Deze score is berekend op basis van 2204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sebas 13-02-2017 Via de website gekocht

Had dit veel eerder moeten kopen.

Top apparaat. Goede zuigkracht. Handig in gebruik. Zeker met stopcontact voor automatische inschakeling bij gebruik van gereedschap. Gebruikt met stofzak in combinatie met een sleuvenzaag voor in beton. Ging heel goed. Ook water mee opgezogen. TOP!!! Zeker voor dit geld.

T. Jansen 13-02-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke webwinkel, goed en snel geleverd

Overzichtelijke webwinkel, informatie is goed te vinden. Veel producten en ze zijn goed te vergelijken met elkasr. Ook snel geleverd.

Gewoon goed!

Yvonne 13-02-2017 Via de website gekocht

Action camera

Coolblue levert zoals toegezegd, wat snel is! Via track&trace kon ik de aflevering van mijn bestelling goed in de gaten houden. Deze was keurig op tijd en het bestelde product was prima in orde.

Sebastiaan 13-02-2017 Via de website gekocht

Zeer handige site en prettige service.

Groot aanbod en uitzonderlijk snelle levering. Bijna sneller om het te bestellen dan om het zelf in de winkel te gaan halen. Zou hier zeker graag vaker bestellen.

Sandra 13-02-2017 Via de website gekocht

Ruim aanbod, snelle levering

De webshop is overzichtelijk, heeft een heel ruim aanbod, het bestelproces is duidelijk en de levering is de volgende dag, TOP!

Elle 13-02-2017 Via de website gekocht

Top

Goede service en levering. Aansluiten lukte niet door lekkende kraan. Die wordt gerepareerd en dan sluiten we zelf aan. Geen probleem

Ronald Aarts 13-02-2017 Via de website gekocht

Plezierige manier van leveren

Gekozen vanwege de laagste prijs, maar prettige verrast door de manier waarop de levering plaats vond. Allereerst heel prettig dat je heel frequent steeds nauwkeuriger de levertijd doorgegeven krijgt. Personeel heel riendijk en behulpzaam. Geen 10, omdat door een slecht vastgezette slangenklem lekkage is ontstaan.

jo vd meer 13-02-2017 Via de website gekocht

koffie zet apparaat

Snelle levering, goedkoopste prijs en uitstekend apparaat.
Wij zullen zeker weer via cool blue bestellen in de toekomst

Paul 13-02-2017 Via de website gekocht

Rugzak

Heldere omschrijving en goede foto's - je weet wat je in huis gaat krijgen.
De rugzak zelf is degelijke kwaliteit en voldoende ruimte om, naast de laptop, voor één à twee dagen werk mee te nemen.

Stef 13-02-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Zoals altijd een vlotte en perfecte levering. Verder een overzichtelijke website. Op deze manier is het niet langer nodig om nog buiten te komen...

Judith Stoker 13-02-2017 Via de website gekocht

Supersnel een nieuwe telefoon!

Nadat mijn telefoon kapot was gegaan had ik binnen een dag een nieuwe in huis! Met een mooie inruilactie en dus een goede prijs.

Frank 13-02-2017 Via de website gekocht

Canon printer

Gemakkelijk te bestellen. Snelle bezorging. Duidelijke track en trace. Goed verpakt product. Tevreden klant.

Marcus1978 13-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede informatie voorziening

Vorige week 2 artikelen apart besteld bij coolblue. Werden beide de volgende dag geleverd en werd goed op de hoogte gehouden door coolblue en postnl.

T 13-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue service

De levering van de Braun stoomgenerator verliep helemaal goed, zondag besteld en maandag in huis! Een week later bleek het apparaat niet de gewenste resultaten te leveren en uiteindelijk op aandringen van vrouwlief retouraanvraag ingediend. De doos was het enige wat nog in de schuur lag zonder verpakkingsmateriaal (zucht) en bij navraag met Coolblue bleek dat geen probleem te zijn. Ik mocht het zo terug sturen met de post om toch zekerheid te hebben ivm kans op beschadiging toch langs geweest bij een winkel van Coolblue. Ik werd daar super snel en uiterst klantvriendelijk geholpen zoiets heb ik in tijden niet meegemaakt! Wat een super service!

