden!

Tineke 06-02-2017 Via de website gekocht

bestellen bij Cool blue

Goede website, snelle levering, track en trace op orde. Je hoeft maar maximaal twee uur thuis te zijn voor de levering van je product. Producten ontvangen in goede staat.

Bert 06-02-2017 Via de website gekocht

Koop bij Coolblue!

Telkens weer als ik op zoek ben naar artikelen kom ik bij Coolblue uit. Waarom? Het assortiment is erg breed en er staat altijd een goede uitleg over het product. Ga je het ophalen in de winkel word je ontvangen met een vriendelijk welkom en hier in Eindhoven met een kopje koffie. Ook de levering via de website is geweldig zelfs, als je dat wilt, op zondag. Wat ik bedoel, ze hebben gewoon een erg snelle levering. En dan de verpakking: je vergeet je product bijna uit te pakken omdat de tekst op de verpakking je plezier alleen maar vergroot. Met andere woorden: Coolblue TOP.

Annemarie 06-02-2017 Via de website gekocht

Ik had dezelfde dag het product nog nodig. Ik heb telefonisch contact gezocht en werd snel (na ongeveer 2 minuten) geholpen. De medewerker kon mij precies vertellen of het product er was en of het die dag nog geleverd kon worden. Het product zou tussen 18:00 en 22:00 uur geleverd worden, maar ik zou in ieder geval 0,5 uur voor levering een sms'je krijgen. Alles verliep naar verwachting en product is keurig op tijd ( 0,5 uur na het sms'je ) om 18:15 uur geleverd.

Frank 06-02-2017 Via de website gekocht

Samsung soundbar

100€ goedkoper dan in andere winkel,savonds besteld,de dag erna geleverd,top service, vriendelijk personeel en snelle afhandeling.

Remy 06-02-2017 Via de website gekocht

Zoals het online hoort

Goede levering, snel, duidelijke sites: dit is hoe online shoppen hoort te zijn. De benchmark onder de online retailers.

Sander 06-02-2017 Via de website gekocht

Telefoon gekocht

Hele duidelijke website. Heb een telefoon gekocht, volgende dag had ik hem in huis. Goede service en overzichtelijk! Werd prima op de hoogte gehouden dmv email, heel fijn!

Huibert 06-02-2017 Via de website gekocht

Verpakking en Levering Koptelefoon.

Perfecte en heel snelle levering van koptelefoon. Op de site een duidelijke omschrijving van het product en ook de betaling was snel geregeld.

Marjolein 06-02-2017 Via de website gekocht

Goed product, snelle bezorging

Heldere informatie bij de keuze van het product; goede zoekfilters. Geen bezorgkosten (niet zichtbaar iig) en snelle bezorging

p.beljaars 06-02-2017 Via de website gekocht

de afspraken nagekomen! goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Ruime keuze in de shop. Makkelijk kiezen en bestellen en afrekenen en afspraak bezorging stipt nagekomen!

Dee 06-02-2017 Via de website gekocht

Geen vertrouwen meer in Coolblue

Onze wasmachine ging kapot, nieuwe besteld bij coolblue.
2 keer hebben we een wasmachine besteld en 2 keer was de machine kapot bij aankomst!! Toen gebeld met coolblue uiterst onaardige afhandeling. Ze zeiden dat ze dan wel een nieuwe wasmachine gingen bestellen en dat ze nog wel zouden laten weten wanneer dit zou zijn. Geen excuses zeer onaardige mevrouw.
We hebben de bestelling geannuleerd. Zo ga je niet met mensen om!

Beste mevrouw/meneer,

Wat ontzettend vervelend dat u onze service op deze manier hebt ervaren en uw bestelling niet tijdig is geleverd. Op het moment dat u een bestelling hebt geplaatst mag u hem uiteraard op het verwachte afleverdatum in huis verwachten. Uit uw verhaal kunnen wij opmaken dat de geboden oplossing ook niet naar wens is geweest en de nieuwe bestelling niet is geleverd. Dat heeft geresulteerd in een annulering van uw bestelling. Wij vinden het jammer dat het op deze manier is gelopen. Daarnaast willen wij ook onze oprechte excuses aanbieden dat u niet netjes te woord bent gestaan.

Mocht u nog andere vragen hebben, dan kunt u ze gerust stellen door een e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij staan u daar graag te woord om u te voorzien van alle antwoorden.

