Deze score is berekend op basis van 2233 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wieme Sibren 19-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue: behulpzaam, vriendelijk, veilige/snelle levering

Ik heb al een paar keer een bestelling gedaan bij Coolblue en iedere keer opnieuw een zeer vriendelijk team van de klantenservice, een supersnelle en veilige levering door de goede bescherming en uitstekende service van Coolblue en Bpost. En vandaag voor 23.59u besteld, morgen in huis klopt altijd, zelfs op zondag als je maar tot 20.00u kan bestellen. Coolblue is op alle vlakken veel beter dan hun grote concurrent bol.com.

Ineke 19-02-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service. Levererancing was vlot en op juiste tijd. Mooi zo doorgaan. Wel jammer dat er bij mijn product geen gebruiksaanwijzing zat. Moest via internet.

Peter 19-02-2017 Via de website gekocht

Super winkel

Super snelle levering en altijd vriendelijk klantencontact. Daarnaast besteden ze ook nog nazorg.

Altijd een goed gevoel gehad bij Cool Blue.

Ida 19-02-2017 Via de website gekocht

fantastische services

netjes snelle en correcte levering.
Prijs kwaliteits verhouding goed.
duidelijke en snelle klantenservice
vriendelijke medewerkers

Annette 19-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering mooie dames rugtas.

Supersnelle levering binnen 1 dag. Mooie rugtas voor een nog mooiere prijs! Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

C. Acar 18-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine

Wasmachine is binnen een werkdag afgeleverd.Dus het was een snelle levering en duidelijke afspraken.

Jan 18-02-2017 Via de website gekocht

Jan H

Snelle en adekwate service. Het bestelde werd op tijd geleverd en werkte meteen prima. ,!

Monique 18-02-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Ik heb al meer goede ervaringen met Coolblue en in dit geval ook een lage prijs. De keus was dus snel gemaakt om bij Coolblue te bestellen. Ik kon zien via een link wanneer de geplande bezorgtijden van de wasmachine was. Een half uur vantevoren kreeg ik een sms en werd ook nog gebeld dat ze er bijna waren. Wasmachine werd netjes boven gebracht, oude meegenomen. Kreeg ook nog tips over het gebruik. Super!

Nummer8 18-02-2017 Via de website gekocht

Indrukwekkend snel

Er valt niet zo veel te zeggen. 22:00 besteld, volgende dag ca 12:30 bezorgd. Goed verpakt. Nette prijs

ria mommers 18-02-2017 Via de website gekocht

m.mommers01@ziggo .nl

gemakkelijk goede servies vriendelijk personeel en behulpzaam en de snelheid van levering een woord super

m.hogeveen 18-02-2017 Via de website gekocht

heel blij mee niet een minpunt/

aardige mensen goede service blij met de wasmachine, ook met aanschaffen . goed voorlichting blij met coolbleu

Paul Oort 18-02-2017 Via de website gekocht

Mijn Coolblue

Ik heb een aantal keren wat besteld. Het wordt snel en correct afgeleverd. Een artikel wat niet bevalt terugsturen is geen probleem en indien gewenst krijg je gewoon je geld terug kortom de service is prima tegen een redelijke prijs van de producten.

Edwin 18-02-2017 Via de website gekocht

Coolbleu

De producten die je kan uitzoeken op de website zijn goed en duidelijk uitgelegd om te kunnen kiezen wat je nodig om te gebruiken.

Erik 18-02-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Gisteravond besteld, vandaag in huis. Zo heb je het natuurlijk graag. Verder is de site erg makkelijk in gebruik.

Marco 18-02-2017 Via de website gekocht

Echt super klant service. Al meerdere malen iets bij besteld. Nooit problemen. Bij defecte apparatuur binnen 2 dagen gemaakt, vervangen of geld terug. Kunnen andere winkels iets van leren

Marja 18-02-2017 Via de website gekocht

Op tijd besteld. Morgen in huis. Coolblue doet wat het belooft. As op zoek naar betaalbare koptelefoon met lang snoer. Hier gevonden.

