Deze score is berekend op basis van 3440 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eugèe Heeremans 12-02-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk en Correct. Snel en Betaalbaar

Al een paar keer geshopt bij Cool Blue. Deze keer een nieuwe TV gekocht via de website. Gemakkelijk te vinden wat ik zocht. Voorafgaan aan de bestelling nog gecheckt of hij ergens anders goedkoper was. Dat was niet het geval. Na de bestelling meteen een bevestiging per mail gehad en een leuke gimmick over hoe iedereen omgaat met het wachten op c.q. openen van zijn/haar bestelling.

Op de dag van aflevering kon ik de TV via internet precies volgen. Was meteen ook duidelijk hoe laat ze ongeveer zouden komen. Dus niet nodig de hele dag thuis te blijven.

Ik heb zelf enige tijd als accounbeheerder gewerkt en weet hoe belangrijk een goed contact met de klant is. Cool Blue doet dat op een leuke en ontspannen manier. Daarnaast leveren ze gewoon een top product tegen een scherp concurrerende prijs.
Ik kijk nu al uit naar mijn volgende bestelling!

PP 12-02-2017 Via de website gekocht

Miele Stofzuiger

Snelle en adequate reactie via de mail. Prima levering en fantastisch apparaat! Heldere beschrijving via de webshop.

Princess1972 12-02-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering

Bestellen en de volgende dag al je product thuis afgeleverd krijgen, I'm loving it!
Coolblue heeft goede productomschrijvingen en productfilmpjes op hun website staan.
Het enige dat ik over mijn laatste bestelling kan opmerken is dat de bubbelverpakking lek was en de iPaddoos dus door de grotere Coolblue doos heen en weer stuiterde. Gelukkig zat de iPad in een goede doos van Apple en werkt hij naar behoren. Daarom 2 punten minder, anders had ik een 9 gegeven.
Ik vind Coolblue een fijne en prettige webshop.

Ilse 12-02-2017 Via de website gekocht

Lekker veel geheugen en prettig in gebruik! Een aanrader!

Ik heb de shop gekozen op aanraden van een kennis. Ik ben zeer tevreden. De keuze is reuze en een snelle levering. Een aanrader!

Hans 12-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Wederom voor Coolblue gekozen voor een internetbestelling, vanwege het ruime assortiment, de gunstige prijs en de korte levertijd. Bestelde product is zoals beloofd netjes de volgende dag afgeleverd op mijn postnl-locatie. Uitstekende service en zeer tevreden.

Kurt 12-02-2017 Via de website gekocht

Goede en toffe web winkel waar je veel vind

In deze winkel vind je nu bijna alles en dit per categorie wat ik persoonlijk zeer simpel vind
ook vind ik de levertijd een groot plus punt
kortom een grote web winkel waar je simpel kunt shoppen !

Willem 12-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaffen is makkelijk

Aanschaffen bij Coolblue of een van haar shops is makkelijk. Ook helpt echt mee dat er fysieke winkels zijn waar je uitleg en advies kan krijgen over een aan te schaffen object.
Als je dan toch nog problemen hebt met het installeren van het pas aangeschafte object kun je nog advies krijgen b.v. via email. Wel krijg je dan contact met verschillende medewerkers.

Ilse 12-02-2017 Via de website gekocht

Prima communicatie, vriendelijk personeel

Bestellen ging eenvoudig, meteen vanaf t begin werden we op de hoogte gehouden wanneer de bezorgers zouden komen. De avond tevoren een tijdvak van 3 uur, 's ochtends een tijdvak van 1 uur. De bezorgers/monteurs waren erg vriendelijk en beleefd. Ook hier was de communicatie weer top, ze hebben precies uitgelegd wat ze deden en waarom. Heb dit als zeer prettig ervaren.