Coolblue.

anja 06-02-2017 Via de website gekocht

goede betrouwbare website!

ik ben erg tevreden over coolblue. door de gratis bezorging,nette prijzen en betrouwbare service .
de telefoon die ik heb gekocht werd keurig de volgende dag gratis bezorgd,precies zoals vermeld. De medewerker tijdens het telefoongesprek (vooraf aan de koop,om de juiste telefoonkeuze te maken) heb ik als zeer behulpzaam ervaren, Een zeer prettig gesprek,met eerlijk advies,

Sylvia Scholten 06-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop AEG stofzuiger

Via internet een duidelijke en makkelijke site een AEG stofzuiger.
vrijdag en zaterdagochtend half 10 in huis wat een service Top

Sandra 06-02-2017 Via de website gekocht

Samsung galaxy A3

Ik bestel atijd graag bij coolblue,
Nette service en super snelle levering.
Vandaag besteld en morgen thuis.
Ik heb geen klachten over bestellen, service en afleveren van de producten.
Er wordt met zorg met de producten om gesprongen!

Mvg Sandra Scholte Aalbes

Rik 06-02-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Ik heb hier een wasmachine besteld. Op de site was het makkelijk om uit te zoeken welke aan onze wensen zou voldoen. Op donderdag avond besteld en hij zou op vrijdag al geleverd worden, TOP! Maar vrijdag ochtend met een medewerker van Coolblue aan de telefoon gehangen, ze hadden een storing gehad en het bezorgen op vrijdag zou daardoor niet gaan lukken. Erg jammer maar ja kan gebeuren. Vrijdag eind van de ochtend kreeg ik weer een telefoontje met het bericht dat ze extra bezorgers ingezet hadden en toch nog alle pakketjes gingen afleveren. Ik kreeg netjes een telefoontje 30 minuten voordat de bezorgers aan zouden komen, de machine werd erg netjes op zijn plek gezet en de bezorgers gaven even netjes een korte uitleg. Helemaal tevreden!

Saskia 06-02-2017 Via de website gekocht

Voor herhaling vatbaar

Ondanks een mindere levering, zal ik zeker nog een keer iets bestellen hier. Groot aanbod op de website en voor 23.59 uur besteld volgende dag in huis zijn grote pluspunten.
Prijs/kwaliteitverhouding is in vergelijking met andere winkels/webshops uitstekend.
Voldoende informatie en goede foto's bij de producten.

Stephan 06-02-2017 Via de website gekocht

Fantastische grantie-service

Goed contact via mail, gratis terug sturen en fantastische afhandeling van de klacht. Snel en zeer naar tevredenheid. Na bijna een jaar intensief gebruik van de Nutribullet was het bijna niet meer mogelijk de bekers goed op de motor(onderstel) te bevestigen. De klacht gemeld en ik kon het product gratis terug sturen. Ik kreeg ook meteen een bevestiging via de mail, toen ik het product bij PostNL had ingeleverd, dat het artikel onderweg was naar Coolblue. De volgende dag al bericht dat het artikel aangekomen was met daarop meteen een bericht dat ik een tegoedbon kreeg voor het aankoopbedrag en daarmee een vervangend product uit kon zoeken. Zeer snelle afhandeling, hoewel ze zelf aangeven dat het streven is de klacht binnen twee weken af te handelen. In mijn geval was dat twee dagen. ZEER GOEDE SERVICE.

Jan 06-02-2017 Via de website gekocht

Jan

Heb een Waterpik besteld. Werking hiervan is prima. Maar waar het om gaat is dat de bestelling, het traject er na, en de beloofde aflevertijd klopt.
Coolblue : uitstekend gedaan : product goed te volgen en keurig op tijd.
Bedankt.

Joanna 06-02-2017 Via de website gekocht

Ervaring CoolBlue

Ontzettend fijne webwinkel. Over retourzendingen maken ze absoluut geen probleem. Wat ook leuk is, is het "tweede kans" product. Ben je nog iets goedkoper uit en het voldoet aan alle normen en garanties. Binnen 24 uur in huis, de medewerkers zijn altijd bereid je te helpen met vragen over een product en ze zijn zeer vriendelijk. Als je een product hebt aangeschaft, krijg je nog, heel attent, een handgeschreven kaartje! Waar vind je dat nog in deze digitale maatschappij!!

