Deze score is berekend op basis van 3458 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gert 01-05-2018 Via de website gekocht

Na 5 weken nog steeds geen correcte levering.

Aangezien ik al goede ervaringen had met Coolblue bestelde ik nu ook mijn nieuwe laptop, dock, scherm, toetsenbord/muis via de web, maar spijtig genoeg heb ik nog steeds geen werkend systeem na 5 weken en heel wat geloop.
De initiële support verliep zeer goed en de support mensen waren zeer behulpzaam; de eerste reactie van Coolblue was: "Dat is helemaal onze fout. We hebben een verkeerde dock aangeraden. Kan je me vertellen wat je precies zoekt in een dock? Dan ga ik meteen op zoek naar docks die wel degelijk op je laptop passen."
Coolblue stelde een paar docking stations voor waaruit ik kon kiezen, alles verliep vlot en op een zeer vriendelijke wijze.
Toen ik terug van een trip kwam was alles netjes geleverd, maar bleek het nog steeds niet te werken (monitor en dock konden niet geconnecteerd worden en mijn Carbon X1 is qwerty en het meegeleverd externe toetsenbord was Azerty.

Toen ik dit liet weten aan Coolblue was het briljante antwoord van een zekere J..: "dit staat duidelijk bij de productspecificaties van de beide toestellen"...

Dit was de druppel ... dus ga ik vanaf nu mijn toestellen ergens anders bestellen.

Cok 30-04-2018 Via de website gekocht

Super!!!!

superrrr
besteld volgende dag in huis prima service uitstekend heel erg tevreden en voortaan voor ons coolblue Toppp

Lizzy Bethlehem-Weintré 30-04-2018 Via de website gekocht

Coolblue is een betrouwbaar en prachtig online bedrijf

Ik kies al geruime tijd voor Coolblue, omdat hun service geweldig is. Vriendelijk, zeer klantgericht en blij. Omruilen van artikelen of het geld retour. Allemaal geen probleem. De keuze ruim en divers. Goede kwaliteitsproducten.

Gerrie 30-04-2018 Via de website gekocht

Mooi bedrijf!

Kwalitatief goede producten te koop met een goede prijs/kwaliteitverhouding t.o.v. andere aanbieders. Leuke, grappige teksten op de pakketjes.

Dominique 30-04-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

De website van Coolblue geeft een gedetailleerd overzicht van de production. Pro en minpunten zijn tijdelijk vermeld. Ik ben een tevreden klant

Steven 30-04-2018 Via de website gekocht

Fantastische en snelle service

Ik geef een negen omdat een 10 perfect is en het dan alleen maar bergaf kan gaan :-)
Zeer tevreden over Coolblue!
De website is zeer overzichtelijker de levering is zeer snel.
Ook het contact met de klantenservice, zowel via mail als telefonisch, is tot nu altijd heel aangenaam en nuttig geweest.
Een echte aanrader dus!!

digilin 30-04-2018 Via de website gekocht

Een echt winkel 'aan huis'

Tevreden met Coolblue. Lossen problemen netjes en zonder morren op. Fijne tone of voice, leuke humor. Onpersoonlijk webwinkelen wordt weer wat persoonlijker. Ik hou er van. :)

Pluspunten

• breed aanbod
  • prijs - kwaliteit is ok
  • uitgebreide productinfo

Minpunten

• pakketcombi valt tegen

Leo Walst 30-04-2018 Via de website gekocht

prima

Prima shop,klantvriendelijk en service.Dit na eerdere aankoop bij Coolblue.Deze aankoop is een tweedekansje ,maar product is nieuw.Ben er blij mee.

Egbert Knol 30-04-2018 Via de website gekocht

Coolblue doet echt wat ze beloven!!

Zowel in de winkel (Utrecht) als via de website is het echt een plezier om artikelen aan te schaffen.
Zowel de levering, service en "aftersales" zijn top. Je wordt vriendelijk, maar vooral ook zeer adequaat geholpen bij vragen en/of problemen.

Jan van Heumen, Oss 30-04-2018 Via de website gekocht

Prima prijs/kwaliteit, productinformatie en snelle levering.

Coolblue heeft een website met een behoorlijk gevarieerd aanbod en goede, duidelijke productinformatie. De bestelling van een nieuwe extra router was een fluitje van een cent en ook de betaling was super makkelijk. In luttele seconden krijg je per e-mail een bevestiging en kun je de bestelling via Track & Trace volgen. De volgende dag had ik mijn FRITZ!Box 4040 router al in huis en kon ik direct aan de slag. Kortom een super service!