Lisanne 18-02-2017 Via de website gekocht

Super service en goede producten.

Cool blue levert goede producten, werken naar behoren. Het product wordt getest op gebreken en op de gewenste plaats gezet. Met de service heb ik een hele goede ervaring. De mannen waren bereidt om veel advies te geven en niet alleen over de droger, maar ook over de wasmachine (die niet bij hen vandaan kwam). Daarbij waren zij super enthousiast en vriendelijk. M**** en A****** heel erg bedankt! :)

Herbschleb 18-02-2017 Via de website gekocht

goed ontvangen

goede kwaliteit tas makkelijk gevonden aflevering onwijs goed doos had wel iets kleiner gekund blij met mijn aankoop en zal zeker vaker bij jullie kijken als wat nodig mocht hebben bestel regelmatig wel iets

Sjaakie 18-02-2017 Via de website gekocht

Mobiele telefonie

goede service van Coolblue. Gisteren een mobiele telefoon gekocht en vandaag al bezorgd op de aangegeven tijd. Je hoeft dus niet de hele dag thuis te wachten.

Johan 18-02-2017 Via de website gekocht

Top service

Een wasmachine en droger bestelt. Deze werden de volgende dag geleverd door twee zeer vriendelijke jongens. Toen zij de machines naar boven hadden gebracht, toen zij de een" ik heb je muur beschadigd denk ik ". Dat bleek inderdaad zo te zijn. De mannen namen wat foto's van de beschadiging en zouden dit doorgeven aan de klantenservice. Wij moesten dan contact opnemen met de klantenservice over de afhandeling. Wij belden de volgende dag de klantenservice en deze zouden het dan gaan doorgeven. Na 3 uur hadden we al een reactie van cool blue over de schade, en weer een dag later kregen we een voorstel voor een schade vergoeding. Deze was goed genoeg om het door een expert te laten verhelpen. Een dag later hadden ze het geld gestort op onze rekening. Kort om een top service van Cool Blue. Complimenten !!!!

Mitch 18-02-2017 Via de website gekocht

Top service

Tijdens het leveren van het postpakket was ik helaas niet thuis. De postbezorger zou de volgende dag terugkomen alleen ik wist dat ik niet thuis zou zijn. Gelukkig heb ik het pakketje ergens anders kunnen laten bezorgen op een bezorgpunt zodat ik het de volgende dag zelf kon ophalen.

Siert 18-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt je blij!

Goede website met duidelijke afbeeldingen en deskundig advies, snelle levering eventueel op een door jou gekozen tijdstip en uitstekende service igv vragen, een aanrader!

Bas 18-02-2017 Via de website gekocht

Iphone

Zaterdagavond besteld, zondag 1300 in huis. Top toch. Product netjes en conform verwachting. Prijs is aanzienlijk goedkoper dan in winkel.

Albert 18-02-2017 Via de website gekocht

Topwinkel!

Al een paar jaar ervaring met Coolblue. Keuze uit een ruim assortiment en een snelle levering. Een fijne optie is dat je de producten kunt vergelijken. Ook erg fijn is het kiezen voor avondbezorging mocht je overdag niet thuis zijn.

Kortom: aanrader!

lennaert720 18-02-2017 Via de website gekocht

HP laptop

Bij coolblue heb ik een HP HP 15-AY026ND besteld. Ik koos voor coolblue om hun scherpe prijs/kwaliteit verhouding en hun snelle levertijd, namelijk maar 1 dag. Ik ben zeer tevreden over de laptop deze werkt perfect en de bezorging is ook netjes afgeleverd. Coolblue is voor mij voor herhaling vatbaar.

Leon 18-02-2017 Via de website gekocht

Prima

Ik heb nu een aantal keer ervaring met Coolblue en die zijn steeds prima. Duidelijk en supersnelle levering en no nonsense.