Age Altena 12-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop en levering mobiele telefoon

Ik heb al eerder gekocht bij Coolblue. Steeds kon ik op hun site simpel de door mij gewenste informatie vinden. De bestelling en het beloofde tijdstip van aflevering werden keurig uitgevoerd. Een door mij telefonische gestelde vraag over de levering werd keurig door een medewerker beantwoord en ongevraagd met een emailbericht bevestigd. Ook de door mij ontvangen emailberichten over de aan Coolblue verstrekte bestelling, het moment van verzenden en later van aflevering zijn voor een klant zijn gemoedsrust uiterste belangrijk. Prima gedaan Coolblue, ga vooral zo door.

Vera 12-02-2017 Via de website gekocht

Prima klantenservice, veel keuze qua bezorging,helemaal goed

Ik koop niet vaak in een webshop, maar deze printer was bij veel winkels niet voorradig. Cooblue was goed bereikbaar voor mijn vragen en loste een probleempje met het betalen feilloos op. Het pakket was prima verpakt en werkt goed. Er zijn veel mogelijkheden om te betalen en om het pakket te laten bezorgen. Ook dat is heel fijn! Dankjewel.

Evie 12-02-2017 Via de website gekocht

Kan niet beter

Wat wil je als klant nog meer! Een duidelijk, overzichtelijke site met tal van filtermogelijkheden, waarbij je ook nog eens makkelijk producten met elkaar kunt vergelijken. Klantenservice die goed op de hoogte is van productinformatie en die je ook extra relevante info geeft waar je niet eens aan gedacht had. Goed opgeleid om ook mee te denken met de klant. Als je een product besteld is het binnen 24 uur al gewoon bij je thuis. Ik heb ook al eens meegemaakt dat ik niet blij was met een product, binnen korte tijd heb je je geld terug zonder problemen! Kortom alles wat je als klant zou willen en hoopt. Ik heb al veel producten besteld en er zijn altijd sites die het product nog net iets goedkoper aanbieden, toch kies ik het liefste dan voor coolbleu.. Als je regelmatig besteld, word je ook nog eens verwent met superleuke cadeaubonnen.

Jacqueline 12-02-2017 Via de website gekocht

Cool blue

Werkelijk waar wat moeten we zonder Cool blue! Ik heb bij deze winkel besteld omdat ik hun mijn geld gun. Waarom gun ik hun dat? Omdat ze super goede service hebben. Tot 23:59 besteld volgende dag bezorgd, echt super service. En dan kan je ook nog als je om 23:30 je bestelling aan het plaatsen bent, chatten met een medewerker als er iets onduidelijk is! Hoe geweldig is dat. Waarom dan geen 10? Er zat geen pakbon bij de bestelling wat ik persoonlijk niet prettig vind.

Jeroen 12-02-2017 Via de website gekocht

Snel m'n spullen gekregen en super kwaliteit!

Drie producten gekocht die ik snel nodig had. Goed productspecificaties zodat ik het juiste kon kiezen. S avonds besteld, volgende ochtend geleverd. Keurig verpakt.

Ichelle 12-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine aangeschaft

We kregen netjes een SMS dat de monteurs onderweg waren. Een kwartier voor aankomst kregen we een telefoontje van de monteurs dat ze er met een kwartier waren. Netjes geregeld dus. Omdat er iets mis was gegaan in het systeem en we een dag later de wasmachine binnen kregen, kregen we er netjes een pakketje wasmiddel bij. Kortom, dik tevreden over coolblue! De oude wasmachine werd ook netjes meegenomen.

Robbie 12-02-2017 Via de website gekocht

Service met een Hoofdletter

De te kiezen producten prima weergegeven met indien nodig online hulp voor het kiezen ,bezorging zoals bij cool blue nog niet meegemaakt meerde bevestigingen incl sms vlak voor de levering ideaal (Y) .
3 man sterk op afgesproken tijdstip netjes oude zooi verwijderd en nieuwe apparaten geinstaleerd zonder rommel in huis helemaal top (was wel confetti vergeten te strooien ) .
Dus tot nu toe geen klachten .