Marjan K. 29-04-2018 Via de website gekocht

Fantastisch!

Het aanbod is groot, de service is helemaal top. Wat er wordt gezegd wordt ook waar gemaakt. De tijden worden doorgegeven per mail en op de dag zelf nog een sms en een telefoontje. De bezorgtijd werd exact gehaald. Vriendelijke bezorgers!

Albert de Vries 29-04-2018 Via de website gekocht

Op en top geregeld.

Nadat je een product hebt gekozen via de website, waar je op ieder belangrijk punt kunt selecteren, wordt je na betaling (ook meerdere mogelijkheden), van iedere vervolgstap op de hoogte gehouden. Ronduit geweldig.

Binnen 24h bezorgd op ieder gewenst adres (ook leuk als je iemand wilt verrassen). Van het bezorgmoment (tijdspan van 1 uur) wordt je continu op de hoogte gehouden, tot op een kwartier voor aankomst.

Bezorgd door een paar heren die met een goed humeur het geheel netjes afhandelen. Gewoon op en top geregeld dus. Ronduit een zeer positieve ervaring.

Jabbelo 29-04-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling en levering.

Snelle levering, gemakkelijk om te ruilen bij verkeerde aankoop, zonder al teveel rompslomp.
Correcte prijzen.

Helena 29-04-2018 Via de website gekocht

super geweldige service

Als ik een product wil kopen, ga ik naar Coolblue ookal zou dit product bij een andere site tientjes goedkoper zijn. Hun service is geweldig.
Snelle service en hele goede ondersteuning.
Als een product problemen heeft, helpen zij je ermee. Ze hadden ook kunnen zeggen, ga maar naar de HP of welk merk ook.

Roy 29-04-2018 Via de website gekocht

Super Service

Mijn wasmachine kapot en dacht aan de laatste aankoop waarbij ik niets tevreden was. Ik kwam door deze omstandigheden bij Cool blue terecht. Super service kreeg ik. Alles geregeld tot om de puntjes. Geweldig. Mediamarkt is niets vergeleken met wat ik aan service kreeg.

miranda koning 29-04-2018 Via de website gekocht

fijn dat alles zo soepel en volgens afspraak kan verlopen

Ik vind het heel fijn dat afspraken nagekomen worden en dat de oude spullen mee terug gaan en het nieuwe wordt aangesloten, Vriendelijk personeel

Marianne 29-04-2018 Via de website gekocht

Alles was in orde moet alleen nog nieuwe inkt bestellen👍Ik ben tevreden met mijn aankoop😁en ook de telefonische dienst was heel goed!

Elly Batenburg 29-04-2018 Via de website gekocht

Heel blij met coolblue.

Geweldige goed service en aardige verkopers.

Grote zaak met veel mogelijk heden.
Doordat zij veel personeel hebben in de winkels wordt je snel en adequaat geholpen;
Heel blij met Coolblue.
Coolblue is zeer colant.

Bea 29-04-2018 Via de website gekocht

prima service ben 100% tevreden

Dit bedrijf is Top al verschillende keren besteld levert vlug met vragen kan je altijd terecht nemen altijd telefoon op keurig aan de telefoon als er problemen zijn worden die opgelost.

MAB smits 29-04-2018 Via de website gekocht

Enthousiaste service

Goed assortiment, goede website, zeer vriendelijk en servicegericht personeel, handige winkels waar je het spul ook kunt bekijken.

Coolwinkelier 29-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Het bestelde product werd snel geleverd, precies zoals aangegeven. Goed en degelijk verpakt ook. Helblauwe zeer herkenbare kleur.

noeftie 29-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering.

Je krijgt een bericht waarin het tijdvak staat van leveren. Dit was een tijdvak van slechts een uur.Super, dat kost je tenminste geen halve dag verlof. Stipt om tijd en alles netjes geplaatst en oude wasmachine ook meegenomen.

HELEN 29-04-2018 Via de website gekocht

Altijd tevreden bij coolblue

Ik ben altijd zeer tevreden over coolblue, ook i.v.m. service. Omdat mijn zus een slechte ervaring had, heb ik haar naar coolblue gestuurd, waar zij zo tevreden was, over de service, en welke
pc voor haar het beste was, dat ook zij nergens anders meer wilt kopen.
Helen

Scholten 29-04-2018 Via de website gekocht

Het is weer een feestje

Wat gaat het toch makkelijk , laat bestellen , afrekenenen met iDeal zonder opnieuw de pinpas te moeten zoeken , inloggen en de volgende dag bestelling ophalen bij een service punt. Aansluiten en het werkt prima

A.G. De Jonge 28-04-2018 Via de website gekocht

Wat een vriendelijke bezorgers!