Mart 06-02-2017 Via de website gekocht

Oortelefoontje

's Avonds besteld daags daarna geleverd.
Bestellen en betalen gaat zeer eenvoudig omdat o.a. de website zeer overzichtelijk is. Heb bij cool blue een merkproduct gekocht en ben er zeer tevreden over

Job Schrier 06-02-2017 Via de website gekocht

Top levering en service

Vorige positieve ervaringen hebben mij weer doen besluiten om een aankoop bij Coolblue te doen. Snelle en duidelijke levering, je wordt keurig van alle stappen op de hoogte gehouden.

L. Ceelen 06-02-2017 Via de website gekocht

Coolbleu

Je wordt duidelijk geleid in het bestelproces. Na bestelling wordt het afleverproces begeleid met e-mails en track&trace zodat je direct weet wanneer de levering plaats vindt.
Na bestelling krijg je de factuur per e-mail toegezonden met daarbij ook gelijk de retourprocedure wanneer je daar gebruik van wil maken.

Nico A Hanemaayer 06-02-2017 Via de website gekocht

Samsung Galaxy Tab A 10.1 Wifi

Volgens Consumentenbond was deze tablet de beste koop en het goedkoopst bij Coolblue.
Beide bleken correct. Een prima tablet, bij Coolblue prima geprijst en last but not least met een prima begeleiding van Coolblue voor het overzettten van gegevens.

Monique 06-02-2017 Via de website gekocht

Prima

Het is een prima product voor een prima prijs. Daarnaast is de site makkelijk in gebruik en de levering is erg snel. Alleen maar positieve dingen te melden dus.

Doom Hartensveld 06-02-2017 Via de website gekocht

Goede keus!

Deze winkel gekozen vanwege de laagste prijs voor dit product. (Alecto WS 4800).
Omgaande levering. Goede verpakking. Goede informatie over tijdstip van levering.

Angelique Eijgelsheim 06-02-2017 Via de website gekocht

Fantastisch!!!!!!!!!!

Nu al een aantal keren besteld en correcte snelle levering. Zelf een keuze bepalen welk type van een bepaald product is niet moeilijk op de site.

Ik zeg een aanrader!!!!!!!

Ineke 06-02-2017 Via de website gekocht

Levering is niet op tijd

De shop is niets mis mee maar wat erg vervelend is binnen 24 uur levering en dat klopt dus niet. Dit is de 2 keer dat dit gebeurt.

Beste mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Het is natuurlijk ontzettend teleurstellend wanneer u de volgende dag geen pakket in huis ontvangt. Een vertraging kan ontstaan door verschillende redenen maar dit kunnen wij eventueel wel laten onderzoeken met een pakketonderzoek. Het resultaat van het pakketonderzoek wordt uiteraard aan de klant teruggekoppeld. Wij willen graag voor u controleren of deze stappen zijn ondernomen en wat eruit is gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer en eventueel andere contactgegevens door te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan pakken wij het graag daar verder op en gaan wij voor jou aan de slag.

Leon 06-02-2017 Via de website gekocht

LEUK!!!!!

Spullen zijn goed, website is goed, betaling is makkelijk, producten komen op tijd....... Maar het is ook gewoon leuk om bij Cool Blue te bestellen en te ontvangen!!! Alleen de verzenddoos al: Allemaal kleine humor plaatjes! Op normale dozen staat soms niet opensnijden met icoontjes, maar bij Coolblue staat er ook op: Niet zagen, hakken met een bijl en zelfs openlassen! leuk toch!

Oscar 06-02-2017 Via de website gekocht

Cool perfect glimlach

Een prima site, je kan vinden wat je wil weten en ook de prijzen zijn goed! Dan de bestel procedure snel en makkelijk, je ziet wat je besteld en alle betaal mogelijkheden, ook als klant kan je blijven glimlachen!! De pakketdienst werkt als een verlengstuk, in mijn geval in ieder geval wel, keurig binnen 1 dag geleverd!!

Sebastiaan 06-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue is awesome.