Martine 13-02-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar en correct !

Al 2x gsm en toebehoren gekocht , vandaag besteld en morgen perfect geleverd ! Ook heeft zoon al problemen gehad met een toestel onder garantie en gratis hersteld !! Super service ook na verkoop ...

Beatrix Scheepbouwer 12-02-2017 Via de website gekocht

Alle zijn aangeboden en uitleg.

Geweldige website en betrouwbaar. Ik heb de juiste keus gemaakt van het type merk met alle vragen van de inhoud en hoe te eruit ziet, en hoe zijn de energieverbruik. Het model van dit type Liebherr spreek mij erg aan vandaar dat ik heel erg blij mee ben met het mooie model en de grootte. Ik zou het iedereen aanraden.

Samantha 12-02-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!

Ik heb een goede ervaring met coolblue. We hebben een mail ontvangen over de leveringstijd, daarna zijn we nog gebeld voor de definitieve tijd van aflevering. Twee aardige bezorgers die ook nog uitleg gaven over de wasmachine. Top service!

Vincent 12-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Snelle levering en goede informatievoorziening. Lang zitten dubben welke laptop ik zou kopen. Uiteindelijk keuze gemaakt voor Asus, prijs was de meeste sites gelijk, gekozen voor coolblue. Geen moment spijt van gehad, prima geregeld.

Bert nelissen 12-02-2017 Via de website gekocht

Gestolen goederen

We hadden een laptop retour gestuurd wegens een defect. Na 2 dagen een reactie van coolblue dat er een lege doos was aangekomen.
Advies gekregen om politie aangifte te doen, zodat zij dat ook konden doen. Laptop is op een postkantoor uit de doos gestolen en lege doos opgestuurd.
Dag erna na politie aangifte een email dat we voor het bedrag dat de laptop koste een andere konden uitzoeken.
Waar vind je nu nog zo een service. Chapeau voor deze klasse service groetjes bert en miranda

Mickey 12-02-2017 Via de website gekocht

CoolBlue geweldige service

CoolBlue heeft naast het brede assortiment een super service. Het hele aankoopproces van oriëntatie t/m afleveren is gestructureerd en overzichtelijk. Zelfs het aflevertijdstip wat per mail verstuurd wordt, is nauwkeurig. Gewoon een geweldige service van A tot Z

Nextbase dasham 12-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Via Coolblue een dashcam gekocht. Na een grote studie ervan gemaakt te hebben ben ik uit gekomen op 1 van het merk Nextbase. Na een speurtocht op het Internet kwam ik er achter dat deze te verkrijgen waren bij Coolblue voor een scherpe prijs. Afgelopen week ben ik naar een vestiging geweest van Coolblue om te kijken of deze daar ook voorradig was. (op de site stond dat deze niet voorradig was...maar ik ben eigenwijs en bent toch gaan kijken) Bij de vestiging heb ik van de verkoper nog een voorlichting gekregen over de dashcam en waar op te letten bij aanschaf. Eenmaal thuis aangekomen, mijn keuze besteld en de dag erna al in huis. 100 punten voor Coolblue 👍

Carla Meeuwsen 12-02-2017 Via de website gekocht

AEG warmtepompdroger

Ouderwetse klantvriendelijkheid en een hele nette bezorging met hele aardige nette jonge mannen. Was onder de indruk van de netheid en beleefdheid. Kom je zelden nog maar tegen.

Gerrit vos 12-02-2017 Via de website gekocht

Xtorm powerbank 6000

Duidelijke webshop ,snelle levering , mogelijkheid om bij een afhaalpunt op te halen .keuze van welk type je zoekt op de website erg eenvoudig vooraf in te stellen

Sandra 12-02-2017 Via de website gekocht

Sandra

Zeer vriendelijk geholpen door zowel de klantenservice als door de bezorgers. Zeker voor herhaling vatbaar

Ronald 12-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine Samsung - Goede start...

Wasmachine van Samsung (Ecobubble) gekocht via de website. Makkelijk bestellen en duidelijke website. Communicatie zoals orderbevestiging en tijd van aflevering keurig in orde - duidelijk en doeltreffend. Dor middel van SMS op de hoogte worden gehouden wanneer bezorgers/installateurs kwamen.