Wasmachine gekocht, erg makkelijk te bestellen, we zijn goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd! En de levering ook top zeer vriendelijke bezorgers, de machine aangesloten en de oude meegenomen inclusief verpakkingsmateriaal. Ze vroegen zelfs nog om een doekje om de vloer schoon te maken voor dat de nieuwe wasmachine geplaatst werd.
Echt geweldig Cool Blue!!

E. Lootsma 28-04-2018 Via de website gekocht

waardloze service

printerprobleem, terug gestuurd. krijg je een nieuwe want de printer kon niet gerepareerd worden. opnieuw problemen, je hebt geen vertrouwen meer in die printer, je wilt je geld terug of een ander printer. dan kan niet je moet opnieuw standaard procedure volgen. dit is alles behalve klant vriendelijk.

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het schrijven van jouw review. Wij van Coolblue betreuren het dat je problemen hebt met de door jou aangekochte printer. Tevens vinden wij het jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing en daarom zouden wij graag met je in contact treden.

Zou je ons middels een bericht aan geenglimlach@coolblue.nl kunnen voorzien van jouw order- en/of retournummer en van een korte toelichting van jouw klacht. Wij beloven dat we dan spoedig bij je terugkomen met een inhoudelijke reactie.

Onze excuses voor de ongemakken.

Met vriendelijke groet, Guillaume

Beste meneer/mevrouw Lootsma,

Allereerst wil ik je hartelijk bedanken voor het schrijven van je review. Wij van Coolblue betreuren het dat je problemen hebt met je printer. Tevens vinden wij het jammer om te vernemen dat je niet geheel tevreden bent met de door ons aangeboden oplossingen.

Omdat wij graag met je in contact treden zou ik je willen vragen om een e-mail te sturen aan geenglimlach@coolblue.nl met daarin je order- en/of retournummer en een korte toelichting. Wij beloven dat we dan spoedig bij je terugkomen met een inhoudelijke reactie.

uitstekend 28-04-2018 Via de website gekocht

TOP service

TOP service, vanaf de website, het product vergelijken, alle beschikbare informatie. Dan het bestelproces, snel alles geregeld. De levering , alle informatie wanneer, hoe laat, sms en bellen. Afleveren, plaatsen en testen, daarna inspectie. Klaar ... niets op aan te merken.

Rob 28-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Een droger bij Coolblue gekocht. Prima prijzen daar trouwens. De afvoerslang kon niet worden geinstalleerd wegens het ontbreken van een y-stuk op de afvoerbuis. Een belletje en de volgende dag kwamen ze er een brengen en installeren! Voor mij een 10 met een griffel!

Rietveld 28-04-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Betrouwbare en snelle service, met name het meenemen van de verpakking en het oude apparaat bij witgoed.
Ruimhartig retourbeleid, waardoor geen angst voor eventuele miskoop. Redelijke toelichting op de website.

SEK 28-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige 24 uurs bestel mogelijkheid

CoolBlue is een Betrouwbare website plus snelle gratis levering. Voor 24:00 uur besteld morgen gratis in huis. Dit ben ik bij andere websites nog niet tegen gekomen.

Bvstraaaten 28-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Gekozen voor deze winkel dat de Bloeddrukmeter die ik gekocht heb 30 euro goedkoper was dan elders. een Omron 6 confort dus dat is toch verdienen

Annerie 28-04-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Service van niks!

Na dat ik een half jaar heb getwijfeld om een macbook te kopen en daarnaast te twijfelen waar ik dit zou gaan kopen, de keuze gemaakt om de macbook te kopen bij Coolblue, service met een glimlach.....
Op donderdag 26/4 de Macbook opgehaald in de winkel in Groningen, twee uur reistijd. Kom ik thuis en wil ik graag de software update uitvoeren. De Macbook loopt direct helemaal vast en is niks meer mee te beginnen. Vervolgens krijg ik de optie om de Macbook retour te sturen en wanneer zij deze hebben ontvangen zouden ze een nieuwe toesturen. Ik heb ondertussen al lang en breed €1600 betaald, maar dat lijkt hun allemaal niet uit te maken. Uiteindelijk afgesproken dat ik de laptop wederom om ga ruilen in Groningen as maandag, met de vraag of ik dan wel een tegemoetkoming kan krijgen aangezien ik twee keer meer dan twee uur moet rijden en ondertussen al lang en breed alles heb betaald. De collega kon mij op donderdag avond geen uitsluitsel over geven, maar hij zal zeker zorgen dat ik op vrijdag 27/4 een reactie op zal verwachten. Helaas, geen reactie en krijg ik pas vandaag 28/4 een reactie met totaal geen antwoord op mijn vraag, alleen maar dat ik hem retour kon aanbieden bij PostNL, terwijl ik al wat anders had afgesproken.... Vervolgens weer moeten bellen en krijg ik dus de reactie dat ze geen tegmoetkoming willen geven. Ze willen liever mijn laptop terug en hem aanbieden als tweede kans om vervolgens korting daarop te geven.
Kortom, ik ben helemaal klaar met Coolblue, totaal geen service en zal er nooit meer wat bestellen!