J.H. Jonker 18-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf wasmachine

Prima, duidelijk, overzichtelijk. Prijs is ook prima en wat belangrijk is dat de wasmachine standaard ook aangesloten wordt

Guy 18-02-2017 Via de website gekocht

Prima dienstverlening

Accuraat qua inhoud en levering, beloften worden nagekomen. Kortom: prima en voor herhaling vatbaar.

Paul 18-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling hoes ipad air

Rond 22.00 uur de bestelling geplaatst en de volgende dag had ik het artikel binnen. Cool Blue hield mij goed op de hoogte hoe de verzending verliep. Kortom prima en snelle service.

versteeg 18-02-2017 Via de website gekocht

camera gekocht

de shop is overzichtelijk. als je product op voorraad is heb je het de volgende dag in huis. je hebt bedenk tijd of je het product wel echt wil zo niet mag je het zonder reden terug sturen . prijs is goed en je kan vergelijken. ik heb er met plezier geshopt.

Frank & MIjke 18-02-2017 Via de website gekocht

Super Service!

Wij hebben gekozen voor CoolBlue omdat je goed kunt vergelijken en de prijs en service goed wordt beoordeeld. Wij hebben een wasmachine besteld en deze werd gratis bezorgd en geïnstalleerd in het souterrain. De bezorgers waren erg vriendelijk, klant gericht en vrolijk. De bezorg service is echt TOP!!

Richard 18-02-2017 Via de website gekocht

Topservice

Eigenlijk is service bieden niet eens lastig, gewoon een kwestie van goed communiceren en simpelweg de afspraken nakomen. En dat doet Coolblue! Van iedere stap word je op de hoogte gehouden en dan staan ineens 2 vrolijke snuiters voor de deur. Wasmachine naar zolder, aansluiten en oude weer mee naar beneden en de vrachtwagen in. Alles met een grap en een glimlach, ook het verpakkingsmateriaal ging weer mee terug. Nogmaals, ik noem geen uitzonderlijke zaken... servicebeleving is simpel als alles klopt. Enige dat ik hoefde te doen is thuis zijn...! Dank Bas en Marc van Coolblue!

Arno 18-02-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring zoals gewoonlijk

Alles loopt perfect zoals online winkelen zou moeten verlopen. Gemakkelijk en snel. Enkel jammer dat er via overschrijving moet betaald worden waardoor de leverdatum ook opschuift.

Pharasyn Désiré 18-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Canon Pixma iP7250 bij Coolblue

Bestelling gedaan,dag nadien aan mijn deur, prachtig en degelijk verpakt. Verzorgd bij
het uitpakken. Toestel voldoet volledig met degelijke info voor in gebruik stellen.

G. Westbroek 18-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue is vet cool!

Snelle levering van een Bosch wasmachine, je krijgt een paar SMSen hoelaat ze thuis komen en de chauffeur belt zelfs ook half uur vantevoren. De oude meegenomen en de nieuwe app geshouwd helemaal tot op de zolder geplaatst, aangesloten en achter gelaten helemaal klaar voor gebuik wat een gratis service wij zijn er helemaal blij mee bedankt Coolblue! Wij kopen vaker bij Coolblue ze hebben bijna alles.

Willy 18-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop bij Coolblue

Kwaliteit producten snelle betaling niet omslachtig snelle levering via Bpoost de geleverde producten zijn professioneel ingepakt en als er niemand thuis is gaat de postbode vragen bij de buren om het pak in ontvangst te nemen zo niet kan je terecht op het postkantoor

Hove37 18-02-2017 Via de website gekocht

Super service

Mooie overzichtelijke website, duidelijke omschrijvingen en handige reviews. Voor het eerst gebruik gemaakt van een Tweedekansje, zeer aan te raden.

Judith 18-02-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Goeie prijs, snelle levering, prettig dat je goed op de hoogte wordt gehouden wanneer je levering komt, tot aan een telefoontje 15 min van tevoren.