Installatie van de wasmachine.
Alles aangesloten en wasmachine op zijn plaats gezet door 2 Coolblue medewerkers, een en ander ontvangen door mijn vriendin.
Iedereen weer vertrokken en in de middag zelf weer thuis gekomen: Bijkeuken blank. Watertoevoerslang niet goed/los aangesloten met waterkraan vol open.
Bij nader inzien stond de wasmachine ook scheef: Niet afgesteld met stelpoten, deze stonden allen geheel ingedraaid. Zelf alles hersteld, inclusief een uur dweilen. Geen schade aan apparatuur of machines gelukkig.

Contact gehad met Coolblue en namen dit hoog op. Binnen 1 uur terug gebeld en een passende financiele vergoeding + excuus gekregen voor de betreffende situatie. Keurig opgelost door Coolblue.
Bekwame service medewerkster!

Wasmachine werkt naar behoren.

Frans 12-02-2017 Via de website gekocht

Dustbuster Black + Decker

Zoals altijd de volgende dag binnen. Heb je een probleem, lossen ze het in de winkel perfect op. Top

Sophieva 12-02-2017 Via de website gekocht

Lenovo gekocht!

De laptop is super fijn, alles werkte meteen, en de levering was waanzinnig snel en goed! Zondag avond besteld en maandag konden we het allemaal (laptop, muis en tas) al ophalen.
Cool coolblue!

Driessen 12-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht via coolblue

De wasmachine werd op de gewenste dag gekeverd en ik werd goed op de hoogte gehouden van het tijdstip waarop de levering precies zou plaatsvinden. Vriendelijk vakkundig personeel die snel de oude machine meenamen en de nieuwe installeerden. Nog even een wasprogramma gedraaid om te zien of alles goed ging, tips gegeven en de lijst van aflevering vlot doorgenomen. Top service voor de gunstigste prijs!

Adriaan 12-02-2017 Via de website gekocht

Adriaan

Goede prijs, gratis bezorging en groot en ruim aanbod. De website is overzichtelijk en geeft goede informatie over het gezochte item.

Hans 12-02-2017 In de winkel gekocht

alles voor een lach !

Wat een klantvriendelijkheid en geduld. Personeel dat het echt weet. Leuk geholpen.
Samen rustig allerlei voors en tegen doorgenomen. Uiteindelijk stonden we met een zeer tevreden gevoel buiten. Op weg naar huis en genieten van ons product. Ik beveel deze winkel zeker aan.

Jan 12-02-2017 Via de website gekocht

Het kan moeilijk beter.

Op dinsdag 7 februari had mijjn HP inkjet printer de geest gegeven na 7 jaar trouwe dienst. De volgende dag heb ik een grondig onderzoek gedaan op de Coolblue site welke printer voor mij het best zou passen.

Met de mogelijkheid tot vergelijkingen, de bijkomende informatie en suggesties die de Coolblue site aanbiedt had ik zo mijn nieuwe printer gekozen: de HP Laserjet MFP 277dw, ook de keuze van Coolblue.

Ik bestelde het toestel om 14h30 op donderdag 9 Februari en mits een toeslag van € 10 werd het toestel geleverd dezelfde dag nog om 21h00. Ik kon de levering trouwens perfect opvolgen op het internet.

De installatie van de printer verliep snel en vlekkeloos. Afdrukken vanaf onze pc, mac, ipad, iphone en android smartphone loopt nu als een trein. De kwaliteit, mogelijkheden en snelheid van afdrukken en scannen is zoals beloofd in de specificaties: gewoon uitstekend.

Eugèe Heeremans 12-02-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk en Correct. Snel en Betaalbaar

Al een paar keer geshopt bij Cool Blue. Deze keer een nieuwe TV gekocht via de website. Gemakkelijk te vinden wat ik zocht. Voorafgaan aan de bestelling nog gecheckt of hij ergens anders goedkoper was. Dat was niet het geval. Na de bestelling meteen een bevestiging per mail gehad en een leuke gimmick over hoe iedereen omgaat met het wachten op c.q. openen van zijn/haar bestelling.