Beste Annemerie,

Hartelijk dank voor het schrijven van jouw review. Wij van Coolblue betreuren het om te vernemen dat de door jou gekochte MacBook direct met een defect kampte, zeker als je een flinke reis hebt moeten maken om de laptop bij ons aan te schaffen. Wij begrijpen dan ook goed dat je baalt van het feit dat je het artikel vervolgens retour moet aanbieden, voordat wij jou van een oplossing kunnen voorzien.

Diny 28-04-2018 Via de website gekocht

Strijkwijzer

Overzichtelijk, daardoor goede keus kunnen maken. Opgehaald in de winkel, zodat ik zelfde dag weer kon strijken. In de winkel extra uitleg en advies.

Lionel 28-04-2018 Via de website gekocht

Top!

Barbecue gekocht. Vergeleken met andere websites altijd de beste prijd. Na minder dan 24u werd de barbecue geleverd door zeer vriendelijke leveranciers die ook de nodige info gaven.

Dick 28-04-2018 Via de website gekocht

altijd goed geholpen en goeie service

ik heb al vele dingen gekocht bij coolblue en nooit geen problemen gehad.ik had een keer een vaatwasser besteld en de andere dag was hij binnen en geplaatst. die dag zagen wij een klein deukje en dat gemeld bij coolblue.ze vroegen of wij wat korting wilden hebben of een nieuwe vaatwasser . wij kozen voor een nieuwe en de andere dag werd hij omgeruild .nog nooit zo'N goeie service gekregen

H. Jansen 28-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Zeer klantvriendelijke service. Oog voor details en uiteraard goede producten die snel bij je bezorgd worden.

enquist 28-04-2018 Via de website gekocht

Matige service an al helemaal geen after sales

Product besteld en was niet op de afgesproken tijd geleverd en de verpakking stonk ontzettend naar rook. Zo erg dat ik buiten het apparaat heb staan uit pakken. Oke dat is een gegeven. Maar wanneer de tevredenheidenquete komt en je dit expliciet aangeeft blijft het stil bij Coolblue. Dus concludeer ik kennelijk niet zo belangrijk. Dus highservice nou niet zo high en dan kun je beter iets minder betalen bij de concurrent.

Beste Enquist,

Hartelijk dank voor het schrijven van jouw review. Wij van Coolblue betreuren het dat de levering van jouw bestelling niet verlopen is zoals je van ons had mogen verwachten en daarom willen wij jou onze oprechte excuses aanbieden.

Omdat we graag in samenspraak met jou komen tot een passende oplossing zou ik je willen vragen of jij ons middels een e-mail aan geenglimlach@coolblue.nl zou kunnen voorzien van jouw ordernummer. Wij beloven dat we dan spoedig bij je terugkomen met een inhoudelijke reactie.

Anneke 28-04-2018 Via de website gekocht

Schandalige verkooppraatjes

De eerste en laatste bestelling!! Mooie verkooppraatjes en dan, ondanks de afspraak, niet leveren de volgende dag. Navraag leert dat de bestelde wasmachine op een trekschakelaar moet worden aangesloten en dat duurt minimaal 3 werkdagen en dan ook nog eens door Postnl. Die mooie reclamepraatjes blijken dus volstrekt niet te kloppen. Gelukkig heb ik de gespreksopname nog van de verkoper klantenservice. De aangeboden cadeaubon van tien Euro, ter compensatie voor het ongemak, mogen ze houden.

Beste Anneke,

Allereerst wil ik je hartelijk danken voor het schrijven van jouw review. Wij van Coolblue betreuren het dat er onduidelijkheid is ontstaan over de levering van de door jou bestelde wasmachine en de aansluiting op de trekschakelaar.

Omdat wij graag met jou in contact zouden willen treden zou ik je vriendelijk willen vragen om ons een mail te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl met daarin jouw ordernummer. Wij beloven dat we dan spoedig bij je terugkomen met een inhoudelijke reactie.