Ik zocht een nieuwe router omdat de internetverbinding in mijn nieuwe huis zoveel sneller is, dat ik deze eer aan wilde doen. Coolblue viel me al op bij hun reclames. Het mooie aan de site is dat je alle informatie op 1 plek hebt. Alle specificaties en reviews die je nodig hebt om een keuze te maken. Het bestellen was een eitje en zoals beloofd had ik de volgende dag mijn pakket in huis. En ik hoefde niet de hele dag thuis te blijven want ze gaven me een leveringstijd tussen 17:00 en 19:00. En dit was ook correct. Niks dan lof voor Coolblue.

Wien 06-02-2017 Via de website gekocht

Superdesuper

Ik had deze machine voor mijn dochter gekocht! Snel en super bezorging! Vriendelijk en sluiten de wasdroogcombinatie voor je aan ! Wat een service waar vind je dat nog tegenwoordig! En ik een heel blij kind!

Yvonne M 06-02-2017 Via de website gekocht

Siemens WM16Y541NL iQ800 iSensoric gekocht via COOLBLUE

Snelle, gebruiksvriendelijke website met goede informatie. Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering! Van de medewerkers die het product hebben afgeleverd wordt je vrolijk: goede informatie gekregen over de werking van het apparaat, keurige installatie. Al met al uitermate klantvriendelijk! Een wasmachine koop je bij.... COOLBLUE!

Rianne 06-02-2017 Via de website gekocht

Mega tevreden

Duidelijke service, na verzenden had ik nog een aantal vragen. Deze via de chat gesteld met een snel en duidelijk antwoord. Super!

Reinhilde 06-02-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

S'avonds om 23.00 printer besteld,en om 09.00 smorgens stond hij al thuis , netjes verpakt en vriendelijk afgeleverd , en het belangrijkste is dat hij geen cent duurder kost dan in de winkel 😁zo heb ik niet eens moeten rondrijden om een printer te kopen ...

Mboe 06-02-2017 Via de website gekocht

Snel en goed zoals gewend

Zoals we gewend zijn van coolblue duidelijke site en snelle levering! Aanbod is erg groot maar zoek en filterfuncties zijn uitstekend.

Hanno 06-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Goede site met veel informatie over de producten. En fijn dat er ook 5 fysieke "winkels" zijn, zodat je daar altijd op terug kan vallen mocht er onverhoopt iets niet goed zijn.

Esther 06-02-2017 Via de website gekocht

Perfect!

Mijn wasmachine was kapot, op de site van Coolblue heb ik een nieuwe uitgezocht en mede dankzij de uitgebreide reviews een goede keuze kunnen maken. Bestellen is mogelijk tot laat in de avond en de volgende morgen is mijn nieuwe Samsungwasmachine geleverd en geinstalleerd door deskundige en vriendelijke medewerkers. Ik raad Coolblue bij iedereen aan!

Cool 06-02-2017 Via de website gekocht

Cool

Zoals altijd blijft Coolblue, cool.
Goede omschrijving product, altijd netjes verpakt en geleverd op de afgesproken levering.
Vandaar dat deze coole man, altijd bij coolblue zal blijven bestellen.

YV1993 05-02-2017 Via de website gekocht

Love Coolblue

Dankzij coolblue heb ik al vaak lastminute een oplossing gevonden. Door de snelle levering, heb je het product de volgende dag met zekerheid. Altijd kwalitatief ! Zeer tevreden klant!

marijt 05-02-2017 Via de website gekocht

niks leveren in 1 dag.

Mooie beloftes hoor: vandaag besteld, morgen geleverd. Jammer dat het niet klopt. Hele dag gewacht, niets ontvangen. Wel keurige mails dat het iets later wordt, maar uiteindelijk gewoon niets.

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat uw bestelling uiteindelijk helemaal niet is geleverd. Naar verwachting kunt u uiteraard de bestelling de volgende dag in huis verwachten. Mocht dit niet het geval zal, dan starten wij meteen een pakketonderzoek om de reden van vertraging te achterhalen.

We willen graag voor u controleren welke stappen er zijn genomen om de bestelling te leveren en waarom het uiteindelijk niet is geleverd. Bent u in staat een e-mail te versturen met het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken wij het daar direct op.

Coolblue.

Mb 05-02-2017 Via de website gekocht

Koptelefoon via coolblue

Koptelefoon besteld bij coolblue in de avond. De volgende ochtend in huis. Duidelijke site, heldere mails en heerlijk snelle levering!