Op de dag van aflevering kon ik de TV via internet precies volgen. Was meteen ook duidelijk hoe laat ze ongeveer zouden komen. Dus niet nodig de hele dag thuis te blijven.

Ik heb zelf enige tijd als accounbeheerder gewerkt en weet hoe belangrijk een goed contact met de klant is. Cool Blue doet dat op een leuke en ontspannen manier. Daarnaast leveren ze gewoon een top product tegen een scherp concurrerende prijs.
Ik kijk nu al uit naar mijn volgende bestelling!

PP 12-02-2017 Via de website gekocht

Miele Stofzuiger

Snelle en adequate reactie via de mail. Prima levering en fantastisch apparaat! Heldere beschrijving via de webshop.

Princess1972 12-02-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering

Bestellen en de volgende dag al je product thuis afgeleverd krijgen, I'm loving it!
Coolblue heeft goede productomschrijvingen en productfilmpjes op hun website staan.
Het enige dat ik over mijn laatste bestelling kan opmerken is dat de bubbelverpakking lek was en de iPaddoos dus door de grotere Coolblue doos heen en weer stuiterde. Gelukkig zat de iPad in een goede doos van Apple en werkt hij naar behoren. Daarom 2 punten minder, anders had ik een 9 gegeven.
Ik vind Coolblue een fijne en prettige webshop.

Ilse 12-02-2017 Via de website gekocht

Lekker veel geheugen en prettig in gebruik! Een aanrader!

Ik heb de shop gekozen op aanraden van een kennis. Ik ben zeer tevreden. De keuze is reuze en een snelle levering. Een aanrader!

Hans 12-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Wederom voor Coolblue gekozen voor een internetbestelling, vanwege het ruime assortiment, de gunstige prijs en de korte levertijd. Bestelde product is zoals beloofd netjes de volgende dag afgeleverd op mijn postnl-locatie. Uitstekende service en zeer tevreden.

Kurt 12-02-2017 Via de website gekocht

Goede en toffe web winkel waar je veel vind

In deze winkel vind je nu bijna alles en dit per categorie wat ik persoonlijk zeer simpel vind
ook vind ik de levertijd een groot plus punt
kortom een grote web winkel waar je simpel kunt shoppen !

Willem 12-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaffen is makkelijk

Aanschaffen bij Coolblue of een van haar shops is makkelijk. Ook helpt echt mee dat er fysieke winkels zijn waar je uitleg en advies kan krijgen over een aan te schaffen object.
Als je dan toch nog problemen hebt met het installeren van het pas aangeschafte object kun je nog advies krijgen b.v. via email. Wel krijg je dan contact met verschillende medewerkers.

Ilse 12-02-2017 Via de website gekocht

Prima communicatie, vriendelijk personeel

Bestellen ging eenvoudig, meteen vanaf t begin werden we op de hoogte gehouden wanneer de bezorgers zouden komen. De avond tevoren een tijdvak van 3 uur, 's ochtends een tijdvak van 1 uur. De bezorgers/monteurs waren erg vriendelijk en beleefd. Ook hier was de communicatie weer top, ze hebben precies uitgelegd wat ze deden en waarom. Heb dit als zeer prettig ervaren.

Age Altena 12-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop en levering mobiele telefoon

Ik heb al eerder gekocht bij Coolblue. Steeds kon ik op hun site simpel de door mij gewenste informatie vinden. De bestelling en het beloofde tijdstip van aflevering werden keurig uitgevoerd. Een door mij telefonische gestelde vraag over de levering werd keurig door een medewerker beantwoord en ongevraagd met een emailbericht bevestigd. Ook de door mij ontvangen emailberichten over de aan Coolblue verstrekte bestelling, het moment van verzenden en later van aflevering zijn voor een klant zijn gemoedsrust uiterste belangrijk. Prima gedaan Coolblue, ga vooral zo door.