Onze excuses voor de ontstane ongemakken.

De deugd 28-04-2018 Via de website gekocht

Prima service. Zeer attente bezorgers.

Prima shop. Volgende bestelling weer bij Coolbleu. Telefoontje vooraf. Zeer attente bezorgers, gaan zorgvuldig met de spullen om.
Kan ik iedereen aanraden.

Eburghout 28-04-2018 Via de website gekocht

goed en betrouwbaar

de website is duidelijk, producten zijn goed en de prijs is goed. vandaag besteld en norgen in huis, erg betrouwbaar, geen problemen met betalingen en je krijgt een mail met bevestiging, daarna van de bezorgen krijg je een mail met track en trace, ja kan zelf de dag en tijd van bezorging aan passen. ook krijg je een mail om hun te beoordelen of alles wel goed gegaan is. een echte aanbeveling

Ton Koenders 28-04-2018 Via de website gekocht

Heel goede service

Ik had op mijn ipad een kunststof screenprotector. Deze zat vol met krassen en vuil dat ik er niet meer afkreeg. Besloten een panzerglass screenprotector te nemen. Ik las in de reviews dat het wel eens mis kan gaan en dat iemand enthousiast was over de wijze waarop dat gedaan was in de shop. Ik heb dat ook laten doen. Ipad weer zo goed als nieuw. Meteen maar op mijn telefoon ook laten doen. Deze is ook weer zo goed als nieuw. Service dus magnifiek.

D. Krommenhoek 28-04-2018 Via de website gekocht

Coolblue zo Cool

Beter kan haast niet vanaf het begin tot aflevering wordt je op de hoogt gehouden, Perfect. Zeer vriendelijk eigen bezorgdiensten behulpzaam en attent .

Petra 28-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Ooit de ervaring gehad op een dubieuze site gekocht te hebben en na wat wantrouwen de ene na de andere slechte recensie over de verkoper te lezen, en maar hopen dat het door jou bestelde en betaalde product ooit geleverd wordt...? Voor eens en altijd genezen en alleen nog maar online kopen bij betrouwbare bedrijven als bijvoorbeeld Coolblue... hun gegevens kloppen, ze zijn benaderbaar, leveren super snel en welliswaar nooit klachten gehad maar ik vertrouw er op dat hun service in dat geval ook in orde zal zijn.

Marcella 27-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en uitstekende service tot over de drempel!

Geen opmerkingen. Alles naar verwachting. Een betere service kan ik mij niet wensen. Snel, netjes, klantvriendelijk. Alles was top.

Karin 27-04-2018 Via de website gekocht

Goede klantenservice en levering.

Je word vriendelijk en snel geholpen via de klantenservice.
Snelle levering zonder poespas. En duidelijke uitleg.

bruno larmuseau 27-04-2018 Via de website gekocht

prettig bewust winkelen

de ervaringen van gebruikers zijn een pluspunt natuurlijk niet als axioma de negatieve waardering of positieve waardering voor heilig nemen. Voor de één is iets heel belangrijk voor de andere is dat dan weer irrelevant. Maar de mix geeft je een zeer goed beeld van wat je kan verwachten.

Hans451 27-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Een apparaat had een fabrieksdefect. Teruggestuurd (gratis) op maandagmiddag en direct een nieuw apparaat ontvangen op woensdagochtend. En dat slechts door het invullen van een eenvoudig retourformulier. Beter kan niet. CoolBlue maakt echt waar wat ze beloven. Zo hoort een webwinkel te zijn.

A.Kreffer Reedijk. 27-04-2018 Via de website gekocht

Bezorging wasautomaat.

Eerste levering bovenblad los ,is netjes opgelost en omgeruild met korting voor ongemak.Pluim voor de bezorgers keurig netjes.

Jonathan 27-04-2018 Via de website gekocht

Net als de reclame!

Enorm tevreden over de service bij coolblue. Alles is net zoals de reclame op tv verlopen. Op voorhand gebeld, halfuurtje voor aankomst een smsje gekregen. Enorm vriendelijke mensen! Bij de eerste levering bleek er een kleine schade te zijn. Dit is binnen de 2uur rechtgezet en onmiddelijk een nieuwe afspraak voor nieuw toestel. Top service! Doe zo verder! Voor nieuwe toestellen in de toekomst, zoek ik niet meer maar bestel ik onmiddellijk via jullie!

ap 27-04-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Nou, spullen op tijd geleverd. Verpakkingsmateriaal afgevoerd. Hele nette bezorgers die overigens aan het eind van een erg warme dag geen biertje voor onderweg wilden.