Jan Nijland 12-02-2017 Via de website gekocht

aankop speakers pc

Goed prijs -kwaliteitsverhouding. uitstekende service. Eindelijk een bedrijf dat zijn afspraken nakomt, inderdaad morgen leveren is morgen leveren!

charmey 12-02-2017 Via de website gekocht

Levering

Doet wat men beloofd, snelle correcte levering.
Tegen een goede prijs.
Ik wil deze shop zeker aanraden.

Diane 12-02-2017 Via de website gekocht

wasmachine gekocht

Prima levering, snel en netjes, wasmachine op zolder geplaatst en aangesloten. Prima wasmachine voor een prima prijs!

FvdP 12-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

De webshop is overzichtelijk en de omschrijvingen van het product zijn uitgebreid. Ik ben erg tevreden over de bestelling. Ik heb nog niet een retour bestelling gedaan. Dus hier kan ik geen oordeel over geven.

Hama 12-02-2017 Via de website gekocht

Website en levering

Duidelijke site met ruime informatie over de producten. Snelle levering. Zeer groot assortiment en makkelijk te vinden Ik beoordeel de webwinkel dan ook met een 9.

jan 12-02-2017 Via de website gekocht

's avonds besteld de volgende ochtend in huis

Duidelijke website, had eerder bij Coolblue besteld, snelle levering, goed verpakt en alles wordt op de site zeer duidelijk uitgelegd.

frits 12-02-2017 Via de website gekocht

coolblue mijn wens is hun opdracht

makkelijk en snel via de website van coolblue afdeling routershop de netwerk switch van netgear besteld big bang voor bucks prijsje vergeleken met alle andere webwinkels. na bestelling levering via post.nl volgende dag in huis je kan zelf kiezen wanneer je je pakketje wil ontvangen alles goed verpakt en netjes aangeleverd geen deuken of beschadiging in de herkenbare doos van coolblue inhoud oké met afleverbon goed traceerbaar via internet nou ik ben dik tevreden .

Ruud Rol 12-02-2017 Via de website gekocht

Perfecte webshop

S,middags besteld en de volgende dag al weer hete koffie om dat mijn oude machine vervangen moest worden.
Zeer snelle en vriendelijke service,kortom een aanrader.
Alles ook zeer goed verpakt en verzorgd.

Arnold 12-02-2017 Via de website gekocht

Goede pan; iets minder goed verpakt.

Prima pan. Bezorging: was er snel alleen helaas verkeerd verpakt (handvat stak onbeschermd uit de doos)

Officiele reactie van Coolblue 12-02-2017

Beste meneer Arnold,

Bedankt voor uw review en buitengewoon vervelend dat de beschermde verpakking niet naar wens was. Hoe was het precies verpakt, zodat wij dit mee kunnen nemen ter verbetering van onze dienstverlening? Werkt het product dan nog wel naar behoren? Mocht u dat willen, dan zien wij graag alle details via geenglimlach@coolblue.nl terug.

Daniël 12-02-2017 Via de website gekocht

TomTom Spark

Een overzichtelijk webshop waarin je eenvoudig via filters bij de juiste producten komt. Hier tref je dan weer duidelijke omschrijvingen aan.
Mochten de omschrijvingen toch niet duidelijk of volledig zijn, dan is er altijd nog de chatfunctie.

Nadat je de juiste keuze hebt gemaakt en het product in de winkelwagen hebt geplaatst, kun je op verschillende manieren en momenten zorgen dat je product wordt geleverd. Ideaal.

Coolbleu is wat mij betreft dan ook een echte aanrader.

Michiel 12-02-2017 Via de website gekocht

Schoolrugzak

Makkelijk om producten te zoeken en te vergelijken. Prijstechnisch komt Coolblue ook meestal als beste uit de bus

Fred 12-02-2017 Via de website gekocht

Keurig

Informatie produkt op de site komt overeen met wat getoond wordt, tevens een ruime keuze, ook de afhandeling is netjes, niet vergeten aflevering van produkt goed beschermd verpakt.