Vera 12-02-2017 Via de website gekocht

Prima klantenservice, veel keuze qua bezorging,helemaal goed

Ik koop niet vaak in een webshop, maar deze printer was bij veel winkels niet voorradig. Cooblue was goed bereikbaar voor mijn vragen en loste een probleempje met het betalen feilloos op. Het pakket was prima verpakt en werkt goed. Er zijn veel mogelijkheden om te betalen en om het pakket te laten bezorgen. Ook dat is heel fijn! Dankjewel.

Evie 12-02-2017 Via de website gekocht

Kan niet beter

Wat wil je als klant nog meer! Een duidelijk, overzichtelijke site met tal van filtermogelijkheden, waarbij je ook nog eens makkelijk producten met elkaar kunt vergelijken. Klantenservice die goed op de hoogte is van productinformatie en die je ook extra relevante info geeft waar je niet eens aan gedacht had. Goed opgeleid om ook mee te denken met de klant. Als je een product besteld is het binnen 24 uur al gewoon bij je thuis. Ik heb ook al eens meegemaakt dat ik niet blij was met een product, binnen korte tijd heb je je geld terug zonder problemen! Kortom alles wat je als klant zou willen en hoopt. Ik heb al veel producten besteld en er zijn altijd sites die het product nog net iets goedkoper aanbieden, toch kies ik het liefste dan voor coolbleu.. Als je regelmatig besteld, word je ook nog eens verwent met superleuke cadeaubonnen.

Jacqueline 12-02-2017 Via de website gekocht

Cool blue

Werkelijk waar wat moeten we zonder Cool blue! Ik heb bij deze winkel besteld omdat ik hun mijn geld gun. Waarom gun ik hun dat? Omdat ze super goede service hebben. Tot 23:59 besteld volgende dag bezorgd, echt super service. En dan kan je ook nog als je om 23:30 je bestelling aan het plaatsen bent, chatten met een medewerker als er iets onduidelijk is! Hoe geweldig is dat. Waarom dan geen 10? Er zat geen pakbon bij de bestelling wat ik persoonlijk niet prettig vind.

Jeroen 12-02-2017 Via de website gekocht

Snel m'n spullen gekregen en super kwaliteit!

Drie producten gekocht die ik snel nodig had. Goed productspecificaties zodat ik het juiste kon kiezen. S avonds besteld, volgende ochtend geleverd. Keurig verpakt.

Ichelle 12-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine aangeschaft

We kregen netjes een SMS dat de monteurs onderweg waren. Een kwartier voor aankomst kregen we een telefoontje van de monteurs dat ze er met een kwartier waren. Netjes geregeld dus. Omdat er iets mis was gegaan in het systeem en we een dag later de wasmachine binnen kregen, kregen we er netjes een pakketje wasmiddel bij. Kortom, dik tevreden over coolblue! De oude wasmachine werd ook netjes meegenomen.

Robbie 12-02-2017 Via de website gekocht

Service met een Hoofdletter

De te kiezen producten prima weergegeven met indien nodig online hulp voor het kiezen ,bezorging zoals bij cool blue nog niet meegemaakt meerde bevestigingen incl sms vlak voor de levering ideaal (Y) .
3 man sterk op afgesproken tijdstip netjes oude zooi verwijderd en nieuwe apparaten geinstaleerd zonder rommel in huis helemaal top (was wel confetti vergeten te strooien ) .
Dus tot nu toe geen klachten .

Jan Nijland 12-02-2017 Via de website gekocht

aankop speakers pc

Goed prijs -kwaliteitsverhouding. uitstekende service. Eindelijk een bedrijf dat zijn afspraken nakomt, inderdaad morgen leveren is morgen leveren!

charmey 12-02-2017 Via de website gekocht

Levering

Doet wat men beloofd, snelle correcte levering.
Tegen een goede prijs.
Ik wil deze shop zeker aanraden.

Diane 12-02-2017 Via de website gekocht

wasmachine gekocht

Prima levering, snel en netjes, wasmachine op zolder geplaatst en aangesloten. Prima wasmachine voor een prima prijs!

FvdP 12-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

De webshop is overzichtelijk en de omschrijvingen van het product zijn uitgebreid. Ik ben erg tevreden over de bestelling. Ik heb nog niet een retour bestelling gedaan. Dus hier kan ik geen oordeel over geven.