Bob hofstede 18-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling stofzuiger Siemens

Geen doelbewuste keuze, toevallig bij surfen op internet gevonden , maar een prima afhandeling van bestelling en erg snel geleverd!

kees rutgers 18-02-2017 Via de website gekocht

prima service

bezorgen en meenemen van de oude wasmachine deze stond op 2 hoog dus 2 trappen te nemen in een pand dat al meer dan 100 jaar oud is dus wat krapper is dan nieuwe trappen
verder de goede prijs en al eerder bekend met coolbleu als goed bedrijf.

Breeze 18-02-2017 Via de website gekocht

Top!

Overzichtelijke webshop, snelle bevestiging en binnen 1 dag geleverd! Ik heb een Apple oplader besteld, ik had eerst bij Apple zelf gekeken en daar was de levertijd 5 werkdagen.

Ingrid 18-02-2017 Via de website gekocht

Top deal bij cool blue

Zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk!, de levering keurig op tijd en netjes verpakt. Ik heb een Samsomite reistrolley gekocht voor een fantastische prijs bij cool blue happy!

Hans 18-02-2017 Via de website gekocht

Bezorging besteld artikel.

Artikel besteld in de moddag, volgende dag thuis bezorgd, top. Op de hoogte gehouden via email van de status kan alleen maar zeggen, super.

J. de Jong 17-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue, een topper qua service verlening.

Je product wordt supersnel geleverd (indien op voorraad) en er kan afgestemd worden op welk tijdstip. Is er iets mis met je aankoop in de garantietijd dan wordt alles zonder probleem kosteloos opgelost. De persoonlijke aandacht en serviceverlening vooral is optimaal en een zeldzaamheid in deze tijd. In mijn beleving een topper onder de webwinkels!

Lucien Verdonck 17-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Hp printer Officejet pro 8715

Voor deze shop kiest men omdat de mensen van Coolblue vriendelijk, onpartijdig en vakkundig advies geven door te luisteren wat je precies nodig hebt en je dan naar een verantwoorde aankoop leiden die 100% je behoeften waar maakt. Komt daarbovenop een uitstekende afleverservice. Ik heb er nu al twee dagen met deze printer gewerkt en ik ben zeer tevreden met deze aankoop. Besten dank.

Adriana 17-02-2017 Via de website gekocht

Mijn eerste keer

Op zoek naar de beste koop voor een Nespresso-apparaat kwam ik vanzelf bij Coolblue uit. De reviews hielpen bij het nemen van de beslissing: bij Coolblue moest ik zijn. In de namiddag besteld, de volgende ochtend rond 10 uur bezorgd. De digitale afhandeling was snel en goed. De site zit, als bonus, ook nog vol humor 😊.

Ineke 17-02-2017 Via de website gekocht

Maakt alle afspraken waar, top!

Klantvriendelijk, behulpzaam, correct en betrouwbaar. Fijne communicatie m.b.t. leverdatum/tijd en vriendelijke bezorgers.

Marco D 17-02-2017 Via de website gekocht

Altijd goed bij cool blue

Alweer de zoveelste bestelling keurig en zonder problemen geleverd. Zoals altijd. Netjes zoals belooft door Cool Blue

Geert van Leenders 17-02-2017 In de winkel gekocht

Coolblue klant

Was voor de eerste keer in de winkel van Coolbleu, en ik ben nog eerder zo vriendelijk ontvangen in een winkel . Ik keek in begin wat ontwenning rond en toen kwam er al meteen een vriendelijke dame van Colbleu die mij meteen wegwijs maakte en een nummer voor mij trok.
Ook de medewerker achter de balie vriendelijken behulpzaam.
Al met al een leuke kennismaking met Coolbleu.

F. Lambers 17-02-2017 Via de website gekocht

BK pannenset

Blijft een fantastische site. Overzichtelijk, ruim voldoende informatie over het product en de mogelijkheid producten overzichtelijk met elkaar te vergelijken. En niet te vergeten de volgende dag bezorgd zoals toegezegd.