Prima mobiel aanrader. 12-02-2017 Via de website gekocht

Prima mobiel aanrader .

Deze mobiel is makkelijk te bedienen. Ook het instaleren is heel gemakkelijk. Ook voor senioren beveel ik dit mobiel beslist aan. Beslist een aanrader en een helder beeld.

Meta pot 12-02-2017 Via de website gekocht

Safe

Cool blue helder, betrouwbaar, doen wat ze beloven, hele goede website. Altijd aanspreekbaar!! Meerdere artikelen gekocht van een wasmachine tot een tandenborstel en altijd prima service?

Joyce 12-02-2017 Via de website gekocht

Goede keus en snelle levering

Site overzichtelijk, snel te bestellen en ook snelle levering. Nadeel nu is dat ik er nog meer moet bijzetten.

Anke 12-02-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik ben erg onder de indruk van de service!
We zijn tevreden met de koptelefoon. Hij is inderdaad licht qua gewicht.

Drs. van Kooten 11-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt volledig waar wat ze belooft

Voor de keuze van een nieuwe laptop had ik eerst uitgebreid op internet gekeken. Uiteindelijk had ik mijn top 3 bepaald. Vervolgens ging ik kijken welke webwinkel goed bevonden werd. Coolblue scoorde hoog en ik waagde het erop. Op grond van duidelijke beschrijvingen kon ik mijn definitieve keuze maken. Vervolgens was het feitelijke bestellen zo gebeurd. Daarna werd ik met e-mails goed op de hoogte gehouden van het vervolg. Strikt volgens afspraak werd de laptop de volgende dag geleverd, in een grote Coolblue doos, waaraan van buiten niet is te zien wat erin zit, maar waarin de laptop van binnen goed wordt beschermd door goed isolatiemateriaal.

HTpro 11-02-2017 Via de website gekocht

Be Cool Yo ...

Heb inmiddels een aantal bestellingen gedaan en dus ook leveringen bij en van Cool Blue, is alle gegaan zo als omschreven bij de web shop aankopen. Cool Blue prijzen is altijd scherp, Top!!

Yvonne 11-02-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger kopen.

Op zondagmiddag besteld en maandag al in huis.
Snellere levering en dezelfde prijs als bij de concurrent die geen btw betalen actie had.

John 11-02-2017 Via de website gekocht

Koelvries combinatie

Koelvriescombinatie s avonds besteld en de volgende ochtend stipt om 8.30 geleverd. Snelle en prima service.

Frank 11-02-2017 Via de website gekocht

correcte en snelle levering op zondag

Op zaterdag namiddag liep de harde schijf van mijn pc vol, ik verving de schijf van 1 Tb door één van 3 Tb. Na enig opzoekwerk op internet koos ik een rode Western Digital. De schijf werd op zondag geleverd zoals beloofd, een uurtje later stak de schijf erin (heel even moeten zoeken hoe ik ze geformatteerd kreeg) en was ik aan het backuppen. Vlotte en snelle levering dus

Nachtjager 11-02-2017 Via de website gekocht

Smart TV

Altijd snelle en goede levering. Goede service en toegankelijke website, Ik heb verschillende dingen viagge cool Blue gekocht en ook aanbevolen bij kennissen en familie.

Sergio Perrino 11-02-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en uitstekende service.

De site heeft een groot gebruiksgemak en geeft de gewenste informatie. Bestelling was makkelijk te plaatsen en werd de volgende dag geleverd. Erg aantrekkelijke prijs t.o.v. concurrenten. Klantenservice is makkelijk te bereiken en zijn naast vriendelijk ook enorm behulpzaam en denken gericht mee.

Anouk Verhaaff 11-02-2017 Via de website gekocht

Perfect!

We hebben voor mijn jongste zoon een lastpak rugzak besteld. Zo gebeurd. De 'wachttherapie' vond ik erg leuk gevonden!

Bram 11-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine geleverd

Dinsdag besteld en levering voor donderdag afgesproken.
Netjes via SMS op de hoogte gehouden en een telefoontje 15 min voor levering.
Wasmachine netjes op de plek gezet en aangesloten.
Prima service!

Annemarie 11-02-2017 Via de website gekocht

Laptop hoes

Was een heel snelle levering, 23:30u besteld en volgende middag in thuis echt top! Zou er zeker nog iets bestellen. De laptop hoes zelf is ook top, m'n pro past er perfect in en hij is niet te zwaar maar beschermd toch.

Angel 11-02-2017 Via de website gekocht

Top site

Nog Geen minpunten gevonden. Levering op tijd, altijd garantie. Redelijke prijzen, goede beschrijvingen

vic 11-02-2017 Via de website gekocht

Snel

Ik heb reeds meerdere keren een bestelling geplaatst bij Cool Blue en ben uiterst tevreden over hun dienstverlening.
Zeer snelle levering, betrouwbaar, gemakkelijke betaling en een overzichtelijke website.

Sonja 11-02-2017 Via de website gekocht

Zo zouden er meer moeten zijn!

CoolBlue doet wat mij betreft alles goed, veel webwinkels kunnen daar een voorbeeld aan nemen. Het aanbod is groot en duidelijk beschreven, voor de meeste producten zijn er veel recensies en dat is prettig kiezen. Het kiezen wordt mij makkelijk gemaakt door de filtering en extra informatie ' hoe kies ik een..' Als je keus eenmaal gemaakt is is afrekenen eenvoudig. Vervolgens word je keurig op de hoogte gehouden per e-mail. Dat is fijn want als je besteld hebt wil je het natuurlijk zo snel mogelijk hebben. Op zaterdag middag een printer besteld en op zondagmiddag in huis, voor minder doe ik het niet meer ;-) Product is netjes verpakt, de doos is grappig en zet aan tot hergebruik. Al met al kijk is altijd eerst of CoolBlue heeft wat ik zoek, zelfs als het wat duurder is bestel ik het toch daar, dan weet ik tenminste dat het goed komt.

Paul 11-02-2017 Via de website gekocht

zoals altijd bij Coolblue ZEER SNELLE levering een dikke 10

Wanneer ik iets wil kopen kijk ik automatisch eerst bij Coolblue omdat zij doen wat ze beloven en doen wat ze zeggen.
Ook is de reden voor mij om bij Coolblue te kopen voor hun uitgebreide shop en goede overzichtelijk en ruime keuze .

Paul

Roger 11-02-2017 Via de website gekocht

Indesit wasmachine

Super service..vriendelijke bezorgers en scherpe prijzen. Houden je zeer goed op de hoogte van wanneer het produkt bezorgd word via email..sms en telefoon

Jose 11-02-2017 Via de website gekocht

super website

Perfecte website. Heel veel aanbod, betaling perfect en wat ze zeggen komen ze na. Nl. voor 23.59 uur besteld de volgende dag in huis. En dat is inderdaad zo. Super

Sofie 11-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling oplaadkabel

Levering binnen 1 dag beloofd, nu 3 dagen verder nog steeds niet ontvangen. Klantendienst via mail gecontacteerd zou volgens de website binnen 1 uur beantwoord worden, 1 dag later nog steeds geen antwoord....

Daan 11-02-2017 Via de website gekocht

Super

Eenvoudig en binnen 24 hr in huis geen lastige invulvelden heel eenvoudig in een paar klikken heb je het product in huis

Astrid 11-02-2017 Via de website gekocht

Speaker

Snelle levering, duidelijke omschrijving. Makkelijk te bestellen. Veel verschillende betaalmethodes. Alleen jammer dat er geen afterpay mogelijkheid is.